abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_403494
Het valt mij op dat nieuwelingen hier totaal niet serieus genomen worden
pi_403498
Beginners worden zeker wel serieus genomen. Maar we proberen een duidelijke lijst met topics te krijgen. Om wildgroei van topics te voorkomen worden er inderdaad topics gesloten. Dit is niet omdat ik het zo leuk vind om alles maar op slot te pleuren want dan ben ik straks de enige die nog topics opent waarop iedereen braaf gaat reageren.


Nee graag zien we zo veel mogelijk informatie hier. Maar wel met enig beleid.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Maar nogmaals nieuwelingen hebben hier evenveel recht als de posters die hier al langer komen.


Dit topic blijft even open om verdere reacties af te wachten.

I'm getting too old for this....
pi_403503
Dank je voor je snelle reactie.
Maar ik zie hier zoveel mensen die elkaar al goed kennen dat ik denk: wat moet ik hier???
Ben niet zo goed in het maken van prachtige plaatjes en foto's. En daarom voel ik mij ondergesneeuwd door al jullie wizzkids ....
  Admin donderdag 19 oktober 2000 @ 19:37:10 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_403510
Wij zitten hier inderdaad al een poosje, maar we vormen geen kliek ofzo, al lijkt het er soms wel eens op.
Maar we vinden het juist hartstikke leuk als er nieuwe mensen bijkomen.

Havoc, ik ben offtopic geloof ik

Maar Malle Babbe welkom, en lees ook eens de andere dingen op het forum

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_403511
Hmm ik snap wel wat je bedoelt.. Voordat ik echt ging posten hier heb ik eerst lang meegelezen. Over hoe het allemaal werkt en wat zo een beetje de sfeer is en was. Ok mocht je vragen hebben over hoe je een plaatjes kunt invoegen of hoe je onder je naam zelf een plaatje krijgt kun je het beste in feedback forum daar de topics lezen. Daar worden deze vragen ook vaak gesteld en daar zul je zeker een antwoord vinden
I'm getting too old for this....
pi_403512
MalleBabbe je moet maar zo denken:
eens waren we allemaal newbies.

Dat Havoc (of iemand anders) topics sluit is echt nodig dat zal je wel merken als je hier wat vaker komt. Het wordt echt een zootje als iedereen 10 topics over 1 onderwerp opent.

En dan nog iets het gaat er niet om of je iets mooi kan neerzetten maar het gaat erom WAT je er neer zet.

Wil je ook de technische zaken kennen zoals iets vet schrijven. Kijk dan even op het feedback forum en dan kan jij het straks ook.

Zo is dat ook weer opgelost (hoop ik)

pi_403588
Maar wil iemand mij eens uitleggen hoe Havoc een topic kan sluiten? En mij voorgoed van deze site kan verbannen?
Ben jij soms de Big Brother hier Havoc?
pi_403604
Ervaring met een ban ??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_403619
Mallebabbe... ik kan topics sluiten omdat ik moderator van dit forum ben. Dus eigenlijk er voor moet zorgen dat het overzichtelijk blijft en eventueel posters hier te helpen met vragen e.d.


Verder kan ik geen ban zetten. Dat is alleen voorbehouden aan de Admins.

I'm getting too old for this....
pi_403626
ElizabethR wil Malle Babbe ff opbeuren....

Ik ben nog veeeeeeeel nieuwerder dan jij hoor, maar ik heb nog niet gemerkt dat newbies hier vervelend worden behandeld of niet serieus worden genomen.

Ik heb al aardig gepost (vinnik zelluf )
en ik heb nog geen nare reacties gehad.

Dus gewoon lekker blijven forummen, komt vanzelf goed hoor

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_403636
quote:
Op 19 oktober 2000 19:24 schreef MalleBabbe het volgende:
Het valt mij op dat nieuwelingen hier totaal niet serieus genomen worden
klopt, zo is FOK!
pi_403637
ik ben ook nieuw!! Geweldig forum trouwens

Vraagje: hoe kan je een plaatje plaatsen onder je naam? Wil ik ook doen!!!!

pi_403647
Voor Bonnie en misschien ook anderen voor dit soort zaken kan je in het feedback forum terecht. (via dat 'ding' rechtsonder)

(dit was overigens een vriendelijk bedoelde opmerking )

pi_403649
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 07:41]

pi_403730
Ik heb hier eerst een hele tijd rondgekeken voordat ik mijn eerste post plaatste, maar je moet je er toch een keer tussen gooien.

Ik kan wel begrijpen dat het er een beetje uitziet als een kliek mensen die elkaar door en door kennen, maar als je gewoon een beetje meelult word je volgens mij binnen een mum van tijd in de menigte "opgenomen".

