abonnement Unibet Coolblue
pi_139040901
Even klein vraagje... maar een meisje waarmee ik date heeft over een aantal weken een gala. Nu tot vorige week had ze nog geen date. Dat weet ik, omdat een goeie vriendin van haar mij appte via haar mobiel, toen ze aan het stappen waren, en vroeg of ik haar niet wou vergezellen. Dag daarna toen een grapje erover gemaakt of ik haar niet een paarse brief geschreven met een zilveren pen moest sturen gezien dat de etiquette is. Vervolgens dwaalde het gesprek eigenlijk af ook omdat ze nog niet zeker wist of ze wou gaan. Maar goed hierna ook nog gedate. Nu zegt ze net dat ze gaat shoppen voor een jurk, waarna ik zeg dat ik haar natuurlijk graag wil vergezellen. Zegt ze vervolgens doodleuk dat ze al een date heeft. Ik weet eigenlijk niet hoe ik hierop moet reageren... Ik vind het zelf eigenlijk nogal raar?

Ikzelf heb namelijk een paar jaar terug ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan andersom. Had ruim voor het gala al een vriendin gevraagd die ja zei, maar daarna ging ik met iemand daten die ik wel zag zitten. In tegenstelling tot wat die date van nu dus doet, heb ik toen verteld aan die vriendin dat ik liever met iemand anders ging.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:01:15 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139041044
Je hebt dus nooit "ja" gezegd op haar vraag, en nu vind je het raar dat ze iemand anders als date (gevraagd) heeft?
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:02:24 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139041070
Kortom je hebt een afspraak gemaakt met een vriendin en je laat haar vallen nadat de eerste de beste passant voorbij gehuppeld komt.

Ik hoop dat je huidige date flink door haar knietjes gaat op dat gala en eens stevig met de mond gaat schrobben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139041183
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
Kortom je hebt een afspraak gemaakt met een vriendin en je laat haar vallen nadat de eerste de beste passant voorbij gehuppeld komt.

Ik hoop dat je huidige date flink door haar knietjes gaat op dat gala en eens stevig met de mond gaat schrobben.
:'), dat laatste was dus 2 jaar terug. En zoals ik zei had ik haar al erg vroeg gevraagd, 3 maanden ofzo, en 2 maanden van te voren ben ik toen met iemand gaan daten. En die vriendin begreep dat helemaal hoor toen ik dat uitlegde ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Je hebt dus nooit "ja" gezegd op haar vraag, en nu vind je het raar dat ze iemand anders als date (gevraagd) heeft?
Ze heeft niks gevraagd of gehint ;). Heb hetzelf wel gedaan zoals je leest. Alleen kreeg daar dus geen reactie op terug.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:11:22 #5
426122 olifantje14
life isn't about flowers
pi_139041207
wees eerlijk tegen haar!
ben je jaloers dat ze met een anders gaat, omdat jij te lang hebt gewacht met vragen...?
als je super graag met haar wilt gaan moet je het tegen haar zeggen!
misschien speelt ze "playing hard te get"..

communiceer ;)
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:11:50 #6
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139041216
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef Dale. het volgende:

Ze heeft niks gevraagd of gehint ;). Heb hetzelf wel gedaan zoals je leest. Alleen kreeg daar dus geen reactie op terug.
Hoe kom je er dan bij dat ze met jou zou gaan?
pi_139041275
Heb je al op een normale toon/manier aangegeven dat je dacht dat ze jou had gevraagd? Dan hoor je hopelijk vanzelf de reden waarom ze nu met iemand anders gaat.

Ik gok erop dat ze dacht dat jij niet wou, omdat je niet gelijk ja zei en dat ze dus maar iemand anders heeft gevraagd.
pi_139041435
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:11 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Hoe kom je er dan bij dat ze met jou zou gaan?
Niet :P maar dat leek me wel in de lijn van de verwachtingen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Blindboy het volgende:
Heb je al op een normale toon/manier aangegeven dat je dacht dat ze jou had gevraagd? Dan hoor je hopelijk vanzelf de reden waarom ze nu met iemand anders gaat.

Ik gok erop dat ze dacht dat jij niet wou, omdat je niet gelijk ja zei en dat ze dus maar iemand anders heeft gevraagd.
Hmmmm zou kunnen maar lijkt me niet... Toen ik dat appje namelijk dus van die vriendin kreeg, zei ze vlak erna 'dit was ik niet', had dus toen nog niet gereageerd. Ook waren ze aan het stappen dus was het meer dronken praat dus vandaar dat ik er niet al te serieus, om 1 uur 's nachts, erop ben ingegaan. De ochtend daarna heb ik dus wel gehint met de paarse brief ;).
pi_139041460
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Dale. het volgende:

[..]

Niet :P maar dat leek me wel in de lijn van de verwachtingen.

[..]

Hmmmm zou kunnen maar lijkt me niet... Toen ik dat appje namelijk dus van die vriendin kreeg, zei ze vlak erna 'dit was ik niet', had dus toen nog niet gereageerd. Ook waren ze aan het stappen dus was het meer dronken praat dus vandaar dat ik er niet al te serieus, om 1 uur 's nachts, erop ben ingegaan. De ochtend daarna heb ik dus wel gehint met de paarse brief ;).
Pfffft. Gehint met een paarse brief. Wat vind je hier nu zelf van dan? Niet gek dat ze iemand anders vraagt.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:27:33 #10
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139041536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Pfffft. Gehint met een paarse brief. Wat vind je hier nu zelf van dan? Niet gek dat ze iemand anders vraagt.
Dit ja. Volgende keer gewoon duidelijk zijn.
pi_139041637
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:22 schreef Dale. het volgende:

[..]

Niet :P maar dat leek me wel in de lijn van de verwachtingen.

[..]

Hmmmm zou kunnen maar lijkt me niet... Toen ik dat appje namelijk dus van die vriendin kreeg, zei ze vlak erna 'dit was ik niet', had dus toen nog niet gereageerd. Ook waren ze aan het stappen dus was het meer dronken praat dus vandaar dat ik er niet al te serieus, om 1 uur 's nachts, erop ben ingegaan.
Dus misschien wou ze jou niet eens vragen :? Dat zou ook kunnen natuurlijk.
quote:
De ochtend daarna heb ik dus wel gehint met de paarse brief ;).
Ja, dus? Je zegt het zelf al: gehint. Hinten is geen ja zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')