abonnement Unibet Coolblue
pi_138948743
Ik date nu al meer dan een half jaar met een jongen. Misschien relevante informatie: hij is 24 en ik ben 19.

We spreken regelmatig af, we hebben heel veel contact, we zijn intiem en ik ben echt verliefd. Het minpunt is dat we geen seks hebben. Omdat hij dat (nog?) niet wil. Hij houdt de hele tijd de boot af als het aankomt op seks. Tot nu toe hebben we alleen nog maar gezoend en aan elkaar gezeten tijdens het zoenen.

Omdat ik zelf niet echt wist 'hoe' we verder moeten gaan tijdens het zoenen, heb ik ongeveer twee maanden geleden aangegeven dat ik toe ben aan seks. Het blijft alleen maar bij zoenen/voelen en hij neemt verder geen initiatief. Ik heb zelf geen ervaring met seks, want ik heb altijd willen wachten tot de perfecte man. Ik wees iedereen af en ik vond nooit iemand goed genoeg. Raar, maar ik vind hem echt superleuk en ben verliefd op hem. En ik moet zeggen dat ik ook de behoefte heb om eens verder te gaan met hem.

Hij houdt dus steeds de boot af, maar zoekt me wel altijd op. We hebben nu al een paar keer samen geslapen en ook dan blijft het bij knuffelen, zoenen en friemelen. Als ik vraag waarom hij steeds de boot afhoudt, zegt hij dat hij wil dat ik me 100% op mijn gemak voel omdat het voor mij de eerste keer is. Als ik dan aangeef dat ik me echt 100% op mijn gemak voel bij hem, geeft hij aan dat we niet te snel moeten zijn en dat het speciaal is.

Er is spanning en chemie tussen ons en dat heb ik nooit eerder gevoeld bij iemand. Ik heb heel veel gepiekerd, maar ik weet dat hij heel wat meisjes heeft bespeeld en veel heeft geëxperimenteerd qua seks, dus het zijn geen zenuwen. Hij was een beetje een player-type. Ik heb gedacht dat hij me misschien niet aantrekkelijk vindt en daarom geen behoefte heeft aan seks met mij, maar hoe kan hij dan wel (snel) opgewonden worden van mij?

Ik heb ook nog even gedacht dat het misschien te maken heeft met ons leeftijdsverschil. Hij is afgestudeerd en heeft sinds kort een goede baan. Hij is heel ambitieus/carrièregericht en ik ben een student en 'ik zie het allemaal nog wel'. Het duurt nog wel even tot ik ben afgestudeerd en ik ben ook nog best een feestbeest. Maar dan bedenk ik me: wat heeft dat te maken met seks?

Hij kan ook iedere dag contact met me hebben, mij dagelijks zien en intiem zijn op andere gebieden. Afgelopen weekend hadden we bijna seks, maar ook toen het bijna gebeurde, haakte hij ineens af. Het blijft dus echt bij zoenen, aanraken, knuffelen e.d. Het maakt me best onzeker en het is raar. Al helemaal na al meer dan een half jaar.

Maar nu waar het om draait: gisteravond ben ik erachter gekomen dat hij wel seks heeft gehad met sowieso drie andere meisjes in de afgelopen vier maanden. Heel erg raar, maar het was wel duidelijk dat hij geen gevoelens voor deze meiden heeft en dat het puur om de seks ging/gaat. Ik wilde hem meteen (hysterisch) confronteren, maar een vriendin heeft me tegengehouden.

Nu heb ik helemaal niets te zeuren omdat we geen relatie hebben, maar het is wel enorm klote. Ik ben verdrietig, want het voelt ergens toch als een klote streek. Hij wilde nooit seks en nooit duidelijk heeft aangegeven waarom, maar heeft wel seks heeft met andere meiden. Daarnaast heeft hij best vaak aangegeven dat hij wil dat we alleen elkaar daten en verder niemand. Ik heb me daaraan gehouden, hoewel er best wel wat leuke jongens zijn met interesse in mij.

Vanaf gisteravond tot nu heeft hij al twee keer contact gezocht, maar ik heb nog niet gereageerd. Hij weet (nog) niet dat ik het weet. Ik weet niet hoe ik hem ermee moet confronteren en wat ik het beste kan doen. Het is een raar verhaal, maar ik ben benieuwd of andere mensen hier ervaring mee hebben. En of mannen misschien weten wat zijn gedrag heeft te betekenen.