Tuurlijk blijf je altijd houden dat sommige personen wat meer naar elkaar toe trekken, maar die personen krijg je op den duur zelf ook wel. En op de newbies-afzeikers moet je maar gewoon niet al te veel letten.

Gewoon lekker blijven posten dus want iedereen die hier komt is wat mij (en velen anderen) betreft welkom.

pi_403752
quote:
Op 19 oktober 2000 19:37 schreef yvonne het volgende:
Wij zitten hier inderdaad al een poosje, maar we vormen geen kliek ofzo, al lijkt het er soms wel eens op.
Maar we vinden het juist hartstikke leuk als er nieuwe mensen bijkomen.

Havoc, ik ben offtopic geloof ik
Hai nu ik ben dus geen whiz kid (zie plaatje) maar vind het gewoon leuk om over BB 1 en nu 2 te ouwehoeren hier. Dus je hoeftecht geen w.k te zijn.
Ik heb het pas nog gehad hoor dat ik een topic opende maar bleek dat die er al was. kan iedereen gebeuren.


Maar Malle Babbe welkom, en lees ook eens de andere dingen op het forum


pi_403760
What the fuck is dit nu?? ik denk eenn lief briefie te schrijven is al mijn tekst weg!!!
Dus malle babbe je ziet het.. ik kom hier vanaf bb1 en ben dus duidelijk GEEN whizkid.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 19-10-2000 21:55]

  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:05:40 #18
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_403787
Tijdens BB1 nam ik passief deel aan het Fok!Forum. Pas sinds kort post ik ook wel eens een topic en reageer ook wel eens in andere topics. Ik heb eigenlijk niet echt het gevoel gehad dat er niet op mij gereageerd werd. Ik kreeg in ieder geval reakties en dat is leuk. Zo ben ik mij in ieder geval ietsje meer Fok!'ker gaan voelen. En volg vanaf nu dus dagelijks. In ieder geval welkom Malle Babbe, en ik hoop dat ik ook welkom ben. En hallo mensen van het Fokforum.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:13:25 #19
6471 Bundy
according to moi
pi_403810
Wat wel een beetje irritant is dat iedere topic die toevallig al besproken is 87 berichten terug gelijk gesloten wordt en voorzien wordt van bijdehand commentaar. Ik ben het er mee eens dat nieuwelingen inderdaad niet echt welkom zijn ja.
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:15:17 #20
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_403814
Allereerst: Welkom MalleBabbe-Fok!ker. (...daarbij ook alle anderen ofcource)

Ook ik post nog niet zo heel lang in het forum. Ik ben dan wel een lezer van het eerste uur, maar dat wil niet veel zeggen.

Gewoon lekker je reacties posten, terwijl je er in je achterhoofd wel een beetje rekening mee houdt dat het geen zooitje moet worden. Dat is voor jezelf het prettigt en zeker ook voor de andere Fok!kers.

Niques

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 19-10-2000 22:16]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_403819
Gaat niet over BB
Slotje !
"Don't drink water, fish fuck in it"
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:17:17 #22
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_403821
Nee
I'm getting too old for this....
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:21:58 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_403831
Alle nieuwkomers,

Van harte WELKOM !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_403836
Ik wil toch even serieus reageren.
Toen ik hier net was kreeg ik ook dat gevoel van niet welkom zijn. Toen was er ook nog onderscheid tussen "newbie" en "fok-member". Hier moet je gewoon effe doorheen. Havoc houdt zelfs dit topic open ook al gaat het niet echt over BB.
Je wordt dus zeker serieus genomen.

Om een lang verhaal kort te maken.....

Welkom!

"Don't drink water, fish fuck in it"
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:27:52 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_403845
quote:
Op 19 oktober 2000 22:17 schreef Havoc het volgende:
Nee

Da's duidelijke taal


Blijkbaar zijn er meerdere Fok!kers die voornamelijk op het BB-forum zitten (,ik was er één van), maar aan de andere kant zijn er ook veel Fok!kers die hier weer niet komen. Door niet alles meteen te verplaatsen of door te wijzen naar bv 'feedback' weten degene die alleen hier rondhangen nu ook ff hoe het zit. Ik had als lezer in eerste instantie ook dezelfde indruk als bv MalleBabbe, maar het tegendeel was al snel bewezen!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_403853
Hoi mallebabbe,

Ben ook redelijk nieuw hier, hoor.
Maar van onaardigheid geen sprake. Je moet je er gewoon lekker tussen voegen.

Ben je een alleen hier nieuw of in het algemeen op internet? Dat kan uitmaken. Misschien moet je eens lezen over hoe dat zit met moderators en administrators en dergelijke, dat geeft een goed idee hoe het op een forum toegaat enzo.

En verder, gewoon lekker meedoen. Niemand die onthoudt dat je nieuw bent. En straks ben je dat sowieso niet meer

pi_403858
Dank voor al jullie aardige reacties.
Deze topic gaat inderdaad niet echt over Big Brother, maar dat komt omdat ik Fok voor het eerst leerde kennen door BB.
Ik zie dat een aantal reacties het toch een beetje met mij eens zijn Havoc.
Verder niets dan goeds over Fok en ik vind het erg leuk om alles te lezen en te kunnen reageren.
Enne .... dank voor het niet afsluiten (of hoe noem je dat?) van mijn topic.
Ik ben echt een beginnertje hoor.
  donderdag 19 oktober 2000 @ 22:38:52 #28
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_403862
Graag gedaan Mallebabbe en ook voor de rest die het over bepaalde zaken niet eens zijn. Dit kan op 2 manieren besproken worden.

Mailen naar havoc@fokzine.net of ff een reactie plaatsen in Moderating Methods :

http://www.fokforum.nl/showtopic/19069

vragen zullen altijd beantwoord worden. Maar let wel dat ik het helaas niet altijd iedereen tevreden kan stellen

I'm getting too old for this....
pi_403994
Havoc, je roelt hoor ))
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:15:22 #30
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_404019
Gewoon niet teveel aantrekken van eventuele negatieve reakties! En slotjes zijn echt nooit persoonlijk bedoeld gewoon opnieuw posten in het topic waar het bijv. wel thuishoort. Het gaat er toch ook niet om of je erbij hoort of niet? Gewoon meedoen enne om een beetje BB in m'n post te gooien laje nie gek makuuuh!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_404086
Ik dacht toch echt dat deze topic-titel over het nomineren ging, en dan als quasi citaat van Ed bedoeld was

Helaas - het is iemand die het serieus meent...

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:55:01 #32
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_404094
Nope Moor, daar ging het dus niet over, maar als ik zelf ffies flink offtopic mag gaan; tis goed om je weer te zien heer Moor

[Dit bericht is gewijzigd door Ted op 20-10-2000 00:55]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_404095
quote:
Op 20 oktober 2000 00:02 schreef MalleBabbe het volgende:
Havoc, je roelt hoor ))
Yes! Helemaal goed.
Welkom, en als je hier een tijdje bezig bent wil je niet meer weg .
Zo is het mij ook overkomen; nu zit ik elke morgen voor mijn werk eerst te lezen wat ik s'nachts gemist heb. Af en toe echt ....
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 03:18:50 #34
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_404162
Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Vaak gaan de reactie's zo snel dat je bericht 87 berichten terug staat zo goed als weg is. Ik vergeet ook wel eens wanneer en waar ik gereageerd heb, da's op zich wel jammer want dan bloed een discussie dood. Aan de andere kant, topics zat en met BB1 hebben we hier mbt. het modereren al eens een pittige discussie gehad.
Forum ® us
pi_404163
Als je op je naam klikt (in een post) zie je de laatste topics waar je hebt gepost. Errug handug
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 03:24:18 #36
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_404166
Kijk, dat bedoel ik nou. handig hoor, en bedankt voor de tip
Forum ® us
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:14:16 #37
1829 Jewel
De enige echte!
pi_404287
Verrek, zit hier al (weet ik ff niet meer, denk ong. een jaar) en dat wist ik niet.
ga het meteen ff uitproberen.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:26:30 #38
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_404305
Ik ben net als jij vrij nieuw hier en post heel af en toe eens wat (stiekum op mijn werk), want thuis via de telefoonverbinding is het bijna niet te doen. Maar ik vind het alleen al heel leuk en leerzaam om mee te lezen op Fok. Ik voel me soms alleen een beetje dombo.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
pi_404307
ik ben ook een beginnertje 8)

jullie hebben het heel vaak over roelen
is het afgeleid van het engelse "he rules"?

Laat het me snel weten want ik kan niet wachten om een bb bewoner te laten roelen

  Admin vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:30:56 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_404310
quote:
Op 20 oktober 2000 10:27 schreef bonnie het volgende:
ik ben ook een beginnertje 8)

jullie hebben het heel vaak over roelen
is het afgeleid van het engelse "he rules"?

