abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_139068632
Je zou iemand een flinke oplawaai verkopen voor deze domheid,onnozelheid en zelfs vuilspuiterij want andermaal laat deze nep bedrijfsleider onder het mom van "als het maar leuk klinkt" zijn stupiditeit gelden:


In de reclamespot om 00:07 seconden zegt die mongool: "soep uit een wok met kokos" ):O ):O JOH..meen je dat nou...soep uit een wok met kokos...SINDS WANNEER KOOKT MEN DE THOM KHA KAI IN EEN WOK?????... }:| }:| }:|

en nu komt het klapstuk waar je die acteur sowieso nooit meer zou moeten inhuren.

" Soep uit een wok staat voor echte vriendschap in Azië." :') :') :')

Joh! en waar staat een noedelgerecht dan voor? Vijandschap?

Klacht moge duidelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 12:11:03 ]
pi_139068716
  Leukste jonkie 2022 zondag 20 april 2014 @ 12:14:19 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139068734
Wat zei Ahold toen je ze een klachtenbrief stuurde?
-XOXO- Je maintiendrai
  Moderator / Miss SHO zondag 20 april 2014 @ 12:14:34 #4
22592 crew  Ole
pi_139068739
Vrolijk Pasen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139068779
Grutjes, TS heeft ook eens een kookprogramma bekeken en denkt nu culinair commentaar te mogen geven... Wordt nog wat als hij medische programma's mag zien van zijn ouders :')
pi_139068806
TS weet het allemaal beter :')
pi_139068953
quote:
15s.gif Op zondag 20 april 2014 12:10 schreef Iwanius het volgende:
Je zou iemand een flinke oplawaai verkopen voor deze domheid,onnozelheid en zelfs vuilspuiterij want andermaal laat deze nep bedrijfsleider onder het mom van "als het maar leuk klinkt" zijn stupiditeit gelden:


In de reclamespot om 00:07 seconden zegt die mongool: "soep uit een wok met kokos" ):O ):O JOH..meen je dat nou...soep uit een wok met kokos...SINDS WANNEER KOOKT MEN DE THOM KHA KAI IN EEN WOK?????... }:| }:| }:|

en nu komt het klapstuk waar je die acteur sowieso nooit meer zou moeten inhuren.

" Soep uit een wok staat voor echte vriendschap in Azië." :') :') :')

Joh! en waar staat een noedelgerecht dan voor? Vijandschap?

Klacht moge duidelijk zijn.
Meneer van dale moet toch juist een beetje een klunsige en domme man zijn? Dan klopt het toch, dat kun je harry piekema niet kwalijk nemen
pi_139070808
TS is een boze consument en is een vaste kijker van Kassa en Radar :')
pi_139070938
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 13:33 schreef o.us2.0 het volgende:
TS is een boze consument en is een vaste kijker van Kassa en Radar :')
:D :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_139071011
Aziatische chicks :9~
pi_139071896
Ouders van jonge kinderen weten er alles van. Albert Heijn wil nog wel eens met een spaaractie komen.

Voetbalplaatjes, Wuppies, Welpies, Beesies, Disneyfiguren. En sinds kort poppetjes van Toy Story.

Tijdens de actie met Sneeuwwitje en haar dwergen ontstond zoals gebruikelijk weer een vraag die groter was dan het aanbod.

Naar één handpop werd het vaakst gevraagd: die van supermarktmanager meneer Van Dalen. Het figuurtje bestond niet, alleen in de bijbehorende televisiecommercial. Maar Albert Heijn had van hem makkelijk meer exemplaren kunnen slijten dan van Sneeuwwitje zelf.

Meneer Van Dalen, de slungelige goedzak van een supermarktmanager, is het symbool van de campagne ‘Gewoon Albert Heijn’, die onlangs beloond werd met een Grand Effie, een vakprijs van de reclamebranche. De jury beloonde Albert Heijn en reclamebureau TBWA

eboko voor de uitzonderlijke herpositionering van de supermarktketen.

