abonnement Unibet Coolblue
pi_139374869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja, en pas eind 2007 het huis uit :P Knap hè!
Dus jullie hebben elkaar gewoon doodgezwegen bijna 2 jaar lang? Knap dat je dat volhoudt :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:15:22 #152
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_139382611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ouders zijn net gescheiden, moeder uitgekocht. Als er iets met hem gebeurd wil hij niet dat ik ook maar 1 euro krijg, vandaar dat testament :')

Oma zei nog dat het wel sneu was, want er kwam veel geld vrij. Ehhh dus? Zijn motto was altijd ''bij het leven niet, dan bij de dood ook niet'', heb haar dat ook verteld. Fuck hem en z'n geld, as if I care :')

Ik zie hem er ook wel voor aan om even tegen oma te zeggen dat ze dit door moet geven. Droeftoetert :')
Sja, in dit land is het niet zelden: ieder voor zich... Eigenlijk is het jammer dat je vader geen fikse onderwaarde op zijn huis heeft (150K of zoiets). Dan had hij zijn lesje vast wel geleerd. Maar vooralsnog weet je niet wat hij nog voor zijn kiezen gaat krijgen.

http://www.rijksoverheid.(...)ren-te-onterven.html

Ik zou op je strepen gaan staan, want je hebt recht op een bepaald deel van de buit. Dan heb je met wat geluk over niet al te lange tijd een leuk bedrag.

[ Bericht 5% gewijzigd door schaal_10 op 29-04-2014 18:29:54 ]
pi_139383113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:29 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dus jullie hebben elkaar gewoon doodgezwegen bijna 2 jaar lang? Knap dat je dat volhoudt :P
Ja, ging eigenlijk best prima hoor. Maar toch fijn dat ik op m'n 16e er uit kon ;) :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:15 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Sja, in dit land is het niet zelden: ieder voor zich... Eigenlijk is het jammer dat je vader geen fikse onderwaarde op zijn huis heeft (150K of zoiets). Dan had hij zijn lesje vast wel geleerd. Maar vooralsnog weet je niet wat hij nog voor zijn kiezen gaat krijgen.

http://www.rijksoverheid.(...)ren-te-onterven.html

Ik zou op je strepen gaan staan, want je hebt recht op een bepaald deel van de buit. Dan heb je met wat geluk over niet al te lange tijd een leuk bedrag.
Nee man, hou op. Ik wil niks met die vent te maken hebben, dus ik hoef z'n geld ook niet. Dat zou hypocriet zijn.
pi_139385882
Oh en nu even wat serieuzer;

Vanochtend gesprek gehad met mijn bijstandsconsulente. Die zag gelijk al dat het niet goed met me ging. Hele verhaal even verteld, ook wat mevrouw MEE allemaal vond. Ze was het er gelukkig mee eens dat ik nu niet kan werken. :) Mijn ''plichten'' zijn momenteel therapie en tot rust komen, geen werk/school.
Opleiding was ook niet zo handig, maar dat had ik inmiddels wel door dat dat niet haalbaar is.

Grappig; ze heeft dus ook contact met andere ambtenaren die over zulke zaken gaan, waaronder eentje die ik van een aantal jaar terug ken. Hij zei; ''Oh niet PoS weer hè.. zucht zucht.. Ik geef je op een briefje; als ze komt zijn haar plannen alweer veranderd!''
Goed om gelachen :D

Oh en Nijna; heel erg bedankt voor je tip een tijd terug. Ik kan Billy inderdaad op medische indicatie een dag naar de opvang brengen :) Mijn MEE mevrouw moet even een verwijsbriefje opstellen en dan is het bijna 100% zeker dat wij daar voor in aanmerking komen.
Duizend maal dank :*
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:57:24 #155
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139386391
Mooi dat je een fijn gesprek hebt gehad Poes. En dat onterven, ach. Lekker laten gaan inderdaad.

Ik moet morgen opdraven voor een gesprekje. Ik scoorde hoog op de psychoselijst blijkbaar dus nu moet ik met het psychose-preventieteam gaan praten :')
Slaat mi nergens op, ik ben niet psychotisch en zie dat ook niet gebeuren. Maargoed, het moet maar.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139386604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi dat je een fijn gesprek hebt gehad Poes. En dat onterven, ach. Lekker laten gaan inderdaad.

Ik moet morgen opdraven voor een gesprekje. Ik scoorde hoog op de psychoselijst blijkbaar dus nu moet ik met het psychose-preventieteam gaan praten :')
Slaat mi nergens op, ik ben niet psychotisch en zie dat ook niet gebeuren. Maargoed, het moet maar.
Hoe kan je daar dan hoog op scoren? :? Zijn psychoses niet meer dan alleen dingen zien die er niet zijn?
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:19:16 #157
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139387354
En horen van dingen die er niet zijn. En blijkbaar ook overgevoeligheid voor geluid..
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139387446
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:19 schreef Maria2.0 het volgende:
En horen van dingen die er niet zijn. En blijkbaar ook overgevoeligheid voor geluid..
Denken ze dan niet meer in die richting? Psychose klinkt zo hard en eng gelijk, maar het is breder dan dat :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:24:51 #159
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139387609
Ik heb geen idee eigenlijk, ik hoor het morgen wel...Ik vind het ook wat hard klinken, overgevoeligheid hoort bij zoveel 'aandoeningen' dat ik me afvraag waarom ze dit eruit pikken.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139387773
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb geen idee eigenlijk, ik hoor het morgen wel...Ik vind het ook wat hard klinken, overgevoeligheid hoort bij zoveel 'aandoeningen' dat ik me afvraag waarom ze dit eruit pikken.
Ik ben ook benieuwd naar hun uitleg :)

Hoe gaat het verder met je? In het dagelijkse leven en zulks :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:38:10 #161
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139388158
Vrij druk met werken en scriptie. Ik val dus 's avonds vrij vroeg om, in de namiddag is al mijn energie op. Huis is een aardige puinhoop en ik ben niet zo actief als ik zou willen zijn.
Alles zuigt energie lijkt het wel. Heeft als positief effect dat ik vaak als een zombie in de winkel loop en dus minder last heb van de omgeving :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139388230
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef Maria2.0 het volgende:
Vrij druk met werken en scriptie. Ik val dus 's avonds vrij vroeg om, in de namiddag is al mijn energie op. Huis is een aardige puinhoop en ik ben niet zo actief als ik zou willen zijn.
Alles zuigt energie lijkt het wel. Heeft als positief effect dat ik vaak als een zombie in de winkel loop en dus minder last heb van de omgeving :P
Geluk bij een ongeluk :D

Trek je het allemaal wel?
  dinsdag 29 april 2014 @ 20:43:11 #163
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139388374
Jawel hoor. Over het algemeen gaat het wel aardig. Ik heb buiten werk en scriptie even geen afspraken staan dus dat scheelt. Ik merk wel dat ik in de loop van de dag echt een lege huls wordt, zo voelt het ook. Kan aardig voor me uit zitten staren zonder ook maar de puf om een been te bewegen.
Maar dat zal wel tijdelijk zijn hoor dus ik klaag niet ;)
Dank voor je belangstelling trouwens :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139390047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Jawel hoor. Over het algemeen gaat het wel aardig. Ik heb buiten werk en scriptie even geen afspraken staan dus dat scheelt. Ik merk wel dat ik in de loop van de dag echt een lege huls wordt, zo voelt het ook. Kan aardig voor me uit zitten staren zonder ook maar de puf om een been te bewegen.
Maar dat zal wel tijdelijk zijn hoor dus ik klaag niet ;)
Dank voor je belangstelling trouwens :)
Mooi dat het gaat. Klinkt in mijn oren allemaal wat hectisch, maar ik kan niet over jou oordelen natuurlijk ;)
Wat voor scriptie doe je? Iets voor je werk of is dat van een studie?
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:20:27 #165
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139390658
Nee voor mijn studie. Over de zwarte romantiek en of die ideeën nog toepasbaar zijn op huidige literatuur (met een analyse van American Psycho) :P
Het is hectisch maar het zijn basisdingen die ik moet doen. Ik móet werken en ik móet mijn studie afronden. Heb geen keuze helaas.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139390766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee voor mijn studie. Over de zwarte romantiek en of die ideeën nog toepasbaar zijn op huidige literatuur (met een analyse van American Psycho) :P
Het is hectisch maar het zijn basisdingen die ik moet doen. Ik móet werken en ik móet mijn studie afronden. Heb geen keuze helaas.
Ehhhhhh zegt me niet zoveel :P

Waarom moet je?
pi_139395362
Poesopstokje, fijn dat wat had aan mn tip, graag gedaan!!! Kan je jezelf iets ontlasten, krijg je misschien wat meer energie om een soort balans te vinden ergens! Volgens mij heb je aan die dame van MEE ook echt wel wat!
Onterven... dat het hele gebeuren op papier zetten hem dan maar mooi een hoop tijd (en centen) heeft gekost :P. Blij om te lezen dat je je schouders erover ophaalt.

Maria, succes met het psychose-preventieteam. Je komt voor het een, loopt straks met het ander naar buiten... Wat voor studie doe je? Het klinkt wel alsof je het allemaal nog aardig kan bolwerken. Succes!

Ik had gisteren medicatiecontrole, dat laten we voorlopig zoals het is (ik had niet anders verwacht, want vorige keer zei de psychiater al dat ik nog wel even aan de medicatie vast zit en ik denk dat dat ook wel heel reeël is eigenlijk. Dus in het najaar weer op controle. Maar goed, er komen altijd wel een aantal dingen ter sprake die weer aardig wat denkwerk opleveren.

Vandaag zou ik therapie hebben, maar dat ging niet door, ik weet niet of dat nou maar goed was of niet. Ik had alvast maar een pak zakdoeken in mn tas gestopt, want ik denk dat het flink janken was geworden (maar dat was misschien wel goed geweest).
Aan de andere kant had ik ineens tijd over... die ik lekker voor mezelf wilde gebruiken en vervolgens heb besteed aan een rotklusje (lekker handig). De kleerkast van de jongste helemaal uitgezocht, alles wat niet meer past of niet meer kan (als in, echt verwassen of toch stiekem vlekken die eigenlijk net wat te zijn...) is uit de kast, we hebben gelijk ook maar de kast verplaatst, want we wilden haar bed op een ander plekje.

Nu slaapt ze nog een nachtje bij grote zus op haar kamer en daarna gaan we kijken hoe dit bevalt (voordat we gaten gaan boren om het bedlampje weer op te hangen e.d.).
Moet ik eigenlijk ook nog even langs ikea om een "boeken"kastje te halen die wel tussen de kleerkast en de muur past (ik weet al welke). Dan kan het huidige boekenkastje (ook erg verleidelijk als klimobject omdat het er als een trap uitziet) van haar kamer af. Heeft ze in elk geval voor het oog meer ruimte en kan ze niet meer met haar vriendinnetjes stunts uithalen door op dat andere kastje te klimmen ;) (2 vliegen in 1 klap).
Maar dan heb ik dat in mn hoofd en zou ik het ook eigenlijk ook het liefst nu doen. Dat blijft dan knagen tot ik het gedaan heb. Komt goed, maar niet deze week denk ik.

