abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 18 april 2014 @ 09:34:12 #1
364681 over_hedge
pi_139003927

Welkom in het FUT 14 topic!

Karper Cup 2.0

PS3 stand

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER: enkele profielschetsen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* www.wefut.com *O* *O* *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_139003937

Even een nieuwe UI gemaakt voor Toefjes.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_139004004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Even een nieuwe UI gemaakt voor Toefjes.
_O- Mijn jeugdheld gewoon straks als trainer bij AZ _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:33 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

beste toefjes,

indien je al klant bent bij ziggo

ziggo mobiel _O_

teven goede morgen :W
Beste FCsuarez

Rotterdam = UPC , en die hebben geen mobiele afdeling.

toch bedankt voor de suggestie, deze is met waardering in ontvangst genomen.

Met vriendelijke groet,

Toefjes
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:38:20 #4
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_139004009
spaarrekening hebben voor luxe dingen _O_

en als je dan hoort wat een gemiddeld gezin op die spaarrekening heeft staan -O-
Hollanders hebben wel de naam zuinig te zijn, maar vraag me wel eens af waar dat op gebaseerd is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

_O- Mijn jeugdheld gewoon straks als trainer bij AZ _O_

[..]

Beste FCsuarez

Rotterdam = UPC , en die hebben geen mobiele afdeling.

toch bedankt voor de suggestie, deze is met waardering in ontvangst genomen.

Met vriendelijke groet,

Toefjes
Beste Toefjes,

Speciaal voor u zullen wij die ratten van UPC zo snel mogelijk weg proberen te drijven daar zodat u van onze diensten gebruik kunt maken.

Ziggo
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_139004045
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
spaarrekening hebben voor luxe dingen _O_

en als je dan hoort wat een gemiddeld gezin op die spaarrekening heeft staan -O-
Hollanders hebben wel de naam zuinig te zijn, maar vraag me wel eens af waar dat op gebaseerd is.
Gewoon je vaste lasten laag houden. Met het verschil tussen salaris en vaste lasten kan ik sowieso een nieuwe koelkast, wasmachine, of TV kopen. Of een dure reparatie aan de auto financieren.

In deze tijd kun je beter aflossen op je hypotheek, zodat je de rente van 4 a 6 procent niet hoeft te betalen, in plaats van de 1.5% vangen op je spaarrekening.
  FOK!fotograaf vrijdag 18 april 2014 @ 09:42:15 #6
364681 over_hedge
pi_139004081
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
spaarrekening hebben voor luxe dingen _O_

en als je dan hoort wat een gemiddeld gezin op die spaarrekening heeft staan -O-
Hollanders hebben wel de naam zuinig te zijn, maar vraag me wel eens af waar dat op gebaseerd is.

[..]

Beste Toefjes,

Speciaal voor u zullen wij die ratten van UPC zo snel mogelijk weg proberen te drijven daar zodat u van onze diensten gebruik kunt maken.

Ziggo
Ik heb best veel op mijn spaarrekening *O* Heb een jaar fulltime gewerkt maar woonde toen nog thuis. Dus had echt 300 vaste lasten ongeveer en de rest van mijn salaris ging op mijn spaarrekening. :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_139004110
Ik ben bang dat Maver straks komt dat hij de Galaxy S5 heeft, en een bomvolle spaarrekening -O-
pi_139004131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
spaarrekening hebben voor luxe dingen _O_

en als je dan hoort wat een gemiddeld gezin op die spaarrekening heeft staan -O-
Hollanders hebben wel de naam zuinig te zijn, maar vraag me wel eens af waar dat op gebaseerd is.
Nou, hier met de vergadering van de VvE hadden we allerlei koekjes op tafel gezet voor bij de koffie (en unlimited supply aan drankjes). Je had die Amsterdammers eens moeten zien schrokken jongen :'). Toen de vergadering bij iemand anders was, kregen we 1 kopje koffie....
Ik denk dat het in die dingetjes zit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:45:08 #9
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_139004145
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:43 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben bang dat Maver straks komt dat hij de Galaxy S5 heeft, en een bomvolle spaarrekening -O-
In dat geval tank ik vanaf morgen standaard in Belgie.
NAC Breda
Rèsbaarge
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:45:53 #10
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_139004160
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:44 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nou, hier met de vergadering van de VvE hadden we allerlei koekjes op tafel gezet voor bij de koffie (en unlimited supply aan drankjes). Je had die Amsterdammers eens moeten zien schrokken jongen :'). Toen de vergadering bij iemand anders was, kregen we 1 kopje koffie....
Ik denk dat het in die dingetjes zit.
_O- _O-

