abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 april 2014 @ 02:45:13 #201
381212 Gulara
From the future
pi_139136076
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Echt z'n geld waard dus :Y
Hoe doe je dat met baby in de doek als het +25° is trouwens? Ik las dat het dan wordt afgeraden om te dragen -O-
Hoewel mijn kind het niet eens so vervelend vindt, ben ik er geen fan van. Draagzak is nog redelijk te doen. Trek vooral iets zwarts aan als je van plan bent om je kind onderweg uit de doek/zak te halen, dan zie je de enorme zweetvlekken die zich rondom je torso hebben gevormd niet zo. :P

Ik twijfel nog steeds over de Tula. Mijn >80 cm kind is eigenlijk wel toe aan de toddler. Maar die vind ik zo breed voor m'n bonenstaak. En dan zit ie er weer zo diep in, terwijl hij graag z'n handen vrij heeft.

Kyara, KD, hebben jullie toevallig nog een fotootje van jullie gespuis in de tula?
pi_139136900
Ik heb de toddler gekocht toen Dot anderhalf en iets boven de 80cm was. Heeft nog best even geduurd voor ze er lekker in zat, ze kon in het begin amper over de rand kijken.
Ben er wel heel blij mee, met 3 en een meter past ze er nu nog prima in.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_139137467
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef Olf het volgende:

[..]

Haaaaa, ik ga een impopulaire mening verkondigen maar hier naast doeken en storchenwiege ook zo'n draagrugzak en er zijn zeker situaties waarin ik die verkies. En ik vind het zelf ook prima dragen eigenlijk. Maar ik ga dan ook op vakantie met een backpack en dit zit precies hetzelfde dus misschien is het gewenning.

Het is best een fijn zitvlak, en dan met d'r voetjes ondersteund vind ik het er niet gek uit zien. Zo ergonomisch als doek wordt het natuurlijk niet.
Voordeel vind ik ook dat ze makkelijk in en uit gaat, vooral nu ze ook loopt. Dan loopt ze stukken zelf en dan weer even zitten. Zelf ben ik misschien een langzame knoper, daar kan het ook aan liggen.

Wel denk ik dat er in deze categorie weer duizend soorten zijn, want af en toe zie je wel echt rare constructies.

Maarrrr dit is vloeken in de kerk hier, dus mocht je toch meer willen weten mag je pm'en. :+
Ik deel deze mening! Mijn vriend draagt er graag mee en mini klaagt ook niet als hij erin zit. Mini zat er voor het eerst in met 11 maanden en nu met 22 maanden vindt hij het ook nog prima. Hij gaat echt wel piepen als het niet fijn zit. Er kan ook veel aan versteld worden, dat is wel een werkje om alles goed te krijgen.

Voordeel is ook dat het veel luchtiger zit bij hogere temperaturen. Wij gebruiken deze drager vooral op vakantie, dus dat komt mooi uit. Mini vindt het ook prettig dat hij een stuk meer kan bewegen dan in een doek en in de wompat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139138023
Vraagje:
een van mijn meisjes is een echt kleef-kindje O+
Ik wil graag een drager. Nu probeerde ik een Tula Toddler maar daar zit ze nog niet lekker in. Ze is 17 maanden, 10 kilo en heeft maat 80/86.
Ik lees vaak mee hier, maar toch kan ik nu niet echt kiezen. Een Beco? Butterly2 of Soleil (is dat nieuw?). Of een Boba? Of... Keuzes keuzes.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:37:26 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_139138097
Boba zou ik niet doen als ze al in die maat zit. Hier werd de boba toen echt wat te klein (de ondersteuning van de beentjes ging niet meer van knieholte tot knieholte). Ik weet niet hoe het met de andere dragers zit.

Boba kan ik voor kleinere kindjes wel aanraden trouwens. Heb er fijn mee gedragen toen M. wat kleiner was.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139138147
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik deel deze mening! Mijn vriend draagt er graag mee en mini klaagt ook niet als hij erin zit. Mini zat er voor het eerst in met 11 maanden en nu met 22 maanden vindt hij het ook nog prima. Hij gaat echt wel piepen als het niet fijn zit. Er kan ook veel aan versteld worden, dat is wel een werkje om alles goed te krijgen.

Voordeel is ook dat het veel luchtiger zit bij hogere temperaturen. Wij gebruiken deze drager vooral op vakantie, dus dat komt mooi uit. Mini vindt het ook prettig dat hij een stuk meer kan bewegen dan in een doek en in de wompat.
Die luchtigheid vind ik inderdaad grote pre! Vooral omdat mijne hitte echt niet relaxed vindt.

