abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2014 @ 10:56:11 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_138972621
FC Utrecht en Jan Wouters gaan na dit seizoen in goed overleg uit elkaar. Wouters gaf eerder deze week, na een tegenvallend seizoen, nog aan dat hij open stond voor een terugkeer als assistent-trainer.

Na een gesprek met de clubleiding is besloten dat er een einde komt aan de samenwerking. Wouters heeft zojuist de spelersgroep van FC Utrecht ingelicht. Hij vervulde de rol van hoofdtrainer sinds hij 2,5 jaar terug het trainersstokje overnam van Erwin Koeman, die opstapte als hoofdtrainer.

Daarvoor was hij assistent van Ton du Chatinier. Wouters leidde Utrecht vorig seizoen naar een knappe vijfde plaats op de ranglijst. Dit seizoen begon teleurstellend met een Europese flater tegen het nietige FC Differdange, een elftal van kantoorklerken en studenten. Die klap kwam Utrecht niet meer te boven. Mede omdat de ene na de andere dragende spelers langdurig geblesseerd raakte: Jacob Mulenga, Edouard Duplan, Cedric van der Gun en aanwinst Willem Janssen.

De kritiek bij de Utrechtse aanhang groeide. De fans vonden Wouters te kleurloos, te weinig een uithangbord van de club. Bovendien was er felle kritiek op de manier waarop FC Utrecht onder hem voetbalde. Te laf, niet spectaculair genoeg.

De 53-jarige ras-Utrechter verdedigde zich door te stellen dat de blessures daar debet aan waren en de selectie aan kwaliteit had ingeboet na het vertrek van Jan Wuytens, Anouar Kali, Nana Asare en Mike van der Hoorn. Een lezing die de clubleiding wat de blessuregolf betreft onderstreepte, maar niet wat betreft het niveau van de selectie.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_138972868
Het zat 'm niet mee dit seizoen :{
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 april 2014 @ 11:24:44 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_138973371
Geen bronvermelding in de OP :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_138973406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:24 schreef Paul het volgende:
Geen bronvermelding in de OP :(
http://www.nu.nl/sport/37(...)-bij-fc-utrecht.html
Juin uit Eigen Tuin!
pi_138973443
Die kon er helemaal niks van.

@7:48
pi_138973526
gelukkig. maar toch bedankt jantje. hopelijk wordt het volgend seizoen beter.
pi_138982210
Is maar beter ook. Ideale veldtrainer, als hoofdtrainer pure bagger.
pi_138982246
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Is maar beter ook. Ideale veldtrainer, als hoofdtrainer pure bagger.
Als hoofdtrainer het meest succesvolle seizoen van Utrecht ooit behaald, niet slecht voor pure bagger.
De koek was gewoon op na 5 jaar bij de club, mooi dat Jan op deze manier afscheid neemt en niet door de achterdeur vertrekt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138985322
FC Utrecht had ik dit seizoen wel een degradatie gegund.. kleurloos elftal en altijd financiële ellende bij die club
pi_138985408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Pleun2011 het volgende:
FC Utrecht had ik dit seizoen wel een degradatie gegund.. kleurloos elftal en altijd financiële ellende bij die club
Jammer joh :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2014 @ 19:56:46 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_138988279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:22 schreef Pleun2011 het volgende:
FC Utrecht had ik dit seizoen wel een degradatie gegund.. kleurloos elftal en altijd financiële ellende bij die club
Leg eens uit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_138999899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit.

:P
Alleen het seizoen dat Utrecht Celtic uitschakelde vond ik hen een leuk elftal hebben.. meteen verkopen ze de hele handel en is het weer ouderwets een kleurloos elftal dat niemand graag ziet spelen.. vind het niet gek dat ze steeds meer supporters verliezen. Dit seizoen verloren ze zelfs van een club uit Luxemburg, sindsdien vind ik het een schandvlek voor het Nederlandse voetbal. En Heerenveen gaat de volgende worden.. die denken volgend seizoen ook wel met allemaal jeugdspelers leuk mee te gaan ballen. :N
pi_139000044
zonde, misschien een kleurloze trainer, maar juist die uitgesproken types ben je wel erg snel zat
pi_139000079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alleen het seizoen dat Utrecht Celtic uitschakelde vond ik hen een leuk elftal hebben.. meteen verkopen ze de hele handel en is het weer ouderwets een kleurloos elftal dat niemand graag ziet spelen.. vind het niet gek dat ze steeds meer supporters verliezen. Dit seizoen verloren ze zelfs van een club uit Luxemburg, sindsdien vind ik het een schandvlek voor het Nederlandse voetbal. En Heerenveen gaat de volgende worden.. die denken volgend seizoen ook wel met allemaal jeugdspelers leuk mee te gaan ballen. :N
Feyenoord werd ook uitgeschakeld in de voorronde door een Russische middenmoter en dat met een intacte selectie vol internationals
pi_139000143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:05 schreef Adames het volgende:

[..]

Feyenoord werd ook uitgeschakeld in de voorronde door een Russische middenmoter en dat met een intacte selectie vol internationals
Dat is ook niet iets om trots op te zijn, maar uitgeschakeld worden door de nummer 4 van Luxemburg is gewoon lachwekkend slecht.
pi_139036965
Toch wel apart dat Wouters wegggaat(kind van de club) en..men niet meer moeite heeft gedaan om geboren Utrechter Marco van Basten binnen te halen. :{
pi_139038333
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Alleen het seizoen dat Utrecht Celtic uitschakelde vond ik hen een leuk elftal hebben.. meteen verkopen ze de hele handel en is het weer ouderwets een kleurloos elftal dat niemand graag ziet spelen.. vind het niet gek dat ze steeds meer supporters verliezen. Dit seizoen verloren ze zelfs van een club uit Luxemburg, sindsdien vind ik het een schandvlek voor het Nederlandse voetbal. En Heerenveen gaat de volgende worden.. die denken volgend seizoen ook wel met allemaal jeugdspelers leuk mee te gaan ballen. :N
helemaal mee eens. wanbeleid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')