abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:22:28 #151
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_139936673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef kaya39 het volgende:
Volgende week is ze weer weg voor een jaar :)
_O_ pathologische leugenaar ten top.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:26:20 #152
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_139936740
Andrea duikt op bij… Anton!

Het leek erop dat ANDREA van de aardbodem was verdwenen nadat ze uit UTOPIA werd weggestemd. Opmerkelijk voor een showgirl, zoals ANTON VELDKAMP haar in een eerder verhaal op deze pagina noemde. „Ik bleef uit beeld omdat ik na alle verhalen over mij bang was voor de reacties. Daarbij wilde ik Anton niet onnodig stress bezorgen, want dat is zo slecht voor zijn hart.”

Anton Veldkamp over zijn relatie met ex-Utopiaan Andrea: �Wat ik mooi aan ons vind, is dat we toch altijd weer bij elkaar komen. We vrezen allebei de eenzaamheid niet en zijn toch gabbers voor het leven. Foto: Mario Nap

Wie had dt gedacht? ANDREA TOLSON (53) en ANTON VELDKAMP (83) zijn terug bij elkaar! „Dat is beslist niet zonder slag of stoot gegaan”, vertelt Anton, die eerder op deze pagina harde woorden zei over de vrouw die hij nu opnieuw in zijn hart en in zijn armen heeft gesloten. „De dag nadat Andrea uit Utopia kwam, belde ze me op en kwam ze me na een controle in het ziekenhuis spontaan ophalen. Ik zag haar en hoewel ik natuurlijk hartstikke verdrietig was om hoe ze me eerder had laten zitten, was ik ontzettend blij om haar te zien. Ondanks de stevige gesprekken die erop volgden, is ze niet meer bij me weggegaan. Godzijdank.”

Het diepe verdriet waaraan de oud-fotograaf refereert, had te maken met een belofte die Andrea hem had gedaan, toen zijn gezondheid – Anton is zwaar hartpatint – hem ernstig in de steek liet. „Ze kwam voor een etmaal uit Utopia en beloofde mij huilend dat ze bij me terug zou komen”, vertelde Anton toen. „Maar ze kwam niet en was het ook nooit van plan geweest. Daar zat ik dan de ochtend erna, tevergeefs op haar te wachten met bloemen en koffie. Dat mag niemand mij aandoen. Nemand. Daarom maakte ik het uit.”

Andrea slaat haar ogen neer wanneer haar loze woorden te berde worden gebracht. „Ik heb grote fouten gemaakt”, erkent ze. „Nooit, maar dan ook nooit had ik Anton iets anders mogen voorhouden dan ik werkelijk van plan was. Toen ik die avond bij hem terug was gekeerd, zag ik met eigen ogen dat hij niet in orde was. Maar om nu te zeggen ’doodziek’, dat was het ook niet. Ik ken hem al veertien jaar en weet niet beter dan dat hij ernstige hartritmestoornissen heeft. En tch kon ik hem op dat moment niet zeggen: ’Ik heb het zo naar mijn zin in Utopia, ik blijf liever.’ Op n of andere manier was ik bang voor zijn reactie, ik wilde hem niet teleurstellen denk ik. En om die reden beloofde ik iets wat ik niet waar ging maken. Niet goed, dat besef ik nu heel goed…”

Anton schiet zijn geliefde te hulp: „We hadden van tevoren afgesproken dat wt er ook zou gebeuren Andrea in Utopia zou blijven. Ik had haar zelfs gezegd: ’Als ik tussentijds de pijp aan Maarten geef, kom dan net op mijn begrafenis.’ Waarom zou ze? De mie jaren moet ze koesteren. Zo hebben we er altijd in gestaan. Neemt niet weg natuurlijk dat ik me flink in mijn hemd voelde gezet toen Andrea niet naar huis kwam. Want dat had ze me immers gezegd en dat was waarom ik zo vreselijk gekwetst was.”

Op haar beurt raakte Andrea ontzettend in de war van het verhaal in deze krant, waarin Anton haar aan de kant zette, die ze in Utopia onder ogen kreeg. „Wat ik toen niet goed heb gedaan, is het stuk niet nauwkeurig lezen. Ik zag de kop ’Anton dumpt Andrea’ en ik was woest! Ik ben dyslectisch waardoor het me moeite kost te lezen en omdat ik zo kwaad was, nam ik de tijd er helemaal niet voor. Ik verfrommelde uiteindelijk de krant en verbrandde hem. Z door het lint was ik.”

De tijd erna bleven de twee – de een in zijn stacaravan aan het water in Landsmeer en de ander in de Utopia-bossen bij Crailo – boos op elkaar. Andrea: „Zelfs het gesprek tussen Anton en mij in Utopia heeft daaraan niets verbeterd. Anton wilde me toen niet eens omhelzen. Ik wist niet hoe ik het had! Daarna ben ik in een depressie geraakt, zonderde me steeds meer af van de groep. Dat heeft ook absoluut zijn weerslag op mijn contact met de anderen gehad. Ook ben ik een paar keer flink aan de borrel gegaan en heb toen dingen over Anton gezegd die ook niet ok waren. Ik stelde mezelf als slachtoffer op, dacht: ’Ik ben toch volgens iedereen een leugenaar? Dan kan ik ook wel zeggen dat hij me een keer een klap heeft verkocht.’ Opnieuw, niet goed natuurlijk… Maar ja, een mens doet in zijn woede soms gekke dingen.”

In Utopia keerden in haar laatste periode haar medebewoners zich tegen Andrea. Iets wat ze daar minder duidelijk zag dan nu. „Ik heb inmiddels alles kunnen lezen en terugzien. Ja, er waren kledingstukken verdwenen bij een inzamelingsactie. Het wordt op mij afgewenteld, maar er waren meerdere bewoners die iets hadden weggenomen. En ja, ik heb RUUD geen Ibuprofen maar Diazepam gegeven. Maar toen hij riep: ’Wat heb je me gegeven? Je probeert me te vergiftigen!’ sloeg ik dicht. Dan overvalt me de angst dat, als ik de waarheid zeg, mensen ng bozer zullen worden. En dus zei ik: ’Het was Ibuprofen’. Ik probeerde het minder erg te maken. Terwijl ik wst dat het Diazepam was, want dat slik ik altijd tegen de rugpijn, wanneer ik mijn maandelijkse periode heb. Weer: niet goed, ik weet het.”

Toch is het juist de furie in Andrea n haar fantasierijke natuur die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Anton uitoefenen. „Andrea is lekker gek en altijd vrolijk”, zegt hij. „Ze is in de heer en danst dat het lijkt alsof niemand haar kan deren. Heerlijk, zo vrij. Ook heeft ze Indonesische roots en ja, ls dan eens de vlam in de pan slaat dan is er geen houden meer aan. Maar vergis je ook niet in mij hoor, ik ben ook geen gemakkelijke man. Ze heeft best wel wat met me te stellen zo nu en dan. Maar wat ik mooi aan ons vind, is dat we al vaker uit elkaar zijn geweest maar dat we toch altijd weer bij elkaar komen. We vrezen allebei de eenzaamheid niet en zijn toch gabbers voor het leven.”

„Of ik weer met haar samen ben omdat ik anders alleen overblijf? Ben je gk joh! Je gelooft trouwens toch ook niet dat we nu, na deze hele toestand met elkaar zijn uitgeknokt he? Het hoort bij ons om af en toe te ’ontploffen’. We zijn al weer op weg naar het volgende moment waarop er hier eentje de caravan uitstuift, om even zonder de ander op adem te komen. Toen Andrea uit Utopia kwam, hebben we twee dagen lang met zijn tweetjes een soort van ondergedoken gezeten aan de kust. Nou, dat was wat hoor. Twee hle dagen puin ruimen tussen twee mensen die elkaar tot op het bot hebben gekrenkt. Dat waren fikse gesprekken, maar het heeft ons nog sterker gemaakt.”

Maar Andrea, er was nog iemand die tijdens Utopia kenbaar maakte je nooit meer te willen zien: je dochter SOPHIA. Je zou haar op jonge leeftijd in de steek hebben gelaten.

„Ook ten aanzien van haar heb ik fouten gemaakt”, erkent Andrea. „Veel meer dan me lief is. Ik ga niet proberen haar op andere gedachten te brengen. En ik ga al helemaal niet met modder gooien. Haar vader is de beste die er is. SOPHIA is door hem geweldig opgevoed. Door omstandigheden heb ik inderdaad kansen laten liggen. Maar ik heb binnen mijn vermogen ook wel geprobeerd om dingen anders te laten verlopen. Ik vind het heel erg hoe alles is gelopen. Jammer. Het enige dat ik wil zeggen, is dat ik heel erg veel van Sophia houd.”

Hoe nu verder tussen jou en Anton?

Andrea: „We hebben de draad weer opgepakt en zoals Anton al zei: het is beter dan ooit tevoren. Utopia heeft me een spiegel voorgehouden. En wat ik erin gezien heb, is niet mis. Ik heb geleerd dat ik duidelijker moet zijn en niet moet schromen de waarheid te zeggen. Want daarmee jaag ik mensen die ik liefheb tegen me in het harnas. Het zal voor mij altijd een punt van aandacht blijven, want ik ben nu eenmaal iemand die de zaken graag mooier voorstelt dan ze zijn. Maar is dat zo erg?”

Anton wil graag terug naar Bonaire waar hij met Andrea eerder woonde. „We willen daar nu graag samen naartoe. Als mijn dochter FLEUR is geslaagd, gaat ze voor ons kijken voor een huis. Maar dat wordt geen landhuis hoor.”

Andrea: „Nee?”

Anton: „Nee, gewoon een lief huisje.”

Andrea: „Ach haha, ik bljf een dromer. Zo lang we maar samen kunnen zijn!”

Bron: Telegraaf
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:45:17 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139938515
Nou.
Wie had dat gedacht!
To-ta-le verrassing.
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:52:03 #154
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_139938710
Eind goed, al goed. En nu opflikkeren naar Bonaire.
The White Zone is for loading and unloading only.
If you have to load or unload, go to the White Zone.
You'll love it. It's a way of life.
pi_139940714
De oude gek stinkt er opnieuw in, bij gebrek aan beter.
pi_139944505
Allemaal opgezet..wat een flauwekul dit.Die 2 die sporen beiden niet en ze hebben elkaar nodig.Zij voor het geld en hij voor de zorg
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 16:40:47 #157
4036 crew  Cynix
The Original
pi_139950491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef carlito2525 het volgende:

[..]

Ja de party kunnen we geloven..lees net ergens dat ze van de aardbodem verdwenen is..misschien vinden ze haar in een vat beton in het ei })
Welk ei? :o :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:42:03 #158
20716 tonja
www.tonja-tekenshow.tk
pi_139950513
►►►TONJA'S TEKENSHOW !!! ELKE DINSDAGAVOND VANAF 8 UUR http://tonja-tekenshow.tk Wekelijkse reminder? Stuur me een DM◄◄◄◄
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 16:47:12 #159
4036 crew  Cynix
The Original
pi_139950677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:26 schreef Soury het volgende:
Ook ben ik een paar keer flink aan de borrel gegaan en heb toen dingen over Anton gezegd die ook niet ok waren. Ik stelde mezelf als slachtoffer op, dacht: "Ik ben toch volgens iedereen een leugenaar? Dan kan ik ook wel zeggen dat hij me een keer een klap heeft verkocht.";

Opnieuw, niet goed natuurlijk. Maar ja, een mens doet in zijn woede soms gekke dingen. 8)7

Terwijl ik wst dat het Diazepam was, want dat slik ik altijd tegen de rugpijn, wanneer ik mijn maandelijkse periode heb. Weer: niet goed, ik weet het. 8)7
Ziek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:11:47 #160
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_139951490
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Cynix het volgende:

[..]