Kom ik vanavond terugrijden van zwemmen, rijd ik een of ander dier aan, gelukkig was ik vlak bij huis, ik zag niks liggen achter de auto, dus ik was bang dat het nog op mn auto geplakt zat ofzo. En ik durfde niet uit te stappen... dus eerst mn man laten kijken of er niet ergens nog iets aan hing ofzo, voor ik de auto uit kwam (heldin op sokken). Ik heb dan ook geen idee waar het dier is gebleven, want ik zag dus niks op de weg :{ .
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 30 april 2014 @ 07:50:36 #168
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139402315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ehhhhhh zegt me niet zoveel :P

Waarom moet je?
Nou, nu stoppen om bijna 4 jaar studie weg te gooien is geen optie he? ;)
En werken moet ik ook gewoon. Ik word écht niet afgekeurd oid. Man is werkloos dus ik moet nu extra werken.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 07:53:47 #169
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139402347
Nijna da's niet slim he, om dan een rotklusje te gaan doen :P Echt tijd voor jezelf leren pakken hoor!

Ik studeer Literatuurwetenschap.
Nou, we gaan het vandaag wel zien met dat psychotische team :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139403035
Morgen naar de huisarts, ik zit een kringetje. Ik had vorige week ontzettend last van maagzuur en was zo moe door de korte nachten. Zelfs een oxazepam hielp mij de nacht niet door. Ik ben telkens rond half 5 wakker en echt slapen doe ik niet meer, voel me wel wat uitgerust maar aan het eind van de dag breekt het me op. Inslapen lukt net, gelukkig. Maar nachten van maar 5 uur slapen zijn kort ..

Ik ben weer veel aan het uitstellen, hierdoor krijg ik veel stress, lig ik in bed te malen, krijg ik maagzuur. Maar ik krijg nog geen Methylfenidaat‎ omdat mijn bloeddruk te hoog is, maar deze is juist te hoog door alle stress (en ik heb witte jassen bloeddruk). En de Methylfenidaat‎ zou mij juist voor de concentratie en uitstellen moet helpen, omdat ik juist daar stress van krijg.

De assitente vond ik ook dat ik in een cirkeltje zit, schiet niet op zo. Vrijdag bloeddruk nog eens nameten en gesprek met de psychiater, omdat laatste gesprek niet doorging. E dan pas 16 mei ter overbrugging nog een gesprek met mijn coach, twee weken later dan eigenlijk zou moeten. Wordt beetje zat van de hulpverlening, wil eigenlijk nu wel eens hulp voor mijn autisme. Morgen misschien achteraan bellen. Pfff.

En dan vakantie ... maandag was ik zo erg overprikkeld door de kinderen, gisteren op mijn werk sloeg de adhd kant toe en liep ik te stuiteren, kon geen prikkels genoeg hebben. Word zo moe van die combinatie ASS en ADHD. Oxazepam hielp erg goed .... heerlijk die rust. Maar heb nog maar 1 tabletjes, hoop dat ik er weer krijg morgen, ik vind af en toe zo fijn.
pi_139403096
Mijn huis is een puinhoop, ben benieuwd wat autismepunt zegt als ze hier binnen komen. *schaam, schaam* de was is eigenlijk het eneige wat goed wordt bijgehouden, de rest op de franse slag of te weinig. Heb er gewoon de energie niet voor, wanneer moet ik het doen dan?

Ik wil wel weer vrijwillegerswerk gaan doen, maar dat zijn cijfertjes en dat vind ik leuk, heb ik altijd energie voor. Voor mijn eigen bedrijfje heeft ook een klant zich gemeld, spannend. Maar of het allemaal teveel wordt, dat weet ik niet, als het leuk is krijg ik er juist energie van.

Vind het moeilijk om op anderen te reageren merk ik. Veel sterkte met rust inplannen en alles op een rijtje krijgen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 11:15:16 #172
74056 crew  ToT
pi_139405882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:54 schreef Randa_v het volgende:
Morgen naar de huisarts, ik zit een kringetje. Ik had vorige week ontzettend last van maagzuur en was zo moe door de korte nachten. Zelfs een oxazepam hielp mij de nacht niet door. Ik ben telkens rond half 5 wakker en echt slapen doe ik niet meer, voel me wel wat uitgerust maar aan het eind van de dag breekt het me op. Inslapen lukt net, gelukkig. Maar nachten van maar 5 uur slapen zijn kort ..

Ik ben weer veel aan het uitstellen, hierdoor krijg ik veel stress, lig ik in bed te malen, krijg ik maagzuur. Maar ik krijg nog geen Methylfenidaat‎ omdat mijn bloeddruk te hoog is, maar deze is juist te hoog door alle stress (en ik heb witte jassen bloeddruk). En de Methylfenidaat‎ zou mij juist voor de concentratie en uitstellen moet helpen, omdat ik juist daar stress van krijg.

De assitente vond ik ook dat ik in een cirkeltje zit, schiet niet op zo. Vrijdag bloeddruk nog eens nameten en gesprek met de psychiater, omdat laatste gesprek niet doorging. E dan pas 16 mei ter overbrugging nog een gesprek met mijn coach, twee weken later dan eigenlijk zou moeten. Wordt beetje zat van de hulpverlening, wil eigenlijk nu wel eens hulp voor mijn autisme. Morgen misschien achteraan bellen. Pfff.

En dan vakantie ... maandag was ik zo erg overprikkeld door de kinderen, gisteren op mijn werk sloeg de adhd kant toe en liep ik te stuiteren, kon geen prikkels genoeg hebben. Word zo moe van die combinatie ASS en ADHD. Oxazepam hielp erg goed .... heerlijk die rust. Maar heb nog maar 1 tabletjes, hoop dat ik er weer krijg morgen, ik vind af en toe zo fijn.
@ slapen: ik heb ergens de tip gekregen om L-tryptofaan te nemen.
Gisteravond en eergisteravond genomen, en voor beide nachten was het van:

I'VE NEVER BEEN SO AWAKE IN MY ENTIRE LIFE!!!!!!!¡!!!

:') Nu SCHIJNT het zo te zijn dat mensen die een aandoening in het autistisch spectrum hebben, anders op medicijnen e.d. reageren als andere mensen, maar dit was echt belachelijk! :')

Overdag geeft het wel een heerlijk mellow gevoel. Misschien is het voor die werking wel interessant voor jou?
pi_139413557
Ik gebruik meestal extra nachtrust van het kruidvat zit 0,1 mg melatonine in per 2 tabletten. als het druk is voor het inslapen een oxazepam, wordt ik loom van maar ik slaap van beide de nacht niet door. Ik ga eerst kijken wat de arts gaat doen. En met psychiater over hebben.

Nadeel psychiater wil eerst adhd behandelen en zo zien wat er aan ASS problemen uit gaat komen. Duurt allemaal zo lang. 16 mei weer naar adhd coach, maar het schier allemaal niet op.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 15:33:16 #174
74056 crew  ToT
pi_139414247
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:13 schreef Randa_v het volgende:
Ik gebruik meestal extra nachtrust van het kruidvat zit 0,1 mg melatonine in per 2 tabletten. als het druk is voor het inslapen een oxazepam, wordt ik loom van maar ik slaap van beide de nacht niet door. Ik ga eerst kijken wat de arts gaat doen. En met psychiater over hebben.

Nadeel psychiater wil eerst adhd behandelen en zo zien wat er aan ASS problemen uit gaat komen. Duurt allemaal zo lang. 16 mei weer naar adhd coach, maar het schier allemaal niet op.
0,1 mg melatonine is serieus een placebo. :) Psychiaters zeggen dat ook gewoon.
Ikzelf heb 5 mg melatonine, en zelfs daarmee slaap ik lang niet altijd goed.
Oxazepam werkt bij mij echt fantastisch, maar je moet de volgende dag idd geen plannen hebben. De eerste 10 uur kom je je nest gewoon niet uit en daarna ben je idd een hele tijd goed loom.
Zeer zeker heerlijk als je een aantal nachten achter elkaar amper hebt geslapen! :Y
pi_139414250
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:15 schreef ToT het volgende:

[..]

@ slapen: ik heb ergens de tip gekregen om L-tryptofaan te nemen.
Gisteravond en eergisteravond genomen, en voor beide nachten was het van:

I'VE NEVER BEEN SO AWAKE IN MY ENTIRE LIFE!!!!!!!¡!!!

:') Nu SCHIJNT het zo te zijn dat mensen die een aandoening in het autistisch spectrum hebben, anders op medicijnen e.d. reageren als andere mensen, maar dit was echt belachelijk! :')

Overdag geeft het wel een heerlijk mellow gevoel. Misschien is het voor die werking wel interessant voor jou?

_O_
Children of the night. What music they make.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 15:34:46 #176
74056 crew  ToT
pi_139416235
Ik gebruik oxazepam 10mg. Mij lukt het in de ochtend daarna gewoon auto te rijden, heb ik wel eens gedaan (weet dat het niet mag). Omdat ik liep te stuiteren had ik er een gepakt om 13.30, heb daarna geconcentreerd kunnen werken. Dat resulteerde in lekker slaperig naar huis in de trein. Maar om 19.00 had ik weer teveel energie. Duurde kort die loomheid. Haha.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 17:00:46 #178
74056 crew  ToT
pi_139417521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:27 schreef Randa_v het volgende:
Ik gebruik oxazepam 10mg. Mij lukt het in de ochtend daarna gewoon auto te rijden, heb ik wel eens gedaan (weet dat het niet mag). Omdat ik liep te stuiteren had ik er een gepakt om 13.30, heb daarna geconcentreerd kunnen werken. Dat resulteerde in lekker slaperig naar huis in de trein. Maar om 19.00 had ik weer teveel energie. Duurde kort die loomheid. Haha.
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet; ik had op een gegeven moment 2 antidepressiva, een antipsychoticum tegen mijn angstklachten en Oxazepam. Op alle pakjes zat zo'n leuk geel stickertje.
De eerste weken heb ik maar geen auto gereden, maar na een tijdje merkte ik dat het wel gewoon kon. Ik voelde me wel belabberd door die medicijnen, maar mijn reactievermogen was gewoon nog goed.

Inmiddels met 1 antidepressivum en het antipsychoticum gestopt omdat ik van beiden gewoon fucking afgestompt en sloom werd. Nu voel ik me echt veel beter! *O*
De angststoornis is er nog wel wat, maar ik heb het in het algemeen redelijk onder controle. Niet compleet, maar daar wil ik met therapie aan gaan werken.
pi_139417870
Daar had ik de oxazepam eigenlijk ook voor mijn angsten. Maar heb niet echt een angststoornis. Wel heb heel snel last van hyperventilatie bij veel stress of als ik ergens tegenop zie. Ik ben benieuwd of ik nog medicijnen krijg voorgeschreven of ik het zonder moet gaan doen.

Met dat autorijden, ik heb met de oxazepam geen last na een pilsje wel dan zit er iets goed mis, denk dat ik ook wel zou rijden als het echt moet, maar ik probeer het nu te voorkomen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 17:18:48 #180
74056 crew  ToT
pi_139418192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:09 schreef Randa_v het volgende:
Daar had ik de oxazepam eigenlijk ook voor mijn angsten. Maar heb niet echt een angststoornis. Wel heb heel snel last van hyperventilatie bij veel stress of als ik ergens tegenop zie. Ik ben benieuwd of ik nog medicijnen krijg voorgeschreven of ik het zonder moet gaan doen.

Met dat autorijden, ik heb met de oxazepam geen last na een pilsje wel dan zit er iets goed mis, denk dat ik ook wel zou rijden als het echt moet, maar ik probeer het nu te voorkomen.
Ja het is niet zo dat ik continu volledig in paniek schiet of zo, maar ik heb heel snel een gevoel van dat mensen negatief over me denken, boos op of teleurgesteld in me zijn, blijf lang vasthouden aan oude, negatieve gebeurtenissen enz.
Het begint gelukkig allemaal wel langzaam wat te zakken nu ik arbeidsongeschikt thuis zit en vooral veel positiviteit van andere mensen krijg.

