abonnement Unibet Coolblue
pi_139872710
Net alsof die spelers makkelijk elders aan de bak kunnen, nog afgezien of ze dat willen

1 NC en 3 imports dus nog te gaan. Die andere Fin en Andy K zullen ook wel blijven als er een beetje geld is dus heb je nog maar 1 import en nc plek over.

Hopelijk wordt er geld gevonden voor die 2 plekken want anders wordt het weer een achterhoede gevecht.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139872753
Schaafsma overigens Allen cup gewonnen en de meest scorende speler in de PO geworden,

Hoop dat hij volgend jaar weer in Europa speelt maar zal wel weer Texas worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139874232
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Zal er ook van af hangen of er nog nieuwe (hoofd)sponsors kunnen worden aangetrokken. Laten we het hopen.
Ja, fingers crossed. Anders wordt het wel een hele kleine competitie.
  maandag 12 mei 2014 @ 18:38:05 #204
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_139874437
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 17:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof die spelers makkelijk elders aan de bak kunnen, nog afgezien of ze dat willen

1 NC en 3 imports dus nog te gaan. Die andere Fin en Andy K zullen ook wel blijven als er een beetje geld is dus heb je nog maar 1 import en nc plek over.

Hopelijk wordt er geld gevonden voor die 2 plekken want anders wordt het weer een achterhoede gevecht.
Denk niet dat Andy K zal blijven als die voor import telt. Prima speler, maar absoluut geen import-waardige.
Flesje bier
pi_139880438
Geleen gaat toch niet aan de imports komen en dan moet je het sws hebben van dat soort spelers

Wel de 4e aanvaller qua punten

Yan turcotte naar Engeland. Wel aparte carrière zo, bij Heerenveen weggestuurd worden en via Frankrijk naar Engeland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139984294
http://www.ijshockey.com/(...)utm_content=FaceBook

Goede zaak, als je ook een beetje slim bent ligt de weg naar College wagenwijd open
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_139999454
Lee speelt komend jaar in Denemarken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:42:46 #208
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_139999836
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geleen gaat toch niet aan de imports komen
Beetje voorbarig om dat te zeggen, voor hetzelfde geld sleept het bestuur een mooie sponsor binnen en draait Geleen komend seizoen weer gewoon in de top mee.
Flesje bier
pi_140007113
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Guard het volgende:
Lee speelt komend jaar in Denemarken
Mooie stap omhoog voor hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 08:21:19 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140009503
het eerste divisieteam van eindhoven gaat naar de eredivisie, het oude team houd ermee op

ze gaan spelen met een budget van slechts 170.000 euro 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140009544
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 08:21 schreef sp3c het volgende:
het eerste divisieteam van eindhoven gaat naar de eredivisie, het oude team houd ermee op

ze gaan spelen met een budget van slechts 170.000 euro 8)7
Dat is toch onder het minimum? :')

En de naam wordt Eindhoven Canon Fodder of zo?
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 10:23:03 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140011817
of royal kemphanen net als zoetermeer toen ... doen ze alleen de bekercompetitie mee ofzo

marc visschers gaat toevalligerwijs coachen _O-

ik zou deniz mollen proberen te halen als ik hys was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140015944
Mollen naar den haag, pek naar Herentals, noortman naar Eindhoven

Ziet er goed uit dan lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140016112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:23 schreef sp3c het volgende:
of royal kemphanen net als zoetermeer toen ... doen ze alleen de bekercompetitie mee ofzo

marc visschers gaat toevalligerwijs coachen _O-

ik zou deniz mollen proberen te halen als ik hys was
250k was voorheen het absolute minimum, meen ik. 170k is dan wel erg schraal. Artikeltje in het ED geeft ook niet echt goede moed. Er zou eerst gesproken zijn over "enkele tonnen" en dan komen ze nu met 170k aanzetten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:14:18 #215
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140016697
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mollen naar den haag, pek naar Herentals, noortman naar Eindhoven

