abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:05:49 #276
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_143800771
Filmpjes topic sticky maken is prima, maar misschien ook de Agenda dan ?
.
pi_143801519
Bella en Woltertje Kroes staan weer in de OP. Heeft onze lieve Dottey dit voor niks lopen corrigeren? Dacht het ook niet.
pi_143801699
De OP hoort onpartijdig te zijn en moet niet gedomineerd worden door Isasoppers.
pi_143801947
Het is echt te moeilijk om de Cos te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Het is de laatste tijd echt niet meer te doen. Constant pro en contra isa-discussies (who gives a shit) of hele tirades over 'graftakkekop' Rene. Doorspekt met een overload aan smileys.
De Cos wordt alleen nog maar gebruikt om enge haat of enge adoratie te ventileren.
pi_143802123
quote:
13s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef mootie het volgende:
Het is echt te moeilijk om de Cos te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Het is de laatste tijd echt niet meer te doen. Constant pro en contra isa-discussies (who gives a shit) of hele tirades over 'graftakkekop' Rene. Doorspekt met een overload aan smileys.
De Cos wordt alleen nog maar gebruikt om enge haat of enge adoratie te ventileren.
Bedankt voor je support!
pi_143802124
De OP is gewoon aangepast op een onpartijdige manier en wat de meerderheid van de COSsers leuk vinden.
Dat er een enkeling is die altijd dwars wil liggen en zelf geen inspiratie heeft om een onpartijdige OP te maen en niets anders kan doen om op zijn "Rienks" zijn anti-Isa er proberen door te drukken.

Dan heeft het niets te maken met partijdig of onpartijdig.
Die user wil ZIJN mening erdoor drukken. Zonder rekening te houden wat de gemiddelde COSser wil.
pi_143802225
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De OP is gewoon aangepast op een onpartijdige manier en wat de meerderheid van de COSsers leuk vinden.
Dat er een enkeling is die altijd dwars wil liggen en zelf geen inspiratie heeft om een onpartijdige OP te maen en niets anders kan doen om op zijn "Rienks" zijn anti-Isa er proberen door te drukken.

Dan heeft het niets te maken met partijdig of onpartijdig.
Die user wil ZIJN mening erdoor drukken. Zonder rekening te houden wat de gemiddelde COSser wil.
Ik, als gemiddelde Cosser, stel prijs op normale namen. ^O^
En 'onze' Wolter mag lekker uit de OP blijven.
pi_143802388
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De OP is gewoon aangepast op een onpartijdige manier en wat de meerderheid van de COSsers leuk vinden.
Dat er een enkeling is die altijd dwars wil liggen en zelf geen inspiratie heeft om een onpartijdige OP te maen en niets anders kan doen om op zijn "Rienks" zijn anti-Isa er proberen door te drukken.

Dan heeft het niets te maken met partijdig of onpartijdig.
Die user wil ZIJN mening erdoor drukken. Zonder rekening te houden wat de gemiddelde COSser wil.
Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om onpartijdigheid. Het kalfje is met veel eerbied en respect vernoemd naar Sjon Klaver. Het kalfje is toch niet alleen van Isabella? Of alleen van Isabella fans?

Wolter Kroes is geen vaste gast, hij heeft zich laten verplichten een single op te nemen. Moeten we ook alle terugkerende DJ's erin zetten die daar op de feesten draaien? De postbodes? De Hornbach medewerkers, die dikke van de Plus... Dan is het einde zoek.

Ik hoor nu dat ene Daan in de OP komt :')
pi_143802561
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:

[..]

Het gaat niet om de meerderheid, het gaat om onpartijdigheid. Het kalfje is met veel eerbied en respect vernoemd naar Sjon Klaver. Het kalfje is toch niet alleen van Isabella? Of alleen van Isabella fans?

Wolter Kroes is geen vaste gast, hij heeft zich laten verplichten een single op te nemen. Moeten we ook alle terugkerende DJ's erin zetten die daar op de feesten draaien? De postbodes? De Hornbach medewerkers, die dikke van de Plus... Dan is het einde zoek.
Het einde is daar al lang zoek. Zeker bij het VARKEN, die allerlei privileges heeft.
een kamperslet die met gemeentschapsgeld kan sjoemelen.

