abonnement Unibet Coolblue
pi_139210870
ect nog geen topic over de 'boxen' van Hello Fresh hier?
Ik vind het wel een grappig systeem en lekker. :9

Deze week heb ik weer een box, nou ja, het is gewoon een kartonnen doos met boodschappen.

Je kan een 3 en 5 maaltijden doos bestellen en de recepten zitten erbij. Je hebt een soort abonnement dat je zelf aan en uit kan zetten. Standaard staat dat aan. Dat vind ik wel het irritante ervan, dat je het steeds zelf uit moet zetten als je de doos met booschappen niet wil.
Ik heb al een keer gevraag om het andersom te doen en dan zetten ze hem voor altijd uit maar als je hem dan een keer aan zet dan heb je het probleem weer opnieuw.

Maar goed ondanks dat bevalt het wel.

Gister heb ik de aziatische gehakschoten klaargemaakt. Ik vond hem iets minder lekker dan ik aan de hand van de ingredienten van te voren had gedacht. Vanavond de bulgur met zalm klaarmaken.

Wie heeft het nog meer en hoe bevalt het bij jullie?
  donderdag 24 april 2014 @ 12:31:01 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_139210931
ons beviel het ook wel maar we zijn er toch weer mee gestopt. Veel spullen zitten te kort bij datum en ja je kan veel in de diepvries gooien maar dat komt het ook niet altijd ten goede. De fruitboxen moet je ver vandaan blijven, daarvan was een behoorlijk deel altijd beschimmeld.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 24 april 2014 @ 12:32:20 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_139210955
Kwamen ooit eens aan onze deur met dit concept.
Belachelijk duur :') als ze nou de gerechten al klaar hadden gemaakt a la.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_139211031
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:32 schreef Fok-it het volgende:
Kwamen ooit eens aan onze deur met dit concept.
Belachelijk duur :') als ze nou de gerechten al klaar hadden gemaakt a la.
het lijkt duur maar elke keer als we hem hebben kunnen we er 4 dagen van eten ipv 3 en dan valt het wel weer mee :-)

ja het is nog handiger als alles al bereidt was idd, maar vergeet niet, zo leer je weer eens wat nieuws he ;)
pi_139211065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:31 schreef Magneet het volgende:
ons beviel het ook wel maar we zijn er toch weer mee gestopt. Veel spullen zitten te kort bij datum en ja je kan veel in de diepvries gooien maar dat komt het ook niet altijd ten goede. De fruitboxen moet je ver vandaan blijven, daarvan was een behoorlijk deel altijd beschimmeld.
het vatl mij juist op dat alles zo lang goed blijft en ze geven ook een volgorde advies. Ik vind de producten ook niet even wat beter dan uit de supermarkt. Zelfs de creme fraiche uit de doos smaakt beter :D

fruit uit de doos heb ik geen behoefte aan.
pi_139211414
Heb er wel eens naar gekeken half jaartje terug ofzo. Het werd alleen nergens echt duidelijk hoe het met bezorging gaat. Komen ze om een bepaald tijdstip dat je zelf kan aangeven ofzo?
  donderdag 24 april 2014 @ 13:10:39 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139211927
Ik vind het belachelijk duur voor wat het is. Plus ik bedenk op de dag zelf pas wat ik wil eten/waar ik zin in heb en dat kan met zo'n doos niet.

Tijdje geleden 1x zo'n doos geprobeerd omdat ik een tegoedbon had maar een deel van het fruit was al niet meer goed en dan is de prijs nóg belachelijker.
pi_139211939
Heb hier tijdje terug ook een topic over gezien, even zoeken, misschien staat daar nog wat in voor je :)
pi_139219293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef Holyme het volgende:
Heb hier tijdje terug ook een topic over gezien, even zoeken, misschien staat daar nog wat in voor je :)
via het zoeken op fok kwam ik er niet op uit....maar vind het wel vreemd dat er nog niet een topic over is...
pi_139219322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:50 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb er wel eens naar gekeken half jaartje terug ofzo. Het werd alleen nergens echt duidelijk hoe het met bezorging gaat. Komen ze om een bepaald tijdstip dat je zelf kan aangeven ofzo?
ja maandagavond in het door jou aangegeven tijdslot, tot nu toe gaat dat heel goed, vaak hippe gasten :D
  donderdag 24 april 2014 @ 17:25:54 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_139220111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef Holyme het volgende:
Heb hier tijdje terug ook een topic over gezien, even zoeken, misschien staat daar nog wat in voor je :)
CUL / Groentetas/-pakket
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_139220637
quote:
Ik doelde eigenlijk op deze :)
CUL / Hellofresh, de krat, streekbox en aanverwanten.

