abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139179837
Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond aandacht aan de overval die eerder dit jaar plaatsvond in de woning van Menno Buch. Ze gingen ervandoor met zijn horlogeverzameling.
Een groep mannen met bivakmutsen drong eind februari het huis in Amsterdam-West binnen en bedreigde de presentator en zijn vrouw met vuurwapens en een priem. Buch liet vorige week weten 'knopjes in zijn hoofd' te hebben omgezet en de draad weer te hebben opgepakt.

Zijn vrouw slaapt nog altijd slecht. Het opsporingsprogramma wordt om 21.30 uur uitgezonden op Nederland 1.

De gestolen horloges zijn overigens weer terecht. Vier verdachten zijn opgepakt. "Opeens komt er een rechercheur met twee zakken met horloges binnen", vertelde Buch in RTL Boulevard. "Ik ben zo blij. Alles is terecht qua horloges en ik heb begrepen ook alle andere spullen."
  woensdag 23 april 2014 @ 14:21:03 #2
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_139180046
De politie in Amsterdam heeft zes tips binnengekregen over de gewapende overval op de woning van Menno Buch. Deze tips kwamen nadat het programma Opsporing Verzocht dinsdagavond aandacht aan de zaak had besteed.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_inbraak_Buch__.html
  woensdag 23 april 2014 @ 14:30:12 #3
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_139180362
Moet je maar niet vriendje van de criminele worde Buch!!! Dan gebeuren dese dinge niet
MV NS FR DS MD
pi_139183040
Gaan we voor alles wat in Opsporing Verzocht komt een nieuw topic maken?
Lijkt me niet eigenlijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')