Die was hard nodig ook. Een kleine tien jaar geleden was het imago van Albert Heijn plotseling niet best meer. Door de invoering van de euro leek alles al duurder en Albert Heijn voerde doodleuk prijsverhoging na prijsverhoging door. En dat terwijl de nieuwe topman Anders Moberg zes miljoen euro per jaar ging verdienen, los van opties, aandelen, bonussen en een stevige ontslagvergoeding. Albert Heijn verloor 1 procent van zijn marktaandeel, zo rond de 23 procent. Marc Leurs, directeur strategy en media arts – in creatievenland wordt Engels gesproken – van reclamebureau TBWA: ,,Het merk Albert Heijn was afstandelijk geworden. De keten was verworden tot een soort delicatessenwinkel.”

De reclamecampagnes destijds hielpen ook niet mee. Om de kwaliteit van het vlees te ‘communiceren’ stonden koeien te grazen op een golfbaan in Schotland. Dat zag er, achteraf bezien, toch even te luxe uit. Ook was er de campagne in de keuken thuis van BN’ers. Jeroen Pietryga, directeur marketing en formule van Albert Heijn: ,,Dat bevestigde het beeld van: alleen die BN’ers kunnen het betalen.”

Albert Heijn moest herpositioneren. De prijzen moesten omlaag, het merk moest populariseren. De pitch onder de reclamebureaus werd gewonnen door TBWA. Het was oktober 2004.

Pietryga: ,,We zochten iemand die niet de verpersoonlijking van Albert Heijn is, maar juist iemand die aan de kant van de klant staat. In een campagne zegt hij ook een keer: ‘Wat ze op het hoofdkantoor nu weer hebben verzonnen..’.”

Marc Leurs: ,,De klant heeft behoefte aan een bondgenoot op de winkelvloer. Die voor zijn belang opkomt en zijn stinkende best doet. Hij is wat onhandig, maar je voelt: dat gebeurt in zijn overenthousiasme om het de klant naar de zin te maken.” Zo kwam TBWA op meneer Van Dalen, onhandig, maar charmant onhandig. Hij verkoopt heus geen reclamepraatjes voor Albert Heijn, maar is er vooral voor de klant. En dat in een reclame van Albert Heijn. Een zo subtiele strategie verdient inderdaad een Effie. De campagne staat of valt uiteraard met de juiste meneer Van Dalen. Pas na twaalf maanden casting viel de keuze uiteindelijk op acteur Harry Piekema.

Sindsdien is meneer Van Dalen in zeventig spotjes in de Nederlandse Huiskamers voorbijgekomen. Op alle kanalen tegelijkertijd: housedansend, zingend, in zwart-wit, als cartoon, slingerend aan een liaan, in de split, zwemmend in een aquarium.

Pietryga: ,,Het is moeilijk zo’n spotje níet te zien.” Leurs: „Mensen zien hem echt als een buurman, blijkt uit onderzoek. Ze zeggen over hem: daar doe je de deur voor open, gezellig als hij langskomt.”

Pietryga kijkt vooral met trots terug naar het spotje waarin een moeder terugkeert naar de Albert Heijn van haar jeugd. ,,Het was een gedurfd spotje. Er was intern veel discussie over. Moeten we wel sorry zeggen dat we vroeger te duur waren? Ik ben blij dat we het hebben gedaan.”

De reclamemakers kregen de Grand Effie niet zomaar. De campagne is commercieel een groot succes. Het marktaandeel is de laatste zeven jaar steeds blijven stijgen.

Met hoeveel precies wil Albert Heijn niet prijsgeven.

Maar, benadrukken Pietryga en Leurs, dat succes is uiteraard niet alleen te danken aan de televisiecampagne. Leurs: ,,Het is leuk een filmpje te maken, maar de winkels moeten het iedere dag waarmaken. Belofte en bewijs moeten heel erg op elkaar aansluiten. Dus je kunt wel zeggen: als al die Albert Heijnwinkels niet zo verdomd goed waren, hadden wij die prijs nooit gekregen.”

Bovendien is de Grand Effie voor de hele campagne Gewoon Albert Heijn. Die bestaat uit veel meer dan alleen de televisiereclame. Alle spaaracties met Wuppies en andere figuurtjes horen daar ook bij. Maar ook de hamsterweken, de bonusacties en de rode portemonnee. Aan de ene kant de Excellentproducten, aan de andere kant de Euroshopper. Het hele pakket.