Wat betreft het voorschrijven van Oxazepam, mijn voorraad is inmiddels een jaar of 3 of 4 oud (volgens mij 4) en is tot 7 juli houdbaar. (Ik heb toentertijd echt achterlijk veel van dat spul gekregen en neem er meestal 1 per week of per 2 weken. Hooguit 2 per week indien nodig.) Het voorraadje wat ik nu nog heb is bij elkaar zo ongeveer 1 pakje aan Pammetjes.
:') Kun je nagaan; 3 of 4 jaar teren op een voorraad die ik de eerste paar maanden heb meegekregen, en ikzelf ben degene geweest die tegen de apotheker gezegd heeft dat ik niet NOG meer mee wil krijgen. (Ik kreeg weer 4 pakjes mee bij mijn antidepressivum.)

Vind je het gek dat sommige mensen verslaafd aan dat spul zijn?

@ een pilsje: alcohol hakt er idd aardig in met Oxazepam, maar in de loop der jaren trekt dat wel weer wat bij. Er treedt gewenning op.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:20:47 #181
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139420095
Party Animals! Nostalgie O+

Nou, ik ben geen risicogroep voor psychoses, gelukkig :P
Wel meegekregen dat ik eventueel iets aan 2 zaken kan laten doen die me het leven wat lastiger maken. Een komt voort uit een traumatische gebeurtenis en de ander is een belachelijk irreële fobie die ik heb. Zou met EMDR kunnen maar de laatste kan ook dmv exposure in vivo en zou ik zelf ook kunnen doen. Mezelf dus blootstellen aan datgene wat de fobie inhoudt en dan afleiding zoeken terwijl ik ernaar kijk. Al met al 2 uur bezig geweest en het was best gezellig :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139420276
Ik ben verslaafd geweest aan Oxazepam, ik slikte 200mg per dag.
pi_139420670
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben verslaafd geweest aan Oxazepam, ik slikte 200mg per dag.
Poeh dat is veel, ik durf niet veel te vragen. Verslavingsproblematiek aan pammetjes en alcohol zit in de familie. ik drink eigenlijk ook bijna geen alcohol meer. als ik er 1 of 2 pilsjes of wijntjes in een maand drink is het veel.

Ik heb vorig jaar 15 tabletjes gehad, doe ik een jaar mee. Ik hou het net vol met valeriaan en paracetamollletjes. Daarnaast dus die Nactrust van kruidvat en i nood de oxazepam.

Pas geleden waren ze op het werk aan het grappen om een voorraad van die medicijnen naast het koffieapparaat neer te zetten. voor een ieder die even wil trippen. Haha. Ik werk samen met mensen die naast hun werk nog een zware studie volgen en het lukt hen niet altijd om overdag helemaal geconcentreerd door te werken aan juridische stukken. Kon me het goed voorstellen dat een ritalin of oxazepam wel zouden kunnen werken.
pi_139420783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Party Animals! Nostalgie O+

Nou, ik ben geen risicogroep voor psychoses, gelukkig :P
Wel meegekregen dat ik eventueel iets aan 2 zaken kan laten doen die me het leven wat lastiger maken. Een komt voort uit een traumatische gebeurtenis en de ander is een belachelijk irreële fobie die ik heb. Zou met EMDR kunnen maar de laatste kan ook dmv exposure in vivo en zou ik zelf ook kunnen doen. Mezelf dus blootstellen aan datgene wat de fobie inhoudt en dan afleiding zoeken terwijl ik ernaar kijk. Al met al 2 uur bezig geweest en het was best gezellig :)
Mag ik vragen welke fobie? :@
Maar fijn dat je geen psychoot bent ;) *O*
pi_139420844
quote:
De kids vroegen zich wat voor muziek dit is. Uh, ja toen was mama nog een tiener ....
  woensdag 30 april 2014 @ 18:42:05 #186
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139420862
Haha dankje.
Ik ben er vrijwel elke avond bij het uitkleden van overtuigd dat er iets de trap op komt lopen. En ik ben echt heel rationeel en nuchter hoor maar op de een of andere manier niet als ik dat gevoel heb. Pánisch, snelsnel uitkleden en in bed springen.
L'Enfer, c'est les autres.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 18:53:05 #187
74056 crew  ToT
pi_139421300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha dankje.
Ik ben er vrijwel elke avond bij het uitkleden van overtuigd dat er iets de trap op komt lopen. En ik ben echt heel rationeel en nuchter hoor maar op de een of andere manier niet als ik dat gevoel heb. Pánisch, snelsnel uitkleden en in bed springen.
;) Sinds er bij mij ingebroken is heb ik gek genoeg dat gevoel ook!
Verder voel ik me nooit echt op m'n gemak als ik het huis uit ben. Als ik thuis ben, kan ik de boel tenminste in de gaten houden. :@ (Had ik ook al voor de inbraken.)
Sowieso ben ik thuis relatief het rustigst; als ik ergens bij iemand ben, weet ik vaak niet echt hoe ik me moet gedragen. Sociale vaardigheden zijn nog steeds niet helemaal optimaal aangeleerd bij mij. Gaat wel steeds beter.
pi_139421341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Haha dankje.
Ik ben er vrijwel elke avond bij het uitkleden van overtuigd dat er iets de trap op komt lopen. En ik ben echt heel rationeel en nuchter hoor maar op de een of andere manier niet als ik dat gevoel heb. Pánisch, snelsnel uitkleden en in bed springen.
;( Klinkt niet prettig.. Zacht uitgedrukt dan. Sterkte ermee :*
pi_139422212
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef ToT het volgende:

[..]

;) Sinds er bij mij ingebroken is heb ik gek genoeg dat gevoel ook!
Verder voel ik me nooit echt op m'n gemak als ik het huis uit ben. Als ik thuis ben, kan ik de boel tenminste in de gaten houden. :@ (Had ik ook al voor de inbraken.)
Sowieso ben ik thuis relatief het rustigst; als ik ergens bij iemand ben, weet ik vaak niet echt hoe ik me moet gedragen. Sociale vaardigheden zijn nog steeds niet helemaal optimaal aangeleerd bij mij. Gaat wel steeds beter.
Ik heb camerabewaking aangeschaft. Via internet kan ik altijd mijn huis in de gaten houden en bij beweging als ik er niet ben dan krijg ik een melding en worden de beelden opgeslagen.


http://tweakers.net/pricewatch/330868/foscam-fi9821w-zwart.html

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2014 19:16:14 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:13:44 #190
74056 crew  ToT
pi_139422276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:12 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb camerabewaking aangeschaft. Via internet kan ik altijd mijn huis in de gaten houden en bij beweging als ik er niet ben dan krijg ik een melding en worden de beelden opgeslagen.

http://tweakers.net/pricewatch/330868/foscam-fi9821w-zwart.html
Yup, aan de achterkant van mijn huis heb ik een cheap-ass rotdingetje hangen. Als ik verhuis ga ik die vervangen voor een betere, en dan komt deze ook in huis te staan. (Aan de voorgevel staat wel erg lomp, vind ik.)

Was Foscam trouwens niet die met die security leak? :@

[ Bericht 5% gewijzigd door ToT op 30-04-2014 19:29:09 ]
pi_139422348
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Yup, aan de achterkant van mijn huis heb ik een cheap-ass rotdingetje hangen. Als ik verhuis ga ik die vervangen voor een betere, en dan komt deze ook in huis te staan. (Aan de voorgevel staat wel erg lomp, vind ik.)

Was Foscam trouwens niet die met die security leak? :@
Geen idee, alles is te kraken natuurlijk.. maar die van mij zit redelijk "dicht".
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:16:38 #192
74056 crew  ToT
pi_139422408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Geen idee, alles is te kraken natuurlijk.. maar die van mij zit redelijk "dicht".
Da's mooi! ^O^

Ja er was een bepaald merk waarbij je geen naam en wachtwoord hoefde in te vullen om er op te komen. Is een firmware update voor.
Ook waren er modellen die je netwerk wachtwoord op één of andere manier zouden broadcasten.
pi_139422666
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Da's mooi! ^O^

Ja er was een bepaald merk waarbij je geen naam en wachtwoord hoefde in te vullen om er op te komen. Is een firmware update voor.
Ook waren er modellen die je netwerk wachtwoord op één of andere manier zouden broadcasten.
Check je DM even aub. ;)
En het zal altijd wel te kraken zijn.. maar met een goed wachtwoord en firewall kom je ook al een eind.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:24:57 #194
402517 Dactylus
I just watch...
pi_139422748
(Ik moest kloppen want de bel doet het niet.) Dag iedereeeeeeeeen! Hoe gaat het met jullie? Wat heb ik gemist?
... and I hope it's not bothering you.
pi_139422902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Dactylus het volgende:
(Ik moest kloppen want de bel doet het niet.) Dag iedereeeeeeeeen! Hoe gaat het met jullie? Wat heb ik gemist?
Allemaal ellende! *O*
pi_139422951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Dactylus het volgende:
(Ik moest kloppen want de bel doet het niet.) Dag iedereeeeeeeeen! Hoe gaat het met jullie? Wat heb ik gemist?
Hoi Alberto :W

Gaat wel, moe, druk op mijn werk, twijfel over veel dingen.

Hoe gaat het met jou?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:30:42 #197
74056 crew  ToT
pi_139423015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:24 schreef Dactylus het volgende:
(Ik moest kloppen want de bel doet het niet.) Dag iedereeeeeeeeen! Hoe gaat het met jullie? Wat heb ik gemist?
:W Hoihoi!
pi_139423039
Zou er een referentie naar mijn (besloten) faceboek groep onder mijn website linkje (Inhaut) mogen in de OP? "Autisme & informatieverwerking" :)

Alvast bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2014 19:32:52 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 19:31:35 #199
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139423063
:D Samenvatting van het topic :P

ToT, dat is ook klote. Bij mij is het alleen niet dat ik bang ben dat er een echt persoon de trap opkomt.
Ach, what the hell. Bij mij is het dus, om precies te zijn en hopend dat jullie me niet uitlachen :P , het Japanse meisje uit The Grudge :') :') :') :') :')
Ik vond de film niet erg eng, ben gek op horror. Maar de psych dacht dat ik dat beeld ooit onbewust heb gekoppeld aan een moment dat ik bang was. Dat is een eigen leven gaan leiden.
Dus ik zou eigenlijk de film weer moeten kijken en níet wegkijken en google images openen en naar die foto's staren ofzo.
Ik voel me echt beláchelijk hierom maar het is wel een echte angst geworden :')
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:38:23 #200
47102 Elvi
miemkwien
pi_139423406
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Maria2.0 het volgende:
:D Samenvatting van het topic :P

ToT, dat is ook klote. Bij mij is het alleen niet dat ik bang ben dat er een echt persoon de trap opkomt.
Ach, what the hell. Bij mij is het dus, om precies te zijn en hopend dat jullie me niet uitlachen :P , het Japanse meisje uit The Grudge :') :') :') :') :')
Ik vond de film niet erg eng, ben gek op horror. Maar de psych dacht dat ik dat beeld ooit onbewust heb gekoppeld aan een moment dat ik bang was. Dat is een eigen leven gaan leiden.
Dus ik zou eigenlijk de film weer moeten kijken en níet wegkijken en google images openen en naar die foto's staren ofzo.
Ik voel me echt beláchelijk hierom maar het is wel een echte angst geworden :')
Sorry ik kom even uit lurk-stand voor deze post :@