Laat het me snel weten want ik kan niet wachten om een bb bewoner te laten roelen


Yep :0
ook kun je er allerlei variaties mee maken,
hij/zij roelt
roeleert
rulez
roelzzzzzz
etc, etc.
meer weten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 10:51:05 #41
272 R@b
No-nonsens
pi_404353
Het is hier net als in Big-Brother, daar mag je ook niet meedoen als je net nieuw bent, wordt je gelijk genomineerd

Dus hierbij nomineer ik Malle Babbe

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 20-10-2000 10:53]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:17:57 #42
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_404408
Zit hier zelf al een tijdje, maar kan me niet druk maken over of ik hier nou nieuw ben of niet

Gewoon posten en je merkt vanzelf wel of ze het leuk vinden of niet
Heb ook nog iets gehoord over een speciaal teken zodat ze je sneller accepteren maar weet niet wat daar mee bedoeld word

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  Admin vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:19:22 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_404414
Kratje Grolsch
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_404464
quote:
Op 20 oktober 2000 11:19 schreef yvonne het volgende:
Kratje Grolsch
Beugeltjes a.u.b.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:32:21 #45
1169 BigDick
size DOES matter
pi_404758
quote:
Op 19 oktober 2000 19:37 schreef yvonne het volgende:
Wij zitten hier inderdaad al een poosje, maar we vormen geen kliek ofzo, al lijkt het er soms wel eens op.
yvonne, wil jij je het onderschrift bij je plaatje dan even wijzigen, Inteeltfokstertje van me!


de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_405023
Ik draai hier ook nog niet zo lang mee.....En heb ook al eens op mijn kop gehad van Havoc. en heeft hij een door mij geopend Topic weer gesloten..maar betrek het niet op jezelf joh....:')
Verder is het hier hartstikke gezellig..
pi_405045
quote:
Op 20 oktober 2000 10:27 schreef bonnie het volgende:
jullie hebben het heel vaak over roelen
is het afgeleid van het engelse "he rules"?
Yep, gaat aleen niet op voor Dries Roelvink, want die roeleert echt niet
pi_405057
Zo als nieuwe mensen leuk begroet worden ga ik ook maar eens meedoen
pi_405097
Ik ben ook nieuw en iedereen vind mij aardig!
haha 8)
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 17:04:32 #50
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405123
Pindasaus pas je usertekst ff aan.. Die vernageld de layout
I'm getting too old for this....
pi_405182
Nou, MalleBabbe, je hebt een warm welkom gehad hier en een goed bezocht topic geopend...het valt gelukkig dus allemaal wel mee.

Wel goed van je om dit onderwerp even aan te snijden want het was mij ook wel opgevallen dat er weinig nieuwe mensen bij kwamen. Die blijken zich dus een beetje bedreigd te voelen hier.

Ik heb dat trouwens zelf niet zo ervaren, ik ben hier in oktober gekomen en het was het eerste Forum waar ik op kwam. Ik was meteen verslaafd, vind het hier echt het einde. Leuke, scherpe analyses, veel humor en af en toe een pittige discussie... Dikke zoen voor allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 20-10-2000 23:06]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 22 oktober 2000 @ 15:58:18 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_407350
Al vrij lang en veel ben ik op dit FOK!forum te vinden, maar recent voelde ik me weer een echte nieuwkomer.

Ik vond het tijd worden om er achter te komen hoe je b.v. iets vetgedrukt, of een tekst rood kan maken.

In dit topic werd verwezen naar de feedback in de index, en heb daar dit getest in het testtopic, en toen dat niet lukte een vraag hierover gesteld.
Na 2 dagen pas zag ik in een ander topic ( over UBB codes ) pas m'n antwoord.

In het testtopic van feedback kreeg ik wel cynische reakties maar geen serieus antwoord op mijn vraag.

Dit viel mij goed tegen, en wil onze nieuwkomers er dan ook voor waarschuwen dat je soms niet netjes of op korte termijn geholpen gaat worden.

Waarvan akte...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 22 oktober 2000 @ 17:33:35 #53
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_407526
Sorry Harry maar we zijn op dit moment bezig een Faq samen te stellen waar al dit soort dingen in komen zodat ook de nieuwe posters meteen een overzicht hebben wat er mogelijk is.
I'm getting too old for this....
  zondag 22 oktober 2000 @ 17:42:27 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_407551
Bedankt voor je antwoord Havoc !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_408719
Nou Harry, zal ff uitproberen of ik er alvast een paar op een rijtje kan zetten. Beetje laat voor jou misschien, maar ik had je bericht in feedback niet gelezen. Misschien zijn er nog anderen die ermee worstelen en zoniet, ben ik toch weer ff lekker bezig geweest

vet gaat zo:
De b van bold tussen rechte haakjes []
Je tekst typen
Afsluiten met /b tussen rechte haakjes []

schuin gaat zo
De i van Italic tussen rechte haakjes []
Je tekst typen
Afsluiten met /i tussen rechte haakjes []

