abonnement Unibet Coolblue
pi_138949237
Beste Allemaal,

Even een vraag namens mijn ouders. Vandaag kregen zij een brief van de Gemeente Den Haag dat per vandaag werzaamheden beginnen in hun straat, en dat de weg opengebroken wordt gedurende vier weken. Echter komen ze volgende week de nieuwe tegels van de tuin brengen (dubbele vrachtwagen combinatie), en die komt de straat dus niet meer in. Mag/kan de gemeente dit zomaar op de dag zelf aankondigen? Er is verder niks te vinden op internet in publicaties dat ze beginnen in de straat met bouwen o.i.d.?
De planning van mijn ouders voor de tuin (tuinman, leverancier tegels etc) loopt hierdoor helemaal in de problemen.

Gr.
Peter
pi_138949557
kijk naar de lokale kranten, daar staat vaak wel op.

Staat ie niet op, dan maak je het kans op.
Anders heb je gewoon een pech.
Neem gewoon contact op met gemeente, misschien kan je een schadevergoeding vragen ofzo.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_138949581
Er moet hiervoor een verkeersbesluit gemaakt zijn. Maak hier bezwaar tegen bij de gemeente. Anders bel je ze op en zeg je dat je het er niet mee eens bent. Waarschijnlijk zeggen ze hetzelfde.
pi_138954233
Paar vrienden inschakelen en op de dag tegels met de hand versjouwen?
pi_138956381
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:17 schreef Blijdoener het volgende:
Er moet hiervoor een verkeersbesluit gemaakt zijn. Maak hier bezwaar tegen bij de gemeente. Anders bel je ze op en zeg je dat je het er niet mee eens bent. Waarschijnlijk zeggen ze hetzelfde.
Blijkbaar is het verkeersbesluit al lang genomen. Bezwaar maken zal daarom heel weinig zin hebben. Je moet immers dan naast je werkelijke bezwaar een gegronde reden hebben waarom je niet vooraf bezwaar hebt aangetekend. 'Ik heb de aankondiging niet gelezen' is in elk geval geen grondige reden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')