abonnement Unibet Coolblue
pi_139211791




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
pi_139211817
Mensen die hun automatische icloud backup zelf uitschakelen :') :') :') :')

Vervolgens janken dat je geen backup hebt :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  donderdag 24 april 2014 @ 13:11:43 #3
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_139211955
Iemand iets gemerkt van de laatste update 7.1.1 ? Positief, negatief of helemaal niks? :P
  donderdag 24 april 2014 @ 13:16:06 #4
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_139212086
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hun automatische icloud backup zelf uitschakelen :') :') :') :')

Vervolgens janken dat je geen backup hebt :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Veel janken ook denk :') Anyway, alles is weer in orde. Mis alleen wat gesprekken, maar verder is de schade te overzien. Laatste backup was van een maand terug :')
pi_139212540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef malalatete het volgende:
Iemand iets gemerkt van de laatste update 7.1.1 ? Positief, negatief of helemaal niks? :P
Vingerafdrukherkenning gaat superrap nu :Y
pi_139213460
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hun automatische icloud backup zelf uitschakelen :') :') :') :')

Vervolgens janken dat je geen backup hebt :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik moet er trouwens wel bewust aan denken om ervoor te zorgen dat mijn iPhone uberhaubt af en toe een backup maakt... Dat gebeurt namelijk alleen als die aan de oplader ligt en wifi heeft.
Mijn gewoonte is om 'm op m'n nachtkastje aan de lader te leggen, maar dan wel op vliegtuigstand, dus zonder wifi. Niemand hoeft mij midden in de nacht wakker te bellen.
pi_139213485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik moet er trouwens wel bewust aan denken om ervoor te zorgen dat mijn iPhone uberhaubt af en toe een backup maakt... Dat gebeurt namelijk alleen als die aan de oplader ligt en wifi heeft.
Mijn gewoonte is om 'm op m'n nachtkastje aan de lader te leggen, maar dan wel op vliegtuigstand, dus zonder wifi. Niemand hoeft mij midden in de nacht wakker te bellen.
Ooit gehoord van de "Do Not Disturb" Functie? Kan je gewoon dagelijks inplannen en eventueel uitzonderingen maken voor mensen die misschien wel met een belangrijke reden zouden kunnen bellen. Bijkomend voordeel is dat je smsjes etc alsnog gewoon aankomen, maar je ze niet hoort, voelt of ziet.
People assume too much.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:03:19 #8
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139213488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik moet er trouwens wel bewust aan denken om ervoor te zorgen dat mijn iPhone uberhaubt af en toe een backup maakt... Dat gebeurt namelijk alleen als die aan de oplader ligt en wifi heeft.
Mijn gewoonte is om 'm op m'n nachtkastje aan de lader te leggen, maar dan wel op vliegtuigstand, dus zonder wifi. Niemand hoeft mij midden in de nacht wakker te bellen.
Je weet dat er sinds iOS 6 een Do Not Disturb-modus op je iPhone zit? :o
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 24 april 2014 @ 14:04:07 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139213524
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hun automatische icloud backup zelf uitschakelen :') :') :') :')
Echt hè, hoe vaak si het in dit topic al niet voorgekomen dat mensen dat zonder reden uitzetten en vervolgens komen klagen dat ze alles kwijt zijn als hun telefoon in het water valt of gejat is? Echt te vaak. |:(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139213944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Echt hè, hoe vaak si het in dit topic al niet voorgekomen dat mensen dat zonder reden uitzetten en vervolgens komen klagen dat ze alles kwijt zijn als hun telefoon in het water valt of gejat is? Echt te vaak. |:(
Dat krijg je als mensen graag zelf de controle willen en denken dat ze zelf wel via de computer een back-up kunnen maken. Om het vervolgens te vergeten.
pi_139214096
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je weet dat er sinds iOS 6 een Do Not Disturb-modus op je iPhone zit? :o
Het gaat mij om het feit dat ik geen zin heb in een actief zendend en ontvangende telefoon naast m'n hoofd als dat niet nodig is.
Kan me niet schelen of er wel of niet is aangetoond dat dat soort straling op de lange termijn schadelijk voor je is, de afwezigheid van die straling is in elk geval niet schadelijk. En zolang ik met 1 swipe en 1 click vliegtuigmodus aan en uit kan zetten vind ik dat net zo snel en makkelijk als Do Not Disturb.

(En dat punt over die backup: daar heb ik geen moeite mee, ik moet er alleen af en toe even aan denken 'm er wel de kans voor te geven en dat doe ik dan ook. Mensen die geen backup hebben door hun eigen schuld moeten daar niet over klagen, dat doe ik dan ook niet)
pi_139214211
:')
pi_139214323
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:25 schreef Dimens het volgende:
:')
Sorry, het spijt me, ik zal niet de fout maken nog eens een glimp van mijn mening door te laten schemeren op Fok! Het is een grote vergissing geweest, en ik zal het niet nog eens doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139214557
Ik snap je best door, ik slaap al jaren met mn telefoon naast mn hoofd maar ik heb ook t idee dat dat niet goed voor je kan zijn.
Gegroet!
pi_139214631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Het gaat mij om het feit dat ik geen zin heb in een actief zendend en ontvangende telefoon naast m'n hoofd als dat niet nodig is.
Dan moet je dat zeggen en niet dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Niemand hoeft mij midden in de nacht wakker te bellen.
:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_139214732
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:32 schreef kree het volgende:
Vraag:

Ik heb een ad-hoc wifi verbinding met ,'n laptop voor internet.
Waarom valt steeds die verbinding weg zodra de telefoon naar lock-screen gaat?
Volgens mij gebeurt dit niet als ik verbinding heb met een accespoint.
Of althans dan verbind ie sowieso gelijk weer.

Dacht eigenlijk dat dit standaard was, maar heb m'n oude iphone er nu bij gepakt met ios 6.x en die maakt keurig gewoon weer verbinding ad-hoc of niet.

Is dit iets van Ios 7 ofzo? (bug?)
Jongens, niemand die me hier wat meer over kan vertellen?
Do what you love, love what you do!
pi_139215179
Appeltjes van Oranje *O*


Hier te downloaden: http://goo.gl/yxw6Bd
People assume too much.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:52:45 #18
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_139215338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:48 schreef very het volgende:
Appeltjes van Oranje *O*

[ afbeelding ]
Hier te downloaden: http://goo.gl/yxw6Bd
bah!
pi_139215412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:52 schreef malalatete het volgende:

[..]

bah!
Thanks ^O^
People assume too much.
pi_139215414
INB4 spam discussie
pi_139215585
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:54 schreef Dimens het volgende:
INB4 spam discussie
:') waarom, het linkt niet eens naar een site ofzo het is een directe link.

Ik vind het wel vet, maak ze ook even voor het WK! :D
pi_139217325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef JDx het volgende:

[..]

:') waarom, het linkt niet eens naar een site ofzo het is een directe link.
In het bestand zijn wel linkjes te vinden naar websites toe.
pi_139217529
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

In het bestand zijn wel linkjes te vinden naar websites toe.
Really? REALLY??
Problem?
People assume too much.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:15:08 #24
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_139217823
Valt mij trouwens op dat een aantal pagina's niet werken in safari, ze blijven gewoon blank, bijvoorbeeld registreren op fok via google. Dus zoek op registreren fok en klik op de link en pagina blijft blank, alleen getest op de iphone.
pi_139218616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:04 schreef very het volgende:

[..]

Really? REALLY??
Problem?
Nee, maar ik kan er een probleem van maken.
pi_139218651
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:39 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan er een probleem van maken.
Zou wel des FOK!s zijn inderdaad om zelfs daar over weer een probleem te maken :')
People assume too much.
pi_139219443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:40 schreef very het volgende:

[..]

Zou wel des FOK!s zijn inderdaad om zelfs daar over weer een probleem te maken :')
Zoals de vorige keer dus.
pi_139219632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:03 schreef Dimens het volgende:

[..]

Zoals de vorige keer dus.
Zoals elke keer eigenlijk. Maar ik weiger me neer te leggen bij de zuurheidsgraad van het gros.


Al verbaast het me elke keer weer waar mensen al niet over kunnen zeiken.

Ik: Alstublieft mede-apple gebruikers: een wallpaper die ik heb gemaakt en die je gratis kan downloaden als je dat leuk vind.
Fok: Bah! Spam! BOEH! Mopper.

[ Bericht 9% gewijzigd door very op 24-04-2014 17:15:20 ]
People assume too much.
pi_139220192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:10 schreef very het volgende:

[..]

Zoals elke keer eigenlijk. Maar ik weiger me neer te leggen bij de zuurheidsgraad van het gros.

Al verbaast het me elke keer weer waar mensen al niet over kunnen zeiken.

Ik: Alstublieft mede-apple gebruikers: een wallpaper die ik heb gemaakt en die je gratis kan downloaden als je dat leuk vind.
Fok: Bah! Spam! BOEH! Mopper.
En daar was een moderator het toen mee eens en heeft het weggehaald. Zal mij verder een worst wezen, maar eerlijk is het wel. Spam is spam en als de een het niet mag, mag de ander het ook niet. Dan zou je het vrij van linkjes moeten uploaden.
pi_139220312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:28 schreef Dimens het volgende:

[..]

En daar was een moderator het toen mee eens en heeft het weggehaald. Zal mij verder een worst wezen, maar eerlijk is het wel. Spam is spam en als de een het niet mag, mag de ander het ook niet. Dan zou je het vrij van linkjes moeten uploaden.
:')

Anders lees je je even in over wat spam precies is. Wat ik aanbied heeft helemaal niks met spam te maken :{w

Tevens: die moderator heeft de download link gewoon weer teruggezet (zie hier).
Wat hem tegenstond was dat ik opriep om mijn Facebook leuk te vinden. Dit heb ik nu dus achterwege gelaten.

[ Bericht 4% gewijzigd door very op 25-04-2014 10:07:57 ]
People assume too much.
pi_139221910
Cellular data usage, die telt toch vanaf t begin van installeren van je telefoon ?
  vrijdag 25 april 2014 @ 00:39:48 #32
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_139238872
Ivm kwaliteit gebruik ik Airdrop ipv foto's uitwisselen via Whatsapp. Maar blijft de kwaliteit dan eigenlijk echt behouden? Of verkleint Airdrop ook?

Gr,
pi_139243777
Iemand enig idee hoe ik het glas makkelijk los krijg Van een iPhone 5?

Wil graag de accu vervangen maar krijg ik geen mogelijkheid het glas los.
Gebruik de uitleg van ifixit, schroefjes los gedraaid, zuignap erop en geprobeerd het plastic krabbertje ertussen te krijgen maar als het scherm al 1mm omhoog komt is het al veel.
En hoe meer druk ik zet des te sneller de zuignap los komt
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:13:49 #34
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139243987
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:02 schreef Pielemuisje het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het glas makkelijk los krijg Van een iPhone 5?

