abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:09:07 #1
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139027857
Na mijn eerste positieve ervaring op V&A hier ben ik opzoek naar een andere telefoon, gewoon omdat het kan. Ik zit niet vast aan een merk, wel heb ik een paar eisen:

Minimaal 4,5 inch en 1080p
4G ondersteuning
Android


Wat je ziet zijn vuiltjes op de camera lens, geen beschadiging!

De Samsung Galaxy S4 is nog geen jaar oud. Helaas zit er een klein beschadiging rechts bovenin de hoek van het scherm. Dit gaat niet over het scherm zelf, maar betreft de rand. Zie:

Is niet echt te zien, behalve vanuit een bepaalde hoek, maar wel even netjes om te vermelden.
Verder minimale gebruikersschade, is nooit laten vallen en altijd netjes behandeld met hoesjes.

Verder heeft hij 4.4.2 Slimkat. Dit zorgt voor een sneller toestel, met meer functies en ook nog eens langere accuduur! Mocht je dit een probleem vinden, dan plaats ik hem terug

Er zit nog meer dan een jaar garantie op het toestel, daarnaast zijn accesoires nog aanwezig: Doosje, boekje, originele oplader en oortjes (1 maat oortjes plugs wordt uit hygiëne niet mee gegeven). Tevens heb ik meerdere hoesjes die je gratis mee krijgt.

Ter richtlijn even een aantal telefoons van ongeveer dezelfde nieuwwaarde, maar zeker niet beperkt tot:

LG Nexus 5
LG G2
Sony Xperia Z series Z1
HTC One series

Geen iPhones of Windowsphones. Bij betaling bij aanzienlijke meerwaarde.

De telefoon woont in Den Bosch, per openbaar vervoer kan ik evt. verplaatsen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:15:02 #2
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_139028109
Wat is dit? is dit een [TR] of [TK] topic?
Vraagprijs??
Ik bied 3 tientjes!!
pi_139028296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:15 schreef Beavis het volgende:
Wat is dit? is dit een [TR] of [TK] topic?
Vraagprijs??
Ik bied 3 tientjes!!
Ik bed 5 tientjes
pi_139030541
Evt interesse in een HTC one (M7)?
Wat heb je er voor over?
  vrijdag 18 april 2014 @ 23:16:50 #5
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139030933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Evt interesse in een HTC one (M7)?
Wat heb je er voor over?
Zeker!

De toestellen zijn identiek qua chipset.

Htc heeft een aantal voordelen en Samsung ook. Ik zou niet bij willen betalen voor een dergelijke ruil.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')