*rood gaat zo:
Een recht haakje [
Een sterretje *
Je tekst typen
Afsluiten met een recht haakje ]

Link invoegen in bericht gaat zo:
Recht haakje [
url=
Link typen
Recht haakje]
Link nogmaals typen
Afsluiten met /url tussen rechte haakjes []

Dan krijg je dit: http://www.fokzine.nl

Wil je het liever zoals dit ? Typ dan de 2e keer de tekst die jij wilt zien in plaats van nogmaals het adres.

Plaatje invoegen in bericht gaat zo:
Typ img van image tussen rechte haakjes []
Dan het adres waar het plaatje staat typen iets als http://www.ditisgeenlink.nl/nopic.jpg
Afsluiten met /img tussen rechte haakjes []

Ff een plaatje van Koos Voos nog erbij om te testen of ik het goed doe

Ik merk net dat FOK! een url automatisch aanpast als je hem typt. Kan je dat hele verhaal vergeten. Tenzij je dus je eigen tekst wil in plaats van dat http adres.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 23-10-2000 05:13]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_408722
* DIGGER voegt nog even toe:

[ gevold door 'me' (zonder spatie dan de tekst afsluiten met een ] voor praten in de 3e persoon

en de u, net als de b voor vet en de i voor cursief te gebruiken, voor onderstrepen

En je kan ook lekker alles *tegelijk gebruiken

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 23-10-2000 05:24]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 23 oktober 2000 @ 05:26:25 #57
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_408723
Qt, só hé... heel netjes en errug overzichtelijk!!!

Ik mis er nog eentje...
onderstrepen:
En dat gaat zó:
[.u] Tekst [./u] máár dan zonder de puntjes

Dan hebben we denk ik alles zo'n beetje gehad

Digger was me voor, maar beter dubbel als niets, toch

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 23-10-2000 05:27]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_408725
Bedankt voor de aanvulling!! Ik wist wel dat ik nog wat vergeten was

Gelukkig zijn er altijd nog wel een paar wakkere FOK!kers om het compleet te maken

*Qt gaat nu echt slapen

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 23 oktober 2000 @ 10:31:51 #59
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_408858
Groots !!

Bedankt voor jullie aanvulling.
* Harry leest dit met genoegen !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 23 oktober 2000 @ 14:39:53 #60
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_409471
Je hoort het, Babbe. Niet Mal doen, maar gewoon lekker posten.

Pas alleen op voor Ulx

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_412415
*Lurky heeft nog een vraagje
Hoi Allemaal,
Ook ik ben hier nog niet zoo lang maar voel me na de eerste gewenning helemaal thuis. Alleen er heeft nog nooit iemand iets over mijn plaatje(s) gezegd. Zelf kan ik ze niet zien. Ik zet m hieronder nog een keer:

Zien *jullie* 'm wel?
En wat kan ik doen om 'm zelf ook altijd automatisch te zien? Het lijkt mij leuk zelf ook plaatjes te leveren maar dan moet ik wel kunnen controleren of ze leuk staan en lekker snel laden enzo.

Gisteren ben ik heel enthousiast voor het eerst in mijn leven op het Net gaan knutselen. Dit dankzij Fok. En natuurlijk dankzij jullie hierboven gegeven tips. HULDE. Het bracht mij zonder veel technisch gedoe spontaan een stapje verder

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2000 13:05]

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:05:27 #62
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_412441
Sorry Lurky, ik zie je plaatje niet.

Jaáaáaáah!!!
Eh.. nu wél dus

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 24-10-2000 13:07]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:06:34 #63
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412443
Lurky,

Kijk even in het feedbackforum voor je antwoord !

Succes !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_412454
Ha Niques,
ik zet 'm met ftp in mijn directory op het web. Dan doe ik img tussen [] en.de.url. [] /img weer tussen die haakjes.
Mijn user-icon zie ik zelf dus ook nooit.

He??? Ineens zie ik hem wel! Hoe kan dat nou?
Wie heeft wat gedaan?

Harry, ik kijk verder ook wel op het feedbackforum. Maar zoals gezegd: hier is nu even de buitenkans om te grijpen voor een newbie als ik. Voel me meer met mijn gestuntel op mijn gemak tussen bekenden

pi_412467
en nu ik refresh zijn de immages weer weg. nou moe?!?
Ben al naar het Feedback-forum

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2000 13:43]

pi_412481
vind ik ook
uit
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')