Wil graag de accu vervangen maar krijg ik geen mogelijkheid het glas los.
Gebruik de uitleg van ifixit, schroefjes los gedraaid, zuignap erop en geprobeerd het plastic krabbertje ertussen te krijgen maar als het scherm al 1mm omhoog komt is het al veel.
En hoe meer druk ik zet des te sneller de zuignap los komt
Het scherm zit inderdaad retevast. Heb je toevallig een TomTom of iets anders met zo'n zuignap die je vast moet draaien i.p.v. plakken? Die erop zetten (net boven de homeknop) en dan ferme, constante trekkracht uitoefenen. Handpalm bovenop het scherm, vingers aan de zijkant van het scherm en hij komt vanzelf los (zie filmpje). Krabbertje is niet nodig om eronder te zetten.

  zaterdag 26 april 2014 @ 20:03:06 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139284409
Ik heb sinds gisteren deze battery case:

http://m.ebay.com/itm?itemId=390806077641

Ik ga zometeen testen hoever deze m'n iPhone oplaadt. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139305723
Net een update naar ios7.1.1 gedaan op m'n 5S, en nu krijg ik af en toe best vaak een alert-geluidje (de soort van ploenk) en verder lijkt 'ie af en toe vast te lopen. Beide issues staan los van elkaar. Iemand met hetzelfde probleem?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_139310590
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Ridocar het volgende:
Net een update naar ios7.1.1 gedaan op m'n 5S, en nu krijg ik af en toe best vaak een alert-geluidje (de soort van ploenk) en verder lijkt 'ie af en toe vast te lopen. Beide issues staan los van elkaar. Iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb wel dat ie opeens begint te trillen op mijn bureau, alsof ik een sms/mail krijg ofzo....maar dan is er niks binnengekomen :\
People assume too much.
pi_139331973
Gister geupdate, nog geen last van rare trill/geluidjes.
pi_139331995
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb wel dat ie opeens begint te trillen op mijn bureau, alsof ik een sms/mail krijg ofzo....maar dan is er niks binnengekomen :\
Ik heb dat met mijn rechterbovenbeen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 28-04-2014 09:31:01 ]
pi_139332001
:') dat ken ik ook ja!

Dat is het 'phantom vibration syndrome', look it up.

(zouden vrouwen hier met andere apparaten ook last van hebben?)
  maandag 28 april 2014 @ 11:06:20 #41
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139334267
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 09:30 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik heb dat met mijn rechterbovenbeen.
Het moment dat je denkt een berichtje te krijgen, in je broekzak voelt, schrikt dat je telefoon daar niet zit, en je dan realiseert dat je iPhone gewoon op je bureau ligt. :')
pi_139442370
Mijn iPhone 5s had het probleem dat hij bij het opladen aan netstroom niet goed reageerde (touchscreen). Dit liet hij niet zien bij de genius bar maar is toch omgeruild afgelopen maandag. Net laadt ik hem weer aan de stroom op en ik heb hetzelfde probleem. Maar als ik het blokje omruil voor mijn iPad lader dan doet hij wel normaal. Zou dit dan serieus alleen aan het blokje liggen? Ik weet niet zeker of ik hier originele Apple opladers(kleine) heb liggen, dus ik weet niet of die werken. USB laders van eBay wil hij sowieso niet :'). Wat vaag.

Hoe KAN het dat het aan zo'n blokje ligt? Daar zit toch niets boeiends in?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 07:36:14 ]
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:08:31 #43
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_139442631
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 07:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn iPhone 5s had het probleem dat hij bij het opladen aan netstroom niet goed reageerde (touchscreen). Dit liet hij niet zien bij de genius bar maar is toch omgeruild afgelopen maandag. Net laadt ik hem weer aan de stroom op en ik heb hetzelfde probleem. Maar als ik het blokje omruil voor mijn iPad lader dan doet hij wel normaal. Zou dit dan serieus alleen aan het blokje liggen? Ik weet niet zeker of ik hier originele Apple opladers(kleine) heb liggen, dus ik weet niet of die werken. USB laders van eBay wil hij sowieso niet :'). Wat vaag.

Hoe KAN het dat het aan zo'n blokje ligt? Daar zit toch niets boeiends in?
Zo'n adapter moet ruisvrij en stabiel stroom leveren.
Cheap-ass China-spul is doorgaans echt waardeloos en soms zelfs gevaarlijk voor het apparaat of zelfs vatbaar voor kortsluiting. Ruis kan voor rare problemen zorgen.
Volgens mij kan de 5S detecteren of er een originele lader aan hangt, maar dat weet ik niet zeker. Niet onverstandig, omdat een hoop mensen denken dat laders van 2,50 ook goed is en vervolgens klachten krijgen die aan de telefoon toegewezen worden.

Wat Apple vraagt voor de adapter is een beetje overdreven, maar een goede kost nou eenmaal wat meer dan een paar euro.
pi_139442663
My mind is blown dat het zoveel verschil kan maken hoor. Ik geloof je helemaal, maar Wtf :').

Nog een (vast domme vraag) kan het kwaad wanneer je de iPad USB lader gebruikt met een iPhone? Op de Apple site staat dat het compatible is maar het is ipv 5W toch 12W (en daardoor meer ampère?). Op de lange termijn een strak plan of niet? Ik lees gemixde dingen online.
pi_139442699
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 07:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn iPhone 5s had het probleem dat hij bij het opladen aan netstroom niet goed reageerde (touchscreen). Dit liet hij niet zien bij de genius bar maar is toch omgeruild afgelopen maandag. Net laadt ik hem weer aan de stroom op en ik heb hetzelfde probleem. Maar als ik het blokje omruil voor mijn iPad lader dan doet hij wel normaal. Zou dit dan serieus alleen aan het blokje liggen? Ik weet niet zeker of ik hier originele Apple opladers(kleine) heb liggen, dus ik weet niet of die werken. USB laders van eBay wil hij sowieso niet :'). Wat vaag.

Hoe KAN het dat het aan zo'n blokje ligt? Daar zit toch niets boeiends in?
Ik had exact hetzelfde. Ligt echt aan de cheap ass blokje. Heb 3 keren omgeruild, tis allemaal troep. Gebruik nu originele oplader icm verloopje want Engels. Problem solved.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_139442858
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
My mind is blown dat het zoveel verschil kan maken hoor. Ik geloof je helemaal, maar Wtf :').

Nog een (vast domme vraag) kan het kwaad wanneer je de iPad USB lader gebruikt met een iPhone? Op de Apple site staat dat het compatible is maar het is ipv 5W toch 12W (en daardoor meer ampère?). Op de lange termijn een strak plan of niet? Ik lees gemixde dingen online.
Maakt niets uit.
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:02:43 #47
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_139443278
Mijn batterij gaat de laatste weken wat rapper (ook voor 7.1.1) iemand een idee? van mijn 5s
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_139448697
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 20:03 schreef TC03 het volgende:
Ik heb sinds gisteren deze battery case:

http://m.ebay.com/itm?itemId=390806077641

Ik ga zometeen testen hoever deze m'n iPhone oplaadt. :)
En?
pi_139449386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
My mind is blown dat het zoveel verschil kan maken hoor. Ik geloof je helemaal, maar Wtf :').

Nog een (vast domme vraag) kan het kwaad wanneer je de iPad USB lader gebruikt met een iPhone? Op de Apple site staat dat het compatible is maar het is ipv 5W toch 12W (en daardoor meer ampère?). Op de lange termijn een strak plan of niet? Ik lees gemixde dingen online.
Maakt voor je iPhone niet uit. Die 12W (of 5W) is het maximale vermogen wat je lader kan leveren om je telefoon of iPad mee op te laden. Je telefoon kan niet zo snel opladen en verbruikt dus minder, je iPad kan dat wel, sterker nog, die wil misschien niet eens laden met een lader die maar 5W levert.

Hoger wattage van een lader is dus nooit een probleem. Het daadwerkelijke verbruik hangt af van het apparaat wat eraan hangt, de aangegeven waarde is de max.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 mei 2014 @ 13:21:16 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139449440
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:02 schreef nils7 het volgende:
Mijn batterij gaat de laatste weken wat rapper (ook voor 7.1.1) iemand een idee? van mijn 5s
kan liggen aan apps die vastlopen.
laat anders t diagnostisch rapport eens uitlezen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_139452228
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 15:49 schreef Ridocar het volgende:
Net een update naar ios7.1.1 gedaan op m'n 5S, en nu krijg ik af en toe best vaak een alert-geluidje (de soort van ploenk) en verder lijkt 'ie af en toe vast te lopen. Beide issues staan los van elkaar. Iemand met hetzelfde probleem?
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 17:47 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb wel dat ie opeens begint te trillen op mijn bureau, alsof ik een sms/mail krijg ofzo....maar dan is er niks binnengekomen :\
Even bij berichtencentrum alle apps nalopen. Dan staat sounds aan zonder verdere visuele melding bij een bepaalde app. Bij mij was dat toen ter tijd Spotify
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:44:30 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139454109
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:48 schreef Droathoah het volgende:

[..]

En?
85%
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 1 mei 2014 @ 20:18:50 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_139462967
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

kan liggen aan apps die vastlopen.
laat anders t diagnostisch rapport eens uitlezen
hoe maak ik dat ?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 mei 2014 @ 21:30:48 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139466260
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef nils7 het volgende:

[..]

hoe maak ik dat ?
applecare kan je hier een link voor geven en t rapport dan uitlezen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 22:11:43 #55
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_139468492
Mensen hier die van de iPhone 4 naar 5S zijn gegaan? Bevindingen?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_139468569
quote:
5s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen hier die van de iPhone 4 naar 5S zijn gegaan? Bevindingen?
De upgrade is het waard jongen. Gewoon doen.
iPhone 4 op iOS 7 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-05-2014 22:13:27 ]
pi_139469143
quote:
5s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen hier die van de iPhone 4 naar 5S zijn gegaan? Bevindingen?
Ik. Doen. Snelheid is zo'n ontzettende wereld van verschil.
pi_139471667
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]


[..]

Even bij berichtencentrum alle apps nalopen. Dan staat sounds aan zonder verdere visuele melding bij een bepaalde app. Bij mij was dat toen ter tijd Spotify
Eerstvolgende keer ga ik dat doen :) thx
People assume too much.
pi_139472664
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:13 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

De upgrade is het waard jongen. Gewoon doen.
iPhone 4 op iOS 7 :')
4S hier, maar dat gaat wmb prima met iOS7
Do what you love, love what you do!
pi_139472745
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef kree het volgende:

[..]

4S hier, maar dat gaat wmb prima met iOS7
iPhone 4S is geen iPhone 4, hè.
pi_139482929
Is het verschil van 4S naar 5S trouwers merkbaar/de moeite?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:54:50 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_139483074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef lolcat8811 het volgende:
Is het verschil van 4S naar 5S trouwers merkbaar/de moeite?
De 5S is echt extreem snel. Maar omdat de 4S ook al best snel is merk je het niet zo heel erg.
For great justice!
pi_139483348
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:54 schreef Q. het volgende:

[..]

De 5S is echt extreem snel. Maar omdat de 4S ook al best snel is merk je het niet zo heel erg.
Niet helemaal mee eens. Ik merkte t verschil wel aanzienlijk.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:10:01 #64
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139483530
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:03 schreef DW457 het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Ik merkte t verschil wel aanzienlijk.
Eens. Ik vond het verschil ook wel aanzienlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_139484816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Maakt voor je iPhone niet uit. Die 12W (of 5W) is het maximale vermogen wat je lader kan leveren om je telefoon of iPad mee op te laden. Je telefoon kan niet zo snel opladen en verbruikt dus minder, je iPad kan dat wel, sterker nog, die wil misschien niet eens laden met een lader die maar 5W levert.

Hoger wattage van een lader is dus nooit een probleem. Het daadwerkelijke verbruik hangt af van het apparaat wat eraan hangt, de aangegeven waarde is de max.
Duidelijk, dankjewel! whoops, vriend zn account :')
Who motivates the motivator?
pi_139485633
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:58 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Duidelijk, dankjewel! whoops, vriend zn account :')
Space :')
pi_139491032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:24 schreef Dimens het volgende:

[..]

