abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2014 @ 19:52:11 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_144933991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:14 schreef Thezappa het volgende:
ga je samenwonen?
Ja.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 10:49:26 #52
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_145119476
Ik heb overigens een totaalpakket meegefinancierd, daarbij kon ik kiezen uit 4 vloeren. Niet veel, maar nu blijken ze dat te gaan uitbreiden. Nice! 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2014 @ 11:29:41 #53
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_147701063
Ohja de bouw is nog niet begonnen we hopen dat dit in februari van start gaat... hopen :P.
Intussen is mijn bankofferte verlopen, vorige week een nieuwe getekend tegen 2,8% rente :o. Half jaar geleden was dit nog 3,54% :D. In dit geval is het dus positief dat de hele bende uitloopt 8-)

En de keukenboer die de keuken zou fiksen gaat sluiten :{. We zijn welkom in het filiaal in Zaandam, maar daar zit ik dan weer niet op te wachten. Dus nu moet de projectontwikkelaar kijken wat ie gaat doen. Hij heeft een contract met de keukenboer in Almere en niet in Zaandam.
Hoe dan ook fiksen ze maar een keuken, daar is immers voor getekend :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_147706296
7m2 tuin... :'). maar gefeliciteerd ermee.
Scheren is voor schapen!
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2014 @ 14:56:51 #55
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_147706588
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
7m2 tuin... :'). maar gefeliciteerd ermee.
Bedankt ouwe Ruis O+. En nog altijd 7m2 meer dan dat ik nu heb :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_147707269
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:56 schreef Skaai het volgende:

[..]

Bedankt ouwe Ruis O+. En nog altijd 7m2 meer dan dat ik nu heb :P.
Leuk hoor...

Heb je al tuinplannen/inrichting??

(ik heb 80m2 achtertuin, maar doe er nog helemaal niks mee.... ;( )
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2014 @ 21:32:06 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_147719999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef MOON76 het volgende:

[..]

Leuk hoor...

Heb je al tuinplannen/inrichting??

(ik heb 80m2 achtertuin, maar doe er nog helemaal niks mee.... ;( )
Ik heb nog geen plannen voor de tuin inrichting, maar ik wil misschien wel een moestuintje, gewoon cherrytomaatjes en zulks laten groeien :D.
En een klein zithoekje, lekker chill 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 19 december 2014 @ 09:55:54 #58
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_147734141
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik heb nog geen plannen voor de tuin inrichting, maar ik wil misschien wel een moestuintje, gewoon cherrytomaatjes en zulks laten groeien :D.
En een klein zithoekje, lekker chill 8-)
Met dat idee loop ik ook al een paar maanden rond....uitvoering helaas nul!!... ;)
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_147793888
Leuk topic, ga ik zeker volgen. Dat Van Pijkeren ken ik wel (Middle of nowhere in Dalfsen), zit zelf aan een van hun andere projecten verbonden (Almeerplant Appartementen) en als het een vergelijkbaar traject voor je zal zijn als mensen die al langer dan ik aan Almeerplant Appartementen vast zitten dan duurt het nog wel even eer alles klaar is dus sterkte alvast.
  † In Memoriam † zondag 21 december 2014 @ 17:08:31 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_147807781
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 08:40 schreef DJJoris het volgende:
Leuk topic, ga ik zeker volgen. Dat Van Pijkeren ken ik wel (Middle of nowhere in Dalfsen), zit zelf aan een van hun andere projecten verbonden (Almeerplant Appartementen) en als het een vergelijkbaar traject voor je zal zijn als mensen die al langer dan ik aan Almeerplant Appartementen vast zitten dan duurt het nog wel even eer alles klaar is dus sterkte alvast.
Ik ken het project Appartemenen Almeerplant, daar had ik in eerste instantie ook interesse in maar was allemaal al verkocht. Maar het probleem bij Almeerplant is dat er nog een aantal panden moesten worden gesloopt en de heisa rondom die vergunningen was nogal lastig voor onze gemeente blijkbaar. Hoop ellende en vooral veel tijd, maar gelukkig zijn ze nu begonnen :)
Hier is de grond al rijp voor de bouw (er staat niks) dus is het alleen even samengeknepen zitten met de billen voor de laatste weken ;)

Heb jij ook voor dat totaalpakket gekozen, keuken, vloer en afgewerkte wanden enzo?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_147812891
Ik had geluk, iets meer dan een maand geleden bleek er opeens een appartement vrij te zijn gekomen. Mijn moeder had namelijk via Facebook gevraagd of er nog appartementen vrij waren en er was er net 1 vrijgekomen dus gelijk afspraak gemaakt en nu druk bezig met laatste loodjes voor de hypotheek (bank moet offerte aanmaken).
Almeerplant ging inderdaad rap sinds ze op 24 november begonnen met slopen alleen nu ligt het geloof ik weer even stil, verwachtingen waren namelijk op 10 januari de eerste paal maar het schijnt dat ze dan pas aan de riolering en de electra e.d. gaan beginnen aan te leggen dus nu op 10 januari de vloer kiezen.

Ik heb inderdaad voor dat totaalpakket gekozen, leek mij uiteindelijk de voordeligste keuze met alles. Verder is het natuurlijk perfect dat de vloer al helemaal ligt en de keuken klaar is met flink wat inbouwapparatuur. Ik vond het de ideale deal omdat ik niet zo handig ben. Heb jij er niet voor gekozen? Ik neem tenminste aan dat ze bij beide projecten dezelfde opties hebben.
pi_147835165
Gefeliciteerd!
pi_147836953
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
7m2 tuin... :').
Is wel makkelijk te onderhouden. Dat kun je gewoon zelf doen!

(al heb ik het idee dat je dan moet kiezen voor ofwel een terras waar je een tuinsetje neer kan zetten, ofwel een tuin waar je niet echt in kan verblijven...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147838690
Leuk in Almere! Groot gelijk dat je weg gaat daar uit poort haha. Wel balen dat de bouw pas zo laat is, maar wat een heerlijke rente! Wij hebben vorige maand een hypotheek afgesloten tegen 3,75 of heb je een hele korte looptijd?

Een tuin *O* *O* *O*
pi_147839557
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuk in Almere! Groot gelijk dat je weg gaat daar uit poort haha. Wel balen dat de bouw pas zo laat is, maar wat een heerlijke rente! Wij hebben vorige maand een hypotheek afgesloten tegen 3,75 of heb je een hele korte looptijd?

Een tuin *O* *O* *O*
10 jaar bij de Rabo staat ook al weer even onder de 3%, dus als jij 3,75% moet betalen heb je ofwel een langere looptijd, ofwel een hoger risico (b.v. meer dan 100% gefinancieerd), ofwel betaal je gewoon teveel. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147839894
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

10 jaar bij de Rabo staat ook al weer even onder de 3%, dus als jij 3,75% moet betalen heb je ofwel een langere looptijd, ofwel een hoger risico (b.v. meer dan 100% gefinancieerd), ofwel betaal je gewoon teveel. ;)
ik heb een lange looptijd inderdaad :)
pi_147839943
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Cassandra87 het volgende:

ik heb een lange looptijd inderdaad :)
Boven de 10 jaar neemt het fors toe. Alleen dat al vind ik een prima reden om het bij 10 jaar te houden, want de kans dat over 10 jaar de rente zoveel hoger is, is zeker als je het contant maakt nihil.

(al komt dit advies neem ik aan te laat ;))
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147840070
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Boven de 10 jaar neemt het fors toe. Alleen dat al vind ik een prima reden om het bij 10 jaar te houden, want de kans dat over 10 jaar de rente zoveel hoger is, is zeker als je het contant maakt nihil.

(al komt dit advies neem ik aan te laat ;))
geheel off-topic, sorry skaai

Als je het contant maakt? Wij hebben er voor gekozen omdat we de hypotheek met gemak konden betalen en de maandlasten jaarlijks lager werden. Wat de rente ook gaat doen met de tijd, zien we dan wel :) huis is dan grotendeels afgelost.

Hypotheek is al rond dus advies is inderdaad te laat ;)
pi_147840455
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 13:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Als je het contant maakt?
Als je 100 euro over 10 jaar moet betalen is dat niet gelijk aan 100 euro nu betalen. Contant maken betekent dat je er een waarde tegenover zet die rekening houdt met dat je pas over 10 jaar moet betalen. Dat is dan het bedrag dat je nu weg zou moeten zetten om over 10 jaar die 100 euro te kunnen betalen.

quote:
Wij hebben er voor gekozen omdat we de hypotheek met gemak konden betalen en de maandlasten jaarlijks lager werden. Wat de rente ook gaat doen met de tijd, zien we dan wel :) huis is dan grotendeels afgelost.
Dat is juist een reden om voor de lagere rente met bijbehorende kortere looptijd te kiezen... Maar goed, je krijgt er extra zekerheid voor terug, dus het is niet helemaal weggegooid geld natuurlijk.

Verder maar weer on topic. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 21:11:37 #70
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148067032
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef DJJoris het volgende:
Ik had geluk, iets meer dan een maand geleden bleek er opeens een appartement vrij te zijn gekomen. Mijn moeder had namelijk via Facebook gevraagd of er nog appartementen vrij waren en er was er net 1 vrijgekomen dus gelijk afspraak gemaakt en nu druk bezig met laatste loodjes voor de hypotheek (bank moet offerte aanmaken).
Almeerplant ging inderdaad rap sinds ze op 24 november begonnen met slopen alleen nu ligt het geloof ik weer even stil, verwachtingen waren namelijk op 10 januari de eerste paal maar het schijnt dat ze dan pas aan de riolering en de electra e.d. gaan beginnen aan te leggen dus nu op 10 januari de vloer kiezen.

Ik heb inderdaad voor dat totaalpakket gekozen, leek mij uiteindelijk de voordeligste keuze met alles. Verder is het natuurlijk perfect dat de vloer al helemaal ligt en de keuken klaar is met flink wat inbouwapparatuur. Ik vond het de ideale deal omdat ik niet zo handig ben. Heb jij er niet voor gekozen? Ik neem tenminste aan dat ze bij beide projecten dezelfde opties hebben.
Wat handig van je moeder (ze heet Louise? :P) ;) gefeliciteerd!

Ik heb ook voor het totaalpakket gekozen. Ik had best een wensenlijst als ik ging kopen, dat was onder andere dat er een leuke keuken zou komen, en een mooie vloer. Overigens komt er binnenkort wel meer keuze in vloeren heb ik begrepen :). Maar dit pakket was voor mij ideaal :). Nu maar hopen dat het een beetje soepel loopt met de keukenboer.
Opties zijn bij beide projecten op een paar puntjes na hetzelfde (keuken is ietsjes anders, ik heb 2 keukenkastjes aan de muur erbij, maar daarbij is de ruimte onderop weer minder). Verder wil ik de oven groter en de koelkast iets kleiner (ik ga mijn vriezer apart doen) omdat ik nou eenmaal van bakken houd ;).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zondag 28 december 2014 @ 21:12:43 #71
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148067101
Ik heb overigens voor die rente een looptijd van 10 jaar :).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_148166864
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef Skaai het volgende:

[..]

Wat handig van je moeder (ze heet Louise? :P) ;) gefeliciteerd!

