abonnement Unibet Coolblue
pi_139169347
Me zusje is net 16 geworden en je ken steeds beter der rondingen zien, echte tietjes heb ze en ze is best lang voor der leeftijd (1.77) ook een lekkere dikke kont verpakt altijd in strakkie broekies

Ik was dus met haar bij me nichie logeren en tante in Zwolle tijdens de huldiging van Pec Zwolle (ben zelf rotterdammer)
en toen we aan het dansen en springen waren toen al die voetballers van PEC opkwamen op het podium kneep ik steeds in haar kont en toen deed ze het ook bij mij, en we werden echt handtastelijk ik ging steeds tegen haar aanschuren (stond achter der) en we sprongen op de muziek en kwam steeds met mn piemel tegen dr kont aan)

Pakte haar bij der heupen en we waren echt een beetje aan het schuren
maar ik merk ook dat als ik bij haar kom en een knuffel wil geven dat zij mij dan echt goed pakt en dicht met der gezicht bij mijn gezicht wil zijn (het is dus van 2 kanten)

ook als ik achter bij der op de fiets zit pak ik der goed vast en anders om ook als zij achterop zit en dan voel ik die tietjes in me rug waardoor ik opgewonden raak
Dit is pas. .eerst wou ze op dat gebied niks van me weten
maar we worden steeds meer knuffelliger kont knijpen en voor we naar bed gaan bij elkaar op bed liggen en een beetje praten
(verder niks alleen praten over de dag)

Ik merk wel dat ze het fijn vind als ze op de grond leg bijvoorbeeld als we gestoeid hebben voor de lol en als ik dan boven op dr lig soms 5 minuten achterelkaar dat zij zo ligt en ik leg op der dan zegmaar en dat voelt denk ook voor haar heel fijn

Is dit normaal, en ook dat ik elke dag een stapje verder wil gaan( dan vooral in me fantasie want zou der nooit seksueel ongewenst wat doen blijft bij plagen kontje knijpen bij elkaar en knuffelen)
Ben zelf 22 en zij 16 btw
(allebij thuiswonend)

Hebben meer mensen dit (even zonder taboes dit onderwerp)
Dat je seksueel gebied geilt op een familielid van je leeftijd ±
En ken het kwaad als het eventueel verder gaat bij voelen bij dr kut
of nog verder

En kan je er spijt van krijgen en kan het op latere leeftijd schadelijk zijn als je zus getrouwd is en zij die momenten van vroeger nog goed herinnerd dat ze dan afstandelijk word of zelfs me niet meer wil zien?

En hebben meer mensen dit dat ze eigenlijk het liefste elke dag dromen om lekkere seks te hebben met het meisje waarmee het eigenlijk niet kan omdat het familie is.

(Bij ons in de indo cultuur is dit onderwerp trouwens erg taboe seks met je zus of anderen fantasien met naast familelid)
pi_139169395
In de Nederlandse cultuur ook, viespeuk.

Zoek een vriendin.
pi_139169397
Ik hoop dat dit een grap is.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 23 april 2014 @ 00:31:10 #4
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139169408
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:27 schreef djakkaa3033 het volgende:
Me zusje
Hier gestopt met lezen :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_139169433
Is dit echt?
Definitely not CIA
pi_139169434
Nee, dat heb ik niet. Sorry.
pi_139169449
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:30 schreef Antaris het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is.
Because you know i'm all about that ass
pi_139169451
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 00:32 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Because you know i'm all about that ass
pi_139169459
3 zinnen gelezen en maar gestopt. Wat?
pi_139169468
Doei trolololo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')