Space :')
Problem? :6
pi_139515449
Sinds een maand zit mijn bedrijf bij Telfort. Vorige provider werd ik nooit geconfronteerd met een data limiet, nu wel. Sinds 1 mei m'n data teller op 0 gezet. Nu alweer 160 mb gebruikt door 'documents and sync'. Wtf houdt dat in en hoe stop ik dat?!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 10:01:13 #69
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139515832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een maand zit mijn bedrijf bij Telfort. Vorige provider werd ik nooit geconfronteerd met een data limiet, nu wel. Sinds 1 mei m'n data teller op 0 gezet. Nu alweer 160 mb gebruikt door 'documents and sync'. Wtf houdt dat in en hoe stop ik dat?!
Ik had dit dus ook vorige maand. Ineens 400mb verbruikt in een paar dagen met alleen maar D&S. Heb alle overbodige icloud-syncs uitgezet, evenals alle mogelijkheden om over 3G backups te maken of te syncen. Nu geen last meer van. Misschien was het m'n dagelijkse whatsappbackup, maar zeker weten doe ik het nog steeds niet.
pi_139540927
Wat is Coast toch een heerlijke browser. _O_ Kan ik iedereen aanraden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 04-05-2014 01:04:14 ]
  maandag 5 mei 2014 @ 08:33:39 #71
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_139576238
Hmm.

Mijn iPhone heeft de hele nacht aan de lader gelegen, maar blijft hangen op 98%. Even aan- en uitgezet, en dan staat ie wel op 100%, maar als ik hem nu aan de lader hang komt hij weer niet verder dan 98%. weet iemand hoe dit kan??

Edit: ik zie nu dat bij mij ook standbytijd en gebruik gelijk zijn
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 mei 2014 @ 09:03:05 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139576549
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 08:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hmm.

Mijn iPhone heeft de hele nacht aan de lader gelegen, maar blijft hangen op 98%. Even aan- en uitgezet, en dan staat ie wel op 100%, maar als ik hem nu aan de lader hang komt hij weer niet verder dan 98%. weet iemand hoe dit kan??

Edit: ik zie nu dat bij mij ook standbytijd en gebruik gelijk zijn
vanwege je laatste opmerking. Even herstellen als nieuw en dan de batterij kalibreren.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_139577280
Weet iemand wat een maantje bovenaan je scherm betekent?
  maandag 5 mei 2014 @ 09:58:14 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_139577306
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:56 schreef zakpatat90 het volgende:
Weet iemand wat een maantje bovenaan je scherm betekent?
Dan staat je iPhone in de "do not disturb"-mode en zal ie zich stil houden.
pi_139577329
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan staat je iPhone in de "do not disturb"-mode en zal ie zich stil houden.
Dankjewel :D Weet niet hoe het kan dat ie aanstond maar hij is uit :)
  maandag 5 mei 2014 @ 10:04:56 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_139577425
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:59 schreef zakpatat90 het volgende:

[..]

Dankjewel :D Weet niet hoe het kan dat ie aanstond maar hij is uit :)
Waarschijnlijk per ongeluk aangezet via het quick access menu, dat is af en toe wat te quick accessible :')
pi_139577591
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarschijnlijk per ongeluk aangezet via het quick access menu, dat is af en toe wat te quick accessible :')
Ja dat zou goed kunnen ja, ik gebruik dat menu nooit maar dat komt wel steeds...
  maandag 5 mei 2014 @ 11:10:41 #78
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_139578685
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

vanwege je laatste opmerking. Even herstellen als nieuw en dan de batterij kalibreren.
Mn iPhone is wel pas 2 weken oud. Hoop toch niet dat mn batterij nu al stoer gaat/blijft doen. Maar met jouw oplossing zou het ook gewoon nooit meer kunnen voorkomen?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_139579546
Goede acteurs zeg :{

People assume too much.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:40:36 #80
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_139647872
Vandaag abbo verlengd. Toch de overstap gemaakt van de 4s naar de 5s. Stuk sneller zeg. *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_139648719
Ik wacht nog even op de 6. Van de 4S naar de 6 zal wel een serieuze upgrade zijn :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:04:21 #82
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_139656264
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik wacht nog even op de 6. Van de 4S naar de 6 zal wel een serieuze upgrade zijn :P
Als die ooit uitkomt verkoop ik de 5s, en koop ik de 6 wel los.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_139657107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:04 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Als die ooit uitkomt verkoop ik de 5s, en koop ik de 6 wel los.
Ok bedankt voor de mededeling.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:52:39 #84
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_139657491
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de mededeling.
En jij bedankt voor het quoten. Fijne dag ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:24:20 #85
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_139660405
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 mei 2014 @ 14:29:17 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139660569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
heb je m al eens gekalibreerd?

en soms moet je applicaties die veel verbruiken ineens even verwijderen en opnieuw installeren
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:01:12 #87
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_139661365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
Free trial van iBackupBot downloaden (via website van icopybot), iPhone inpluggen, in het menu links selecteren en vervolgens op "more information" klikken. Kan je de huidige capaciteit zien. Is die nog goed, 85-90% of hoger, dan ligt het niet direct aan de batterij.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:20:34 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139661959
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef very het volgende:
Goede acteurs zeg :{

Je hebt door dat dit gewoon aan "fanflick" is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:21:36 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139661993
Hier al wat bekend van de inruilactie?
http://www.techzine.nl/ni(...)tie-voor-iphone.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_139662889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt door dat dit gewoon aan "fanflick" is?
Is dit niet de echte iPhone 6 commercial dan, maanden voor de aankondiging?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:27:43 #91
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_139663841
Komt van een Aziatische website vandaan zal waarschijnlijk niet echt zijn, alhoewel de afbeeldingen van alle speculaties het meest realistisch oogt. De vermoedelijke iPhone 6.







[ Bericht 14% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-05-2014 16:44:19 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_139664415
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt van een Aziatische website vandaan zal waarschijnlijk niet echt zijn, alhoewel de afbeeldingen van alle speculaties het meest realistisch oogt. De vermoedelijke iPhone 6.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die antenne er wel heel gaar uit zien.
People assume too much.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:48:17 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_139664504
Niet moeders mooiste als ik het zo zie... Maar tijd zal leren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 16:51:21 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139664583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef very het volgende:

[..]

Ik vind die antenne er wel heel gaar uit zien.
Das al de 2e keer dat ik hem zo zie. 1 keer met een dikke zwarte rand, nu met een witte rand. Ah well, de gold versie werd ook door iedereen als walgelijk bestempeld vorig jaar tot hij daadwerkelijk uitkwam.
pi_139664701
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Das al de 2e keer dat ik hem zo zie. 1 keer met een dikke zwarte rand, nu met een witte rand. Ah well, de gold versie werd ook door iedereen als walgelijk bestempeld vorig jaar tot hij daadwerkelijk uitkwam.
Ik vind die gold versie nog steeds om te kotsen :P
People assume too much.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 16:55:50 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139664753
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:54 schreef very het volgende:

[..]

Ik vind die gold versie nog steeds om te kotsen :P
Ik ook, maar de meeste hebben hun kritiek wel bijgesteld van 'walgelijk' naar 'áls ik een gouden telefoon zou overwegen is deze kleur acceptabel'
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:58:17 #97
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139664833
Ik vind die rand ook heel raar. Maar volgens mij zijn dit gewoon allemaal dummy's op basis van die ene gelekte tekening.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 mei 2014 @ 18:57:17 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139668538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:58 schreef TC03 het volgende:
Ik vind die rand ook heel raar. Maar volgens mij zijn dit gewoon allemaal dummy's op basis van die ene gelekte tekening.
Ja ht zijn sowieso mockups.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:29:05 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139669909
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
De batterij van mijn 5s lijkt minder te worden. Ik kom de dag met moeite door terwijl, voor mijn gevoel, mijn verbruik niet gestegen is. Zijn er issues bekend?
Ik heb nagekeken of ik iets op de achtergrond heb draaien (bluetooth, locatievoorzieningen) maar dat is niet het geval....
Probeer de app BatteryDoctor eens :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:06:48 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139671973
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja ht zijn sowieso mockups.
Ja maar ik bedoel allemaal op basis van dezelfde tekening, dus logisch dat ze er allemaal grofweg hetzelfde uitzien.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139674811
Een iPhone met afgeronde randjes is wel mooi en fijn. Zo ligt de iPhone 5C daardoor best lekker in de hand.
pi_139676541
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:56 schreef Dimens het volgende:
Een iPhone met afgeronde randjes is wel mooi en fijn. Zo ligt de iPhone 5C daardoor best lekker in de hand.
Yep, vindt de mock-up er wel leuk uitzien. Eindelijk een groter scherm :@ 4,7 inch is ideale maat smartphone w/ _O_
  maandag 12 mei 2014 @ 13:56:52 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_139865291
Gisteren zoals normaal via windows explorer naar mijn telefoon genavigeerd, alle foto's in map 1 geselecteerd en Ctrl-X, naar bestemmingsmap gegaan en Ctrl-V.

Loopt ie vast.

Pakweg 700 verzamelde plaatjes weg :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 14:15:38 #104
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_139865945
quote:
18s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren zoals normaal via windows explorer naar mijn telefoon genavigeerd, alle foto's in map 1 geselecteerd en Ctrl-X, naar bestemmingsmap gegaan en Ctrl-V.

Loopt ie vast.

Pakweg 700 verzamelde plaatjes weg :')
Moet je geen pc uit het jaar 0 gebruiken
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 12 mei 2014 @ 14:16:27 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_139865970
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Moet je geen pc uit het jaar 0 gebruiken
Niet het geval :*, vastlopers hebben hier meestal met type kabel te maken, maar dit is de eerste keer dat er werkelijk plaatjes weg zijn :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 14:17:44 #106
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_139866001
quote:
17s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet het geval :*, vastlopers hebben hier meestal met type kabel te maken, maar dit is de eerste keer dat er werkelijk plaatjes weg zijn :')
Welke label bedoelde dan? Lightning?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 12 mei 2014 @ 14:50:14 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_139866974
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Welke label bedoelde dan? Lightning?
30-pin. iPhone 4S. Enfin, boeit verder niet, maar tis wel klote.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 14:55:04 #108
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_139867135
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

30-pin. iPhone 4S. Enfin, boeit verder niet, maar tis wel klote.
Wel een Apple kabel? Of een 1 dollar ding van ebay?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 12 mei 2014 @ 15:06:59 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_139867476
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wel een Apple kabel? Of een 1 dollar ding van ebay?
Hamading, geen 1 dollarding. Maar als ik zeg "meestal een kabelding" dan mag je er nu wel vanuit gaan dat ik dat uitsluit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_139896985
Zo te zien wordt de nieuwe IPhone waterdicht?

http://moscoat.pixnet.net/blog/post/178280139
Stuk naar beneden scrollen dan zie je hem in de wasbak liggen, onder water.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:05:20 #111
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139898257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:14 schreef ADQ het volgende:
Zo te zien wordt de nieuwe IPhone waterdicht?

http://moscoat.pixnet.net/blog/post/178280139
Stuk naar beneden scrollen dan zie je hem in de wasbak liggen, onder water.
Is een mock-up, zegt dus niks.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139941051
FerryPasschier twitterde op woensdag 14-05-2014 om 11:32:45 SplitView for iPad confirmed in Apple's new iBook: iOS Human Interface Guidelines http://t.co/sRB3Qek8OL #ipad #apple http://t.co/PjN0YxHB7j reageer retweet
People assume too much.
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:36:33 #113
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139942121
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!

Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_139943165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Stink-ui het volgende:
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!

Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
Ik kan echt niet wachten tot ik de mijne in juli heb...
Zit al sinds januari te balen dat ik nog zo lang moet wachten.

