abonnement Unibet Coolblue
pi_149040740
onsball.com




Lol
  zondag 25 januari 2015 @ 19:11:26 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_149049876
Weet je wat er zo schrijnend is? Dat men zegt dat, indien het blijft bij dit soort spandoeken, 90 minuten schuimbekkend staan joelen en schelden en af en toe wat zitjes op het veld werpen, dat er dan eigenlijk niets bijzonders aan het gebeuren is. Dit is gewoon.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_149050717
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef xodox het volgende:
onsball.com


[ afbeelding ]

Lol
Redelijk grof doek

8/10 sterren.

Moest Defour janken?
U MAD?
pi_149050759
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef xodox het volgende:
[ afbeelding ]

Club steunt Standard !!!!
Wat staat hier?
U MAD?
pi_149063510
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat staat hier?
Welkom in de hel Barbies.
pi_149063542
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Redelijk grof doek

8/10 sterren.

Moest Defour janken?
Huilen niet, was verder best gefrustreerd aan het voetballen, keuze red or dead heeft hij overigens red gekozen :D , is met 2 keer geel van het veld gestuurd. (1e helft bal weggetrapt keihard het publiek in, geel, 2de helft exact hetzelfde, scheids fluit hij trapt alsnog vol venijn de bal het publiek in)
  maandag 26 januari 2015 @ 13:58:28 #282
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149072278
_O-

http://de.rechtzetting.be(...)ens-te-extreem/#read
quote:
IS weigert Standardfans wegens ‘te extreem’

De leiders van Islamitische Staat zijn gechoqueerd door de tifo over Steven Defour. ‘Onthoofding mag enkel in naam van Allah, anders is het godslastering’, zegt grootkalief Abu Bakr al-Baghdadi.

Islamitische Staat heeft aangekondigd dat het potentiële Syriëstrijders uit België aandachtiger zal screenen. Wie betrapt wordt met een abonnement op Standard of lidmaatschap van een supportersvereniging, mag het vergeten om in Syrië jihadist te gaan spelen. ‘Met zulke gekken willen wij niets te maken hebben. Die mensen onthoofden we meteen, want zij zijn te extremistisch voor deze wereld’, verklaarde al-Baghdadi, de leider van de jihadistische terreurorganisatie.

Al-Baghdadi zegt dat er op zich niets mis is met onthoofding – ‘Wij doen het haast dagelijks met ongelovige kuffar‘ – maar benadrukt dat je enkel in naam van Allah, of heel eventueel de Profeet, een hoofd van een romp mag scheiden. ‘Maar er zomaar voor de sport mee dreigen om iemand het hoofd af te slaan, is een belediging voor Gods grootheid. Zoveel bloedvergieten en wreedheid voor een banaliteit als voetbal, dat tart alle verbeelding.’

De grootkalief maakt zich ernstige zorgen over de mentale gezondheid van de Standardfans. ‘De goddeloze gruwel van het beeld werd nog versterkt door het beestachtige geschreeuw uit duizenden kelen’, zegt al-Baghdadi. ‘Zelfs ik kreeg er koude rillingen van. Wanneer wij homo’s van een toren gooien of verkrachte vrouwen geselen, proberen wij dat toch met een zekere zin voor beschaving en menselijkheid te doen.’

Ook Boko Haram heeft al gereageerd op de ongepaste tifo van de Ultras Inferno. ‘Wij strijden voor ons geloof en voor een betere wereld’, luidt het in een officieel perscommuniqué. ‘Zinloos geweld en het aanzetten tot haat vallen nooit goed te praten. Geweld is enkel zinvol als het gebeurt ter meerdere eer en glorie van een genadeloze godheid. Daarom nemen wij afstand van de harde kern van Standard en van de vreselijke boodschappen die zij verspreiden. Stenig de verantwoordelijken voor dat spandoek! Bind hun lijken achter een 4×4 en rijd door heel Luik om een voorbeeld te stellen!’

De Belgische Voetbalbond beraadt zich momenteel nog over mogelijke sancties. ‘Ik weet niet of steniging wel een geschikte straf is. Onthoofding van een duizendtal supporters is zo lastig vanuit logistiek oogpunt’, zucht voorzitter François De Keersmaecker. ‘Goed, de tifo was weinig smaakvol, maar er is zoiets als humor en de vrijheid van meningsuiting. Ook al ben ik zelf een die-hard fan van Anderlecht, ik heb toch hard moeten lachen als ik dat spandoek zag, met die kop van Defour. Hahaha!’
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 1 februari 2015 @ 20:43:37 #285
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149275892
Geen Lierke Plezierke meer ... Na de aanstelling van de 3de trainer in een week tijd ondertussen na 25 minuten ook alweer 0-3 achter tegen Standard ...