Dat heb ik dus ook! :o Ik ben bang dat ze zelfs onder mn gootsteenkastje zit en mn benen pakt, of dat ze ineens in de spiegel staat, de trap opkomt of onder mn bed vandaan komt :') Ik heb altijd wel zulke 'angsten' gehad maar ik dacht dat ik eroverheen was gegroeid. Tot The Grudge en The Ring dus ;( Het is zelfs zo erg dat ik bij het schoonmaken van mn gezicht de ene helft eerst doe en dan de andere helft zodat ik altijd 1 oog open kan hebben en ik niet overvallen wordt door een eng lijk in de spiegel.
En ik WEET dat het fictie is en dat het niet echt kan gebeuren maar die angst is zo overweldigend groot dat ik 's avonds dus doodsbang mn tanden sta te poetsen :@ Het stomme is ook dat ik het nooit met een psych heb besproken omdat ik bang ben dat ze me dan echt als gek bestempelen (ondanks dat ik dus inderdaad weet dat het mijn eigen fantasie is) :X

Het opnieuw kijken van The Grudge (maar dan de originele Japanse versie) heeft niet veel geholpen. Het is alleen maar erger geworden }:|
  woensdag 30 april 2014 @ 19:41:03 #201
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139423528
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Sorry ik kom even uit lurk-stand voor deze post :@

Dat heb ik dus ook! :o Ik ben bang dat ze zelfs onder mn gootsteenkastje zit en mn benen pakt, of dat ze ineens in de spiegel staat, de trap opkomt of onder mn bed vandaan komt :') Ik heb altijd wel zulke 'angsten' gehad maar ik dacht dat ik eroverheen was gegroeid. Tot The Grudge en The Ring dus ;( Het is zelfs zo erg dat ik bij het schoonmaken van mn gezicht de ene helft eerst doe en dan de andere helft zodat ik altijd 1 oog open kan hebben en ik niet overvallen wordt door een eng lijk in de spiegel.
En ik WEET dat het fictie is en dat het niet echt kan gebeuren maar die angst is zo overweldigend groot dat ik 's avonds dus doodsbang mn tanden sta te poetsen :@ Het stomme is ook dat ik het nooit met een psych heb besproken omdat ik bang ben dat ze me dan echt als gek bestempelen (ondanks dat ik dus inderdaad weet dat het mijn eigen fantasie is) :X

Het opnieuw kijken van The Grudge (maar dan de originele Japanse versie) heeft niet veel geholpen. Het is alleen maar erger geworden }:|
Dit meen je niet? Dat is precies wat ik ook heb. Echt, rationeel wéét ik dat het niet kan maar het gaat er niet in ofzo. Met make-up afhalen doe ik precies hetzelfde en ik spring snel in bed want dan denk ik ook dat ineens mijn benen worden vastgepakt. 's Avonds in een spiegel kijken doe ik al niet, mijn make-up remover ligt op mijn nachtkastje :P

Ook ik heb de Japanse versie gekeken. Die vond ik minder eng maar het gaat me juist om dat meisje uit de Amerikaanse versie. The Ring is ook zoiets ja. Ik ben panisch voor alles wat Japans is, lang zwart haar heeft en raar beweegt in zo'n film :P
Op het moment dat ik de film kijk trouwens niet, pas erna. Mijn hoofd slaat dat beeld op ofzo.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:43:14 #202
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139423661
Toen de psych trouwens exposure in vivo voorstelde bedacht ik me dat ik dat dus echt naar dat beeld moet blijven kijken. Een google image schoot in mijn hoofd en ik zat daar echt te zweten en half te janken van angst _O-
Dit zijn echt van die zaken die ik ook met niemand echt kan delen. Hier dan wel, en mijn man weet het. Verder ook niemand, dan ben ik helemaal de dorpsgek :D
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:49:57 #203
47102 Elvi
miemkwien
pi_139424001
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Dit meen je niet? Dat is precies wat ik ook heb. Echt, rationeel wéét ik dat het niet kan maar het gaat er niet in ofzo. Met make-up afhalen doe ik precies hetzelfde en ik spring snel in bed want dan denk ik ook dat ineens mijn benen worden vastgepakt. 's Avonds in een spiegel kijken doe ik al niet, mijn make-up remover ligt op mijn nachtkastje :P

Ook ik heb de Japanse versie gekeken. Die vond ik minder eng maar het gaat me juist om dat meisje uit de Amerikaanse versie. The Ring is ook zoiets ja. Ik ben panisch voor alles wat Japans is, lang zwart haar heeft en raar beweegt in zo'n film :P
Op het moment dat ik de film kijk trouwens niet, pas erna. Mijn hoofd slaat dat beeld op ofzo.
Tijdens het film kijken vind ik het ook eng hoor _O- Na de Amerikaanse versie van The Grudge had ik ook moeite om mn haar te wassen. Omdat er in die film ineens een hand daar zit.
Ik heb ook rituelen om 'af te dwingen' dat ze me niet achterna komt :') maar alleen 's avonds dus.

Japanse horrorfilms zijn verschrikkelijk.. ik denk omdat 'wij' als Westerse mensen gewoon de motivatie van het spook niet snappen :P Het lijkt erop als ze random slachtoffers kiezen en dus kan iedereen (ik ook!) het slachtoffer zijn.

Silent Hill heb ik ook gekeken en daar had ik dan weer geen moeite mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Toen de psych trouwens exposure in vivo voorstelde bedacht ik me dat ik dat dus echt naar dat beeld moet blijven kijken. Een google image schoot in mijn hoofd en ik zat daar echt te zweten en half te janken van angst _O-
Dit zijn echt van die zaken die ik ook met niemand echt kan delen. Hier dan wel, en mijn man weet het. Verder ook niemand, dan ben ik helemaal de dorpsgek :D
Ik heb het vroeger ook met The Shining gehad (de miniserie). Mijn moeder wist niet dat het een horror was en liet mij kijken, en toen kwam ineens dat beeld van die vrouw in dat bad. Daar ben ik ook heel lang bang voor geweest: dat zij in de spiegel zou staan of de trap zou opkomen. Later heb ik bewust foto's opgezocht en toen ging die angst wel weg. Raar eigenlijk, want ik kijk wel zombie-films en dat vind ik niet eng maar die vrouw in de badkuip ziet er 'netter' uit dat een zombie en die vond ik wel eng :')

Maar ik ben wel blij en opgelucht dat ik niet de enige hiermee ben _O_
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:50:44 #204
74056 crew  ToT
pi_139424049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:31 schreef Maria2.0 het volgende:
:D Samenvatting van het topic :P

ToT, dat is ook klote. Bij mij is het alleen niet dat ik bang ben dat er een echt persoon de trap opkomt.
Ach, what the hell. Bij mij is het dus, om precies te zijn en hopend dat jullie me niet uitlachen :P , het Japanse meisje uit The Grudge :') :') :') :') :')
Ik vond de film niet erg eng, ben gek op horror. Maar de psych dacht dat ik dat beeld ooit onbewust heb gekoppeld aan een moment dat ik bang was. Dat is een eigen leven gaan leiden.
Dus ik zou eigenlijk de film weer moeten kijken en níet wegkijken en google images openen en naar die foto's staren ofzo.
Ik voel me echt beláchelijk hierom maar het is wel een echte angst geworden :')
Ach nee valt best mee. :)
Irrationele angsten kan iedereen hebben.
Trouwens nu ik er over nadenk: een ex-vriendin van me die autisme heeft, had behoorlijk vaak dat soort angsten (maar dan wel telkens over iets anders).
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:53:21 #205
74056 crew  ToT
pi_139424169
Qua films en series heb ik vooral dat dingen me overdreven kunnen aangrijpen, zoals een aantal weken geleden met The Walking Dead met die 2 meisjes. Volgens mij had ik dat hier al verteld? Of niet?
  woensdag 30 april 2014 @ 19:53:33 #206
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139424181
Ik denk ook niet dat er een peil te trekken is op waarom een bepaald beeld zoveel angst opwekt.
Ik vind de hele Bloody Mary legende ook doodeng en vermijd alles wat daarmee te maken heeft :P
Bewust foto's opzoeken is dus ook iets wat ik zou moeten doen en dan tijdens het kijken een afleiding creëren zoals tot 50 tellen ofzo. Beetje zelf-EMDR.
Ik kijk de vreselijkste films maar het enige beeld dat echt blijft hangen is zo'n schokkerig bewegend Japans kind :')
Heel 'tof' om te lezen in elk geval dat ik ook niet de enige ben met specifiek deze fobie. Het is ook wel héél specifiek (zei de psych ook al).
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 19:54:36 #207
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139424234
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:53 schreef ToT het volgende:
Qua films en series heb ik vooral dat dingen me overdreven kunnen aangrijpen, zoals een aantal weken geleden met The Walking Dead met die 2 meisjes. Volgens mij had ik dat hier al verteld? Of niet?
Ja daar vertelde je over idd.
Ik heb met álles dat ik erom kan huilen. Reclames, de koning op koningsdag, docu's, muziek...Ik ben een emotioneel vat dat continu dreigt te overstromen.
L'Enfer, c'est les autres.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 19:58:32 #208
74056 crew  ToT
pi_139424419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Ja daar vertelde je over idd.
Ik heb met álles dat ik erom kan huilen. Reclames, de koning op koningsdag, docu's, muziek...Ik ben een emotioneel vat dat continu dreigt te overstromen.
Heel herkenbaar, en dat vind ik soms erg gênant als kerel zijnde.
Van die X-Factor filmpjes waarbij iemand onverwacht extreem goed blijkt te kunnen zingen, met Game of Thrones dat Daenyerys weer een stad veroverd heeft enz.
Muziek heeft altijd een enorm belangrijjke plek in mijn leven gehad.
Goddomme, dit nummer heb ik al ZO vaak gehoord, maar toen ik dit laatst weer aan iemand liet horen, schoot ik weer aardig vol:

  woensdag 30 april 2014 @ 20:01:55 #209
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139424588
Ja! Van die X-factor filmpjes heb ik het ook! Laatst zo'n filmpje van een vrouwke van 80 die gierend ging dansen en alle kanten op werd geslingerd. Zat ik weer te grienen :')
Met muziek heb ik het vaak met klassiek, Enya of Vangelis ofzo. Van dat getingel.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:15:02 #210
402517 Dactylus
I just watch...
pi_139425212
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Allemaal ellende! *O*

OK, ik hou al op met irritant zijn... :P
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoi Alberto :W

Gaat wel, moe, druk op mijn werk, twijfel over veel dingen.

Hoe gaat het met jou?
Ten eeerste is het Dactylus! En ten tweeede, niet veel anders. Best moe, niet zo zeer druk, wel veel veranderingen op het werk(want beleidsverandering). En twijfelen over dingen ook, al weet ik eigenlijk bij de twee grootste dingen wel wat ik ga doen. Bij een van die dingen alleen nog hoe...

quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:30 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Hoihoi!
Dat dus haha!
... and I hope it's not bothering you.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:16:51 #211
74056 crew  ToT
pi_139425292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja! Van die X-factor filmpjes heb ik het ook! Laatst zo'n filmpje van een vrouwke van 80 die gierend ging dansen en alle kanten op werd geslingerd. Zat ik weer te grienen :')
Met muziek heb ik het vaak met klassiek, Enya of Vangelis ofzo. Van dat getingel.
Ach ja dat filmpje idd. :X Ik zat me er bij op te vreten, terwijl anderen er weer om zaten te lachen.
Met jouw huilen er bij heb je al 3 verschillende emoties bij 1 filmpje. :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:18:19 #212
74056 crew  ToT
pi_139425371
Trouwens wel grappig: ik had het eerder al over mijn paranoia, maar het gekke is dat ik op andere terreinen weer ongelooflijk naïef en goedgelovig ben. :X
pi_139425561
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, en dat vind ik soms erg gênant als kerel zijnde.