Ben de Samsungs/Sony's etc en Android ook zat...
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:09:37 #115
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139943260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik kan echt niet wachten tot ik de mijne in juli heb...
Zit al sinds januari te balen dat ik nog zo lang moet wachten.

Ben de Samsungs/Sony's etc en Android ook zat...
Kan het mijzelf voorstellen nu. Ach ieder heeft zijn voor en nadelen alleen de voordelen van iOS hebben mij over de streep getrokken
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_139943559
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Kan het mijzelf voorstellen nu. Ach ieder heeft zijn voor en nadelen alleen de voordelen van iOS hebben mij over de streep getrokken
Zo denk ik er ook al een tijdje over.
Nog 2 maandjes :P
pi_139945176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Stink-ui het volgende:
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!

Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.

Ik was er ook zo een.
pi_139945576
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.

Ik was er ook zo een.
Ik wilde er ook nooit over nadenken een iPhone te nemen.
Dacht altijd dat je voor veel apps moest betalen blah blah, mijn zusje heeft sinds een half jaartje een 4S en is er erg tevreden over en heeft nog maar voor 1 app betaald.

Had het van mijzelf ook nooit verwacht.
Nu hopen dat er in juli wat mooie deals zijn qua abonnementen.
En tegen die tijd meld ik mij wel weer :P
pi_139947995
Ik vind iOS heel fijn werken. Ik heb al 4 jaar een iPhone en dat ik meestal gewoon veel betaal dat neem ik wel op de koop toe. Nooit gezeik. Het werkt altijd en heb er al 4 jaar schik van, elke dag weer. Niks mis mee!
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:50:46 #120
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139948796
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.

Ik was er ook zo een.
Tsja, Heb mijzelf ook nooit in verdiept, maar sommige dingen blijven bij Android toch wel wat makkelijker, vooral het delen van bestanden en het aanpassen van alles wat je wilt.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:00:15 #121
251119 Rainesz
flets outz
pi_139949128
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren? :')

Op foto kun je het icoontje zien, er staan geen apps open.

Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:07:50 #122
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_139949385
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren? :')

Op foto kun je het icoontje zien, er staan geen apps open.

[ afbeelding ]
Kijk eens onder Instellingen - Mobiele data - Gebruik mobiele data voor... welke app veel data heeft gegenereerd. Wellicht zie je daar wat opvallends.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 17:31:22 #123
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_139952237
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren? :')

Op foto kun je het icoontje zien, er staan geen apps open.

[ afbeelding ]
Als je geen apps open hebt staan kunnen er alsnog push berichten (zoals FB notificaties) binnenkomen, misschien haalt hij dat binnen ;)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_139952350
Heb sinds 2 jaar een iPhone en sinds gisteren een iPad. Alles lekker syncen, maar op mijn iPad komen maar iets van 25 foto's van mijn iPhone (alleen de meest recente). Nou las ik ergens iets dat foto's niet langer dan 1 maand in iCloud zitten en daarna dus niet meer gesynced worden. Dit was echter een oude post op een forum, dus ik vraag me af in hoeverre dat nog steeds het geval is..

Hoe krijg ik het beste al mijn foto's van iPhone naar iPad, dus niet alleen de meest recente?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:43:27 #125
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139952652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef Black-Death het volgende:
Heb sinds 2 jaar een iPhone en sinds gisteren een iPad. Alles lekker syncen, maar op mijn iPad komen maar iets van 25 foto's van mijn iPhone (alleen de meest recente). Nou las ik ergens iets dat foto's niet langer dan 1 maand in iCloud zitten en daarna dus niet meer gesynced worden. Dit was echter een oude post op een forum, dus ik vraag me af in hoeverre dat nog steeds het geval is..

Hoe krijg ik het beste al mijn foto's van iPhone naar iPad, dus niet alleen de meest recente?
Je hebt al je foto's op je iPhone en iPad. iCloud is een synctool, geen opslagtool. Als jij een foto met je iPhone maakt, gaat je iPad deze automatisch downloaden. Die blijft daar dus ook na een maand staan.

Die limiet van 1 maand betekent dat je minimaal 1x per maand zowel je iPhone als iPad moet syncen om up-to-date te blijven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139952854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je hebt al je foto's op je iPhone en iPad. iCloud is een synctool, geen opslagtool. Als jij een foto met je iPhone maakt, gaat je iPad deze automatisch downloaden. Die blijft daar dus ook na een maand staan.

Die limiet van 1 maand betekent dat je minimaal 1x per maand zowel je iPhone als iPad moet syncen om up-to-date te blijven.
Dus met terugwerkende kracht gaat niet lukken?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:51:35 #127
251119 Rainesz
flets outz
pi_139952873
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Kijk eens onder Instellingen - Mobiele data - Gebruik mobiele data voor... welke app veel data heeft gegenereerd. Wellicht zie je daar wat opvallends.
Facebook app heeft wel extreem hoog data verbruik. Maar zelfs als ik die verwijder blijft icoon draaien. Voor de rest alle vinkjes uitgezet. En hij blijft draaien. Dus neem aan dat het systeem het dan zelf gebruikt. Maar 2 dagen om bijv push notificaties binnen te harken lijkt me ook wat overdreven. Vooral in bereik van wifi zou dat toch geen probleem moeten opleveren.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 15 mei 2014 @ 07:18:41 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139974093
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.

Ik was er ook zo een.
Gewoon lekker negeren, die Apple haters :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 mei 2014 @ 07:44:38 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139974279
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Facebook app heeft wel extreem hoog data verbruik. Maar zelfs als ik die verwijder blijft icoon draaien. Voor de rest alle vinkjes uitgezet. En hij blijft draaien. Dus neem aan dat het systeem het dan zelf gebruikt. Maar 2 dagen om bijv push notificaties binnen te harken lijkt me ook wat overdreven. Vooral in bereik van wifi zou dat toch geen probleem moeten opleveren.
Heb je al een keer herstart?
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:39:25 #130
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_139974736
Apple medewerkers die geen vrij mogen nemen in september.

iPhone 6! *O*
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:16:11 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_139975224
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:39 schreef Nikooos het volgende:
Apple medewerkers die geen vrij mogen nemen in september.

iPhone 6! *O*
Gimme! *O*
For great justice!
pi_139978669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef very het volgende:
FerryPasschier twitterde op woensdag 14-05-2014 om 11:32:45 SplitView for iPad confirmed in Apple's new iBook: iOS Human Interface Guidelines http://t.co/sRB3Qek8OL #ipad #apple http://t.co/PjN0YxHB7j reageer retweet
Dat klinkt goed als dit waar is om split screen op de iPad te gaan gebruiken (waarschijnlijk dus vanaf iOS7.x ipv vanaf iOS8). Heb jij het zelf ook nog gecheckt of het klopt wat in de screenshot staat?

quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Rainesz het volgende:
Heb even een vraag. Heb al gegoogled maar kom niet echt verder.
Naast het Wifi logo en buiten wifi bereik het 3g logo draait al een paar dagen het een icoontje of hoe je het ook noemen wilt.
Telefoon herstarten heeft er ook totaal geen effect op. Iemand enig idee wat de telefoon aan het doen is? Of is NSA aan het spioneren? :')

er staan geen apps open.
Heb je al gekeken bij:

Instellingen > Algemeen > Ververs apps op achtergrond > welke apps mogen bij je op de achtergrond draaien (ook al heb je de app handmatig weggeveegd/uitgezet? Ik heb overigens zelf daar alles uit staan (accu besparing)

Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen > welke apps mogen je GPS gebruiken? Ik had een tijd terug dat een app constant GPS gebruikte (waardoor ook mijn accu ontzettend snel leeg ging ik zag toen overigens niet dat laad ikoontje).

Zijn alle apps in de App Store volledig gedownload? Niet toevallig een mislukte update van een app?
Je bereik van KPN en WIFI is het ook niet zo te zien die is ook sterk genoeg. Al geeft ie dan volgens mij ook niet zo'n ikoontje weer (hooguit blijft ie dan zoeken naar een telecom en/of WIFI netwerk).

Je zou nog even 3G/4G kunnen uitzetten en aanzetten. Of staat dat sowieso al niet aan bij Instellingen > Mobiel netwerk > ?

Ik begrijp dat je al gekeken hebt bij:

Instellingen > Berichtencentrum > Inclusief > om te zien welke apps je berichten (badges, meldingen, geluiden en stroken mogen sturen)

[ Bericht 15% gewijzigd door funrider op 15-05-2014 12:00:49 ]
pi_139978784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef funrider het volgende:

[..]

Dat klinkt goed als dit waar is om split screen op de iPad te gaan gebruiken (waarschijnlijk dus vanaf iOS7.x ipv vanaf iOS8). Heb jij het zelf ook nog gecheckt of het klopt wat in de screenshot staat?
Ik krijg de indruk dat ik misschien te snel dacht bewijs te hebben gevonden voor het gerucht. Dit zou ook gewoon kunnen gaan over het "split screen" in bijvoorbeeld de mail-app op de ipad :{
People assume too much.
  donderdag 15 mei 2014 @ 12:05:37 #134
230788 n8n
Pragmatisch
pi_139979103
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Facebook app heeft wel extreem hoog data verbruik. Maar zelfs als ik die verwijder blijft icoon draaien. Voor de rest alle vinkjes uitgezet. En hij blijft draaien. Dus neem aan dat het systeem het dan zelf gebruikt. Maar 2 dagen om bijv push notificaties binnen te harken lijkt me ook wat overdreven. Vooral in bereik van wifi zou dat toch geen probleem moeten opleveren.
kan ook je iCloud back-up/sync zijn.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 mei 2014 @ 12:08:03 #135
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_139979163
laat ze dan ook een optie toevoegen om in de mailbox alle mails te selecteren zodat je ze in 1x kan verplaatsen of verwijderen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_140000259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:50 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dus met terugwerkende kracht gaat niet lukken?
Neiner
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:38:31 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140002612
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef very het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat ik misschien te snel dacht bewijs te hebben gevonden voor het gerucht. Dit zou ook gewoon kunnen gaan over het "split screen" in bijvoorbeeld de mail-app op de ipad :{
Denk ik ook, zie bijv. de SDK-documentatie:

https://developer.apple.c(...)rence/Reference.html

quote:
The UISplitViewController class is a container view controller that manages the presentation of two side-by-side view controllers. You use this class to implement a master-detail interface, in which the left-side view controller presents a list of items and the right-side presents details of the selected item. Split view controllers are for use exclusively on iPad devices.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140003067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef Black-Death het volgende:

Hoe krijg ik het beste al mijn foto's van iPhone naar iPad, dus niet alleen de meest recente?
Heb hetzelfde als jij, niet alles op de iPhone komt op de iPad aan (en viceversa). Soms wel, soms niet. Beetje raar.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_140006928
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:36 schreef Stink-ui het volgende:
Hier een nieuwe iPhone 5s gebruiker die zich komt melden!

