abonnement Unibet Coolblue
pi_138949216
Goeieavond,

Een poosje geleden heb ik een sim-only abonnementen afgesloten bij BEN. Nu wil ik graag een ander toestel (HTC One M7 waarschijnlijk) en heb hier bij studentenmobiel een goed abonnement voor gevonden. Nu heb ik (als leek :') ) toch wat vragen waar ik zo zelf geen antwoord op heb:
1: Er staat via studentenmobiel dat het abonnement via tele2 Smartmix is, in principe sluit ik dan geen abonnement bij studentenmobiel af, maar bij tele2 toch? Hoe kan het dan dat als ik naar de site van Tele2 ga, dat ik deze deal niet kan vinden?
2: Is mijn abonnement bij BEN per direct opzegbaar? Hoe moet ik dit dan aanpakken? Anders loop ik met 2 telefoons en 2 abonnementen :P, moet wel constant bereikbaar zijn i.v.m. m'n werk, vandaar.

Alvast bedankt,
Nick
pi_138950116
1. Dit gaat gewoon via Tele2 maar je moet het wel bij studentenmobiel afsluiten. Had ik ook met de mediamarkt, niet te vinden op Tele2 maar het gaat wel via tele2
pi_138950759
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef tennis_jongen het volgende:
1. Dit gaat gewoon via Tele2 maar je moet het wel bij studentenmobiel afsluiten. Had ik ook met de mediamarkt, niet te vinden op Tele2 maar het gaat wel via tele2
Oké, bedankt. Vond het al raar dat ik dan op de site van Tele2 zelf niks kon vinden (ja, 20 euro duurder per maand :P)

2 weet je niet toevallig? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')