Niets gênants aan of iets om je voor te schamen, zegt deze grote kerel die naast hard blaffen ook keihard kan janken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:25:34 #214
74056 crew  ToT
pi_139425759
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Niets gênants aan of iets om je voor te schamen, zegt deze grote kerel die naast hard blaffen ook keihard kan janken.
Ja nou eergisteren schoot ik bij Game of Thrones vol toen die buurjongen van me zat mee te kijken. Voor zo'n jong is dat natuurlijk heel raar, dus tegenover hem schaam ik me dan. :@
Ook meegemaakt dat ik met die autistische ex van me een film zat te kijken, en dat bij mij de tranen zowat over de wangen biggelden terwijl zij met de armen over elkaar strak naar het scherm bleef kijken en zei: "GAD-VER-DAMME, wat een klef gedoe!!!"
pi_139425793
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja nou eergisteren schoot ik bij Game of Thrones vol toen die buurjongen van me zat mee te kijken. Voor zo'n jong is dat natuurlijk heel raar, dus tegenover hem schaam ik me dan. :@
Ook meegemaakt dat ik met die autistische ex van me een film zat te kijken, en dat bij mij de tranen zowat over de wangen biggelden terwijl zij met de armen over elkaar strak naar het scherm bleef kijken en zei: "GAD-VER-DAMME, wat een klef gedoe!!!"
Ik ben bij GoT afgehaakt toen die gozer gemarteld werd. Wekenlang kon ik dat maar niet uit mn kop krijgen :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:29:47 #216
74056 crew  ToT
pi_139425946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben bij GoT afgehaakt toen die gozer gemarteld werd. Wekenlang kon ik dat maar niet uit mn kop krijgen :')
Pffff ja dat kon ik ook amper aanzien. Die scenes heb ik overigens steeds geskipped toen ik met die buurjongen zat te kijken; dat vond ik echt niet geschikt voor hem.

Die martelscenes in films wil ik gewoon echt niet zien. Echte lijken en verwondingen in het journaal ook niet, dus daarom kijk ik al vele jaren geen journaal meer.
Horror kan ik best tegen, als het om monsters gaat die mensen afslachten of whatever, maar films die vooral draaien om gemartel enzo wil ik gewoon echt niet zien. (Saw enzo.)
pi_139426031
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Pffff ja dat kon ik ook amper aanzien. Die scenes heb ik overigens steeds geskipped toen ik met die buurjongen zat te kijken; dat vond ik echt niet geschikt voor hem.

Die martelscenes in films wil ik gewoon echt niet zien. Echte lijken en verwondingen in het journaal ook niet, dus daarom kijk ik al vele jaren geen journaal meer.
Horror kan ik best tegen, als het om monsters gaat die mensen afslachten of whatever, maar films die vooral draaien om gemartel enzo wil ik gewoon echt niet zien. (Saw enzo.)
Daar noem je wat, ik zou saw echt nooit willen zien, is niks voor mij :N
  woensdag 30 april 2014 @ 20:32:17 #218
47102 Elvi
miemkwien
pi_139426077
De film waar ik nachtmerries van kreeg zonder het te kijken was Human Centipede. :') Alleen al het plot lezen deed me 3 nachten slecht slapen _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:35:08 #219
74056 crew  ToT
pi_139426191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef Elvi het volgende:
De film waar ik nachtmerries van kreeg zonder het te kijken was Human Centipede. :') Alleen al het plot lezen deed me 3 nachten slecht slapen _O-
De SOUTH PARK aflevering deed me al zowat kokhalzen! :r
pi_139426239
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef ToT het volgende:

[..]

De SOUTH PARK aflevering deed me al zowat kokhalzen! :r
Die is echt geniaal die aflevering _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_139426680
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:35 schreef ToT het volgende:

[..]

De SOUTH PARK aflevering deed me al zowat kokhalzen! :r
Ken je die aflevering over die hoofdluizen? :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:46:24 #222
74056 crew  ToT
pi_139426724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ken je die aflevering over die hoofdluizen? :P
Ehhh da's geloof ik al een vrij oude, of niet? :@ Kan 'm ff niet voor de geest halen, terwijl ik ze allemaal heb gezien.
pi_139426826
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Ehhh da's geloof ik al een vrij oude, of niet? :@ Kan 'm ff niet voor de geest halen, terwijl ik ze allemaal heb gezien.
Ja klopt, is een oude. Das een kolonie hoofdluizen die gewoon leven en een soort minimaatschappij hebben totdat die persoon met hoofdluis z'n haar met hoofdluisdodend spul gaat wassen waarin die hoofdluizen zeg maar wegsmelten.
Beetje van het niveau "Happy Tree Friends" :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 30 april 2014 @ 20:48:51 #224
74056 crew  ToT
pi_139426896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja klopt, is een oude. Das een kolonie hoofdluizen die gewoon leven en een soort minimaatschappij hebben totdat die persoon met hoofdluis z'n haar met hoofdluisdodend spul gaat wassen waarin die hoofdluizen zeg maar wegsmelten.
Beetje van het niveau "Happy Tree Friends" :P
Ah ik heb ff een stukje online gekeken. Komt me vaag bekend voor. Met mrs. Garrison dus idd een ouwetje. :P
Happy Tree Friends is trouwens baas! _O_
pi_139433677
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef ToT het volgende:

Verder voel ik me nooit echt op m'n gemak als ik het huis uit ben. Als ik thuis ben, kan ik de boel tenminste in de gaten houden. :@
Ontzettend herkenbaar! Maar ook bang voor als er wel iemand zou binnenkomen :{.
In mijn studententijd zo last gehad van die angst dat ik amper sliep 's nachts. Ging ik om half 10 naar bed, was ik om half 2 wakker en dan "mocht"/durfde ik niet meer te slapen tot na half 6/6 uur.
Als dan om 7 uur je wekker gaat ben je best wel gaar...
En nog steeds wel angstig 's nachts, maar nu met mn medicatie slaap ik in elk geval ook weer wat makkelijker verder als ik wel wakker word.
Maar als kind was ik al vaak wakker 's nachts... en dan ook een soort van bang.

Maria, ik ken die film niet (gelukkig denk ik... ;) ). Ik kijk nooit naar dat soort films eigenlijk, ik schat zo bij mezelf in dat er dan ook van dat soort dingen blijven hangen...

Eigenlijk kijk ik sowieso weinig films, ik heb er de rust niet echt voor om ervoor te gaan zitten. Wil altijd iets anders tegelijkertijd doen. Heb ik overigens ook als ik een serieus gesprek heb met iemand, dan ben ik het liefst ook iets met mn handen aan het doen.
Dan hoef ik die ander niet zo aan te kijken...

Nou ja, ik ga mn bed maar eens in, welterusten.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139457846
Er is weer een test: http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij

Ik scoor 27.6
Children of the night. What music they make.
pi_139458500
36,6 :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:30:24 #228
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_139458964
21,3
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:30:56 #229
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139458975
34.4

zelfde vragen als de andere online test trouwens :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 1 mei 2014 @ 19:07:43 #230
74056 crew  ToT
pi_139460084
27 :) Alleen hoe ik vragen beantwoord verschilt echt serieus per keer dat ik zo'n test doe; als ik recent bepaalde dingen heb meegemaakt, tellen die punten veel zwaarder, of juist veel lichter, afhankelijk hoe de situatie verliep.

Ook schieten de ene keer me dingen te binnen die ik de andere keer weer niet bedenk.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:12:28 #231
47102 Elvi
miemkwien
pi_139460317
Ik heb m een paar dagen geleden gedaan en ik kwam op 29,6 geloof ik...

Overigens heb ik geen diagnose autisme, maar omdat er best veel mensen zijn die vragen of ik autistisch ben ben ik gaan lurken hier :P
pi_139464146
30!
En de diagnose Asperger.
Pfft, kom ik net thuis, heeft die pokkehond van de bovenburen mijn mat en stoepje onder lopen zeiken.
Wat een graftakkelucht zeg.
Heb ik weer hoor. :')
De uitgang van de flat is 5 traptreden verder, is het nou echt zo moeilijk om dat beest buiten te laten pissen? :')
pi_139465896
Oh ja .. hier ook asperger :7
  vrijdag 2 mei 2014 @ 12:06:44 #234
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139483439
31,4 :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139491794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 18:30 schreef Ceased2Be het volgende:
34.4

zelfde vragen als de andere online test trouwens :)
Welke andere online test?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:43:07 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_139492649
Ah, ik heb een score!

Jouw algemene score op de AQ is: 37.6.

Jouw "sociale vaardigheden" score is: 40
Jouw "aandacht schakelen" score is: 34
Jouw "aandacht voor detail" score is: 40
Jouw "Communicatie" score is: 40
Jouw "verbeelding" score is: 34

:X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_139493313
Opschepper :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:48:05 #238
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_139494737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Welke andere online test?
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:35:50 #239
402517 Dactylus
I just watch...
pi_139500473
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
Er is weer een test: http://www.quest.nl/artikel/hoe-autistisch-ben-jij

Ik scoor 27.6
Ik zat gemiddeld ergens in de 20, 23 of zo. Sociale vaardigheden hadden de hoogste score, wat ik overigens ook wel verwacht had.
... and I hope it's not bothering you.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:58:42 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_139501487
Op die test van asperger scoor ik nog hoger :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_139501719
Asperger test zei 42
Quest test niet gedaan, layout was ruk bij mij.

En nu weer op bed, al 2 en half dag last van buikgriep ;(
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 2 mei 2014 @ 21:09:26 #242
74056 crew  ToT
pi_139501998
Aspergertest zegt bij mij 31. terwijl ik het volgens de therapeut wel zeer duidelijk heb.
pi_139502189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Asperger test zei 42
Quest test niet gedaan, layout was ruk bij mij.

En nu weer op bed, al 2 en half dag last van buikgriep ;(
Beterschap!!
pi_139515399
Ben zo kwaad.
4 weken geleden nieuw slot laten plaatsen.
Gaat die nu van binnen niet meer open.
Kan nu mijn huis niet uit en het voelt zó beangstigend.
Gelijk gedachtes van "wat als" (wat als er brand uitbreekt bijvoorbeeld)
Gevolg, wachten op slotenmaker en iemand met sleutel en dus te laat op het werk of helemaal niet werken vandaag. Heb al gebeld, straks even bellen voor nadere afspraken. :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door Donald250 op 03-05-2014 09:41:43 ]
pi_139525452
En toen ging ik weer over het randje!

Billy naar de enige persoon (gezin) gebracht die ik nog vertrouw, hij vermaakt zich daar prima O+

Ik zit al vanaf half 5 bij de dokterswacht. Heen en weer gebel, blablabla, de crisisdienst is onderweg hierheen. Moeten er over 10/15 min zijn.

Ik ga nog even roken en dan kijken wat er gaat gebeuren. Zodra ik meer weet laat ik het horen.

:* Wish me luck
pi_139525516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
En toen ging ik weer over het randje!

Billy naar de enige persoon (gezin) gebracht die ik nog vertrouw, hij vermaakt zich daar prima O+

Ik zit al vanaf half 5 bij de dokterswacht. Heen en weer gebel, blablabla, de crisisdienst is onderweg hierheen. Moeten er over 10/15 min zijn.

Ik ga nog even roken en dan kijken wat er gaat gebeuren. Zodra ik meer weet laat ik het horen.

