abonnement Unibet Coolblue
pi_165369546
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?

Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:19:53 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165369560
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?

Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
Rijnmond is een regionale omroep, Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165429588
quote:
Wegens droevige familieomstandigheden bij familie De Vos is Sierd voor onbepaalde tijd bij Ziggo even niet te horen of te zien. Bodega El Sierd van vanavond komt daardoor te vervallen. Wij wensen hem sterkte.
pi_165431671
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?

Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
Jij bent echt dom Iwanius. Log maar uit.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165431851
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?

Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
_O- _O- _O-
pi_165431881
quote:
Wie is er overleden dan?
Oh.
  Forum Admin / PR maandag 19 september 2016 @ 17:05:39 #211
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_165431977
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie is er overleden dan?
Z'n pa.
pi_165432411
;(
  maandag 19 september 2016 @ 18:57:25 #213
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_165433740
;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_165434636
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
;(
wat is er duckie :*
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 19 september 2016 @ 20:56:59 #215
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_165436921
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 19:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wat is er duckie :*
Geen Vos.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_165979751
SierdVos twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 18:40:05 Binnenkort groot nieuws voor El Sierd fans... reageer retweet
KeesJansmaNL twitterde op vrijdag 14-10-2016 om 18:40:29 @SierdVos ik ben er bij reageer retweet
Ik ben inmiddels overleden.
pi_166119074
SierdVos twitterde op woensdag 19-10-2016 om 14:35:31 Binnenkort mooie verhalen en restauranttips gebundeld in mooi boek van El Sierd! Houdt de #teamSierd kanalen in de gaten!! reageer retweet
Sierd maakt een boek voor alle SdVfans.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_166119289
Sierde heet toch @elsierd op Twitter
pi_166119561
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:20 schreef JanCees het volgende:
Sierde heet toch @elsierd op Twitter
Jazeker.

https://www.facebook.com/(...)8&id=168131429890150
pi_166119887
oh kut, ben ik in een nepaccount getrapt. De echte Kees Jansma reageerde op één van die tweets. :{
Ik ben inmiddels overleden.
pi_166586476
http://www.ziggosporttota(...)ig-net-een-mens.html

Nooit geweten dat Sierd ooit Frank Snoeks in de cel gekregen heeft.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:05:12 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166586724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ziggosporttota(...)ig-net-een-mens.html

Nooit geweten dat Sierd ooit Frank Snoeks in de cel gekregen heeft.
Jammer dat Snoeks daar niet is gebleven.
Oh.
pi_166586834
Mooi interview met Sierd door NU.nl

quote:
De meest populaire, maar misschien ook wel de meest bekritiseerde voetbalcommentator van Nederland heeft sinds deze week zijn eigen boek: El Sierd. NU.nl ging langs bij Sierd de Vos (57).

Er zijn zaterdagmiddag 74 minuten gespeeld in Estadio Anoeta in San Sebastian als Atletico Madrid-verdediger Angel Correa een domme overtreding maakt. Carlos Vela van Real Sociedad gaat neer. Penalty.

1500 kilometer verderop zit Sierd de Vos in zijn commentaarhokje in de studio van Ziggo Sport in Amsterdam. "Tja Correa, die moet je niet laten verdedigen", schampert hij in zijn microfoon. "Noord-Korea verdedigt slecht, Zuid-Korea wordt geholpen door Amerika en deze Correa kan er ook niets van."

De uitspraak is typisch Sierd de Vos. Zijn manier van commentaar geven heeft hem in de afgelopen jaren de status van cultheld bezorgd. In polls en internetfora wordt hij vergeleken met commentatoren van de open netten die wekelijks in het stadion zitten. De Vos moet het doen met een schermpje van 40 bij 50 centimeter, maar dat maakt hem niet minder populair. Er is zelfs een Facebookpagina met meer dan 100.000 likes waarop zijn mooiste uitspraken zijn uitgeschreven door zijn fans. En ook in zijn boek zijn achterin de meest opzienbarende verzameld. Na een harde overtreding op Tottenham-verdediger Younes Kaboul zei hij ooit: "Een aanslag op Kaboul, dat gebeurt wel vaker. Maar nu op Old Trafford."

