abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 april 2014 @ 17:03:53 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138871912



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 14 april 2014 @ 17:04:09 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138871919
B-)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138871930
Game on
pi_138872069
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 17:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik gebruik monohydraat. Is dat niet de enige die onderbouwd is?
Hier ook mono (creapure), wat goed werkt. Alleen wel ziek veel water retentie, wat gewoon lelijk doet ogen mja. Zoiezo al last van zonder creatine. :') Z'n wel een paar gasten in m'n gym waar mono niet bij aansloeg, maar die nu bijvoorbeeld hcl gebruiken. Persoonlijk nog geen ervaring mee.
pi_138872361
Weet iemand wat het beste moment is om kwark/eiwitten te eten? Ochtend of avond ?
Dare to be different.
pi_138872395
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand wat het beste moment is om kwark/eiwitten te eten? Ochtend of avond ?
maakt niks uit
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 14 april 2014 @ 18:00:00 #7
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_138873573
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Hier ook mono (creapure), wat goed werkt. Alleen wel ziek veel water retentie, wat gewoon lelijk doet ogen mja. Zoiezo al last van zonder creatine. :') Z'n wel een paar gasten in m'n gym waar mono niet bij aansloeg, maar die nu bijvoorbeeld hcl gebruiken. Persoonlijk nog geen ervaring mee.
Waar merken die paar gasten dan aan of creatine aanslaat of niet?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 14 april 2014 @ 18:00:54 #8
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_138873599
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand wat het beste moment is om kwark/eiwitten te eten? Ochtend of avond ?
Enigszins rondom je training, kan gerust uren tussen zitten.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_138873825
Ty
Dare to be different.
  maandag 14 april 2014 @ 18:10:28 #10
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_138873869
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand wat het beste moment is om kwark/eiwitten te eten? Ochtend of avond ?
Maakt helemaal niks uit. Voor de taste prefereer ik een echte stevige maaltijd, denk aan ei, crackers etc voor in de ochtend en wat lichters/frisser, dus fruit en yoghurt/kwark in de avond.
pi_138874436
quote:
6s.gif Op maandag 14 april 2014 06:35 schreef star_gazer het volgende:
Iemand weleens warme chocolademelk met choco whey gemaakt? Lijtk me eigenlijk best goed te doen :D
Gisteren warme chocolademelk van kinderchocolade gemaakt. Geen aanrader.
  maandag 14 april 2014 @ 18:32:33 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138874468
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 18:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Waar merken die paar gasten dan aan of creatine aanslaat of niet?
in mijn geval was het bij gelijkblijvende overige variabelen misschien 1 of 2 extra herhalingen, wat ik eerder koppel aan normale progressie. Ns het stoppen veranderde er ook niks.

Ook geen vocht retentie trouwens.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138874697
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 16:38 schreef star_gazer het volgende:
Yes sirrrrr... 160kg deadlift voltooid vandaag. Prima form; nergens last van! Heb hem zelfs bovenaan even vast gehouden. In andere worden; er kon nog wel een kilootje of 5 bij :)

2x BW mijlpaal is iig binnen :D Op naar de 180kg!
Train jij in de avond? Want het is daar 8-9 uur later of iets toch?
  maandag 14 april 2014 @ 19:46:33 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138877253
Voor de meesten waarschijnlijk niks nieuws. Edoch, goed stukje over voeding en het krampachtig vasthouden aan bepaalde voeding/gedachten.

https://www.t-nation.com/diet-fat-loss/eating-clean-vs-orthorexia
pi_138887214
Push, training ging echt lekker man; lekker uitdagend ook. BP vorm is weer solid as fuck, want vorige week ging het niet zo lekker. SQ vorm en vooral speed/explosiviteit is solid as fuck, ik ga zo snel naar beneden en omhoog, ik had dit nooit verwacht. Alles voelt veel tighter en de sets zijn een eitje, maar uitdagend. SQ gaat o.a. beter door een andere inloop. Echter de grootste verbetering is hoe ik adem en dat komt voornamelijk door het filmpje hieronder:


Ik had namelijk moeite om echt super-tight te worden en harde spanning te houden. Dit heeft het flink verbeterd. Het probleem had ik eigenlijk vooral met de deadlift, maar het heeft de squat ook gigantisch geholpen en ik raad het filmpje iedereen aan!

Gains on gains on gains. Ik ben echt blij as fuck. Voelt echt goed allemaal. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed en zelfs beter gaat bro. O+ Sowieso gaat het echt super goed met iedereen hier; PR's na PR's na PR's. Ik ben echt trots op ons allemaal. Keep it going guys! _O_

En congratzzz star_gazer! ^O^
If not now, then when.
pi_138888428
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Push, training ging echt lekker man; lekker uitdagend ook. BP vorm is weer solid as fuck, want vorige week ging het niet zo lekker. SQ vorm en vooral speed/explosiviteit is solid as fuck, ik ga zo snel naar beneden en omhoog, ik had dit nooit verwacht. Alles voelt veel tighter en de sets zijn een eitje, maar uitdagend. SQ gaat o.a. beter door een andere inloop. Echter de grootste verbetering is hoe ik adem en dat komt voornamelijk door het filmpje hieronder:


Ik had namelijk moeite om echt super-tight te worden en harde spanning te houden. Dit heeft het flink verbeterd. Het probleem had ik eigenlijk vooral met de deadlift, maar het heeft de squat ook gigantisch geholpen en ik raad het filmpje iedereen aan!

Gains on gains on gains. Ik ben echt blij as fuck. Voelt echt goed allemaal. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed en zelfs beter gaat bro. O+ Sowieso gaat het echt super goed met iedereen hier; PR's na PR's na PR's. Ik ben echt trots op ons allemaal. Keep it going guys! _O_

En congratzzz star_gazer! ^O^
Strong dopamine rush :D

Maar nice man. Goed bezig. Ga zo het filmpje checken. Kijken of ik meer explosiviteit in m'n squat kan krijgen ermee.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_138888809
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Push. het volgende:

[..]

Strong dopamine rush :D

Maar nice man. Goed bezig. Ga zo het filmpje checken. Kijken of ik meer explosiviteit in m'n squat kan krijgen ermee.
Hahahaha. _O- Echt hé. Fietste ook ziek snel naar huis doordat ik zo blij was. :')
If not now, then when.
pi_138889463
Enige nadeel van dit alles is trouwens dat mijn onderrug 24/7 verzuurd is. Gozer uit de gym wilt misschien bij elkaar over de rug lopen of zoiets. Bij ons lopen ze constant over elkaar heen blijkbaar. :')

Verbo, heb jij misschien nog tips om je onderrug echt goed te 'ontzuren'. Ik foamroll het wel en doe wat yoga stretches, maar veel helpt het niet. Ga woensdag trouwens met de peanut erin wroeten, kijken of dat wat doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 14-04-2014 23:23:55 ]
If not now, then when.
pi_138891197
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige nadeel van dit alles is trouwens dat mijn onderrug 24/7 verzuurd is. Gozer uit de gym wilt misschien bij elkaar over de rug lopen of zoiets. Bij ons lopen ze constant over elkaar heen blijkbaar. :')

Verbo, heb jij misschien nog tips om je onderrug echt goed te 'ontzuren'. Ik foamroll het wel en doe wat yoga stretches, maar veel helpt het niet. Ga woensdag trouwens met de peanut erin wroeten, kijken of dat wat doet.
Gebruik je een rol of bal?
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:05:27 #20
236125 33
the exploding psychology
pi_138892033
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige nadeel van dit alles is trouwens dat mijn onderrug 24/7 verzuurd is. Gozer uit de gym wilt misschien bij elkaar over de rug lopen of zoiets. Bij ons lopen ze constant over elkaar heen blijkbaar. :')

Verbo, heb jij misschien nog tips om je onderrug echt goed te 'ontzuren'. Ik foamroll het wel en doe wat yoga stretches, maar veel helpt het niet. Ga woensdag trouwens met de peanut erin wroeten, kijken of dat wat doet.
Peanut of alleen een lacrosse bal doet wonderen!
  dinsdag 15 april 2014 @ 00:08:20 #21
236125 33
the exploding psychology
pi_138892138
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef PassThatShit het volgende:
Weet iemand wat het beste moment is om kwark/eiwitten te eten? Ochtend of avond ?
Het maakt geen kut uit, zolang je maar dagelijks de nodige hoeveelheid eiwitten (net als koolh. en vet) binnenkrijgt.

edit: zie nu pas dat het meerdere malen is beantwoord.
pi_138892905
All you can eat restaurants zijn echt niet goed voor je perm-bulk weegschaal. :') Morgen wat minder vreten.

Heerlijke flat en incline benches kunnen doen vandaag. De chest flys vlogen de lucht door. Iets losjes in de handen houden die dumbbells, beetje de elbows buigen en doen alsof je armen vliegenmeppers zijn en je pecs de muggen kapot laten meppen. :D
pi_138893649
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef Dyo. het volgende:

[..]

Gebruik je een rol of bal?
Foamrol (Triggerpoint). Heb ook eens een lacrosse bal op mijn onderrug gebruikt alleen had ik vervolgens dagen last van mijn onderrug. :') Vind het toch een beetje leip met enkel 1 bal want de onderrug is kwetsbaar en 1 zo'n harde bal kan misschien net even iets verkeerds pakken. Een peanut daarentegen is wat veiliger, alleen die heb ik zelf niet (alleen maar 1 bal) dus kan het woensdag pas testen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef 33 het volgende:

[..]

Peanut of alleen een lacrosse bal doet wonderen!
Ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:39 schreef Faeroer het volgende:
All you can eat restaurants zijn echt niet goed voor je perm-bulk weegschaal. :') Morgen wat minder vreten.

Heerlijke flat en incline benches kunnen doen vandaag. De chest flys vlogen de lucht door. Iets losjes in de handen houden die dumbbells, beetje de elbows buigen en doen alsof je armen vliegenmeppers zijn en je pecs de muggen kapot laten meppen. :D
Sick analogy brah. :D
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:15:22 #24
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138893766
quote:
9s.gif Op maandag 14 april 2014 18:39 schreef Travel. het volgende:

[..]

Train jij in de avond? Want het is daar 8-9 uur later of iets toch?
Ja. Uurtje of 7 a 8 train ik. Het is 8 uur later :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138893807
Perfect voorbeeld van een goed supplementenbedrijf: http://www.citadelnutriti(...)t/vitaminstorypart1/
If not now, then when.
pi_138893817
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Foamrol (Triggerpoint). Heb ook eens een lacrosse bal op mijn onderrug gebruikt alleen had ik vervolgens dagen last van mijn onderrug. :') Vind het toch een beetje leip met enkel 1 bal want de onderrug is kwetsbaar en 1 zo'n harde bal kan misschien net even iets verkeerds pakken. Een peanut daarentegen is wat veiliger, alleen die heb ik zelf niet (alleen maar 1 bal) dus kan het woensdag pas testen.

[..]

Ben benieuwd.

[..]

Sick analogy brah. :D
Lumbaal zou ik zelf niet met een foamrol rollen. Ter stimulering van het golgi pees orgaan gebruik ik zelf een triggerpoint bal en twee tennisballen die ik aan elkaar vastgemaakt heb met tape, zodat ze mooi aan beide kanten van de wervels druk kunnen leveren op de spier. Deze kan ik zeker aanraden! Tennisbal is ook wat zachter materiaal en misschien wat geschikter voor jou :)
pi_138893819
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:36 schreef Dyo. het volgende:

[..]

Lumbaal zou ik zelf niet met een foamrol rollen. Ter stimulering van het golgi pees orgaan gebruik ik zelf een triggerpoint bal en twee tennisballen die ik aan elkaar vastgemaakt heb met tape, zodat ze mooi aan beide kanten van de wervels druk kunnen leveren op de spier. Deze kan ik zeker aanraden! Tennisbal is ook wat zachter materiaal en misschien wat geschikter voor jou :)
Yeah, een peanut is 2 lacrosse/tennisballen aan elkaar getaped. :P Thanks.
If not now, then when.
pi_138893823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, een peanut is 2 ballen aan elkaar getaped. :P Thanks.
Ach, ik zie het staan idd. Het wordt duidelijk te laat voor mij :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:19:48 #29
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138894152
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige nadeel van dit alles is trouwens dat mijn onderrug 24/7 verzuurd is. Gozer uit de gym wilt misschien bij elkaar over de rug lopen of zoiets. Bij ons lopen ze constant over elkaar heen blijkbaar. :')

Verbo, heb jij misschien nog tips om je onderrug echt goed te 'ontzuren'. Ik foamroll het wel en doe wat yoga stretches, maar veel helpt het niet. Ga woensdag trouwens met de peanut erin wroeten, kijken of dat wat doet.
Hoe staat het onderste deel van je rug tijdens squat....?

Als je lowbar doet, ontkom je er niet aan om om je rug recht te houden onderin de beweging een soort lichte goodmorning te maken. Anders kun je nooit je rug plat/hol houden en ga je op het punt vlak boven je heup heel veel stress zetten, en uiteindelijk falen en toch doorbuigen zonder dat je het zelf echt merkt. Dan gaat het het heel snel heel erg verzuren daar...

Ook kun je eens kijken hoe je voeten staan. Als die doorgezakt zijn kun je het ook zo in je rug krijgen... Met squat echt je voeten laten grippen door ze actief aan te spannen, en niet in te laten zakken aan de binnenkant, en je knieeen naar buiten "drukken" tijdens de beweging

Ik heb nu een aantal keer die deep tissue massage gehad, en die vent is ex comp lifter. Kon het niet beter treffen eingelijk :@ en hij zag direct dat ik dat onderste deel van m'n squat niet goed deed. Knikte vlak boven m'n heup toch licht naar voren uit die holling...

gisteren trouwens 8x 150kg 8x 170kg en 3x 175kg gesquat door parallel heen :D :P Nette oly squats lowbar :D Nu een paar weken getraint met die form fix en m'n squat is bijna 20kg omhoog gegaan daardoor :7 en heb veel minder het gevoel dat ik tegen m'n lichaam loop te vechten om evenwicht en form te houden.


Verder kun je die lichte arch in je onderrug trainen door met een Swiss ball buikspieren te doen, en te focussen op een holle rug de gehele beweging.


stand 3/1 is al niet genoeg arch.... zelfs verkeerde arch....
gehele beweging die arch vast houden

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2014 07:27:02 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:40:12 #30
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138894266
Ray, pass eens een video met die zware squats dan. Zekers wel benieuwd naar die form fix :9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:41:43 #31
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138894278
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:40 schreef star_gazer het volgende:
Ray, pass eens een video met die zware squats dan. Zekers wel benieuwd naar die form fix :9
okay. ik zal volgende week ergens ff proberen te filmen
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:42:06 #32
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138894281
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

okay. ik zal volgende week ergens ff proberen te filmen
Low bar moet je toch niet door parallel heen gaan?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:42:58 #33
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138894286
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:42 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Low bar moet je toch niet door parallel heen gaan?
Je heup moet lager dan je kniee i.i.g. anders is het geen squat
Dat bedoelde ik er mee...

  dinsdag 15 april 2014 @ 07:43:44 #34
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138894293
Ik dacht dat je bij low bar op parallel moest stoppen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 07:44:46 #35
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138894300
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:43 schreef star_gazer het volgende:
Ik dacht dat je bij low bar op parallel moest stoppen.
deed er net een plaatje bij trouewns.

daar zie je ook dat hij verder naar voren in een goodmorning achtige (groot woord hier maar oke) positie komt onderin
Heup is lager dan kniee bij hem. Anders worden ze ook afgekeurd bij een wedstrijd

http://getthisstrength.com/lower-back-pain-from-squats

trouwens perongeluk precies wat ik probeerde uit te leggen in m'n eerste post deze site.

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymondK op 15-04-2014 07:53:43 ]
pi_138897095
Na alweer een tijdje fuckarounditis te hebben gevolgd ben ik van plan weer terug te gaan naar een wat meer compound achtig schema, ik heb simpelweg de drive niet om 6 dagen per week een splitschema te volgen. Stronglifts (Starting Strength variant) is me lange tijd goed bevallen en ik zie nu mensen hier 5/3/1 doen en na inlezen lijkt me dit wel een fijne manier van trainen.

Ik moet alleen achter m'n 1RM's zien te komen, hebben jullie praktische tips hoe ik hier het beste naartoe kan werken in de gym? Rustig opwarmen etc, 1RM's van DL en SQ niet op dezelfde dag proberen denk ik?
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:41:13 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138897419
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef no1uknow het volgende:
Na alweer een tijdje fuckarounditis te hebben gevolgd ben ik van plan weer terug te gaan naar een wat meer compound achtig schema, ik heb simpelweg de drive niet om 6 dagen per week een splitschema te volgen. Stronglifts (Starting Strength variant) is me lange tijd goed bevallen en ik zie nu mensen hier 5/3/1 doen en na inlezen lijkt me dit wel een fijne manier van trainen.

Ik moet alleen achter m'n 1RM's zien te komen, hebben jullie praktische tips hoe ik hier het beste naartoe kan werken in de gym? Rustig opwarmen etc, 1RM's van DL en SQ niet op dezelfde dag proberen denk ik?
Zijn ook calculators voor. Gewoon 3-5 reps aanhouden dan is t redelijk betrouwbaar. En je kan ze beter iets te licht dan te zwaar aanhouden. Het programma is gericht op langdurige progressie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:41:49 #38
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138900506
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef no1uknow het volgende:
Na alweer een tijdje fuckarounditis te hebben gevolgd ben ik van plan weer terug te gaan naar een wat meer compound achtig schema, ik heb simpelweg de drive niet om 6 dagen per week een splitschema te volgen. Stronglifts (Starting Strength variant) is me lange tijd goed bevallen en ik zie nu mensen hier 5/3/1 doen en na inlezen lijkt me dit wel een fijne manier van trainen.

Ik moet alleen achter m'n 1RM's zien te komen, hebben jullie praktische tips hoe ik hier het beste naartoe kan werken in de gym? Rustig opwarmen etc, 1RM's van DL en SQ niet op dezelfde dag proberen denk ik?
Ik heb m'n 5RM gebruikt, vertaald naar een goede 1RM met een aantal rekensommetjes (Brzycki, Cube, Lander, O'Conner, Mayhew en Wathan) en daar de laagste van genomen en hier 90% van gepakt. Kleine setback, maar wel zo safe mogelijk voor mij.

Bedenk je wel dat 531 een beetje long-term is en je niet zo snel omhoog gaat met gewicht als met Starting Strength/Strong Lifts. 5 KG (SQ/DL) en 2,5 KG (BP/SP) per cycle van 4 weken is niet echt snel te noemen. Moet wel zeggen dat m'n squats met 7,5 KG per 4 weken omhoog gaan, maar dat zal binnenkort ook wel aflopen.

Ook had ik in het begin wat moeite met de laatste werksets van 531, gezien ik eigenlijk niet verder was gegaan dan een set van max 5 reps (hiervoor Starting Strength). Was behoorlijk wennen om ineens 12 reps op m'n squat te gaan doen of 5x10 BBB deadlifts. :D



[ Bericht 14% gewijzigd door Faeroer op 15-04-2014 12:27:26 ]
pi_138901060
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:19 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hoe staat het onderste deel van je rug tijdens squat....?

Als je lowbar doet, ontkom je er niet aan om om je rug recht te houden onderin de beweging een soort lichte goodmorning te maken. Anders kun je nooit je rug plat/hol houden en ga je op het punt vlak boven je heup heel veel stress zetten, en uiteindelijk falen en toch doorbuigen zonder dat je het zelf echt merkt. Dan gaat het het heel snel heel erg verzuren daar...

Ook kun je eens kijken hoe je voeten staan. Als die doorgezakt zijn kun je het ook zo in je rug krijgen... Met squat echt je voeten laten grippen door ze actief aan te spannen, en niet in te laten zakken aan de binnenkant, en je knieeen naar buiten "drukken" tijdens de beweging

Ik heb nu een aantal keer die deep tissue massage gehad, en die vent is ex comp lifter. Kon het niet beter treffen eingelijk :@ en hij zag direct dat ik dat onderste deel van m'n squat niet goed deed. Knikte vlak boven m'n heup toch licht naar voren uit die holling...

gisteren trouwens 8x 150kg 8x 170kg en 3x 175kg gesquat door parallel heen :D :P Nette oly squats lowbar :D Nu een paar weken getraint met die form fix en m'n squat is bijna 20kg omhoog gegaan daardoor :7 en heb veel minder het gevoel dat ik tegen m'n lichaam loop te vechten om evenwicht en form te houden.

Verder kun je die lichte arch in je onderrug trainen door met een Swiss ball buikspieren te doen, en te focussen op een holle rug de gehele beweging.
[ afbeelding ]

stand 3/1 is al niet genoeg arch.... zelfs verkeerde arch....
gehele beweging die arch vast houden
Lol, met mijn squat is weinig mis om eerlijk te zijn. Ik squat ontzettend veel dus het is wel logisch dat ik het voel na de training, vooral na de laatste oefening (goodmornings). Verder nog op de woensdag (deadlift day) waarin de onderrug ook aangepakt wordt, dusja, er is eigk ook weinig tijd om volledig te herstellen. Wil alleen proberen de spieren wat losser te krijgen zodat alles wat soepeler is en wellicht de doorbloeding en de afvoer van zuren eter wordt net zoals ik met het foamrollen doe op mijn benen. :P

Toch bedankt, en goed om te horen dat jouw squat weer goed is. ^O^
If not now, then when.
pi_138902462
Wat vinden jullie van snatch grip deadlifts ipv gewone?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_138902585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie van snatch grip deadlifts ipv gewone?
Gewoon een assistance. Ik deed ze bij de The Cube, voelde ze goed in mijn bovenrug. Prima oefening.
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:16:45 #43
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138905297
- la die da -

[ Bericht 60% gewijzigd door star_gazer op 15-04-2014 15:14:14 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:25:48 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138905668
http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/bulking-diet-delusion

quote:
When you bulk up and body fat rises, you gradually decrease insulin sensitivity, impeding muscle growth.

•  The more overweight you are, the more you change your physiology to favor fat storage over muscle growth.

•  Most people who bulk will store fat in just one area, like the belly or love handles, making it tougher and tougher to lean that area out.

•  Bulkers sometimes experience ectopic fat storage. Because the body is being flooded with excess calories, glucose, and triglycerides, it'll begin storing the excess not just in adipose tissue, but in the muscles themselves, giving a soft appearance to the muscles.

•  Most males don't need to get above 12% body fat to gain muscle optimally.

•  You need a calorie surplus to build muscle and it's extremely hard to eat just enough to build muscle without some fat gain. However, gaining five pounds of fat to gain one pound of muscle is a bad idea
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:32:57 #45
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138905967
Deathlift or Die.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:34:48 #46
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_138906044
Ik ben nooit voor bulken geweest, heb dat altijd redelijk onzin gevonden als ik eerlijk ben. Gewoon trainen en eten naar wat je nodig hebt, groeien doe je wel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:35:51 #47
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138906091
Ik word alleen kk-skinny onder de 15%; verlies teveel spiermassa :{ 12% is me een keer geluk, maar er blijft maar weinig van me over :{ Woog 70kg :') Liever wat vet om mn lijf dan.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:58:17 #48
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138906827
Vandaag 95kg gebenched. De 100 had er wel ingezeten, maar dat magische getal houden we nog even op reserve ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:12:19 #49
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138907270
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 95kg gebenched. De 100 had er wel ingezeten, maar dat magische getal houden we nog even op reserve ;)
lekker gozer :D

volgende sesie flink carbs en zout en gewoon 100 d'r op hangen, bekende spotter er bij en gaan met die banaaan. :7 ^O^
pi_138907322
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag 95kg gebenched. De 100 had er wel ingezeten, maar dat magische getal houden we nog even op reserve ;)
Je dacht 1x posten is niet genoeg?
Soukidan op je oogbal.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:14:00 #51
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138907344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Je dacht 1x posten is niet genoeg?
Oh kut. Ben een beetje slaperig enzo :")
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:14:48 #52
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138907380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lekker gozer :D

volgende sesie flink carbs en zout en gewoon 100 d'r op hangen, bekende spotter er bij en gaan met die banaaan. :7 ^O^
Ik doe 5/3/1 dus strikt genomen mag ik daar nog een maandje op wachten ;( 100 is wel een mentale uitdaging. Twee van die dikke blauwe schijven erop :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:17:06 #53
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_138907479
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik doe 5/3/1 dus strikt genomen mag ik daar nog een maandje op wachten ;( 100 is wel een mentale uitdaging. Twee van die dikke blauwe schijven erop :D
dan doe je een oranje en een gele :+ dat lijkt lichter
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:19:06 #54
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138907558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

dan doe je een oranje en een gele :+ dat lijkt lichter
Nee. Wel goed doen :7
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138907730
Sowieso het nutteloze altijd.
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Je kon ook gewoon nog 2 schijven van 10 Kg er bij doen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:50:58 #56
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138908719
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Sowieso het nutteloze altijd.
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Je kon ook gewoon nog 2 schijven van 10 Kg er bij doen.
Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_138908758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Sowieso het nutteloze altijd.
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Je kon ook gewoon nog 2 schijven van 10 Kg er bij doen.
Echte mannen gebruiken alleen maar rood. Wie gaat er nou met groen, geel en blauw liften. Dat kan echt niet hoor.

Zo moet het.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:53:13 #58
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138908800
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Klokov het volgende:

[..]

Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.
Dit idd, als er bij ons 3 man tegelijk trainen heeft niemand genoeg, dan is het een beetje schipperen.
Zelf roof ik altijd zoveel mogelijk 5kg schijven. werkt makkelijk terug vanaf max gewicht naar beneden gaan :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:15:17 #59
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_138909583
Hier gelukkig wel voldoende gewichten. Train altijd 's middags, dus sowieso weinig last van drukte.

Pff, misschien ben ik een mietje maar een full-body met DL, SQ, BP en MP valt me toch erg zwaar. Tussendoor nog armen isoleren en wat shrugs en ik ben behoorlijk gesloopt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:16:39 #60
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138909632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier gelukkig wel voldoende gewichten. Train altijd 's middags, dus sowieso weinig last van drukte.

Pff, misschien ben ik een mietje maar een full-body met DL, SQ, BP en MP valt me toch erg zwaar. Tussendoor nog armen isoleren en wat shrugs en ik ben behoorlijk gesloopt.
Mag hopen dat je met die oefeningen gesloopt bent :P #RipCNS
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:17:03 #61
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_138909653
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef Klokov het volgende:

[..]

Mag hopen dat je met die oefeningen gesloopt bent :P #RipCNS
huh?


Sorry, las gestopt.
pi_138909737
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Yuri take note.
Ik bulk ook niet voor mass lol, maar moet zeggen dat ik sinds Sheiko wel meer mass heb lijkt het. :o
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:20:17 #63
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_138909772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

huh?
Het zijn compounds die je zenuwstelsel (CNS) flink belasten. Vandaar dat je door het doen van die oefeningen sneller vermoeid bent dan bijvoorbeeld curls.

Gisteravond weer eens een blessure opgelopen, scheurtje hamstring. Bye bye heavy suqats/deadlifts :(
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:21:43 #64
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_138909836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Het zijn compounds die je zenuwstelsel (CNS) flink belasten. Vandaar dat je door het doen van die oefeningen sneller vermoeid bent dan bijvoorbeeld curls.
Ja, ik begreep je verkeerd. Moet zeggen dat ik dit normaal ook niet vaak doe, maar aangezien ik vorige- en deze week weinig tijd heb om te trainen moet het maar ff zo.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:44:47 #65
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138910751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Sowieso het nutteloze altijd.
Iemand heeft een barbbell met 4 schijven van 10 Kg. Dan haalt die 2 schijven van 10 kg er af en doet die er 2 van 20 op. Want grotere schijven hebben een groter ego.
Je kon ook gewoon nog 2 schijven van 10 Kg er bij doen.
LIgt er helemaal aan hoeveel schijven je gym heeft.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:46:09 #66
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138910793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:52 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Echte mannen gebruiken alleen maar rood. Wie gaat er nou met groen, geel en blauw liften. Dat kan echt niet hoor.

Zo moet het. [ afbeelding ]
Er kwam een paar weken terug een Colombiaan naar me toe, omdat ik blijkbaar zijn vlag stond te liften.

Rood, blauw, geel; 140kg met stang erbij.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:47:42 #67
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138910841
Er gaat iets helemaal hormonaal fout hier. Lekker extra veel gegeten vandaag; training day en een lichte bulk ingezet. Sterf nu ineens van de honger; gewoon buikpijn ervan! ;(

Nouja, even een glaasje melk (of 2) wegtanken voor het slapen gaan danmaar. Wellicht ook eens wat casseine uitproberen deze bulk.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 15-04-2014 16:54:48 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138910859
Na de welke-smaak-whey-heb-jij nu de welke-kleur-schijven-gebruik-jij discussie :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:00:14 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138911250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:48 schreef Eleiko het volgende:
Na de welke-smaak-whey-heb-jij nu de welke-kleur-schijven-gebruik-jij discussie :')
Het xtc-topic staat in UVT Cor
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 17:46:09 #70
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_138912982
Tering, de dag na OHP-dag (OHP 3x5, OHP 5x10, Chin Ups, Dips) heb ik alt ijd gigantische spierpijn in m'n buikspieren : ;(
Zelfs schijten doet zeer als ik moet duwen ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_138913050
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:47 schreef star_gazer het volgende:
Er gaat iets helemaal hormonaal fout hier. Lekker extra veel gegeten vandaag; training day en een lichte bulk ingezet. Sterf nu ineens van de honger; gewoon buikpijn ervan! ;(

Nouja, even een glaasje melk (of 2) wegtanken voor het slapen gaan danmaar. Wellicht ook eens wat casseine uitproberen deze bulk.
Casseine vult wel lekker ja.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:07:29 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138913604
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:47 schreef star_gazer het volgende:
Wellicht ook eens wat casseine uitproberen deze bulk.
Casein voor de bulk? Of gewoon voor iets anders?

Er zitten meer kcal in whey dan in casein nl.
pi_138914340
Raymond, blijkbaar zou zink moeten helpen tegen het zweten. Ik ga het vanavond eens proberen. Ik hou je op de hoogte. ;)
If not now, then when.
pi_138915117
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Tering, de dag na OHP-dag (OHP 3x5, OHP 5x10, Chin Ups, Dips) heb ik alt ijd gigantische spierpijn in m'n buikspieren : ;(
Zelfs schijten doet zeer als ik moet duwen ;(
Wat is je complete schema? Sounds interesting.
pi_138915192
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:50 schreef Klokov het volgende:

[..]

Kan ook een kwestie van etiquette zijn. Sommige gyms hebben geen eindeloze voorraad schijven. Als je dan alle 10kilo-schijven opmaakt is het een beetje aso natuurlijk.
Bij een squat toch niet. Helemaal niet vanuit een powerrack. Nou we minstens 500+Kg liggen dus dat zal geen probleem zijn.
Duh schijven van 20Kg zijn beter als schijfjes van 10Kg.
Rode zijn 25 bij ons. Alleen ik gebruik die met deadliften ofzo ;') . te erg maarja.
pi_138915328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, blijkbaar zou zink moeten helpen tegen het zweten. Ik ga het vanavond eens proberen. Ik hou je op de hoogte. ;)
Hoe voelen je benen? M'n abs zijn iig flink naar de tering :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
  Moderator dinsdag 15 april 2014 @ 20:28:40 #77
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_138919486
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wat is je complete schema? Sounds interesting.
Op dit moment 5/3/1 verspreid over 4 dagen:
- Squat: 3x5 of 3x3 of 5/3/1, squat 5x10, leg curl 5x10, leg press 5x10
- BP: 3x5 of 3x3 of 5/3/1, bp 5x10, dumbell rows 5x10, incline dumbell press 5x10
- DL: 3x5 of 3x3 of 5/3/1, dl 5x10, hanging leg raises 5x10, good morning 5x10
- OHP: 3x5 of 3x3 of 5/3/1, ohp 5x10, chin up 5x10, dips 5x10

Binnenkort stap ik over op 2 keer per week in verband met minder tijd (nieuwe mini-SwJ op komst):
- Dag 1: Squat + BP 3x5 of 3x3 of 5/3/1,
Assistance: chin up 3x10, rear laterals 3x20

- Dag 2: DL + OHP 3x5 of 3x3 of 5/3/1,
Assistance: dips 3x15, good morning 3x10
F.K.A. SuperwormJim
pi_138920949
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef Push. het volgende:

[..]

Hoe voelen je benen? M'n abs zijn iig flink naar de tering :')
Lol. Mijn benen zijn moe. :P
If not now, then when.
pi_138923715
Zo, eerste dagje er weer op.

BP gezakt naar 40KG :'( Squat nog wel redelijk gelukkig,...
pi_138924026
verplaatst naar fitness topic :)

[ Bericht 93% gewijzigd door mrbombastic op 15-04-2014 22:17:24 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:41:01 #82
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_138926834
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo, eerste dagje er weer op.

BP gezakt naar 40KG :'( Squat nog wel redelijk gelukkig,...
He jij hier :P
pi_138927799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:41 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

He jij hier :P
Al een tijdje
pi_138927819
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol. Mijn benen zijn moe. :P
Hier ook ja. Zo tukken om m'n 8 uur te halen :') Trek 6,5 uur echt niet op Sheiko
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_138927922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:56 schreef Push. het volgende:

[..]

Hier ook ja. Zo tukken om m'n 8 uur te halen :') Trek 6,5 uur echt niet op Sheiko
Haha, zwaar hé. :D Na deadlift-dag heb ik meestal 10-12 uur nodig. :')
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:03:05 #86
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138928121
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, zwaar hé. :D Na deadlift-dag heb ik meestal 10-12 uur nodig. :')
Herkenbaar. Dat feel wanneer je wakker wordt na zware compounds ;( :9
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_138928335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:03 schreef Drinky het volgende:

[..]

Herkenbaar. Dat feel wanneer je wakker wordt na zware compounds ;( :9
Ben je na het trainen ook drained as fuck? Daarna nog iets voor school of iets doen is dan ook erg lastig. :D
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:09:26 #88
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138928443
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ben je na het trainen ook drained as fuck?. Daarna nog iets voor school of iets doen is dan ook erg lastig. :D
Ik ben tijdens het trainen ook altijd drained. Volgens de meeste mensen lijkt het echt alsof ik in slaap val terwijl ik voor mijn gevoel nog super wakker ben, maar gewoon op kracht moet komen.

Daarna gewoon in de hoogste versnelling naar huis fietsen, daar is nog net energie voor.

Waar ik echt dood aan ga is als ik net benen heb gedaan en ik daarna yoga heb, kramp overal :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_138928771
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, zwaar hé. :D Na deadlift-dag heb ik meestal 10-12 uur nodig. :')
Ja echt sick. Heb morgen nog een (verplicht) feest na de training. Trainen 15:30 tot 18:30 en dan feest tot 02:00. Hoop dat ik t volhoud :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_138929375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:09 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik ben tijdens het trainen ook altijd drained. Volgens de meeste mensen lijkt het echt alsof ik in slaap val terwijl ik voor mijn gevoel nog super wakker ben, maar gewoon op kracht moet komen.

Daarna gewoon in de hoogste versnelling naar huis fietsen, daar is nog net energie voor.

Waar ik echt dood aan ga is als ik net benen heb gedaan en ik daarna yoga heb, kramp overal :')
Hmm, vreemd. Ik heb wel dat ik rond driekwart van mijn training (>1,5h) een suikerdip oid krijg. Moet daar eigenlijk iets voor hebben, en nee geen dextrose. Haal denk ik een reep of zo.

Waarom doe je yoga niet op een rustdag?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:17 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja echt sick. Heb morgen nog een (verplicht) feest na de training. Trainen 15:30 tot 18:30 en dan feest tot 02:00. Hoop dat ik t volhoud :')
Lol. Good luck holmes.
If not now, then when.
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:38:13 #91
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138929425
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, vreemd. Ik heb wel dat ik rond driekwart van mijn training (>1,5h) een suikerdip oid krijg. Moet daar eigenlijk iets voor hebben, en nee geen dextrose. Haal denk ik een reep of zo.

Waarom doe je yoga niet op een rustdag?

[..]

Lol. Good luck holmes.
Zijn groepslessen, alleen op maandag en woensdag. Hier in huis bijna geen ruimte, knal overal tegenaan. Daarnaast ga ik niet midden in de huiskamer een beetje rekken en strekken :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 16 april 2014 @ 00:40:56 #92
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_138931146
Gasten, hoeveel bf% kan je nou realistisch gezien droppen in een maand? Was zelf van plan om na mn komende BBB cycle, 2 maanden alleen mn 5/3/1 met pulls op de push dagen erbij en heel misschien BBB setjes naar 3x10 te doen en dan uur cardio. Dan in de zomer lekker rond maintenance eten en BBB weer pakken. Om vervolgens na de zomer bulk te starten om de 1000lbs total in een rap tempo te halen.

Ben blij al zit ik rond juli op de 19-20% bf.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_138931219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:40 schreef Cataclyst het volgende:
Gasten, hoeveel bf% kan je nou realistisch gezien droppen in een maand? Was zelf van plan om na mn komende BBB cycle, 2 maanden alleen mn 5/3/1 met pulls op de push dagen erbij en heel misschien BBB setjes naar 3x10 te doen en dan uur cardio. Dan in de zomer lekker rond maintenance eten en BBB weer pakken. Om vervolgens na de zomer bulk te starten om de 1000lbs total in een rap tempo te halen.

Ben blij al zit ik rond juli op de 19-20% bf.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
  woensdag 16 april 2014 @ 02:29:28 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_138932005
pi_138932028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 02:29 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Zieke chest heeft die rechter gast.
  woensdag 16 april 2014 @ 02:56:26 #96
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138932079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 02:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zieke chest heeft die rechter gast.
Mooie ronde pecs inderdaad
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138933789
Heeft iemand een tip voor een digitale, betrouwbare weegschaal voor het lichaam en een voor voedsel? Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld. Alleen gewicht is prima. :)
  woensdag 16 april 2014 @ 09:58:04 #98
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138934323
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, zwaar hé. :D Na deadlift-dag heb ik meestal 10-12 uur nodig. :')
Vannacht voor het eerst in maanden weer eens 9 uur geslapen :o had het nodig. Ik kan niet meer lopen :'(
Deathlift or Die.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:06:05 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138934505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:33 schreef kevin_ het volgende:
Heeft iemand een tip voor een digitale, betrouwbare weegschaal voor het lichaam en een voor voedsel? Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld. Alleen gewicht is prima. :)
Volgens mij zijn de meeste schalen wel betrouwbaar tegenwoordig. Als het iets afwijkt maakt het ook niet zoveel uit, zolang die afwijking maar constant is. Ik heb voor de keuken een digitale weegschaal van de Hema, werkt prima. 9,95 ofzo.
pi_138934617
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 02:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zieke chest heeft die rechter gast.
Daar moet je geen ruzie mee krijgen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 16 april 2014 @ 10:13:42 #101
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_138934651
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste schalen wel betrouwbaar tegenwoordig. Als het iets afwijkt maakt het ook niet zoveel uit, zolang die afwijking maar constant is. Ik heb voor de keuken een digitale weegschaal van de Hema, werkt prima. 9,95 ofzo.
die van de action is ¤6. Vorige versie was wel iets sneller moet ik zeggen maar ding is nog redelijk nauwkeurig.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 16 april 2014 @ 12:53:08 #102
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_138939198
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Enige nadeel van dit alles is trouwens dat mijn onderrug 24/7 verzuurd is. Gozer uit de gym wilt misschien bij elkaar over de rug lopen of zoiets. Bij ons lopen ze constant over elkaar heen blijkbaar. :')

Verbo, heb jij misschien nog tips om je onderrug echt goed te 'ontzuren'. Ik foamroll het wel en doe wat yoga stretches, maar veel helpt het niet. Ga woensdag trouwens met de peanut erin wroeten, kijken of dat wat doet.
Dat zou ik ook aanbevelen. Voor de rest is er ook weinig tegen te doen. Is ook niet iets waar ik op het moment mee bezig ben aangezien ik zelf nooit spierpijn heb. Tenzij een nieuwe oefening in het programma zit zoals lunges.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:06:40 #103
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138941537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 02:29 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie Lenin tattoo ook :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 16 april 2014 @ 15:09:27 #104
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138943650
Vandaag de 120kg squat gezet. Hij gaat lekker zo. 2xBW deadlift, 1.5xBW squat :) Leuke mijlpaal.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138944488
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag de 120kg squat gezet. Hij gaat lekker zo. 2xBW deadlift, 1.5xBW squat :) Leuke mijlpaal.
Netjes! Op naar de 2xBW squat? :D

Liep vandaag langs een gigantische buffel van 2 meter en minimaal 500kg spier tijdens de boodschapjes. Mirrin. Groot worden gaat zo langzaam. :')

Vanavond kijken of een deadlift PR gaat lukken (3e week van een 531 cycle). Ook even een paar BORs en Pendlays erin proppen.

Wellicht binnenkort een powerrack aanschaffen in plaats van m'n squatrack, Het liefst eentje met een lat pulley station erin voor niet al te veel geld.

Wellicht zoiets http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley/ of http://www.powerhouse-fit(...)th-latlow-pulley.php Beetje veel verschil voor de prijs (ondanks de euro/pond afwijking). Iemand hier nog wat powerrack advies? :D
pi_138944520
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
pi_138944818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
Kom op, dit is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Afgelopen 2 maanden niet getraind maar wel hetzelfde blijven eten en je bent aangekomen, dat betekent dus dat je op onderhoud aan het eten was toen je trainde.
Als je gains wil blijven maken nu je weer gaat trainen, betekent het dus dat je MEER moet eten dan je hiervoor deed.
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 16 april 2014 @ 15:55:07 #108
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_138945088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Netjes! Op naar de 2xBW squat? :D

Liep vandaag langs een gigantische buffel van 2 meter en minimaal 500kg spier tijdens de boodschapjes. Mirrin. Groot worden gaat zo langzaam. :')

Vanavond kijken of een deadlift PR gaat lukken (3e week van een 531 cycle). Ook even een paar BORs en Pendlays erin proppen.

Wellicht binnenkort een powerrack aanschaffen in plaats van m'n squatrack, Het liefst eentje met een lat pulley station erin voor niet al te veel geld.

Wellicht zoiets http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley/ of http://www.powerhouse-fit(...)th-latlow-pulley.php Beetje veel verschil voor de prijs (ondanks de euro/pond afwijking). Iemand hier nog wat powerrack advies? :D
Kijk eens op http://powercage.nl/

Mocht je nog meer specificaties erbij willen kan je altijd met ze overleggen om het toe te voegen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_138945489
quote:
DIe forearm roller kan veel simpeler :P Gewoon een dumbbell stang met een springtouw eraan
  woensdag 16 april 2014 @ 16:48:57 #111
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138946913
Supergains en 69 kilo in een post. Only@bb@fok
  woensdag 16 april 2014 @ 16:53:22 #112
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138947024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:35 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Netjes! Op naar de 2xBW squat? :D
Squat is niet mijn specialiteit, maar 160kg moet op de lange termijn zeker wel haalbaar zijn. Is wel een meerjarenplan denk ik. Squat gaat bij mij erg moeizaam vooruit.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138947112
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag de 120kg squat gezet. Hij gaat lekker zo. 2xBW deadlift, 1.5xBW squat :) Leuke mijlpaal.
^O^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 16 april 2014 @ 16:56:14 #114
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_138947113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
Vocht en vet.

Misschien lekker veel carbs gegeten? Carbs = glycogeen = vocht. Dag na een low carb day ben ik vaak ook zomaar 'spontaan' een kilootje lichter.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_138948165
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:55 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kijk eens op http://powercage.nl/

Mocht je nog meer specificaties erbij willen kan je altijd met ze overleggen om het toe te voegen.
_O_ Is dat even een mooi bedrijf. Thanks! Ga hier zeker even naar kijken. :D
  woensdag 16 april 2014 @ 17:40:25 #116
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138948502
Vanavond 5/3/1 OHP, I feel like it _O_
Deathlift or Die.
pi_138948816
Ik heb nog één keer lowbar parallel geprobeerd maar het voelt echt niet fijn gewoon. Ondanks dat m'n form redelijk is op z'n minst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_138948926
Weet iemand iets van een airco in de gym?
Of het slecht goed is?
Het hoeft van mij geen 18C maar ook geen 35 ;).
Onze gym doet er niet aan, omdat t ongezond zou zijn.
Maar ze hebben op zijn minst GEEN ventilatie op wat ramen na... Gevolg het is al rond deze tijd van het jaar al benauwd dat je gewoon nat wordt van naar binnen lopen...
Dus daar kunen ze op zijn minst wat aan doen lijkt mij.
pi_138949270
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond 5/3/1 OHP, I feel like it _O_
succes brah
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_138953672
Zijn er mensen die in Groningen sporten?
pi_138953839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er mensen die in Groningen sporten?
Klokov
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_138953868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er mensen die in Groningen sporten?
Moi.
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 16 april 2014 @ 20:09:35 #123
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138953937
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er mensen die in Groningen sporten?
Het antwoord is Kelderwerk, Go4fitness of Hercules
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_138954042
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:09 schreef Klokov het volgende:

[..]

Het antwoord is Kelderwerk, Go4fitness of Hercules
Heeft Hercules goeie equipment dan? Dacht dat dat meer machines en cardio was.
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 16 april 2014 @ 20:14:46 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138954412
Ervaringen met ACLO dan?

Ik verhuis binnenkort naar groningen, en zoek dus een sportschool zoals jullie al begrepen. Maar die 3 sportscholen zijn nogal prijzig. Of dat kan aan mij liggen natuurlijk
pi_138954465
35 euro per maand prijzig?
pi_138954585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Xa1pt het volgende:
35 euro per maand prijzig?
Dat vind ik prijzig ja. Daarom zeg ik, dat kan dus aan mij liggen
  woensdag 16 april 2014 @ 20:43:59 #129
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_138955280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Lamabal het volgende:
Ervaringen met ACLO dan?

Ik verhuis binnenkort naar groningen, en zoek dus een sportschool zoals jullie al begrepen. Maar die 3 sportscholen zijn nogal prijzig. Of dat kan aan mij liggen natuurlijk
Kelderwerk is spotgoedkoop, een kaart voor 16 keer kost 27,50. Ze hebben alleen geen douches :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_138955404
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:

[..]

Kelderwerk is spotgoedkoop, een kaart voor 16 keer kost 27,50. Ze hebben alleen geen douches :')
Kelderwerk is 5 min fietsen voor mij :@
pi_138955618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:46 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Kelderwerk is 5 min fietsen voor mij :@
Aclo is ook goed en goedkoop als je student bent.
Schijnt er alleen wel erg druk te zijn.
Soukidan op je oogbal.
pi_138956211
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:

[..]

Kelderwerk is spotgoedkoop, een kaart voor 16 keer kost 27,50. Ze hebben alleen geen douches :')
Dat is cheap. Tenzij je 5-7 x per week wilt gaan. Maar zelfs bij 4x per week is dat nog redelijk goedkoop.
  woensdag 16 april 2014 @ 21:15:16 #133
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138956803
3 reps gehaald met mijn 5/3/1+ OHP.
Ging wel oké, maar had stiekem gehoopt op 5 :@
Deathlift or Die.
pi_138967029
If not now, then when.
pi_138968031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
Super vet gains, geweldig. :')
  donderdag 17 april 2014 @ 07:43:33 #136
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_138969040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
Waar zie jij supergains?
pi_138969493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ik ineens super gains maak :') Een half jaar lang moeite gehad met aankomen, 2 maanden geleden zat ik op 65KG, nu 2 maanden later met een gebroken rib die reeds hersteld is, heb ik gister na mijn 1e training weer mezelf gewogen: 69,7KG. Wat is deze?!? :')
Dat noemen we ook wel spek. Supergains :')
pi_138969509
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 07:43 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Waar zie jij supergains?
Op zijn borsten, maanboobs.
In zijn zij, lovehandles.
pi_138971784
Assault XT!! De naam alleen al doet me huiveren en brengt verschrikkelijke herinneringen boven. ABSOLUUT NIET DOEN!!!!!
Het laatste jaar van mijn school gingen we met alle laatstejaars trainen in bordeaux, tussen de supplementen en creatines staat het vol van die pre-workout dingen.
Het duurde natuurlijk niet lang vooraleer een of andere knappe kop opmerkte dat Assault het beste was.. het feest was geopend!
Diezelfde training Assault thee, Assault Whey en Assault-pre workout als snack. Totaal geen idee van de werking, effecten of gevolgen.
Je kan wel raden dat het niet zo een leuke training was.
Mijn maat die een ervaren Crea gebruiker was zei achteraf dat het de slechtste training van zijn leven was, het is veel te lichamelijk waardoor het geestelijke je gewoon te veel wordt.
Zoals gezegd super droge keel, hoofdpijn, en ernstige hallucinaties... Ik heb al veel geëxperimenteerd, maar heb nooit zulke realistische hallucinaties gezien. Echt om in je broek te kakken!!
Voor mezelf viel het al bij al goed mee, ik ben er heelhuids vanaf gekomen bedoel ik dan. Want ander klasgenoten konden dit niet zeggen.
2 Jongens zijn zeker een week buiten strijd geweest, en dan bedoel ik echt buiten strijd.
Na enkele uren bankdrukken (wat al raar is) viel ons op dat ze toch wel heel raar deden, waarop we dan toch maar besloten de personal trainers te verwittigen die gelijk een chiropractor belden. En maar goed ook, maag moest onmiddellijk leeggepompt worden, en botten werden gebroken. De kans op blijvend schade was reëel zeiden ze.
Uitdroging zou de gevaarlijkste factor van de Assault pre-workout zijn.
Ik weet nu pas dat het ook dodelijk is, en mag mezelf dus gelukkig prijzen aangezien ik een volledige scoop had opgegeten. Dit is ongeveer 20 x de dosis die je nodig hebt om te trainen. Na een uurtje of 5 werd het me teveel en ben ik gewoon gaan slapen.
De volgende dag voelde ik me weer tiptop, mijn maat de Crea junk heeft het nog een dagje langer moeten volhouden.
Als die morgens wakker werd was hij niet om aan te zien, hij was zo hard weg dat ie de realiteit niet meer kon onderscheiden van zijn verbeelding.
Zoals eerder in dit topic gezegd ga je hoe langer hoe harder en er komt volgens mij idd een punt waarop het je allemaal teveel wordt en je gewoon vergeet dat je iets genomen hebt.
We hebben met ongeveer 25 man ervan gegeten, en 1 heeft de rest van de pot mee naar huis genomen om later nog is te proberen. Een voor een slechte ervaringen.

Enkele lokale jongens noemden dit de pre-workout van de sjamaan, het zou ook gebruikt worden bij de indianen, die het voor spirituele rituelen gebruiken. Alleen zijn die ermee vertrouwd en weten wat de dosissen zijn die niet gevaarlijk zijn.

DUS NIET DOEN!!!!!


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 10:34:01 ]
  donderdag 17 april 2014 @ 10:20:57 #140
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138971797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef ZetaOS het volgende:
lap tekst
bro, hier hebben we een onz topic voor :P
Deathlift or Die.
pi_138971821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

bro, hier hebben we een onz topic voor :P
Dit is geen onzin maar een terechte waarschuwing

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138972322
De gym zal dit wel nirt gebruiken.
Wat bedoel e mrt assault XT. Edoel je nuet de gewone assault?
Ik had eens een hele scoop en werd ook super maf. Werd agressief en flipte helemaal.
Gister toevallig een creatine schepje genomen (zo'n kleintje). En het gevolg was dat ik onder t trainen alleen maar moe en verveeld voelde.
Vervolgens was het 12 uur en kon ik weer nuet slapen. Vanmorgen werd ik wakker met een van de ergste katers sinds tijden omdat ik zo enorm slecht had geslapen blijkbaar.
Pre workout is leuker als je gaat feesten volgens mij.
Pre workout is pas 1 van de5 keer goed bevallen. De dosis blijft CRUCIAAL.
Sowieso niet meer na t avond eten innemen. Je vind heel veel over deze pre op t internet (en alle andere, want Het is de grootste troep na mdma(en soortgelijke)
pi_138976189
iemand een idee waar ik dit in Nederland kan kopen
Het heet een Joist mounted Pull Up Bar, joist is balklaag

  donderdag 17 april 2014 @ 13:10:54 #144
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138976250
PR Deathlift gezet awwyeahhhhhhhrhggrgrr
Deathlift or Die.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:22:35 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138976612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
PR Deathlift gezet awwyeahhhhhhhrhggrgrr
Hoeveelhoeveelhoeveel?
  donderdag 17 april 2014 @ 13:24:17 #146
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138976739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Opblaaspop077 het volgende:

Vervolgens was het 12 uur en kon ik weer nuet slapen. Vanmorgen werd ik wakker met een van de ergste katers sinds tijden omdat ik zo enorm slecht had geslapen blijkbaar.
Pre workout is leuker als je gaat feesten volgens mij.
Pre workout is pas 1 van de5 keer goed bevallen. De dosis blijft CRUCIAAL.
Sowieso niet meer na t avond eten innemen. Je vind heel veel over deze pre op t internet (en alle andere, want Het is de grootste troep na mdma(en soortgelijke)
Met een pre-workout is het CRUCIAAL dat je een volle scoop gebruikt, liefst 2 or like me 3.
pi_138979974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
PR Deathlift gezet awwyeahhhhhhhrhggrgrr
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoeveelhoeveelhoeveel?
If not now, then when.
  donderdag 17 april 2014 @ 15:25:59 #149
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138980443
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]


[..]

3x140kg, mijn PR voor mijn blessure in september was 3X130kg. Ik moest vandaag eigenlijk 5/3/1 130kg, maar na die 3 reps voelde ik me echt en wilde ik die 140kg er toch even uit knallen. Als ik daarvoor niet zoveel sets had gedaan had die 150 ook wel gelukt :o

Eindelijk officieel mijn onderrugblessure overwonnen. _O_ heel langzaam opgebouwd vanaf 60 kilo, 4 maanden geleden.
Deathlift or Die.
pi_138984856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:25 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Met een pre-workout is het CRUCIAAL dat je een volle scoop gebruikt, liefst 2 or like me 3.
Want meer is beter?
pi_138985591
Voor de 531'ers hier, hoeveel reps halen jullie meestal op de laatste + set van week 3? Van mij begint het toch wel snel af te nemen. Meer dan 3 of 4 lukt niet echt meer. :(
pi_138986611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef Faeroer het volgende:
Voor de 531'ers hier, hoeveel reps halen jullie meestal op de laatste + set van week 3? Van mij begint het toch wel snel af te nemen. Meer dan 3 of 4 lukt niet echt meer. :(
Cycle 1: 8/9/10
Cycle 2: 5/6/7
Cycle 3: 2/3/4
Cycle 4 nu bezig denk dat dit de cycle wordt dat ik ergens ga falen. Vandaag week 1 op DL haalde ik precies de voorgeschreven 5 reps op 155. Ik zie het somber in voor de 125kg SQ 5+ zaterdag.
Soukidan op je oogbal.
  donderdag 17 april 2014 @ 20:05:42 #153
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_138988573
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Want meer is beter?
Het went echt naar een paar keer en dan neem je er zo jdd 2 a 3 per keer
Ik ben er mee gestopt en dure troep voor niks
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_138990496
Ja wennen ja. Maar gewenning wil je niet.
En ik heb al maanden gen caffeine meer gehad. Dus zelfs zo'n kleine schep kwam wel gewoon aan hoor.
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 21:04:46 #155
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_138991195
Ik vind 'm mooi :)

quote:
"Where performance and kicking ass are more important than how you look. Where people eat to live, not live to eat. Where trucks are pushed and sleds are pulled. Where reps and weight are counted, calories are not. Where running isn't "cardio, it's part of training and if you're going to walk for your conditioning you best have something on your back or in your hands"

You admit that you are not strong enough (many of us feel this way but understand that it is an ongoing process and that THIS process is important). But please DO NOT be that guy who talks about where he holds his fat or how his legs or "obliques" are fattier than they should be. Where has our gender gone?

What I would prescribe for you is to get rid of all these silly, pathetic and disgusting notions of what you think a man should look like and start over. I'm going to give everyone a huge hint here: no one gives a shit what you look like. Now I'm not saying being a fat slob doesn't raise some eyebrows in disgust, but if you kick as much ass as possible int the weight room and conditioning field AND start OWNING the fuck out of your given "sport" (you better start competing and making your training count), you will not only LOOK better but you will feel better. People are not attracted to vanity - they are attracted to confidence and passion. No one owns a room by the way they look; it's how they carry themselves.

There is so much more to this, but PLEASE don't talk about your love handles. Talk about your passions in life, talk about how your moved boulders, talk about the books you've read, talk about the world's you've changed. You have the passion for training, start making this shit count.

I know this is probably way off topic then what you wanted but I'm trying hard to get rid of all this bullshit that is plaguing SO MANY men, young men and boys. So in conclusion, I recommend this:

1. Stretch
2. Lift
3. Sprint

Do this all the time - no bulking, no cutting, no bullshit. Just training for being a motherfucker. Don't be that guy that takes shirtless photos of himself so other men can drool on them. That shit is a disgrace to every man that has done anything awesome in his life - while they were busy "doing" these shirtless 'tards were busy trying to look the part. Get off the bench and get on the field."
-Jim Wendler
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 17 april 2014 @ 21:40:25 #156
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138993271
Ik wil zelf een foamroller maken, iemand tips?
Deathlift or Die.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:49:32 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_138993887
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil zelf een foamroller maken, iemand tips?
Op YT staan een paar filmpjes.
  donderdag 17 april 2014 @ 22:14:42 #158
69994 seto
-|||--------|||-
pi_138995257
quote:
Wat een idioot.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_138995714
quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil zelf een foamroller maken, iemand tips?
yogamatje en pvc buis
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139000264
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:25 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

3x140kg, mijn PR voor mijn blessure in september was 3X130kg. Ik moest vandaag eigenlijk 5/3/1 130kg, maar na die 3 reps voelde ik me echt en wilde ik die 140kg er toch even uit knallen. Als ik daarvoor niet zoveel sets had gedaan had die 150 ook wel gelukt :o

Eindelijk officieel mijn onderrugblessure overwonnen. _O_ heel langzaam opgebouwd vanaf 60 kilo, 4 maanden geleden.
Nice brah! Congratz!

quote:
7s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil zelf een foamroller maken, iemand tips?
Als ik jou was zou ik gewoon deze kopen: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid Supergoed, gaat heel lang mee en pakt de spieren net iets anders aan dan een gewone foam rollen. Niet zo duur ook. Prima investering. :)
If not now, then when.
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:12:48 #161
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139000343
Niet zo duur? Naja ik zal die gierige hollander wel weer zijn :p . 40¤ voor een stuk plastic/rubber van 4¤.
pi_139000456
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Niet zo duur? Naja ik zal die gierige hollander wel weer zijn :p . 40¤ voor een stuk plastic/rubber van 4¤.
Naja, ik zie zulke dingen vaak als een investering in mijzelf, dusja. Daarbij is dit gewoon een ontzettend goede. Deze hebben ze ook bij mij in de gym.
If not now, then when.
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:29:55 #163
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139000794
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:34 schreef Faeroer het volgende:
Voor de 531'ers hier, hoeveel reps halen jullie meestal op de laatste + set van week 3? Van mij begint het toch wel snel af te nemen. Meer dan 3 of 4 lukt niet echt meer. :(
ik doe precies volgens voorschrift; niet meer, niet minder. Ik vind het wel genoeg met BBB direct erna. Struggle wel op de 5 reps intussen, met name op OHP en SQ.

[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 18-04-2014 00:37:45 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:35:41 #164
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139002015
Ik ervaar sowieso dat ik de 5 reps week veel moeilijker vind dan de 3 reps week. Om jouw vraag te beantwoorden; meestal haal ik de 6-7 reps (soms uitschieter naar 10 reps zoals bij SQ) in week 1, week 2 meestal 5-4 reps en week 3 meestal 2-3 reps.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 18 april 2014 @ 01:49:39 #165
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139002175
quote:
knap, maar ook extreem dom en gevaarlijk.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139002381
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ik doe precies volgens voorschrift; niet meer, niet minder. Ik vind het wel genoeg met BBB direct erna. Struggle wel op de 5 reps intussen, met name op OHP en SQ.
Daar zit ik ook heel dicht tegen aan. De 'beginners' marge is er wel een beetje uit. :D Hopen dat m'n volgende cycle beter gaat na de week 4 deload. BBB is inderdaad gigantisch zwaar. 5x10 Squats... |:(

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 01:35 schreef Cataclyst het volgende:
Ik ervaar sowieso dat ik de 5 reps week veel moeilijker vind dan de 3 reps week. Om jouw vraag te beantwoorden; meestal haal ik de 6-7 reps (soms uitschieter naar 10 reps zoals bij SQ) in week 1, week 2 meestal 5-4 reps en week 3 meestal 2-3 reps.
Hoeveelste cycle zit je nu? Ik check wel eens met zo'n Weight x Reps x 0,0333 + Weight formule of m'n week 3 reps uberhaubt wel in de buurt komen van de theoretische 1RM van volgende cycle komen. Is niet altijd het geval. :')
pi_139002606
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Want meer is beter?
Duuuuuh
  vrijdag 18 april 2014 @ 06:57:21 #168
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139002727
Op hoeveel dagen is dat 531 beetje gebaseerd dan
Hoor zoveel mensen erover
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  Moderator vrijdag 18 april 2014 @ 07:16:15 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139002791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 06:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Op hoeveel dagen is dat 531 beetje gebaseerd dan
Hoor zoveel mensen erover
Wendler 5/3/1 pdf
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 18 april 2014 @ 07:53:19 #170
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139002953
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 02:45 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Daar zit ik ook heel dicht tegen aan. De 'beginners' marge is er wel een beetje uit. :D Hopen dat m'n volgende cycle beter gaat na de week 4 deload. BBB is inderdaad gigantisch zwaar. 5x10 Squats... |:(

Ik ben met voorgeschreven reps kapot genoeg. Soms zit er nog wel een rep extra in (in de '3' week lukt het meestal wel), maar die houd ik a-la Wendler dus gewoon 'in the tank'. Ik vind het niet nodig mijn CNS vier keer per week op te blazen; wellicht dat dit mijn gains vertraagt, maar dat is dan maar zo. Ik heb geen haast :)

En inderdaad, 5x10 squats ga je goed kapot van :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:19:22 #171
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139003757
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ik doe precies volgens voorschrift; niet meer, niet minder. Ik vind het wel genoeg met BBB direct erna. Struggle wel op de 5 reps intussen, met name op OHP en SQ.
Same, ik ga niet tot fail maar als die laatste set echt makkelijk gaat plak ik er een paar reps achter aan. Ik stel mezelf voor de laatste set een doel naar hoe ik me voel, en dat haal ik altijd wel.

Ik zit nu in week 3 en ik merk dat die deload nu wel welkom is, godverdomme :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nice brah! Congratz!
Thx broski.
quote:
[..]

Als ik jou was zou ik gewoon deze kopen: http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid Supergoed, gaat heel lang mee en pakt de spieren net iets anders aan dan een gewone foam rollen. Niet zo duur ook. Prima investering. :)
Ik vind ¤ 40 voor zo'n ding echt veel te veel, mi mang :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:53:53 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139004347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind 'm mooi :)

[..]

-Jim Wendler
Tjah, ieder z'n ding. Ik Hoef echt niet met 25% bf rond te huppelen omdat ik dan 10kg extra zou kunnen tillen. En sprints, prima maar je maakt mij niet wijs dat die powerlifters met een pens waar je bang van wordt zo snel zijn op de 100m.

Ieder z'n doelen, en als je het nodig vindt om het doel van een ander naar beneden te halen en jezelf daarboven te plaatsen omdat jij wel een echte man bent en iemand anders niet helemaal prima maar dan voel je jezelf echt een maatje te groot. Ook al til je 10x500 kilo.

Edit: en dan zal ik wel weer een shitstorm over me heen krijgen dat ik het punt mis etc. Dit is gewoon weer een typische reactie als 'oh ik zag vandaag iemand in de gym posen voor de spiegel etc maar hij drukt maar 50 kg'

Who cares, het interesseert me geen moer wat een ander doet. Als iemand met een megging en manscara voor de spiegel in de gym selfies maakt be my guest. Moet je lekker zelf weten, als je je teringzooi maar opruimt. We leven niet meer in de tijd van de holbewoners.

[ Bericht 19% gewijzigd door fathank op 18-04-2014 10:00:30 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:10:42 #173
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139004775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Tjah, ieder z'n ding. Ik Hoef echt niet met 25% bf rond te huppelen omdat ik dan 10kg extra zou kunnen tillen. En sprints, prima maar je maakt mij niet wijs dat die powerlifters met een pens waar je bang van wordt zo snel zijn op de 100m.

Ieder z'n doelen, en als je het nodig vindt om het doel van een ander naar beneden te halen en jezelf daarboven te plaatsen omdat jij wel een echte man bent en iemand anders niet helemaal prima maar dan voel je jezelf echt een maatje te groot. Ook al til je 10x500 kilo.

Edit: en dan zal ik wel weer een shitstorm over me heen krijgen dat ik het punt mis etc. Dit is gewoon weer een typische reactie als 'oh ik zag vandaag iemand in de gym posen voor de spiegel etc maar hij drukt maar 50 kg'

Who cares, het interesseert me geen moer wat een ander doet. Als iemand met een megging en manscara voor de spiegel in de gym selfies maakt be my guest. Moet je lekker zelf weten, als je je teringzooi maar opruimt. We leven niet meer in de tijd van de holbewoners.
Mee eens hoor. Wendler kan soms goede motiverende stukjes schrijven, maar zo afgeven op anderen met wat ze doen en er uit zien is nergens voor nodig. Ik zie hem dan ook als een chagrijnig stuk vreten.
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:45:55 #174
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139005707
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Tjah, ieder z'n ding. Ik Hoef echt niet met 25% bf rond te huppelen omdat ik dan 10kg extra zou kunnen tillen. En sprints, prima maar je maakt mij niet wijs dat die powerlifters met een pens waar je bang van wordt zo snel zijn op de 100m.

Ieder z'n doelen, en als je het nodig vindt om het doel van een ander naar beneden te halen en jezelf daarboven te plaatsen omdat jij wel een echte man bent en iemand anders niet helemaal prima maar dan voel je jezelf echt een maatje te groot. Ook al til je 10x500 kilo.

Edit: en dan zal ik wel weer een shitstorm over me heen krijgen dat ik het punt mis etc. Dit is gewoon weer een typische reactie als 'oh ik zag vandaag iemand in de gym posen voor de spiegel etc maar hij drukt maar 50 kg'

Who cares, het interesseert me geen moer wat een ander doet. Als iemand met een megging en manscara voor de spiegel in de gym selfies maakt be my guest. Moet je lekker zelf weten, als je je teringzooi maar opruimt. We leven niet meer in de tijd van de holbewoners.
Quoted for absolute truth.
Deathlift or Die.
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:03:52 #175
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139006168
Whoea, ziet er zo mooi uit, een snatch in slow motion. Dat moment dat die 175 kilo bijna stilhangt in de lucht.


quote:
Ivan Markov (-85kg, Bulgaria) snatching 175kg at the 2014 Europeans where he went 175/210/385 -- making a statement that he is a serious contender at the world championships in the fall. His brother Georgi Markov holds the -69kg snatch world record with a 165kg lift done at the 2000 Sydney Olympics.
pi_139006614
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:19 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Same, ik ga niet tot fail maar als die laatste set echt makkelijk gaat plak ik er een paar reps achter aan. Ik stel mezelf voor de laatste set een doel naar hoe ik me voel, en dat haal ik altijd wel.

Ik zit nu in week 3 en ik merk dat die deload nu wel welkom is, godverdomme :D

[..]

Thx broski.

[..]

Ik vind ¤ 40 voor zo'n ding echt veel te veel, mi mang :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
m'n zelfgemaakte foamroller trouwens :)
pvc, paar spijkers en tape en een stuk yogamat
kosten 0 euro
Hier mijn DIY.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139006689
Wel irritant overigens, verplicht een lichaamsdeel rust gunnen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 18 april 2014 @ 11:38:49 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139006953
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:12 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Niet zo duur? Naja ik zal die gierige hollander wel weer zijn :p . 40¤ voor een stuk plastic/rubber van 4¤.
fucking goed ding, heb hem nu 2 jaar en helpt echt bij stijve spieren en kleine pijntjes
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_139007310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:38 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

fucking goed ding, heb hem nu 2 jaar en helpt echt bij stijve spieren en kleine pijntjes
Helpt een warming-up niet beter?
pi_139007351
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Helpt een warming-up niet beter?
Foamroller is toch juist voor na de training.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139007386
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:52 schreef Beach het volgende:

[..]

Foamroller is toch juist voor na de training.
Geen idee, daarom vraag ik 't ook. Middel tegen spierpijn o.i.d.?
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:14:06 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139007942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Helpt een warming-up niet beter?
Dat zeg je net tegen de verkeerde. Kidkash is hier een van de weinige met een uitgebreide warmup routine.

Ik heb trouwens ook een foamroller, maar heb een redelijk smalle. Ik zou iig een tientje meer uitgeven voor een brede. Werkt wel ideaal. Vooral na een dag veel autorijden zitten m'n schouders en nek helemaal vast. ff 10 minuten foamrollen en ik ben weer als herboren. Daar kan geen massage van m'n vriendin tegenop (maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen dr :P)

[ Bericht 29% gewijzigd door fathank op 18-04-2014 12:20:09 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139008114
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat zeg je net tegen de verkeerde. Kidkash is hier een van de weinige met een uitgebreide warmup routine.

Ik heb trouwens ook een foamroller, maar heb een redelijk smalle. Ik zou iig een tientje meer uitgeven voor een brede. Werkt wel ideaal. Vooral na een dag veel autorijden zitten m'n schouders en nek helemaal vast. ff 10 minuten foamrollen en ik ben weer als herboren. Daar kan geen massage van m'n vriendin tegenop (maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen dr :P)
Wat is de doorsnede?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 18 april 2014 @ 12:23:16 #184
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139008173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 12:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Wat is de doorsnede?
15 cm en 45 cm breed. Ik heb die blauwe van bol.com, die is er in 2 breedtes. Ik zou voor de 90 cm gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:02:32 #185
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_139010801
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Helpt een warming-up niet beter?
Mn warming up duurt een kwartier ;) Waar de foamroller ook bij gebruikt wordt gezien we die hebben in de gym

Maar ik gebruik mn foamroller thuis vooral voor mn rug en benen gezien ik ook nog American Football speel en die spieren zitten regelmatig vast of zijn wat stijf.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:34:40 #186
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139011776
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 02:45 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Hoeveelste cycle zit je nu? Ik check wel eens met zo'n Weight x Reps x 0,0333 + Weight formule of m'n week 3 reps uberhaubt wel in de buurt komen van de theoretische 1RM van volgende cycle komen. Is niet altijd het geval. :')
Ik zit nu in mn 5e (of 6e :P) cycle ongeveer! Ik heb het niet helemaal conform het boekje gedaan hoor, heb elke keer mijn max van de laatste week (dus bijvoorbeeld 3x75k OHP van gister) ingevuld op strstd.com en dat dan voor elke lift en die calculeert dan je nieuwe cycle! Raad deze site sowieso aan om te kijken wat je eventuele max kan zijn, zit volgens mij aardig goed in de buurt.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_139016927
Holy fuck jonge


Tijd om meer buik te trainen :')
pi_139017018
quote:
Om hier nog op terug te komen;

Hoe de fuck kom je als endo onder de 12% :o 8)7

Ben bang dat er idd niks meer van me overblijft :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:31:42 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139017330
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om hier nog op terug te komen;

Hoe de fuck kom je als endo onder de 12% :o 8)7

Ben bang dat er idd niks meer van me overblijft :')
Minder eten dikkertje :*
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:42:54 #190
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139019346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Om hier nog op terug te komen;

Hoe de fuck kom je als endo onder de 12% :o 8)7

Ben bang dat er idd niks meer van me overblijft :')
Niet boven de 14 komen en direct recompen.
Deathlift or Die.
pi_139019689
Wie heeft voor mij die naam van die PL'er die is gaan cutten om shredded te worden? Wil ik aan iemand laten zien.
  vrijdag 18 april 2014 @ 19:14:31 #192
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139020370
Ben seath:


Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:06:34 #193
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139022287
Ziek! Volgens mij heeft George Leeman ook zoiets gedaan een keer!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_139023683
Voel me echt een kneus tussen al die brede gasten
  vrijdag 18 april 2014 @ 20:56:12 #196
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139024328
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Verbosity het volgende:
Ben seath:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gebruikt die dan weer.
I want some
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139024775
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Voel me echt een kneus tussen al die brede gasten
Gewoon vrienden worden met die gasten. Kun je veel van leren. Ik leer ook ontzettend veel van de sterkste powerlifters bij mij in de gym.
If not now, then when.
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:15:53 #198
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139025184
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon vrienden worden met die gasten. Kun je veel van leren. Ik leer ook ontzettend veel van de sterkste powerlifters bij mij in de gym.
wat leer je er dan van?
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:22:10 #199
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_139025490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat leer je er dan van?
Aan de kant te gaan als hun gebruik willen maken van je smit :P
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_139025514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 19:14 schreef Verbosity het volgende:
Ben seath:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n andere look is dat altijd he, als een powerlifter heeft gecut. Ze hebben een veel meer "blokkerig" en compacter lichaam dan die bodybuilders. Alles ziet er meer dense uit ofzo.

Wel ziek man, vooral die delts. Dan Green heeft ook van die sicke delts.
pi_139025550
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:22 schreef Convict het volgende:

[..]

Aan de kant te gaan als hun gebruik willen maken van je smit :P
De sterkste powerlifters gebruiken de smith alleen als handdoekrek.
pi_139025839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat leer je er dan van?
Altijd solid feedback wat kan leiden tot major/minor techniek tweaks =/= sterker worden, dingen leren over powerliften (wedstrijden, powerlifters) zelf, mobility tips en ook mindset tips. Er lopen echt een paar hele slimme lifters rond.
If not now, then when.
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:42:53 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139026544
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Altijd solid feedback wat kan leiden tot major/minor techniek tweaks =/= sterker worden, dingen leren over powerliften (wedstrijden, powerlifters) zelf, mobility tips en ook mindset tips. Er lopen echt een paar hele slimme lifters rond.
ze zeiden ook dat je geen thuisbezord moet eten en dat doe je toch....
pi_139028978
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon vrienden worden met die gasten. Kun je veel van leren. Ik leer ook ontzettend veel van de sterkste powerlifters bij mij in de gym.
wat moet ik zeggen dan,"hey jij tilt veel man, hoe doe je dat" :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:36:52 #205
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139029131
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat moet ik zeggen dan,"hey jij tilt veel man, hoe doe je dat" :')
"Ziet er zwaar uit gast, ik spot je wel even"
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139029247
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:36 schreef Klokov het volgende:

[..]

"Ziet er zwaar uit gast, ik spot je wel even"
Ja en dan houd ie 't niet en ben ik de lul _O-
  vrijdag 18 april 2014 @ 22:41:39 #207
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139029342
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja en dan houd ie 't niet en ben ik de lul _O-
Ik zou mijn moeder zelfs vertrouwen om me te spotten. Meestal hoef je maar een paar kilo te tillen en tilt die zelf de rest nog wel.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139029536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat moet ik zeggen dan,"hey jij tilt veel man, hoe doe je dat" :')
Gaat vanzelf als je 2 jaar lang in de gym komt en je ziet elke keer dezelfde gezichten. Keertje hoi, spotten, af en toe praten na de training enz.
pi_139029726
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat moet ik zeggen dan,"hey jij tilt veel man, hoe doe je dat" :')
Gewoon relevant zijn. Stel je moet benchen en iemand anders is aan het benchen dan roteer je bijv. en raak je vanzelf wel aan de praat, of vraag wat diegene voor een schema volgt, wat zijn manier van trainen etc. is. Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen praten ook graag over zichzelf, dus daarop inspelen is het eigenlijk. :P
If not now, then when.
pi_139029936
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gewoon relevant zijn. Stel je moet benchen en iemand anders is aan het benchen dan roteer je bijv. en raak je vanzelf wel aan de praat, of vraag wat diegene voor een schema volgt, wat zijn manier van trainen etc. is. Het is allemaal niet zo moeilijk. Mensen praten ook graag over zichzelf, dus daarop inspelen is het eigenlijk. :P
Hmm ja oke, het probleem is alleen dat de meeste gasten daar 10 jaar ouder zijn ofzo :')
pi_139030006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hmm ja oke, het probleem is alleen dat de meeste gasten daar 10 jaar ouder zijn ofzo :')
Als je geen irritant kutventje bent dan zal dat geen probleem zijn, maar er zullen toch ook wel wat jongere serieuze lifters zijn?

Sowieso moet je niet over je 'super gains' beginnen lol.
If not now, then when.
pi_139030127
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je geen irritant kutventje bent dan zal dat geen probleem zijn, maar er zullen toch ook wel wat jongere serieuze lifters zijn?

Sowieso moet je niet over je 'super gains' beginnen lol.
Verre van irritant, behalve als er vrienden meetrainen :') Jonger dan mij nog niet gezien, ja of van die stoere mooiboys van 14 die de hele dag zitten te kloten op de smith machine
pi_139031796
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

wat moet ik zeggen dan,"hey jij tilt veel man, hoe doe je dat" :')
"lekker kontje, hoeveel squat je?"
pi_139031880
Ben eigenlijk wel opzoek naar een nieuw schema, doe voor m'n gevoel nog veel te weinig en ben vrij snel klaar. Vandaag zag er zo uit:

Bench Press 3x5
Dumbell Press 3x10
Squats 3x5
Deadlift 3x5
Dips zo veel mogelijk
Pull-ups wide grip zoveel mogelijk
tricep cable pushdown 3x8
abs kwartiertje lang
bicep curls 3x10

en dit doe ik dan bijna elke training alleen zitten er soms calf raises, bent over row, overhead press en wat push-ups tussen.

[ Bericht 8% gewijzigd door BredeBroeder op 18-04-2014 23:44:55 ]
pi_139031977
Zoiezo je druk maken over hoe je iemand moet aanspreken... Zolang je niet gaat curlen in het squatrekje maak je geen vijanden. Meestal zijn die grootste gasten juist diegene met de kennis die je nodig hebt, als je maar niet midden in een set (of er niet voor) irritant gaat lopen doen.

Waar ik wel een tiefushekel aan heb is de gigantische instroom aan 'mma' mocro's van 60kg die hun bek niet kunnen houden. Met z'n drieën spotten bij een bench van 50kg en een ROM van 10%, fuck yeah inshallah akbar.
  zaterdag 19 april 2014 @ 00:13:12 #216
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_139033184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 23:38 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben eigenlijk wel opzoek naar een nieuw schema, doe voor m'n gevoel nog veel te weinig en ben vrij snel klaar. Vandaag zag er zo uit:

Bench Press 3x5
Dumbell Press 3x10
Squats 3x5
Deadlift 3x5
Dips zo veel mogelijk
Pull-ups wide grip zoveel mogelijk
tricep cable pushdown 3x8
abs kwartiertje lang
bicep curls 3x10

en dit doe ik dan bijna elke training alleen zitten er soms calf raises, bent over row, overhead press en wat push-ups tussen.
Beter ga je een normaal schema doen en laat je dit voor wat het is. Hoe kun je deadliften als je al gesquat hebt?
pi_139034956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 00:13 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Beter ga je een normaal schema doen en laat je dit voor wat het is. Hoe kun je deadliften als je al gesquat hebt?
Ja, ben ook opzoek naar een fatsoenlijk schema, maar er zijn er duizenden,,.
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:59:41 #218
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139035529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:25 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, ben ook opzoek naar een fatsoenlijk schema, maar er zijn er duizenden,,.
Een schema kies je met betrekking van je doel. Dus bij deze wat is je doel? Kracht(5/3/1), hypertrofie(PHAT/PPL), meer spieruithoudingsvermogen(Crossfit of iets dergelijks) voor defensie of een combi van enkele?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139035606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:59 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Een schema kies je met betrekking van je doel. Dus bij deze wat is je doel? Kracht(5/3/1), hypertrofie(PHAT/PPL), meer spieruithoudingsvermogen(Crossfit of iets dergelijks) voor defensie of een combi van enkele?
eigenlijk alle 3 wel... :/
pi_139045356
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 02:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

eigenlijk alle 3 wel... :/
Ene hoeft de andere niet geheel uit te sluiten. Je kan je mainlift voor de kracht doen en vervolgens assistance / optionele oefeningen voor hypertrophie/conditie.
  zaterdag 19 april 2014 @ 17:04:05 #221
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139045785
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:59 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Een schema kies je met betrekking van je doel. Dus bij deze wat is je doel? Kracht(5/3/1), hypertrofie(PHAT/PPL), meer spieruithoudingsvermogen(Crossfit of iets dergelijks) voor defensie of een combi van enkele?
Hoe lang duurt een 5/3/1 cylus en hoeveel kracht pak je ermee? Ik ben ook een beetje aan het program shoppen.
Grom.
pi_139046829
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:04 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Hoe lang duurt een 5/3/1 cylus en hoeveel kracht pak je ermee? Ik ben ook een beetje aan het program shoppen.
4 weken per cycle, waarvan de laatste cycle een deload is. Vereist wel wat discipline. Langzame progressie, maar wel (als je het goed doet en voldoende eet) constante progressie. Ikzelf ga na aanstaande week aan m'n 4e cycle beginnen.


Wellicht dat ik de benchdag 1 cycle eruit haal en een paar Smolov bench weekjes doe. ;) M'n bench form is compleet mongool en de progressie staat volledig stil. Ik moet hier echt even naar kijken, want m'n huidige bench gaat nergens meer over en wordt alleen maar slechter. :D
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:17:31 #223
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139049120
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 02:06 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

eigenlijk alle 3 wel... :/
Zal zo even op laptop mijn schema laten zien met aanpassingen op jou gericht. Focus zelf op kracht, hypertrofie en techniek. Met wat kleine aanpassingen moet uithoudingsvermogen ook wel te trainen zijn.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 19 april 2014 @ 19:24:11 #224
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139049318
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:04 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Hoe lang duurt een 5/3/1 cylus en hoeveel kracht pak je ermee? Ik ben ook een beetje aan het program shoppen.
4 weken, en hoeveel progressie je boekt qua kracht is individueel. Ligt ook aan zaken als trainingservaring,voeding etc.

Elke cycle komt er 2,5kg bij je OHP en BP op. Voor de deadlift en squat verhoog je het elke 4 wekem met 5 kilo. Dat is de gewichtstoename op de mainlifts. De gewichten voor de oefeningen staan dus vast.

Hoe veel herhalingen en hoe lang je de benodigde reps haalt ligt aan jezelf.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139049718
If not now, then when.
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:01:41 #226
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139050501
quote:
Goede blog wel, denk dat dit artikel wel interessant voor jou is: http://gregnuckols.com/20(...)ly-holding-you-back/
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139050722
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Goede blog wel, denk dat dit artikel wel interessant voor jou is: http://gregnuckols.com/20(...)ly-holding-you-back/
Thanks for looking out for me brah, alles gaat goed though.
If not now, then when.
pi_139052912
Hoeren kut zooi.
Denk ik eindelijk te kunnen gaan trainen na 6-7 maanden rustig aan doen. Komen die kut symptonen na 2 dagen trainen meteen al.
Wordt maar weer een ritje dokter (dan toch maar om aan te tonen dwt er iets mis is: niet voor mijzelf maar voor het werk, school, etc.)
Heb het idee dat de huisarts hier geen raad mee weet eerlijk gezegd.

De vorige keer kwam er uit: rust nemen, minder en lichter trainen.
Come on... Niet eens of het een ontsteking of scheur is....
pi_139052983
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Hoeren kut zooi.
Denk ik eindelijk te kunnen gaan trainen na 6-7 maanden rustig aan doen. Komen die kut symptonen na 2 dagen trainen meteen al.
Wordt maar weer een ritje dokter (dan toch maar om aan te tonen dwt er iets mis is: niet voor mijzelf maar voor het werk, school, etc.)
Heb het idee dat de huisarts hier geen raad mee weet eerlijk gezegd.

De vorige keer kwam er uit: rust nemen, minder en lichter trainen.
Come on... Niet eens of het een ontsteking of scheur is....
Waar heb je last van dan?
If not now, then when.
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:10:15 #230
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139053011
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 19 april 2014 @ 21:16:20 #231
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139053250
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
Denk dat je de vraag over schoenen het beste hier kan stellen. LIF / [Hardlopen] #744 - Waar we lopen op paaseieren
pi_139058002
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
Ik ren praktisch elke early-morning 8-10 km (HIT) op een paar Asics Kayano 19, geen problemen met m'n knieën, enkels, shins etc. tot dusver. 99,4 kg met 193 cm, dus niet superzwaar maar toch. Erg fijne schoen om flink wat mee te rennen.

Je zou ook even kunnen kijken of je huidge schoen wel bij je loopgedrag past. Under, normal of overpronation schoenen verkeerd kiezen verneukt je lichaam nogal.
pi_139059013
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waar heb je last van dan?
Ja iets aan mijn borst. Eerst hoorde ik knakken ter hoogte van hart naar het middenrif.
Duwen er op doet hele erge pijn. Komt heel erg overeen met artritis.
Maar nu ben ik bezopen. (Soort van).
pi_139059967
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:17 schreef Verbosity het volgende:
laptop mijn schema laten zien met aanpassingen op jou gericht. Focus zelf op kracht, hypertrofie en techniek. Met wat kleine aanpassingen moet uithoudingsvermogen ook wel te train
Many thanks!
pi_139061629
Toffe analyse!



Verbo, misschien eens sumo overwegen? :P
If not now, then when.
pi_139070244
pffff klote, kan vandaag en morgen niet naar de gym thanks to pasen :{
Overigens lees ik hier net dat het geen goed idee is om te squatten en deadliften op 1 dag? ik doe dit altijd wel. doet het starting strenght schema en daar staat het wel gewoon in.
'Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.'
  zondag 20 april 2014 @ 13:17:39 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139070306
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Fraymenkahn het volgende:
pffff klote, kan vandaag en morgen niet naar de gym thanks to pasen :{
Overigens lees ik hier net dat het geen goed idee is om te squatten en deadliften op 1 dag? ik doe dit altijd wel. doet het starting strenght schema en daar staat het wel gewoon in.
Het kan ook wel. De meeste mensen kiezen er niet voor vanwege de belasting op de rug. Maar zolang je nog kracht opbouwt met SS kan je dat gewoon blijven doen.
  zondag 20 april 2014 @ 13:19:44 #238
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139070382
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toffe analyse!

[ afbeelding ]

Verbo, misschien eens sumo overwegen? :P
Interessant, waarom is dit?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 20 april 2014 @ 13:22:02 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139070463
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
Laat je een paar aanmeten bij bijv. Runners World.

Shin splints kunnen heel snel een chronische aandoening worden dat wil je echt niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 20 april 2014 @ 14:14:43 #240
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139071929
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef Faeroer het volgende:

[..]

4 weken per cycle, waarvan de laatste cycle een deload is. Vereist wel wat discipline. Langzame progressie, maar wel (als je het goed doet en voldoende eet) constante progressie. Ikzelf ga na aanstaande week aan m'n 4e cycle beginnen.
[ afbeelding ]

Wellicht dat ik de benchdag 1 cycle eruit haal en een paar Smolov bench weekjes doe. ;) M'n bench form is compleet mongool en de progressie staat volledig stil. Ik moet hier echt even naar kijken, want m'n huidige bench gaat nergens meer over en wordt alleen maar slechter. :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

4 weken, en hoeveel progressie je boekt qua kracht is individueel. Ligt ook aan zaken als trainingservaring,voeding etc.

Elke cycle komt er 2,5kg bij je OHP en BP op. Voor de deadlift en squat verhoog je het elke 4 wekem met 5 kilo. Dat is de gewichtstoename op de mainlifts. De gewichten voor de oefeningen staan dus vast.

Hoe veel herhalingen en hoe lang je de benodigde reps haalt ligt aan jezelf.
Ik snap 'm. Ik vind het toch wel een schema voor "advanced" lifters.
Grom.
pi_139075292
Dagelijkse shake:

50 gram havermout
28 gram whey perfection, willekeurige smaak uit variety pack
500ml melk
Banaan

Tip: blend de havermout eerst
pi_139075756
If not now, then when.
pi_139076054
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:23 schreef VacaLoca het volgende:
Dagelijkse shake:

50 gram havermout
28 gram whey perfection, willekeurige smaak uit variety pack
500ml melk
Banaan

Tip: blend de havermout eerst
Ik doe i.p.v. 500, 100ml melk en een bak kwark.
pi_139079534
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:15 schreef Fraymenkahn het volgende:
pffff klote, kan vandaag en morgen niet naar de gym thanks to pasen :{
Overigens lees ik hier net dat het geen goed idee is om te squatten en deadliften op 1 dag? ik doe dit altijd wel. doet het starting strenght schema en daar staat het wel gewoon in.
Ik ben vandaag geweest. Morgen is die kk tent dicht. Maar een dagje rust of buiten wat rennen.
  zondag 20 april 2014 @ 21:01:41 #245
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139088486
Iemand nog iets gedaan met dat kickstarter barbell jeans?
Zit er nog even naar te kijken https://www.kickstarter.c(...)has-arrived?ref=live .
Ga nu even de hele pagina doorlezen, etc

Deze twee zinnen zijn nogal een probleem:
quote:
If for any reason your jeans don't fit right, send them back free of charge for an exchange. (Continental US Only)

International supporters are subject to a $20 surcharge for exchanges.
Dat wij hem niet terug kunnen sturen tenzij je 15¤ verzendkosten voor terugsturen betaalt.
En eenmaal 15¤ verzendkosten heen natuurlijk.

Ok het wordt dus: 129$ per persoon, en elke persoon die er bij komt kost eerst 90$ en dan 100$ per persoon, maar geen extra verzendkosten dan.
Misschien willen een paar mensen hem samen kopen?

[ Bericht 25% gewijzigd door Opblaaspop077 op 20-04-2014 21:12:08 ]
  zondag 20 april 2014 @ 21:09:00 #246
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139088822
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 00:04 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Many thanks!
Schema voor 3x in de week. Je kan hier zelf simpelweg wat cardio/bootcamp/legertraining/WOD's van crossfit of iets dergelijks aan toevoegen op 2 rustdagen voor meer uithoudingsvermogen of spieruithoudingsvermogen.



Heb zelf dit schema met oly lifts erin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zondag 20 april 2014 @ 21:10:34 #247
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139088909
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:01 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Iemand nog iets gedaan met dat kickstarter barbell jeans?
Zit er nog even naar te kijken https://www.kickstarter.c(...)has-arrived?ref=live .
Ga nu even de hele pagina doorlezen, etc

Deze twee zinnen zijn nogal een probleem:

[..]

Dat wij hem niet terug kunnen sturen, en ja die 15¤ verzendkosten neem ik dan maar voor lief!
Tenzij je nog eens 15¤ verzendkosten terug wilt verzenden?
Begrijpend lezen. In de US kan je het gratis terugsturen en inruilen.

In de rest van de wereld moet je hier $20 voor betalen om hem terug te sturen en in te ruilen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zondag 20 april 2014 @ 21:11:22 #248
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139088953
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Begrijpend lezen. In de US kan je het gratis terugsturen en inruilen.

In de rest van de wereld moet je hier $20 voor betalen om hem terug te sturen en in te ruilen.
Ik heb het bericht al aangepast ( een iets grotere edit).
pi_139101660
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
Je kan het beste naar een specialist gaan. Voetspiegel zodat ze kunnen kijken waar de drukpunten van je voeten zitten en vervolgens wordt de afwikkeling van je voet opgenomen (kijken naar proneren/supineren) zodat ze kunnen kijken welke schoen het beste geschikt voor je is.
pi_139107544
Zo, in lange tijd niet zo lekker getrained, oude gewicht herpakken gaat weer soepel :) Huidige stats:

OHP: 30KG
BP: 45KG
SQ: 70KG
DL: 85KG
BC: 10KG ( :') )

Squatten en deadliften zonder schoenen en 2 matjes onder de schijven bij DL helpt trouwens echt, form is al een stuk beter, alleen nog een beetje grip problemen bij 80KG plus, laatste rep dondert die barbell bijna uit m'n handen...

En verbosity thanks voor je schema, zal er eens naar kijken :)
pi_139113546
Generation Iron eindelijk gekeken :)
  maandag 21 april 2014 @ 18:15:26 #252
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139116247
Ik had er alleen 1 waar het geluid niet synchroon was dat was heel irritant dus niet gekeken
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 21 april 2014 @ 19:12:19 #253
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139117913
Ik voel dat ik mijn rug laat bollen bij het neerleggen van de deadlift. Wat doe ik niet goed? Moet ik mijn heupen meer naar achter duwen ofzo?
Grom.
  maandag 21 april 2014 @ 19:15:00 #254
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139118002
quote:
5s.gif Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik voel dat ik mijn rug laat bollen bij het neerleggen van de deadlift. Wat doe ik niet goed? Moet ik mijn heupen meer naar achter duwen ofzo?
ja, en meer door je benen.

Zie het wel vaker en betrap mezelf er ook soms op.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 21 april 2014 @ 19:15:12 #255
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139118010
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef MrGuma het volgende:
Generation Iron eindelijk gekeken :)
Was het wat?
Grom.
pi_139118458
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:09 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Schema voor 3x in de week. Je kan hier zelf simpelweg wat cardio/bootcamp/legertraining/WOD's van crossfit of iets dergelijks aan toevoegen op 2 rustdagen voor meer uithoudingsvermogen of spieruithoudingsvermogen.

[ afbeelding ]

Heb zelf dit schema met oly lifts erin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je buiten die oefeningen om nog oefeningen die gericht zijn op external rotation van het humerus?
pi_139119037
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Was het wat?
Mwa. Vond het niet heel bijzonder. In de individuele films/kanalen is er veel meer diepgang. Was nu meer een beetje de opbouw naar Mr Olympia, beetje smack talken naar elkaar en heel licht de toewijding die ze allemaal hadden.

Pumping Iron, Overkill zijn al veel beter en interessanter.

[ Bericht 50% gewijzigd door Snakey op 21-04-2014 20:05:53 ]
pi_139127567
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik had er alleen 1 waar het geluid niet synchroon was dat was heel irritant dus niet gekeken
Er staat er een op een streaming site. Hier kan je echter ook downloaden. DM me als je het toch nog wil kijken. Kwaliteit is daar prima :)
pi_139135094
quote:
5s.gif Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik voel dat ik mijn rug laat bollen bij het neerleggen van de deadlift. Wat doe ik niet goed? Moet ik mijn heupen meer naar achter duwen ofzo?
Schouders strak naar achter houden, dan blijft je rug automatisch wat rechter staan.
pi_139143645
http://www.barbellapparel.com/

Voor mensen die te veel squaten :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:24:43 #261
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139144225
Heeft er iemand al eentje besteld?
If not now, then when.
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:29:22 #263
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:51:30 #264
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139146524
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Er staat er een op een streaming site. Hier kan je echter ook downloaden. DM me als je het toch nog wil kijken. Kwaliteit is daar prima :)
Zal van de week eens kijken als ik tijd heb de PC aan te gooien thnz iig
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139146689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef RaymondK het volgende:

[..]

't kan pas vanaf mei bregreep ik vorige keer
Je kan al bestellen, maar je krijgt hem pas vanaf mei denk ik dan. :P
If not now, then when.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:06:26 #266
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139146973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:06 schreef RaymondK het volgende:
ah oke, dan ga ik bestellen morgen :D :P w/
:D
If not now, then when.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:08:14 #268
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:19 #269
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139147215
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:27 schreef Dyo. het volgende:

[..]

Doe je buiten die oefeningen om nog oefeningen die gericht zijn op external rotation van het humerus?
Als warming up doe ik altijd 2 sets van 10 squats, push ups en pull ups. Daarnaast nog met elastiek externe en interne rotatie om de schouders warm en soepel te krijgen.

P.S. bewegingsuitslagen zoals externe rotatie benoem je normaal gesproken per gewricht en niet per botstuk. In dit geval dus externe rotatie van het glenohumerale gewricht i.p.v. de humerus.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139147285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als warming up doe ik altijd 2 sets van 10 squats, push ups en pull ups. Daarnaast nog met elastiek externe en interne rotatie om de schouders warm en soepel te krijgen.

P.S. bewegingsuitslagen zoals externe rotatie benoem je normaal gesproken per gewricht en niet per botstuk. In dit geval dus externe rotatie van het glenohumerale gewricht i.p.v. de humerus.
Duidelijk :)

Iemand trouwens aanraders qua gyms in Groningen? Ik ga er volgend jaar studeren en heb graag de mogelijkheid tot de clean & jerk en snatch. Is er een sportschool in Groningen die het toelaat om de gewichten te laten vallen?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:56:34 #271
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139148364
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:18 schreef Dyo. het volgende:

[..]

Duidelijk :)

Iemand trouwens aanraders qua gyms in Groningen? Ik ga er volgend jaar studeren en heb graag de mogelijkheid tot de clean & jerk en snatch. Is er een sportschool in Groningen die het toelaat om de gewichten te laten vallen?
Volgens mij alleen Crossfit Noord (40 euro per maand)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139152520
Is ook mogelijk bij de aclo (gym van de Hanze en de RuG)
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:52:58 #273
236125 33
the exploding psychology
pi_139159201
quote:
Zag hem net op fb verschijnen. :P 1 al gekeken?
If not now, then when.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:08:43 #275
236125 33
the exploding psychology
pi_139159519
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zag hem net op fb verschijnen. :P 1 al gekeken?
Haha bij mij verscheen 'ie op youtube. 1 ook al gezien ja; Animal video's _O_ .
pi_139165660
Iemand toevallig interesse in producten van Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com/products)? Ik wil zelf binnenkort die Tier 1 preworkout en die Athlete Vitamin bestellen. Normaliter versturen ze niet buiten de US, maar ik heb gevraagd of ze het kunnen en dat kunnen ze. Er passen max. 4 producten in één doos. De verzendkosten zijn $ 20 per pakket, dus ik dacht als iemand interesse heeft kunnen we de verzendkosten delen. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef 33 het volgende:

[..]

Haha bij mij verscheen 'ie op youtube. 1 ook al gezien ja; Animal video's _O_ .
Nice, ben benieuwd. _O_
If not now, then when.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:59:02 #277
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139168571
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig interesse in producten van Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com/products)? Ik wil zelf binnenkort die Tier 1 preworkout en die Athlete Vitamin bestellen. Normaliter versturen ze niet buiten de US, maar ik heb gevraagd of ze het kunnen en dat kunnen ze. Er passen max. 4 producten in één doos. De verzendkosten zijn $ 20 per pakket, dus ik dacht als iemand interesse heeft kunnen we de verzendkosten delen. :)

[..]

Nice, ben benieuwd. _O_
Ik ben ook geintresseerd in de multi.
Dus laat maar weten.
  woensdag 23 april 2014 @ 01:59:44 #278
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139170387
Deze week maar 2 dagen waar ik naar de gym kan ;( Maandag was een feestdag (gym dicht), vrijdag is een feestdag (gym dicht) en donderdagavond is de koningsdag receptie van het consulaat :X Blijven dinsdag en woensdag over...

Gelukkig is het deload week, dus ik pak gewoon 2 high volume full body workouts op laag gewicht :) Gisteren:

3x10x60kg squat
3x8x85kg deadlift
3x10x50kg incline bench
3x10x30kg shoulder press
3x10x14kg DB preacher curl
3x10x50kg close grip bench

Vandaag dit op het programma:

3x10x60kg squat
3x8x85kg deadlift
3x10x50kg flat bench
3x10x30kg shoulder press
3x10x32kg triceps push down
25 pull ups

[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 23-04-2014 07:45:08 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 23 april 2014 @ 07:22:36 #279
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139171188
Waarom dan 2 dagen achter elkaar hetzelfde? Ondanks de deload had je er toch gewoon een UB/LB split van kunnen maken? Succes in ieder geval :P
Deathlift or Die.
  woensdag 23 april 2014 @ 07:44:20 #280
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139171353
Ik doe flat bench ipv incline ja ~O> maar je hebt gelijk; het UB/LB idee kreeg ik ongeveer een uur na mijn eerste workout :P Heb het een beetje amateuristisch / provisorisch in elkaar gedraaid.

Ach ja, beter dit dan niks. Het is sowieso deload week, dus het motto is vooral "zolang ik maar iets doe".
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 23 april 2014 @ 08:22:06 #281
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_139171719
Standaard mensen die -20 zijn en de cables en alles keihard laten vallen op de laatste rep (standaard in elke set)
pi_139171895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 08:22 schreef RickoKun het volgende:
Standaard mensen die -20 zijn en de cables en alles keihard laten vallen op de laatste rep (standaard in elke set)
Guilty. :')
  woensdag 23 april 2014 @ 10:37:51 #283
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_139174097
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_139174237
quote:
vorige pagina
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139174268
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand toevallig interesse in producten van Citadel Nutrition (http://www.citadelnutrition.com/products)? Ik wil zelf binnenkort die Tier 1 preworkout en die Athlete Vitamin bestellen. Normaliter versturen ze niet buiten de US, maar ik heb gevraagd of ze het kunnen en dat kunnen ze. Er passen max. 4 producten in één doos. De verzendkosten zijn $ 20 per pakket, dus ik dacht als iemand interesse heeft kunnen we de verzendkosten delen. :)

[..]

Nice, ben benieuwd. _O_
Maar er zit alleen maar creatine en Cafeïne in :?

Kan je niet beter de Amerikaanse Mr.Hyde kopen?
http://www.bodybuilding.com/store/pro-supps/mr-hyde.html

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 11:02:39 ]
pi_139175099
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Maar er zit alleen maar creatine en Cafeïne in :?

Kan je niet beter de Amerikaanse Mr.Hyde kopen?
http://www.bodybuilding.com/store/pro-supps/mr-hyde.html
Creatine, cafeïne, beta-alanine en L-Tyrosine. Meer heb ik niet nodig. In dat product van jou zitten 200 dingen waar je geen fuck aan hebt. Lees eens over Citadel Nutrition en check o.a. hoe hun de Athlete Vitamin en Omega-3 gemaakt hebben. Ze weten waar ze mee bezig zijn.
If not now, then when.
pi_139176515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Creatine, cafeïne, beta-alanine en L-Tyrosine. Meer heb ik niet nodig. In dat product van jou zitten 200 dingen waar je geen fuck aan hebt. Lees eens over Citadel Nutrition en check o.a. hoe hun de Athlete Vitamin en Omega-3 gemaakt hebben. Ze weten waar ze mee bezig zijn.
Ik zie alleen maar "vullers" in jou pre-workout.
Hyde heeft tenminste ook Yohimbe.
pi_139176645
Ik snap PWO's sowieso niet. Je kunt het toch wel gewoon opbrengen om te gaan trainen? Als je echt moe bent helpt een PWO ook niet en neem je gewoon een dag rust.

Lees veel van mensen die elke trainingsdag een PWO nemen, dat is toch gaar.
pi_139176676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap PWO's sowieso niet. Je kunt het toch wel gewoon opbrengen om te gaan trainen? Als je echt moe bent helpt een PWO ook niet en neem je gewoon een dag rust.

Lees veel van mensen die elke trainingsdag een PWO nemen, dat is toch gaar.
PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé. :P In ieder geval niet voor mij.
If not now, then when.
pi_139176726
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé. :P In ieder geval niet voor mij.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé. :P In ieder geval niet voor mij.
Gewoon een slechte pw


Hier man zie het verschil





FAIL 1

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 12:15:59 ]
pi_139176758
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[..]

Gewoon een slechte pw

Hier man zie het verschil

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

FAIL 1
Gast, flikker eens op met je getroll. Daar is de GYM voor.
If not now, then when.
pi_139176870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gast, flikker eens op met je getroll. Daar is de GYM voor.
U MAD, BRAH?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 12:23:24 ]
pi_139176882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

PWO gaat niet alleen maar om moe zijn hé. :P In ieder geval niet voor mij.
Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.
Soukidan op je oogbal.
pi_139177012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.
Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2014 12:26:58 ]
pi_139177159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

U MAD, BRAH?

Fucking mad brah.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Kan je uitleggen waar het dan wel om gaat? Ik snap namelijk de toegevoegde waarde van een pre-workout ook niet.
Cafeïne vnml voor de focus en uithoudingsvermogen, beta-alanine helpt voor uithoudingsvermogen, kracht en werkt goed met creatine, L-Tyrosine gebruik ik op het moment niet en wat het precies doet weet ik niet. Echter meng ik zelf altijd de eerste drie ingrediënten zelf door elkaar samen met BCAA's voordat ik ga trainen. Zonder dit allemaal kan ik het ook wel prima, maar met is het gewoon veel fijner TIJDENS het trainen en niet omdat ik moe ben, vooral nu met Sheiko.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.
Ja, als je pre-workouts zoals NoxiPro, Jack3D en die andere ongein neemt dan voel je je inderdaad ontzettend kut. Tier 1 is ontzettend basic en de ingrediënten samen zijn ontzettend fijn. Dat kriebelen heb ik geen last meer van though. De eerste paar keer toen ik het nam wel. Volgens mij heeft het te maken met of je van te voren goed gegeten hebt of niet.
If not now, then when.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:57:22 #296
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139177756
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook niet, het is duur, je voelt je extra kut en dankzij de Beta-Alanine in Tier 1 lopen er spinnetjes over je gezicht.
Ik ben dus niet de enige die dat gevoel krijgt :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139178191
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Fucking mad brah.

[..]

Cafeïne vnml voor de focus en uithoudingsvermogen, beta-alanine helpt voor uithoudingsvermogen, kracht en werkt goed met creatine, L-Tyrosine gebruik ik op het moment niet en wat het precies doet weet ik niet. Echter meng ik zelf altijd de eerste drie ingrediënten zelf door elkaar samen met BCAA's voordat ik ga trainen. Zonder dit allemaal kan ik het ook wel prima, maar met is het gewoon veel fijner TIJDENS het trainen en niet omdat ik moe ben, vooral nu met Sheiko.

[..]

Ja, als je pre-workouts zoals NoxiPro, Jack3D en die andere ongein neemt dan voel je je inderdaad ontzettend kut. Tier 1 is ontzettend basic en de ingrediënten samen zijn ontzettend fijn. Dat kriebelen heb ik geen last meer van though. De eerste paar keer toen ik het nam wel. Volgens mij heeft het te maken met of je van te voren goed gegeten hebt of niet.
Die Tier 1 ziet er op zich goed uit. Wel wat erg weinig ingredienten. Jack3D valt nog wel mee, maar er zijn zat preworkouts die vol maltodextrose zitten, om maar eens wat te noemen.

Vroeger zat er bij de M&F nog wel eens een supplementenboekje. Dat idee stamt nog uit de tijd dat er geen kant-en-klare pre-workout produkten te koop waren, maar het was wel een handig overzicht om te zien wat werkt en wat niet, om zo pre-workout produkten te vergelijken. De bladen doen dat zelf niet i.v.m. alle advertentie-inkomsten.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_139178295
Vandaag hoognodige revisie gekregen op m'n deadlift vorm. In plaats van m'n lichaam als een eenheid omhoog te duwen, deed ik eerst m'n kont en daarna m'n rug. Dus eerder een soort stiffed deadlift dan een echte deadlift. Vorm aangepast en op laag gewicht flink vorm geoefend. En nu langzaam weer opbouwen. Ben benieuwd.

Overigens! Deze week komt er eindelijk een squatrek! =D
  woensdag 23 april 2014 @ 13:20:39 #299
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139178308
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar "vullers" in jou pre-workout.
Hyde heeft tenminste ook Yohimbe.
Yohimbe is ook alleen maar nuttig als het gestandaardiseerd is naar een HCl extract (Yohimbine). Gewoon Yohimbine nemen, dat spul doet echt wat. Je krijgt er onder andere een vlamharde lul van :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139178335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:20 schreef MrGuma het volgende:
Vandaag hoognodige revisie gekregen op m'n deadlift vorm. In plaats van m'n lichaam als een eenheid omhoog te duwen, deed ik eerst m'n kont en daarna m'n rug. Dus eerder een soort stiffed deadlift dan een echte deadlift. Vorm aangepast en op laag gewicht flink vorm geoefend. En nu langzaam weer opbouwen. Ben benieuwd.
^O^
quote:
Overigens! Deze week komt er eindelijk een squatrek! =D
^O^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 23 april 2014 @ 13:22:15 #301
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139178341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Die Tier 1 ziet er op zich goed uit. Wel wat erg weinig ingredienten. Jack3D valt nog wel mee, maar er zijn zat preworkouts die vol maltodextrose zitten, om maar eens wat te noemen.

Vroeger zat er bij de M&F nog wel eens een supplementenboekje. Dat idee stamt nog uit de tijd dat er geen kant-en-klare pre-workout produkten te koop waren, maar het was wel een handig overzicht om te zien wat werkt en wat niet, om zo pre-workout produkten te vergelijken. De bladen doen dat zelf niet i.v.m. alle advertentie-inkomsten.
http://www.examine.com
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')