Ik heb ook voor het totaalpakket gekozen. Ik had best een wensenlijst als ik ging kopen, dat was onder andere dat er een leuke keuken zou komen, en een mooie vloer. Overigens komt er binnenkort wel meer keuze in vloeren heb ik begrepen :). Maar dit pakket was voor mij ideaal :). Nu maar hopen dat het een beetje soepel loopt met de keukenboer.
Opties zijn bij beide projecten op een paar puntjes na hetzelfde (keuken is ietsjes anders, ik heb 2 keukenkastjes aan de muur erbij, maar daarbij is de ruimte onderop weer minder). Verder wil ik de oven groter en de koelkast iets kleiner (ik ga mijn vriezer apart doen) omdat ik nou eenmaal van bakken houd ;).
Ze heet inderdaad Louise ja ;-). Maar dank je voor de felicitatie, ik voel me een grote bofkont :).
De grotere keuze van vloeren is geloof ik vanaf 10 januari beschikbaar, ik heb me in vedergeval aangemeld voor die dag om een keuze te maken (al is er nu gezeur bij de keukenboer die de showroom in Almere heeft gesloten).
Toevallig vandaag mijn hypotheekofferte binnengekregen van mijn bank dus snel naar de Notaris toe nu om de bouwrente in mijn geval niet op te laten lopen. Ik wist trouwens niet dat we nog wijzigingen konden aanbrengen aan de keukens bij het sleutelklaarpakket. Anders had ik zelf denk ik misschien ook nog iets aangepast maar doordat Houtsma uit Almere is vertrokken en ik toch daadwerkelijk de hypotheek snel moest regelen (want ze zijn al begonnen met voorbereidingen) ben ik uiteindelijk wel tevreden met de standaard keuken van het sleutelklaar pakket.
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2015 @ 05:06:22 #73
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148346029
Je kan tot 12 weken voordat de woning wordt opgeleverd nog aanpassingen doen aan de keuken :). Ik wil een grotere oven namelijk, en een 5 pits gasfornuis. Had een Zanussi folder gehad :P waar veel mooier spul in stond :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_148377209
Wat kost zon appartement?
Interessant he ?
pi_148465938
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 05:06 schreef Skaai het volgende:
Je kan tot 12 weken voordat de woning wordt opgeleverd nog aanpassingen doen aan de keuken :). Ik wil een grotere oven namelijk, en een 5 pits gasfornuis. Had een Zanussi folder gehad :P waar veel mooier spul in stond :D
Oh beter :), ik werd eergisteren gebeld door Houtsma keukens dat ik inderdaad pas me druk hoefde te gaan maken om de keuken wanneer de oplevering nog maar 12 weken verwijderd is.

Zijn ze trouwens al begonnen met bouwen voor de Indische Toren of ligt dat ook op dit moment stil?
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 20:11:41 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148520859
We kregen toevallig vanavond een mailtje dat er nog geen beweging in zit :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2015 @ 20:13:28 #77
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_148520918
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:56 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat kost zon appartement?
http://www.indischetoren.nl/
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_148522899
Wat is het prijsverschil als je hem kaal en compleet wil?
Laminaat laten leggen, krijg je dan niet van dat spot en spot goedkope laminaat ? en dat elk huis dezelfde vloer heeft.
Interessant he ?
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 10:04:26 #79
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152813991
Keiharde schop! Er wordt nog niks gebouwd, maar de vergunning is in februari verleend, is inmiddels onherroepelijk verklaard, in juni grond voorbereiden ofzo en over drie weken ga ik de hypotheek passeren!

Er gebeurd eindelijk iets :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_152848532
Wel fijn dat er eindelijk iets gebeurt _O_
pi_152849405
Een voortuin waar al die balkons boven hangen. Ik pas. Wel lekker goedkoop wonen daar ^O^ :) . Al vind ik Almere het afvoerputje van Nederland :@
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2015 @ 19:21:32 #82
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_152887701
Bedankt voor je input. Daar kan ik wat mee. :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 19:43:57 #83
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_152888200
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef Skaai het volgende:
Keiharde schop! Er wordt nog niks gebouwd, maar de vergunning is in februari verleend, is inmiddels onherroepelijk verklaard, in juni grond voorbereiden ofzo en over drie weken ga ik de hypotheek passeren!