De Vos houdt nou eenmaal van "bloemrijk taalgebruik", zoals hij het zelf noemt. De wedstrijd Sociedad tegen Atletico is inmiddels een halfuur afgelopen en hij heeft zijn commentaarhokje van amper twee bij twee meter, bekend onder de bijnaam 'de bezemkast', omgeruild voor het restaurant van de studio. Hij neemt een slok water en zegt: "Ik bedenk zo’n uitspraak niet van te voren, hoor. Een voetballer met de naam Correa daar kun je wel iets mee, maar dat gebeurt op het moment zelf. Dan valt alles samen."

Mede door de overtreding van Correa heeft Atletico met 2-0 verloren. Zijn Atletico, de club waar De Vos al 25 jaar aan verbonden is. Toen hij in 1991 voor een reportage voor zijn toenmalige werkgever de NOS in Madrid was maakte hij voor het eerst kennis met Atletico en Estadio Vicente Calderon.

"Wat ik daar zag had ik nog nooit meegemaakt. Die begeestering bij de mensen op de tribune, het stadion ging tekeer. En het waren geen hooligans. Nee, het waren opa, oma, zoon, dochter en kleinkinderen. Mensen die al dertig jaar bij elkaar in het vak zaten. Dat maakte zoveel indruk dat ik me in een kantoortje in het stadion gemeld heb en zei: Ik kom uit Nederland en wil lid worden."

De Vos zegt sindsdien "verknocht" te zijn aan Atletico, al kan hij er niet mee zitten dat de Madrilenen zojuist verloren hebben. "Sociedad was zeventig minuten lang simpelweg beter. En ik besef bijvoorbeeld ook dat een club als Barcelona mooier voetbal speelt dan Atletico. Ik ben objectief."

Toch raakte je onlangs in opspraak omdat je iets te blij zou zijn geweest voor Atletico…

De Vos zucht. Het gaat over de Champions League-wedstrijd PSV-Atletico. Toen Andres Guardado namens PSV zijn strafschop gekeerd zag worden door doelman Jan Oblak, zong hij: "Obli, oblak, cada día te quiero más". Oftewel: Oblak, elke dag houden we meer van je. Op sociale media kreeg hij de hoon van de PSV-supporters over zich heen. De Eindhovense club was ook niet blij en besloot dat de spelers na afloop geen interviews mochten geven aan Ziggo Sport. De zender bood op zijn beurt excuses aan.

"Ik kan het allemaal uitleggen en dat ga ik ook doen", zegt De Vos nu twee maanden later. "Ik heb objectief commentaar gegeven, dat is ook erkend door allerlei mensen. Ik heb eerder in die wedstrijd gezegd dat PSV een penalty verdiende, maar niet kreeg. En dat een goal van Luuk Jong onterecht werd afgekeurd. Vervolgens kreeg PSV wel een penalty, die dus gestopt werd door Oblak. In mijn poging enthousiast weer te geven wat er in het stadion gebeurde, in de hoek met Atletico-supporters, heb ik gezongen wat zij op dat moment zongen. Ik hoorde ze in mijn koptelefoon."

De beelden van de strafschop en het zingen van De Vos verschenen nog tijdens de wedstrijd op Twitter met de vraag wat de PSV-supporters ervan moesten denken. "Een schandalige tweet", noemt De Vos het. "Nota bene van iemand die zich collega noemt, maar dat natuurlijk niet is. De tweet werd ook nog een keer of 200 geretweet, terwijl mijn uitleg van een seconde of vijftig waarin ik vertelde waarom de fans het lied zongen ontbrak. Althans, daarvan zijn maar vijf seconden weergegeven. Het was een poging om mij in diskrediet te brengen. Maar goed, achteraf bezien was het verstandiger geweest dat lied helemaal niet te zingen."

De Vos is een beetje aan gewend aan dit soort commotie. Enerzijds bindt hij met zijn commentaar een grote schare fans, waardoor hij al eens officieus tot de beste commentator van Nederlands werd uitgeroepen. Aan de andere kant is niet iedereen even blij met hem. Dries Roelvink overwoog ooit juridische stappen tegen De Vos omdat hij de zanger en zijn zoon Dave in zijn commentaar voor losers had uitgemaakt. En over zaakwaarnemer Mino Raiola zei De Vos dat diens hoofd zo groot is dat het niet in zijn eigen pizzaoven past.

"Ik doe vier vijf wedstrijden per week. Weet je hoeveel tekst dat is? Dan weeg je niet elk woord meer even precies af. Zoiets als ik over Raiola zei, bereid ik ook niet voor. De aanleiding was dat Raiola in Het Parool Johan Cruijff een demente eikel had genoemd. Ik vond niet dat hij dat mag zeggen. Raiola heeft namelijk zijn baan te danken aan Cruijff. Cruijff heeft ervoor gezorgd dat spelers zich bewust werden van hun waarde. Hij was de eerste voetballer met een zaakwaarnemer. In een vlaag van oprechte emotie heb ik toen het een en ander over Raiola gezegd. Achteraf had het misschien iets minder gekund. Maar ja, dit gaat over één minuut van die honderdduizenden minuten die ik in de afgelopen jaren commentaar heb gegeven."

Die minuut is wel bijna 100.000 keer bekeken op YouTube.

"Ja, maar wat kan ik daar aan doen? Ik heb het er niet opgezet. Door het internet gaan sommige uitspraken een eigen leven leiden, terwijl het vaak maar een zin is uit een veel langer verhaal. Laatst gebeurde het weer. Ik werd gebeld door iemand van de website ajaxshowtime.com voor een vooruitblik op Celta de Vigo-Ajax. Ik vertelde over wat voor ploeg Celta is, in welk systeem ze spelen. Ik werd ook gevraagd naar John Guidetti. Ik noemde hem een schreeuwlelijk die ooit bij Feyenoord het jaar van zijn leven had met twintig doelpunten in 23 wedstrijden, maar dit seizoen nog maar twee keer in de basis stond, twee keer inviel en in elf wedstrijden nog niet heeft gescoord. Het was een normale analyse, die ook keurig is gepubliceerd. Maar wat doen vervolgens al die knip- en plaksites…"

De Vos pakt zijn telefoon en scant de koppen. "Sierd de Vos: Guidetti heeft een veel te grote muil'", leest hij op. "Dat heb ik niet eens gezegd. En daar dan nog drie variaties op. En dan reageert er weer iemand met: 'Sierd mag echt dood'. Nou, dat kregen Evert ter Napel en Theo Reitsma vroeger nooit over zich heen."

Gebeurt het vaker dat je zo’n reactie krijgt?

"Twee jaar geleden was er iemand die wekenlang schreef: Wie steekt Sierd dood? Toen ben ik wel even nagegaan of het allemaal mocht wat hij zei. De man is vervolgens opgehaald en heeft een middagje op het bureau mogen uitleggen waar hij dat postte. Maar de laatste jaren is het gelukkig minder. En vergeleken met wat andere bekende mensen naar hun hoofd krijgen valt het bij mij denk ik nog mee."

Misschien zijn mensen meer gewend geraakt aan Sierd de Vos.


"Dat zou wel gek zijn want ik doe dit werk al 35 jaar. Dan is het geen kwestie meer van wennen."
Het boek El Sierd, dat is geschreven door Dennis Mulkens, gaat over die 35 jaar van De Vos in de sportjournalistiek. Hij werkte voor de NOS, KRO, AVRO, TROS, RTL, weer de NOS, Canal Plus, Sport1 en nu voor Ziggo Sport. Hij reisde de wereld rond en deed verslag van EK’s, WK’s, de Olympische zomer- en winterspelen en bezocht honderden wedstrijden in de Spaanse Primera Divsion. Het boek is deels een biografie en staat vol ongelooflijke avonturen. Een koffer met 125.000 gulden cash vergeten bij een tussenlanding in Stuttgart, het overkwam De Vos. Hij werd ooit uit zijn slaap gehouden door een plagerige Romario in een helikopter en tijdens een autorit met René van der Gijp werd besloten diens Deense dog Zico achter het stuur te zetten. Met alle gevolgen van dien.

"Ik heb een hoop meegemaakt en vertel graag", verklaart De Vos de uitgave van zijn boek. "Ik heb alleen geen tijd om het te schrijven en dus heeft iemand anders dat over me gedaan. Het is trouwens niet alleen een biografie en een verzameling anekdotes. Het is ook een reishandboek voor de voetbaltoerist in Spanje. Ik weet precies waar je zijn moet."

Krijgen we in het boek een andere Sierd de Vos te zien dan we gewend zijn?

"Er staan dingen in over mijn privéleven waar ik op televisie nooit over hoef te vertellen. Het is best lastig om jezelf bloot te geven over mislukkingen en relatieve successen. Maar de schrijver en de uitgever vonden dat dat er wel bij hoort. Daar hebben we een middenweg in gevonden."

Noem eens een voorbeeld?

"In het hoofdstuk De Liefde had ik bijvoorbeeld alle vriendinnen bij naam op kunnen noemen die ik heb meegemaakt, maar dat doe ik niet."

Je vertelt wel over jouw leven als alleenstaande vader van je elf jaar oude zoontje Kyrill.

"Anders dan de meeste mannen heb ik na mijn scheiding in 2010 ervoor gekozen om mijn kind alleen groot te brengen in plaats van hem een keer in de twee weken bij zijn moeder op te halen. Ik haal hem op van voetbaltraining, help hem met zijn huiswerk en als er op school een vader nodig is voor een museumbezoek dan ga ik mee. Ik ben fulltime vader. Dat is mooi, maar dat heeft me wel wat gekost."

Wat dan?

"Ik heb mijn ambities moeten bijstellen. Vroeger was ik 150 tot 200 dagen per jaar in het buitenland voor mijn werk. Dat kan ik nu niet meer doen. Aan de andere kant hebben commerciële omroepen door de crisis de tering naar de nering moeten zetten. Er is geen geld meer om voor elke wedstrijd van FC Barcelona af te reizen naar het stadion. Dat is jammer voor de beleving, maar het zorgt er wel voor dat ik twee uur na het laatste fluitsignaal in Spanje weer thuis kan zijn en kan de oppas naar huis kan."

Dus eigenlijk is het ideaal voor jou die 'bezemkast'?

"Nee, natuurlijk mis ik het stadion. Daar hoef ik alleen maar om me heen te kijken en ik kan bloemrijk vertellen wat er gebeurt. Dan ben ik niet afhankelijk van de shots van een regisseur. Niet elke collega kan het daarom opbrengen om verslag te doen van een scherm. Er zijn er die gestopt zijn. Maar ik zie er een uitdaging in. Het voordeel dat ik ten opzichte van jongere collega’s heb is bovendien dat ik dat ik vijftien jaar lang wel in al die stadions geweest ben. Ik weet precies wat er in dat gangetje en in dat barretje naast het stadion gebeurt. Een commentator moet die sfeer overbrengen."

Het verwijt is weleens dat je daarin doorslaat. Dat het soms amper over de wedstrijd gaat.


"Ach, veel commentatoren, behalve Frank Snoeks, geven nog op precies dezelfde manier commentaar als in Herman Kuiphof in 1970." De Vos verlaagt zijn stem: "Pieters Graafland rolt de bal uit naar Van Duivenbode. Van Duivenbode naar Hasil. Kan-ie naar links? Nee? Dan maar naar rechts naar Van Hanegem. Van Hanegem schiet. Paal!"

En dat voegt niets toe?

"Het is hartstikke handig als je Vincent Bijlow heet. Maar de meeste mensen die voor de televisie zitten kunnen gewoon zien. Bovendien is het vreemd gezien de enorme informatiestroom via internet, kranten, tijdschriften, mobiele telefoons en tablets. Iedere voetbalconsument weet zoveel meer dan vijftig jaar geleden dat veel van het doorgaans gebezigde commentaar overbodig is. Ik kies er daarom voor om het voetbal te duiden en dat met origineel taalgebruik. Ik wil geen behang zijn bij een wedstrijd."

De Vos zoekt in zijn tas en haalt er een volgeschreven geel A4-tje uit. Het is zijn inleiding op de wedstrijd van vanmiddag tussen Sociedad en Atletico. Voor de gelegenheid leest hij hem nogmaals voor, net als vanmiddag toen de bal allang rolde. Het gaat over de Antoine Griezmann, de spits van Atletico. Als Frans jongetje werd hij in de jeugd door elke trainer afgewezen omdat hij te klein was, tot hij in Spanje wel onderdak vond bij Sociedad. "Elke maand stond hij op het piepkleine vliegveldje van Macon en nam huilend afscheid van papa Alain, mama Isabel en zus Maud", leest De Vos voor.

"Ik heb er een uur over gedaan om dit te schrijven", vertelt hij terwijl hij het blaadje terug stopt in zijn tas. "Een mooie wedstrijd verdient een introductie. Ik lees mede daarom elke dag vijf Spaanse sportkranten. Mijn voorbereiding op een wedstrijd duurt zo’n drie tot vier uur. Voor een Clásico tussen Barcelona en Real Madrid ben ik drie dagen bezig. Dat moet als je echt iets wil toevoegen als commentator, zeker omdat het bij betaaltelevisie vaak liefhebbers zijn die bijna alles van een club weten. Ondanks alle zijpaden die ik bewandel durf ik te beweren ik meer informatie over een wedstrijd geef dan welke commentator dan ook. Al behoeft een goede wedstrijd bijna geen commentaar. Het is veel moeilijker om commentaar te geven bij een slechte wedstrijd. Probeer die maar eens interessant te houden. Dan grijp ik naar nevenaspecten waar ik lang op heb gestudeerd."

Maar soms is die informatie hoe de vriendin van de rechtsbuiten eruit ziet.

"Ja, maar we moeten niet vergeten dat voetbal amusement is. Bij sommige omroepen zijn ze geneigd om er wetenschap van te maken. Maar geloof me, mensen gaan naar het stadion of zetten de televisie aan omdat ze iets leuks willen zien. En alles daaromheen hoort er ook bij. Waarom denk je dat Voetbal International tegenwoordig twee societypagina’s heeft met vooral bikinifoto’s van spelersvrouwen? Omdat dat op internet ook gebeurt. 'Kijk eens, wat een lekkerding', staat er dan bij. Ik zeg dat niet, dat is ordinair. Maar zo heel af en toe geef ik even een tweede schermtip. Zoek zijn vriendin eens op, zeg ik dan vlak voor de rust. Die informatie hoort er ook bij. Net als de sfeer en het bloemrijke taalgebruik. Dat is het totaalpakket van El Sierd."

  maandag 9 januari 2017 @ 11:52:07 #225
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167999949
“Mevrouw Messi, Antonella.. Wij mogen Anto zeggen.. Die publiceerde gisteren.. Daar moet u straks even naar kijken of nu misschien op het tweede scherm.. Niet naar mevrouw Messi, trouwens mag ook.. Maar.. Maar ze is dus al getrouwd.. Eh nee naar de hónd.. Hond Toby die zij aan het begin van dit jaar cadeau deed, aan ’t begin van vorig jaar cadeau deed aan Messi, Toby, dat was toen een klein bruin propje met een hoop deuken.. (… (verhaal onderbroken door commentaar bij de wedstrijd dat terzijde) …) Oja die hond dus, Toby.. Die Toby lijkt inmiddels qua postuur op de meneer die bij RTL Boulevard weleens over het koningshuis spreekt.. Dát is een hond geworden, nou dat is geen hond, dat is een páard.. Toby heet ie dus.. Kijkt u maar even op de Instagram van Antonella Roccuzzo (AntoRoccuzzo88).. Toby zit met Messi op de bank nou Messi zie je niet meer.. Toby is een soort Titanic geworden.. Een póny van een hond.. Vroeger had je Toby Rix met die toeters.. Kent u dat nog Toby Rix? Kwam weleens bij Mies Bouwman.. Maar goed, het gaat nu over de hond van Messi of eigenlijk gaat het over Villarrreal – Barcelona.. 0-0.. Twee kansen voor de gelen, eentje voor Barcelona..”