En Isa doet alles eerlijk. Die oefent met haar zang, die doet de koeien en neemt haar verantwoordelijkheden.

Dat VARKEN heeft ook de kans gehad met een zangcoach, maar ze doet er verder niets mee.
En zo lopen er 14 anderen rond, die niets hebben bereikt.

Je hebt oogkleppen op als je niet door die scripts heen kijkt, of je weet niet hoe een RLS wordt gescript.
Isa was geen script, dat ging per ongeluk. En ja, daar kwam een nummer 1 hit uit.
Het kan JdM ook een keer meezitten.
pi_143802692
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het einde is daar al lang zoek. Zeker bij het VARKEN, die allerlei privileges heeft.
een kamperslet die met gemeentschapsgeld kan sjoemelen.

En Isa doet alles eerlijk. Die oefent met haar zang, die doet de koeien en neemt haar verantwoordelijkheden.

Dat VARKEN heeft ook de kans gehad met een zangcoach, maar ze doet er verder niets mee.
En zo lopen er 14 anderen rond, die niets hebben bereikt.

Je hebt oogkleppen op als je niet door die scripts heen kijkt, of je weet niet hoe een RLS wordt gescript.
Isa was geen script, dat ging per ongeluk. En ja, daar kwam een nummer 1 hit uit.
Het kan JdM ook een keer meezitten.
Oh, alles is script, maar dat net weer niet. How convenient.
pi_143802791
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, alles is script, maar dat net weer niet. How convenient.
Niet alles is script. Maar zou jij ook moeten weten.
pi_143802841
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet alles is script. Maar zou jij ook moeten weten.
Ik zal morgen Cc even bellen, zij weet. >:O
pi_143802873
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het einde is daar al lang zoek. Zeker bij het VARKEN, die allerlei privileges heeft.
een kamperslet die met gemeentschapsgeld kan sjoemelen.

En Isa doet alles eerlijk. Die oefent met haar zang, die doet de koeien en neemt haar verantwoordelijkheden.

Dat VARKEN heeft ook de kans gehad met een zangcoach, maar ze doet er verder niets mee.
En zo lopen er 14 anderen rond, die niets hebben bereikt.

Je hebt oogkleppen op als je niet door die scripts heen kijkt, of je weet niet hoe een RLS wordt gescript.
Isa was geen script, dat ging per ongeluk. En ja, daar kwam een nummer 1 hit uit.
Het kan JdM ook een keer meezitten.
Nu laat je nou net je partijdigheid zien, het punt dat ik wilde maken. Bedankt ^O^
pi_143802877
quote:
14s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zal morgen Cc even bellen, zij weet. >:O
Die weet minder dan wat ik weet. En jij weet dan weer van wie ik dat weer weet, :P })

-edit-

Shit, dit is de feedback, ik dacht dat we in de SC zaten....
Sorry MOD's.
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 07:15:05 #290
137949 Disana
pi_143804710
quote:
13s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef mootie het volgende:
Het is echt te moeilijk om de Cos te gebruiken waar hij voor bedoeld is. Het is de laatste tijd echt niet meer te doen. Constant pro en contra isa-discussies (who gives a shit) of hele tirades over 'graftakkekop' Rene. Doorspekt met een overload aan smileys.
De Cos wordt alleen nog maar gebruikt om enge haat of enge adoratie te ventileren.
De COS is met name door de Isa-gekte een stuk minder aangenaam geworden. Ik kreeg gisteren de neiging dwars te gaan liggen, maar ervan weglopen is beter. Jammer, maar beter.
pi_143804716
Ik zie dat ik zonder deze discussie te hebben gelezen de OP vanochtend netjes en afdoende heb aangepast door gewoon dat stupide extra blokje 'bewoners' weg te halen.

