abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 april 2014 @ 16:08:00 #76
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138945488
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:05 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, en je hebt een punt.
Echter is het buiten de deur zoeken iets wat ik uit principe nooit zou doen, hetzelfde geldt voor een open relatie. Ik kom uit een nogal nuchtere omgeving op dat gebied :d.
Wat wel weer zo is, is dat de honderden andere dingen die we samen doen en het samenzijn an sich wel helemaal top zijn. Op de seks na zijn er nauwelijks of geen problemen. Wat een beslissing maken om uit elkaar te gaan eigenlijk absurd zou maken.
Lastig verhaal hè? :X

Bedankt voor je reactie in ieder geval!
En uit elkaar gaan klinkt misschien rigoreus maar ik merk in elk geval bij mezelf dat als de seks duidelijk minder wordt dat de liefde dan ook langzaam wegvloeit, het is in een relatie toch gewoon een belangrijk iets, zeker als je nog relatief jong bent, je bent een stelletje, geen broer en zus. En als die liefde eenmaal een dieptepunt heeft bereikt dan is uit elkaar gaan of vreemdgaan ineens helemaal niet zo'n rare stap meer om te maken.

Het vuur moet wel aanblijven! En ja lastig verhaal en weet hoe het is. Vriendin heeft ook behoorlijk lange tijd nauwelijks zin gehad in seks (als in hooguit 1 keer per maand) en dat had echt wel zijn weerslag op onze relatie. Intussen gaat het gelukkig weer wat beter maar ik heb echt wel op het punt gestaan om er een punt achter te zetten. Ook al is de relatie verder nog zo goed.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138945537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:08 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En uit elkaar gaan klinkt misschien rigoreus maar ik merk in elk geval bij mezelf dat als de seks duidelijk minder wordt (1 keer per maand bv) dat de liefde dan ook langzaam wegvloeit, het is in een relatie toch gewoon een belangrijk iets, zeker als je nog relatief jong bent, je bent een stelletje, geen broer en zus. En als die liefde eenmaal een dieptepunt heeft bereikt dan is uit elkaar gaan of vreemdgaan ineens helemaal niet zo'n rare stap meer om te maken.

Het vuur moet wel aanblijven! En ja lastig verhaal en weet hoe het is. Vriendin heeft ook behoorlijk lange tijd nauwelijks zin gehad in seks (als in hooguit 1 keer per maand) en dat had echt wel zijn weerslag op onze relatie. Intussen gaat het gelukkig weer wat beter maar ik heb echt wel op het punt gestaan om er een punt achter te zetten. Ook al is de relatie verder nog zo goed.
Ik waardeer je input, het zet me wel echt aan het denken.
Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost met je vriendin als ik zo vrij mag zijn?
  woensdag 16 april 2014 @ 16:11:21 #78
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138945590
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:09 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Ik waardeer je input, het zet me wel echt aan het denken.
Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost met je vriendin als ik zo vrij mag zijn?
Veel praten en duidelijk laten merken dat er echt iets moet veranderen. Niet zozeer gedreigd met stoppen met de relatie maar bv dat ik me anders over ons voorgenomen huwelijk toch echt nog wel eens kan bedenken.

Wat wellicht ook hielp is dat ik gewoon zelf ook totaal niet meer over seks begon en letterlijk al het initiatief bij haar heb gelegd. Begint zij niet: Dan geen seks.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 16 april 2014 @ 16:14:16 #79
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138945685
Ik merk soms dat een klein beetje opdringerig doen vaak werkt :@

Dit klinkt nu heel slecht en onethisch van me, maar vaak is dit wel de oplossing. Als ze nee zegt zit ik vijf minuten later heel subtiel aan haar borsten, en daarna andere plaatsen die de zin vergroten. Vaak staat ze dit dan toch toe en krijgt ze uiteindelijk zin waardoor we toch goede seks hebben.

Is het dan fout wat ik doe, of juist helemaal niet? :P
pi_138945777
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Veel praten en duidelijk laten merken dat er echt iets moet veranderen. Niet zozeer gedreigd met stoppen met de relatie maar bv dat ik me anders over ons voorgenomen huwelijk toch echt nog wel eens kan bedenken.

Wat wellicht ook hielp is dat ik gewoon zelf ook totaal niet meer over seks begon en letterlijk al het initiatief bij haar heb gelegd. Begint zij niet: Dan geen seks.