Ik heb zelf geen box verders, vind 't veel leuker zelf m'n spullen te kopen en recepten te kiezen!
pi_139228057
Ik heb eens met zo'n maaltijd meegegeten en het was wel grappig. Lekker makkelijk natuurlijk dat je geen boodschappen hoeft te doen en geen recept hoeft te bedenken (vind ik erg lastig :P ), maar het is voor mij het geld niet waard.

Vorige week de gnocchi gegeten met aubergine en tomaat.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 26 april 2014 @ 17:11:00 #14
272504 Gits
kimmidoll
pi_139280722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:44 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op deze :)
CUL / Hellofresh, de krat, streekbox en aanverwanten.

Ik heb zelf geen box verders, vind 't veel leuker zelf m'n spullen te kopen en recepten te kiezen!
kost soms ook zoveel tijd, maar voor elke week is het niet echt aan te raden, gewoon soms...

De koningssoep was overigens heerlijk!
  zaterdag 26 april 2014 @ 17:43:21 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139281281
Ik hou niet zo van verkopers die voor mij bepalen wat ik eet. Ik koop gewoon seizoensgroente en fruit op boerenmarkt (en in mindere mate in de supermarkt)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 26 april 2014 @ 18:49:36 #16
272504 Gits
kimmidoll
pi_139282537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik hou niet zo van verkopers die voor mij bepalen wat ik eet. Ik koop gewoon seizoensgroente en fruit op boerenmarkt (en in mindere mate in de supermarkt)
dan moet je het niet doen en lekker uren lang rondstruinen op de boerenmarkt! heerlijk tijdverdrijf!!
;)
pi_139367554
Wij hebben nu HelloFresh zo'n 12 weken en ik ben nog erg tevreden :) Is niet iets wat ik voor altijd blijf doen maar voor nu vind ik het ideaal. Ik betaal voor 2 personen voor 5 dagen 49 euro. Het wordt hier (Fryslan) op dinsdag bezorgd, op de dag zelf ontvang ik een sms met de verwachte bezorgtijd, is voornamelijk tussen 18.00 en 20.00 steeds geweest afgelopen weken.

Ik snap best de redenen waarom iemand het niet zou doen maar ik vind het vooral ideaal omdat we beide veel werken en ik laatste tijd echt inspiratieloos was qua eten. Ik zelf heb ook de fruitbox erbij en nooit problemen gehad (las hierboven over beschimmeld fruit :r).
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_139367755
Wat zit er in zo'n fruitbox dan? Want ik las dat dat ook 15 euro kost en daar kan ik toch best heel veel fruit voor halen op de markt! Wat zat er bijv vorige week in je fruitbox? En zit er dan ook wel eens 'bijzonder' fruit in? (kruisbessen of zo, van dat spul wat je niet in de supermarkt vindt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139368428
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat zit er in zo'n fruitbox dan? Want ik las dat dat ook 15 euro kost en daar kan ik toch best heel veel fruit voor halen op de markt! Wat zat er bijv vorige week in je fruitbox? En zit er dan ook wel eens 'bijzonder' fruit in? (kruisbessen of zo, van dat spul wat je niet in de supermarkt vindt)
Het is bij mij voornamelijk gemakszucht omdat naar markt gaan bij mij er niet vaak in zit :@ maar het kost 14 euro. Er zitten 15 stuks fruit in (maar ze tellen bijv mandarijnen 3 x als 1 stuk) voornamelijk elke week zitten er wel appels en peren in en erbij druiven, frambozen, blauwe bessen, passievrucht, ananas, sinaasappelen, mandarijnen, grapefruits. Dus niet super bijzonder maar wel altijd goede kwaliteit. Al denk ik dat ik kopen op markt er boven zou verkiezen.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')