abonnement Unibet Coolblue
pi_138926788
Fok team Marmotte 2013


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in a crowd you lose humanity
pi_138928041
Kolonel, je bent ook niet echt gebouwd als sprinter he ;)
Als je daar beter in wilt worden zul je wat massa moeten aanzetten. Dus idd, korte zware trainingen. Op de grote plaat staand op de pedalen elke klim op. Dat soort werk.

Oh en niet vergeten daarna heel veel kip, kwark en eieren te eten :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_138929548
Op de kasseien van Wallers-Arenberg, nog met twee bidons en nog redelijk ontspannen
in a crowd you lose humanity
pi_138929741
Wombcat is de broer van Kaas :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:48:41 #5
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_138929808
In opperste concentratie zo te zien
.
pi_138930025
in a crowd you lose humanity
  woensdag 16 april 2014 @ 07:56:50 #7
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_138932722
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:42 schreef Wombcat het volgende:
nog redelijk ontspannen
[ afbeelding ]
Ja op het kleine blad. :O
  woensdag 16 april 2014 @ 07:58:18 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_138932730
Allemaal natuurlijk razend benieuwd hoe het nu is met Oksels Nepnago. Waar we al een paar dagen niets meer van gehoord hebben nadat ze was gearriveerd bij de douane.
  woensdag 16 april 2014 @ 07:59:41 #9
545 dop
:copyright: dop
pi_138932741
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 07:58 schreef kaasplankje het volgende:
Allemaal natuurlijk razend benieuwd hoe het nu is met Oksels Nepnago. Waar we al een paar dagen niets meer van gehoord hebben nadat ze was gearriveerd bij de douane.
vast gelopen in de Reciprozaag, chineens carboon schijnt behoorlijk taai te zijn

denk wel dat er mensen in dit topic bang zijn dat hij straks nog harder gaat fietsen , als hij die italiaanse vouwfiets inruilt voor een stukje chinees vakwerk

[ Bericht 6% gewijzigd door dop op 16-04-2014 08:09:58 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_138932945
Ik lees nu pas het vorige topic terug. Ik begrijp Knut ook wel. Na al die dopingverhalen in het wedstrijdrennen maar het zou mij ook niet verbazen als er dopers tussen zitten die het voor de Strava segmenten doen. Overal is wel wat voor te zeggen.

Wat ik alleen zo jammer vind met Strava is dat je toch een soort van anoniem elkaar af kan blaffen. Bijv. Flaggen omdat jij die snelheid niet haalt en de ander wel. In een auto met je Strava aan een segment gaan rijden. Dan mis je toch heel het idee van Strava?

Mij hoor je ook niet zeggen dat je dan maar wedstrijden moet gaan rijden, dat moet iedereen voor zich weten hoor. Maar ik vind het een beetje te ver gaan voor een applicatie waarin je kan zien wat anderen op dat stukje weg doen. My bet.
Haters gonna hate.
pi_138932970
Oh en over dat doping voel ik mij niet aangesproken, dat anderen dan doen tsja daar kan ik ook niks aan doen. En overigens zijn er bij de dames dit jaar veel meer controles al geweest. Ben ook al op het potje gegaan.
Haters gonna hate.
pi_138933700
Rijd ik een keer premie, blijk ik mijn transponder kwijt te zijn, waarschijnlijk door een valpartij afgelopen weekend. ;(
pi_138933747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 07:58 schreef kaasplankje het volgende:
Allemaal natuurlijk razend benieuwd hoe het nu is met Oksels Nepnago. Waar we al een paar dagen niets meer van gehoord hebben nadat ze was gearriveerd bij de douane.
Mijn Japanse whisky staat ook al 1.5 maand bij de douane :'(

Ze nemen de tijd.
pi_138934136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mijn Japanse whisky staat ook al 1.5 maand bij de douane :'(
Ze nemen de tijd.
Een extra bijzondere die hier niet te koop is? Want de betere whisky zaken (bijv Whiskybase in Rotterdam) hebben de laatste jaren een steeds uitgebreidere keuze in Japanse whisky's
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_138934138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef FastFox91 het volgende:
Rijd ik een keer premie, blijk ik mijn transponder kwijt te zijn, waarschijnlijk door een valpartij afgelopen weekend. ;(
Dat is kut. Ik vind het zo dom dat je dan niet meer in de uitslag komt. Zo'n chip hoort een hulpmiddel te zijn..
pi_138934178
Fiets wéér bij de fm. Voorderailleur blíjft aanlopen op de 50/12... Nu de vierde keer dat ik er mee terug moest. Wordt t gefikst en na 2 ritten loopt ie weer aan. Wordt er langzamerhand moedeloos van. En zodra je bij de werkplaats staat wordt er gedaan of je achterlijk bent.
  woensdag 16 april 2014 @ 09:55:08 #17
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_138934256
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef muzas het volgende:
Fiets wéér bij de fm. Voorderailleur blíjft aanlopen op de 50/12... Nu de vierde keer dat ik er mee terug moest. Wordt t gefikst en na 2 ritten loopt ie weer aan. Wordt er langzamerhand moedeloos van. En zodra je bij de werkplaats staat wordt er gedaan of je achterlijk bent.
Al eens een andere fm geprobeerd?
.
pi_138934257
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Een extra bijzondere die hier niet te koop is? Want de betere whisky zaken (bijv Whiskybase in Rotterdam) hebben de laatste jaren een steeds uitgebreidere keuze in Japanse whisky's
Ja, extra bijzonder. Zitten een paar whiskyflessen bij die alleen door de winkel in Osaka gebotteld worden :P En was daar veel goedkoper natuurlijk. Maar het is vooral een souvenir, zelf bij elkaar gesprokkeld, in een doos gestopt en naar huis gestuurd. Dat was al bijna 3 maanden terug :'(

De whiskybase shop is fijn en op zo'n 300 meter van mijn nieuwe voordeur :)
pi_138934298
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:55 schreef Yankee het volgende:

[..]

Al eens een andere fm geprobeerd?
Niet zolang ze het hier gratis/onder service fiksen. Wat uiteraard top is. Maar niet minder irritant. En ze staan toch redelijk goed aangeschreven. Maar een andere wordt steeds aanlokkelijker zo idd.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:05:12 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138934484
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:28 schreef FastFox91 het volgende:
Rijd ik een keer premie, blijk ik mijn transponder kwijt te zijn, waarschijnlijk door een valpartij afgelopen weekend. ;(
Das wel balen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138934489
Hebben ze je derailleur er al eens afgehaald? Misschien dat die veer z'n werk niet goed meer doet. Wellicht kun je voorstellen om een weekje met een andere derailleur te rijden om te kijken of dat het euvel verhelpt.
pi_138934603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:05 schreef keesfietst het volgende:
Hebben ze je derailleur er al eens afgehaald? Misschien dat die veer z'n werk niet goed meer doet. Wellicht kun je voorstellen om een weekje met een andere derailleur te rijden om te kijken of dat het euvel verhelpt.
Volgens mij niet. En de kabel die er aan zit is tussen het dopje en de derailleur ook 'frayed'. Volgens hen niet van invloed. Ze doen het telkens af als iets kleins. En ik kan iedere keer terug.
pi_138934748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef muzas het volgende:
Fiets wéér bij de fm. Voorderailleur blíjft aanlopen op de 50/12... Nu de vierde keer dat ik er mee terug moest. Wordt t gefikst en na 2 ritten loopt ie weer aan. Wordt er langzamerhand moedeloos van. En zodra je bij de werkplaats staat wordt er gedaan of je achterlijk bent.
"In before: Patroon roept... alsof jij ooit op de 12 rijd!" :P
everyone's a critic...
even you ! !
pi_138934751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 07:58 schreef kaasplankje het volgende:
Allemaal natuurlijk razend benieuwd hoe het nu is met Oksels Nepnago. Waar we al een paar dagen niets meer van gehoord hebben nadat ze was gearriveerd bij de douane.
:D Brief gekregen, moest factuur indienen. Da's gedaan.
pi_138934756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 07:59 schreef dop het volgende:

[..]

vast gelopen in de Reciprozaag, chineens carboon schijnt behoorlijk taai te zijn

denk wel dat er mensen in dit topic bang zijn dat hij straks nog harder gaat fietsen , als hij die italiaanse vouwfiets inruilt voor een stukje chinees vakwerk
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')