:* Wish me luck
He bah.
succes!
Twiddel
pi_139527817
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 09:27 schreef Donald250 het volgende:
Ben zo kwaad.
4 weken geleden nieuw slot laten plaatsen.
Gaat die nu van binnen niet meer open.
Kan nu mijn huis niet uit en het voelt zó beangstigend.
Gelijk gedachtes van "wat als" (wat als er brand uitbreekt bijvoorbeeld)
Gevolg, wachten op slotenmaker en iemand met sleutel en dus te laat op het werk of helemaal niet werken vandaag. Heb al gebeld, straks even bellen voor nadere afspraken. :'(
O fuck, ja dit soort dingen kunnen mn dag flink in de as leggen :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
En toen ging ik weer over het randje!

Billy naar de enige persoon (gezin) gebracht die ik nog vertrouw, hij vermaakt zich daar prima O+

Ik zit al vanaf half 5 bij de dokterswacht. Heen en weer gebel, blablabla, de crisisdienst is onderweg hierheen. Moeten er over 10/15 min zijn.

Ik ga nog even roken en dan kijken wat er gaat gebeuren. Zodra ik meer weet laat ik het horen.

:* Wish me luck
omg nee he ;(

*I hereby grant you the wish of luck :P *
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:02 schreef summer2bird het volgende:

[..]

He bah.
succes!
En hoe is 't met jou? :)
pi_139528008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
En toen ging ik weer over het randje!

Billy naar de enige persoon (gezin) gebracht die ik nog vertrouw, hij vermaakt zich daar prima O+

Ik zit al vanaf half 5 bij de dokterswacht. Heen en weer gebel, blablabla, de crisisdienst is onderweg hierheen. Moeten er over 10/15 min zijn.

Ik ga nog even roken en dan kijken wat er gaat gebeuren. Zodra ik meer weet laat ik het horen.

:* Wish me luck
Sterkte! Mocht je even tijdelijk worden opgenomen dan hoop ik dat je even tot rust kan komen en straks weer in rustiger vaarwater dobbert :*
pi_139531344
Ik ben er weer :)

Billy vanmiddag bij vrienden gebracht en ik ben daar nu ook. We mogen blijven logeren en bijkomen O+ Billy is helemaal zen als hij hier is, heerlijk om te zien!

Ik had om half 5 een afspraak met de huisarts/dokterswacht, verhaal gedaan en hij heeft de GGZ crisisdienst voor mij ingelicht.
Daarna lang gewacht, 2x gebeld door een medewerkster voor (vergeten) gegevens en pas dáárna werd ik gebeld door iemand van de CD. Die meneer was niet helemaal overtuigd, dus ik heb er op aangedrongen dat er NU iemand voor mij zou komen. Dus 2 medewerkers vanuit Leeuwarden/Heerenveen naar Drachten laten rijden. Weer tijden moeten wachten.. even met de laptop in de lobby van het ziekenhuis gezeten.

Goed, fijn gesprek gehad met die 2 medewerkers van de CD. Tegenwoordig nemen ze alleen maar ''zware'' gevallen op in de crisisdienst, zeggen ze. En aangezien ik bang ben dat ze mij Billy afnemen leek hen dat niet verstandig, want dat zou dan gebeuren. En ze merkten dat ik alles voor Billy zou doen, dus ze hadden liever andere hulp.

Ik word nu elke dag gebeld om te kijken hoe het gaat. Er wordt contact gezocht met de PI-Groep om mijn aanvraag sneller te laten behandelen. Vanaf dinsdag wordt ik aangemeld bij een soort ''spits'' team, zij komen dan elke dag bij mij thuis ter overbrugging van mijn behandeling bij de PI-Groep.

Ook heb ik 3 stuks loremetazepam meegekregen voor de komende nachten. Hopelijk werkt het goed en kan ik na tig jaar eens rustig slapen en uitgerust wakker worden.

Mijn vrienden zorgen morgen voor Billy, dus ik kan morgen rustig aan doen..

Pffff wat een opluchting.. ik ben blij dat ik heb aangedrongen op hulp, want ik krijg het nu ook. Mijn situatie was zorgelijk genoeg voor bovenstaande maatregelen, maar niet acuut genoeg voor opname. Gelukkig maar, want dan hadden ze Billy ook van me afgepakt, en dat is het laatste wat ik wil!
pi_139534467
Heftig, maar fijn dat er goed is opgetreden en goed geluisterd en gehandeld is. En fijn dat je nu op een goede plek zit waar je even tot rust kan komen en waar Billy ook goed zit.
Crisisdienst.. tja, ik ben er wel bekend mee, ik hoef er niet eens meer een arts voor te bellen of zo, ik heb hun directe telefoonnummer.
pi_139534729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Heftig, maar fijn dat er goed is opgetreden en goed geluisterd en gehandeld is. En fijn dat je nu op een goede plek zit waar je even tot rust kan komen en waar Billy ook goed zit.
Crisisdienst.. tja, ik ben er wel bekend mee, ik hoef er niet eens meer een arts voor te bellen of zo, ik heb hun directe telefoonnummer.
Ja ik ben tevreden met vandaag, het wachten was wat minder, maar ik heb uiteindelijk hulp gekregen.
Billy slaapt al, ik ga zo ook. Mevrouw van de CD heeft net nog gebeld om te vragen hoe het ging, morgenochtend belt ze (of een collega) weer.

Ik heb nu ook een direct nummer gekregen, omdat ze zich toch wel erge zorgen maakten om mij. Gelukkig zit ik hier veilig en vertrouwd bij m'n vrienden, dus ik ga nu rustig de nacht in :)
pi_139536085
Sterkte Poesopstokje!!

Ik ben uiteindelijk nog mijn huis uitgekomen, slotenmaker heeft me bevrijd. :')
Had gelukkig nog garantie op dit slot (nog geen 4 weken oud) dus het is gratis gerepareerd.
Nu zo lekker proberen te slapen.
pi_139545014
Loremetazepam werkte voor geen kut %%#%

Half 10 pil gehad, half 1 weer en om 3 uur de laatste. Heb ''geslapen'' van 4 tot half 8..

Vanochtend de crisisdienst gebeld en geklaagd, zij zouden me terug bellen. Zonet teruggebeld met de mededeling dat ik wel wat anders kan krijgen, maar dan moet ik eerst weer ''gezien'' worden. Zucht..
pi_139545193
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Loremetazepam werkte voor geen kut %%#%

Half 10 pil gehad, half 1 weer en om 3 uur de laatste. Heb ''geslapen'' van 4 tot half 8..

Vanochtend de crisisdienst gebeld en geklaagd, zij zouden me terug bellen. Zonet teruggebeld met de mededeling dat ik wel wat anders kan krijgen, maar dan moet ik eerst weer ''gezien'' worden. Zucht..
Mjah, ik wou er gisteren niets van zeggen om je niet ongerust te maken en omdat medicijnen per persoon verschillen maar bij mij doet het ook niet veel hoor. Wordt er wel rustig van maar val er niet van in slaap. Wel krijg ik altijd geniale ideeen omdat ik dan heel kalm en rustig ben en ga liggen nadenken. Maar als je wilt slapen dan kan het wel frustrerend zijn, ik ken dat gevoel.

Ik hoop dat je iets gaat krijgen dat wel werkt voor jou zodat je lekker een goede welverdiende nachtrust kan hebben.
pi_139545654
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En hoe is 't met jou? :)
Niet zo goed, ben steeds vaker in paniek en dat word ook steeds heftiger. Veel stress en ook veel problemen zoals geld, slapen, pijn in mijn voeten ect.
Maar ach, heb nog niet lopen schreeuwen enzo, dus kan erger.

Hoe ist met jou?
Twiddel
pi_139546081
Poesopstokje, wat goed dat je aan de bel hebt getrokken en ze ook met je meedenken met het oog op Billy.
Fijn om vrienden te hebben waar je terecht kan, sterkte :*.

Summer, sterkte!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139546504
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mjah, ik wou er gisteren niets van zeggen om je niet ongerust te maken en omdat medicijnen per persoon verschillen maar bij mij doet het ook niet veel hoor. Wordt er wel rustig van maar val er niet van in slaap. Wel krijg ik altijd geniale ideeen omdat ik dan heel kalm en rustig ben en ga liggen nadenken. Maar als je wilt slapen dan kan het wel frustrerend zijn, ik ken dat gevoel.

Ik hoop dat je iets gaat krijgen dat wel werkt voor jou zodat je lekker een goede welverdiende nachtrust kan hebben.
Ik had al gegoogled :@ Misschien komt het ook omdat ik m'n eigen Seroquel niet heb genomen, maar ik weet het niet. Wacht nog steeds op telefoon voor een nieuwe afspraak.. duurt lang!!
pi_139546511
Thnx Nijn :*
Sterkte Summer :*
pi_139553730
Arts en verpleegkundige zijn langsgeweest. Mijn normale Seroquel is verhoogd naar 100mg ipv 50mg. Kijken of dat helpt tegen de drukte in m'n hoofd. Het werkt wel iets, maar niet voldoende, vandaar dat ze gaan kijken of ik mijn dosis kan verhogen.
Ook vanavond slapen we nog hier, fijn :) O+
pi_139554339
Kost een dagje omgaan met anderen jullie ook zo ontzettend veel energie? Na een aantal uur gezelligheid klap ik altijd helemaal dicht. Zowel luisteren als praten lukt dan niet meer tenzij ik me echt heel erg focus. Gevolg: minder interactie met anderen. En bij een nieuwe groep blijft dit dan altijd zo omdat jezelf door het stilvallen een mindere band hebt met hen dan anderen in de groep dat hebben zeg maar. Dus hierdoor is het de volgende keer in dezelfde groep vanaf het begin al lastig. Ik kan gewoon geen nieuwe vrienden maken door deze kwaal... :( Nouja, dit is niet de enige reden, maar wel een factor.

Ik ben nog bezig met een diagnostisch proces. Maar als jullie dit herkennen, wat doen jullie hieraan?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 4 mei 2014 @ 19:28:31 #261
74056 crew  ToT
pi_139557317
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:03 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Kost een dagje omgaan met anderen jullie ook zo ontzettend veel energie? Na een aantal uur gezelligheid klap ik altijd helemaal dicht. Zowel luisteren als praten lukt dan niet meer tenzij ik me echt heel erg focus. Gevolg: minder interactie met anderen. En bij een nieuwe groep blijft dit dan altijd zo omdat jezelf door het stilvallen een mindere band hebt met hen dan anderen in de groep dat hebben zeg maar. Dus hierdoor is het de volgende keer in dezelfde groep vanaf het begin al lastig. Ik kan gewoon geen nieuwe vrienden maken door deze kwaal... :( Nouja, dit is niet de enige reden, maar wel een factor.

Ik ben nog bezig met een diagnostisch proces. Maar als jullie dit herkennen, wat doen jullie hieraan?
Heel herkenbaar; na een dag met 1 of meerdere mensen opgetrokken te hebben ben ik zowel uitgeput als overhyped. Slapen kan ik dan echt wel vergeten.

Hoe ik er mee omga? Telkens weer in dezelfde valkuilen stappen! ^O^
pi_139582307
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Heel herkenbaar; na een dag met 1 of meerdere mensen opgetrokken te hebben ben ik zowel uitgeput als overhyped. Slapen kan ik dan echt wel vergeten.

