Same here, de nieuwe patch en expansion zal mij nog flink vermaken! En tegen de tijd dat ik het saai begin te vinden zal patch 2.1 uitkomen met nieuwe content enzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:29 schreef muhahaha het volgende:
Adventuremode maakt het ook voor mij een stuk leuker . Ik had diablo 3 al bijna 2 jaar niet meer gespeeld.
In het begin is het allemaal veel interessanter... Gebieden verkennen, bosses voor het eerst ontmoeten, elke level iets nieuws erbij krijgen om mee te spelen qua skills. Als je al een tijd 70 bent wordt het levellen pas saaier omdat je de gebieden dan al kent en alles is al gesneden koek.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:27 schreef Quotidien het volgende:
Serieus? Wat blijft dat toch ook bizar, zo houdt je nieuwe spelers toch weg van het spel?
Klopt, de eerste keer een playthrough is leuk. Maar dan ben je nog geen level 70. Laat staan met meerdere chars.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het begin is het allemaal veel interessanter... Gebieden verkennen, bosses voor het eerst ontmoeten, elke level iets nieuws erbij krijgen om mee te spelen qua skills. Als je al een tijd 70 bent wordt het levellen pas saaier omdat je de gebieden dan al kent en alles is al gesneden koek.
Dit soort games draaien in de endgame eigenlijk voornamelijk om de itemhunt en ook een beetje om het levellen nog nu je 1000 lvls para kunt halen. Er zit niet echt fatsoenlijke PvP in (tenzij dat nu anders is), dus daar hoef je het niet voor te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In het begin is het allemaal veel interessanter... Gebieden verkennen, bosses voor het eerst ontmoeten, elke level iets nieuws erbij krijgen om mee te spelen qua skills. Als je al een tijd 70 bent wordt het levellen pas saaier omdat je de gebieden dan al kent en alles is al gesneden koek.
PvP hebben we wel geprobeerd met bizkit en mijn broer en nee, dat is niet echt superspannend. Veelal was het in enkele seconde afgelopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit soort games draaien in de endgame eigenlijk voornamelijk om de itemhunt en ook een beetje om het levellen nog nu je 1000 lvls para kunt halen. Er zit niet echt fatsoenlijke PvP in (tenzij dat nu anders is), dus daar hoef je het niet voor te doen.
Er is nog wel hardcore als je iets meer uitdaging en spanning wilt.
Was dat toen ik even bezig was met sellen/legen van me inventory. Zag steeds voor mij komen (weet even jullie ingame tags niet) Biz killed Muhaha, broer killed Biz, Muhaha killed broer. Was nou niet echt dat de een sterker was dan de ander. Meer dat degene die revived de ander killed en zo rondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
PvP hebben we wel geprobeerd met bizkit en mijn broer en nee, dat is niet echt superspannend. Veelal was het in enkele seconde afgelopen
Dat was toen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Was dat toen ik even bezig was met sellen/legen van me inventory. Zag steeds voor mij komen (weet even jullie ingame tags niet) Biz killed Muhaha, broer killed Biz, Muhaha killed broer. Was nou niet echt dat de een sterker was dan de ander. Meer dat degene die revived de ander killed en zo rond
Was volgens mij nou niet echt enerverend nee hahahaquote:
Hmm waar gaan ze op ranken dan....DPS (vertekend heel erg door de xx% dmg), though?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:04 schreef iScrim het volgende:
Ik heb van streamers gehoord dat er rankings en ladders komen in 2.1 ? Geen idee of het waar is, maar dat duurt nog wel een half jaar ofzo.
Dit soort dingen zeker:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm waar gaan ze op ranken dan....DPS (vertekend heel erg door de xx% dmg), though?
Of elite kills?
[/quo[quote] Op vrijdag 2 mei 2014 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hmm waar gaan ze op ranken dan....DPS (vertekend heel erg door de xx% dmg), though?
