abonnement Unibet Coolblue
pi_139100321
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Feyenoord officieel gedag gezegd na deze prijs? :D
No fucking way :+
pi_139101508
Maar ff hier plaatsen dan.

Mijn god wat een avond.

3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.

Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.

En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.

_O_ _O_ _O_

pi_139101800
Mooiste avond van mijn leven gehad. Voor de Sally's gekeken. Wat een feest, de halve liters bleven maar komen, niet normaal.....
pi_139103260
Weet iemand of en waar ik de wedstrijd terug kan kijken? Wil de wedstrijd ook nog ff zien met commentaar en herhalingen :+
  maandag 21 april 2014 @ 10:36:46 #155
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_139103288
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Maar ff hier plaatsen dan.

Mijn god wat een avond.

3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.

Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.

En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.

_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Leuk verslag, al zou ik persoonlijk die Feyenoorders een smet op jullie werk vinden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_139103530
Gefeliciteerd met de beker ^O^
pi_139103813
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Maar ff hier plaatsen dan.

Mijn god wat een avond.

3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.

Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.

En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.

_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Is dat nou Dominggus Lim Duan in dat groene shirt, helemaal vooraan?

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 08:33 schreef Monopoly het volgende:
Mooiste avond van mijn leven gehad. Voor de Sally's gekeken. Wat een feest, de halve liters bleven maar komen, niet normaal.....
Ik zag je nog op Nos.nl :D
pi_139103871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:12 schreef PicoMMP het volgende:
Wij Ajacieden mogen geen bier. En bij de Kuip wordt er evenementenbier verkocht. :'(

Goed voordrinken bij de Arena dan maar.
:') :')
pi_139103913
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Bussen rijden naar de IJsselhallen :P
Ja? Niks gehoord en ik woon pal naast de IJsselhallen.
pi_139103969
Er wordt al hard gebouwd in het Weezelandenpark en de muziek staat al aan. We hebben er zin aan! Alleen jammer van het weer.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_139104313
Gefeliciteerd! Historische overwinning, fantastische wedstrijd. ^O^
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 april 2014 @ 11:34:13 #162
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139104597
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren. :)
pi_139104681
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren. :)
Denk niet dat je vaak gezeten hebt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 april 2014 @ 11:49:18 #164
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_139104999
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Maar je hoorde het:

quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 18:06 schreef KingRoland het volgende:
JAJAJAJAJAJJA HATERS HIER HEBBEN GEEN MOND :D

_O- _O- _O- _O- _O-
Dus even normaal doen. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_139105004
Gefeliciteerd.
pi_139105058
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 06:21 schreef Intellectueel het volgende:
Maar ff hier plaatsen dan.

Mijn god wat een avond.

3 uurtjes geslapen en daar stond ik om 11 uur aan de bier en wodka. Bus 101, de eerste bus die vooruit reed op snelweg. Waren al om 14:30 bij de Kuip; hoe ik me heb vermaakt die 3 en halfuur voor de wedstrijd is mij onduidelijk, maar ik weet wel dat die alcohol aardig erin klapte. Zat eigenlijk op de tweede ring, maar middels wat smokkeltechnieken vak X bereikt. Prachtig uitzicht; de mooiste stadion van Nederland zonder twijfel. 0-1 achter binnen een mum van tijd en toen begon het gezeik met die vuurwerk. Zag Van der Sar nog wel het veld oplopen maar wat hij zei was mij volslagen onduidelijk. Was al blij dat de wedstrijd hervat werd en we met 4-1 in de rust voorstonden. En dan nog eens de 5-1 na rust. Ongelooflijk. Dit zijn van die momenten in je leven dat je slechts sporadisch meemaakt.

Na afloop oudere en bejaarde Rotterdammers die ons bij de bussen staan op te wachten om ons te bedanken. Feyenoord supporters die met vlagen op de viaducten staan om 340 Zwolle bussen uit te zwaaien en te bedanken. Autos die in Rotterdam massaal toeteren.

En dan nog vlak voor Zwolle op elke viaduct honderden supporters die ons staan op te wachten.

_O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd man. _O_ ^O^ Fantastische wedstrijd. Heerlijk sfeertje ook, mijn complimenten.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 21 april 2014 @ 11:52:06 #167
202014 JJH
Knetter. O+
pi_139105068
Ik heb volgens mij mijn stem in de kuip laten liggen. :')
  maandag 21 april 2014 @ 11:52:31 #168
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_139105081
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denk niet dat je vaak gezeten hebt :P
Voor de wedstrijd wel, tijdens een paar keer, maar vaak inderdaad gestaan ja. :P
pi_139105310
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 08:33 schreef Monopoly het volgende:
Mooiste avond van mijn leven gehad. Voor de Sally's gekeken. Wat een feest, de halve liters bleven maar komen, niet normaal.....
Ouwe baas, ik zag je op tv :D
pi_139105403
PEC-fans: VAN HARTE GEFELICITEERD. Dik en dik verdiend. We zijn afgeslacht. Bedankt dat jullie het bij 5-1 hielden. Het had zomaar 8-1 kunnen worden.

Ik was om 11:30 weg van huis en om 0:30 weer thuis. Wat een groot voetbalfeest had moeten worden (los van de uitslag) werd verpest door wat josti's uit ons 'sfeervak'. Dat PEC na de onderbreking ineens met 3-1 voorstond was een dikke vette KARMA.

Nogmaals: topprestatie! Tot in augustus voor een revanche :)
pi_139106105






:D Het enige wat ik nog niet kan vinden: heeft iemand een foto (gezien) van de Zwolle-tribune net voor de wedstrijd? Met alle vlaggen en confetti en zo? :D
pi_139106393
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:52 schreef JJH het volgende:
Ik heb volgens mij mijn stem in de kuip laten liggen. :')
Wss ligt die daar naast die van mij :')....
pi_139107253
quote:
Ronald Koeman feliciteert Ron Jans
Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft zondagavond PEC Zwolle-trainer Ron Jans per sms gefeliciteerd met het winnen van de KNVB-beker.

Toen onlangs duidelijk werd dat PEC Zwolle verzekerd was van Europees voetbal - zelfs bij een nederlaag in de bekerfinale - liet Koeman weten dat PEC niets in Europa te zoeken had.

Zondag toonde Koeman zich van zijn sportieve kant door Jans te feliciteren. "Nu heb je het helemaal verdiend", sms'te hij naar de winnende trainer.

Jans kon de geste wel waarderen: "Ook dat is typisch Ronald."
Bron: http://www.rtvoost.nl/spo(...)x?nid=188045&cat=313
pi_139107255
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, geweldige sfeer, kwamen vaak boven de Ajacieden uit. Heerlijke uitslag. Mooi stadion, alleen de stoelen op de tweede ring zijn niet erg prettig. Maar dat kon de pret niet deren. :)
Wat is er mis met die stoelen? Volgens mij zijn dat gewoon dezelfde stoelen als op de eerste ring ;)
pi_139107279
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat is er mis met die stoelen? Volgens mij zijn dat gewoon dezelfde stoelen als op de eerste ring ;)
De stoelen op de eerste ring zijn ook niet al te best ;) Maar inderdaad, ik heb nauwelijks gezeten. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')