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 2 februari 2015 @ 17:59:26 #286
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149302698
En Standard vervangt trainer Vucomanovic (die 13 op 15 haalde de afgelopen wedstrijden) door José Riga ... :D
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149302777
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Standard vervangt trainer Vucomanovic (die 13 op 15 haalde de afgelopen wedstrijden) door José Riga ... :D
Zo slecht deed die Vuco het toch niet meer? Gewoon PO1 plek nu toch?
BFF met GGMM
  maandag 2 februari 2015 @ 18:17:31 #288
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149303116
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zo slecht deed die Vuco het toch niet meer? Gewoon PO1 plek nu toch?
Het is een volslagen raadsel waarom Duchatelet die wissel doorvoert. Tenzij Vuco hem iets miszegd heeft ofzo ...

quote:
Riga keert terug als hoofdtrainer van Standard

José Riga is voorgesteld als de nieuwe hoofdtrainer van Standard. Riga komt in de plaats van Ivan Vukomanovic. Riga was in het seizoen 2011-2012 de eerste coach die Roland Duchâtelet aanstelde als nieuwe voorzitter van de Luikenaars.

De aanstelling van Riga komt als een donderslag bij heldere hemel. Standard haalde de laatste weken 13 op 15 onder coach Vukomanovic en staat op een play-off I-plaats.

“We zijn zeer tevreden met al het werk dat Ivan voor ons gedaan heeft, maar we hebben beslist om enkele veranderingen aan te brengen in onze staf”, zei sportief raadgever Axel Lawarée. “Ivan heeft het potentieel om een groot trainer te worden, maar wij zochten iemand met meer ervaring als hoofdtrainer.”

“Het is meer een versterking dan een verandering. We zijn hier al enkele weken over aan het nadenken”, voegde vicevoorzitter Bruno Venanzi toe. "De spelersgroep heeft aangegeven Ivan te steunen, maar heeft ook veel vertrouwen in deze nieuwe structuur."

Vukomanovic heeft een andere functie aangeboden gekregen binnen de technische staf, maar weet nog niet of hij op dat voorstel ingaat. “Ik heb enkele dagen bedenktijd gevraagd. Standard zal altijd een speciale club blijven voor mij, wat mijn besluit ook zal zijn”, zei Vukomanovic.

Ook voor Riga zelf kwam de interesse van Standard als een verrassing. "Het contact met Standard dateert van gisteren. Ook voor mij was het een beslissing die ik heel snel moest nemen, maar ik ben hier om de club te helpen."

"Ik ben meteen naar Ivan gestapt om mijn hoop uit te drukken met hem te kunnen samenwerken, want hij kent de spelersgroep goed. Over het contract hebben we nog niet echt gepraat. Ik blijf hier tot het einde van het seizoen om Standard te helpen om zijn doelen te realiseren."
quote:
Vandenbempt: "Vukomanovic toonde te weinig autoriteit en discipline"

Ook voor Sporza-journalist Peter Vandenbempt is de aanstelling van José Riga als nieuwe trainer van Standard een verrassing. "Er was niets wat wees op een vertrek van Vukomanovic."

"Zelfs voor de mensen die bij wijze van spreken kamperen op Standard komt dit nieuws als een volslagen verrassing", zegt Vandenbempt.

"Op de persconferentie van Standard is gezegd dat de club niet gelooft dat Vukomanovic geschikt is om Standard met succes te leiden in play-off I."

"Ik heb me hier en daar geïnformeerd en gehoord dat er binnen de directie onvrede was over het functioneren van Vukomanovic omdat hij te zacht was en te weinig autoriteit en discipline toonde. Vicevoorzitter Venanzi had bij zijn aanstelling nog gezegd: "Le Club Med, c'est fini" Dat is de reden dat Vukomanovic wordt vervangen."

"Dat Duchâtelet bij de aanstelling van Vukomanovic zei dat hij verwachtte dat Standard nog veel zou verliezen en nog vaak slecht zou spelen, vond ik toen al vreemd. Misschien was dat een teken dat hij nooit helemaal overtuigd was van de kwaliteiten van Vukomanovic als hoofdtrainer."
"Waarom Riga een nieuwe kans krijgt is een raadsel"

In juni 2011 werd Riga al enigszins verrassend aangesteld als trainer van Standard, enkele dagen nadat Roland Duchâtelet voorzitter was geworden in Luik.