Intussen blijft meneer Van Dalen hét gezicht van de Albert Heijn. Tijdens de uitreiking van de Effies werd dan ook een meneer Van Dalencompilatie vertoond, onder tonen van de klassieker The more I see you, the more I want you.

Maar is dat wel zo? Hoe lang is meneer Van Dalen nog houdbaar? Wanneer heeft Nederland het punt van Van Dalenverzadiging bereikt? Leurs: ,,Zeg het maar. Ik weet het niet. Ik hoor al vier jaar: hoe lang kan hij nog mee? Ik zeg: hij kan mee net zolang wij creatieven het fris kunnen houden én de winkels het waar kunnen maken.” Pietryga: ,,Je moet nooit met iets stoppen, omdat je bang bent dat de volgende slecht is. Je wilt zolang mogelijk gebruikmaken van iets wat goed is. Natuurlijk komt er ooit een moment dat het niet meer werkt. Maar wanneer? Even Apeldoorn bellen loopt al veertig jaar.”
  zondag 20 april 2014 @ 14:20:59 #12
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_139072083
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:13 schreef icloud het volgende:
Ouders van jonge kinderen weten er alles van. Albert Heijn wil nog wel eens met een spaaractie komen.

Voetbalplaatjes, Wuppies, Welpies, Beesies, Disneyfiguren. En sinds kort poppetjes van Toy Story.

Tijdens de actie met Sneeuwwitje en haar dwergen ontstond zoals gebruikelijk weer een vraag die groter was dan het aanbod.

Naar één handpop werd het vaakst gevraagd: die van supermarktmanager meneer Van Dalen. Het figuurtje bestond niet, alleen in de bijbehorende televisiecommercial. Maar Albert Heijn had van hem makkelijk meer exemplaren kunnen slijten dan van Sneeuwwitje zelf.

Meneer Van Dalen, de slungelige goedzak van een supermarktmanager, is het symbool van de campagne ‘Gewoon Albert Heijn’, die onlangs beloond werd met een Grand Effie, een vakprijs van de reclamebranche. De jury beloonde Albert Heijn en reclamebureau TBWA

eboko voor de uitzonderlijke herpositionering van de supermarktketen.

Die was hard nodig ook. Een kleine tien jaar geleden was het imago van Albert Heijn plotseling niet best meer. Door de invoering van de euro leek alles al duurder en Albert Heijn voerde doodleuk prijsverhoging na prijsverhoging door. En dat terwijl de nieuwe topman Anders Moberg zes miljoen euro per jaar ging verdienen, los van opties, aandelen, bonussen en een stevige ontslagvergoeding. Albert Heijn verloor 1 procent van zijn marktaandeel, zo rond de 23 procent. Marc Leurs, directeur strategy en media arts – in creatievenland wordt Engels gesproken – van reclamebureau TBWA: ,,Het merk Albert Heijn was afstandelijk geworden. De keten was verworden tot een soort delicatessenwinkel.”

De reclamecampagnes destijds hielpen ook niet mee. Om de kwaliteit van het vlees te ‘communiceren’ stonden koeien te grazen op een golfbaan in Schotland. Dat zag er, achteraf bezien, toch even te luxe uit. Ook was er de campagne in de keuken thuis van BN’ers. Jeroen Pietryga, directeur marketing en formule van Albert Heijn: ,,Dat bevestigde het beeld van: alleen die BN’ers kunnen het betalen.”

Albert Heijn moest herpositioneren. De prijzen moesten omlaag, het merk moest populariseren. De pitch onder de reclamebureaus werd gewonnen door TBWA. Het was oktober 2004.

Pietryga: ,,We zochten iemand die niet de verpersoonlijking van Albert Heijn is, maar juist iemand die aan de kant van de klant staat. In een campagne zegt hij ook een keer: ‘Wat ze op het hoofdkantoor nu weer hebben verzonnen..’.”

