abonnement Unibet Coolblue
pi_139144227




.



Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
pi_139144255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Had je m niet beter kunnen verhuren dan even kijken hoe hij zich ontwikkeld als hij daadwerkelijk speeltijd zou krijgen.
Volgens mij had hij nog een éénjarig contract, je had dan dus moeten verlengen (lees: meer betalen) en hij had al een vrij hoog salaris doordat hij niet uit de EU komt.
pi_139144272
quote:
Mats van Huijgevoort staat op een kruispunt in zijn nog prille carrière. Drie jaar geleden was hij een opkomend talent bij Feyenoord, maar verder dan één wedstrijd in de Eredivisie kwam hij nooit in Rotterdam-Zuid. De club leende hem vorig seizoen uit aan Excelsior en stalde hem deze jaargang bij Willem II. In Tilburg is de verdediger echter niet verder gekomen dan het tweede elftal van de Tricolores.

Van Huijgevoorts contract bij Feyenoord loopt ten einde en wordt niet vernieuwd. De 21-jarige mandekker gaat dan ook op zoek naar ander emplooi. “Ik moet nu een stap zetten'', zegt de verdediger, die zowel links achterin als in het centrum van de defensie uit de voeten kan. “Ik kijk ernaar uit om in een nieuwe omgeving aan de slag te gaan”, laat hij weten op de website van Sport-Promotion, dat hem zakelijk vertegenwoordigt.

Met de overstap naar Willem II keerde Van Huijgevoort terug bij zijn eerste club. Vanuit Tilburg zette hij koers richting Feyenoord. Zijn enig wapenfeit voor de volksclub was een basisplaats tegen VVV-Venlo in het seizoen 2011/12. Bij Excelsior speelde hij nog elf wedstrijden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139144303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Missen we niks aan, er zijn betere talenten hem voorbij gestreefd.
pi_139144312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zakte volkomen door het ijs toen.
pi_139144332
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens mij had hij nog een éénjarig contract, je had dan dus moeten verlengen (lees: meer betalen) en hij had al een vrij hoog salaris doordat hij niet uit de EU komt.
Ah begrijpelijk dan.
En als die 50% pakken... hij is nu al 23 dus het zal hopelijk ook geen extreem supertalent zijn :+
blablablabla
pi_139144434
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah begrijpelijk dan.
En als die 50% pakken... hij is nu al 23 dus het zal hopelijk ook geen extreem supertalent zijn :+
Precies. En met Immers, Vormer, Vilhena en Clasie heb je al 4 middenvelders die beter zijn imo.
pi_139144469
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Precies. En met Immers, Vormer, Vilhena en Clasie heb je al 4 middenvelders die beter zijn imo.
Mwa, Mokotjo is wat multifunctioneler dan Vormer, daarom wel aantrekkelijker imo.

Maarja, deze discussie voeren we al sinds de eerste competitiewedstrijd. Naar mijn mening is het gewoon een verstandige beslissing geweest van Feyenoord om hem weg te doen. Meen me ook te herinneren dat hij in zijn eerste jaren hier niet erg gelukkig was.
pi_139144508
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mwa, Mokotjo is wat multifunctioneler dan Vormer, daarom wel aantrekkelijker imo.
Vormer was de beste speler van Roda. Mokotjo is dat afentoe bij PEC. Is mij om het even. Al was een multifunctionele rechtsback niet verkeerd geweest met het oog op het vertrek van Janmaat, maar daar kon Feyenoord van de zomer moeilijk op anticiperen.
pi_139144516
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mwa, Mokotjo is wat multifunctioneler dan Vormer, daarom wel aantrekkelijker imo.

Maarja, deze discussie voeren we al sinds de eerste competitiewedstrijd. Naar mijn mening is het gewoon een verstandige beslissing geweest van Feyenoord om hem weg te doen. Meen me ook te herinneren dat hij in zijn eerste jaren hier niet erg gelukkig was.
Vormer was op dat moment 1 van de beste middenvelders van de ED.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139144551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vormer was op dat moment 1 van de beste middenvelders van de ED.
Hij was gewoon de enige in dat Roda team die iets met een bal kon, hij viel gewoon op bij Roda. Maar verder is Vormer echt pure middelmaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:47:11 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139144836
Vormer is gewoon ideaal voor de rol waarin hij nu gebruikt wordt: iemand die basisplaatsen afwisselt met de bank.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:58:00 #13
131603 Afwazig
Serious business
pi_139145128
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vormer was de beste speler van Roda. Mokotjo is dat afentoe bij PEC. Is mij om het even. Al was een multifunctionele rechtsback niet verkeerd geweest met het oog op het vertrek van Janmaat, maar daar kon Feyenoord van de zomer moeilijk op anticiperen.
Haha. Jij hebt dit jaar dus niet naar PEC gekeken. Mokotjo is dit jaar veruit de beste speler van PEC. Elke wedstrijd dat hij speelde stak hij met kop en schouders boven de rest uit. Hoezeer hij wordt gemist als hij er niet bij is bleek wel tijdens zijn blessure na de winterstop. Toen hij weer terug was liep het gelijk weer stukken beter.
pi_139145132
Ik heb Vormer betere wedstrijden zien spelen dan Vilhena, die keer op keer maar mocht falen.
Uiteindelijk heeft Vilhena wel veel meer talent. Maar dat je een paar op je middenveld overlopen bent heeft je ook de das om gedaan.
Met Vormer gebeurt wel altijd wat, al is het maar uit dode spelmomenten.
#12 is not for sale!
pi_139145162
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Haha. Jij hebt dit jaar dus niet naar PEC gekeken. Mokotjo is dit jaar veruit de beste speler van PEC. Elke wedstrijd dat hij speelde stak hij met kop en schouders boven de rest uit.
Dat mag jij vinden.
pi_139145327
Uiteindelijk begrijpelijk dat Feyenoord Mokotjo moest laten gaan inderdaad, al begrijp ik nog niet waarom ze Mokotjo niet hebben verhuurd, want het zou wel ontzettend zuur zijn als hij straks bij een concurrent als Ajax, PSV of FC Twente een belangrijke, dragende en allesbepalende kracht wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_139145424
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Precies. En met Immers, Vormer, Vilhena en Clasie heb je al 4 middenvelders die beter zijn imo.
Welnee, Immers, Vormer en Vilhena zijn allen minder dan Mokotjo.