Bedankt. Ik denk dat een binnenkort een serieus gesprek hier over geen kwaad kan. En natuurlijk is het initiatief bij haar leggen onwijs lastig aangezien ik zelf als ik naast haar lig enorm veel zin krijg. Misschien toch wel iets om eens te proberen.
Zover als voorgenomen huwelijk zijn wij absoluut nog niet, maar het plan om samen wat leuks op te bouwen na haar 2 resterende jaren HBO zijn er wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ik merk soms dat een klein beetje opdringerig doen vaak werkt :@

Dit klinkt nu heel slecht en onethisch van me, maar vaak is dit wel de oplossing. Als ze nee zegt zit ik vijf minuten later heel subtiel aan haar borsten, en daarna andere plaatsen die de zin vergroten. Vaak staat ze dit dan toch toe en krijgt ze uiteindelijk zin waardoor we toch goede seks hebben.

Is het dan fout wat ik doe, of juist helemaal niet? :P
Je moet haar natuurlijk niet dwingen, misschien er eens naar vissen wat ze er nou eigenlijk echt van vindt als je aan haar borsten zit terwijl ze niet wil?

Als ik dat doe krijg ik namelijk toch wel een boos gezicht :')
  woensdag 16 april 2014 @ 16:18:49 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138945844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:14 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ik merk soms dat een klein beetje opdringerig doen vaak werkt :@

Dit klinkt nu heel slecht en onethisch van me, maar vaak is dit wel de oplossing. Als ze nee zegt zit ik vijf minuten later heel subtiel aan haar borsten, en daarna andere plaatsen die de zin vergroten. Vaak staat ze dit dan toch toe en krijgt ze uiteindelijk zin waardoor we toch goede seks hebben.

Is het dan fout wat ik doe, of juist helemaal niet? :P
Als het werkt is er niks fout aan toch :P ?
Wijst ze je nog altijd af dan kap ik daar persoonlijk wel mee en bekijkt ze het dus ook maar tot ze zelf een keer komt.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Bedankt. Ik denk dat een binnenkort een serieus gesprek hier over geen kwaad kan. En natuurlijk is het initiatief bij haar leggen onwijs lastig aangezien ik zelf als ik naast haar lig enorm veel zin krijg. Misschien toch wel iets om eens te proberen.
Denk je dat ik geen zin heb in mijn vriendin als ik naast dr lig :P ff doorbijten en desnoods anders ontladen ;) Ze krijgt vanzelf vast wel weer een keer zin in jou. En zo niet dan moet je ook je conclusies trekken :+

[ Bericht 18% gewijzigd door Metro2005 op 16-04-2014 16:24:07 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138946142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:18 schreef Metro2005 het volgende:

En zo niet dan moet je ook je conclusies trekken :+

Dat is het probleem niet hoor, maar initiatief nemen vindt ze wel lastig.
We kunnen haar wel een lastig portret noemen :P
  woensdag 16 april 2014 @ 16:26:59 #83
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138946149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef GezondeSpanning het volgende:
Je moet haar natuurlijk niet dwingen, misschien er eens naar vissen wat ze er nou eigenlijk echt van vindt als je aan haar borsten zit terwijl ze niet wil?Als ik dat doe krijg ik namelijk toch wel een boos gezicht
Hm, het zal wel geen probleem zijn. Als ze echt geen zin had belandden we niet in bed samen :P
pi_138946166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Hm, het zal wel geen probleem zijn. Als ze echt geen zin had belandde we niet in bed samen :P
Goed punt :P
Lekker blijven doen haha
  woensdag 16 april 2014 @ 16:27:37 #85
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138946167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef GezondeSpanning het volgende:
We kunnen haar wel een lastig portret noemen
Tja, dat is mijn vriendin ook (alleen dan niet op seksueel gebied).
Ik denk dat je in een sterke, goede relatie daar wel mee leert omgaan na een tijd!
  woensdag 16 april 2014 @ 16:31:24 #86
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138946313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet hoor, maar initiatief nemen vindt ze wel lastig.
We kunnen haar wel een lastig portret noemen :P
Alles is te leren, de mijne is ook niet zo van het initiatief nemen, nooit zo geweest maar ik heb gewoon botweg gezegd van of je begint zelf zodat ik wéét dat je zelf zin heb of er wordt niet gesekst.

Resultaat: Ze begint nu zelf
:P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138948093
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:46 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

_O-

Dat heb ik wel afgeleerd nadat ik riep: 'Ik heb lekker 8x per week seks! Wat een geluksvogel ben ik'
Maar had je dan echt gedacht om het jaren lang vol te houden 3 keer op een dag seks te hebben?
Ook nu, jullie zijn niet de hele week bij elkaar, maar hebben nogsteeds de meeste keren dan seks, dat is toch gewoon helemaal ok?
Op ten duur wil je toch ook wel wat anders doen dan alleen maar seks? Klinkt misschien wat vreemd uit mijn mond, maar toch, het is wel zo. Dat echt konijnengedrag gaat er wel af, maar het is wel de bedoeling dat er een goed seksleven overblijft waar beide meer dan genoeg trek in elkaar hebben.

Neem er dan gewoon bv wat meer tijd voor, lang voorspel, wat tussenspel, zelfs naspel kan(en heb jij misschien nog tijd om weer op te laden waardoor je nog eens kan zonder onderbreking).

[ Bericht 8% gewijzigd door erodome op 16-04-2014 17:34:27 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138948255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef GezondeSpanning het volgende:

[..]

Ik weet hoe het voelt :p
Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan, het is gewoon bespreekbaar maar er veranderd niets. De manier waarop we seks hebben is ook wat eentonig, het blijft vaak bij missionaris (dat vindt zij het lekkerst, en heeft weinig zin in iets anders). Er ontstaat ook een soort van vaste volgorde in handelingen.

Ik hoop oprecht voor je dat het niet verder zakt, het is echt zonde. Zeker ook omdat je je vriendin absoluut niet kwijt wil.
Beetje stomme vraag, maar geniet zij wel echt van seks, als in meer dan het is wel fijn...
Het weinig zin in seks, geen variatie willen e.d. klinkt mij wat in de oren als seks is niet zo heel erg spannend voor haar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 april 2014 @ 20:02:57 #89
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_138953657
Mij lijkt het niet meer dan normaal dat de seks minder frequent wordt naarmate de relatie vordert. Waarom zou je in godsnaam 8x per week seksen? Er is meer in het leven dan seks... Werk, genegenheid, sociale contacten, sport, hobby's... Dan ben je best moe toch?
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_138954703
quote:
15s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:02 schreef Typfaut het volgende:
Mij lijkt het niet meer dan normaal dat de seks minder frequent wordt naarmate de relatie vordert. Waarom zou je in godsnaam 8x per week seksen? Er is meer in het leven dan seks... Werk, genegenheid, sociale contacten, sport, hobby's... Dan ben je best moe toch?
Is ook normaal.
Op Fok lijkt het net alsof iedereen zich suf neukt, maar in werkelijkheid is dat gewoon niet zo,
op een enkeling na dan. Je wordt verliefd, maar dat duurt gewoon geen 20 jaar, na een paar
jaar gaat dat over in ''houden van'' als dat niet gebeurd gaan stellen vaak uit elkaar of één van de twee
gaat vreemd en dan gaan ze daarna alsnog uit elkaar.

Maar het lijkt wel een soort van taboe om te zeggen dat je na 25 jaar niet 8x per week in de
touwen hangt :P
  woensdag 16 april 2014 @ 21:54:52 #91
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138959281
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is ook normaal.Op Fok lijkt het net alsof iedereen zich suf neukt, maar in werkelijkheid is dat gewoon niet zo,op een enkeling na dan. Je wordt verliefd, maar dat duurt gewoon geen 20 jaar, na een paarjaar gaat dat over in ''houden van'' als dat niet gebeurd gaan stellen vaak uit elkaar of één van de tweegaat vreemd en dan gaan ze daarna alsnog uit elkaar.Maar het lijkt wel een soort van taboe om te zeggen dat je na 25 jaar niet 8x per week in detouwen hangt
Achja, ik zal het maar zien als een leuke herinnering, waarna ik nu een normaal aantal keer seks per week zal hebben :Y.
pi_138960960
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet en DK is overleden :@ :'(
M'n D_K, wat doe je?! ;( Mooie kerel, zonde dat het veel te vroeg afgelopen was.