Misschien heeft hij geen interesse, maar dan kan ik zijn gedrag niet verklaren van de afgelopen maanden.
pi_138948834
Jullie heb dus geen relatie?
pi_138948850
hebben* (Edit knop werkt niet)
pi_138948871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:48 schreef Susanneee het volgende:
ik ben ook nog best een feestbeest.
Effe serieus: is dit nou een synoniem voor slet, of niet?
pi_138948999
Ik zou hem er mee confronteren. En als je dan geen antwoord krijgt, krijg je die waarschijnlijk nooit. Verder zou ik dit zelf zien als een afwijzing en verder gaan met daten met andere jongens. Als je op deze jongen wacht kun je volgens mij eeuwig wachten.
pi_138949068
Ik kan nu wel zeggen: hij vindt het leuk om met je om te gaan maar wil geen relatie met je en is fatsoenlijk genoeg om je met je eerste keer seks te laten wachten op iemand anders, terwijl hij wel seks wil met random meisjes of meisjes waar hij wel een toekomst mee ziet, maar ik denk dat het het beste is om hem ermee te confronteren en te vragen hoe hij jullie nu ziet. Voor mij klinkt het alsof hij je gebruikt, maar misschien heeft hij er wel een goede verklaring voor.
pi_138949092
Bind hem vast in zijn slaap en neuk hem.
pi_138949131
We hebben geen relatie.

Ik zie het inderdaad ook als een afwijzing en vind het heel raar. Ik snap het echt niet, vooral omdat hij dus wel seks heeft gehad met anderen. Ik ga hem inderdaad confronteren binnenkort, maar ik weet niet wat de beste manier is. Op dit moment ben ik vooral boos en verbaasd.

En waarvoor gebruikt hij mij dan - áls hij me gebruikt?
  woensdag 16 april 2014 @ 18:03:02 #9
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_138949153
Waarom heb je gewacht met sex om je vervolgens te laten ontmaagden door iemand waar je geen relatie mee hebt?

Ik denk dat hij de boot af houd, omdat hij wel wist dat als jullie wel sex hadden, terwijl hij rondneust jij daar spijt van zou krijgen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 16 april 2014 @ 18:03:03 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138949155
Afbreken dit, wordt niets. Zoek een jongen die jou wel aantrekkelijk vindt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_138949176
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
Afbreken dit, wordt niets. Zoek een jongen die jou wel aantrekkelijk vindt.
Maar hoe kan hij me niet aantrekkelijk vinden, maar wel opgewonden worden van mij?
pi_138949208
Die jongen speelt met je. Hij weet dat hij fout zit, omdat hij sex heeft met zijn scharrels. Daarom gaat hij niet verder met jou. Zodat hij zichzelf in de spiegel kan kijken.
pi_138949215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef Angst het volgende:
Waarom heb je gewacht met sex om je vervolgens te laten ontmaagden door iemand waar je geen relatie mee hebt?

Ik denk dat hij de boot af houd, omdat hij wel wist dat als jullie wel sex hadden, terwijl hij rondneust jij daar spijt van zou krijgen.
Ik heb gewacht omdat ik iemand wil waarvan ik vind dat hij perfect is voor mij. Ik ben heel kritisch en ik werd verliefd op hem.

Dat kan ook heel goed, maar dan snap ik niet waarom hij door blijft gaan met mij..
pi_138949218
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef Susanneee het volgende:

[..]

Maar hoe kan hij me niet aantrekkelijk vinden, maar wel opgewonden worden van mij?
Ben je niet bekend met 'liefde' en 'lust' afhankelijk van elkaar? Dat is voor hem dus het geval.
pi_138949242
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Ben je niet bekend met 'liefde' en 'lust' afhankelijk van elkaar? Dat is voor hem dus het geval.
Liefde en lust afhankelijk van elkaar? Dus jij zegt dat hij me niet aantrekkelijk vindt, maar wel leuk?
pi_138949285
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef Susanneee het volgende:

[..]

Liefde en lust afhankelijk van elkaar? Dus jij zegt dat hij me niet aantrekkelijk vindt, maar wel leuk?
Ja dat kan. Leuk om mee te knuffelen, maar niet hot genoeg om geneukt te worden.
pi_138949288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:05 schreef Susanneee het volgende:

[..]