Ziet er goed uit dan lijkt me
Noortman heeft vrouw en kind in Denemarken, die zal wel daar willen blijven.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 13:22:21 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140016956
pek gaat naar frankrijk

spelen 1 trapje onder ligue magnus

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 16-05-2014 13:29:40 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 13:26:26 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140017083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

250k was voorheen het absolute minimum, meen ik. 170k is dan wel erg schraal. Artikeltje in het ED geeft ook niet echt goede moed. Er zou eerst gesproken zijn over "enkele tonnen" en dan komen ze nu met 170k aanzetten.
amsterdam g's ( :')) speelden met een budget van 180000 meen ik, en dan willen ze betere imports halen dan vorig jaar en wat nederlanders wegkapen

das halverwege het seizoen gewoon op

je zou denken dat zeker visschers daar niet zoveel zin in heeft want die heeft dat al eens meegemaakt

we gaan het zien iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140017176
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

amsterdam g's ( :')) speelden met een budget van 180000 meen ik, en dan willen ze betere imports halen dan vorig jaar en wat nederlanders wegkapen

das halverwege het seizoen gewoon op

je zou denken dat zeker visschers daar niet zoveel zin in heeft want die heeft dat al eens meegemaakt

we gaan het zien iig
180k dan kun je, denk ik, wat locals met weinig andere opties, maar wel ambitie om in de Eredivisie te spelen, laten spelen.

Ik hoop dat ze er verstandig mee omgaan. Valt het nu om, dan is Eindhoven de komende jaren weg uit de Eredivisie. Dan heb je, als Geleen het rond krijgt, nog 5 teams over. :{
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 15:40:27 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140021731
kun je beter met semi prof team de eerste divisie aan gort schieten denk ik dan

blijft er tenminste wat geld over voor pr & marketing enzo dan kun je weer wat opbouwen ipv een heel seizoen keihard achter de feiten aanhollen

lijkt mij dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140026703
Eerste divisie is gewoon amateur sport
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 18:29:18 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140027937
daar moet je sowieso aan denken met dit budget

een heel team uitbetalen gaat hem iig niet worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140034615
Er is geen team in de eerste divisie dat met 170k speelt en Eindhoven heeft geen 170k te besteden in de eerste divisie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 22:06:41 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140035959
100k is zat

met 170 heb je niets te zoeken in de eredisie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140040038
Weet je dan hoe hoog de budgetten zijn in de eredivisie en hoe het budget van Eindhoven eruit ziet?

Ik niet namelijk, maar als jij het wel weet dan graag hier delen :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140040217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
100k is zat

met 170 heb je niets te zoeken in de eredisie
Jaar of 5 geleden was de afspraak minimaal 250k budget. Geleen, Tilburg, Den Haag, Eindhoven en Nijmegen zaten er toen sowieso boven. Toen was er ook sprake van Duitse clubs.

Niveautje lager was het minimum dan 75k.
pi_140040364
Heb je daar ergens een bron van?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140040817
http://www.gelderlander.n(...)-duitsland-1.2767534

En:
Begroting voor volgend seizoen drastisch omlaag

In het artikel van Frank Vonken in het Eindhovens Dagblad van zaterdag 12 maart staan een paar stevige uitlatingen van Kemphanenvoorzitter Alwin van Doremalen. Wij hebben een aantal punten uit het artikel op een rij.

Door de teleurstellingen van het afgelopen seizoen zijn er een aantal sponsoren afgehaakt en zal de begroting worden teruggeschroefd van bijna ¤ 400.000 naar ¤ 250.000

Het gedrag van twee imports, met name het eerder besproken overmatige alcoholgebruik, heeft het imago van de Kemphanen geschaad en voor het volgende seizoen worden er maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.

Met betrekking tot hoofdcoach Tommie Hartogs wordt gesteld dat hij wel rijkelijk veel jobs heeft, coach van de Kemphanen, bondscoach en trainer/coach bij het CTO. In de ogen van de voorzitter zou hij zich beter kunnen focussen op één zaak.

