abonnement Unibet Coolblue
pi_139043065
De hongerspelen las ik in 1 keer uit btw. Wilde het steeds wegleggen, maar dat lukte niet. Sochtends begonnen, Savonds uit.
Nu is de jongste m aan het lezen, oudste was er ook helemaal weg van O+
compact en kleverig.
pi_139043112
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik doe dat met enige regelmaat.
Meestal sla ik dan een blz open en lees ik die, om te zien hoe het geschreven is. Als het echt bagger is, laat ik t staan, anders begin ik er iig in. Gebeurt niet vaak dat ik het niet uit lees.
Nog twee van dat soort boeken liggen nu waarin ik nog moet beginnen :)
Tof :D

Ik ben niet zo'n bieb-ganger, ik vind dat altijd een beetje viezig :X mensen met paprikachipvingers en snot die dat afsmeren in zo'n boek. Brr.. Daarnaast wil ik boeken altijd zelf hebben. Ik ben dus echt iemand die boeken koopt. Ik vind een boekenkast ook echt super fijn om te hebben.

Mijn probleem is dat ik niet een boekenwinkel uit kan zonder iets te kopen :') Met gevolg dat ik sneller koop dan lees, dus nog stapels heb liggen hier.

Tegenwoordig lees ik ook boeken op de Ipad, maar ik moet zeggen, dat is toch niet hetzelfde...
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043122
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
De hongerspelen las ik in 1 keer uit btw. Wilde het steeds wegleggen, maar dat lukte niet. Sochtends begonnen, Savonds uit.
Nu is de jongste m aan het lezen, oudste was er ook helemaal weg van O+
Ik vind het ook echt geniaal, heb je ze alle 3 gelezen?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043133
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:40 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

op pagina 1? ;(
26.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139043211
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Tof :D

Ik ben niet zo'n bieb-ganger, ik vind dat altijd een beetje viezig :X mensen met paprikachipvingers en snot die dat afsmeren in zo'n boek. Brr.. Daarnaast wil ik boeken altijd zelf hebben. Ik ben dus echt iemand die boeken koopt. Ik vind een boekenkast ook echt super fijn om te hebben.

Mijn probleem is dat ik niet een boekenwinkel uit kan zonder iets te kopen :') Met gevolg dat ik sneller koop dan lees, dus nog stapels heb liggen hier.

Tegenwoordig lees ik ook boeken op de Ipad, maar ik moet zeggen, dat is toch niet hetzelfde...
ik koop eigenlijk alleen boeken als ik er wat uit kan leren. momenteel (al lang dus) bezig in méér van marianne thieme, maar moet ook nog the fabric of the cosmos & the elegant universe van brian greene lezen. laatste 2 zijn in het engels trouwens.

dan is lezen niet zo ontspannend als ik op dat moment had gehoopt. het schiet dus niet op. :')
pi_139043263
Ik moet nog beginnen in het boek van Lauren Graham *;

Waarom is lezen niet zo ontspannend voor je? Ik vind het heerlijk, even in een andere wereld gezogen worden. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043300
omdat ik dus vooral boeken van wetenschappers of met een wetenschappelijke grondslag lees. en die zijn vaak niet zo ontspannend. zelfs musicofilia van oliver sacks was niet echt een verhaal.

dus van ergens ingezogen worden is geen sprake bij dit soort boeken.
vroeger las ik altijd de vijf. en dan had ik dat wel! :Y)
pi_139043317
Ja de vijf :D die heb ik ook nog gelezen, geniale boeken. En snuf :9

Maar, dan lees je toch gewoon een ander boek?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043361
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ja de vijf :D die heb ik ook nog gelezen, geniale boeken. En snuf :9

Maar, dan lees je toch gewoon een ander boek?
je zou denken dat het inderdaad zo simpel is, maar op de een of andere manier heb ik nooit verhaalboeken, alleen kennisboeken. :')

de vijf was trouwens wel ge-ni-aal. :7
snuf ken ik niet. mijn zus las altijd de dolle tweeling, soort tegenhanger van de vijf.
pi_139043417
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:56 schreef perro. het volgende:

[..]

je zou denken dat het inderdaad zo simpel is, maar op de een of andere manier heb ik nooit verhaalboeken, alleen kennisboeken. :')

de vijf was trouwens wel ge-ni-aal. :7
snuf ken ik niet. mijn zus las altijd de dolle tweeling, soort tegenhanger van de vijf.
Je kent snuf de hond niet -O-
Ja de dolle tweeling las ik ook. En iets met een drieling. :+