Zij het dat Immers op punten als strijdlust en box-to-box beter scoort.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:10:17 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139145467
Vind het persoonlijk vervelender dat Leerdam zo gratis de deur is uitgelopen dan Mokotjo. Wat een ondergewaardeerde en multifunctionele speler vond ik dat. Ideale selectiespeler, meerdere plekken prima inzetbaar en heeft volgens mij nooit een onvoldoende gehaald als ie speelde.

Mokotjo heeft het ook echt nooit laten zien bij ons, bij de beloften praktisch nooit uitblinkend, op de training niet opvallend en heeft z'n kans ook nooit gepakt als ie bij het eerste mocht aantreden. Als je het in al die jaren bij de club niet laat zien moet je een keer afscheid nemen.
pi_139145514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteindelijk begrijpelijk dat Feyenoord Mokotjo moest laten gaan inderdaad, al begrijp ik nog niet waarom ze Mokotjo niet hebben verhuurd, want het zou wel ontzettend zuur zijn als hij straks bij een concurrent als Ajax, PSV of FC Twente een belangrijke, dragende en allesbepalende kracht wordt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens mij had hij nog een éénjarig contract, je had dan dus moeten verlengen (lees: meer betalen) en hij had al een vrij hoog salaris doordat hij niet uit de EU komt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee, Immers, Vormer en Vilhena zijn allen minder dan Mokotjo.

Zij het dat Immers op punten als strijdlust en box-to-box beter scoort.
Daar ben ik echt totaal niet mee eens, maar dat mag.
pi_139145702
Ik was ook erg gecharmeerd van Mokotjo maar laten we eerlijk zijn, heeft het nooit echt laten zien bij ons. Soms gebeurt dat gewoon. En dan moet je iemand van buiten de EU gewoon laten gaan. Kost veel meer geld dan eigen talenten die hij mogelijk in de weg staat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139145705
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:

[..]
Ah, hij had nog slechts een éénjarig contract. Dan had Mokotjo ook moeten willen verlengen, en ik schat in dat hij daar geen zin in had aangezien zijn kansen op veel speeltijd de eerste jaren niet hoog waren. Daarnaast had hij maar moeten zitten te wachten op een verhuurperiode.

Al met al dus helaas onoverkomelijk dat het zo is verlopen.

quote:
Daar ben ik echt totaal niet mee eens, maar dat mag.
Mokotjo is de dragende kracht van PEC Zwolle. De belangrijkste speler daar. Ik sta overigens niet alleen in die mening. Ook in het VI - speler van het jaar - klassement scoort hij hoog (voor wat het waard is). :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:19:13 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_139145712
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden.
Dat mag ik inderdaad.
pi_139145813
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah, hij had nog slechts een éénjarig contract. Dan had Mokotjo ook moeten willen verlengen, en ik schat in dat hij daar geen zin in had aangezien zijn kansen op veel speeltijd de eerste jaren niet hoog waren. Daarnaast had hij maar moeten zitten te wachten op een verhuurperiode.

Al met al dus helaas onoverkomelijk dat het zo is verlopen.

[..]

Mokotjo is de dragende kracht van PEC Zwolle. De belangrijkste speler daar. Ik sta overigens niet alleen in die mening. Ook in het VI - speler van het jaar - klassement scoort hij hoog (voor wat het waard is). :)
Tja, bij ons had hij Clasie voor zich en kwamen die kwaliteiten er verder blijkbaar niet echt uit.
Is nu achteraf makkelijk praten natuurlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:23:57 #24
356891 Abed
hooggeleid
pi_139145843
Vind de grasmat er wel slechter bij liggen de laatste tijd.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_139145858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:
Vind de grasmat er wel slechter bij liggen de laatste tijd.
Inderdaad. Zwarte kraters enzo :N
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')