Na 2 jaar Blackberry en 2 jaar Android overgestapt naar iOS.
Wat een zaligheid is dit na Android te hebben gehad.
In welk opzicht is het een zaligheid als ik vragen mag? Soms overweeg ik nl het omgekeerde. Heb al een aantal jaren de 4S en ben hier echt héél tevreden over (toestel werkt nog zo goed als op dag 1), maar soms heb ik gewoon eens zin in 'iets anders', Android dus. Gewoon voor de verandering :@

Als ik zo'n supersnelle Nexus 5 zie met een groter scherm, widgets, veel meer customization,... en dat voor de HELFT van de prijs denk ik er soms aan de overstap te maken. Al vrees ik wel een aantal zaken te missen waar ik nu niet bij stilsta...
pi_140006994
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:34 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

In welk opzicht is het een zaligheid als ik vragen mag? Soms overweeg ik nl het omgekeerde. Heb al een aantal jaren de 4S en ben hier echt héél tevreden over (toestel werkt nog zo goed als op dag 1), maar soms heb ik gewoon eens zin in 'iets anders', Android dus. Gewoon voor de verandering :@

Als ik zo'n supersnelle Nexus 5 zie met een groter scherm, widgets, veel meer customization,... en dat voor de HELFT van de prijs denk ik er soms aan de overstap te maken. Al vrees ik wel een aantal zaken te missen waar ik nu niet bij stilsta...
Ik ben al eens van iOS naar Android overstapt en ben nu weer terug op iOS. Niet doen.
pi_140007301
Heyhai iPhoners! Ik voel ervoor over te stappen naar een iPhone (4s of 5c), maar twijfel over de beste bundel. Wat voor bundel werkt het beste voor jullie? Thanks alvast.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 01:03:13 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140007595
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:50 schreef Dorien52 het volgende:
Heyhai iPhoners! Ik voel ervoor over te stappen naar een iPhone (4s of 5c), maar twijfel over de beste bundel. Wat voor bundel werkt het beste voor jullie? Thanks alvast.
Wat bedoel je? Databundel? Hangt af van je gebruik. Sowieso minimaal 500 MB nemen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140007646
Hey! Ik heb geen idee wat mijn dataverbruik is, dit wordt mijn eerste smartphone en ik weet niet zeker hoeveel je nog aan smsjes en belminuten nodig hebt als je ook kan whats-appen en wat al niet. Hoeveel sms jij bijvoorbeeld nog?
pi_140008038
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:34 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

In welk opzicht is het een zaligheid als ik vragen mag? Soms overweeg ik nl het omgekeerde. Heb al een aantal jaren de 4S en ben hier echt héél tevreden over (toestel werkt nog zo goed als op dag 1), maar soms heb ik gewoon eens zin in 'iets anders', Android dus. Gewoon voor de verandering :@

Als ik zo'n supersnelle Nexus 5 zie met een groter scherm, widgets, veel meer customization,... en dat voor de HELFT van de prijs denk ik er soms aan de overstap te maken. Al vrees ik wel een aantal zaken te missen waar ik nu niet bij stilsta...
Gewoon proberen. Bevalt het niet ben je over een paar jaartjes weer terug. Ik zweer bij Android maar sluit ook niet uit dat ik ooit een ander OS probeer. Je zit natuurlijk nergens aan vast, bevalt het niet switch je weer.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 05:46:09 #145
251119 Rainesz
flets outz
pi_140008698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb je al een keer herstart?
Yep, Hielp niks.

Bleek GameCenter te zijn uiteindelijk. Dat hele geneuzel maar geblokkeerd/uitgezet.
Sindsdien is icoontje weg.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:17:11 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140009456
Top, nieuwe FB-update maakt het onmogelijk chronologische view uberhaupt te selecteren :') !
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2014 @ 08:51:08 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140009867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Top, nieuwe FB-update maakt het onmogelijk chronologische view uberhaupt te selecteren :') !
Bizar!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:52:16 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140009880
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bizar!
Zonder sarcasme?

Ik vond het al van de zotten dat het nooit onthield dat dat je voorkeur was enkele updates terug, maar nu maken ze het wel heel bont....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2014 @ 08:58:19 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140009983
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zonder sarcasme?

Ik vond het al van de zotten dat het nooit onthield dat dat je voorkeur was enkele updates terug, maar nu maken ze het wel heel bont....
Zonder sarcasme :D Maar het IS er nog wel, alleen nog verder weggestopt :')

Klik rechtsonder op de streepjes
Klik op 'overzichten'
klik op 'meest recent'
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:02:41 #150
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_140010050
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Top, nieuwe FB-update maakt het onmogelijk chronologische view uberhaupt te selecteren :') !
ja, echt top-update weer van fb :'). Waarom toch altijd die topverslagen...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:20:13 #151
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140010330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zonder sarcasme :D Maar het IS er nog wel, alleen nog verder weggestopt :')

Klik rechtsonder op de streepjes
Klik op 'overzichten'
klik op 'meest recent'
Ik zal nog eens kijken, maar dan hoop ik GVD dat ie het nog eens onthoudt ook :') Mijn batterij en dataverbruik vinden dat constante switchen en herladen maar niks :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:32:09 #152
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_140010562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zonder sarcasme :D Maar het IS er nog wel, alleen nog verder weggestopt :')

Klik rechtsonder op de streepjes
Klik op 'overzichten'
klik op 'meest recent'
Ik zal wel blind zijn, maar ik vind stapje 2 'overzichten' niet.. :?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:38:11 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_140010711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:32 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ik zal wel blind zijn, maar ik vind stapje 2 'overzichten' niet.. :?
Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:51:49 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140011110
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.
Klootzakken, dat zijn het!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:59:47 #155
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_140014430
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Verder scrollen. Onder apps staat overzichten in een vrij klein lettertype.
Holy shit.. Daar! Usability-pareltje :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:34:43 #156
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_140015481
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:02 schreef Saninl het volgende:

[..]

ja, echt top-update weer van fb :'). Waarom toch altijd die topverslagen...
Omdat ze zo advertenties lekker kunnen pushen :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:52:14 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140016026
Dat is inderdaad een zoekplaatje. Bedankt voor de oplossing, ergerde me er ook al aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_140021208
Een 5S van een maat van mij loopt sinds twee dagen rond zonder hoesje, en hij heeft alweer een kras maar wel op de cameralens :'). Nu ben ik een beetje bang om mijn iPhone naked te houden.

Zijn jullie nooit bang dat er krassen op de cameralens komen als jullie hem naked gebruiken zoals op een tafel leggen oid?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:28:59 #159
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140021284
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Een 5S van een maat van mij loopt sinds twee dagen rond zonder hoesje, en hij heeft alweer een kras maar wel op de cameralens :'). Nu ben ik een beetje bang om mijn iPhone naked te houden.

Zijn jullie nooit bang dat er krassen op de cameralens komen als jullie hem naked gebruiken zoals op een tafel leggen oid?
Een kras op de lens? Dat is bijna onmogelijk aangezien deze van saffier is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140021417
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een kras op de lens? Dat is bijna onmogelijk aangezien deze van saffier is.
Dat weet ik, vond ik al raar :{. Daarom voelde ik mij comfortabel om mijn 5S naked te houden.

Zijn kras is hiermee te vergelijken:

http://imageshack.us/a/img694/7358/lenscoverdefectip5.jpg (copy/paste deze link)
pi_140025411
Nee het boeit me geen fuck of er een kras op komt. Het is namelijk een gebruiksartikel.
Hoesjes :')
pi_140025578
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een kras op de lens? Dat is bijna onmogelijk aangezien deze van saffier is.
Krast inderdaad niet snel, maar het is zeker mogelijk. M'n iPhone 5 had op een gegeven moment meerdere krassen op de lens. Foto's waren daardoor soms minder scherp en er kwamen wat zwarte stipjes op ;(
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 17:27:34 #163
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140026096
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:07 schreef kikoooooo het volgende:
Nee het boeit me geen fuck of er een kras op komt. Het is namelijk een gebruiksartikel.
Hoesjes :')
als jij je telefoon straks misschien wil verkopen is het wel handig als je hem in een hoesje hebt en er zijn verder geen beschadigingen. Conditie is erg belangrijk bij verkoop van tweedehands spullen ;)

Niet dat ik zelf wel een hoesje heb, maar ik heb dan ook een skeere iphone 4 :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_140026897
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

als jij je telefoon straks misschien wil verkopen is het wel handig als je hem in een hoesje hebt en er zijn verder geen beschadigingen. Conditie is erg belangrijk bij verkoop van tweedehands spullen ;)

Niet dat ik zelf wel een hoesje heb, maar ik heb dan ook een skeere iphone 4 :P
Ja dat boeit me dus echt geen reet. Ik koop zo'n ding om nu te gebruiken ik koop hem niet voor de verkoop.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:59:08 #165
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140027188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja dat boeit me dus echt geen reet. Ik koop zo'n ding om nu te gebruiken ik koop hem niet voor de verkoop.
Maar het gaat hier om krasjes op de lens, het is wel irritant als je foto's wazig zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 18:32:16 #166
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140028005
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja dat boeit me dus echt geen reet. Ik koop zo'n ding om nu te gebruiken ik koop hem niet voor de verkoop.
begrijp ik, daarom heb ik ook geen hoesje :P maar het kan een argument zijn om er wel een te utiliseren
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 mei 2014 @ 18:58:09 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140028770
Ik heb mijn telefoon nog nooit in een hoesje gehad en nog nooit een kras op de cameralens gehad.
pi_140029891
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:50 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja dat boeit me dus echt geen reet. Ik koop zo'n ding om nu te gebruiken ik koop hem niet voor de verkoop.
Goede interpunctie man, nee echt... van een taalnazi zoals jij verwacht ik beter.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_140030248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Goede interpunctie man, nee echt... van een taalnazi zoals jij verwacht ik beter.
Poeh poeh.

:')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:14:54 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140033906
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:52 schreef Copycat het volgende:
Dat is inderdaad een zoekplaatje. Bedankt voor de oplossing, ergerde me er ook al aan.
Ik denk dat ik de app even laat liggen nu, vond het met de vorige versie al dermate irritant en verradelijk, maar dit spant de fucking kroon, dan maar via de mobiele website. Zo jaag je mensen wel weg, als je het enige wat FB werkelijk prettig maakte helemaal eruit pest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:09:34 #171
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_140041504
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Dimens het volgende:

[..]

Altijd leuk als anti-Apple users ineens toch een iDevice kopen en erachter komen dat het eigenlijk toch wel heel erg mooi is.

Ik was er ook zo een.
Alleen de iTunes software blijft ruk.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 00:12:20 #172
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140041609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alleen de iTunes software blijft ruk.
Als je niet weet hoe je het moet gebruiken ja :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:17:15 #173
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_140041827
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Als je niet weet hoe je het moet gebruiken ja :')
Ik begrijp inderdaad niet hoe Apple-ontwikkelaars denken mbt syncen enzovoorts. Je verliest als gebruiker controle over hoe je content zelf wilt beheren. Gewoon idioot van Apple.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 00:19:15 #174
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140041906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik begrijp inderdaad niet hoe Apple-ontwikkelaars denken mbt syncen enzovoorts. Je verliest als gebruiker controle over hoe je content zelf wilt beheren. Gewoon idioot van Apple.
Wat? Synchroniseren is juist handig, alles automatisch zoals je het zelf wil. 1 druk op de knop
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_140042022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alleen de iTunes software blijft ruk.
Alleen als je een oude PC computer hebt.
pi_140042146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alleen de iTunes software blijft ruk.
Heb je nog een Pentium 4 thuis?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:25:08 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_140042154
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Dimens het volgende:

[..]

Alleen als je een oude PC computer hebt.
Of een recente, ik wil al die iZiektes niet op mijn PC.
Maar verder is het allemaal wel mooi en heb ik er vooralsnog weinig problemen mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:27:44 #178
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_140042272
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Wat? Synchroniseren is juist handig, alles automatisch zoals je het zelf wil. 1 druk op de knop
Apple is gericht op eenvoud en voor peeps die niet graag op meer dan 1 knop durven drukken. Leuke produkten hoor. Alleen iTunes is ruk.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 07:42:49 #179
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_140046727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik begrijp inderdaad niet hoe Apple-ontwikkelaars denken mbt syncen enzovoorts. Je verliest als gebruiker controle over hoe je content zelf wilt beheren. Gewoon idioot van Apple.
:')

Nooit het knopje "muziek en video's handmatig beheren" gevonden zeker?
pi_140057316
Vraagje wb backuppen met iCloud:

iPhone van m'n ma wil niet meer backuppen want de opslag (5gb) is nagenoeg vol. Filmrol bezit 3,9gb ruimte en is de boosdoener. Dat zijn ca 1500 foto's. Dat is dus vaag, want mijn Filmrol bezit 1,9gb ruimte maar dat zijn meer dan 2000 foto's. Hoe kan dat? Filmpjes heeft ze er al nagenoeg allemaal uitgegooid, zegt ze.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 17:32:05 #181
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140057429
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:27 schreef Nashje het volgende:
Vraagje wb backuppen met iCloud:

iPhone van m'n ma wil niet meer backuppen want de opslag (5gb) is nagenoeg vol. Filmrol bezit 3,9gb ruimte en is de boosdoener. Dat zijn ca 1500 foto's. Dat is dus vaag, want mijn Filmrol bezit 1,9gb ruimte maar dat zijn meer dan 2000 foto's. Hoe kan dat? Filmpjes heeft ze er al nagenoeg allemaal uitgegooid, zegt ze.
niet elke foto is van dezelfde grootte
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:52:50 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140058040
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef Dimens het volgende:

[..]

Alleen als je een oude PC computer hebt.
Iets complex als Photoshop boot in 2-3 seconden tot een bruikbaar iets vanaf mijn SSD, iets wat niet meer dan een mediaspeler en beheerder is in essentie doet er dan ineens 4x zo lang of zelfs langer over.

En dan hebben we het nog niet over het gebruiksgemak :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140058114
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iets complex als Photoshop boot in 2-3 seconden tot een bruikbaar iets vanaf mijn SSD, iets wat niet meer dan een mediaspeler en beheerder is in essentie doet er dan ineens 4x zo lang of zelfs langer over.
Dat zal dan wel aan jouw computer liggen.
pi_140058172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

niet elke foto is van dezelfde grootte
Zorgt dat voor zo'n groot verschil? Kan me niet voorstellen dat ze daarin qua instellingen iets veranderd heeft.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 17:57:32 #185
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140058198
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zorgt dat voor zo'n groot verschil? Kan me niet voorstellen dat ze daarin qua instellingen iets veranderd heeft.
het kan voor zo'n groot verschil zorgen ja. Vergelijk ze anders eens
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:00:56 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140058327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat zal dan wel aan jouw computer liggen.
Nee, echt, tuurlijk, alles start binnen tellen op en iTunes doet er langer over, dan moét het wel de computer zijn.

Sherlock :')

iTunes is en blijft een koppig stuk software met bizar slechte optimalisatie onder windows. Het is bruikbaar, maar om nou te zeggen dat het briljant is... Neuh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140058376
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:
windows
Zie je wel? Het ligt toch aan jouw computer.
pi_140058552
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, echt, tuurlijk, alles start binnen tellen op en iTunes doet er langer over, dan moét het wel de computer zijn.

Sherlock :')

iTunes is en blijft een koppig stuk software met bizar slechte optimalisatie onder windows. Het is bruikbaar, maar om nou te zeggen dat het briljant is... Neuh.
iTunes is digitale aids.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 mei 2014 @ 18:13:07 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140058842
Net booten itunes getest. Van niks naar bruikbaar in 1.5 seconden op mijn MBA.

Maar ik snap die behoefte om 'te beheren' niet zo goed. Het zal me een worst zijn hoe het op mijn computer staat. als ik het maar met 1 klik kan vinden.
pi_140059084
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

het kan voor zo'n groot verschil zorgen ja. Vergelijk ze anders eens
Geen verschil te merken..

Wel zie ik nu dat bij 'Gebruik' Foto's en Camera 2,7gb in gebruik neemt, bij 'Beheer opslag' van iCloud is dat 3,9gb. Waar zit 'm dat verschil in?
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 18:25:59 #191
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140059337
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Geen verschil te merken..

Wel zie ik nu dat bij 'Gebruik' Foto's en Camera 2,7gb in gebruik neemt, bij 'Beheer opslag' van iCloud is dat 3,9gb. Waar zit 'm dat verschil in?
Misschien heeft ze nog albums op haar account staan die niet op haar iPhone staan (bijv. fotostream). heeft ze nog een iPad/MacBook/iets anders van Apple dan die iPhone?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_140059554
Wtf moet je met 2000 foto's op je telefoon?
pi_140059910
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Misschien heeft ze nog albums op haar account staan die niet op haar iPhone staan (bijv. fotostream). heeft ze nog een iPad/MacBook/iets anders van Apple dan die iPhone?
Dat moet het dan zijn. Dat had ze ook uitgezet zei ze. iMac inderdaad. Hoe zijn die te verwijderen?
pi_140060330
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Net booten itunes getest. Van niks naar bruikbaar in 1.5 seconden op mijn MBA.

Maar ik snap die behoefte om 'te beheren' niet zo goed. Het zal me een worst zijn hoe het op mijn computer staat. als ik het maar met 1 klik kan vinden.
Hier sneller op zowel m'n MacBook Air als Windows PC.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 19:06:15 #195
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140060818
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat moet het dan zijn. Dat had ze ook uitgezet zei ze. iMac inderdaad. Hoe zijn die te verwijderen?
Dan moet ze naar iPhoto staan en in het linkermenu staat iCloud, daarop klikken en dan kan je alle foto's zien die ze op iCloud heeft.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:22:18 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140067950
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Net booten itunes getest. Van niks naar bruikbaar in 1.5 seconden op mijn MBA.

Maar ik snap die behoefte om 'te beheren' niet zo goed. Het zal me een worst zijn hoe het op mijn computer staat. als ik het maar met 1 klik kan vinden.
Niet iedereen. Zo simpel is het. Kreeg je de optie dan zou het geweldig zijn, maar nu wordt voor jou bepaald hoe je bestanden beheerd worden ipv dat je zelf bepaalt waar wat heen wordt geschreven.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 mei 2014 @ 21:24:10 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140068044
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen. Zo simpel is het. Kreeg je de optie dan zou het geweldig zijn, maar nu wordt voor jou bepaald hoe je bestanden beheerd worden ipv dat je zelf bepaalt waar wat heen wordt geschreven.
Je kan toch gewoon handmatig beheren :?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:24:35 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140068059
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf moet je met 2000 foto's op je telefoon?
Ik sla nogal wat plaatjes op, elk plaatje wordt op de hoop "fotos" getieft en dan mag je daarna zelf gaan uitzoeken wat nou waarbij hoort.

Tenzij je een mac hebt naar het schijnt, dan zoekt ie automagisch alles meteen goed als ik het goed begrijp :').
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:25:42 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140068100
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon handmatig beheren :?
Nee, das nou net de truc. Ik kan een map inmaken en importeren maar dan zit ik met een mechanisme wat contraintuitief is en een kopie van bestaande plaatjes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 mei 2014 @ 21:30:52 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140068322
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, das nou net de truc. Ik kan een map inmaken en importeren maar dan zit ik met een mechanisme wat contraintuitief is en een kopie van bestaande plaatjes.
Ik heb gewoon verschillende mappen in m'n iphone en die staan gewoon ook in iPhoto.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:51:28 #201
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140069258
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, das nou net de truc. Ik kan een map inmaken en importeren maar dan zit ik met een mechanisme wat contraintuitief is en een kopie van bestaande plaatjes.
Die discussie over de logica van Apple in iTunes, iPhoto etc. hebben we al eerder gevoerd volgens mij. Kan ik popcorn pakken of?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 22:07:59 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140070314
Foto's beheren met een iPhone is gewoon dramatisch. Photostream is een gedrocht. Punt. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140071051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
Foto's beheren met een iPhone is gewoon dramatisch. Photostream is een gedrocht. Punt. ;(
QFT
  zondag 18 mei 2014 @ 00:27:35 #204
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140076801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Alleen de iTunes software blijft ruk.
itunes wat is dat
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 18 mei 2014 @ 10:55:02 #205
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140082720
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 21:51 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Die discussie over de logica van Apple in iTunes, iPhoto etc. hebben we al eerder gevoerd volgens mij. Kan ik popcorn pakken of?
Vooral iemand pakken die er niet over begint maar wel kritisch is, epic.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 18 mei 2014 @ 11:23:06 #206
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140083167
quote:
10s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral iemand pakken die er niet over begint maar wel kritisch is, epic.
Ik voerde die discussie vorige keer met jou, vandaar.
  zondag 18 mei 2014 @ 13:47:00 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140087155
quote:
12s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:23 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik voerde die discussie vorige keer met jou, vandaar.
Niet alleen jij hoor :*

Maar ik word zo moe van die houding dat je stom zou zijn als je het niet zoals Apple zou doen want OMG zo handig terwijl ik in praktijk daar dus geen kut aan heb en daarover kan en mag klagen omdat de feature easy as fuck in te bouwen zou zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140089497
Oh noes! Skull-splitter die klaagt.
pi_140095795
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef Dimens het volgende:
Oh noes! Skull-splitter die klaagt.
:)
pi_140096962
iTunes vind ik persoonlijk ook niet echt lekker werken.

Maar ok heb alleen iPhones gehad dus weet niet in hoeverre het met android beter gaat.

Wat ook sucks voor android zijn er handige torrent Apps en Apple laat dat niet toe.

Of inmiddels wel dan hoor ik graag welke.
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 18:40:12 #211
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_140097091
iPhoto is wel aids moet ik zeggen. Had op een gegeven moment 5 kopieën van elke foto van m'n Fotostream verspreid over m'n Mac echt Wtf :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_140101802
Krijg een mail dat mijn iCloud bijna vol is. Hoe fix ik dat zo eenvoudig mogelijk zonder te betalen? In de mail staan hyperlinks en als je daarop klikt wordt je alsmaar doorverwezen naar lappen tekst met bullshit.

Iemand een eenvoudig antwoord?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 18 mei 2014 @ 20:28:43 #213
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140102217
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:00 schreef Dimens het volgende:
Oh noes! Skull-splitter die klaagt.
Oh noes Dimens kan geen discussie voeren zonder op zijn e-penis getrapt te worden.

quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 18:36 schreef kree het volgende:
iTunes vind ik persoonlijk ook niet echt lekker werken.

Maar ok heb alleen iPhones gehad dus weet niet in hoeverre het met android beter gaat.

Wat ook sucks voor android zijn er handige torrent Apps en Apple laat dat niet toe.

Of inmiddels wel dan hoor ik graag welke.
Muziek, foto's, strips en dergelijke kun je zo in de map van de betreffende app slepen zonder drivergehannes of speciale programmas.

[ Bericht 45% gewijzigd door Skull-splitter op 18-05-2014 21:01:23 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140109812
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Krijg een mail dat mijn iCloud bijna vol is. Hoe fix ik dat zo eenvoudig mogelijk zonder te betalen? In de mail staan hyperlinks en als je daarop klikt wordt je alsmaar doorverwezen naar lappen tekst met bullshit.

Iemand een eenvoudig antwoord?
Zaken uit je telefoon verwijderen, zoals foto's. Of in iCloud sommige Apps uitsluiten van back-up.
pi_140145172
Pushen gaat niet echt lekker vandaag heb ik t idee. Krijg veel notificaties dubbel, of gewoon niet. Zowel via 3g als wifi.