Liefde en lust afhankelijk van elkaar? Dus jij zegt dat hij me niet aantrekkelijk vindt, maar wel leuk?
Ik heb je OP niet gelezen, dus ik reageer puur op 'hoe kan hij me niet aantrekkelijk vinden, maar wel opgewonden van mij raken'.

Wij mannen zijn wat dat betreft wat primitiever aangelegd. Wellicht vindt hij seks met jou prima, maar ziet hij niks in jou voor 'meer', een relatie oid dus.
pi_138949361
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:02 schreef Susanneee het volgende:
We hebben geen relatie.

Ik zie het inderdaad ook als een afwijzing en vind het heel raar. Ik snap het echt niet, vooral omdat hij dus wel seks heeft gehad met anderen. Ik ga hem inderdaad confronteren binnenkort, maar ik weet niet wat de beste manier is. Op dit moment ben ik vooral boos en verbaasd.

En waarvoor gebruikt hij mij dan - áls hij me gebruikt?
Ik neem aan dat, als jullie al een half jaar 'exclusief daten', je best een gezellig wezen bent. Of hij houdt je achter de hand voor als je wat volwassener bent (niet iets waar ik aan zou denken maar mijn vorige scharrel vond dit een strak plan bij mij). Maar voor hetzelfde geld vindt hij je wel erg leuk aangezien hij amders zijn tijd niet in je zou steken. Dus zoals anderen al zeiden, confronteren en als je geen duidelijk antwoord krijgt afbreken.
  woensdag 16 april 2014 @ 18:10:26 #19
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_138949378
Vertel hem gewoon dat je het weet waar wacht je op? Wij weten niet wat het is we weten alleen dat het raar is.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_138949386
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef Tarbot het volgende:

[..]

Ja dat kan. Leuk om mee te knuffelen, maar niet hot genoeg om geneukt te worden.
Ik geloof dat wat wij doen intiemer is dan echte penetratie. Hoewel ik er dus geen ervaring mee heb. Het is slechts een idee. :P
pi_138949535
Hoe leg ik dat uit als man. Volgens mij was er een president die zei dat hij geen sex had met iemand. Alhoewel jij denkt dat al datgene buiten penetratie om intiemer is dan de daad. Kan dat bij hem niet zo zijn. Hij kan de penetratie intiemer zien dan een BJ of baffen.
pi_138949640
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:16 schreef Tarbot het volgende:
Hoe leg ik dat uit als man. Volgens mij was er een president die zei dat hij geen sex had met iemand. Alhoewel jij denkt dat al datgene buiten penetratie om intiemer is dan de daad. Kan dat bij hem niet zo zijn. Hij kan de penetratie intiemer zien dan een BJ of baffen.
Oke. Maar waarom heeft hij dan seks met iemand uit een discotheek? Dus iemand die hij helemaal niet goed kent.
pi_138950089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:02 schreef Susanneee het volgende:
Ik ga hem inderdaad confronteren binnenkort, maar ik weet niet wat de beste manier is. Op dit moment ben ik vooral boos en verbaasd.
Dan lijkt nu me het uitgelezen moment.
pi_138950421
Enige manier om helderheid te kunnen krijgen is het hem te vragen. We kunnen wel allemaal gaan gissen, maar het kan makkelijk dat we ernaast zitten.

De reden de Tarbot zegt komt het meeste in de buurt naar mijn idee. Alhoewel ik me wel afvraag waarom hij dan überhaupt begonnen is met de scharrels als hij het o zo leuk met je vindt en zichzelf nog in de spiegel wil kunnen kijken?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 april 2014 @ 18:47:32 #25
163650 Greys
pi_138950535
Hij vindt je aandacht, gezelschap, gezoen en gefriemel heel leuk.
Maar hij wil géén relatie met je. Daarom gaat hij niet met je naar bed, omdat hij dat voor zichzelf kennelijk te ver vindt gaan omdat het jouw eerste keer is en hij je niet wil ontmaagden als hij al weet dat hij toch geen relatie met je wil. Hij wil achteraf gezeur daarover ook voorkomen denk ik...

Aan jou de vraag: wil je je maagdelijkheid kwijt aan iemand die geen relatie met je wil?
Hij heeft nu alles wat hij wil. Die andere meisjes voor de seks en jou voor de warmte en gezelligheid.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 16-04-2014 18:56:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')