abonnement Unibet Coolblue
pi_138983639
Naar aanleiding van het Pownews filmpje wat ik zo net zag, wilde ik deze klacht even maken.
Deze meisjes lopen dus echt in korte broekjes/rokjes met hoge hakken aan en een jongen roept ze na, hier gaan ze vervolgens verontwaardigd op in. Ik keur niet goed wat deze jongens doen maar..als je er zo bij loopt weet je als meisje heel goed dat je opmerkingen van jongens naar je hoofd geslingerd krijgt en moet je niet gaan zeuren (vind ik).
Mijn klacht: Vrouwen die korte en strakke kleding dragen en als ze aandacht van mannen krijgen verontwaardigd doen.

-DIT IS NIET MIJN POST-
  donderdag 17 april 2014 @ 17:14:50 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138983649
Deel 3 :')
En altijd het laatste woord.
pi_138983769
ZE DRAAGT HELEMAAL GEEN HAKKEN EN NTM?
pi_138983777
Opmerkingen maken :')
Met een stuk hout nokkie meppen en in een steegje verkrachten ^O^
Ga weg
pi_138983796
Echt waar, wat een stomme wijven hey -wat willen ze nou bereiken met hun provocatieve kleding en hun brutale bek?

En die reactie van dat Marokkaantje was ook weer zo typisch; hoe durven deze Hollandse hoeren zich te laten vergelijken met hun vrome en heilige moeders en zusters? Bijna kreeg ie die rooie RedBull/Hasj combi-waas voor de ogen.

Wat een aanfluiting dit filmpje bah bah
pi_138983901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, de man wordt een belofte gedaan van eventuele interesse en dat is puur en alleen voor gratis drank, lekker moreel :').

Er wordt een opmerking gemaakt over een geil kontje, wie doe je daar nou kwaad mee?

Je meet met 2 maten.
Dat is inderdaad niet moreel.
En begrijp je nou echt niet dat vrouwen het niet leuk vinden om aangesproken te worden met ''wat heb jij een geil kontje'' ik zou het eens aan je moeder vragen waarom vrouwen dat niet leuk vinden...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 17 april 2014 @ 17:26:09 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_138983991
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet moreel.
En begrijp je nou echt niet dat vrouwen het niet leuk vinden om aangesproken te worden met ''wat heb jij een geil kontje'' ik zou het eens aan je moeder vragen waarom vrouwen dat niet leuk vinden...
Ik heb geen verbinding met het hiernamaals.

En ja, dat snap ik onder bepaalde omstandigheden prima,maar als jij je kontje in de strijd gooit om een gratis drankje te krijgen kan je ook verwachten dat die barman dat kontje dan ook geil vindt.

Oog om oog....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_138984012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb geen verbinding met het hiernamaals.

En ja, dat snap ik onder bepaalde omstandigheden prima,maar als jij je kontje in de strijd gooit om een gratis drankje te krijgen kan je ook verwachten dat die barman dat kontje dan ook geil vindt.

Oog om oog....
Okay sorry.

Niks mis met geil vinden overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_138984058
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet moreel.
En begrijp je nou echt niet dat vrouwen het niet leuk vinden om aangesproken te worden met ''wat heb jij een geil kontje'' ik zou het eens aan je moeder vragen waarom vrouwen dat niet leuk vinden...
Moet je je ook eens bij jezelf afvragen waarom "je" dan wel kleding draagt die dat heel erg accentueert als je dat soort reacties niet wilt.

Afgezien dat het als man fout is vrouwen op een dergelijke respectloze manier aan te spreken.
pi_138984076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Moet je je ook eens bij jezelf afvragen waarom "je" dan wel kleding draagt die dat heel erg accentueert als je dat soort reacties niet wilt.

Afgezien dat het als man fout is vrouwen op een dergelijke respectloze manier aan te spreken.
Je moet wel seksueel geintimideerd willen worden als je je sexy kleedt? Denk je dat echt?
Jij hebt echt een heel apart wereldbeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_138984116
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb geen verbinding met het hiernamaals.

En ja, dat snap ik onder bepaalde omstandigheden prima,maar als jij je kontje in de strijd gooit om een gratis drankje te krijgen kan je ook verwachten dat die barman dat kontje dan ook geil vindt.

Oog om oog....
Mama zegt dat alles tiptop is.
pi_138984122
Wadafuk, waarom een deel 3? :|W
pi_138984139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet wel seksueel geintimideerd willen worden als je je sexy kleedt? Denk je dat echt?
Jij hebt echt een heel apart wereldbeeld.
Nee maar je wilt er wel duidelijk iets mee uitstralen. Ik zeg niet dat een vrouw dat wil, maar dat het een reactie is die ze zou kunnen krijgen.

Jij draait het om.

En je kan je afvragen of dit intimidatie is.
pi_138984156
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef BloodFace het volgende:
Wadafuk, waarom een deel 3? :|W
Omdat 2 vol was en ik dacht dat het soort van regel was dat je de volgende aan moet maken. (kwam ik laatst achter).
pi_138984159
Van die mensen die nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien die over geile kontjes en lekkere tieten beginnen en dan ook nog hopen van bil te gaan :')
Ga weg
  Leukste jonkie 2022 donderdag 17 april 2014 @ 17:33:54 #16
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_138984199
Mannen die zich niet kunnen beheersen en daarom vrouwen de schuld geven :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_138984339
Triest filmpje :') . Die vrouwen kleden zich zo zodat ze worden aangesproken op een, in hun ogen, denigrerende manier, vervolgens gebeurd dat en zijn ze verbouwereerd.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  donderdag 17 april 2014 @ 17:39:10 #18
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_138984392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je moet wel seksueel geintimideerd willen worden als je je sexy kleedt? Denk je dat echt?
Jij hebt echt een heel apart wereldbeeld.
Nee, maar je weet wel wat het kan uitlokken. Als je als man in een duur pak rondloopt en de 100 euro biljetten puilen bij wijze van spreken uit je broekzak, dan weet je ook wel welke vrouwen daar op af komen.
pi_138984839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Omdat 2 vol was en ik dacht dat het soort van regel was dat je de volgende aan moet maken. (kwam ik laatst achter).
Aahh okeoke
pi_138985548
Ik hoor ook vaak met je geile spierballen als ik in een tshirtje loop.

Ik vind het wel een leuk compliment.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_138988901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:20 schreef Nebneze het volgende:
En die reactie van dat Marokkaantje was ook weer zo typisch; hoe durven deze Hollandse hoeren zich te laten vergelijken met hun vrome en heilige moeders en zusters?
Waarschijnlijk heeft toch gewoon gelijk? De meeste Marokkaanse vrouwen kleden zich toch ook fatsoenlijker?
pi_138997348
Dat zijn Marokkaanse kerels met wat meer ballen. Niet heel gek want dat soort figuren zul je eerder tegen komen in uitgaansgebied. Ik ben toevallig ook een Marokkaan maar ben te introvert om een vrouw op die manier te bejegenen. Al loopt ze er naakt bij die mond blijft dicht. Mijn jongere broer van 21 jaar is/was ook zo'n persoon met losgeslagen lippen. Hun pakkie an.
  donderdag 17 april 2014 @ 23:03:46 #23
417023 Bulbasar
Bulbasaaaaar Bulba!
pi_138997373
post eens wat foto's zodat ik via beelden weet waar 't over gaat :)
pi_138998739
Naaktlopen zit er niet in in NL, is koud man.
pi_138999265
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef Piye het volgende:

[..]

Vrouwen die hotpants of leggings als broek dragen zijn in mijn optiek vogelvrij.
Het trekt veel mannelijk aandacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')