Meer mensen hetzelfde idee?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:28:12 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140158642
Paar dagen terug een aantal notificaties dubbel gekregen, maar verder nergens last van...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:32:35 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140159640
Vraag :

Ik draai nog steeds io6 maar hij crasht en doet als een malle. Ik wil dus naar 7 maar wel met JB. Voor de huidige 7. nogwat is geen JB uit.. nu dacht ik het volgende :

Ipsw van 7.04 binnenhalen en dan OFFLINE updaten, dat zou toch moeten lukken? Als je offline bent gaat ie ook niet bitchen om 7.11, lijkt mij. En aangezien het een update is heb je dus de downgrade bs ook niet. Ipsw heb je lokaal staan, cmd click update file selecteren en update..daarna evasion erover en klaar?

Een vriend van me kwam aan met dat dit niet ging werken want apple zou hem niet signen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:28:28 #218
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_140160937
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
Vraag :

Ik draai nog steeds io6 maar hij crasht en doet als een malle. Ik wil dus naar 7 maar wel met JB. Voor de huidige 7. nogwat is geen JB uit.. nu dacht ik het volgende :

Ipsw van 7.04 binnenhalen en dan OFFLINE updaten, dat zou toch moeten lukken? Als je offline bent gaat ie ook niet bitchen om 7.11, lijkt mij. En aangezien het een update is heb je dus de downgrade bs ook niet. Ipsw heb je lokaal staan, cmd click update file selecteren en update..daarna evasion erover en klaar?

Een vriend van me kwam aan met dat dit niet ging werken want apple zou hem niet signen?
Die vriend heeft waarschijnlijk gelijk. Elke update moet bij Apple gecontroleerd worden, en Apple accepteert oudere iOS versies niet meer voor de nieuwere toestellen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:36:49 #219
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_140161142
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef kikoooooo het volgende:
Pushen gaat niet echt lekker vandaag heb ik t idee. Krijg veel notificaties dubbel, of gewoon niet. Zowel via 3g als wifi.

Meer mensen hetzelfde idee?
Ik heb daar alleen last van bij whatsapp.
Maar dat is zo af en toe
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:50:01 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140168477
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:28 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die vriend heeft waarschijnlijk gelijk. Elke update moet bij Apple gecontroleerd worden, en Apple accepteert oudere iOS versies niet meer voor de nieuwere toestellen.
Maar dat is dus ook zo als je dat via DFU uitvoert?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:55:16 #221
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_140168623
Ja. Omdat de versie van iOS niet geaccepteerd wordt, kom je in een loop waar je niet meer uitkomt tenzij je je iPhone via de officiële manier herstelt
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:56:15 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_140168651
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja. Omdat de versie van iOS niet geaccepteerd wordt, kom je in een loop waar je niet meer uitkomt tenzij je je iPhone via de officiële manier herstelt
Nou, dan maar wachten totdat iemand een JB uitbrengt. Thnx iig :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:10:50 #223
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_140191348
(ik ga wel even op tweakers kijken)
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:42:02 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_140192318
Ik vind deze iPhone covers wel heel gaaf :9

http://www.woodstylz.nl/p(...)one-covers/iphone-5/

En ze zijn nog relatief goedkoop ook.
  woensdag 21 mei 2014 @ 01:01:20 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140192687
Wel tof ja. Alleen dat "handgemaakt" geloof ik niet zo met die prijs. Handgemaakt door een jochie van acht in thailand misschien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 21 mei 2014 @ 01:11:28 #226
104871 remlof
Europees federalist
pi_140192866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 01:01 schreef Catch22- het volgende:
Wel tof ja. Alleen dat "handgemaakt" geloof ik niet zo met die prijs. Handgemaakt door een jochie van acht in thailand misschien
Dat hoop ik niet, ik kwam ze tegen in een winkel in Utrecht.
pi_140248353
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 01:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet, ik kwam ze tegen in een winkel in Utrecht.
Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zien
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:03:46 #228
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_140291635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef JenHermes het volgende:


Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zien
Ziet er leuk uit ^O^
pi_140309410
Vraagje: heb een iPhone en iPad. Gisteravond aantal foto's gemaakt met de iPhone en die werden netjes in de Fotostream gezet en ook meteen zichtbaar op de iPad. Later nog wat foto's gemaakt met de iPhone, maar die werden opeens niet meer in de Fotostream gezet? Enig idee hoe dit kan? WiFi is gewoon beschikbaar..

Edit: lag kennelijk aan het batterijpercentage van de iPhone. Terwijl deze zeker gisteren nog 50 procent was. Net iPhone aan de lader gehangen en alles is direct gesynchroniseerd.

[ Bericht 23% gewijzigd door Black-Death op 24-05-2014 12:55:53 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_140313039
Die sync is gewoon brak. Heeft imo niks met je batterij te maken.
  zondag 25 mei 2014 @ 10:22:05 #231
97111 ukga
Siewosie baas
pi_140337841
Heb gister tech21 hoesje bestelt. Iemand ervaring mee?
pi_140338113
Hoe kun je op whatsapp ontvangen geluidsfragmenten opslaan?
pi_140354382
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:22 schreef ukga het volgende:
Heb gister tech21 hoesje bestelt. Iemand ervaring mee?
:')
pi_140509468


Wat te doen met dit vlekje op m'n camera? Heb de iPhone (5) nog geen jaar. :(
pi_140509798
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]

Wat te doen met dit vlekje op m'n camera? Heb de iPhone (5) nog geen jaar. :(
Naar Amsterdam, ruilen ze hem zo om.
pi_140509823
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Naar Amsterdam, ruilen ze hem zo om.
Hmm. Ook als het een leasetoestel is?
pi_140509915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hmm. Ook als het een leasetoestel is?
Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasen :') x1000 :')
pi_140509998
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasen :') x1000 :')
:')
Of je beantwoord gewoon m'n vraag en houdt je bittere mening voor je. :*
pi_140510014
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

:')
Of je beantwoord gewoon m'n vraag en houdt je bittere mening voor je. :*
Dus dan heb je je toestel een paar weken niet. Succes :D
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:29:23 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140510033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Nee, dan mag het niet. Mag je bij Hi of KPN aankloppen. Hoe dom kun je zijn, toestel leasen :') x1000 :')
Volgens mij maakt apple dat niet zoveel uit. Zou t wel even met hi checken ivm imei bij teruggave
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:30:34 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_140510071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Voelt het ook aan als echt hout of zit er een plastic glimmend laagje overheen? Ik ben denk ik wel bereid om zo,n cover aan te schaffen voor mijn 4S, ik vind ze er wel tof uit zien
Voelt wel aardig houterig aan, gelakt hout dan :P
pi_140510075
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Volgens mij maakt apple dat niet zoveel uit. Zou t wel even met hi checken ivm imei bij teruggave
Jawel, want je levert een ander toestel in dan je originele. Vriend van me heeft dat ook gehad, Apple neemt geen lease toestellen in, omdat KPN zijn eigen voorwaarden heeft.
pi_140510255
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Jawel, want je levert een ander toestel in dan je originele. Vriend van me heeft dat ook gehad, Apple neemt geen lease toestellen in, omdat KPN zijn eigen voorwaarden heeft.
Hmm.
Het is toch gewoon een stofje voor m'n camera, of niet? Denk niet dat dat erg lang zal duren qua reparatie?
pi_140510473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hmm.
Het is toch gewoon een stofje voor m'n camera, of niet? Denk niet dat dat erg lang zal duren qua reparatie?
Moet je Hi of KPN vragen :) :Y
pi_140510540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Moet je Hi of KPN vragen :) :Y
Touche. Bedankt iig. :)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:39:38 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_140563564
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

:')
Of je beantwoord gewoon m'n vraag en houdt je bittere mening voor je. :*
Eh, dat doet ie toch? Speaking of zuurpruim.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_140573433
Sinds gisteren een 5s 64Gb. Vandaag al last van een BSOD. (veel nummers binnenhalen via Musictube vindt 'ie blijkbaar niet okay.) Lees hier veel over, maar dan vooral in december 2013. Is hier een bekende fix voor? iOs 7.1.1.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:40:21 #248
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140573672
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Sinds gisteren een 5s 64Gb. Vandaag al last van een BSOD. (veel nummers binnenhalen via Musictube vindt 'ie blijkbaar niet okay.) Lees hier veel over, maar dan vooral in december 2013. Is hier een bekende fix voor? iOs 7.1.1.
BSOD?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140575336
BSOD, dacht dat dat een windows ding was, blijkbaar niet dus :')
Do what you love, love what you do!
pi_140575718
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Sinds gisteren een 5s 64Gb. Vandaag al last van een BSOD. (veel nummers binnenhalen via Musictube vindt 'ie blijkbaar niet okay.) Lees hier veel over, maar dan vooral in december 2013. Is hier een bekende fix voor? iOs 7.1.1.
DOA. Terugsturen. Heb er zelf een halve dag mee gepielt.
pi_140576725
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

BSOD?
Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 mei 2014 @ 21:30:00 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140580563
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Toestel laat plots alleen een volledig blauw scherm zien en valt dan uit. Opnieuw opstarten lukt pas na enige tijd.
Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:58:36 #253
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_140597922
Is er al een 7.1 jailbreak uit?
Je kan nu inchecken met je bankpas!
  zondag 1 juni 2014 @ 15:37:36 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140598750
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:58 schreef GVU het volgende:
Is er al een 7.1 jailbreak uit?
Nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140598815
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Lijkt aan bepaalde apps te liggen. Controleer of het steeds bij dezelfde app gebeurt.
Hier niet, in elk geval (er kwam zelfs een keer een rood scherm te voorschijn) Wissen en in gebruik nemen als nieuwe telefoon (zonder iCloud. Die kan ik vanwege het formaat HD toch alleen betaald gebruiken) schijnt te helpen. Vanavond maar even alles via iTunes backuppen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 1 juni 2014 @ 15:41:57 #256
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_140598861
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
Maar wat is dit dan?
http://www.evad3rs.net/search/label/Jailbreak%20iOS%207.1
Je kan nu inchecken met je bankpas!
  zondag 1 juni 2014 @ 15:42:22 #257
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140598872
quote:
Oh misschien wel dan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140600858
quote:
Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:42:49 #259
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_140602159
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Attention. It's 100% fake. Don't pay. Don't download.
Dank je wel man.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
  zondag 1 juni 2014 @ 22:12:20 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_140612937
Een tijdje geleden vroeg ik hier om hulp omdat mijn telefoon steeds aangaf geen simkaart geinstalleerd.

Na netwerkinstellingen resetten en simkaart eruit halen is het een tijd weg geweest maar het is weer terug en niks helpt nu.

Dus nog een keer de vraag moet ik hiervoor bij apple of mijn provider zijn? Want normaal lijkt het me niet en behoorlijk irritant ook.
Ik heb je lief mijn hele leven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 juni 2014 @ 22:14:51 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140613069
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:12 schreef laziness het volgende:
Een tijdje geleden vroeg ik hier om hulp omdat mijn telefoon steeds aangaf geen simkaart geinstalleerd.

Na netwerkinstellingen resetten en simkaart eruit halen is het een tijd weg geweest maar het is weer terug en niks helpt nu.

Dus nog een keer de vraag moet ik hiervoor bij apple of mijn provider zijn? Want normaal lijkt het me niet en behoorlijk irritant ook.
k zou beginnen met een andere simkaart
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140623210
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Vraagje: heb een iPhone en iPad. Gisteravond aantal foto's gemaakt met de iPhone en die werden netjes in de Fotostream gezet en ook meteen zichtbaar op de iPad. Later nog wat foto's gemaakt met de iPhone, maar die werden opeens niet meer in de Fotostream gezet? Enig idee hoe dit kan? WiFi is gewoon beschikbaar..