So true -O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_139004200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:44 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nou, hier met de vergadering van de VvE hadden we allerlei koekjes op tafel gezet voor bij de koffie (en unlimited supply aan drankjes). Je had die Amsterdammers eens moeten zien schrokken jongen :'). Toen de vergadering bij iemand anders was, kregen we 1 kopje koffie....
Ik denk dat het in die dingetjes zit.
Ik ken iemand, die neemt van werk altijd een kan koffie uit de koffie automaat mee, en drinkt die dan thuis op. Metro gaat ook mee, die leest hij bij het raam, want daar staat toevallig een straatlantaren voor. Hij heeft uitgerekend hoeveel hij nodig heeft om in leven te blijven, zo'n 7 euro per week aan eten en drinken geeft hij uit _O-

Gaat op de fiets naar het werk, en als hij op tijd is, dan stapt hij het laatste stukje af, en gaat hij met de fiets op de schouder verder. Spaart slijtage op de banden _O_ _O-

Die man is wel helemaal binnen, alleen zal hij er nooit van kunnen genieten met zo'n dwangneurose.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:48:39 #12
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_139004226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

_O- _O-

So true -O-
Misschien is het ook wel een verschil tussen Brabanders en Amsterdammers (of Randstedelingen).
Ik moet nog steeds lachen om het wijf dat op ons zat te haten dat we "provinciaaltjes waren", terwijl die snol uiteindelijk haar appartement voor 1/4 minder heeft gedumpt dan de oorspronkelijke vraagprijs _O-
Sinds dat wij hier wonen heeft het al zeker 2 jaar leeg gestaan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_139004231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die neemt van werk altijd een kan koffie uit de koffie automaat mee, en drinkt die dan thuis op. Metro gaat ook mee, die leest hij bij het raam, want daar staat toevallig een straatlantaren voor. Hij heeft uitgerekend hoeveel hij nodig heeft om in leven te blijven, zo'n 7 euro per week aan eten en drinken geeft hij uit _O-

Gaat op de fiets naar het werk, en als hij op tijd is, dan stapt hij het laatste stukje af, en gaat hij met de fiets op de schouder verder. Spaart slijtage op de banden _O_ _O-

Die man is wel helemaal binnen, alleen zal hij er nooit van kunnen genieten met zo'n dwangneurose.
Ho-ly shit...
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:49:22 #14
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_139004241
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die neemt van werk altijd een kan koffie uit de koffie automaat mee, en drinkt die dan thuis op. Metro gaat ook mee, die leest hij bij het raam, want daar staat toevallig een straatlantaren voor. Hij heeft uitgerekend hoeveel hij nodig heeft om in leven te blijven, zo'n 7 euro per week aan eten en drinken geeft hij uit _O-

Gaat op de fiets naar het werk, en als hij op tijd is, dan stapt hij het laatste stukje af, en gaat hij met de fiets op de schouder verder. Spaart slijtage op de banden _O_ _O-

Die man is wel helemaal binnen, alleen zal hij er nooit van kunnen genieten met zo'n dwangneurose.
:D dat is wel heel ziek
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_139004246
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die neemt van werk altijd een kan koffie uit de koffie automaat mee, en drinkt die dan thuis op. Metro gaat ook mee, die leest hij bij het raam, want daar staat toevallig een straatlantaren voor. Hij heeft uitgerekend hoeveel hij nodig heeft om in leven te blijven, zo'n 7 euro per week aan eten en drinken geeft hij uit _O-

Gaat op de fiets naar het werk, en als hij op tijd is, dan stapt hij het laatste stukje af, en gaat hij met de fiets op de schouder verder. Spaart slijtage op de banden _O_ _O-