Er gebeurd eindelijk iets :P
Nou, dat mocht toch wel een keer tijd worden dan :P
pi_153861875
Volgens mij is de bouw begonnen :-).
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2015 @ 17:45:49 #85
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153862035
Klopt! Dag of drie geleden!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_153862065
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 17:45 schreef Skaai het volgende:
Klopt! Dag of drie geleden!
Dan moeten ze flink doorbouwen als ze de eerste prognose willen redden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2015 @ 17:50:01 #87
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_153862104
Die gingen ze al niet halen, dus verschuift de boel automatisch he :P. Ik heb wel geopperd dat ik toch begane grond ga wonen en er als eerste in kan :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:52:33 #88
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_153862158
Ga uit protest gewoon alvast op de plaats zitten waar je tuin komt, wat denken ze wel niet. Mooi weer.
pi_153865005
Tuin altijd leuk, als je oud bent kun je nog altijd je tuin wegdoen.
pi_154207424
Heeft Indische Toren vandaag misschien ook een opleveringsprognose gekregen? Of is het daar nog te pril voor bij jullie?
  † In Memoriam † donderdag 8 oktober 2015 @ 18:15:10 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_156693128
Ik heb niks gehoord, maar er vandaag hadden we de zogenaamde eerste paal ceremonie :D
Omdat ik een van de eerste kopers ben mocht ik met een helmpje in de hei machine :P

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_156694148
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:15 schreef Skaai het volgende:
Ik heb niks gehoord, maar er vandaag hadden we de zogenaamde eerste paal ceremonie :D
Omdat ik een van de eerste kopers ben mocht ik met een helmpje in de hei machine :P

[ afbeelding ]
:D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_156694247
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:15 schreef Skaai het volgende:
Ik heb niks gehoord, maar er vandaag hadden we de zogenaamde eerste paal ceremonie :D
Omdat ik een van de eerste kopers ben mocht ik met een helmpje in de hei machine :P

[ afbeelding ]
Leuke foto!
pi_156699010
Anderhalf jaar sinds de 1e post in dit topic -O-
Je zult wel popelen van ongeduld.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 22:03:58 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_156699161
Heeft lang geduurd :o maar eindelijk actie *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:06:46 #96
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_156713020
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:58 schreef bluemoon23 het volgende:
Anderhalf jaar sinds de 1e post in dit topic -O-
Je zult wel popelen van ongeduld.
Dat valt op zich wel mee , maar toen ik in augustus mijn keuken ging samenstellen had ik wel heel erg de behoefte van 'ik wil mijn keuken nu nu nu!!' :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:17:32 #97
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_156713151
Ohja, keuken! Taupe teint O+
En ja er hoort een kraan bij :D

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_156721556
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:15 schreef Skaai het volgende:
Ik heb niks gehoord, maar er vandaag hadden we de zogenaamde eerste paal ceremonie :D

bij een eerste paal ceremonie denk ik altijd aan iets anders maar dat is mijn "dirty mind"

mooie keuken trouwens en mooi dat het inmiddels een beetje opschiet
pi_159239037
Leuk kwam dit topic bij toeval tegen via google.

Schiet het ondertussen al op met de bouw? Stap zelf ook in een nieuwbouw project van dezelfde makelaar voor een appartement in poort :)

Ik heb hiervoor vrijdag een gesprek met Van Pijkeren en hoop dat zij een beetje redelijk zijn qua meerwerk prijzen en opties.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 21:04:07 #100
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_159239293
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:17 schreef Skaai het volgende:
Ohja, keuken! Taupe teint O+
En ja er hoort een kraan bij :D

[ afbeelding ]
Hoe is het hier eigenlijk met de bouw van de woning ? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')