Het niet-piepen argument is altijd wat discutabel omdat baby's een BB vaak ook prima vinden maar nu op hogere leeftijd vind ik het wel waardevoller idd. En vooral omdat ik het er zelf ook uit vind zien als een goede zithouding.
pi_139140873
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:32 schreef Cathmar het volgende:
Vraagje:
een van mijn meisjes is een echt kleef-kindje O+
Ik wil graag een drager. Nu probeerde ik een Tula Toddler maar daar zit ze nog niet lekker in. Ze is 17 maanden, 10 kilo en heeft maat 80/86.
Ik lees vaak mee hier, maar toch kan ik nu niet echt kiezen. Een Beco? Butterly2 of Soleil (is dat nieuw?). Of een Boba? Of... Keuzes keuzes.
ik heb er niet zo'n heel veel verstand van. Maar bij mijn oudste kon ik de beco tot 1,5 jaar gebruiken en toen werd hij toch echt te klein. Hij ging daarna in de wompat toddler. Toen ietsje te groot maar prima genoeg. En daar past hij nu nog in.

mijn jongste (14 maanden, maat 80+, 10 kilo) past nog prima in de wompat baby.

Edit: oudstr is 3,5 jaar, 1 meter denk ik en bijna 15 kg
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:05:46 #208
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139143455
Ik ga even zoeken Gulara!

Rose & Rebellion is trouwens ook een draagzakken merk. Ik vond het zelf wel erg mooi maar hij wordt hier weinig genoemd. Bij deze dus :P
pi_139145144
Olf: klopt wel dat het vooral voor oudere kindjes geldt. Maar rond de 11 maanden kon mijnes prima aangeven of hij goed zat, bij slecht geknoopte doek was hij er ook snel klaar mee.

Cathmar: mijnes zit nu in maat 86 en is iets over de 10 kg denk ik. Wij hebben de wompat baby maar die wordt nu langzaam aan wat te kort in de knieholtes. Het kan nog net. Ik denk wel dat de toddlerversie nog ruim is, vooral het rugpand is dan heel hoog. Dat zit nu eigenlijk nog wel prima bij de babyversie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139146723
Merci voor de input ladies. Ik ga eens zoeken. Iemand nog iets geschikts te koop?
Met een meidenkwartet
pi_139147597
Yay *O* M'n doek is onderweg!
pi_139147633
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ga even zoeken Gulara!

Rose & Rebellion is trouwens ook een draagzakken merk. Ik vond het zelf wel erg mooi maar hij wordt hier weinig genoemd. Bij deze dus :P
R&R peuterdragers zijn vooral fijn, en lelijk
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:34:46 #213
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139147727
Weet iemand een meisjesdoek voor een leuk bedrag? <60
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139147756
hopp miami
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:37:58 #216
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_139147814
Ik ga hem doorgeven ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_139151789
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Kyara het volgende:
Ik ga even zoeken Gulara!

Rose & Rebellion is trouwens ook een draagzakken merk. Ik vond het zelf wel erg mooi maar hij wordt hier weinig genoemd. Bij deze dus :P
Ik weet ook niet hoe het bij andere dragers is, maar bij Rose & Rebellion kun je ook zelf een drager laten maken met zelfgekozen stoffen. Wij zijn bezig om er eentje te laten maken zo, hij zat nl wel het beste, maar de printjes vind ik niet mooi.
  † In Memoriam † dinsdag 22 april 2014 @ 20:07:33 #218
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_139156641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:34 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand een meisjesdoek voor een leuk bedrag? <60
Ja, mijn door TF ingedragen Didymos Lilien Rosenquartz :) Heerlijke doek en echt lieve meisjes kleur.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:08:57 #219
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139156703
Macka, is die ook met zijde of was alleen de lilien hellblau (iso!!) met zijde?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139157707
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:08 schreef Kimpossible het volgende:
Macka, is die ook met zijde of was alleen de lilien hellblau (iso!!) met zijde?
http://wovenwrapsdatabase.com
Mijn bijbel tegenwoordig :'). Ook nog over gedacht om een doek te kopen die uit is gekomen op T.'s geboortedag..
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:40:40 #221
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139157787
oohhh dat is mijn iso :o ik heb er de ringsling van roseqaurtz O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139157953
Die van Macka is zooo heerlijk zacht O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139158072
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:42 schreef SupremeEvil het volgende:
Danku voor tips! Zat even te youtuben voor voorbeelden van de secure high back carry...kwam dit filmpje naar voren (Volgens mij een hele goede "how not to") Maar vanaf 4.15 is het een beetje zoals mijn M erbij gaat zitten na een paar seconden. Misschien gewoon vaker proberen en oefenen, en gelijk stoppen zodra ze t niet meer leuk vindt...
Een lap katoen van Wallmart :D ;( Ze praat zo vreselijk ongeïnteresseerd dat ik niet verder kwam dan 3,5 minuut, maar het lijkt idd geen draagwonder.
pi_139158702
Oh jammer, vanaf 5.50 wordt ie pas echt interessant, kind kan dr zo uitvallen :')

En doek die uitkomt op de geboortedag van je kindje...dan zou de mijnes de natibaby swan's lake zijn
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:05:12 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139159300
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 02:45 schreef Gulara het volgende:
Kyara, KD, hebben jullie toevallig nog een fotootje van jullie gespuis in de tula?
U vraagt, wij draaien.
Foto's van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
Ze zit hier alleen heel hoog omdat ze haar arm er bovenuit moest bij het omdoen (om ze daarna weer terug te stoppen) en ik had geen zin om opnieuw te doen.

Zo zit ze normaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')