En ontopic: die drive wordt minder en da's vrij normaal. Het fluctueert wat en da's ook vrij normaal. Wat dacht je dan? Dat je opa en oma nog steeds 10x per week seks hebben? :D
Schip ahoy!
  woensdag 16 april 2014 @ 22:27:32 #93
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138961401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat je opa en oma nog steeds 10x per week seks hebben?
Nee, maar dacht dat het pas rond de 25e minder werd ofzo :P
pi_138969812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Beetje stomme vraag, maar geniet zij wel echt van seks, als in meer dan het is wel fijn...
Het weinig zin in seks, geen variatie willen e.d. klinkt mij wat in de oren als seks is niet zo heel erg spannend voor haar.
Als we seks hebben merk ik wel aan haar dat ze er echt van geniet. Later zegt ze ook altijd dat het weer heerlijk was etc. en ik zie ook dat ze dat absoluut meent.
Ze heeft er alleen niet echt veel behoefte naar, als in ze ziet niet perse de meerwaarde als we bijvoorbeeld lekker aan het knuffelen zijn in bed om aan meer te beginnen. Terwijl voor mij het knuffelen juist een stapje is naar de seks.
Voordat ik iets met haar had deed ze ook nauwelijks aan zelfbevrediging. Misschien 1x in de maand max.

Verschillende behoeften, dat is het denk ik gewoon.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:02:44 #95
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_138969973
Ik merk zelf dat je in het begin ook neukt als het niet handig uitkomt ( vroeg op, moet weg naar de kroeg etc etc). Dat wordt minder.

Ik zie mijn vriendin meestal 1 a 2 dagen in de week, en dan doen we het ook maar 1 a 2 keer. Ik vind het prima, kwaliteit is goed.

Dat is op zich niet ongezond. Als je meer wil, neem dan initiatief.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:33:21 #96
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139011733
Let's face it.

Je vriendin word uit elkaar getrokken door je beste maat en wilt daarom minder van bil met jou
1 oplossing trek die vriendin van je beste maat genadeloos uit elkaar.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139011892
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 14:33 schreef Nicksanders het volgende:
Let's face it.

Je vriendin word uit elkaar getrokken door je beste maat en wilt daarom minder van bil met jou
1 oplossing trek die vriendin van je beste maat genadeloos uit elkaar.
:')

kleuter,,,
pi_139012612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef RonnieGardocki het volgende:
Voordat het onderstaande verkeerd wordt geïnterpreteerd en er wordt gegeneraliseerd, wil ik even benadrukken dat ik geen seks verslaafde ben die mijn vriendin nu in de steek wil laten.

Aan het begin van mijn relatie had ik veel seks met mijn vriendin. We haalden zo de 8x in de week (in 3 dagen tijd dan) en we kregen er maar geen genoeg van. Nu, een jaar later is het aantal keren per week een stuk minder geworden. 2x aan de week (3 als ik geluk heb) is nu heel normaal. Ik zelf vond de 8x wel prima :@ Maar mijn vriendin heeft minder vaak zin dan toen. Moet er nog wel even aan toevoegen dat als ze dan wel zin heeft, de seks top is :Y

Hoe dan ook, deze situatie lijkt mij vrij normaal. Na een bepaalde tijd heb je minder vaak seks met elkaar omdat het 'nieuwe' eraf is.

Toch vraag ik me nu af, of het nog ooit terug kan komen; haar grote zin waardoor we zo de 8x per week halen! Of is dit het begin van en leven met weinig seks en uiteindelijk blij zijn als het 1x in de maand mag?? :'( Iemand ervaring ermee
Hoe meer ze gebruikmaakt van haar dildo hoe meer goesting ze zal krijgen en hoe meer ze u zal willen bespringen. Wat ook belangrijk is, is hoe je omgaat met haar, als je lief bent voor haar zoals in het begin, zal ze wel goesting krijgen om u vaker te verwennen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:12:13 #99
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_139012760
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe meer ze gebruikmaakt van haar dildo hoe meer goesting ze zal krijgen en hoe meer ze u zal willen bespringen. Wat ook belangrijk is, is hoe je omgaat met haar, als je lief bent voor haar zoals in het begin, zal ze wel goesting krijgen om u vaker te verwennen.
Ik ben net zo lief als in het begin, en een dildo heeft ze niet (tenzij geheim) :D
pi_139012800
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:12 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Ik ben net zo lief als in het begin, en een dildo heeft ze niet (tenzij geheim) :D
Tijd om geheimen te ontdekken :) Leer elkaar nog beter dieper kennen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')