Dat zei zijn blindengeleidehondquote:
Woef!quote:
no shit captain obvious , ik ben het met je eens, maar ik doelde op een technisch niveau, ik moet dat hok ook never niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Juist niet! Niets lijkt mij zo ellendig als jarenlang in een Prius te moeten rijden, dus ik zou zeggen dat het een minpunt is als hij blijft rijden.
Ja er zijn wel meer snelle gave auto's en supercars te vinden uit Japan, maar dat bedoelde ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met wat uitzonderingen natuurlijk. Het is niet onmogelijk om een snelle jap te vinden (GT-R)
Sinds de 2 active tourer hebben ze afgedaan...quote:
Achja. Ik zie het maar als wat de Cayenne voor Porsche is. Een melkkoe.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sinds de 2 active tourer hebben ze afgedaan...
wat een kutbak is dat toch he i3 zelfde verhaal trouwensquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sinds de 2 active tourer hebben ze afgedaan...
Want RWD wagens rijden per definitie beter? Dream on. Als dat zo zou zijn, dan zouden veel meer merken nog RWD toepassen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt wel iets over de rijeigenschappen en dat je een C-klasse niet kunt vergelijken met die auto's die je noemde.
[..]
Heeft niets te maken met hoe goed het merk is, maar met de doelgroep waar ze zich op richten.quote:Nee, ik zeg niet dat Mercedes geweldig is. Maar motorisch hebben ze het veel beter voor elkaar, de krachtigste blokken van Toyota zijn zo'n beetje de instapblokjes bij Mercedes.
[..]
Excuses, ik bedoelde de Type R van de vorige generatie. Zit ook 'gewoon' in 6,6 seconden op de 100, kost minder dan de goedkoopste A250 en heeft daarbij ook nog eens een veel dikkere aankleding. Oh ja, Honda heeft voor die 6,6 seconden naar de 100 met zijn 2 liter vierpittertje niet eens een turbo nodig.quote:Zwaar krijgen? Die Type S gaat in 8,9 sec naar de 100 waar de Mercedes het in 6,6 secondes doet, dus wel een serieus verschil. En dan heb je ook nog de AMG die het in 4,6 secondes doet, is zowat dubbel zo snel als de snelste Civic. Toyota en Honda richten zich totaal niet op de motorische prestaties waar Mercedes dat wel doet, voor een beetje snelle auto kun je simpelweg niet bij die Japanse merken terecht.
Nee, maar als je gewend bent om dwars te kunnen gaan met rwd dan wil je niet onderstuurd met een fwd door de bocht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Want RWD wagens rijden per definitie beter? Dream on. Als dat zo zou zijn, dan zouden veel meer merken nog RWD toepassen.
Precies, Toyota en Honda richten zich tegenwoordig voornamelijk nog op familie auto's voor brave papa's en burgertrutjes. Terwijl Mercedes zich richt op de rijders die een dikke pimpwagen willen rijden met lomp veel vermogen. En bv BMW doet dat ook maar zorgt er ook nog eens voor een onderstel waarmee je apex haarfijn kunt raken.quote:[..]
Heeft niets te maken met hoe goed het merk is, maar met de doelgroep waar ze zich op richten.
Voor modellen waar dat nodig is heeft Toyota gewoon een paar flinke 8-cilinders op de plank staan.
Ja inderdaad maakte ze een paar sportwagens maar dat zijn dat weer de echte funauto's. Al kan ik voor nu alleen de GT86 nog bedenken? Voorheen had je nog Celica, MR2, Supra, Integra, S2000, NSX etc.quote:[..]
Excuses, ik bedoelde de Type R van de vorige generatie. Zit ook 'gewoon' in 6,6 seconden op de 100, kost minder dan de goedkoopste A250 en heeft daarbij ook nog eens een veel dikkere aankleding. Oh ja, Honda heeft voor die 6,6 seconden naar de 100 met zijn 2 liter vierpittertje niet eens een turbo nodig.
Honda en Toyota richten zich niet op motorische prestaties Beide merken richten zich wel degelijk op prestaties. Namelijk op zuinigheid bij de modellen voor normaal dagelijks gebruik, en snelheid bij de sportmodellen. En ja, sportmodellen zijn er echt wel.
Qua taxis zijn ze wel ingehaald.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:30 schreef daNpy het volgende:
Mercedes maakt de beste bedrijfswagens bedoel je.
Vrachtwagens, aannemersbusjes en taxi's. Geen ander merk kan er tegenop!