Kemphanen gaat niet verder met goalie Matt Anthony, Kevin Young vertrekt vermoedelijk naar Tilburg, Bo Subr is door zijn knieblessure uit beeld en Ivy van der Heuvel heeft te kennen gegeven om niet op het aanbod van Kemphanen in te gaan. Diverse spelers moeten voor het eind van de maand duidelijkheid verschaffen of zij in gaan op het aanbod dat er ligt, 'Kemphanen moet verder'.

Tot slot het afsluitende citaat uit het artikel waar wij ons als Kemphanenfan goed in kunnen vinden: 'Ik heb liever een gretig team met wat minder individuele mogelijkheden, dan een groep betere spelers zonder passie'.

http://www.kemphanenfan.n(...)-kemphanenfannl-week
pi_140041432
Paar jaar geleden

Ivy al een paar jaar een vaste waarde, subr coach van onder 18 en 20, Anthony speelt nog in een beerleague in canada(mag van mij zo weer in NL gaan spelen) en Young speelt in de echl
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140041534
Volgens mij staat er ook nergens dat de eis 250k was maar goed het is sws een nietszeggend begrip.

Wie weet wil een sponsor wel 5 imports in dienst nemen die iedereen naar huis spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_140041580
DEN HAAG - Eigenlijk is het een wonder dat Nijmegen Devils derde staat in de eredivisie. De landskampioen is meer dood dan levend. Coach en spelers voelen zich in de steek gelaten. Incidenteel wordt er nog een overwinning behaald. Tegen koploper Hys Den Haag leed de ploeg in De Uithof de vijfde nederlaag in de laatste zeven wedstrijden: 8-3..

De frustratie zit diep bij Nijmegen, een ijshockeybolwerk sinds 1969 en negenvoudig landskampioen. Door mismanagement kwam de club 75 mille te kort om het seizoen af te maken. Eind december slaagde de leiding er in met een ultieme reddingspoging de ploeg voor de eredivisie te behouden. Ongeschonden kwam het eerste team niet uit de strijd. .

De assistent-coach en trainer werden weggesaneerd, spelers en coach werden voor het blok gezet en moesten 25 procent van het salaris inleveren. 'De manier waarop een en ander werd afgehandeld, verdiende niet de schoonheidsprijs', zegt coach Danny Cuomo. 'Maar we hadden geen keus. Het was de dood of een bosje verwelkte gladiolen.' En de toekomst? 'Er bestaat in Nijmegen draagvlak voor ijshockey, maar we zijn terug bij nul.' .

De financiële problemen leven in het ijshockey niet alleen bij Nijmegen. De Zoetermeer Panthers trokken in november de stekker er al uit. De Tilburg Trappers hebben een schuld van rond de vier ton. Er moet voor half februari een gat van tussen de 50 en 100 mille worden gedicht om een faillissement te ontlopen. Gerenommeerde clubs als Amsterdam, Groningen en Utrecht hebben wel de accommodatie, maar niet de pecunia om in de eredivisie uit te komen en acteren noodgedwongen in de eerste divisie, een rommelpotje van reserve- en jeugdploegen. .

Daardoor is de eredivisie ijshockey niet meer dan een Mickey Mouse-competitie met zes Nederlandse clubs (die zeker zijn van een plaats in de play-offs) plus de Belgische verenigingenTurnhout en Herentals. Die clubs doen voor spek en bonen mee. De oorzaak? 'De financiële crisis', zegt René van der Kooij, voorzitter van Hys Den Haag. 'Het gros van de clubs heeft te maken met mindere recettes, lagere bijdragen van de businessclub en tegenvallende verkopen van de boardingreclame.' Den Haag is eigenlijk de enige gezonde uitzondering. Vijf jaar geleden werd Hys failliet verklaard..

