abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:59:53 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139382073
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:57 schreef dud0r het volgende:
Klopt, die werkt er gewoon mee. Maar je had het net over lte (4G) en nu over 3G. Daar zit wel verschil tussen natuurlijk.
Beste bang for buck is momenteel de G4S.
Is het scherm in de praktijk niet te klein? Ik kom momenteel van een 5 inch scherm af en for example de Xiaomi mi3 heeft 5 inch ipv 4.7 met ook nog eens betere kleurenresolutie (1920x780 vs 1280x720). Of valt dit in de praktijk reuze mee? (waarschijnlijk valt dat totaal niet op bij een 4.7 scherm) :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_139382228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

Is het scherm in de praktijk niet te klein? Ik kom momenteel van een 5 inch scherm af en for example de Xiaomi mi3 heeft 5 inch ipv 4.7 met ook nog eens betere kleurenresolutie (1920x780 vs 1280x720). Of valt dit in de praktijk reuze mee? (waarschijnlijk valt dat totaal niet op bij een 4.7 scherm) :)
Je bedoelt 1920*1080 vs 1280*720 neem ik aan? Ach, in praktijk merk je er waarschijnlijk niet veel van. Pixeldichtheid zal wel iets verschillen maar dit merk je pas als je er op 5 cm afstand naar gaat kijken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:06:57 #128
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139382319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:04 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Je bedoelt 1920*1080 vs 1280*720 neem ik aan? Ach, in praktijk merk je er waarschijnlijk niet veel van. Pixeldichtheid zal wel iets verschillen maar dit merk je pas als je er op 5 cm afstand naar gaat kijken.
eehm excuseer dat bedoelde ik inderdaad :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:02:08 #129
1234 HiZ
Istanbullu
pi_139384023
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon lekker een octocore 2GB RAM 3000mAh Jiayu G4S halen.
* shiznuts er zelf eentje onderweg heeft.
Wil je na een jaartje ofzo weer eens iets anders, haal je een nieuw Chineesje af en verkoop je je oude.

[..]

Ja. :D Ik dacht ook 7" pas echt niet in je broekzak, ging ik het proberen, stond ik vrijwel perplex dat het wel paste. Maar inderdaad, comfortabel is het niet en of je echt gegrap als 'is dat een tablet in je broek of ben je blij me te zien?' of iets zit je natuurlijk ook niet op te wachten. :') _O- Een compacte 4.7"/5.0" is w.m.b. de perfecte maat voor een smartphone Als het groter moet, koop je maar een 8.9~10.1" tablet voor erbij die je dan tethered. My 2 cents.
Dat heb ik nu dus, maar ik vind het een beetje overkill in de praktijk. Zo'n phablet kopen is ook vooral om te kijken of dat beter bevalt. Die Zopo wordt ook in Turkije verkocht, wat voor mij heel belangrijk is omdat ze daar een waanzinnig bureaucratisch systeem hebben voor het importeren en registreren van telefoons. Een niet geregistreerde telefoon werkt niet met een Turkse sim-card
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:21:14 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139387455
Hij heeft EINDELIJK de status: "Shipped"

Ze hebben er maar 10 in voorraad nu zeiden ze.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:57:30 #131
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139389166
uren later zit ik nog steeds te twijfelen tussen die Jiayu GS4 en de Xiaomi Mi3.. ik ken beiden toestellen ook niet, heb ze nooit vastgehad waardoor het erg moeilijk oordelen is welke nu beter is en waarom.

Uit de reviews kom ik ook niet veel wijzer, beiden toestellen hebben lovende reviews haha :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_139396072
Ik ben me op dit moment aan het inlezen in de wereld van Chinese Smartphone's.
Omdat ik nog aan het inlezen ben heb ik alvast wel de volgende vraag aan jullie:

Ik heb een tijdje rondgelopen met de gedachte om bij verlening van mijn abonnement een Samsung Galaxy S5 te nemen. Hiervoor had ik een S2 die me jarenlang van dienst is geweest en nu toch echt wel aan vervanging toe was en nu tijdelijk vervangen is door een Nokia N8.

Voordelen van de S5 leken voor mij zijn grootte van het scherm, accuduur en stof en waterdichtheid, etc etc. ( Ik ben voor mijn werk in het buitenland veel onderweg, en werkzaam in omgevingen waar stoffige omgeving, en in de nachtelijke uren lage temperaturen en vochtigheid geen verrassingen zijn.)

