abonnement Unibet Coolblue
pi_138941916
Nieuwsgierig: wie draagt er - zo nu en dan - een amulet of talisman bij zich?

Denk aan een edelsteen of hanger met een hoefijzer, lieveheersbeestje, hamsahandje of iets anders waarvan het je een goed gevoel geeft als je het bij je hebt. Iets wat je met je meebrengt naar examens of andere spannende gebeurtenissen waarbij je het gevoel hebt dat je wel wat extra steun kunt gebruiken.

En hoe kom je eraan?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_138941976
Ik draag meestal een Bio stabiel. Gekocht op het internet. Echt mijn persoonlijke dingetje. :)
pi_138942198
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
Ik draag meestal een Bio stabiel. Gekocht op het internet. Echt mijn persoonlijke dingetje. :)
Ik draag meestal mijn hamas ster zorgt voor een stabiel gevoel in mijn leven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Celestien op 16-04-2014 21:04:19 (Post teruggeplaatst (moderator)) ]
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  Spellchecker woensdag 16 april 2014 @ 14:28:36 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_138942262
Ik heb altijd een Christoffelpenning aan mijn sleutelbos; die is van mijn vader geweest. O+

pi_138942359
Ja! Ik heb een zilveren armbandje met een lieveheersbeestje eraan.
Die heb ik gekregen voor mijn twaalfde verjaardag van m'n oma. Ik pas hem nu niet meer, maar neem hem wel altijd mee naar tentamens. Ik ben zelfs een keer terug naar huis gefietst omdat ik het armbandje vergeten was en ik een sollicitatiegesprek had.
pi_138942777
Heb zo'n zakje met steentjes (die ongetwijfeld allemaal ergens goed voor zijn) wat je om je nek kunt hangen. Ooit gekregen van een sjamaan uit Murrica.

Zoiets, maar dan zonder die vunzige friemel-dingen.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_138958169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:31 schreef Ushina het volgende:
Ja! Ik heb een zilveren armbandje met een lieveheersbeestje eraan.
Die heb ik gekregen voor mijn twaalfde verjaardag van m'n oma. Ik pas hem nu niet meer, maar neem hem wel altijd mee naar tentamens. Ik ben zelfs een keer terug naar huis gefietst omdat ik het armbandje vergeten was en ik een sollicitatiegesprek had.
Dat herken ik wel. Of tenminste: heb bijna 20 jaar geleden ook eens een lieveheersbeestje gehad (op een kaart) van een lief nichtje van me. De kaart heb ik allang niet meer, maar dat lieveheersbeestje heb ik nog steeds. Kan hem gewoon niet weggooien.

Qua talisman-achtige dingen, heb ik altijd een steen bij me die ik van mijn man heb gekregen. Hij zit standaard in m'n handtas. Als ik die maar bij me heb :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')