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 24 april 2017 @ 00:17:00 #226
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170446301
quote:
Hmmrrr brrr prfrrrhhh boem prffgghhrr Raketic! RAKET-IC!!!
Aldus Sierd _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170448048
Who de fuck is de Gea? Hij heeft wel een lekker wijf.
  maandag 24 april 2017 @ 10:03:05 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_170448703
Ik vind hem echt geniaal, ten minste wat anders dan die 13 in het dozijn commentatoren van NOS. Je hebt geen idee wie er commentaar geeft want ze doen allemaal hetzelfde bij de NOS, alleen Snoeks kan ik daar onderscheiden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 11:06:59 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170449675
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi interview met Sierd door NU.nl

[..]

El Sierd _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 24 april 2017 @ 12:11:11 #230
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170450967
Al die haters op facebook _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 14 januari 2018 @ 22:01:35 #231
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176508817
"Wat een geweldige kluns is dat ei daar in de middencirkel."

Over de scheidsrechter.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:32:09 #232
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178511097
"Die snor daar zit geen model in, alsof zijn nek niet uitgeschoren is aan de voorkant."

Over de keeper van Valencia.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178950840
Sierd heeft fans.

  Moderator donderdag 4 oktober 2018 @ 09:47:25 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182311213
quote:
quote:
we have ignition
:')

Sierdgod _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182311249
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

:')

Sierdgod _O_
Hij was bier aan het drinken tijdens de wedstrijd :').
pi_182311351
Beetje een kopie van deze, SierdGod _O_

Bij de samenvatting van Bayern - Ajax had hij het ook al over Hoeness ouwe bajesklant, was ook geniaal.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:14:58 #238
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_182311538
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_182311612
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:14 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:')
Mad.
  Moderator donderdag 4 oktober 2018 @ 10:25:57 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182311680
quote:
Deze man vindt het niet zo leuk.
dabber55 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 00:12:20 @ZS_Voetbal @elsierd Wat een debiel !!!! Hoe oud ben je @elsierd ???? Vreselijk dom irritant mannetje. Denk je leuk te zijn? Heb je schijt aan de kijker? Debiele seniele potloodventer reageer retweet
pi_182311709
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Deze man vindt het niet zo leuk.
dabber55 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 00:12:20 @ZS_Voetbal @elsierd Wat een debiel !!!! Hoe oud ben je @elsierd ???? Vreselijk dom irritant mannetje. Denk je leuk te zijn? Heb je schijt aan de kijker? Debiele seniele potloodventer reageer retweet
Ziedend.
pi_182312852
Ik heb het live mogen meebeleven en ik moet zeggen dat Sierd bij mij niks fout kan doen. Alleen was dit natuurlijk niet spontaan maar 100% een act van een man die graag de show steelt
pi_182313248
quote:
Sierdgod _O_ _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:17:59 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182313353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hij was bier aan het drinken tijdens de wedstrijd :').
Het is wat.
  Moderator donderdag 4 oktober 2018 @ 15:10:14 #245
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182317777
Haha _O-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:32:21 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182317880
quote:
Godverdomme _O- Hij stond ook al op Reddit
Oh.
pi_182318011
quote:
Gelukkig laten ze geen clips van Bayern - Ajax zien _O-
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:41:27 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182318061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Gelukkig laten ze geen clips van Bayern - Ajax zien _O-
Wat deed hij daar dan?
Oh.
  Forum Admin donderdag 4 oktober 2018 @ 16:43:45 #250
35723 crew  GGMM
pi_182318113
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat deed hij daar dan?
Hem kennende, schijtlollig.

Ben echt enorm blij dat ik die mongool niet aan hoef te horen tijdens Ajax.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182318237
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat deed hij daar dan?
Duitsers in het Duits belachelijk maken
  donderdag 4 oktober 2018 @ 16:52:54 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182318307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 16:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Duitsers in het Duits belachelijk maken
Tweede Wereldoorlog grapjes?
Oh.
pi_182320777
Sierd _O_
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 01:07:17 #254
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_182327349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Deze man vindt het niet zo leuk.
dabber55 twitterde op donderdag 04-10-2018 om 00:12:20 @ZS_Voetbal @elsierd Wat een debiel !!!! Hoe oud ben je @elsierd ???? Vreselijk dom irritant mannetje. Denk je leuk te zijn? Heb je schijt aan de kijker? Debiele seniele potloodventer reageer retweet
genot _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')