Nu kwam ik bij iemand op mijn werk een Huawei tegen en was ik blij verrast.
Maar welke Huawei of ander chinees merk kan enigszins een beetje tippen aan de S5? Ik weet dat de prijzen ook aanzienlijk lager liggen dan de schandalig prijs voor de S5, dus dat ik misschien wat zou moeten inleveren kan ik mee leven. Voor de prijs van een Chinese telefoon kan ik er altijd nog eens één kopen ;)

In afwachting van jullie reacties en tips!
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:08:16 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139396902
Als je een S5 wilt, haal je een S5.
Als je iets wilt dat super degelijk gebouwd is, haal je maar een Sony met IPX-rating ofzo.

Wil je gewoon een hip foontje uit China dat best wel wat kan en niet teveel kost, dan... lees je je maar eens in.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139397338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Als je een S5 wilt, haal je een S5.
Als je iets wilt dat super degelijk gebouwd is, haal je maar een Sony met IPX-rating ofzo.

Wil je gewoon een hip foontje uit China dat best wel wat kan en niet teveel kost, dan... lees je je maar eens in.
Daar ben ik op dit moment mee bezig Shiznuts ;)
Ik bedank je alvast voor je advies ;)
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:20:38 #135
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139397523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:16 schreef Mark_Boelen het volgende:

[..]

Daar ben ik op dit moment mee bezig Shiznuts ;)
Ik bedank je alvast voor je advies ;)
Tis Shiz, normaal is hij wel heel erg behulpvol maar ik denk dat zijn batterij even op is en hij de powerbank aan de lader heeft :+

Jiayu G4S 2gb ram ftw! *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_139397717
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tis Shiz, normaal is hij wel heel erg behulpvol maar ik denk dat zijn batterij even op is en hij de powerbank aan de lader heeft :+

Jiayu G4S 2gb ram ftw! *O*
Dan heb ik het hem hierbij ook alweer vergeven ;) Succes aan de lader dan maar vannacht ;)

Ik ga je genoemde toestel eens even bekijken! Thanks!
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:25:38 #137
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139397773
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
ayu G4S 2gb ram ft
ik twijfel nog tussen die en de Xiaomi mi3. Ik vind het grotere scherm wel fijner omdat ik veel meer internet dan bel :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:34:59 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139398196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tis Shiz, normaal is hij wel heel erg behulpvol maar ik denk dat zijn batterij even op is en hij de powerbank aan de lader heeft :+

Jiayu G4S 2gb ram ftw! *O*
:P Heul niet. Ik word alleen zo treurig van mensen die voor een duppie op eerste rang willen zitten. China is leuk ja, maar je moet niet verwachten dat je voor een fractie opeens dezelfde kwaliteit hebt.

Als ik geen baat had bij dualSIM dan zat ik zelf ook aan een HTC of wat dan ook. Verder vind ik het gewoon leuk om een beetje te kloten met spul uit China. Maar het is allemaal niet high-grade. Zo heb ik nu problemen met de chargeport van m'n G4T (en niet de enige, aan de aantallen bestellingen te zien voor zo'n microUSB-boardje om dat te fixen). Wat het wel is, is weinig uitgeven maar daar best nog wat geinigs voor terugkrijgen. En werken doet het ook wel best vloeiend etc. Maar er is geen Chinese S5. Tenzij je Europees-achtige prijzen gaat neerleggen ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik twijfel nog tussen die en de Xiaomi mi3. Ik vind het grotere scherm wel fijner omdat ik veel meer internet dan bel :)
En het MIUI? Zou dat je bevallen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:38:02 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139398332
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Heul niet. Ik word alleen zo treurig van mensen die voor een duppie op eerste rang willen zitten. China is leuk ja, maar je moet niet verwachten dat je voor een fractie opeens dezelfde kwaliteit hebt.