In zijn eerste seizoen leidde Riga Standard naar Play-off I en sneuvelde pas in de achtste finales van de Europa League tegen Hannover 96.

Na één seizoen stapte de trainer zelf op en pakte zijn koffers richting Qatar, waar hij aan de slag ging in het nationale trainingscentrum om jonge spelers op te leiden. "Duchâtelet was daar toen helemaal niet over te spreken", zegt Vandenbempt.

"In 2014 hield Riga Charlton ook in de Engelse tweede klasse, maar tegelijk praatte Duchâtelet al met Bob Peeters om trainer te worden. Daar was Riga heel ontgoocheld over."

"Duchâtelet zei toen ook "Riga deed het twee maanden goed, maar ik weet niet of hij het tien maanden zou kunnen in de Championship. Vorige keer vertrok hij ook vroeger naar Qatar." Waarom Riga nu wel opnieuw een kans krijgt, is een groot raadsel", besluit Vandenbempt.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149303262
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het is een volslagen raadsel waarom Duchatelet die wissel doorvoert. Tenzij Vuco hem iets miszegd heeft ofzo ...

[..]

[..]

Belachelijk. Riga zit waarschijnlijk wel in het trainersgroepje van Duchatelet en Vuco niet.
BFF met GGMM
pi_149466809
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Belachelijk. Riga zit waarschijnlijk wel in het trainersgroepje van Duchatelet en Vuco niet.
Laat dat waarschijnlijk maar weg.

Duchatelet doet niets anders dan het rouleren van derderangs trainers en spelers tussen zijn clubs.
  maandag 9 februari 2015 @ 10:57:43 #291
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149502098
quote:
Best vervelend, telkens een half stadion repareren als de blauwzwarte Hunnen op bezoek zijn geweest

Gisteren klopte KV Kortrijk de buren van Club Brugge en dat was nog maar vorig jaar gebeurd. Erger nog, de laatste keer dat Club won bij KVK is al meer dan vijf jaar geleden. Voor de autoritaire leider Club was het de eerste verlieswedstrijd sinds de 3-1-nederlaag bij KV Mechelen op 24 augustus.

Wat is voetbal toch een vreemde sport. KV Kortrijk staat te koop, heeft zoals bekend geen al te solide financiële basis, heeft alles wat redelijk op een bal kon trappen de afgelopen twee jaar verkocht (in de eerste plaats aan Gent) en heeft een trainer die in elk interview benadrukt hoe graag hij zijn job doet maar ook hoeveel hij van zijn dochter houdt en hoezeer hij papa-tijd met haar wil doorbrengen.

Voetbal en het resultaat lijken daar ondergeschikt: KVK moét haast een meeloper zijn. Neen dus, want waar staat Kortrijk? Netjes derde samen met Gent en zelfs eerst vermeld in het klassement omdat ze meer wedstrijden hebben gewonnen. Al weken is het wachten op de terugval van Vanderhaeghe en zijn samenraapsel, maar nu willen ze ook nog play off 1 in.

Voor je het weet spelen ze straks de laatste wedstrijd op het veld van de latere kampioen en hebben ze heel even zelf zicht op de titel, zoals de vrienden van Zulte-Waregem een paar jaar geleden.

Blauwzwarte Hunnen
Ook al gemerkt hoe week na week de nervositeit toeneemt en niet alleen op het veld? Gisteren was het weer van dat. Bij een strafschop voor de thuisploeg in de eindfase van een wedstrijd waarin Club zelf de kansen op 1-1 niet afmaakte, braken de Brugge-fans de zitjes uit van het Guldensporenstadion en gooiden ze in het veld. Oké, het was misschien geen strafschop waard, maar die Brandon Mechele verpakte zijn actie slecht en eerder had Club zelf een vijftal gemaakte doelpunten niet gemaakt. Het werd 2-0.

Schade wordt door de clubs wederzijds doorgefactureerd, maar het is bepaald vervelend om telkens een half stadion te moeten repareren als de blauwzwarte Hunnen op bezoek zijn geweest. De reputatie van de Clubfans is stilaan erg belabberd en dat is een understatement.

