abonnement Unibet Coolblue
pi_139041409
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:17 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Ik heb juist een heel erg goed gehoor.
Nou ja, je schrijft over gehooruitval :) dat past wel bij Méniere :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:23:03 #27
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_139041448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Nou ja, je schrijft over gehooruitval :) dat past wel bij Méniere :)
Ja, dit is alleen bij inspanning, en als ik dan rustig ga zitten komt mijn gehoor weer terug (en is niet achteruit gegaan hierdoor)
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  zondag 20 april 2014 @ 12:38:17 #28
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_139069298
Die duizeligheid heb ik ook... na het sporten begint alles even te draaien. Terwijl ik ook gewoon goed door adem. Ik heb het idee dat het vooral ontstaat wanneer ik stop met rennen. Bij de overgang van hardlopen naar wandelen.
Krijg jij het tijdens het sporten of ook juist op het moment dat je stopt?
Het gehoorverlies vind ik vreemd. Ontstaat er druk op je oren??
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 20 april 2014 @ 13:28:38 #29
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_139070683
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 12:38 schreef pietkanarie het volgende:
Die duizeligheid heb ik ook... na het sporten begint alles even te draaien. Terwijl ik ook gewoon goed door adem. Ik heb het idee dat het vooral ontstaat wanneer ik stop met rennen. Bij de overgang van hardlopen naar wandelen.
Krijg jij het tijdens het sporten of ook juist op het moment dat je stopt?
Het gehoorverlies vind ik vreemd. Ontstaat er druk op je oren??
Dit gebeurt tijdens inspanningen(bv ook huishoudelijke activiteiten). Het gehoorverlies kan je vergelijken met als je een hersenschudding hebt, alleen zonder de klap op je kop, net of je twee oorkleppen op hebt en je vage stemmen alleen nog kan horen, dat kan ik niet met druk vergelijken..
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  maandag 21 april 2014 @ 22:00:24 #30
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_139128159
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:28 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Dit gebeurt tijdens inspanningen(bv ook huishoudelijke activiteiten). Het gehoorverlies kan je vergelijken met als je een hersenschudding hebt, alleen zonder de klap op je kop, net of je twee oorkleppen op hebt en je vage stemmen alleen nog kan horen, dat kan ik niet met druk vergelijken..
Oh, lastig! Ik zou het eigenlijk niet weten... maar even voor de beeldvorming: wat voor sport doe je? Duursport of meer interval (dus vanuit stilstand ineens inspanning leveren)? Als ik duizelig ben hoor ik ook alles van ver weg/vaag. Dat gaat denk ik vaak samen. Maar waar het vandaan komt?? Geen idee! Misschien een bezoekje aan een sportarts? Die kunnen hier veel meer mee dan een huisarts.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 21 april 2014 @ 22:35:07 #31
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_139130241
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Oh, lastig! Ik zou het eigenlijk niet weten... maar even voor de beeldvorming: wat voor sport doe je? Duursport of meer interval (dus vanuit stilstand ineens inspanning leveren)? Als ik duizelig ben hoor ik ook alles van ver weg/vaag. Dat gaat denk ik vaak samen. Maar waar het vandaan komt?? Geen idee! Misschien een bezoekje aan een sportarts? Die kunnen hier veel meer mee dan een huisarts.
Springtouwen/ Workout voor buikspieren o.a, maar heb het ook gehad zelfs bij de was ophangen en ramen zemen, hoeft dus niet eens zwaar te zijn.
Hmmm een sportarts , wie weet:)
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')