abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139220122
Ik weet of meer mensen dat hebben, maar er zijn bands geweest waarvan ik dacht het helemaal niets te vinden maar jaren later vind ik het geweldig. Grootste voorbeeld voor mij zijn the Smiths. Ik vond het maar een rare band met een rare zanger maar inmiddels staan ze in mijn top 3 bands. Recent heb ik zo Television leren kennen als een briljante band terwijl ik er aanvankelijk helemaal niets aan vond.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:29:04 #2
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139220215
yep,
andrea bocceli

eerst vond ik dat eigenlijk ook maar ruk,
maar tegenwoordig kan ik daar zeer goed naar luisteren moet ik zeggen
mee bekant vangde gin haas.
pi_139220290
Smaken veranderen. Niks mis mee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_139221194
Er zijn nou eenmaal bands waarvan je met hun de muziek tijd nodig hebt om het te gaan waarderen. Het jammere nu is dat er zoveel is waardoor dat groeiproces nooit wordt voltooid vanwege het enorme aanbod aan muziek. Voor mij zijn Chokebore en Today is the Day bands waar ik wat tijd voor nodig had en nu dagelijkse kost zijn. Met The Smiths zie ik echter nog steeds een zanger met een boomtak in zijn kontzak voor me waar ik nog niet aan kan wennen, maar wie weet! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door tsjuster op 24-04-2014 18:10:33 ]
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
pi_139221399
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:03 schreef tsjuster het volgende:
Er zijn nou eenmaal bands waarvan je met hun de muziek tijd nodig hebt om het te gaan waarderen. Het jammere nu is dat er zoveel is waardoor dat groeiproces nooit wordt voltooid vanwege het enorme aanbod aan muziek. Voor mij zijn Chokebore en Today is the day bands waar ik wat tijd voor nodig had en nu dagelijkse kost zijn. Met The Smiths zie ik echter nog steeds een zanger met een boomtak in zijn kontzak waar ik nog niet aan kan wennen, maar wie weet! :)
zanger blijft vreemd inderdaad ;)
pi_139221708
Toen ik nog een jochie was draaide m'n vader altijd muziek van The Cats, George Baker Selection en Creedence Clearwater Revival. Verschrikkelijk vond ik dat toen. Tegenwoordig vind ik het geweldig, vooral CCR en The Cats.
  donderdag 24 april 2014 @ 22:57:51 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_139234427
Toen Talk Talk in de top 40 stond zo tussen 1984 en 88 vond ik dat verschrikkelijk.
Nu vind ik de meeste van die hits eigenlijk best goed :)
pi_139234761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef ranja het volgende:
Toen Talk Talk in de top 40 stond zo tussen 1984 en 88 vond ik dat verschrikkelijk.
Nu vind ik de meeste van die hits eigenlijk best goed :)
dat heb ik met roxy music, vond het altijd verschrikkelijk, en ineens valt het kwartje ofzo
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:43:01 #9
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_139249602
Ben Muse-verslaafd geworden :')

Ik kon eerst de zanger niet uitstaan, maar ben hem juist nu erg gaan waarderen. Daarnaast zit de muziek verdomd goed in elkaar en zijn ze live uitmuntend :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')