Hoe ik er mee omga? Telkens weer in dezelfde valkuilen stappen! ^O^
Overhyped ben ik niet (denk ik, wat bedoel je hier eigenlijk mee? :P) en slapen gaat ook nog goed. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 5 mei 2014 @ 13:58:50 #263
74056 crew  ToT
pi_139582712
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Overhyped ben ik niet (denk ik, wat bedoel je hier eigenlijk mee? :P) en slapen gaat ook nog goed. :)
Oh enorm veel energie in m'n donder en enorm veel gedachtes die door me heen flitsen (meestal dat ik aan mezelf twijfel of ik niet raar overgekomen ben en of ik wel genoeg in gegaan ben op de verhalen van de ander enz.).
pi_139582739
quote:
2s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh enorm veel energie in m'n donder en enorm veel gedachtes die door me heen flitsen (meestal dat ik aan mezelf twijfel of ik niet raar overgekomen ben en of ik wel genoeg in gegaan ben op de verhalen van de ander enz.).
Oh ja, dat heb ik dan ook wel een beetje als gevolg.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139586727
We zijn weer thuis :)

Goed weekend gehad, veel kunnen uitrusten en bijkomen. Vanavond het huis even aan kant maken, dan kunnen we morgen met een frisse start opnieuw beginnen :)
pi_139601841
We zijn zaterdag op bezoek geweest bij schoonfamilie. Dat heeft aardig wat energie gekost ofzo.
Ik ben al 2 dagen zo prikkelbaar... :{.
Goed, het helpt denk ik ook niet mee dat ik eigenlijk met heel veel bezig ben in mn kop, wat ik heel lastig vind om te delen en wat dus erg in mn hoofd blijft zitten. Wel bezig om in elk geval proberen om wat stappen te zetten. Morgen maar eens kijken of ik daar op mn gemak wat mee kan als de kinderen naar school zijn.
En dan zien dat ik de rest weer even kan laten liggen tot een later moment.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139621916
GGZ crisisdienst was hier zonet, goed nieuws! Donderdag komt het spitsteam om met mij te praten, tegelijk met mijn MEE-mevrouw. Nu aanpakken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zonet topiramaat voorgeschreven gekregen! *O*

Afgelopen weekend crisisdienst gehad, veel contact met de GGZ etc. Zonet waren er twee artsen op huisbezoek en die maakten zich toch wel zorgen over mijn slaaptoestand en alles wat er bij komt kijken.
Ik heb ze de wiki van ''hypnagogie'' laten lezen, en zij waren het er wel mee eens dat topiramaat het proberen waard is. Ik hoef nu niet te wachten op mijn nieuwe psychologen (intake moet nog plaats vinden.)

Eerste week 1x 25mg voor de nacht. Tweede week 1x 25mg 's ochtends en 1x 's avonds. Daarna kijken hoe we verder opbouwen.
pi_139632212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Poesopstokje het volgende:
GGZ crisisdienst was hier zonet, goed nieuws! Donderdag komt het spitsteam om met mij te praten, tegelijk met mijn MEE-mevrouw. Nu aanpakken :)

[..]

Succes!!
pi_139632279
Vandaag gesprek gehad met een reïntegratiebureau voor een andere baan of een extra baan. Nu afwachten wat eruit gaat komen. Had in ieder geval een goed gevoel bij het gesprek! :Y
pi_139644060
ging normaal vandaag uitslag horen of het goedgekeurd ging worden dat ik mag alleen wonen maar ze waren nog wat aan het twijfelen dus moet ik wachten tot midden mei
en de verpleging wil dat ik morgen nog eens het appartement ga bekijken en ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in aangezien ik maar een week heb gehad om me mentaal voor te bereiden om nog eens naar buiten te gaan en ik ook niet weet of ik wel alleen mag gaan wonen dus dan is het eigenlijk beetje zoals een lollli voor je neus en dan als je het wil pakken gaan ze zeggen je krijgt hem toch niet.
maar de verpleging zegt dat ik moet gaan kijken zodat ik kan zien of het opgekuist is enzo en aangezien het vaste dagen zijn om de sleutel te gaan halen en te gaan kijken. en het is ook alleen maar in de voormiddag en ik ben geen ochtendmens

en gisteren en vandaag kwamen er weer mensen bedelen voor op mijn wifi te mogen die snappen het niet dat dat mijn eigen mobiel internet is en niet een router dat ik heb aangesloten op het internet van beneden want beneden heeft iemand een router gezet en nu wilt iedereen internet maar alleen maar de mensen op de begane grond hebben eigenlijk ontvangst en ik zit op de eerste verdieping en mijne heeft meeste streepjes en die andere maar 1 dus iedereen wilt op de mijne maar mobiel internet is duur dus ik kan dat niet delen want ik kan op geen enkele manier zien hoeveel die mensen verbruiken enzo. die kerel zei nog ja maar dat is voor mijn bankzaken te doen enzo en anders moet ik met mijn laptop naar beneden gaan. heb gezegd sorry maar ik kan dat niet delen.terwijl ik in mijn hoofd dacht van kerel da's toch niet mijn probleem? en dan is die vertrokken gisteren is die 3 keer komen kloppen en vandaag 3 keer.

ik wil hier weg pffff echt demotiverend als je alleen wilt gaan wonen en mensen gaan twijfelen of dat je dat wel kunt. heb al niet zoveel zelfvertrouwen en begint alleen maar meer en meer te zakken de laatste tijd straks heb ik helemaal geen zin meer om nog alleen te gaan wonen. zit ik straks voor de rest van mijn leven in de psychiatrie tussen de oude mensen enzo.

en de tv dat ik wou kopen word blijkbaar ook nietmeer verkocht en is er een nieuw model gekomen maar die zijn weeral wat duurder

ook goed nieuws heb mijn windows 7 geupdate naar 8.1 en heb XBMC op mijn laptop gezet zodat ik mooi overzichtje heb van mijn series en films op mijn externe schijven hier en nu wil ik sparen voor een HTPC die ook 3D content kan afspelen want wil een 3D tv kopen als ik alleen woon. heb ook een flirc gekocht voor thuis kan ik eender welk afstandbediening gebruiken om xbmc te besturen.heb een oude dvd speler afstandbediening gebruikt.is wel cool nu! beetje je eigen netflix met de nieuwste films :P
heb ook netflix genomen maar vind het aanbod wat teleurstellend eigenlijk maar gratis maand daar zegt niemand nee tegen toch maar ik heb daar niks aan aangezien ik maar 4 dagen per maand thuis ben.
ook is het nog altijd niet officieel beschikbaar in belgie dus moet ik die hola plugin gebruiken voor chrome

heb ook wat kingdom hearts zitten spelen op gameboy micro maar word steeds moeilijker die bazen worden steeds sneller en sneller en op den duur kan je eigenlijk bijna nietmeer aanvallen en zit je maar rond te rennen en aanvallen te ontwijken.

zo genoeg gezaagd :P
pi_139745957
Topic is dood zeg -O-

Redboyke; Jammer van de uitstel.. nog meer wachten en onzekerheden, frustrerend!! -O- Ik hoop dat je er een beetje kalm onder kunt blijven.
Knap dat je jezelf kunt weren tegen de mensen die je data willen ''lenen'', niet aan beginnen, doe je gelukkig ook niet ;)
Qua computerpraat snap ik je niet (digibeet :P ) maar ik ben blij voor je dat jij blij bent! :D
pi_139746081
Hier gaat het niet zo best.
Ik zit enorm in spanning. M'n ex heeft sinds zaterdag niets meer laten horen, ook niet even gevraagd wat ik met Billy heb gedaan toen ik in crisis zat. Dit is ''zijn'' weekend wbt Billy, maar nog steeds niks gehoord. Niet dat hij hem krijgt, maar het is wel frustrerend natuurlijk! Ik hoop gewoon dat hij ook niks laat horen en lekker naar z'n vriendin gaat, deste meer bewijs heb ik voor de advocaat dat hij inderdaad niet naar Billy omkijkt. Maar het maakt me ook woest natuurlijk, het is %^#% zijn kind.. En het boeit hem gewoon geen fuck! :(

Maar ja, nu zit ik de hele dag al angstvallig te wachten op een skype/sms berichtje, terwijl ik helemaal niet wil dat die komt. Of dat hij straks onaangekondigd aan de deur staat. Ik ben er lichamelijk gewoon ziek van :(

Oké.. adem in, adem uit.. Topiramaat begint te werken, qua bijwerkingen dan :') De boel moet nog flink worden opgebouwd voordat ik daar echt wat van ga merken, maar dat komt wel, ik hou hoop :) Gisteren is er een vrouw van het Spits team wezen praten, vanmiddag waren er twee collega's van haar er. Morgen word ik gebeld, en dinsdag komen ze weer langs. Puur ter ondersteuning om te kijken of het allemaal goed blijft gaan. Donderdag intake gesprek bij de PI-groep, eindelijk beginnen met therapie :)

Ook mag Billy straks een dag per week naar de kinderopvang, op sociaal-medische grond. De papieren zijn ingevuld, ik moet nog even wachten op maandag, dan word ik gebeld door het kdv om te kijken wanneer er plek is en wanneer we kunnen beginnen. Dan nog officieel akkoord en dan kunnen we los ;)

Hoe gaat het met mijn auti-vrienden? Iedereen een leuke week gehad? Nog plannen voor het weekend? :)
pi_139750023
Heel veel sterkte Poes!

Hier gaat het wel.
Erg moe, maar ik neem kleine stapjes vooruit.
Maandag sollicitatiegesprek bij een andere Albert Heijn een stuk dichterbij!
Even kijken wat ze me kunnen bieden en of ik er een goed gevoel bij heb en dan een keuze maken.
Veranderingen zijn misschien gunstig, maar wel stressvol.

Maar ik probeer positief te blijven. ^O^
pi_139750236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:33 schreef Donald250 het volgende:
Heel veel sterkte Poes!

Hier gaat het wel.
Erg moe, maar ik neem kleine stapjes vooruit.
Maandag sollicitatiegesprek bij een andere Albert Heijn een stuk dichterbij!
Even kijken wat ze me kunnen bieden en of ik er een goed gevoel bij heb en dan een keuze maken.
Veranderingen zijn misschien gunstig, maar wel stressvol.

Maar ik probeer positief te blijven. ^O^
Succes maandag! Ik hoop dat het wat wordt :) Je wou meer uren toch? Als ik het goed onthouden heb? :@ Of was er een andere reden waarom je weg wou bij je huidige filiaal?
pi_139750390
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Succes maandag! Ik hoop dat het wat wordt :) Je wou meer uren toch? Als ik het goed onthouden heb? :@ Of was er een andere reden waarom je weg wou bij je huidige filiaal?
Meer uren idd!
En de reistijd (is nu 1,5 uur en het andere filiaal 20 minuten oid)
Maar als het aantal uren minder is blijf ik gezellig bij mijn huidige filiaal.
Ben benieuwd. :Y
pi_139752044
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:41 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Meer uren idd!
En de reistijd (is nu 1,5 uur en het andere filiaal 20 minuten oid)
Maar als het aantal uren minder is blijf ik gezellig bij mijn huidige filiaal.
Ben benieuwd. :Y
Dan hoop ik met je je mee voor meer uren! Anderhalf uur reistijd is wel erg lang vind ik :@
Ben je inmiddels verhuisd? Of heb je met opzet gesolliciteerd zover weg?
pi_139753214
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan hoop ik met je je mee voor meer uren! Anderhalf uur reistijd is wel erg lang vind ik :@
Ben je inmiddels verhuisd? Of heb je met opzet gesolliciteerd zover weg?
Nee, ik werkte daar al. :)
Het is wel lang ja, maar het is goed te doen met de trein. (Nouja 3 stuks :9)
En ben verhuisd naar een goedkoper appartement naar de stad waar ik altijd al wou wonen. ^O^
pi_139754528
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:40 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Nee, ik werkte daar al. :)
Het is wel lang ja, maar het is goed te doen met de trein. (Nouja 3 stuks :9)
En ben verhuisd naar een goedkoper appartement naar de stad waar ik altijd al wou wonen. ^O^
Ik snap het. Gaaf ook dat je verhuisd bent naar je ''geliefde'' stad :D
pi_139754772
Redboyke, afwachten dus... pfff. Vervelend als ze steeds om je internet komen bedelen... :{

Poes, sterkte! Ik hoop dat je ex niet komt. Maar lijkt me heel dubbel zeg.
En dat je er gewoon lichamelijk beroerd van bent, blegh. Blijf je dat nou het hele weekend houden als je ex nu niet komt?
Fijn dat het spits team je in de gaten houdt! En Billy een dag naar de opvang, ik hoop dat jou dat wat ademruimte geeft, zodat je wat energie kan verzamelen.

