abonnement Unibet Coolblue
pi_139036711
Zijn er heren op FOK! die (vrijwillig) naar de pedicure gaan? Nou vind ik een verzorgde uitstraling belangrijk en besteed graag aandacht aan mooie kleding, haarproducten en een lekker luchtje. Echter heb ik een beetje boerse nagels. Ik knip ze zelf maar echt netjes zijn ze helaas niet echt te krijgen. Iemand ideeën? En wat kost een standaard pedicure ongeveer?
pi_139037149
Ik heb het 1x laten doen om te checken wat het inhoud en hoe het voelt.
Ze was ongeveer 20mins bezig: nagels knippen, eelt verwijderen en zalf smeren...eigenlijk niet heel boeiend.
Als je dike likdoorns hebt oid kan ik me voorstellen dat je dat laat verzorgen, verder: meh.
pi_139037334
IK ga naar de pedicure ja maar niet voor m'n handen maar voor m'n voeten. Ik heb nogal last van eelt onder m'n voeten. Ik krijg 6 behandelingen per jaar van de zorgverzekeraar maar ik ga elke 4 weken.

Je kunt toch gewoon naar zo'n Chinese nagelstudio gaan, wat kan jou dat schelen. Zolang je er gewoon netjes voor betaald. Wat kan jou het schelen als ''men'' dat nichterig vindt of niet. Het is 2014, wie nu nog ergens raar van opkijkt is in de middeleeuwen blijven steken.
pi_139037434
Google je op
1pedicure kosten    About 370,000 results (0.24 seconds) 
dan merk je op dat ze om en nabij 30 euro vragen (gemiddeld) voor een behandeling van 45 minuten.
Google is your friend, abuse your friends
pi_139037451
lijkt me niet meer of minder te kosten dan voor vrouwen.

Simpel op te zoeken dan toch?
pi_139037683
Ik denk dat je tussen de 10 en 15 euro kwijt bent. Ik betaal zelf (incl. gelnagellak) namelijk 20 euro


Edit: ik vind het trouwens goed dat een man naar de pedicure gaat, niets is zo walgelijk als onverzorgde smerige voeten. En er zijn sowieso wel meer mannen die gaan vanwege bijv. ingegroeide teennagels.
  zaterdag 19 april 2014 @ 09:56:31 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_139037737
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:52 schreef 1410 het volgende:
ik vind het trouwens goed dat een man naar de pedicure gaat, niets is zo walgelijk als onverzorgde smerige voeten.
:Y helemaal mee eens.
pi_139038045
Toch als je langs zo een nagelstudio of pedicure zaakje loopt ruikt het toch altijd zo zwaar naar fukashima niet normaal chemisch. Doet u mij maar wat anders.
pi_139039110
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Dven het volgende:

-
Denk eerst even naa voor je oordeelt. Omdat ik diabetes heb moeten mijn voeten regelmatig gecontroleerd worden op eeltvormig. Daarvoor krijg ik dus die vergoeding van 6 behandelingen per jaar kutje.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mord_Sith op 19-04-2014 11:17:58 ]
pi_139039163
Onzin en geflame verwijderd. Reageer ontopic of niet.
En verder:
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je hoeft niet positief te zijn, alleen voegt je post niets toe en is troll/geflame.

Als je geen antwoord wilt geven op zijn vraag, en wel TS wil afkraken, dan heb je niks te zoeken in het topic.

Simpele logica lijkt me.
Het is niet alsof je MOET posten, tenzij je een dwangneurose hebt uiteraard.
Lijst 'm in en hang 'm boven je bed.
Mokkel met stuntstok
pi_139040210
Kleine opmerking. Let op met die goedkope chineese nagelstudio s die overal opduiken. Ze gebruiken vaak producten die in europa niet zijn toegestaan.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_139056389
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:15 schreef valentijn101 het volgende:
Kleine opmerking. Let op met die goedkope chineese nagelstudio s die overal opduiken. Ze gebruiken vaak producten die in europa niet zijn toegestaan.
En hergebruiken vijlen. Lekker als de persoon voor je een schimmelnagel heeft :r
Mokkel met stuntstok
pi_139065428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:17 schreef JasVerstoppen het volgende:
IK ga naar de pedicure ja maar niet voor m'n handen maar voor m'n voeten. Ik heb nogal last van eelt onder m'n voeten. Ik krijg 6 behandelingen per jaar van de zorgverzekeraar maar ik ga elke 4 weken.

Het zou ook nogal raar zijn om voor je handen naar een pedicure te gaan ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')