abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 april 2014 @ 19:13:07 #1
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_139189293
In de afgelopen jaren ben ik ze eigenlijk niet of nauwelijks tegengekomen, Enkel bij de Jumbo op tijdstippen waarop het wat druk was. Nu hebben zij ook de regel dat als je 4e wachtende in de rij bent, dat je boodschappen dan gratis mee mag nemen.

Uiteraard is daar een uitzondering op: alleen als er geen kassa bij kan. Is een kassa dus kapot, dan kan telt deze niet mee.

Nu heb ik bij de Jumbo dus in het afgelopen jaar meer kassa's defect gezien, dan zo'n beetje de afgelopen 10 jaar samen in alle andere supermarkten dus vroeg ik me af of dat nou heel erg toevallig is, of dat Jumbo gewoon een klote kassasysteem heeft dat heel toevallig net op het juiste moment (te weten: als er geen kassamedewerkers beschikbaar zijn) kamt met kassaproblemen.

Dus, kom jij weleens een defecte kassa tegen bij een andere supermarkt dan de Jumbo?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_139189379
Ze flessen de boel gewoon. Ik ken de systemen die de Jumbo gebruikt en die zijn niet kapot te krijgen... :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_139189439
Kassa gaat niet zo snel kapot, lijkt me. Heb wel 2 keer een kassa geblokkeerd door teveel knopjes achter elkaar in te drukken. :@ Natuurlijk werd het toen stervens druk. _O-
pi_139189964
Foto van geyle kassameisjes graag.
pi_139190256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Ze flessen de boel gewoon.
Dit.

Lekker makkelijk, aangezien het door de klant niet op waarheid te controleren is.
Ze zijn echt niet van plan om een klant ook maar ooit gratis boodschappen te geven ;)

Telkens als die situatie zich voordoet zeggen ze gewoon nee sorry de overige kassa's
zijn defect dus die tellen niet mee. Yeh right :')
Dat dus!
  woensdag 23 april 2014 @ 19:56:34 #6
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_139190856
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef yucon187 het volgende:

[..]

Dit.

Lekker makkelijk, aangezien het door de klant niet op waarheid te controleren is.
Ze zijn echt niet van plan om een klant ook maar ooit gratis boodschappen te geven ;)

Telkens als die situatie zich voordoet zeggen ze gewoon nee sorry de overige kassa's
zijn defect dus die tellen niet mee. Yeh right :')
Nee hoor, ze zetten een bordje op de kassaband neer waar 'defect' op staat.

Overigens weleens mn boodscahppen gratis gehad. Whoehoeoe, een pak melk en koekjes. Terwijl ik toen echt niet de 4e in de rij was volgens mij maar de kassamevrouw vond van wel ;) Wisselt enorm per filiaal. Kan me voorstellen dat een franchiser er meer moeite mee heeft dan een eigen filiaal van Jumbo. Tis wel zuur als je iemand met een volle kar de boodschappen gratis moet meegeven. Loopt toch aardig in de
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:56:57 #7
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_139190867
Bij ons is altijd dezelfde zelfscankassa kapot. Betaal je gewoon je boodschappen maar wordt er vervolgens niets van je rekening afgeschreven.
Gelukkig nog niemand die het heeft doorgegeven.
pi_139190913
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:56 schreef Woelwater het volgende:
Bij ons is altijd dezelfde zelfscankassa kapot. Betaal je gewoon je boodschappen maar wordt er vervolgens niets van je rekening afgeschreven.
Gelukkig nog niemand die het heeft doorgegeven.
en dan 3 weken later ineens alle transacties op 1 dag van je rekening af ;)
Dat dus!
  woensdag 23 april 2014 @ 19:59:12 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_139190957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:58 schreef yucon187 het volgende:

[..]

en dan 3 weken later ineens alle transacties op 1 dag van je rekening af ;)
Het is al een half jaar zo :6
pi_139191761
Ik heb bij de AH laatst nog een kapotte kassa gezien en bij de jumbo maar 1x na de verbouwing.
En weleens gratis groente/fruit gehad.
*O*
compact en kleverig.
pi_139195932
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:59 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Het is al een half jaar zo :6
En de gigantische verschillen vallen niet op zeker... :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_146241948
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
In de afgelopen jaren ben ik ze eigenlijk niet of nauwelijks tegengekomen, Enkel bij de Jumbo op tijdstippen waarop het wat druk was. Nu hebben zij ook de regel dat als je 4e wachtende in de rij bent, dat je boodschappen dan gratis mee mag nemen.

Uiteraard is daar een uitzondering op: alleen als er geen kassa bij kan. Is een kassa dus kapot, dan kan telt deze niet mee.

Nu heb ik bij de Jumbo dus in het afgelopen jaar meer kassa's defect gezien, dan zo'n beetje de afgelopen 10 jaar samen in alle andere supermarkten dus vroeg ik me af of dat nou heel erg toevallig is, of dat Jumbo gewoon een klote kassasysteem heeft dat heel toevallig net op het juiste moment (te weten: als er geen kassamedewerkers beschikbaar zijn) kamt met kassaproblemen.

Dus, kom jij weleens een defecte kassa tegen bij een andere supermarkt dan de Jumbo?
dagelijks :)
Hooray for boobies!
pi_146242425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:42 schreef yucon187 het volgende:

[..]

Dit.

Lekker makkelijk, aangezien het door de klant niet op waarheid te controleren is.
Ze zijn echt niet van plan om een klant ook maar ooit gratis boodschappen te geven ;)

Telkens als die situatie zich voordoet zeggen ze gewoon nee sorry de overige kassa's
zijn defect dus die tellen niet mee. Yeh right :')
vriendin van me kreeg n tijdje geleden d'r boodschappen gratis mee (was nog 80 euro ofzo) en ze had er zelf niet eens iets over gezegd, een van de medewerkers kwam ermee.

Ben weleens kapotte kassa's bij de AH en de Deen tegengekomen ook btw, en bij de jumbo hier sinds hij verbouwd is eigenlijk niet meer.

Ik geloof idd wel dat ze de boel flessen trouwens, maar dat ze nooit gratis boodschappen weggeven is dus niet waar.

Goffer, ik zie nu dat ik in herhaling val! Wat n nutteloze kick :'(
compact en kleverig.
pi_146242430
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 05:47 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

dagelijks :)
jij werkt als kassareparateur? ;(
compact en kleverig.
pi_146242472
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 07:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jij werkt als kassareparateur? ;(
support engineer ;)
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')