Donald, succes maandag!

Fijn dat de vakantie weer voorbij is, meer regelmaat, maar ook wel een hoop drukte weer.
Het lukt me niet zo goed om de rustmomenten in te plannen die ik wel heel hard nodig heb. Maar daar ben ik wel mee bezig...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139754900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:12 schreef Nijna het volgende:
Redboyke, afwachten dus... pfff. Vervelend als ze steeds om je internet komen bedelen... :{

Poes, sterkte! Ik hoop dat je ex niet komt. Maar lijkt me heel dubbel zeg.
En dat je er gewoon lichamelijk beroerd van bent, blegh. Blijf je dat nou het hele weekend houden als je ex nu niet komt?
Fijn dat het spits team je in de gaten houdt! En Billy een dag naar de opvang, ik hoop dat jou dat wat ademruimte geeft, zodat je wat energie kan verzamelen.

Donald, succes maandag!

Fijn dat de vakantie weer voorbij is, meer regelmaat, maar ook wel een hoop drukte
Kreeg net een bericht van ex op Skype;

''Alles goed? Hee ik denk niet dat je Billy komt brengen. Mocht het wel zo zijn, doe dan even een berichtje.''

Ehhhrrrr ja. Genegeerd. Maar ik hoef nu niet meer bang te zijn dat hij zo op de stoep staat, da's fijn. Ik heb in OUD een topic geopend met het hele verhaal, even kijken wat andere fok!sters vinden van het verhaal en wat ik er mee aan moet.

Eneehh Nijn, hoezo weer drukte? De dames zitten op school, dan heb jij toch tijd voor jezelf? Of zit je je agenda weer vol te proppen met afspraken en vrijwilligers dingen? o|O
pi_139754958
Nijn; ik zie net je edit.
Lukt het je ook niet om gewoon een uur op de bank te zitten? Boek/tijdschrift/tv/laptop, ik noem maar iets. Gewoon jij + bank + iets in je handen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:49:15 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_139756693
Je weet hoe ik over het topic denk :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_139756954
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:49 schreef Troel het volgende:
Je weet hoe ik over het topic denk :P
Sorry :* ;(
pi_139757815
Als ik de tijd heb dan is "ik+thee+bank+iets voor mijzelf" wel een mogelijkheid en doe ik dat ook wel.
Maar volgende week bijvoorbeeld heb ik afspraken die eigenlijk dan ook wel zo belangrijk zijn dat ik het niet anders "wilde".
Niet nog een week uitstellen bijvoorbeeld. Maar als ik dan nu tegen de week aan kijk, dan zie ik wel dat het eigenlijk gewoon absurd is en niet wat ik had moeten doen.
Maar ik vind de afspraken wel weer zo belangrijk dat ik ze niet ga verzetten. Het is dus ook mijn keuze.
De ene is een afgezegde afspraak die pas 3 weken later kon, de therapie waar ik nog steeds best wat uithaal en in elk geval mijn "spui-moment" kan hebben.
De afspraak met mn begeleidster en verpleegkundige van de ggz, om te zien hoe verder, het was al even zoeken hoe dat te plannen, moment dat de kinderen niet thuis zijn en beide hulpverleners konden...

Het staat nu, maar dit is duidelijk een aandachtspunt dus...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139759991
Toch wel belangrijke afspraken.. :@
En komend weekend? Staan er dan dingen gepland? Of kun je dan rustig aan doen?
Misschien eens lekker uitslapen? Dat je man voor de dames zorgt?
pi_139793883
Dit weekend geen plannen en ook voor het volgende weekend niks, gelukkig.
Ik ben vanmorgen wel even alleen op pad geweest, maar dat is dan ondanks dat het energie kost, ook wel lekker. Even gewoon ik en mezelf. Had nog iets op het verlanglijstje staan bij Ikea en dan ga ik gewapend met mn boodschappenlijstje die kant op. Het was niet uitzonderlijk druk (behalve bij de broodjescorner, dus die sla ik dan mooi over ;) ), dus het ging lekker vlot.
En thuis de boel in elkaar zetten, dat is ook wel mijn ding ;).
Boekenkastje bij de jongste op de kamer staat, boeken overgezet, dus het ziet er weer netjes (en ruimer) uit.
Nu het andere kastje nog op marktplaats en anders naar de kringloop, dat ruimt lekker op ;).

Pizza gemaakt vanmiddag en morgen kookt mn wederhelft (is de bedoeling), dus heb ik een luie dag als het goed is. Morgen misschien even zwemmen, dan gaan we naar het kleine zwembad, daar is het vaak rustig en dan is het nog wel ontspannend. Maar verder geen plannen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139794352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:56 schreef Nijna het volgende:
Dit weekend geen plannen en ook voor het volgende weekend niks, gelukkig.
Ik ben vanmorgen wel even alleen op pad geweest, maar dat is dan ondanks dat het energie kost, ook wel lekker. Even gewoon ik en mezelf. Had nog iets op het verlanglijstje staan bij Ikea en dan ga ik gewapend met mn boodschappenlijstje die kant op. Het was niet uitzonderlijk druk (behalve bij de broodjescorner, dus die sla ik dan mooi over ;) ), dus het ging lekker vlot.
En thuis de boel in elkaar zetten, dat is ook wel mijn ding ;).
Boekenkastje bij de jongste op de kamer staat, boeken overgezet, dus het ziet er weer netjes (en ruimer) uit.
Nu het andere kastje nog op marktplaats en anders naar de kringloop, dat ruimt lekker op ;).

Pizza gemaakt vanmiddag en morgen kookt mn wederhelft (is de bedoeling), dus heb ik een luie dag als het goed is. Morgen misschien even zwemmen, dan gaan we naar het kleine zwembad, daar is het vaak rustig en dan is het nog wel ontspannend. Maar verder geen plannen.
Dat klinkt al een stuk relaxter! O+
Geniet van je rust en alle leuke dingen die jullie gaan doen :*
pi_139794413
Dank je poes, hoe is het met jou?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_139801785
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:02 schreef Nijna het volgende:
Dank je poes, hoe is het met jou?
Moeeeeeeeee :Y
Tintelende handen/vingers, wazig, duizelig, raar gevoel op de maag. Bijwerkingen tot en met, maar nog steeds nachtmerries ;( Dan te bedenken dat ik nog weken/maanden moet opbouwen..

En ik verveel me de ziekte, we kunnen geen kant op nu ik niet mag autorijden. En het regent aan 1 stuk door, dus we kunnen ook niet naar buiten }:|
pi_139802900
Hier ook erg moe en ben me (onnodig?) zenuwachtig aan het maken voor mijn sollicitatiegesprek maandag en ook voor woensdag, dan heb ik een evaluatie / functioneringsgesprek met mijn huidige supermarktmanager.
Wil me niet druk maken en niet stressen.
Maar kan het niet loslaten.
Zal wel door de asperger en de eeuwige onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen komen.
pi_139804474
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef Donald250 het volgende:
Hier ook erg moe en ben me (onnodig?) zenuwachtig aan het maken voor mijn sollicitatiegesprek maandag en ook voor woensdag, dan heb ik een evaluatie / functioneringsgesprek met mijn huidige supermarktmanager.
Wil me niet druk maken en niet stressen.
Maar kan het niet loslaten.
Zal wel door de asperger en de eeuwige onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen komen.
Ja ik weet hoe dat voelt, dat onnodige malen en jezelf gek maken met gedachtes en zulks.. Ik zit er ook middenin, niks aan.
Sterkte, heb geen tips voor je, weet het zelf ook niet ;(
pi_139806486
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:48 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja ik weet hoe dat voelt, dat onnodige malen en jezelf gek maken met gedachtes en zulks.. Ik zit er ook middenin, niks aan.
Sterkte, heb geen tips voor je, weet het zelf ook niet ;(
;(
Op een gegeven moment komt het goed zeggen ze.
En geef het de tijd.
Maar wie zijn ze?
Ik ben het zó ontzettend zat dat iedereen het altijd, met alles beter lijkt te weten en dat iedereen zich overal (onnodig) mee bemoeit.

Sterkte met alles!!
pi_139807920
quote:
9s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:02 schreef Donald250 het volgende:

[..]

;(
Op een gegeven moment komt het goed zeggen ze.
En geef het de tijd.
Maar wie zijn ze?
Ik ben het zó ontzettend zat dat iedereen het altijd, met alles beter lijkt te weten en dat iedereen zich overal (onnodig) mee bemoeit.

Sterkte met alles!!
Even nuchter; ik heb nu m'n absolute dieptepunt wel gehad, dus het kan bij mij alleen maar beter gaan :)
pi_139809888
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Even nuchter; ik heb nu m'n absolute dieptepunt wel gehad, dus het kan bij mij alleen maar beter gaan :)
^O^ Hoop het voor je!!
pi_139810078
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:24 schreef Donald250 het volgende:

[..]

^O^ Hoop het voor je!!
Slechter dan dit kan haast niet ;)
pi_139810526
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Slechter dan dit kan haast niet ;)
:) Knap hoe je altijd positief blijft!
pi_139810737
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:30 schreef Donald250 het volgende:

[..]

:) Knap hoe je altijd positief blijft!
Ik heb geen keus. Ik heb Billy. Als mij wat overkomt komt Billy bij m'n ex en z'n familie terecht, en dat is het áller laatste wat ik wil. Dus nee, ja, ik moet wel door. En dan kunnen we beter er maar het beste er van maken. Ik heb nu concrete hulp, dus die inzinking vorige week heeft toch wat goeds opgeleverd.

En nu bedtijd, ESF gekeken, NL 2e! *O*
Weltrusten! :*
pi_139811079
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen keus. Ik heb Billy. Als mij wat overkomt komt Billy bij m'n ex en z'n familie terecht, en dat is het áller laatste wat ik wil. Dus nee, ja, ik moet wel door. En dan kunnen we beter er maar het beste er van maken. Ik heb nu concrete hulp, dus die inzinking vorige week heeft toch wat goeds opgeleverd.

En nu bedtijd, ESF gekeken, NL 2e! *O*
Weltrusten! :*
Truste!
pi_139811214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:32 schreef Donald250 het volgende:
Hier ook erg moe en ben me (onnodig?) zenuwachtig aan het maken voor mijn sollicitatiegesprek maandag en ook voor woensdag, dan heb ik een evaluatie / functioneringsgesprek met mijn huidige supermarktmanager.
Wil me niet druk maken en niet stressen.
Maar kan het niet loslaten.
Zal wel door de asperger en de eeuwige onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen komen.
Heel herkenbaar dit. :D

Komt wel goed, je hebt genoeg ervaring en je hebt het al eens gedaan ^O^ Er kan weinig meer mis gaan nu je al gevraagd bent voor een gesprek :) Behalve dan dat de uren je niet uitkomen..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2014 00:42:27 ]
pi_139811712
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 00:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit. :D

Komt wel goed, je hebt genoeg ervaring en je hebt het al eens gedaan ^O^ Er kan weinig meer mis gaan nu je al gevraagd bent voor een gesprek :) Behalve dan dat de uren je niet uitkomen..
:)
Dat is waar, de ervaring heb ik al!
Uren is idd ff afwachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')