Als ik geen baat had bij dualSIM dan zat ik zelf ook aan een HTC of wat dan ook. Verder vind ik het gewoon leuk om een beetje te kloten met spul uit China. Maar het is allemaal niet high-grade. Zo heb ik nu problemen met de chargeport van m'n G4T (en niet de enige, aan de aantallen bestellingen te zien voor zo'n microUSB-boardje om dat te fixen). Wat het wel is, is weinig uitgeven maar daar best nog wat geinigs voor terugkrijgen. En werken doet het ook wel best vloeiend etc. Maar er is geen Chinese S5. Tenzij je Europees-achtige prijzen gaat neerleggen ofzo.

[..]

En het MIUI? Zou dat je bevallen?
Dat terwijl ik de G4S ter vervanging van mijn HTC One X heb gekocht :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:39:03 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139398379
Yu Fool.

:P ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:40:52 #141
1234 HiZ
Istanbullu
pi_139398453
Zucht, ik zit echt te balen van dat Turkse systeem; het lijkt me best leuk om een beetje te klooien met minder bekende telefoons, maar aangezien ik een flink deel van mijn tijd daar zit moeten ze daar ook werken, en dat betekent dus ook dat ze officieel geimporteerd moeten zijn. En met het merken fetisjisme in Turkije betekent dat nagenoeg altijd bekende merken en verder bijna niks.
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:41:40 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139398488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:39 schreef shiznuts het volgende:
Yu Fool. [ afbeelding ]

:P ;)
Dacht serieus dat het wel een goede deal was en dat 'ie beter was.

ManageTheAnger twijfelt nu een beetje :6
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:45:05 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139398604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dacht serieus dat het wel een goede deal was en dat 'ie beter was.

ManageTheAnger twijfelt nu een beetje :6
:P Was een geintje. Als ik een HTC nam, dan geen 'middenmootje'. Wel de S5 equiv zeg maar dan, hè: M8.
De G4S is ook een mooi ding. :D Ben benieuwd. Maar je moet wel een beetje de realiteit in het oog houden. Het is super bang for buck, maar je moet niet verwachten dat 'ie beter is dan de top-of-the-line Samsung, HTC, Sony, LG enz. Da's ook unfair om dat te verwachten, je kunt Chineesjes niet aan de zelfde maatstaven houden. Maar meer dan z'n geld waard is 'ie sowieso. _O_ Daarom is China zo mooi.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:46:33 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139398661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Was een geintje. Als ik een HTC nam, dan geen 'middenmootje'. Wel de S5 equiv zeg maar dan, hè: M8.
De G4S is ook een mooi ding. :D Ben benieuwd. Maar je moet wel een beetje de realiteit in het oog houden. Het is super bang for buck, maar je moet niet verwachten dat 'ie beter is dan de top-of-the-line Samsung, HTC, Sony, LG enz. Da's ook unfair om dat te verwachten, je kunt Chineesjes niet aan de zelfde maatstaven houden. Maar meer dan z'n geld waard is 'ie sowieso. _O_ Daarom is China zo mooi.
Vind het geweldig dat ik nu werk en privé in 1 mobiel mee kan nemen met gescheiden nummers.

Als hij mij een jaar vooruit helpt, ben ik al tevreden want ik heb nog een oldschool abonnement die ik nu wil laten omzetten.

Plus, hij is toch op de zaak.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 30 april 2014 @ 00:00:18 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139399172
Ben dan ook een groot voorstander van de dualSIMpjes sinds m'n Jiayu G2. Neomobile N002. Jiayu G3. Green Orange M2 (Mi2 clone). Neomobile N003. FAEA F2. Jiayu G4T Adv. Doogee DG350. Leuk spul. Dus 1. ik kan werk/privé lekker gescheiden houden. 2. Ik heb veel keuze in modellen. 3. SIM Only (hier 1000 min/1000 sms/1GB volle snelheid, daarna ongelimiteerd langzaam voor 7,50/mnd) is lekker goedkoop en maandelijks opzegbaar, heb ik liever dan 35 eur/mnd betalen en 2 jaar vastzitten aan een dure abo en 2 jaar moeten doen met m'n phone. 4 nu kan ik met elke nieuwe MediaTek-generatie meegaan. Single core -> Dual core -> Quad core -> Octo core, in oktober ben ik in Hong Kong, neem ik vast een 64-bit LTE phone mee terug. :Y Verkoop je de oude voor een vriendenprijsje en ben je zelf up-to-date met het laatste van het laatste zonder al teveel bij te betalen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 april 2014 @ 00:05:59 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139399363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef shiznuts het volgende:
Ben dan ook een groot voorstander van de dualSIMpjes sinds m'n Jiayu G2. Neomobile N002. Jiayu G3. Green Orange M2 (Mi2 clone). Neomobile N003. FAEA F2. Jiayu G4T Adv. Doogee DG350. Leuk spul. Dus 1. ik kan werk/privé lekker gescheiden houden. 2. Ik heb veel keuze in modellen. 3. SIM Only (hier 1000 min/1000 sms/1GB volle snelheid, daarna ongelimiteerd langzaam voor 7,50/mnd) is lekker goedkoop en maandelijks opzegbaar, heb ik liever dan 35 eur/mnd betalen en 2 jaar vastzitten aan een dure abo en 2 jaar moeten doen met m'n phone. 4 nu kan ik met elke nieuwe MediaTek-generatie meegaan. Single core -> Dual core -> Quad core -> Octo core, in oktober ben ik in Hong Kong, neem ik vast een 64-bit LTE phone mee terug. :Y Verkoop je de oude voor een vriendenprijsje en ben je zelf up-to-date met het laatste van het laatste zonder al teveel bij te betalen.
Dat is geen geld voor zo'n abonnement, in Nederland betaal je toch al gauw weer 30 euro.
Belachelijk eigenlijk.

Ben heel benieuwd hoe de telefoon gaat bevallen, ik ga er vanuit dat jij de uitgebreide review doet?
(dan hoef ik dat niet meer te doen namelijk :P )
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 30 april 2014 @ 00:13:01 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139399572
Niet zo uitgebreid als naabj3, maar ik zal het niet laten om ff een paar foto's te flitsen en meningen te spuien. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 april 2014 @ 00:14:16 #148
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139399611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Heul niet. Ik word alleen zo treurig van mensen die voor een duppie op eerste rang willen zitten. China is leuk ja, maar je moet niet verwachten dat je voor een fractie opeens dezelfde kwaliteit hebt.

Als ik geen baat had bij dualSIM dan zat ik zelf ook aan een HTC of wat dan ook. Verder vind ik het gewoon leuk om een beetje te kloten met spul uit China. Maar het is allemaal niet high-grade. Zo heb ik nu problemen met de chargeport van m'n G4T (en niet de enige, aan de aantallen bestellingen te zien voor zo'n microUSB-boardje om dat te fixen). Wat het wel is, is weinig uitgeven maar daar best nog wat geinigs voor terugkrijgen. En werken doet het ook wel best vloeiend etc. Maar er is geen Chinese S5. Tenzij je Europees-achtige prijzen gaat neerleggen ofzo.

[..]

En het MIUI? Zou dat je bevallen?
denk het wel :)) Ik kan wel snel wennen aan een Android ROM ofzo hoor ;)
Ik vind ze beide ubervbet en zou er beide op kunnen doen wat ik wil (facebook, whatsapp, youtube, twitter en internet browsen), maar vind zelf een 5~ scherm wel fijn :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 30 april 2014 @ 00:18:10 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139399702
Dan is de Xiaomi wel mooi spul. :Y Was de WCMDA-versie nu al beschikbaar (TD-SCDMA vermijden)?
Als je geen baat hebt bij dualSIM is de snapdragon wel lekker natuurlijk. En GPS bij MediaTek is niet altijd top notch.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 april 2014 @ 00:20:13 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_139399735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Dan is de Xiaomi wel mooi spul. :Y Was de WCMDA-versie nu al beschikbaar (TD-SCDMA vermijden)?
Als je geen baat hebt bij dualSIM is de snapdragon wel lekker natuurlijk. En GPS bij MediaTek is niet altijd top notch.
GPS doe ik niet heel veel mee eigenlijk :) , De WCMDA versie was inderdaad beschikbaar, zie hiervoor:

http://www.ibuygou.com/p-(...)gb_rom-5519-usd.html

quote:
Q4: How to specify the processor version.
A4: There are two versions based on different China network operators : TD version and WCDMA/CDMA version. As for our beloved overseas customers, we will ship the WCDMA version (Snapdragon800) by default. No worry please.
En wat doet DualSim precies? Wat doet het voor mij:? Ik denk zelf niet dat ik er baat bij heb en vind zelf 64gb wel genoeg schijfruimte dus tja :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')