Het is in een keer opgelost zo :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_143814913
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat ik zonder deze discussie te hebben gelezen de OP vanochtend netjes en afdoende heb aangepast door gewoon dat stupide extra blokje 'bewoners' weg te halen.

Het is in een keer opgelost zo :)
Dat lijkt me een uitstekende oplossing.. Ben alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat ie er weer in staat :')
  maandag 25 augustus 2014 @ 15:40:42 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143815545
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het einde is daar al lang zoek. Zeker bij het VARKEN, die allerlei privileges heeft.
een kamperslet die met gemeentschapsgeld kan sjoemelen.

En Isa doet alles eerlijk. Die oefent met haar zang, die doet de koeien en neemt haar verantwoordelijkheden.

Dat VARKEN heeft ook de kans gehad met een zangcoach, maar ze doet er verder niets mee.
En zo lopen er 14 anderen rond, die niets hebben bereikt.

Je hebt oogkleppen op als je niet door die scripts heen kijkt, of je weet niet hoe een RLS wordt gescript.
Isa was geen script, dat ging per ongeluk. En ja, daar kwam een nummer 1 hit uit.
Het kan JdM ook een keer meezitten.
Niet om het een of ander, maar de COS is er toch ook zodat mensen die niet 24/7 met hun neus op de streams en in 6 topics tegelijk zitten de boel nog een beetje kunnen volgen?

Dat gedoe met "varken" en "kamperslet" schiet niet op, sterker nog, ik weet niet eens wie je bedoelt.
En als je reactie dan is dat ik dan maar vaker de COS moet lezen, dan schiet de COS z'n doel dus voorbij, want als de COS onbegrijpelijk wordt voor mensen die niet 3 keer daags 450 posts tot zich nemen heeft de COS geen bestaansrecht meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 16:23:59 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_143816833
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar de COS is er toch ook zodat mensen die niet 24/7 met hun neus op de streams en in 6 topics tegelijk zitten de boel nog een beetje kunnen volgen?

Dat gedoe met "varken" en "kamperslet" schiet niet op, sterker nog, ik weet niet eens wie je bedoelt.
En als je reactie dan is dat ik dan maar vaker de COS moet lezen, dan schiet de COS z'n doel dus voorbij, want als de COS onbegrijpelijk wordt voor mensen die niet 3 keer daags 450 posts tot zich nemen heeft de COS geen bestaansrecht meer.
Even los van de vraag of een gemiddeld in Utopia geïnteresseerde FOKl!-user zou kunnen weten wie bedoeld worden met 'varken' (Charlotte) en 'kamperslet' (Vanessa), en of zulke benamingen grappig of gewenst zijn: het kunnen bijlezen is niet de bestaansreden van de COS. Daarvoor zijn de streamverslagen en die worden daar ook op gemod.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:34:14 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_143817143
Foute topic, sorry
pi_143824493
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er wat van gezegd en als ik het weer zie pas ik het aan.
Het gaat maar door, echt stront vervelend. Aike gedoe.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:27:54 #297
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_143824553
Kan er eens resoluut worden opgetreden tegen PB, met haar Aike TTs? Ze zijn totaal niet interessant of relevant, en pure zelfglijerij van PB. Van al het offtopic gezeik in de COS zou de TT op zn minst ontopic moeten zijn.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  One tough cookie maandag 25 augustus 2014 @ 20:37:29 #298
169210 liesje1979
pi_143824967
Nou het is weg hoor, jullie kunnen weer ademhalen.
pi_143825078
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou het is weg hoor, jullie kunnen weer ademhalen.
Nou ok tof dat je zo reageert. Je wilde zelf al ingrijpen toch? Nu kat je het af. :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie maandag 25 augustus 2014 @ 20:45:04 #300
169210 liesje1979
pi_143825278
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou ok tof dat je zo reageert. Je wilde zelf al ingrijpen toch? Nu kat je het af. :?
Ik wilde ingrijpen omdat mij dat keer op keer gevraagd werd en mensen zich er enorm druk over maakten. Ik persoonlijk heb geen moeite met die TT's maar als mensen er echt last van hebben dan grijp ik wel in ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')