abonnement Unibet Coolblue
pi_139039408

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst:



Exits:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


POLL exit en wie mag blijven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda

De nominatie- en eliminatie data van april:

WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
"Life's a Bitch"
pi_139039420
Kapsalon begint met een rustgevende SL
"Life's a Bitch"
pi_139039430
Vanes houdt er helemaal mee op!!!!!

Met eten van chocolade, van dit, van dat. Ze is nog nooit zo dik geweest....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_139039439
pi_139039443
Lau: er gaat iets gebeuren, ik voel het
"Life's a Bitch"
pi_139039446
Robin effe slijmen bij de nieuwen. o|O
pi_139039456
Ach het is een bord patat van Lau en Lot. Om 11.30 uur zo'n bord patat wegwerken?
Onvoorstelbaar.
Terwijl ze dag in dag praten over gezondheid, duurzaamheid en dat soort bullshit, leven ze zo ongezond als je je maar kunt indenken. Er is geen enkel besef van wat dan ook.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_139039470
Hoe gaat het eigenlijk met de massages van Seniel?
pi_139039476
pi_139039480
Dennis heeft ook alweer bij Billy's ex in huis gewoond. small world alweer. 8)7
pi_139039482
Dennis heeft bij de ex van Bil in huis gewoond.
"Life's a Bitch"
pi_139039489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:37 schreef RVer het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de massages van Seniel?
Seniel,schitterend!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_139039490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:36 schreef Ebinas het volgende:
Lau: er gaat iets gebeuren, ik voel het
Lau praat al de hele tijd cryptisch. Ze liep ergens vreselijk op te mopperen en nu gaat er wat gebeuren.
BTW hoe zit het eigenlijk met die voorzienendheid van Dre? Hoor je nooit meer wat over.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_139039494
(Correctie: Oh, de naam van de ex van Billy is niet de naam die ik in het vorige topic schreef.. )
pi_139039495
Kralenmiep belt Lot, of ze haar mail met voorbeeldjes gehad heeft, niet ontvangen en soundlock op foon.
pi_139039500
pi_139039510
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef D-B het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga je meid.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_139039512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Lau praat al de hele tijd cryptisch. Ze liep ergens vreselijk op te mopperen en nu gaat er wat gebeuren.
BTW hoe zit het eigenlijk met die voorzienendheid van Dre? Hoor je nooit meer wat over.
Dree voorziet dat ze maandag wel eens naar huis zou kunnen gaan, dus houdt ze wijselijk haar mond. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_139039514
Lau.. die man heeft connecties..
Dus.. Dennis heeft bij de ex van Billy in huis gewoond. Dat is wel die ex waar Billy 6 jaar een relatie mee heeft gehad terwijl hij (Martijn) dat niet met haar had.
De dochter van Dennis gaat trouwen met een nichtje van Lau ?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_139039519
Nu lacht ze nog.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_139039522
pi_139039526
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Lau praat al de hele tijd cryptisch. Ze liep ergens vreselijk op te mopperen en nu gaat er wat gebeuren.
BTW hoe zit het eigenlijk met die voorzienendheid van Dre? Hoor je nooit meer wat over.
Zal Lauwtje moeten knallen :?
Wat Dre betreft, denk dat die rol echt is uitgespeeld.

Ondertussen begint Isa over Rienk, dat hijzelf heel slecht kritiek kan ontvangen.
"Life's a Bitch"
pi_139039534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:40 schreef Injetta het volgende:
Lau.. die man heeft connecties..
Dus.. Dennis heeft bij de ex van Billy in huis gewoond. Dat is wel die ex waar Billy 6 jaar een relatie mee heeft gehad terwijl hij (Martijn) dat niet met haar had.
De dochter van Dennis gaat trouwen met een nichtje van Lau ?
Nee met een exvriendin van lau gaat dochter van Dennis trouwen
pi_139039535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:40 schreef Injetta het volgende:
Lau.. die man heeft connecties..
Dus.. Dennis heeft bij de ex van Billy in huis gewoond. Dat is wel die ex waar Billy 6 jaar een relatie mee heeft gehad terwijl hij (Martijn) dat niet met haar had.
De dochter van Dennis gaat trouwen met een nichtje van Lau ?
Dennis kent ook die zanger bij Isa op foto al van jongs af aan danny nogwa
pi_139039539
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')