Tja dat is dan gewoon lui en niet kijken/nooit opladen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:50 schreef Patroon het volgende:
Ik vind elektronisch schakelen nog steeds niks eigenlijk. De Ultegra Di2 is ook nog eens best zwaar. Was vorig jaar met een vriend bij Tecklenburg voor een toertocht. Kon hij na 20km niet meer schakelen omdat zijn batterij op was.
HAngt vooral van het aantal schakelbewegingen af. En gezien je in de polder niet zo veel hoeft te schakelen.....quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:31 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja dat is dan gewoon lui en niet kijken/nooit opladen.
Batterij gaat 4000km mee ofzo, en je kan met ledjes zien hoe vol die is.
En als eerste kan je voor niet meer schakelen, kan je achter nog iets van 500 keer schakelen als ik de handleiding mag geloven.
Als je dat topic leest dan zijn er van de vaste posters daar nog maar weinig over.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:33 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een leuk idee.
We gaan een user van nu interviewen met quotes die hij 2 jaar geleden deed. Eens kijken hoe hij daar nu tegen aan kijkt.
Buzz, lijkt mij de aangewezen persoon daarvoor, die weet nog precies wat ik allemaal heb gezegd
mmm zouden die nu een complex hebben?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat topic leest dan zijn er van de vaste posters daar nog maar weinig over.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat topic leest dan zijn er van de vaste posters daar nog maar weinig over.
Hèhèquote:Doelen: Aanvallend koersen bij de Sportklasse, 42-43 gemiddeld in tijdritten rijden, een hoge klassering in de Henk Lubberding Classic en gaan veldrijden.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/activities/129038218/overview
Zo veel km's, zo weinig segmenten
Om te beginnen begrijp ik niet waarom je 8bar in je 23mm flikkert. Ik verwacht niet dat je 80kg bent. Ik weeg met fiets en kleding ongeveer 78kg en gooi er achter 7,5bar en voor 7 bar in. Als je teveel bar in je band doet tov je gewicht, zal je rolweerstand alleen maar toenemen, omdat de band niet kan vervormen dus het remt af. Ik ben nog aan het experimenteren hoeveel bar ik in de 25mm wil doen. Laatst achter 7 en voor 6,5 en dat voelde wel goed, alleen ga ik voor ook 7 doen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je op 23mm normaliter 8 bar doet hoeveel bar zou je dan in 25mm moeten doen?
En nog een vraag als je een crosser met schijfremmen heb, is je wiel er dan gemakkelijk uit te halen? Een collega vroeg dat aan mij maar ik heb geen verstand van crossers. En kan je niet per ongeluk je vingers opensnijden aan die schijfremmen?
Hoe kan je snel zo'n oud topic vinden?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef Tommeke het volgende:
Hèhè. Hij staat genoteerd!
Ik was btw in 2008 echt cool. Toen had een Renault fiets met Sora en een bolletjestrui! En een helm van Mango die achteraf gezien slecht zat.
En ik vond lage sokken mooi, had wel al klikpedalen en was toen al zo slim om voor m'n toenmalige vriendinnetje een mountainbike te kopen zodat we samen konden fietsen.
Topicreeks: Recreatief Wielrennen 82: Op naar de grote evenementenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe kan je snel zo'n oud topic vinden?
Ik zou daar als vrouw zeker niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je op 23mm normaliter 8 bar doet hoeveel bar zou je dan in 25mm moeten doen?
En nog een vraag als je een crosser met schijfremmen heb, is je wiel er dan gemakkelijk uit te halen? Een collega vroeg dat aan mij maar ik heb geen verstand van crossers. En kan je niet per ongeluk je vingers opensnijden aan die schijfremmen?
Ik was toen al een ekte baas!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Daar is geen reet aan tussen allemaal pannekoeken en wannabe's. Het is ontzettend nerveus en je hangt meer in de remmen dan dat je lekker kan door fietsen. Snap niet waarom mensen dat graag willen doen.
Ga dan een echte koers rijden waar het vol op de kant komt en je zit te sterven in het wiel van je voorganger of wanneer je sterk bent je vol door de wind er langs knalt naar de voorste waaier
Dat is pas kicken!
Klopt misschien dat je 2000km maakt of misschien 6000km maar nogsteeds veel meer dan een normaal iemand in de maand fietst.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAngt vooral van het aantal schakelbewegingen af. En gezien je in de polder niet zo veel hoeft te schakelen.....
Waarom? WAAROM?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Om te beginnen begrijp ik niet waarom je 8bar in je 23mm flikkert. Ik verwacht niet dat je 80kg bent. Ik weeg met fiets en kleding ongeveer 78kg en gooi er achter 7,5bar en voor 7 bar in. Als je teveel bar in je band doet tov je gewicht, zal je rolweerstand alleen maar toenemen, omdat de band niet kan vervormen dus het remt af. Ik ben nog aan het experimenteren hoeveel bar ik in de 25mm wil doen. Laatst achter 7 en voor 6,5 en dat voelde wel goed, alleen ga ik voor ook 7 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |