abonnement Unibet Coolblue
pi_138908279
Ik ben voor mijn scriptie een onderzoek gestart dat gaat over de seksuele vrijheid van de vrouw (20-30 jaar) in Amsterdam. Ik kijk naar de beperking, invloeden en meningen van andere vrouwen om een compleet beeld te schetsen van de vrouwelijke seksuele vrijheid. Behoor je tot bovenstaande doelgroep dan wil ik je heel vriendelijk vragen of jij onderstaande enquête wilt invullen om dit onderzoek zo valide mogelijk te laten zijn. Het duurt 5 minuutjes en is anoniem!

Mijn doelgroep zijn hbo+ (minimaal hbo student of afgestudeerde) vrouwen tussen de 20 en 30 jaar die in Amsterdam wonen.

https://docs.google.com/f(...)nx3p-Qzhk1I/viewform

Feedback is welkom.

Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door hierisiris op 16-04-2014 12:24:15 ]
take a walk on the wild side
  Admin woensdag 16 april 2014 @ 11:42:39 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138936942
Heropend, in het juiste forum gezet.

Succes!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 16 april 2014 @ 11:47:12 #3
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138937060
Godver, wat worden wij mannen weer gediscrimineerd!
pi_138938186
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:47 schreef RonnieGardocki het volgende:
Godver, wat worden wij mannen weer gediscrimineerd!
En de lageropgeleide vrouwen uit de provincie ook al.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138938266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

En de lageropgeleide vrouwen uit de provincie ook al.
Ik heb helaas maar een paar maanden om mijn onderzoek af te ronden, waardoor ik genoodzaakt ben een selectie te maken. Misschien voor een vervolgonderzoek?
take a walk on the wild side
pi_138938877
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:23 schreef hierisiris het volgende:

[..]

Ik heb helaas maar een paar maanden om mijn onderzoek af te ronden, waardoor ik genoodzaakt ben een selectie te maken. Misschien voor een vervolgonderzoek?
Ik ga er vanuit dat je je data (deels) geautomatiseerd verwerkt dus dan zie ik niet in waarom je op voorhand doelgroepen uit zou sluiten.

Dan kun je eenvoudig filteren op je primaire doelgroep (die je dan misschien voor interviews uitnodigt) waarop je gedetailleerd onderzoek wil doen.

Met de 'bijvangst' kun je dan nog wat statistiekjes opstellen en vergelijken met de hoofddoelgroep.
Bijvoorbeeld hoe wordt er gedacht over onenight stands door mannen en vrouwen, hoog en laag opgeleiden, randstedelingen en provincialen.
Dat kan dan een aanleiding geven voor een vervolgonderzoek.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138939053
TS zit straks met verwarrende resultaten door seksueel gefrustreerde FOK!kertjes die uit pure frustratie gewoon het onderzoek invullen en daarmee verneuken (woordgrapje hihi :D) :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 16 april 2014 @ 13:17:19 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_138939909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:48 schreef trolley het volgende:
TS zit straks met verwarrende resultaten door seksueel gefrustreerde FOK!kertjes die uit pure frustratie gewoon het onderzoek invullen en daarmee verneuken (woordgrapje hihi :D) :')
Ja, dat is met elk onderzoek zo wat hier wordt gepost. Waarde van dit soort onderzoeken is echt 0.

Helemaal ingevuld. Man, 22 jaar. In de meeste gevallen was het 'not done'. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 16 april 2014 @ 13:22:29 #9
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_138940102
'Seksuele vrijheid' en 'vrouw' in 1 zin?

:X
pi_138940621
Gelogen en ingevuld.

Waarschijnlijk zijn de uitkomsten net zo beroerd als de vraagstelling :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_138940703
aangeven dat je getrouwd bent en kinderen hebt en dan als vervolgvraag krijgen of je seksuele ervaring hebt :')

:P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138941994
Ik weet dat er altijd veel kritiek is op deze online enquetes, maar echt onderbouwd zijn ze niet. Ook met het trouwen en het hebben van kinderen kan ik niet zomaar aannemen dat je seksuele ervaring hebt. Denk aan adoptie. Maar goed, zo diep ga ik niet in op de redenen. Dit is meer om een globaal beeld op te zetten van deze doelgroep.

Om een antwood te geven op de opmerking van jeroen 25: Als ik de gehele Nederlandse (vrouwelijke) populatie zou pakken zou mijn steekproef vele malen groter moeten zijn. Ik heb nu al 400 goed ingevulde vragenlijsten nodig om mijn onderzoek valide te laten zijn, omdat er ongeveer 70.000 hbo+ vrouwen in Amsterdam wonen. Er wonen ongeveer 8.5 miljoen vrouwen in Nederland dus voor ik een representatief beeld kan neerzetten van deze groep ben ik wel een tijdje bezig. Ook kan ik met mijn programma geen onderscheid maken tussen doelgroepen.
take a walk on the wild side
pi_138942264
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja, dat is met elk onderzoek zo wat hier wordt gepost. Waarde van dit soort onderzoeken is echt 0.

Helemaal ingevuld. Man, 22 jaar. In de meeste gevallen was het 'not done'. ^O^
Je draagt zelf ook niet echt bij aan verbetering.
take a walk on the wild side
pi_138943417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef Leipo666 het volgende:
aangeven dat je getrouwd bent en kinderen hebt en dan als vervolgvraag krijgen of je seksuele ervaring hebt :')

:P
Als er in een huwelijk kinderen zijn dan hoeft alleen de vrouw seksuele ervaring te hebben.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138943477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:01 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Als er in een huwelijk kinderen zijn dan hoeft alleen de vrouw seksuele ervaring te hebben.
ik heb natuurlijk ingevuld dat ik een vrouw zou zijn O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138943679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:20 schreef hierisiris het volgende:
Ik weet dat er altijd veel kritiek is op deze online enquetes, maar echt onderbouwd zijn ze niet. Ook met het trouwen en het hebben van kinderen kan ik niet zomaar aannemen dat je seksuele ervaring hebt. Denk aan adoptie. Maar goed, zo diep ga ik niet in op de redenen. Dit is meer om een globaal beeld op te zetten van deze doelgroep.

Om een antwood te geven op de opmerking van jeroen 25: Als ik de gehele Nederlandse (vrouwelijke) populatie zou pakken zou mijn steekproef vele malen groter moeten zijn. Ik heb nu al 400 goed ingevulde vragenlijsten nodig om mijn onderzoek valide te laten zijn, omdat er ongeveer 70.000 hbo+ vrouwen in Amsterdam wonen. Er wonen ongeveer 8.5 miljoen vrouwen in Nederland dus voor ik een representatief beeld kan neerzetten van deze groep ben ik wel een tijdje bezig.
Hoezo? De enquete is toch geautomatiseerd?
Als je het alleen voor vrouwen in amsterdam doet dan dan krijg je 400 respondenten.
Doe je het voor vrouwen in heel nederland dan krijg je 400 vrouwen uit amsterdam en misschien 800 uit de rest van nederland.
Doe je het voor mannen en vrouwen dan krijg je 400 vrouwelijke respondenten uit amsterdam, 800 vrouwen uit de rest van nederland en 1200 mannen.
Of denk je dat er hoogopgeleide amsterdamse vrouwen zijn die het beneden hun stand vinden om te reageren op enquetes waarin het plebs uit de provincie ook mee mag doen zodat je nog maar 200 vrouwen uit amsterdam krijgt?
quote:
Ook kan ik met mijn programma geen onderscheid maken tussen doelgroepen.
Waarom niet? Je enquete is digitaal, dan is filteren op wat dan ook een koud kunstje.
Je hoeft niet zelf honderden papieren te verwerken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138943774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:03 schreef Leipo666 het volgende:
ik heb natuurlijk ingevuld dat ik een vrouw zou zijn O+
Dan nog.
Stel dat je, na in een kroeg gedrogeerd en dan verkracht te zijn, zwanger wordt, heb je dan wel seksuele ervaring?
Je was immers buiten bewustzijn toen de bevruchting plaatsvond.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138943798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dan nog.
Stel dat je, na in een kroeg gedrogeerd en dan verkracht te zijn, zwanger wordt, heb je dan wel seksuele ervaring?
Je was immers buiten bewustzijn toen de bevruchting plaatsvond.
:')

tuurlijk heb je dan ervaring: je bent immers geen maagd meer
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_138944371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:10 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Hoezo? De enquete is toch geautomatiseerd?
Als je het alleen voor vrouwen in amsterdam doet dan dan krijg je 400 respondenten.
Doe je het voor vrouwen in heel nederland dan krijg je 400 vrouwen uit amsterdam en misschien 800 uit de rest van nederland.
Doe je het voor mannen en vrouwen dan krijg je 400 vrouwelijke respondenten uit amsterdam, 800 vrouwen uit de rest van nederland en 1200 mannen.
Of denk je dat er hoogopgeleide amsterdamse vrouwen zijn die het beneden hun stand vinden om te reageren op enquetes waarin het plebs uit de provincie ook mee mag doen zodat je nog maar 200 vrouwen uit amsterdam krijgt?

[..]

Waarom niet? Je enquete is digitaal, dan is filteren op wat dan ook een koud kunstje.
Je hoeft niet zelf honderden papieren te verwerken.
Nee ik bedoel dat ik wel moet wachten tot al die vrouwen en mannen de enquete hebben ingevuld wil ik ze kunnen vergelijken met mijn primaire doelgroep. Dan zou ik moeten wachten (om jouw voorbeeld te gebruiken) op 2400 ingevulde enquetes!
take a walk on the wild side
pi_138944402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dan nog.
Stel dat je, na in een kroeg gedrogeerd en dan verkracht te zijn, zwanger wordt, heb je dan wel seksuele ervaring?
Je was immers buiten bewustzijn toen de bevruchting plaatsvond.
seksuele ervaring is van zoenen tot penetratie in mijn enquete.
take a walk on the wild side
pi_138944543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:30 schreef hierisiris het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat ik wel moet wachten tot al die vrouwen en mannen de enquete hebben ingevuld wil ik ze kunnen vergelijken met mijn primaire doelgroep. Dan zou ik moeten wachten (om jouw voorbeeld te gebruiken) op 2400 ingevulde enquetes!
Maar die komen dan toch ook evenredig sneller binnen.
Nu overwegen bijvoorbeeld elk uur 6 mensen om de enquete in te vullen maar worden er 5 daarvan uitgesloten door de enquete. Als 400 invullers wil dan duurt het 400 uur.
Als je je enquete inricht dat deze wel worden doorgelaten dan heb je 2400 invullers nodig.
Met 6 invullers per uur duurt het dus nog steeds 400 uur.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138944558
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:12 schreef jeroen25 het volgende:
Dan nog.
Stel dat je, na in een kroeg gedrogeerd en dan verkracht te zijn, zwanger wordt, heb je dan wel seksuele ervaring?
Je was immers buiten bewustzijn toen de bevruchting plaatsvond.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:31 schreef hierisiris het volgende:
seksuele ervaring is van zoenen tot penetratie in mijn enquete.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_138944830
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Maar die komen dan toch ook evenredig sneller binnen.
Nu overwegen bijvoorbeeld elk uur 6 mensen om de enquete in te vullen maar worden er 5 daarvan uitgesloten door de enquete. Als 400 invullers wil dan duurt het 400 uur.
Als je je enquete inricht dat deze wel worden doorgelaten dan heb je 2400 invullers nodig.
Met 6 invullers per uur duurt het dus nog steeds 400 uur.
Dan moet je nog maar net geluk hebben dat iedereen evenredig vertegenwoordigd is.
take a walk on the wild side
  woensdag 16 april 2014 @ 15:49:57 #24
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_138944937
Bijna alle enquêtes die hier op FOK! verschijnen van studenten/scholieren/deelnemers op het mbo hebben een dusdanige lage kwaliteit in zowel de vraagstelling als in stelvaardigheid dat ik nooit de moeite neem om ze volledig in te vullen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Revanches op 16-04-2014 20:15:21 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_138945048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:46 schreef hierisiris het volgende:

[..]

Dan moet je nog maar net geluk hebben dat iedereen evenredig vertegenwoordigd is.
Als er maar 1 man reageert en 999 vrouwen dan zit het wat scheef natuurlijk.
Maar 550 vrouwen en 450 mannen is toch wel te doen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')