Ja dat bedoelde ik idd. Het was een ongefundeerde aannamequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap hem prima, ik stel dat er maar heel weinig auto's zijn die kunnen tippen aan het gevoel van kwaliteit wat je krijgt als je een MB rijdt. Lijstjes ammehoela, ik heb het over rijdersgevoel, en dat telt 10 keer meer als één of andere kl#te statistiek. Het puntje kwaliteit is de laatste jaren wel wat minder, en de CDi motoren schijnen nog wel eens een injectoren allergie te hebben (lees: lekkage die na vervanging opgelost is), maar ik weet zeker dat dat in volgende modellen opgelost gaat worden, want ze willen dat negatieve gelul weer weg hebben.
TS heeft dus in zekere mate gelijk, alleen heeft hij nog steeds nergens uitgelegd waar hij die wijsheid vandaan heeft
quote:Ah dan zijn we het daar iig over eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen onderzoek van je gezien hoor....quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan. En steevast komt er dan een: jouw onderzoeken tellen niet want die zijn onbetrouwbaar.
Zo lust ik er nog een paar.
Nee, dit ging over het Route Mobiel onderzoek......quote:[..]
Waarmee je meteen bovenstaand punt bevestigt (en ik had de rest van jouw reactie nog niet gelezen voor de goede orde).
Mwah, een FWD is makkelijker onder controle te houden als je bijvoorbeeld door bochten gaat. Ik moet met een FWD echt moeite doen om hem uit zijn baan te krijgen en om zijn as te trekken, terwijl dat met een doorsnee C klasse flink makkelijker is (okee, na uitschakeling van ESP en dergelijke).quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Want RWD wagens rijden per definitie beter? Dream on. Als dat zo zou zijn, dan zouden veel meer merken nog RWD toepassen.
Ik heb het idee dat de meeste nieuwe Mercedessen nog steeds worden afgezet aan braver publiek en de minder brave Hendrikjes onder ons eerder richting Alfa, BMW, Audi en dergelijke gaan. Ik zou iemand die Mercedes rijdt eerder in het rijtje van de Volvorijder plaatsen dan qua karakter indelen bij BMW of Audi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Terwijl Mercedes zich richt op de rijders die een dikke pimpwagen willen rijden met lomp veel vermogen.
+ FWD is gewoon simpeler en goedkoper te maken tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mwah, een FWD is makkelijker onder controle te houden als je bijvoorbeeld door bochten gaat. Ik moet met een FWD echt moeite doen om hem uit zijn baan te krijgen en om zijn as te trekken, terwijl dat met een doorsnee C klasse flink makkelijker is (okee, na uitschakeling van ESP en dergelijke).
Idd.quote:Ik heb het idee dat de meeste nieuwe Mercedessen nog steeds worden afgezet aan braver publiek en de minder brave Hendrikjes onder ons eerder richting Alfa, BMW, Audi en dergelijke gaan. Ik zou iemand die Mercedes rijdt eerder in het rijtje van de Volvorijder plaatsen dan qua karakter indelen bij BMW of Audi.
Wat gek dat jij wel meermaals in dit soort discussies meedeed en toch die posts oversloeg...quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef penny-wise het volgende:
Heb geen onderzoek van je gezien hoor....
Mijn visie is heel simpel: onderzoeken spreken elkaar enorm tegen en de bestuurder is en blijft de meest invloedrijke factor.quote:En daarbij, als mijn visie niet zou kloppen volgens jou, is die van jou wel de waarheid dan...?
Nee, natuurlijk niet. Wat jij wil.quote:Nee, dit ging over het Route Mobiel onderzoek......
Dat bevestigd geen drol natuurlijk....
Jouw visie was dat de bestuurder de meeste invloed heeft op de onderhoudskosten van een auto?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef DS4 het volgende:
Mijn visie is heel simpel: onderzoeken spreken elkaar enorm tegen en de bestuurder is en blijft de meest invloedrijke factor.
Nee, betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jouw visie was dat de bestuurder de meeste invloed heeft op de onderhoudskosten van een auto?
Meen me te herinneren dat jij eigen ervaringen van autogebruikers negeerde omdat jij dat niet een objectieve mening vond....quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat gek dat jij wel meermaals in dit soort discussies meedeed en toch die posts oversloeg...
[..]
Waar heb je dat vandaan.....? Uit je grote duim....?quote:en de bestuurder is en blijft de meest invloedrijke factor.
Dat is ook inderdaad de waarheid.
Ik niet hoor. Vind zo'n onderzoek van RM niet betrouwbaar omdat wat ik al eerder zeiquote:[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat jij wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |