abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 april 2014 @ 23:48:42 #102
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_139201372
Het manipuleren heeft kennelijk haar hele leven voor haar gewerkt; veel knuffelen en ' liefde voelen' , mensen trapten daar in, ook in utopia.
Maar omdat het daar zo'n kleine omgeving was, viel ze al snel door de mand, ook de kijker had haar in de gaten.
Misschien wel goed, ik hoop dat ze een les geleerd heeft en zo niet , dan zal ze er mee door gaan bij diegenen die haar nog niet kennen, op Bonaire of zo :')
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2014 @ 23:51:21 #103
137949 Disana
pi_139201476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Het manipuleren heeft kennelijk haar hele leven voor haar gewerkt; veel knuffelen en ' liefde voelen' , mensen trapten daar in, ook in utopia.
Maar omdat het daar zo'n kleine omgeving was, viel ze al snel door de mand, ook de kijker had haar in de gaten.
Misschien wel goed, ik hoop dat ze een les geleerd heeft en zo niet , dan zal ze er mee door gaan bij diegenen die haar nog niet kennen, op Bonaire of zo :')
Ze wordt natuurlijk wel steeds ouder, haar charme zal een beetje uitgewerkt raken. Hopelijk voor haar voelen mensen nog wel medelijden, al zullen het dan wel steeds nieuwe mensen moeten zijn.
pi_139201651
Ik denk dat het stukken rustiger wordt nu ze de deur uit is.
pi_139202357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee enkelvoud. Op 3:37. Maar wie er nou een klootzak is.
Ze zegt het ook een beetje sneaky. Uiteraard. :D

Apart dat ze in de montage van de uitzending de close van Isa weggeknipt en vervangen hebben voor een totaal op het moment dat Rienk de slaapkamer binnenkwam. Ook het moment van weglopen van Rienk en binnenkomst van Aike vond ik op de stream beter dan in de gemonteerde uitzending.
pi_139204756
quote:
9s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:07 schreef Travel. het volgende:
Vinden jullie jezelf niet kinderachtig met die titels?
Ah zo, goed punt. Al geloof ik niet dat het bewust zo wordt gedaan. Maar voor tv kijkers is het idd niet tof.
Go hard or go home
  donderdag 24 april 2014 @ 08:17:23 #107
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_139204843
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANDREA WACHTKOUD ONTHAAL
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_139205024
Zo: nog een trap na van de Telegrof. Veel geherkauwd of verkeerd weergegeven. Wat een slecht artikel! Kennelijk wilde ze zelf niet praten.

Het enige opvallende: dat Andrea blij en opgelucht was.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 24 april 2014 @ 08:48:34 #109
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_139205287
Goed van Andrea dat ze zelf haar mond houdt tegen de telegraaf anders zou ze op het kinderachtige niveau van Anton zitten. Ik hoop dat ze met de Utopia les een andere weg in het leven kiest.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_139206623
Ik snap niet dat mensen boos worden dat ze uit dit programma verdwijnen. Je zit in een geschreven programma in een nep omgeving met beperkingen. Nu krijg je de vrijheid terug te keren naar de normale maatschappij met al zijn vrijheden en dat wil je dan niet? :|W

Of gaat het om het ingelegde geld wat ze kwijt is toen ze zich aanmeldde voor dit programma?
  donderdag 24 april 2014 @ 09:58:20 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139206914
Die borgsom raak je alleen kwijt als je er vrijwillig uitgaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139206976
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:47 schreef Iwanius het volgende:
Ik snap niet dat mensen boos worden dat ze uit dit programma verdwijnen. Je zit in een geschreven programma in een nep omgeving met beperkingen. Nu krijg je de vrijheid terug te keren naar de normale maatschappij met al zijn vrijheden en dat wil je dan niet? :|W

Of gaat het om het ingelegde geld wat ze kwijt is toen ze zich aanmeldde voor dit programma?
Ze willen allemaal beroemd worden, simpel toch
  donderdag 24 april 2014 @ 12:09:19 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139210312
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef Copycat het volgende:
Die borgsom raak je alleen kwijt als je er vrijwillig uitgaat.
Wat dat betreft had ze Anton nog flink kunnen naaien door zelf te vertrekken.

Maar goed, ik zie haar ook nog wel in staat hem dat geld niet terug te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 april 2014 @ 12:16:26 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139210514
Zou dat geld niet gewoon via banktransacties worden overgemaakt? Dan ziet Andrea er niets van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_139210924
In de eerste weken werd door meerdere bewoners ( oa Lindy, Peter en Harold) verteld dat ze de borg niet vooraf hoefden te betalen.
pi_139210971
Wat een misselijk stuk weer over Andrea in de krant, al die speculaties houden alles roddels weer in stand, ook zwaar overdreven, zij deelde medicijnen rond!!! Wat een onzin alleen Ruud kreeg een pilletje om te kunnen slapen, had ze niet moeten doen maar juist de pillenslikker Ruud heeft veel gevaarlijker stunts uitgehaald waarvan een met de kachel!!!!!!

Van Anton wordt ik helemaal misselijk, zij wilde niet meer,hij heeft de kuierlatten genomen omdat hij weet dat HIJ heeft gelogen en overdreven,Andrea zag dat het niet ernstig was durfde niet te zeggen dat ze weer terug ging(waarom niet?)en vluchtte weer terug, Ernstig zei Anton nadat hij gebak had gehaald en had gestofzuigd, wat een onzin allemaal, slechte verliezer Anton!!!! Ga je schamen!!!
pi_139211672
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:31 schreef Hunter het volgende:
Zo: nog een trap na van de Telegrof. Veel geherkauwd of verkeerd weergegeven. Wat een slecht artikel! Kennelijk wilde ze zelf niet praten.

Het enige opvallende: dat Andrea blij en opgelucht was.
Tja, Anton heeft natuurlijk bij de Telegraaf gewerkt.
Hij is volgens mij ook niet 100%
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 13:05:14 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_139211774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee enkelvoud. Op 3:37. Maar wie er nou een klootzak is.
Ze zegt het ook een beetje sneaky. Uiteraard. :D

Ik hoor het haar 2 x zeggen: op 4:25 ('klootzak") en op 4:36 ("...is een klootzak").
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_139211864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef johnnyvang het volgende:

[..]

Dan moet je de SV en filmtopic overslaan.
Weet je ook niks voor het op tv komt.
Ik en vele met mij genieten van zowel de filmpjes als de dagelijkse SV.
Of je schrijft het niet in de titel? Ik zie deze topics toch bij actieve topics voorbij komen?
pi_139213008
volgens mij gaf ze lot en bil ook pillen.
ze zei zelf dat ze hun niet wilde verraden.
pi_139214605
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik hoor het haar 2 x zeggen: op 4:25 ('klootzak") en op 4:36 ("...is een klootzak").
Die "klootzak" was voor Dennis bedoeld.
pi_139219072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat had ik wel begrepen. Maar ik heb haar nooit over vrienden en kennissen gehoord.
Ik denk dat ze heel eenzaam was (al dan niet door haarzelf) en dat ze had gehoopt die eenzaamheid te verliezen in Utopia. Helaas. Bepaalde dingen neem je altijd mee, waar je ook naar toe gaat.

Daarom heb ik zo met haar te doen, ondanks haar eigen aandeel.

Volgens mij heeft ze werkelijk niemand behalve.
No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 16:54:47 #123
137949 Disana
pi_139219127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:53 schreef dolcefarniente het volgende:

[..]

Ik denk dat ze heel eenzaam was (al dan niet door haarzelf) en dat ze had gehoopt die eenzaamheid te verliezen in Utopia. Helaas. Bepaalde dingen neem je altijd mee, waar je ook naar toe gaat.

Daarom heb ik zo met haar te doen, ondanks haar eigen aandeel.

Volgens mij heeft ze werkelijk niemand behalve.
Dat is ook zo: de oorzaak schud je niet zomaar af. En Andrea's gedrag was niet zo dat ze mensen blijvend aan zich kon binden.

Ik heb geen medelijden omdat ze zo onaardig is, maar sneu is het wel natuurlijk.
pi_139219873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Die "klootzak" was voor Dennis bedoeld.
Nee ze noemt duidelijk een naam maar ik kom er niet uit.Het is niet Dennis..volgens mij niemand uit de groep
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
  donderdag 24 april 2014 @ 17:23:38 #125
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_139220036
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen medelijden omdat ze zo onaardig is, maar sneu is het wel natuurlijk.
Ik ook niet , en sneu is het zeker :Y
Ze had de wereld kunnen hebben, iedereen liep met haar weg en was dol op haar. Maar door haar eigen gedrag heeft ze ze allemaal afgestoten.
Iemand schreef ergens dat het niet aan Andrea lag maar aan de mensen om haar heen :')
Ik denk dat het ook beter is dat mensen uit haar buurt blijven, maar mochten ze per ongeluk dichterbij komen dan zorgt Andrea zelf er wel voor dat dat snel over is :X
pi_139220103
Heeft iemand haar na de eerste weken nog gebeden horen prevelen? In het begin was dat schering en inslag, volgens mij nam dat later flink af.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:27:03 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139220149
[verkeerde topic]
pi_139220277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft iemand haar na de eerste weken nog gebeden horen prevelen? In het begin was dat schering en inslag, volgens mij nam dat later flink af.
Tot aan de dag dat ze weg moest deed ze dit nog.
Ze ging zelfs zover dat ze een of ander liedje/gebed opzong bij de koeien
  donderdag 24 april 2014 @ 17:36:11 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_139220405
Aggûût, de Soap loopt buiten de Loods verder... :{

do 24 apr 2014, 05:30
Andrea wacht koud onthaal

AMSTERDAM -
ANDREA TOLSON is niet alleen door haar gedwongen vertrek uit Utopia teruggekomen van een koude kermis. Thuis wachtte haar ook al geen warm onthaal. Want fotograaf ANTON VELDKAMP, die haar op deze pagina aan de kant zette, was natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen. Hoe moet Andrea, die ook al geen contact meer met haar dochter heeft, nu verder? Wat moet ANTON VELDKAMP nog zeggen tegen zijn voormalige geliefde ANDREA TOLSON? De inwoonster van Utopia, die tweede paasdag uit het programma werd gestuurd, zag haar relatie met de oud-fotograaf van deze krant op déze pagina stranden waarop hij dat óók nog eens kwam uitleggen in het kampement in de bossen van Crailo. Anton blijft nog altijd bij zijn standpunt. „Het is klaar tussen ons. Dat was het al en dat is het nog steeds”, zegt hij resoluut.
pi_139220415
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:31 schreef johnnyvang het volgende:

[..]

Tot aan de dag dat ze weg moest deed ze dit nog.
Ze ging zelfs zover dat ze een of ander liedje/gebed opzong bij de koeien
Oké, dat haalde de uitzendingen dus gewoon niet meer.
pi_139221325
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Oké, dat haalde de uitzendingen dus gewoon niet meer.
Klopt
Was alleen op de streams te zien.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:41:07 #132
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_139227011
Jammer dat Isa zo reageert, had gehoopt dat ze niet zo zo janken om het vertrek van die Andrea.

Beste keus die Dennis kon maken :Y . Nu hij er nog uit.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_139251226
Zou ze in Ted uit Leek te Groningen een nieuwe vriend hebben gevonden?

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
pi_139251294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:42 schreef rokkutsaains het volgende:
Zou ze in Ted uit Leek te Groningen een nieuwe vriend hebben gevonden?

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Hahaha, die schilderijen gingen voor 500 euro weg toch _O-
pi_139253877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 14:42 schreef rokkutsaains het volgende:
Zou ze in Ted uit Leek te Groningen een nieuwe vriend hebben gevonden?

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr


:?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_139254272
Je kunt in je leven verkeerde keuzes maken en daardoor de verkeerde mensen om je heen vergaren, zo krijg je een wisselwerking van negativiteit en zie daar maar eens uit te komen, Andrea dacht dat Utopia een kans voor haar was om af te komen van die negativiteit en misschien haar dochter weer voor haar te winnen, weer een slechte en zeker een verkeerde keuze!!!

Ik geloof niet dat zij ooit slechte bedoelingen heeft gehad, ze is gevoelig, impulsief en naïef!!
Ik hoop dat het haar goed gaat in haar verdere leven!!
pi_139267788
Interview na afscheid...

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
  zaterdag 26 april 2014 @ 00:23:16 #138
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139268419
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:

Interview na afscheid...

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Bedankt LS, wel alleen te bekijken met een paspoort.


Door Hidiho.
  zaterdag 26 april 2014 @ 00:45:27 #139
251975 kissaa
fka: kissa
pi_139269031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Interview na afscheid...

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Alleen te bekijken door mensen met een paspoort }:|
  zaterdag 26 april 2014 @ 00:48:32 #140
251975 kissaa
fka: kissa
pi_139269105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 00:23 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Bedankt LS, wel alleen te bekijken met een paspoort.

Door Hidiho.
Dank je!
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:29:55 #142
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_139446612
Anton zou in juli naar Bonaire gaan met zijn dochter dacht ik? Dan is Andrea net op tijd om mee te kunnen.
pi_139835168
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_139900245
quote:
Ja de party kunnen we geloven..lees net ergens dat ze van de aardbodem verdwenen is..misschien vinden ze haar in een vat beton in het ei })
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
  woensdag 14 mei 2014 @ 07:52:03 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139935715
quote:
Goh, je verwacht het niet hè.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139935721
Zelfs tijdens het interview ligt ze.
pi_139935768
Anton en Andrea zijn weer samen. Ze waren ondergedoken in een hotel in Bergen. En ook in dit interview liegt ze weer en het ligt aan anderen.

  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2014 @ 08:06:58 #149
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_139935821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:00 schreef Mirjam152 het volgende:
Anton en Andrea zijn weer samen. Ze waren ondergedoken in een hotel in Bergen. En ook in dit interview liegt ze weer en het ligt aan anderen.

Ze had het interview in de krant niet gelezen! _O-
pi_139936228
Volgende week is ze weer weg voor een jaar :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
pi_139936673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef kaya39 het volgende:
Volgende week is ze weer weg voor een jaar :)
_O_ pathologische leugenaar ten top.
pi_139936740
Andrea duikt op bij… Anton!

Het leek erop dat ANDREA van de aardbodem was verdwenen nadat ze uit UTOPIA werd weggestemd. Opmerkelijk voor een showgirl, zoals ANTON VELDKAMP haar in een eerder verhaal op deze pagina noemde. „Ik bleef uit beeld omdat ik na alle verhalen over mij bang was voor de reacties. Daarbij wilde ik Anton niet onnodig stress bezorgen, want dat is zo slecht voor zijn hart.”

Anton Veldkamp over zijn relatie met ex-Utopiaan Andrea: �Wat ik mooi aan ons vind, is dat we toch altijd weer bij elkaar komen. We vrezen allebei de eenzaamheid niet en zijn toch gabbers voor het leven. Foto: Mario Nap

Wie had dát gedacht? ANDREA TOLSON (53) en ANTON VELDKAMP (83) zijn terug bij elkaar! „Dat is beslist niet zonder slag of stoot gegaan”, vertelt Anton, die eerder op deze pagina harde woorden zei over de vrouw die hij nu opnieuw in zijn hart en in zijn armen heeft gesloten. „De dag nadat Andrea uit Utopia kwam, belde ze me op en kwam ze me na een controle in het ziekenhuis spontaan ophalen. Ik zag haar en hoewel ik natuurlijk hartstikke verdrietig was om hoe ze me eerder had laten zitten, was ik ontzettend blij om haar te zien. Ondanks de stevige gesprekken die erop volgden, is ze niet meer bij me weggegaan. Godzijdank.”

Het diepe verdriet waaraan de oud-fotograaf refereert, had te maken met een belofte die Andrea hem had gedaan, toen zijn gezondheid – Anton is zwaar hartpatiënt – hem ernstig in de steek liet. „Ze kwam voor een etmaal uit Utopia en beloofde mij huilend dat ze bij me terug zou komen”, vertelde Anton toen. „Maar ze kwam niet en was het ook nooit van plan geweest. Daar zat ik dan de ochtend erna, tevergeefs op haar te wachten met bloemen en koffie. Dat mag niemand mij aandoen. Níemand. Daarom maakte ik het uit.”

Andrea slaat haar ogen neer wanneer haar loze woorden te berde worden gebracht. „Ik heb grote fouten gemaakt”, erkent ze. „Nooit, maar dan ook nooit had ik Anton iets anders mogen voorhouden dan ik werkelijk van plan was. Toen ik die avond bij hem terug was gekeerd, zag ik met eigen ogen dat hij niet in orde was. Maar om nu te zeggen ’doodziek’, dat was het ook niet. Ik ken hem al veertien jaar en weet niet beter dan dat hij ernstige hartritmestoornissen heeft. En tóch kon ik hem op dat moment niet zeggen: ’Ik heb het zo naar mijn zin in Utopia, ik blijf liever.’ Op één of andere manier was ik bang voor zijn reactie, ik wilde hem niet teleurstellen denk ik. En om die reden beloofde ik iets wat ik niet waar ging maken. Niet goed, dat besef ik nu heel goed…”

Anton schiet zijn geliefde te hulp: „We hadden van tevoren afgesproken dat wát er ook zou gebeuren Andrea in Utopia zou blijven. Ik had haar zelfs gezegd: ’Als ik tussentijds de pijp aan Maarten geef, kom dan níet op mijn begrafenis.’ Waarom zou ze? De móóie jaren moet ze koesteren. Zo hebben we er altijd in gestaan. Neemt niet weg natuurlijk dat ik me flink in mijn hemd voelde gezet toen Andrea niet naar huis kwam. Want dat had ze me immers gezegd en dat was waarom ik zo vreselijk gekwetst was.”

Op haar beurt raakte Andrea ontzettend in de war van het verhaal in deze krant, waarin Anton haar aan de kant zette, die ze in Utopia onder ogen kreeg. „Wat ik toen niet goed heb gedaan, is het stuk niet nauwkeurig lezen. Ik zag de kop ’Anton dumpt Andrea’ en ik was woest! Ik ben dyslectisch waardoor het me moeite kost te lezen en omdat ik zo kwaad was, nam ik de tijd er helemaal niet voor. Ik verfrommelde uiteindelijk de krant en verbrandde hem. Zó door het lint was ik.”

De tijd erna bleven de twee – de een in zijn stacaravan aan het water in Landsmeer en de ander in de Utopia-bossen bij Crailo – boos op elkaar. Andrea: „Zelfs het gesprek tussen Anton en mij in Utopia heeft daaraan niets verbeterd. Anton wilde me toen niet eens omhelzen. Ik wist niet hoe ik het had! Daarna ben ik in een depressie geraakt, zonderde me steeds meer af van de groep. Dat heeft ook absoluut zijn weerslag op mijn contact met de anderen gehad. Ook ben ik een paar keer flink aan de borrel gegaan en heb toen dingen over Anton gezegd die ook niet oké waren. Ik stelde mezelf als slachtoffer op, dacht: ’Ik ben toch volgens iedereen een leugenaar? Dan kan ik ook wel zeggen dat hij me een keer een klap heeft verkocht.’ Opnieuw, niet goed natuurlijk… Maar ja, een mens doet in zijn woede soms gekke dingen.”

In Utopia keerden in haar laatste periode haar medebewoners zich tegen Andrea. Iets wat ze daar minder duidelijk zag dan nu. „Ik heb inmiddels alles kunnen lezen en terugzien. Ja, er waren kledingstukken verdwenen bij een inzamelingsactie. Het wordt op mij afgewenteld, maar er waren meerdere bewoners die iets hadden weggenomen. En ja, ik heb RUUD geen Ibuprofen maar Diazepam gegeven. Maar toen hij riep: ’Wat heb je me gegeven? Je probeert me te vergiftigen!’ sloeg ik dicht. Dan overvalt me de angst dat, als ik de waarheid zeg, mensen nóg bozer zullen worden. En dus zei ik: ’Het was Ibuprofen’. Ik probeerde het minder erg te maken. Terwijl ik wíst dat het Diazepam was, want dat slik ik altijd tegen de rugpijn, wanneer ik mijn maandelijkse periode heb. Weer: niet goed, ik weet het.”

Toch is het juist de furie in Andrea én haar fantasierijke natuur die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Anton uitoefenen. „Andrea is lekker gek en altijd vrolijk”, zegt hij. „Ze is in de heer en danst dat het lijkt alsof niemand haar kan deren. Heerlijk, zo vrij. Ook heeft ze Indonesische roots en ja, áls dan eens de vlam in de pan slaat dan is er geen houden meer aan. Maar vergis je ook niet in mij hoor, ik ben ook geen gemakkelijke man. Ze heeft best wel wat met me te stellen zo nu en dan. Maar wat ik mooi aan ons vind, is dat we al vaker uit elkaar zijn geweest maar dat we toch altijd weer bij elkaar komen. We vrezen allebei de eenzaamheid niet en zijn toch gabbers voor het leven.”