Marc Leurs: ,,De klant heeft behoefte aan een bondgenoot op de winkelvloer. Die voor zijn belang opkomt en zijn stinkende best doet. Hij is wat onhandig, maar je voelt: dat gebeurt in zijn overenthousiasme om het de klant naar de zin te maken.” Zo kwam TBWA op meneer Van Dalen, onhandig, maar charmant onhandig. Hij verkoopt heus geen reclamepraatjes voor Albert Heijn, maar is er vooral voor de klant. En dat in een reclame van Albert Heijn. Een zo subtiele strategie verdient inderdaad een Effie. De campagne staat of valt uiteraard met de juiste meneer Van Dalen. Pas na twaalf maanden casting viel de keuze uiteindelijk op acteur Harry Piekema.

Sindsdien is meneer Van Dalen in zeventig spotjes in de Nederlandse Huiskamers voorbijgekomen. Op alle kanalen tegelijkertijd: housedansend, zingend, in zwart-wit, als cartoon, slingerend aan een liaan, in de split, zwemmend in een aquarium.

Pietryga: ,,Het is moeilijk zo’n spotje níet te zien.” Leurs: „Mensen zien hem echt als een buurman, blijkt uit onderzoek. Ze zeggen over hem: daar doe je de deur voor open, gezellig als hij langskomt.”

Pietryga kijkt vooral met trots terug naar het spotje waarin een moeder terugkeert naar de Albert Heijn van haar jeugd. ,,Het was een gedurfd spotje. Er was intern veel discussie over. Moeten we wel sorry zeggen dat we vroeger te duur waren? Ik ben blij dat we het hebben gedaan.”

De reclamemakers kregen de Grand Effie niet zomaar. De campagne is commercieel een groot succes. Het marktaandeel is de laatste zeven jaar steeds blijven stijgen.

Met hoeveel precies wil Albert Heijn niet prijsgeven.

Maar, benadrukken Pietryga en Leurs, dat succes is uiteraard niet alleen te danken aan de televisiecampagne. Leurs: ,,Het is leuk een filmpje te maken, maar de winkels moeten het iedere dag waarmaken. Belofte en bewijs moeten heel erg op elkaar aansluiten. Dus je kunt wel zeggen: als al die Albert Heijnwinkels niet zo verdomd goed waren, hadden wij die prijs nooit gekregen.”

Bovendien is de Grand Effie voor de hele campagne Gewoon Albert Heijn. Die bestaat uit veel meer dan alleen de televisiereclame. Alle spaaracties met Wuppies en andere figuurtjes horen daar ook bij. Maar ook de hamsterweken, de bonusacties en de rode portemonnee. Aan de ene kant de Excellentproducten, aan de andere kant de Euroshopper. Het hele pakket.

Intussen blijft meneer Van Dalen hét gezicht van de Albert Heijn. Tijdens de uitreiking van de Effies werd dan ook een meneer Van Dalencompilatie vertoond, onder tonen van de klassieker The more I see you, the more I want you.

Maar is dat wel zo? Hoe lang is meneer Van Dalen nog houdbaar? Wanneer heeft Nederland het punt van Van Dalenverzadiging bereikt? Leurs: ,,Zeg het maar. Ik weet het niet. Ik hoor al vier jaar: hoe lang kan hij nog mee? Ik zeg: hij kan mee net zolang wij creatieven het fris kunnen houden én de winkels het waar kunnen maken.” Pietryga: ,,Je moet nooit met iets stoppen, omdat je bang bent dat de volgende slecht is. Je wilt zolang mogelijk gebruikmaken van iets wat goed is. Natuurlijk komt er ooit een moment dat het niet meer werkt. Maar wanneer? Even Apeldoorn bellen loopt al veertig jaar.”
ok.
pi_139087831
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:13 schreef icloud het volgende:
Ouders van jonge kinderen weten er alles van. Albert Heijn wil nog wel eens met een spaaractie komen.

Voetbalplaatjes, Wuppies, Welpies, Beesies, Disneyfiguren. En sinds kort poppetjes van Toy Story.