Promotie naar de C-klasse van de veiligheidscategorieën

Een bloemlezing. Eerder deze week stonden vijf Clubfans in Dendermonde terecht omdat ze in september 2012 een Turkse familie aanvielen op de parking in Kruibeke en onder meer een zwangere Turkse vrouw in de buik schopten. Enkelingen die het voor de grote massa verpesten? Misschien, maar waar is de zelfreiniging? Tuig dat niks te maken heeft met Club, zoals het bestuur wil laten geloven? Evenmin. Oude koeien? Niet echt.

Standard heeft zijn harde kern niet in de hand, maar dat geldt evengoed voor Club. Vorig seizoen waren er negen zware incidenten in onze competitie, bij vier waren Clubsupporters betrokken. Het begon in maart bij een uitwedstrijd bij Zulte-Waregem toen Clubfans de thuisaanhang aanvielen. Op 4 mei schopte Thomas Meunier in zijn eigen goal ten voordele van de bezoekers van Anderlecht en na de wedstrijd werd de politie aangevallen. Zes dagen later vielen Clubhooligans Gentse families aan die de beloftenfinale tussen Club en Gent bijwoonden. Nog eens vijf dagen later konden dezelfde blauwzwarte fans niet verkroppen dat hun team op achterstand kwam bij Racing Genk en weer was er zware heibel.

Begin augustus van vorig jaar promoveerde de Club-aanhang als enige in heel België naar de C-klasse van de veiligheidscategorieën, waardoor nog meer politie moet worden ingezet. Twee weken later hielden Club-fans aardig huis in een winkelcentrum in Zürich.

Het is tien jaar geleden dat Club Brugge nog een kampioen werd en per jaar dat er geen titel bij komt, wordt de frustratie bij bestuur en fans steeds groter. Is het geen idee om binnen de profliga af te spreken dat het dit jaar de beurt is aan Club Brugge om kampioen te spelen? Dat zou de blauwzwarte familie en de rest van het land heel wat miserie besparen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149585676
Waarom is er zo weinig publiek in de bekerwedstrijd van Cercle Brugge tegen Club Brugge?

Nu op Sporza.
Children of the night. What music they make.
pi_149585742
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom is er zo weinig publiek in de bekerwedstrijd van Cercle Brugge tegen Club Brugge?

Nu op Sporza.
Zijn al zo goed als uitgeschakeld. Club mag officieel niet veel supporters meenemen. Denk dat dit de reden is?
U MAD?
pi_149586126
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zijn al zo goed als uitgeschakeld. Club mag officieel niet veel supporters meenemen. Denk dat dit de reden is?
Ah ok.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:31:30 #295
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_149586131
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom is er zo weinig publiek in de bekerwedstrijd van Cercle Brugge tegen Club Brugge?

Nu op Sporza.
Cercle staat onderin de competitie en bij de heenmatch liet de trainer op Club Brugge het B-elftal spelen dat 5-1 verloor. ( "omdat de competitie belangrijker is" )

De supporters van Cercle pikken dit niet en blijven voornamelijk thuis vanavond natuurlijk ... (nog te meer omdat vanavond ook weer een B-elftal op het veld staat, er spelen drie jongens mee die afgelopen weekend in de competitie ook aan de aftrap stonden)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_149590374
2 Cercle fans waren op reis, al de anderen waren daar

Nee nee. ;)

Mooie finale wel Club Brugge - Anderlecht (tenzij er morgen iets gek gebeurt, maar Club Brugge - AA Gent zou ook leuk zijn)

Schanderlecht trekt best hun loopschoenen aan 22 maart !
  donderdag 12 februari 2015 @ 21:08:30 #297
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_149613598
Anderlecht gaat dit makkelijk winnen, zo lijkt het.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_149624131
Inkijk in de Brugse kleedkamer: https://vimeo.com/119443351

Sympathieke voorzitter !
pi_149624667
Eerlijkheidshalve betrap ik mij erop dat ik al jaren het hele Belgische voetbal gebeuren links laat liggen,gewoon omdat ik er om een of andere reden niets meer aan vindt. De tijd van Gerets en Tahamata in de Belgische liga vond ik het wel de moeite waard. Misschien Nederlands chauvinisme of gewoon omdat men toen wel 'mooi' voetbal speelde?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 02:25:02 ]
pi_149657668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:22 schreef xodox het volgende:
Inkijk in de Brugse kleedkamer: https://vimeo.com/119443351

Sympathieke voorzitter !
Verhaege en sympathieke voorzitter in 1 zin, sterk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')