Ziek.
Inderdaad, ik snap niet hoe mensen nog pro-Andrea kunnen zijn. Een volwassen vrouw die liegt en bedriegt. Zeker over die Diazepam, ze zat daar zo ongelofelijk boos over te doen toen mensen haar daar op aanspraken, en gewoon een man van mishandeling betichten. :r :r
pi_139951654
Een gestoord mens, die Andrea.
Ze heeft nu weer een onderkomen en zal geen seconde aarzelen, wanneer ze een andere vent, met betere vooruitzichten, tegen het lijf loopt. Nu eerst naar Bonaire en dan ziet ze wel weer verder.
pi_139953723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef rokkutsaains het volgende:
Ze heeft nu weer een onderkomen en zal geen seconde aarzelen, wanneer ze een andere vent, met betere vooruitzichten, tegen het lijf loopt. Nu eerst naar Bonaire en dan ziet ze wel weer verder.
Ja hoor. Het is precies zo gegaan als verwacht. Als een speer terug naar Anton.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 18:27:41 #163
4036 crew  Cynix
The Original
pi_139953835
Nou ja, over de principes van een oud-Telegraaf-journalist zullen we het maar niet hebben. Die zal (er) ook wel een beetje ziek (van) zijn inmiddels.
  woensdag 14 mei 2014 @ 18:33:44 #164
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_139953984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef rokkutsaains het volgende:
Deze man is stokoud en ongezond. Betere vooruitzichten zijn er voor Andrea niet te vinden, lijkt me.
The White Zone is for loading and unloading only.
If you have to load or unload, go to the White Zone.
You'll love it. It's a way of life.
pi_139954287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze man is stokoud en ongezond. Betere vooruitzichten zijn er voor Andrea niet te vinden, lijkt me.
Kwestie van even de tijd uitzitten en straks de erfenis opeisen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:23:13 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139955711
Welke erfenis, ze zijn niet getrouwd en hij heeft kinderen, ze erft in principe niets zonder specifiek in het testament te zijn benoemd.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139956503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:23 schreef Leandra het volgende:
Welke erfenis, ze zijn niet getrouwd en hij heeft kinderen, ze erft in principe niets zonder specifiek in het testament te zijn benoemd.
die zorgt wel dat huisje in bonaire op haar naam komt.
ach en als die ouwe dat zo zou willen.

De diazapam bonny en claide samen op de scooter born to by wild :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:09:07 #168
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139967283
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef Lady-night het volgende:

Andrea zo bij shownieuws
pi_139972438
Andrea bij Shownieuws SBS 6
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 15:51:59 #170
4036 crew  Cynix
The Original
pi_139986035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar zou-ie wat spaarcentjes hebben?
Kan nooit veel zijn, want van al hun bezittingen bleek vrijwel niets te bestaan.
pi_155283817
We love you, we miss you.

Je was onze utopiaan van het jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door isax op 17-08-2015 02:35:57 (Put the oil in the lamp...) ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:56:37 #173
182182 spapaars
Ver beneden het NAP
pi_155295224
foutje
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:22:41 #174
38396 mazaru
Amor vincit omnia
pi_155642416
fwhiqr.jpg
Als je niet blij bent met wat je hebt, wees dan blij met wat je allemaal gelukkig niet hebt
pi_155642452
quote:
whaha
ajax ajax
  zondag 10 april 2016 @ 13:44:56 #177
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161326274
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef TillyB het volgende:

7362fff7977df993291f7fa727a1191d.png
Nieuwe foto van Andrea op haar fb