abonnement Unibet Coolblue
pi_139213732
Voor mijn studie ben ik bezig met het ontwikkelen van een campagne waarin ik de sterke man als doelgroep wil nemen. Nu wil ik inspiratie op doen en ben op zoek naar reclames of campagnes waarin sterke mannen in voor komen. Ik heb e.e.a. op google gezocht maar het wil niet lukken om dat te vinden wat ik zoek. Daarom mijn vraag aan jullie.. Weten jullie toevallig campagnes of reclames met sterke mannen erin? En die dus gaan over het feit dat mannen sterk willen zijn/worden. En dan bedoel ik sterk qua lichamelijke sterkte. Niet intellectueel sterk dus.
pi_139214423
Reclamespotjes van sportmerken, kledingmerken en cosemetiamerken voor mannen.
Zoek op jillz en old spice. Ik neem aan dat je met sterk gespierd bedoelt.
  Spellchecker donderdag 24 april 2014 @ 14:46:07 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_139215115
OLD SPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_139215313
Axe dus. Gilette.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:55:56 #6
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_139215451
Old Spice, Terry Crews :7
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_139215601
Hm. Je doet een studie waarbij je een campagne moet ontwikkelen en kunt niet eens zelf op deze ontzettend simpele voorbeelden komen? Succes!
Ja doei.
pi_139261593
Dank!
pi_139264369
Zoek bodybuildingsupplementen op en bekijk hun reclames. Zij gebruiken vaak bekende bodybuilders die over 't algemeen veel kg kunnen tillen. Daarnaast ben ik 't wel eens met motorbloempje, al heb ik je advies gegeven. 't is best triest dat tegenwoordig inspiratie niet meer bestaat op het mbo en hbo(of in ieder geval heel erg weinig).
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')