Edit: lag kennelijk aan het batterijpercentage van de iPhone. Terwijl deze zeker gisteren nog 50 procent was. Net iPhone aan de lader gehangen en alles is direct gesynchroniseerd.
Weer dit probleem, foto's gaan niet van de fotorol (651 foto's) naar Mijn fotostream (492 foto's). Terwijl iPhone momenteel aan oplader ligt met WiFi....

Edit: een restart vd iPhone heeft wel wat geholpen maar niet alles.. Foto's van gisteren zijn naar Stream geplaatst, maar van eergisteren niet..??

Edit2: was iets te snel met bovenstaande. Hij upload niet in volgorde maar willekeurig kennelijk..

[ Bericht 5% gewijzigd door Black-Death op 02-06-2014 10:20:08 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 2 juni 2014 @ 10:41:23 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_140624129
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:58 schreef GVU het volgende:
Is er al een 7.1 jailbreak uit?
Je zal je toestel maar gejailbreaked hebben, zit je nog steeds vast aan dat gammele 7.0. :')
For great justice!
pi_140625621
Wat gebeurt er trouwens als je foto's verwijderd uit je fotostream die in een album zitten? Worden ze dan ook uit het album verwijderd of niet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_140625803
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:28 schreef Black-Death het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je foto's verwijderd uit je fotostream die in een album zitten? Worden ze dan ook uit het album verwijderd of niet?
Jup dacht van wel.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:09:01 #266
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140627167
Nevermind, ik keek niet goed. :')

[ Bericht 79% gewijzigd door BigSmurf op 02-06-2014 12:23:50 (Kippig) ]
  maandag 2 juni 2014 @ 12:18:44 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_140627525
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?

Ik niet, iPhone 5s / kpn.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:24:09 #268
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140627687
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?

Ik niet, iPhone 5s / kpn.
Ook niet, iPhone 5 KPN. Maar ik heb noodmeldingen ook gewoon uitstaan zie ik nu, dus da's op zich niet geheel onlogisch. :P

EDIT: Nu wel binnen, meteen na aanzetten noodmeldingen en reboot.

[ Bericht 9% gewijzigd door BigSmurf op 02-06-2014 12:30:15 ]
pi_140627733
Hier wel. 5s/Tele2
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_140627787
Hier ook binnen; 5S/T-Mobile
  maandag 2 juni 2014 @ 12:29:03 #271
37295 Luigi
mario pls
pi_140627853
Wat is een goede iPhone 5S deal via het KPN óf Vodafone netwerk momenteel?
pi_140628082
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
pi_140628270
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
:')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:54:07 #274
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_140628755
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Heb vanochtend iPhone 6 binnen gekregen. Lijkt net een android man
Ik giechelde een beetje :')
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:56:27 #275
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_140630825
quote:
Dikke fake. Geen jailbreak uit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_140630872
Hier niet, 5S/T-Mobile.

Maar heb het dan ook uitgezet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juni 2014 @ 14:12:52 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140631325
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef remlof het volgende:
Hebben jullie dat NL-alert ontvangen?

Ik niet, iPhone 5s / kpn.
Wel op 5s/vodafone
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef Luigi het volgende:
Wat is een goede iPhone 5S deal via het KPN óf Vodafone netwerk momenteel?
Als de iphone 6 een behoorlijke stap voorwaarts is, koop ik die wellicht en dan komt mijn 5s beschikbaar :)
  maandag 2 juni 2014 @ 14:17:37 #278
37295 Luigi
mario pls
pi_140631478
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:

Als de iphone 6 een behoorlijke stap voorwaarts is, koop ik die wellicht en dan komt mijn 5s beschikbaar :)
Hm ja, wachten op, ik weet het niet. WWDC is voornamelijk een software evenement, misschien wel wat over iOS8 maar nieuwe hardware verwacht ik pas een andere keer, leverbaar op zijn vroeg ergens in de herfst, als we bij de 1e ronde landen zitten, anders eind van het jaar... leveringsproblemen bladiebla, als het een beetje tegen zit heb je begin 2015 je iPhone 6 in handen...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 juni 2014 @ 14:19:46 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140631545
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hm ja, wachten op, ik weet het niet. WWDC is voornamelijk een software evenement, misschien wel wat over iOS8 maar nieuwe hardware verwacht ik pas een andere keer, leverbaar op zijn vroeg ergens in de herfst, als we bij de 1e ronde landen zitten, anders eind van het jaar... leveringsproblemen bladiebla, als het een beetje tegen zit heb je begin 2015 je iPhone 6 in handen...
Just sayin'.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:21:05 #280
37295 Luigi
mario pls
pi_140631577
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Just sayin'.
Ja nee snap ik, thanks, maar zelf zit ik ook nog een beetje op die wip natuurlijk.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:41:12 #281
104871 remlof
Europees federalist
pi_140632152
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Hier wel. 5s/Tele2
Dan zat je niet op een 4G-netwerk. Daar is het systeem nog niet geschikt voor, niemand die via 4G is verbonden kan die broadcast berichten ontvangen :')
pi_140632297
Aan degenen die hier ervaring mee hebben: werken Japanse iPhones trouwens in Nederland? Het is daar gelukkig heel wat goedkoper mede door o.a. de koers maar als het hier niet werkt heeft het geen zin natuurlijk om het daar aan te schaffen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 02-06-2014 14:45:59 ]
  maandag 2 juni 2014 @ 15:30:43 #283
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140633635
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan degenen die hier ervaring mee hebben: werken Japanse iPhones trouwens in Nederland? Het is daar gelukkig heel wat goedkoper mede door o.a. de koers maar als het hier niet werkt heeft het geen zin natuurlijk om het daar aan te schaffen.
http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/

In Japan koop je de CDMA-versies van de iPhone 5s en iPhone 5c met modelnummers A1456 en A1453. Ze ondersteunen ook de GSM-frequenties 850, 900, 1800 en 1900MHz, maar bij de ondersteuning van 4G mis je LTE-band 7. Check of er een simlock aanwezig is.
pi_140633835
Ik dacht wat gaan we nou krijgen vandaag.
Rare geluiden uit m'n Iphone, maar was die test van NL-alert natuurlijk :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 juni 2014 @ 15:41:22 #285
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_140633924
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/

In Japan koop je de CDMA-versies van de iPhone 5s en iPhone 5c met modelnummers A1456 en A1453. Ze ondersteunen ook de GSM-frequenties 850, 900, 1800 en 1900MHz, maar bij de ondersteuning van 4G mis je LTE-band 7. Check of er een simlock aanwezig is.
Waarom is Japan zo raar met CDMA? :?
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_140633979
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen/iphone-buitenland/

In Japan koop je de CDMA-versies van de iPhone 5s en iPhone 5c met modelnummers A1456 en A1453. Ze ondersteunen ook de GSM-frequenties 850, 900, 1800 en 1900MHz, maar bij de ondersteuning van 4G mis je LTE-band 7. Check of er een simlock aanwezig is.
Ah, bedankt. Dan sla ik de 6 maar over tot ik weer in Nederland ben. De 5S zal het wel prima doen de komende jaren.
pi_140652896
Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen en zit er aan te denken om een iPhone 5s te nemen. Wat is op het moment het meest voordelige abonnement voor twee jaar? Zelf zag ik via studentenmobiel een aanbieding van 38 per maand.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:30:51 #288
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140656498
Swiftkey ondersteuning ios 8 _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_140656743
En wij kunnen als normale mensjes al die beta proberen?

Of is dat alleen nog voor de ubernerd developers :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:05:58 #290
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_140657306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef gniffie het volgende:
Swiftkey ondersteuning ios 8 _O_
Hell yeah!!! Dat is waar ik op zat te hopen!! Dat mis ik zo erg
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:20:41 #291
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140657544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:39 schreef kree het volgende:
En wij kunnen als normale mensjes al die beta proberen?

Of is dat alleen nog voor de ubernerd developers :P
Je kan voor 8 e bij een lugubere site een developer status verkrijgen. Kan je lekker met de beta's mee doen die om de haverklap crashen en je batterij leegzuigen :P. Vorig jaar gedaan en het is geen aanrader
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:24:22 #292
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140657600
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:05 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

Hell yeah!!! Dat is waar ik op zat te hopen!! Dat mis ik zo erg
Hopelijk komt die Swiftkey Android lay-out samen met de haptic feedback dan ook naar Ios 8.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 3 juni 2014 @ 07:54:46 #293
141482 Q.
JurassiQ
pi_140659048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef gniffie het volgende:
Swiftkey ondersteuning ios 8 _O_
_O_

Mooie update weer, niet eens direct voor gebruikers maar hele toffe API's waar we een boel plezier van gaan hebben.
For great justice!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:00:41 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140659833
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef Q. het volgende:

[..]

_O_

Mooie update weer, niet eens direct voor gebruikers maar hele toffe API's waar we een boel plezier van gaan hebben.
Ik denk dat bijna alle 'maar iOS kan niet eens ...'-argumenten vanaf iOS 8 verleden tijd zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:43:35 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140661787
Yeah die API uitbreiding is geweldig. _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_140661852
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:24 schreef gniffie het volgende:

[..]

Hopelijk komt die Swiftkey Android lay-out samen met de haptic feedback dan ook naar Ios 8.
Ben je nou gewoon woorden aan het verzinnen of waar heb je het over?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:47:33 #297
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_140661877
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:07 schreef Ooku het volgende:
Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen en zit er aan te denken om een iPhone 5s te nemen. Wat is op het moment het meest voordelige abonnement voor twee jaar? Zelf zag ik via studentenmobiel een aanbieding van 38 per maand.
http://www.belsimpel.nl/a(...)2gb-black/abonnement

succes

Ik heb nu al weer zin in al het klootjesvolk dat de beta gaat proberen en loopt te janken dat er bugs in zitten, om deze vervolgens niet eens te melden. Dat is al net zo spannend als de renders van de nieuwe iPhone.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:48:19 #298
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_140661896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef gniffie het volgende:
Swiftkey ondersteuning ios 8 _O_
Maar zonder de mogelijkheid om tekst te selecteren...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:54:43 #299
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140662022
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon woorden aan het verzinnen of waar heb je het over?



Ik heb een android gehad en voor mijn gevoel waren daar de letters op het toetsenbord net iets groter. Op dit plaatje is het niet goed te zien maar de tussenruimtes waren volgens mij iets kleiner bij Swiftkey op Android.

Haptic feedback is het trillen van de telefoon als je een toets aantikt, is toch net fijner om te typen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_140662060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:54 schreef gniffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb een android gehad en voor mijn gevoel waren daar de letters op het toetsenbord net iets groter. Op dit plaatje is het niet goed te zien maar de tussenruimtes waren volgens mij iets kleiner bij Swiftkey op Android.

Haptic feedback is het trillen van de telefoon als je een toets aantikt, is toch net fijner om te typen.
Dank voor de uitleg. ^O^

Dus een soort van (intelligente) T9 voor zinnen ipv woorden. Kan handig zijn, als het ook in het Nederlands werkt. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:06:08 #301
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140665435
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg. ^O^

Dus een soort van (intelligente) T9 voor zinnen ipv woorden. Kan handig zijn, als het ook in het Nederlands werkt. :)
Yes, na een tijdje kan die zelfs hele zinnen woord voor woord voorspellen :P. 1.5 jaar geleden werkte de Nederlandse Swiftkey echt perfect, daar hoef je je geen zorgen over te maken :) .
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')