abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_138956110




pi_138956125
}:|
  woensdag 16 april 2014 @ 21:05:33 #3
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956259
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Zeg me dat het niet waar is.

Veer? [ afbeelding ]
Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
Inb4 dwc met 'goor wijf :r'.
pi_138956317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
Was jij je pik elke avond?
pi_138956358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ok ik vind 2x per dag douchen best overdreven. 1x moet genoeg zijn. Maar als je 's avonds laat neukt en je hebt 's morgens gedoucht, dan is het wel zo fris om die schwanz nog even een wasbeurtje te geven. Maar anders? Neuh.
Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnen B-). En ik douche voor ik ga pitten want lekker fris in bed + smeerlapperij van je afwassen van de dag :).
  woensdag 16 april 2014 @ 21:08:28 #7
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Was jij je pik elke avond?
Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956435
Tweede keer douchen is meestal na het sporten of zo, dan kan ik wel tegen lekker koud en is beter voor mijn perzikhuid(ja op perzik zit haar).
pi_138956458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja :')
Een doekje? Magisch hoor.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:09:18 #10
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956473
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnen B-). En ik douche voor ik ga pitten want lekker fris in bed + smeerlapperij van je afwassen van de dag :).
Oh als ik in het weekend laat wakker wordt dan doen we vaak overdag toch geen reet of we hangen wat in huis met z'n allen daar. Dan douche ik vaak pas halverwege of einde v/d middag.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:09:30 #11
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956487
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Een doekje? Magisch hoor.
Van goud ja
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:09:48 #12
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956502
Even de aangekoekte afscheiding eraf schrobben toch jwz
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956533
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik was mijn gleufje elke dag
Jezus Christus van Nazareth, goor wijf :') :D.

quote:
dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja :')
:{ Alleen een doekje eroverheen ja?
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
Tweede keer douchen is meestal na het sporten of zo, dan kan ik wel tegen lekker koud en is beter voor mijn perzikhuid(ja op perzik zit haar).
Harde tepels :).
pi_138956570
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Oh als ik in het weekend laat wakker wordt dan doen we vaak overdag toch geen reet of we hangen wat in huis met z'n allen daar. Dan douche ik vaak pas halverwege of einde v/d middag.
Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeks :(. Je gaat toch fris in en uit bed? :(
pi_138956596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik was mijn gleufje elke dag, maar als ik een keer laat douche en ik heb gewoon kort daarna seks ga ik niet nog een keer wassen. Heb ik nou 's ochtends vroeg gedoucht en bijv pas 's avonds/'s nachts seks, dan haal ik er nog wel even een doekje overheen ja :')
  woensdag 16 april 2014 @ 21:11:58 #16
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956623
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Jezus Christus van Nazareth, goor wijf :') :D.

[..]

:{ Alleen een doekje eroverheen ja?

[..]

Harde tepels :).
Hoezo nou weer goor wijf omdat ik gleufje zeg :') Het is toch ook een gleufje. Lekker sappig zoet gleufje :)
Alleen een doekje eroverheen ja. Kom op dude, m'n kut stinkt niet na een halve dag hoor. Weet niet hoe zo'n stankproductie jij hebt, maar ik meur niet zo snel.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956662
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeks :(. Je gaat toch fris in en uit bed? :(
Nee homo. Lekker fris je bed in, waar je de nacht daarvoor nog 3 liter zweet in hebt liggen soppen. Lekker nuttig. :').
  woensdag 16 april 2014 @ 21:12:56 #18
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956670
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja, in het weekend douche ik ook pas laat, maar toch niet doordeweeks :(. Je gaat toch fris in en uit bed? :(
Hell nah, als ik vrij ben douche ik 's middags en als ik naar werk ga douche ik 's avonds hoor. Nogmaals; ik meur niet zo snel dus ik zie het probleem niet. Je doet net alsof ieder mens binnen een paar uur tijd alweer kki smerig is ofzo :') Bent toch geen varken
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956757
Je kut niet 5x per dag met Dettol wassen. :').
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 16 april 2014 @ 21:17:16 #20
206731 Mortaxx
Doomer
pi_138956935
Ander onderwerp.