Ja dat ze dan voor die koters naar een winkel toe gaan en daar shoppen want Wuppies/Welpies/Beesies/Speecies/Aidsies/etc is nog logisch, maar dat ze diezelfde kutkoters dan buiten achter dranghekken laten bedelen om diezelfde Wuppies/Welpies/Beesies/Speecies/Aidsies is het meest ergerlijke in de supermarkt sinds die kleine klotetyfus winkelkarretjes waar die peuterdebielen iedereen mee op de hakken rijden

Maar goed, verder was je stuk ook echt TLDR
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 20 april 2014 @ 20:54:40 #14
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139088183
alsof die hollanders weten waar azie ligt :')
pi_139088205
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:13 schreef icloud het volgende:
Ouders van jonge kinderen weten er alles van. Albert Heijn wil nog wel eens met een spaaractie komen.

Voetbalplaatjes, Wuppies, Welpies, Beesies, Disneyfiguren. En sinds kort poppetjes van Toy Story.

Tijdens de actie met Sneeuwwitje en haar dwergen ontstond zoals gebruikelijk weer een vraag die groter was dan het aanbod.

Naar één handpop werd het vaakst gevraagd: die van supermarktmanager meneer Van Dalen. Het figuurtje bestond niet, alleen in de bijbehorende televisiecommercial. Maar Albert Heijn had van hem makkelijk meer exemplaren kunnen slijten dan van Sneeuwwitje zelf.

Meneer Van Dalen, de slungelige goedzak van een supermarktmanager, is het symbool van de campagne ‘Gewoon Albert Heijn’, die onlangs beloond werd met een Grand Effie, een vakprijs van de reclamebranche. De jury beloonde Albert Heijn en reclamebureau TBWA

eboko voor de uitzonderlijke herpositionering van de supermarktketen.

Die was hard nodig ook. Een kleine tien jaar geleden was het imago van Albert Heijn plotseling niet best meer. Door de invoering van de euro leek alles al duurder en Albert Heijn voerde doodleuk prijsverhoging na prijsverhoging door. En dat terwijl de nieuwe topman Anders Moberg zes miljoen euro per jaar ging verdienen, los van opties, aandelen, bonussen en een stevige ontslagvergoeding. Albert Heijn verloor 1 procent van zijn marktaandeel, zo rond de 23 procent. Marc Leurs, directeur strategy en media arts – in creatievenland wordt Engels gesproken – van reclamebureau TBWA: ,,Het merk Albert Heijn was afstandelijk geworden. De keten was verworden tot een soort delicatessenwinkel.”

De reclamecampagnes destijds hielpen ook niet mee. Om de kwaliteit van het vlees te ‘communiceren’ stonden koeien te grazen op een golfbaan in Schotland. Dat zag er, achteraf bezien, toch even te luxe uit. Ook was er de campagne in de keuken thuis van BN’ers. Jeroen Pietryga, directeur marketing en formule van Albert Heijn: ,,Dat bevestigde het beeld van: alleen die BN’ers kunnen het betalen.”

Albert Heijn moest herpositioneren. De prijzen moesten omlaag, het merk moest populariseren. De pitch onder de reclamebureaus werd gewonnen door TBWA. Het was oktober 2004.

Pietryga: ,,We zochten iemand die niet de verpersoonlijking van Albert Heijn is, maar juist iemand die aan de kant van de klant staat. In een campagne zegt hij ook een keer: ‘Wat ze op het hoofdkantoor nu weer hebben verzonnen..’.”

Marc Leurs: ,,De klant heeft behoefte aan een bondgenoot op de winkelvloer. Die voor zijn belang opkomt en zijn stinkende best doet. Hij is wat onhandig, maar je voelt: dat gebeurt in zijn overenthousiasme om het de klant naar de zin te maken.” Zo kwam TBWA op meneer Van Dalen, onhandig, maar charmant onhandig. Hij verkoopt heus geen reclamepraatjes voor Albert Heijn, maar is er vooral voor de klant. En dat in een reclame van Albert Heijn. Een zo subtiele strategie verdient inderdaad een Effie. De campagne staat of valt uiteraard met de juiste meneer Van Dalen. Pas na twaalf maanden casting viel de keuze uiteindelijk op acteur Harry Piekema.

