abonnement Unibet Coolblue
pi_403670
Ik zie dat er nog geen topic is geopend over de uitzending vandaag, dus ben ik zo vrij geweest om het te doen.

Ik heb me gerealiseerd dat Richard met de dag irritanter en psychotischer wordt. Ik weet niet wat precies de regels zijn in de Bus. Waarschijnlijk mag je elkaar niet slaan ofzo, maar ik vind het heel knap dat Zoë nog zo rustig kon blijven, want ik ben bang dat ik me niet meer zou kunnen beheersen als die grafkop me midden in m'n bek zou uitlachen! Hij vindt zichzelf zo'n enorme lolbroek hè, aaaaargh.

Vond Koen het wel gezellig dat Hans zo op 'm zat? Volgens mij was ie daarna wel onder de indruk van het hele gebeuren.

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_403758
kvond het een prachtige uitzending, er gebeurt tenminste wat.
De buspassagiers raken geirriteerd . ze beginnen elkaar te kennen, kan erg leuk worden nog.
Hans is Koen duidelijk de baas, en Koentje krimpt voor de ogen van den beeldbuis, niet dan?
Kvond het prachtig zoals hij hem uit zat te dagen, hij pakt hem gewoon ordinair terug.
Hans moet winnen!!!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:48:58 #3
3542 Gia
User under construction
pi_404088
Op mij komt het over alsof Koen probeert Hans te versieren.

En zo gauw Hans bereid is zijn vriend op te geven voor Koen, dan zegt Koen: He, ik ben niet zo als U, zeg!!

pi_404298
Tsjjeeeeeeesus zeg.
Hadden we eerst 'het GEBIT' al niet om aan te zien, nu blijkt hij ook nog eens 'de horrorLACH' te zijn!
Me gisteren echt zitten op te fokken over die Richard. Wat een ongelooflijke boerenhufter is die ZAK! Wat liet ie zijn ware aard zien in de aanvaring met Zoe over zijn handjes in het huishouden (niet) laten wapperen. "Er zijn hier andere mensen die dat 'leuk' vinden (Sandra b.v.), dus waarom zou ik me uitsloven?"
Nog afgezien van het feit dat dit een belachelijke insteek is; (als anderen eerder dan R. afwassen etc. wil dat nog niet zeggen dat ze het LEUK vinden; het in groepsverband normaal zou moeten zijn om je sociaal op te stellen en uit jezelf bepaalde werkzaamheden op je neemt i.p.v. af te wachten tot iemand dit vraagt etc. etc.), was zijn achterlijke reactie een eindeloze, tenenkrommende psychopatenlach zoals ik nog nooit van mijn leven gehoord en gezien heb. En het ging maar door en door....
Heb bewondering voor het geduld en zelfbeheersing van Zoe.

Later zie je hem met blote bast door beeld lopen. Vervolgens zijn opmerking tegen Sandra ('ben je sjagarijnig?)met dat botte, provocerende ondertoontje.
Wat wil die eikel nou? Indruk maken op Nancy ofzo? Moet ie vooral zo doorgaan.
Sinds zij in de bus zit gedraagt ie zich in ieder geval anders. Ik vond hem al een raar mannetje met om de haverklap dat rare dansje, die afschuwelijke bek en nou ook nog eens die psychopatenlach en bot gedrag. Zodra hij op de bank zit zal ik (voor 't eerst) met liefde en plezier op hem stemmen.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')