Dat je ze niet hebt, daar kun je toch ook wat aan veranderen :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043518
ja, dat zou kunnen. al heb ik het weleens geprobeerd. :P

ik had vroeger ook een ander kinderboek. weet niet hoe het heette, maar leek veel op de vijf maar dan was er geen hond en speelde het zich af in wo2. 4 kinderen gaan wat varen nabij de kust van engeland, komen op een heel klein eilandje terecht, besluiten daar een paar dagen te kamperen. wanneer ze het eilandje verkennen zien ze aan de andere kant een kleine duitse legerbasis liggen, een geheime. moeten ze zich verstoppen en de vader van een van die kinderen zien te contacten, want die zit bij de geallieerden.

man, dat staat me nog zo goed bij, een van de spannendste boeken die ik vroeger ooit heb gelezen. ik kan alleen niet meer vinden hoe het heet. :')
pi_139043552
het komt mij ook erg bekend voor maar ik heb geen idee welk boek het is ;( ik heb dan ook echt al enorm veel boeken gelezen ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043576
zal eens kijken bij mijn ouders een keer, of ik het kan vinden. ik heb immers ook mijn voetbalplaatjesboek uit '90 gevonden. *)
pi_139043616
Goed idee :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043700
las je ook suske en wiske?
pi_139043723
Ja, af en toe. En de donald duck
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043737
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Tof :D

Ik ben niet zo'n bieb-ganger, ik vind dat altijd een beetje viezig :X mensen met paprikachipvingers en snot die dat afsmeren in zo'n boek. Brr.. Daarnaast wil ik boeken altijd zelf hebben. Ik ben dus echt iemand die boeken koopt. Ik vind een boekenkast ook echt super fijn om te hebben.

Mijn probleem is dat ik niet een boekenwinkel uit kan zonder iets te kopen :') Met gevolg dat ik sneller koop dan lees, dus nog stapels heb liggen hier.

Tegenwoordig lees ik ook boeken op de Ipad, maar ik moet zeggen, dat is toch niet hetzelfde...
ik zou ook liever kopen (al zou ik dan dit soort boeken ws mislopen) alleen werd dat op een gegeven moment gewoon te duur. Bovendien neemt het erg veel ruimte in beslag. Ik koop af en toe n boek (het laatste was dr sleep) en de rest haal ik bij de bieb. Scheelt erg veel in kosten!
Digitaal vind ik alleen handig op vakantie, dan hoef ik geen ruimte in m'n koffer te reserveren voor boeken :+
compact en kleverig.
pi_139043758
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt geniaal, heb je ze alle 3 gelezen?
ja, maar de eerste is wel echt verreweg de beste.
compact en kleverig.
pi_139043784
lees je er nog steeds 4 a 5 per week, jbtje?
pi_139043802
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zou ook liever kopen (al zou ik dan dit soort boeken ws mislopen) alleen werd dat op een gegeven moment gewoon te duur. Bovendien neemt het erg veel ruimte in beslag. Ik koop af en toe n boek (het laatste was dr sleep) en de rest haal ik bij de bieb. Scheelt erg veel in kosten!
Digitaal vind ik alleen handig op vakantie, dan hoef ik geen ruimte in m'n koffer te reserveren voor boeken :+
Daar heb je wel gelijk in, ik ben lid van ECI dus ik bestel sowieso elk kwartaal een boek of dvdbox.
Boeken blijven duur ;(
Ja, bij de bieb betaal je toch maar een paar cent, en er zijn zelfs veel boeken gratis als ik mijn moeder moet geloven :)

Met de ruimte heb ik dan weer geen moeite, ik hou van boekenwanden :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_139043812
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, maar de eerste is wel echt verreweg de beste.
Ja, dat is meestal zo ;( Maar ik moet zeggen dat de verfilming best aardig is. Heb je ze gezien? Alleen mist het natuurlijk weer een hoop.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:21:00 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139043856
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Nou nou, drie maanden droog staan. Het is me wat.
Drie maanden stelt weinig voor ja. Op hoeveel maanden zit jij nu fas?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139043869
Overigens vond ik kinderboeken al vanaf m'n tiende ofzo niet meer leuk, toen begon ik Stephen king te lezen en Jean m auel :') eerste boekverslag op de middelbare school ging over 'De stam van de Holenbeer'
En daarvoor las ik veel boeken met n misbruik-/mishandeling thema. Ik hield niet zo van 'gewone' boeken, die m'n klasgenootjes lazen. :@
compact en kleverig.
  zaterdag 19 april 2014 @ 15:21:48 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139043875
Snuf de hond O+
De Vijf had ik samen met mijn ex alle delen van, en dan in de uitvoering met de witte kaften nog.
Best stom dat ik haar die heb laten houden.

Nu begonnen met de laatste trilogie van Feist
pi_139043882
quote:
19s.gif Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef perro. het volgende:
lees je er nog steeds 4 a 5 per week, jbtje?
met vlagen, op dit moment wel. Maar ik heb ook weleens maanden dat ik nauwelijks lees.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')