Met de financiële draagkracht van een suikeroom is Den Haag er in geslaagd terug te keren aan de top. De businessclub telt 120 leden die 1.100 euro per stoeltje betalen, verhuurt zes skyboxen voor 10 mille per stuk en vangt jaarlijks ruim 60 mille aan boardingreclame. Die inkomsten moeten in de visie van Van der Kooij jaarlijks met 75 mille groeien. Daarnaast moet de begroting elk seizoen met een ton omlaag gebracht worden..

'Drie jaar geleden hadden wij een budget van acht ton, dit seizoen is dat 6,5 ton. Over twee, drie jaar willen wij op vier ton zitten. Dat is de ondergrens. Met zo'n bedrag kan een club fatsoenlijk ijshockey spelen.' Van der Kooij pleit voor de instelling van een salarisplafond en beperking van het aantal buitenlanders tot vijf, hooguit zes per club. 'Momenteel hebben wij er negen die een contract van 26 weken hebben en tussen de 400 en 800 euro netto per week verdienen.' De best Nederlandse ijshockeyer bij Den Haag verdient 400 euro netto per week. .

De bond en de clubvoorzitters overleggen maandelijks over de precaire situatie. 'Na jaren gesteggel zitten we eindelijk op één lijn', zegt Van der Kooij. 'Alle clubs zijn van mening dat de begrotingen teruggebracht moeten worden om een volwaardige eredivisie mogelijk te maken.' .

Het klinkt Nijmegen als muziek in de oren. De club heeft geen euro te makken. 'Vorig jaar werden we kampioen, maar gingen we desondanks failliet', zegt Cuomo 'Na tussenkomst van de rechter maakten we een doorstart. Natuurlijk moesten we onze begroting terugschroeven. Met 2,5 ton hebben wij verreweg het laagste budget. Onze spelers vangen met zijn allen 3.000 euro netto per week.'.

Nijmegen leeft tussen hoop en vrees. En organiseert acties. Op internet worden memorabilia geveild. De supporters gaan met de pet rond voor donaties en de bedrijven ontvangen een smeekbede om alsjeblieft lid van de businessclub te worden. 'Zo proberen wij', aldus Cuomo, 'ons hoofd boven het ijs houden.'.

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)-faillissement.dhtml
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 13:31:19 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140051965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jaar of 5 geleden was de afspraak minimaal 250k budget. Geleen, Tilburg, Den Haag, Eindhoven en Nijmegen zaten er toen sowieso boven. Toen was er ook sprake van Duitse clubs.

Niveautje lager was het minimum dan 75k.
75k haalt ook nog maar een enkeling in de eerste divisie, volgens mij gaat alleen groningen daar overheen (bij den bosch en zoetermeer moeten de spelers zelf mee betalen)

zou wel mooi zijn als er (weer?) minimum (en maximum) eisen aan de budgetten gesteld werden voor beide competies maar dat is niet echt haalbaar met al die tweede teams in de eerste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140052030
Het gaat niet alleen op aan spelers hè. Ze hebben nog wel meer kosten. :)

Eis aan begroting zou moeten zijn dat 'ie sluitend is. Minimum of maximum ben ik niet zo voor. 170k is wsl. te weinig, maar soms zijn teams creatief en weten ze met wat minder centen een leuk team samen te stellen.

Teams moeten zelf ook reëel zijn.
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 14:05:57 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140052605
true, true, daar zijn natuurlijk ook voorbeelden van ook
sponsoren kunnen ook dingen bieden naast euros om zon club aantrekkelijker te maken (dikke auto, mooie woning, goede baan voor in de zomer bv) dus in principe betekend het niet zo heel veel nee

maar laten we eerlijk blijven ... 9 van de 10 keer betekend te weinig geld een falend seizoen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140052708
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:05 schreef sp3c het volgende:
true, true, daar zijn natuurlijk ook voorbeelden van ook
sponsoren kunnen ook dingen bieden naast euros om zon club aantrekkelijker te maken (dikke auto, mooie woning, goede baan voor in de zomer bv) dus in principe betekend het niet zo heel veel nee

maar laten we eerlijk blijven ... 9 van de 10 keer betekend te weinig geld een falend seizoen
Klopt. Meestal zijn ze ook niet heel creatief met het weinige geld dat ze hebben.