„Of ik weer met haar samen ben omdat ik anders alleen overblijf? Ben je gék joh! Je gelooft trouwens toch ook niet dat we nu, na deze hele toestand met elkaar zijn uitgeknokt he? Het hoort bij ons om af en toe te ’ontploffen’. We zijn al weer op weg naar het volgende moment waarop er hier eentje de caravan uitstuift, om even zonder de ander op adem te komen. Toen Andrea uit Utopia kwam, hebben we twee dagen lang met zijn tweetjes een soort van ondergedoken gezeten aan de kust. Nou, dat was wat hoor. Twee héle dagen puin ruimen tussen twee mensen die elkaar tot op het bot hebben gekrenkt. Dat waren fikse gesprekken, maar het heeft ons nog sterker gemaakt.”

Maar Andrea, er was nog iemand die tijdens Utopia kenbaar maakte je nooit meer te willen zien: je dochter SOPHIA. Je zou haar op jonge leeftijd in de steek hebben gelaten.

„Ook ten aanzien van haar heb ik fouten gemaakt”, erkent Andrea. „Veel meer dan me lief is. Ik ga niet proberen haar op andere gedachten te brengen. En ik ga al helemaal niet met modder gooien. Haar vader is de beste die er is. SOPHIA is door hem geweldig opgevoed. Door omstandigheden heb ik inderdaad kansen laten liggen. Maar ik heb binnen mijn vermogen ook wel geprobeerd om dingen anders te laten verlopen. Ik vind het heel erg hoe alles is gelopen. Jammer. Het enige dat ik wil zeggen, is dat ik heel erg veel van Sophia houd.”

Hoe nu verder tussen jou en Anton?

Andrea: „We hebben de draad weer opgepakt en zoals Anton al zei: het is beter dan ooit tevoren. Utopia heeft me een spiegel voorgehouden. En wat ik erin gezien heb, is niet mis. Ik heb geleerd dat ik duidelijker moet zijn en niet moet schromen de waarheid te zeggen. Want daarmee jaag ik mensen die ik liefheb tegen me in het harnas. Het zal voor mij altijd een punt van aandacht blijven, want ik ben nu eenmaal iemand die de zaken graag mooier voorstelt dan ze zijn. Maar is dat zo erg?”

Anton wil graag terug naar Bonaire waar hij met Andrea eerder woonde. „We willen daar nu graag samen naartoe. Als mijn dochter FLEUR is geslaagd, gaat ze voor ons kijken voor een huis. Maar dat wordt geen landhuis hoor.”

Andrea: „Nee?”

Anton: „Nee, gewoon een lief huisje.”

Andrea: „Ach haha, ik blíjf een dromer. Zo lang we maar samen kunnen zijn!”

Bron: Telegraaf
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:45:17 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139938515
Nou.
Wie had dat gedacht!
To-ta-le verrassing.
pi_139938710
Eind goed, al goed. En nu opflikkeren naar Bonaire.
pi_139940714
De oude gek stinkt er opnieuw in, bij gebrek aan beter.
pi_139944505
Allemaal opgezet..wat een flauwekul dit.Die 2 die sporen beiden niet en ze hebben elkaar nodig.Zij voor het geld en hij voor de zorg
Ik ben er klaar mee..echt..serieus
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2014 @ 16:40:47 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_139950491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef carlito2525 het volgende:

[..]

Ja de party kunnen we geloven..lees net ergens dat ze van de aardbodem verdwenen is..misschien vinden ze haar in een vat beton in het ei })
Welk ei? :o :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:42:03 #158
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2014 @ 16:47:12 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_139950677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:26 schreef Soury het volgende:
Ook ben ik een paar keer flink aan de borrel gegaan en heb toen dingen over Anton gezegd die ook niet oké waren. Ik stelde mezelf als slachtoffer op, dacht: "Ik ben toch volgens iedereen een leugenaar? Dan kan ik ook wel zeggen dat hij me een keer een klap heeft verkocht.";

Opnieuw, niet goed natuurlijk. Maar ja, een mens doet in zijn woede soms gekke dingen. 8)7