Sindsdien is meneer Van Dalen in zeventig spotjes in de Nederlandse Huiskamers voorbijgekomen. Op alle kanalen tegelijkertijd: housedansend, zingend, in zwart-wit, als cartoon, slingerend aan een liaan, in de split, zwemmend in een aquarium.

Pietryga: ,,Het is moeilijk zo’n spotje níet te zien.” Leurs: „Mensen zien hem echt als een buurman, blijkt uit onderzoek. Ze zeggen over hem: daar doe je de deur voor open, gezellig als hij langskomt.”

Pietryga kijkt vooral met trots terug naar het spotje waarin een moeder terugkeert naar de Albert Heijn van haar jeugd. ,,Het was een gedurfd spotje. Er was intern veel discussie over. Moeten we wel sorry zeggen dat we vroeger te duur waren? Ik ben blij dat we het hebben gedaan.”

De reclamemakers kregen de Grand Effie niet zomaar. De campagne is commercieel een groot succes. Het marktaandeel is de laatste zeven jaar steeds blijven stijgen.

Met hoeveel precies wil Albert Heijn niet prijsgeven.

Maar, benadrukken Pietryga en Leurs, dat succes is uiteraard niet alleen te danken aan de televisiecampagne. Leurs: ,,Het is leuk een filmpje te maken, maar de winkels moeten het iedere dag waarmaken. Belofte en bewijs moeten heel erg op elkaar aansluiten. Dus je kunt wel zeggen: als al die Albert Heijnwinkels niet zo verdomd goed waren, hadden wij die prijs nooit gekregen.”

Bovendien is de Grand Effie voor de hele campagne Gewoon Albert Heijn. Die bestaat uit veel meer dan alleen de televisiereclame. Alle spaaracties met Wuppies en andere figuurtjes horen daar ook bij. Maar ook de hamsterweken, de bonusacties en de rode portemonnee. Aan de ene kant de Excellentproducten, aan de andere kant de Euroshopper. Het hele pakket.

Intussen blijft meneer Van Dalen hét gezicht van de Albert Heijn. Tijdens de uitreiking van de Effies werd dan ook een meneer Van Dalencompilatie vertoond, onder tonen van de klassieker The more I see you, the more I want you.

Maar is dat wel zo? Hoe lang is meneer Van Dalen nog houdbaar? Wanneer heeft Nederland het punt van Van Dalenverzadiging bereikt? Leurs: ,,Zeg het maar. Ik weet het niet. Ik hoor al vier jaar: hoe lang kan hij nog mee? Ik zeg: hij kan mee net zolang wij creatieven het fris kunnen houden én de winkels het waar kunnen maken.” Pietryga: ,,Je moet nooit met iets stoppen, omdat je bang bent dat de volgende slecht is. Je wilt zolang mogelijk gebruikmaken van iets wat goed is. Natuurlijk komt er ooit een moment dat het niet meer werkt. Maar wanneer? Even Apeldoorn bellen loopt al veertig jaar.”
ok doei
  zondag 20 april 2014 @ 20:55:40 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139088237
wat voor toy story poppetjs, toy story is ok
pi_139205547
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
alsof die hollanders weten waar azie ligt :')
Nou..was daar niet ooit een programma met naar ik meen Frits Bom die willekeurige voorbijgangers een plek (hoofdstad/land) liet aanwijzen op een aardbol en een schrikbarend aantal niet wist (1 op de 2 mensen) waar het lag?

On topic:
Reclame is niets mis mee maar als onwaarheden vertelt dat ga je een een grens over.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2014 09:05:11 ]
pi_139205591
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
alsof die hollanders weten waar azie ligt :')
pi_139205633
Ik begrijp wel als je jaarlijks reizen naar Azië uit je dikke duim trekt dat je zo'n grove fout niet ongecorrigeerd kunt laten.
pi_139205855
Iwanius topicdiaree :')
pi_139366571
quote:
:D Die kende ik nog niet. Maar die Rob die moeten ze wel hebben hè

pi_139366602
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:13 schreef icloud het volgende:
Ouders van jonge kinderen weten er alles van. Albert Heijn wil nog wel eens met een spaaractie komen.
zet even een bronvermelding bij dit jatwerk svp
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')