Wel zuur allemaal. Eindhoven wellicht kanonnenvoer, Geleen een vraagteken en Dordt haakt wellicht af.
pi_140052742
Ik wil de huidige Nederlanders bij Eindhoven met betere imports wel eens zien, die worden normaal gesproken veel beter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 16:25:29 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140092030
je kunt natuurlijk gewoon geen cto team inschrijven in de eerste divisie, dan heb je al gelijk 1 of 2 lijnen beschikbaar kemphanen, dan wordt het al een stuk betaalbaarder

zullen de andere teams wel gaan morren ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 20:29:16 #237
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140102246
Dat was dit jaar ook al zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 20:46:57 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140103204
nee dat was dit jaar niet al zo

dit jaar is er wel een team ingeschreven daardoor zijn die spelers niet altijd beschikbaar wat de wisselvalligheid van het team (beide teams) zou kunnen verklaren

dat morren was er idd dit jaar wel en vorig jaar ook en een beetje terecht ook maar voor de competitie (en dus de clubs) zou het beter zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 20:51:18 #239
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140103459
Derde en vierde lijn bestond dit jaar gewoon uit eerste divisie spelers

Eindhoven had amper Nederlandse spelers van boven de 21
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 20:55:14 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140103673
ja ze waren beter op dagen dat de cto boys beschikbaar waren idd maar dat was niet altijd want er is wel een cto team ingeschreven in de eerste divisie

dat moet je gewoon niet meer doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 20:56:14 #241
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140103733
Zie het probleem niet, welk probleem zie je?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 20:58:26 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140103858
dat het budget van kemphanen volgend jaar aan de lage kant is?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:01:39 #243
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140104069
En wat is daar het probleem mee?

Probeer het gewoon eens duidelijk uit te leggen want nu spring je van de hak op de tak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 mei 2014 @ 22:02:23 #244
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140108450
1989: n. Verschuuren,
1990: donders, sterkens
1991: jonkers
1992: knorren,m. verschuuren
1993: donders, mollen
1994: marx, bakker
1995: stempher, vd schuit, van dorp, stempher

Ik zou deze 14 spelers wel eens willen zien met 5 goede imports

Die zijn normaal gesproken van het niveau Herentals. Zeker als er niet al te veel stoppen en misschien ook een paar spelers graag in Eindhoven gaan spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:18:38 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140109536
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat is daar het probleem mee?

Probeer het gewoon eens duidelijk uit te leggen want nu spring je van de hak op de tak
Wat het probleem is aan een te laag budget?

Is dit die vraag serieus?

Niemand heeft zin in nog een jaar Amsterdam g's
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 23:15:54 #246
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140113720
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:55 schreef sp3c het volgende:
ja ze waren beter op dagen dat de cto boys beschikbaar waren idd maar dat was niet altijd want er is wel een cto team ingeschreven in de eerste divisie

dat moet je gewoon niet meer doen
Waar slaat dit op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 mei 2014 @ 23:16:17 #247
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140113747
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef sp3c het volgende:
nee dat was dit jaar niet al zo

dit jaar is er wel een team ingeschreven daardoor zijn die spelers niet altijd beschikbaar wat de wisselvalligheid van het team (beide teams) zou kunnen verklaren

dat morren was er idd dit jaar wel en vorig jaar ook en een beetje terecht ook maar voor de competitie (en dus de clubs) zou het beter zijn
Waar slaat dit op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 23:17:06 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140113795
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
Kemphanen
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
CTO
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 18 mei 2014 @ 23:18:25 #249
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_140113880
En wat is er op tegen om cto/eerste divisie en kemphanen te mixen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 18 mei 2014 @ 23:29:40 #250
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_140114531
Meh, laat maar.

[ Bericht 49% gewijzigd door nattermann op 19-05-2014 11:37:12 ]
Tics van je petten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')