Die man is wel helemaal binnen, alleen zal hij er nooit van kunnen genieten met zo'n dwangneurose.
_O- _O-
PSN: DePresident_
pi_139004272
Die slijtage op de banden heeft hij nu op zijn schoenen :P en ik heb sneller nieuwe schoenen nodig dan nieuwe fietsbanden volgens mij.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:51:36 #17
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_139004291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:48 schreef DuTank het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel een verschil tussen Brabanders en Amsterdammers (of Randstedelingen).
Ik moet nog steeds lachen om het wijf dat op ons zat te haten dat we "provinciaaltjes waren", terwijl die snol uiteindelijk haar appartement voor 1/4 minder heeft gedumpt dan de oorspronkelijke vraagprijs _O-
Sinds dat wij hier wonen heeft het al zeker 2 jaar leeg gestaan.
Ik denk dat het moeilijk is om zo het verschil tussen die 2 te bepalen. Ik ken ook best een aantal Amsterdammers die het er ook van nemen, en levensgenieters zijn. En een aantal mensen in mijn buurt die gewoon vrekkig zijn. Jongens in mijn voetbalteam die na de training als er geld wordt ingelegd niet een tientje lappen, maar 5 euro 40. "Want ik drink toch maar 2 biertjes en een cola" :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_139004330
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:50 schreef DutchSL het volgende:
Die slijtage op de banden heeft hij nu op zijn schoenen :P en ik heb sneller nieuwe schoenen nodig dan nieuwe fietsbanden volgens mij.
Schoenen zijn van zijn werkgever. Ook daar is over nagedacht.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:53:27 #19
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_139004338
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Schoenen zijn van zijn werkgever. Ook daar is over nagedacht.
_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_139004350
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Schoenen zijn van zijn werkgever. Ook daar is over nagedacht.
_O-
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:54:18 #21
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_139004360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik denk dat het moeilijk is om zo het verschil tussen die 2 te bepalen. Ik ken ook best een aantal Amsterdammers die het er ook van nemen, en levensgenieters zijn. En een aantal mensen in mijn buurt die gewoon vrekkig zijn. Jongens in mijn voetbalteam die na de training als er geld wordt ingelegd niet een tientje lappen, maar 5 euro 40. "Want ik drink toch maar 2 biertjes en een cola" :')
zo herkenbaar dit, altijd dezelfde die er op het laatst nog zitten en de restjes moeten dichten. -O-
maar gaat meer om het niet altijd maar in een zo groot mogelijk huis willen wonen en echt de max aan hypotheek zodat het net zou moeten kunnen, 1 tegenvallertje en je bent de spreekwoordelijke pisang.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_139004409
Ik ken wel iemand hier in de buurt die om zijn afval weg te gooien eens per dag naar de overkant loopt waar een publieke vuilnisbak staat bij het bushokje om de kosten van de vuilniszakken uit te sparen :')
pi_139004412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

zo herkenbaar dit, altijd dezelfde die er op het laatst nog zitten en de restjes moeten dichten. -O-
maar gaat meer om het niet altijd maar in een zo groot mogelijk huis willen wonen en echt de max aan hypotheek zodat het net zou moeten kunnen, 1 tegenvallertje en je bent de spreekwoordelijke pisang.
Ja. Of je gaat scheiden
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:57:11 #24
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_139004444
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik denk dat het moeilijk is om zo het verschil tussen die 2 te bepalen. Ik ken ook best een aantal Amsterdammers die het er ook van nemen, en levensgenieters zijn. En een aantal mensen in mijn buurt die gewoon vrekkig zijn. Jongens in mijn voetbalteam die na de training als er geld wordt ingelegd niet een tientje lappen, maar 5 euro 40. "Want ik drink toch maar 2 biertjes en een cola" :')
Dat lappen is bij ons ook altijd een fascinerend fenomeen. Lap je een tientje, maar daar krijg je uiteindelijk maar 3 of 4 biertjes voor. En dat terwijl een biertje 1,65 kost ofzo _O-
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:57:49 #25
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_139004457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja. Of je gaat scheiden
Dure aangelegenheid is dat. En voegt nul komma nul waarde toe _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')