Terwijl ik wíst dat het Diazepam was, want dat slik ik altijd tegen de rugpijn, wanneer ik mijn maandelijkse periode heb. Weer: niet goed, ik weet het. 8)7
Ziek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_139951490
quote:
99s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ziek.
Inderdaad, ik snap niet hoe mensen nog pro-Andrea kunnen zijn. Een volwassen vrouw die liegt en bedriegt. Zeker over die Diazepam, ze zat daar zo ongelofelijk boos over te doen toen mensen haar daar op aanspraken, en gewoon een man van mishandeling betichten. :r :r
pi_139951654
Een gestoord mens, die Andrea.
Ze heeft nu weer een onderkomen en zal geen seconde aarzelen, wanneer ze een andere vent, met betere vooruitzichten, tegen het lijf loopt. Nu eerst naar Bonaire en dan ziet ze wel weer verder.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 18:22:43 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_139953723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef rokkutsaains het volgende:
Een gestoord mens, die Andrea.
Ze heeft nu weer een onderkomen en zal geen seconde aarzelen, wanneer ze een andere vent, met betere vooruitzichten, tegen het lijf loopt. Nu eerst naar Bonaire en dan ziet ze wel weer verder.
Ja hoor. Het is precies zo gegaan als verwacht. Als een speer terug naar Anton.
  † In Memoriam † woensdag 14 mei 2014 @ 18:27:41 #163
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_139953835
Nou ja, over de principes van een oud-Telegraaf-journalist zullen we het maar niet hebben. Die zal (er) ook wel een beetje ziek (van) zijn inmiddels.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_139953984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef rokkutsaains het volgende:
Een gestoord mens, die Andrea.
Ze heeft nu weer een onderkomen en zal geen seconde aarzelen, wanneer ze een andere vent, met betere vooruitzichten, tegen het lijf loopt. Nu eerst naar Bonaire en dan ziet ze wel weer verder.
Deze man is stokoud en ongezond. Betere vooruitzichten zijn er voor Andrea niet te vinden, lijkt me.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 18:45:20 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_139954287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze man is stokoud en ongezond. Betere vooruitzichten zijn er voor Andrea niet te vinden, lijkt me.
Kwestie van even de tijd uitzitten en straks de erfenis opeisen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:23:13 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_139955711
Welke erfenis, ze zijn niet getrouwd en hij heeft kinderen, ze erft in principe niets zonder specifiek in het testament te zijn benoemd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_139956503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:23 schreef Leandra het volgende:
Welke erfenis, ze zijn niet getrouwd en hij heeft kinderen, ze erft in principe niets zonder specifiek in het testament te zijn benoemd.
die zorgt wel dat huisje in bonaire op haar naam komt.
ach en als die ouwe dat zo zou willen.

De diazapam bonny en claide samen op de scooter born to by wild :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:09:07 #168
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_139967283
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:54 schreef Lady-night het volgende:

Andrea zo bij shownieuws
pi_139972438
Andrea bij Shownieuws SBS 6
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2014 @ 15:51:59 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_139986035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Deze man is stokoud en ongezond. Betere vooruitzichten zijn er voor Andrea niet te vinden, lijkt me.
Maar zou-ie wat spaarcentjes hebben?
Kan nooit veel zijn, want van al hun bezittingen bleek vrijwel niets te bestaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_155283817
We love you, we miss you.

Je was onze utopiaan van het jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door isax op 17-08-2015 02:35:57 (Put the oil in the lamp...) ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 15:56:37 #173
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_155295224
foutje
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:22:41 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_155642416
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:24:03 #175
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_155642452
quote:
whaha
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 10 april 2016 @ 13:44:56 #177
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_161326274
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef TillyB het volgende:


Nieuwe foto van Andrea op haar fb

Andrea was vrijdag jarig!
pi_178269594
In ‘Mr frank Visser rijdt visite’ moet Andrea Tolson haar caravan uit na het overlijden van haar partner. Mr Frank Visser zoekt uit of ze kan blijven.

Link plaatsen lukt niet dus even zoeken op "Mr. Frank Visser rijdt visite" uitzending was op 2 april.

* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
pi_178277918
quote:
Capaja, dinsdag 3 april 2018 @ 12:28

pi_178786411
Gouwe ouwe
Bron

:r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')