Hoe vaak verschonen jullie je bed?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_138956945
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik douche 's morgens als ik uit bed kom, anders ben ik sowieso niet wakker + om fris de dag te beginnen B-). En ik douche voor ik ga pitten want lekker fris in bed + smeerlapperij van je afwassen van de dag :).
elke dag 2 keer? Je kan een waterallerchie ontwikkelen man. Pas op.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:17:37 #22
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_138956964
quote:
3s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.

Hoe vaak verschonen jullie je bed?
Om de week.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_138956981
quote:
3s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ander onderwerp.

Hoe vaak verschonen jullie je bed?
Geen idee, gebeurt altijd magisch uit zichzelf.
pi_138957057
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:

Kom op dude, m'n kut stinkt niet na een halve dag hoor.
Als ik pussy eet moet 'ie fresh as fuck zijn :(.
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee homo. Lekker fris je bed in, waar je de nacht daarvoor nog 3 liter zweet in hebt liggen soppen. Lekker nuttig. :').
Nee, lekker met alle vuiligheid, fijnstof en met wat allemaal je de gehele dag door in aanraking mee bent gekomen meenemen je bed in :').
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hell nah, als ik vrij ben douche ik 's middags en als ik naar werk ga douche ik 's avonds hoor. Nogmaals; ik meur niet zo snel dus ik zie het probleem niet. Je doet net alsof ieder mens binnen een paar uur tijd alweer kki smerig is ofzo :') Bent toch geen varken
Ik vind douchen sowieso lekker O+. En genoeg mensen die naar zweet stinken en/of muf ruiken :r.
pi_138957096
quote:
Dagelijks douchen slecht voor je huid

De helft van de Nederlanders stapt dagelijks onder de douche. Omdat ze het lekker vinden, omdat het hygiënisch is of omdat ze zich anders vies voelen. Dat blijkt uit het nationaal douche-onderzoek door gezondNU. Maar, dermatologen waarschuwen dat het toegenomen aantal schimmelinfecties van de huid rechtstreeks het gevolg is van ons overmatig douche-gedrag. Lees verder.

Veel mensen douchen, omdat ze het hygiënisch vinden en zich anders vies voelen. Ook geeft vier op de tien Nederlanders aan dat mensen in hun omgeving eens vaker zouden moeten douchen. En dat terwijl een washandje langs oksels, kruis en voeten voldoende is om niet te stinken. De rest van het lijf stinkt niet.

Douchen geeft huidklachten!

Volgens gezondNU is douchen een symbool van sociale perfectie. "De geur van zweet moet uitgebannen worden. Je bent niet vies, maar je voelt je vies. De reclame heeft zijn effect gehad," schrijft het tijdschrift. Een kleine groep mensen doucht niet dagelijks omdat het jeuk oplevert. Maar elke dag douchen is voor niemand goed. Dermatologen zien zelden mensen die nooit douchen, maar des te meer mensen die te vaak douchen. Met poetsen en boenen onder de douche verdwijnt niet alleen het vuil van de huid, maar ook het laagje dat beschermt tegen infecties. Te lang en te heet douchen, is volgens gezondNU "de manier om je huid aan gort te helpen".
In de reclame zepen modellen zich van top tot teen in onder de douche. Negentig procent van de Nederlanders gebruikt zeep of douchegel onder de douche. De wens om niet te stinken, overstijgt het belang van de gezondheid van de huid. Dermatologen wijten het toegenomen aantal patiënten met schimmelinfecties op de huid rechtstreeks aan het massale gebruik van zeep onder de douche.

Voor of na het vrijen?

Zeventig procent van de Nederlanders doucht meestal bij het opstaan. Gevolgd door douchen na het sporten, voor het slapengaan en voor het uitgaan. Op de vijfde plaats staat voor of juist na het vrijen. Mannen douchen vaker voor het vrijen. Vrouwen vaker na het vrijen. Ook onder de dertig wordt vooral na het vrijen de gang naar de douche gemaakt. Zestigplussers douchen amper voor of na het vrijen.

http://www.yunomi.nl/artikel/elke-dag-douchen-niet-gezond

Douche zelf elke dag.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')