Of elite kills?
hmm dan nog als je beide 1M dps hebt ofzo...dan schiet je de ander nu binnen 1 sec neer. Dus dan heeft het niets te maken met wie er sterker is, maar wie er een snellere computer heeft met laden haha. Ze mogen het systeem dan nog wel eens goed aanpassenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:24 schreef iScrim het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat er ranked play komt in combinatie met pvp. Bijv : je speelt DH en je wordt gematched met andere DH met ong evenveel dps? Wie wint krijgt een reward en stijgt in ranking ofzo
Kijk trouwens de top 11 in SC, allemaal DH!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeker:
http://www.diabloprogress.com/
Maar ik had ook al een keer iets gelezen over rankings. Met seasons en resets bij een nieuwe seasons. Maar wat ze gaan ranken weet ik niet. Misschien proberen ze PvP op die manier aan te sporen of zo?
Dat soort dps vs health issue is natuurlijk eenvoudig te fixen Gooi een zone (de)buff in het spel dat geldt voor pvp zones en die buff zegt iets als "You know only deal x% of your total dps".quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hmm dan nog als je beide 1M dps hebt ofzo...dan schiet je de ander nu binnen 1 sec neer. Dus dan heeft het niets te maken met wie er sterker is, maar wie er een snellere computer heeft met laden haha. Ze mogen het systeem dan nog wel eens goed aanpassen
Maar wel leuk dat ranked denk ik...vind altijd wel grappig om te weten waar je staat. Net als met bijv Trackmania (om maar een scheve vergelijking te maken)
De eerste WD staat op plek 141.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kijk trouwens de top 11 in SC, allemaal DH!
Van de top 20 zijn er 15 DH haha
Van de top 100 zijn er 77 DH
1 Barb op ergens 93 ofzo.
1 Monk net in de top 20
17 Wizzarrds
4 crusaders
0 WD haha
Ik speel monk en WD. Daar ben ik mooi klaar mee danquote:
Ja, pure dps stats zeggen ook niet zo veel. Je daadwerkelijke damage output is nog van heel veel andere factoren afhankelijk en daarnaast heb je idd ook nog toughness / healing om op hogere Tor overeind te blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef seto het volgende:
Dat diabloprogress gaat alleen om damage toch? Voor zover ik weet zijn WD en Barb de enige classes die momenteel zonder moeite (mits juiste gear) T6 kunnen farmen.
Waarvan is het nog meer afhankelijk dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:27 schreef Monolith het volgende:
Ja, pure dps stats zeggen ook niet zo veel. Je daadwerkelijke damage output is nog van heel veel andere factoren afhankelijk en daarnaast heb je idd ook nog toughness / healing om op hogere Tor overeind te blijven.
Skills, resource management, enzovoort. Pre-RoS deed m'n DH wel lompe damage met CA, maar ik kon er 3 of 4 afschieten en dan zat ik zonder resources. Met m'n Archon wiz kon ik gewoon oneindig door blijven gaan als er maar een gestage aanvoer van mobs was bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarvan is het nog meer afhankelijk dan?
Dat is denk ik niet waar die lijst aan denkt als ik ze toughness zo bekijk. Of ja, hp van 145k. Niet bijster veel.
Skills en rm lijkt me wel vanzelfsprekend. Ik vraag me wel af waar dat dps op gebaseerd is. Kan zelf bv 5 arcane orbs afvuren welke meer schade doet dan mijn primary en dan ben ik wel door mijn resource heen. Hoe houdt het spel hier dan rekening mee? Ik heb namelijk wel de skill die mijn regen opvoert en er zijn ook bonusses die arcane power op crits geven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Monolith het volgende:
Skills, resource management, enzovoort. Pre-RoS deed m'n DH wel lompe damage met CA, maar ik kon er 3 of 4 afschieten en dan zat ik zonder resources. Met m'n Archon wiz kon ik gewoon oneindig door blijven gaan als er maar een gestage aanvoer van mobs was bijvoorbeeld.
Niet. Je statsheet DPS neemt bijvoorbeeld elemental damage en skill bonusses ook niet mee. Een blinde focus op het cijfertje dat je daar ziet is dan ook onzinnig. De 30% resource cost reduction van Cinder is beter dan een paar procentjes DPS erbij. In ieder geval voor DH.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Skills en rm lijkt me wel vanzelfsprekend. Ik vraag me wel af waar dat dps op gebaseerd is. Kan zelf bv 5 arcane orbs afvuren welke meer schade doet dan mijn primary en dan ben ik wel door mijn resource heen. Hoe houdt het spel hier dan rekening mee? Ik heb namelijk wel de skill die mijn regen opvoert en er zijn ook bonusses die arcane power op crits geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |