abonnement Unibet Coolblue
pi_138870485
hallo,

Mijn relatie van 3 jaar is nu zo'n 2 maanden uit. Al ben ik 31, dit was mijn eerste en enige vriend. Sexueel heb ik naast hem nauwelijks wat uitgevoerd.

Nu ben ik gisteren, naar volle tevredenheid, naar bed gegaan met een vriend. We hebben besloten friends with benefits te gaan proberen. Denken jullie dat dit kan werken? Ik moest erg wennen aan een nieuwe man in bed.

Ik denk niet dat ik op deze man verliefd kan worden en hij heeft hetzelfde over mij gezegd. Eigenlijk kan ik me dat zelfs niet voorstellen, verliefd op hem worden. Hij wilde alleen vandaag al weer afspreken en zelfs uiteten.....Dit lijkt me wel een slecht teken voor friends with benefits? Of kan het ook zijn dat hij vooral gewoon weer zin heeft. Dit is bij mij ook het geval, maar ik wil zeker niet gelijk weer afspreken.
Hebben jullie ervaring met friends with benefits? En hoe is dat bevallen?
pi_138870548
Zijn echt al zo mega veel topics over, zoek voortaan even.
pi_138870549
Lijkt mij persoonlijk te ingewikkeld maar wie weet werkt het bij jou wel, mits je geen gevoelens gaat ontwikkelen voor elkaar die meer vereisen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 14 april 2014 @ 16:35:50 #4
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138870824
Ligt er maar net aan wat voor persoon je bent. Ikzelf heb relatie van 4 jaar achter de rug en heb nu ook paar meisjes waar ik mee chill en seks mee heb. Ikzelf zou NOOIT op hun verliefd kunnen worden met kan wat gezellig met ze chillen. Ik geef er geen geld aan uit en ga zeker niet met ze uiteten ofzo. Soms doen we een drankie thuis met muziekje aan en lullen we over van alles en nog wat. Daarna neuken we en ga ik of zij weer weg :D Het kan dus prima maar je mind moet er wel goed in staan.
En altijd het laatste woord.
pi_138871486
Ik ruik dat dit niks kan worden.

Hoe de neuk moeten wij dit kunnen beoordelen?
pi_138872944
Het lijkt mij zaak om voor jezelf maar goed op rij te krijgen wat JIJ wilt om daarna met die goede vriend te spreken over de verschil in visie die jullie beide hierop hebben zodat je weet wat je van elkaar wilt.

Of het een slecht teken is voor friends with benefits? Lekker boeiend!? Is het een goed teken voor jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 april 2014 @ 20:15:47 #7
27929 piere
doe mij maar bier
pi_138878448
fwb zijn top als je beiden maar niet verliefd wordt.
fok you ja!
pi_138880029
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef gallemiezen het volgende:
hallo,

Mijn relatie van 3 jaar is nu zo'n 2 maanden uit. Al ben ik 31, dit was mijn eerste en enige vriend. Sexueel heb ik naast hem nauwelijks wat uitgevoerd.

Nu ben ik gisteren, naar volle tevredenheid, naar bed gegaan met een vriend. We hebben besloten friends with benefits te gaan proberen. Denken jullie dat dit kan werken? Ik moest erg wennen aan een nieuwe man in bed.

Ik denk niet dat ik op deze man verliefd kan worden en hij heeft hetzelfde over mij gezegd. Eigenlijk kan ik me dat zelfs niet voorstellen, verliefd op hem worden. Hij wilde alleen vandaag al weer afspreken en zelfs uiteten.....Dit lijkt me wel een slecht teken voor friends with benefits? Of kan het ook zijn dat hij vooral gewoon weer zin heeft. Dit is bij mij ook het geval, maar ik wil zeker niet gelijk weer afspreken.
Hebben jullie ervaring met friends with benefits? En hoe is dat bevallen?
ja heb ik maar dat is meer een unspoken agreement ^^
no
pi_138880646
Uit eten niet doen. Je kunt het nog een keer proberen maar ren weg zodra hij aan knuffelen begint.

Een seksrelatie mag hooguit neuken, douchen en wegwezen zijn. Althans, zo probeerde ik het. Toen gaf het me een knuffel terwijl 't met rode wangen in de spiegel aan het kijken was, dat was dan ook de laatste keer dat ik er ben geweest. Later. :W
pi_138885174
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Myrr het volgende:
Uit eten niet doen. Je kunt het nog een keer proberen maar ren weg zodra hij aan knuffelen begint.

Een seksrelatie mag hooguit neuken, douchen en wegwezen zijn. Althans, zo probeerde ik het. Toen gaf het me een knuffel terwijl 't met rode wangen in de spiegel aan het kijken was, dat was dan ook de laatste keer dat ik er ben geweest. Later. :W
wtf
no
pi_138891086
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:01 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

wtf
Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.

Een soort van hoe mannen het doen/willen maar dan zonder het hele toneelspelletje eromheen om iemand zich zogenaamd 'speciaal' te laten voelen. Zo wist 'ie tenminste waar 'ie aan toe was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 23:47:31 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 01:13:02 #12
425929 Starfucker_
Starfuckers, Inc.
pi_138893355
Hoe voel je je na de seks? Wil je überhaupt nog een relatie?
I play a game, it's called insincerity
pi_138895220
Ik voel me euforisch na de seks! En heb de hele dag zin in seks na de seks ;). Hij wilde gisteren ook erg graag seks, maar leek me niet verstandig zo snel na elkaar......verstandig zijn....

Nee, ik heb geen zin in een relatie. Zeker voorlopig niet. Moet er momenteel echt niet aan denken. En deze man en ik zijn op dat gebied ook een super slechte match!(Ik had dat eigenlijk in bed ook verwacht, maar het tegendeel blijkt waar!) We hebben wel een gezellige vriendschap. Ik waardeer hem zeker ook als persoon. Maar een relatie....nee.
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:45:40 #14
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_138912966
Nou ja, gewoon iets gaan eten zou geen kwaad moeten kunnen, maar als jij denkt dat je op die manier misschien gevoelens ontwikkelt, hou je inderdaad beter de boot af.
Gewoon er flink van genieten, zou ik zeggen.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:28:02 #15
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_138914224
Lol. Wat chill dat je het zelf voorstelt.

Rondscharrelen is hartstikke leuk. Zie zelf ook nooit het nut er van in om er een label ''relatie'' op te plakken. Gewoon fun hebben, gaat prima.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_138923744
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.

Een soort van hoe mannen het doen/willen maar dan zonder het hele toneelspelletje eromheen om iemand zich zogenaamd 'speciaal' te laten voelen. Zo wist 'ie tenminste waar 'ie aan toe was.
ik had altijd het idee dat vrouwen het niet erg vonden om minimaal nog iets gezelligs samen te doen.

Hoe naïef kan een mens wezen he :P
no
pi_138925223
Als er een mogelijkheid is dat je een relatie met hem zou kunnen hebben zou ik het niet doen. Aantrekkelijk vinden oké dat moet ook wel, maar er moet ook iets zijn waarop je bij hem afknapt zodat het risico er niet is dat je gevoelens krijgt.
pi_138932177
Heel verhaal getikt... maar het komt op het volgende neer:
Jullie hebben een afspraak... Dus bespreek deze nieuwe ontwikkeling.
"Hoi [insert name] ik vind het wel snel. Wil je meer of heb je net zo'n groot libido als ik?"

Of hipper in gebrekkig Nederlands:
"Wat is deze?!?! Denk jij we zijn getrouwd ofzo?" ;)

Openheid van zaken in dit soort afspraken. Benader het als een overeenkomst. Dat is het in feite.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
  woensdag 16 april 2014 @ 11:39:24 #19
27929 piere
doe mij maar bier
pi_138936851
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja wat, naja dat was meer een fuckbuddy (alhoewel.. na de tweede keer was ik er alweer klaar mee) dan friends with benefits. Ik moest niets van emotie/gevoel weten op dat moment, alleen neuken, klaarkomen en weggaan. Dit was na een relatie van ruim drie en een half jaar, dan heb je geen trek in gevoelens en valse hoop geven e.d.

Een soort van hoe mannen het doen/willen maar dan zonder het hele toneelspelletje eromheen om iemand zich zogenaamd 'speciaal' te laten voelen. Zo wist 'ie tenminste waar 'ie aan toe was.
Goed duidelijk geweest inderdaad.
vrouw naar mijn fuckbuddyhart :)
fok you ja!
pi_138939704
Friends with benefits is juist dat je ook leuke dingen samen doet of kan doen. Anders heet het een Fuckbuddy in mijn ogen. Dus dat hij met je uit eten wil zegt helemaal niets.

Overigens kan het prima werken. Maar niet voor iedereen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 16 april 2014 @ 13:39:37 #21
27929 piere
doe mij maar bier
pi_138940713
quote:
12s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
Friends with benefits is juist dat je ook leuke dingen samen doet of kan doen. Anders heet het een Fuckbuddy in mijn ogen. Dus dat hij met je uit eten wil zegt helemaal niets.

Overigens kan het prima werken. Maar niet voor iedereen.
Hier kan ik me inderdaad ook wel in vinden maar het moet niet klef gaan worden.

FBs komen daar wat mij betreft niet in de buurt. Veel neuken en weer weg is mijn motto dan :)
fok you ja!
pi_138940751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:39 schreef piere het volgende:

[..]

Hier kan ik me inderdaad ook wel in vinden maar het moet niet klef gaan worden.

FBs komen daar wat mij betreft niet in de buurt. Veel neuken en weer weg is mijn motto dan :)
Nee, maar ik hou sowieso niet van te klef.

Neuken en weg is wmb toch echt Fuck Buddy achtig. Maar goed, dat moet iedereen zelf bepalen.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 16 april 2014 @ 13:43:06 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_138940815
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Nee, maar ik hou sowieso niet van te klef.

Neuken en weg is wmb toch echt Fuck Buddy achtig. Maar goed, dat moet iedereen zelf bepalen.
Te klef is helemaal niets nee voor FBs en FWBs. En sowieso hoeft het al niet zo klef.
En ik ben het met je eens betreffende de FBs :) Ik houd er wel van :9
fok you ja!
pi_138940945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:43 schreef piere het volgende:

[..]

Te klef is helemaal niets nee voor FBs en FWBs. En sowieso hoeft het al niet zo klef.
En ik ben het met je eens betreffende de FBs :) Ik houd er wel van :9
:9
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_138947454
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

ik had altijd het idee dat vrouwen het niet erg vonden om minimaal nog iets gezelligs samen te doen.

Hoe naïef kan een mens wezen he :P
Tsja, zat vrouwen die dat denk ik wel willen maar ik hoefde dat dus niet haha. Hooguit nog ff snel en stuk pizza naar binnen en dan toch echt weg! Als je blijft chillen wordt het gezellig en bij gezelligheid krijg je een 'band'.
pi_138948466
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tsja, zat vrouwen die dat denk ik wel willen maar ik hoefde dat dus niet haha. Hooguit nog ff snel en stuk pizza naar binnen en dan toch echt weg! Als je blijft chillen wordt het gezellig en bij gezelligheid krijg je een 'band'.
oehh een ''band''
Sounds like a horror movie!!! :{w
no
pi_138955892
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:39 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

oehh een ''band''
Sounds like a horror movie!!! :{w
Wel als je net uit een relatie komt van 3,5 jaar waar je als 15/16 jarige in bent gestapt. :{w Dan wil je (althans, dat had ik) alleen maar jezelf voorzien in behoefte en verder kijken ze maar ff. Geen trek in die onzin die erbij kwam kijken, ik hoefde maar 1 ding en zodra ik voorzien was, was ik weer pleite. :W

Niet dat dat lang goed ging ofzo :') jaar later alweer een relatie, maar dat was niet op basis van fuckbuddy, dat was iemand die ik wel wilde leren kennen en pas na anderhalf/twee maanden mee naar bed ben geweest.

Uitersten, ik leef ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 20:57:52 ]
pi_138956102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wel als je net uit een relatie komt van 3,5 jaar waar je als 15/16 jarige in bent gestapt. :{w Dan wil je (althans, dat had ik) alleen maar jezelf voorzien in behoefte en verder kijken ze maar ff. Geen trek in die onzin die erbij kwam kijken, ik hoefde maar 1 ding en zodra ik voorzien was, was ik weer pleite. :W

Niet dat dat lang goed ging ofzo :') jaar later alweer een relatie, maar dat was niet op basis van fuckbuddy, dat was iemand die ik wel wilde leren kennen en pas na anderhalf/twee maanden mee naar bed ben geweest.

Uitersten, ik leef ze.
met die insteek kan je toch net zo goed een dildo pakken dan?
zozo 2 maanden gewacht, dat is maar schaars geloof ik... trots op je ;)

maar het had toch ook een soort van rebound kunnen zijn na die lange relatie?
no
pi_138956348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:01 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

met die insteek kan je toch net zo goed een dildo pakken dan?
zozo 2 maanden gewacht, dat is maar schaars geloof ik... trots op je ;)

maar het had toch ook een soort van rebound kunnen zijn na die lange relatie?
Nee, rebound had ik ook geen zin in eigenlijk. Niet nodig eigenlijk ook, was gewoon iedere dag met mijn vrienden en het hele weekend stappen. En dan krijg je ook weer dat gedoe dat iemand veel meer voor jou voelt dan andersom en zich achteraf genaaid voelt. Zo'n persoon wil ik niet zijn.

Dildo, tsja... Dat bevredigt niet de behoefte aan een dampend lichaam tegen je aan in het heetst van de strijd.
pi_138958654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:07 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nee, rebound had ik ook geen zin in eigenlijk. Niet nodig eigenlijk ook, was gewoon iedere dag met mijn vrienden en het hele weekend stappen. En dan krijg je ook weer dat gedoe dat iemand veel meer voor jou voelt dan andersom en zich achteraf genaaid voelt. Zo'n persoon wil ik niet zijn.

Dildo, tsja... Dat bevredigt niet de behoefte aan een dampend lichaam tegen je aan in het heetst van de strijd.
sja das een luxe probleem ^^

maar goed van je dat je daarom het ''daten'' hebt beperkt :)
dat kan ik alleen maar beamen ja, een dildo is minder warm etc xD
no
  woensdag 16 april 2014 @ 23:50:10 #31
53151 T42
Pinball Wizard
pi_138965736
mijn ervaring is dat kut ;)
  woensdag 16 april 2014 @ 23:54:33 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138965923
Leuk dat TS ook mee doet in dit topic. :') :')
En altijd het laatste woord.
pi_139147434
Kan best als je daar zelf ook trek in hebt en denkt dat dat goed gaat (dus zonder gevoelens te krijgen). Ik heb op dit moment 2 friends with benefits en daar ga ik ook mee eten/dingen doen, soms zelfs 2 dagen achter elkaar als dat zo uitkomt. Dat gaat prima, maar ik was al wel platonisch bevriend met ze toen ik nog een relatie had. Moet zeggen dat ik persoonlijk geen trek zou hebben in een alleen-maar-seks relatie met iemand. Ik vind het wel fijn om ook te kunnen knuffelen, blijven slapen etc.
pi_139148537
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Delfts het volgende:
Kan best als je daar zelf ook trek in hebt en denkt dat dat goed gaat (dus zonder gevoelens te krijgen). Ik heb op dit moment 2 friends with benefits en daar ga ik ook mee eten/dingen doen, soms zelfs 2 dagen achter elkaar als dat zo uitkomt. Dat gaat prima, maar ik was al wel platonisch bevriend met ze toen ik nog een relatie had. Moet zeggen dat ik persoonlijk geen trek zou hebben in een alleen-maar-seks relatie met iemand. Ik vind het wel fijn om ook te kunnen knuffelen, blijven slapen etc.
In wat verschilt het voor jou met een echte relatie?
  donderdag 24 april 2014 @ 15:21:22 #35
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_139216287
Klinkt me nu al allemaal te ingewikkeld :') Friends with benefits zien elkaar eens in de zoveel tijd en zijn een beetje afstandelijk.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:28:12 #36
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_139220186
Geen ervaring mee, maar je zegt zelf dat jullie niet verliefd op elkaar kunnen worden. Dan is er geen probleem. :) Have fun!
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_139220930
@Aisomont: Voor mij zijn de verschillen tussen friends with benefits en een relatie de volgende:
1. Geen jaloezie. Een fwb moet lekker zelf weten wat (of wie) hij doet in zijn vrije tijd. Of hij dat wel of niet met mij wil delen is aan hem. Dat vind ik in een relatie toch anders.
2. Geen familiedingen. Hij hoeft niet mee naar ouders, famliefeesten en begrafenissen, terwijl ik dat van een partner wel verwacht (daar denkt mijn ex overigens anders over, maar dat terzijde).
3. Geen andere verplichtingen. Ik hoef niet per se aan zijn vrienden voorgesteld te worden en hij niet aan die van mij (gebeurt wel in de praktijk, maar dat is omdat beide partijen dat leuk en interessant vinden). Het het is geen verplichting in ieder geval.
4. Geen toekomstverwachtingen. Je verwacht niet dat je samen oud gaat worden, maar je gaat ermee door omdat je het nu samen leuk hebt en dat voldoende is. Mocht iemand een relatie krijgen, dan is het fwb gebeuren voorbij en daar ben je dan ook niet boos over. In mijn ervaring ben ik wel boos op mijn partner als mijn relatie uitgaat (indien dat op een vervelende manier is, en geen gemeenschappelijk besluit).

Beantwoordt dit je vraag een beetje?
pi_139221005
Kleine toevoeging: die vrienden die ik wel eens ontmoet heb weten niet dat persoon x en ik fwb zijn. Die denken dat ik gewoon een vriendin ben.
pi_139225504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:10 schreef gallemiezen het volgende:
Ik voel me euforisch na de seks! En heb de hele dag zin in seks na de seks ;). Hij wilde gisteren ook erg graag seks, maar leek me niet verstandig zo snel na elkaar......verstandig zijn....

Nee, ik heb geen zin in een relatie. Zeker voorlopig niet. Moet er momenteel echt niet aan denken. En deze man en ik zijn op dat gebied ook een super slechte match!(Ik had dat eigenlijk in bed ook verwacht, maar het tegendeel blijkt waar!) We hebben wel een gezellige vriendschap. Ik waardeer hem zeker ook als persoon. Maar een relatie....nee.
Wat deed je dan met hem voordat hij FWB werd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139235027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:54 schreef Delfts het volgende:
@Aisomont: Voor mij zijn de verschillen tussen friends with benefits en een relatie de volgende:
1. Geen jaloezie. Een fwb moet lekker zelf weten wat (of wie) hij doet in zijn vrije tijd. Of hij dat wel of niet met mij wil delen is aan hem. Dat vind ik in een relatie toch anders.
2. Geen familiedingen. Hij hoeft niet mee naar ouders, famliefeesten en begrafenissen, terwijl ik dat van een partner wel verwacht (daar denkt mijn ex overigens anders over, maar dat terzijde).
3. Geen andere verplichtingen. Ik hoef niet per se aan zijn vrienden voorgesteld te worden en hij niet aan die van mij (gebeurt wel in de praktijk, maar dat is omdat beide partijen dat leuk en interessant vinden). Het het is geen verplichting in ieder geval.
4. Geen toekomstverwachtingen. Je verwacht niet dat je samen oud gaat worden, maar je gaat ermee door omdat je het nu samen leuk hebt en dat voldoende is. Mocht iemand een relatie krijgen, dan is het fwb gebeuren voorbij en daar ben je dan ook niet boos over. In mijn ervaring ben ik wel boos op mijn partner als mijn relatie uitgaat (indien dat op een vervelende manier is, en geen gemeenschappelijk besluit).

Beantwoordt dit je vraag een beetje?
Ja :)
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:12:25 #41
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139710901
Nee, nee, nee, nee. :|W :|W :|W

Friends with benfits is echt een wanhopige kreet naar seks in de vorm van een 'band' en dit loopt 9 vd 10 keer fout. Doe het jezelf en hem niet aan, ookal DENK je niet verliefd te worden.
Vind n leuke jongen, relatie met m nemen, en daar seks mee hebben.
scheelt je een hoop gezeik.
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:01:32 #42
108913 Godshand
guide4you
pi_139729225
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Noemy het volgende:
Nee, nee, nee, nee. :|W :|W :|W

Friends with benfits is echt een wanhopige kreet naar seks in de vorm van een 'band' en dit loopt 9 vd 10 keer fout. Doe het jezelf en hem niet aan, ookal DENK je niet verliefd te worden.
Vind n leuke jongen, relatie met m nemen, en daar seks mee hebben.
scheelt je een hoop gezeik.
TS is 30+

Die worden niet meteen hoteldebotel van 2x palen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:16:28 #43
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_139732505
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

TS is 30+

Die worden niet meteen hoteldebotel van 2x palen...
Ja, valt mij ook op dat vooral jonge meisjes snel verliefd worden van seks...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:23:38 #44
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139734172
het FWB concept vraagt een goeie dosis cynisme/realiteitsbesef en lukt -naar mijn ervaring- pakken beter met mannen die al wat ouder zijn (say 30-something). Net als het een pak comfortabeler is om een wat oudere ONS op straat of op cafe tegen te komen en er gewoon even dag tegen te zeggen...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:40:00 #45
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_139740305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:16 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Ja, valt mij ook op dat vooral jonge meisjes snel verliefd worden van seks...
Mee eens. Wij zijn minder goed in liefde en seks scheiden, ondanks de vele jonge seksueel actieve meisjes. Ik zeg ook niet dat de TS hoe dan ook hoteldebotel wordt, maar ik ken geen verhalen van mensen die fwb hadden en dat het goed afliep. Maar gelukkig kijkt iedereen anders naar dingen, anders was het zo saai geweest. :)
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
pi_139743811
Mijn ervaring is dat, ook als je absoluut zeker weet dat je nooit gevoelens voor iemand kunt krijgen, er nog steeds een redelijke kans is dat je die wel degelijk krijgt, helemaal wanneer je naast seks ook met elkaar op stap gaat e.d.
Ik doe mijn best.
pi_139747354
Als het gewoon goed gaat zeg ik gewoon doen!!,ook al zal de tijd het moeten uitwijzen of het voor jullie gaat werken,persoonlijk ging ik zelf naar een parenclub(al ligt de drempel dan wel iets hoger natuurlijk),hier heb je seks met mensen die echt voor het zelfde komen,maar goed de tijd zal het uitwijzen!!
pi_139854046
Volgens mij is friends with benefits echt nog nooit een goed idee geweest, teveel chaos qua gevoelens en te hecht, dat gaat altijd wel bij minstens één van de twee mis.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_139859978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 16:21 schreef Woutjeh het volgende:
Mijn ervaring is dat, ook als je absoluut zeker weet dat je nooit gevoelens voor iemand kunt krijgen, er nog steeds een redelijke kans is dat je die wel degelijk krijgt, helemaal wanneer je naast seks ook met elkaar op stap gaat e.d.
Zonder gevoelens kun je geen leuke seks hebben natuurlijk, en die is dan ook niet voor herhaling vatbaar. Het is een kwestie van niet zo bang zijn voor gevoelens. Gevoelens zijn prima, geilheid, verlangen, warmte, vertrouwdheid, daar moet je van genieten. Alleen voor het gevoel "dit is voor altijd" moet je uitkijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_139862200
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zonder gevoelens kun je geen leuke seks hebben natuurlijk, en die is dan ook niet voor herhaling vatbaar. Het is een kwestie van niet zo bang zijn voor gevoelens. Gevoelens zijn prima, geilheid, verlangen, warmte, vertrouwdheid, daar moet je van genieten. Alleen voor het gevoel "dit is voor altijd" moet je uitkijken.
Wijze woorden _O_ .
Go where I haven't gone before
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:22:38 #51
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139903374
Het is ook niet omdat het mis kan gaan, dat je het niet kan proberen uiteraard... Als je het al overweegt, geef je toe dat er op zijn minst spanning is... Wil je dan die gevoelens parkeren of ze toch verkennen met het gevaar dat het achteraf ontploft?

Niet geschoten, is altijd mis
pi_139935219
Even over het leeftijdsonderwerp wat enkele posts terug werd aangehaald.
Ik ben van het volgende overtuigd:
Een man start zijn relationele leven met seks en groeit naar liefde.
Een vrouw start haar relationele leven met liefde en eindigt met seks.
Ergens in het midden vinden die dingen elkaar. Of niet.

Zo gaan die dingen...

...Iets met Disney... iets met porno...
en uiteindelijk iets met opvoeding/maatschappelijke benadering in het algemeen.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
pi_139935731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 04:23 schreef Leonoire het volgende:
Even over het leeftijdsonderwerp wat enkele posts terug werd aangehaald.
Ik ben van het volgende overtuigd:
Een man start zijn relationele leven met seks en groeit naar liefde.
Een vrouw start haar relationele leven met liefde en eindigt met seks.
Ergens in het midden vinden die dingen elkaar. Of niet.

Zo gaan die dingen...

...Iets met Disney... iets met porno...
en uiteindelijk iets met opvoeding/maatschappelijke benadering in het algemeen.
Wat een onzin en wat kortzichtig.
pi_139936785
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:54 schreef Delfts het volgende:
@Aisomont: Voor mij zijn de verschillen tussen friends with benefits en een relatie de volgende:
1. Geen jaloezie. Een fwb moet lekker zelf weten wat (of wie) hij doet in zijn vrije tijd. Of hij dat wel of niet met mij wil delen is aan hem. Dat vind ik in een relatie toch anders.
2. Geen familiedingen. Hij hoeft niet mee naar ouders, famliefeesten en begrafenissen, terwijl ik dat van een partner wel verwacht (daar denkt mijn ex overigens anders over, maar dat terzijde).
3. Geen andere verplichtingen. Ik hoef niet per se aan zijn vrienden voorgesteld te worden en hij niet aan die van mij (gebeurt wel in de praktijk, maar dat is omdat beide partijen dat leuk en interessant vinden). Het het is geen verplichting in ieder geval.
4. Geen toekomstverwachtingen. Je verwacht niet dat je samen oud gaat worden, maar je gaat ermee door omdat je het nu samen leuk hebt en dat voldoende is. Mocht iemand een relatie krijgen, dan is het fwb gebeuren voorbij en daar ben je dan ook niet boos over. In mijn ervaring ben ik wel boos op mijn partner als mijn relatie uitgaat (indien dat op een vervelende manier is, en geen gemeenschappelijk besluit).

Beantwoordt dit je vraag een beetje?
En waar plaats je een fuckbuddy dan? :7
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:54:37 #55
27929 piere
doe mij maar bier
pi_139937247
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:29 schreef Adolecens het volgende:

[..]

En waar plaats je een fuckbuddy dan? :7
Op mijn piemol :@
fok you ja!
pi_139940187
Alles wat ik in dit topic lees is haram
pi_139940326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:38 schreef djakkaa3033 het volgende:
Alles wat ik in dit topic lees is haram
:D
_O- .
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139945977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 04:23 schreef Leonoire het volgende:
Even over het leeftijdsonderwerp wat enkele posts terug werd aangehaald.
Ik ben van het volgende overtuigd:
Een man start zijn relationele leven met seks en groeit naar liefde.
Een vrouw start haar relationele leven met liefde en eindigt met seks.
Ergens in het midden vinden die dingen elkaar. Of niet.

Zo gaan die dingen...

...Iets met Disney... iets met porno...
en uiteindelijk iets met opvoeding/maatschappelijke benadering in het algemeen.
Ok. Maar wat is je boodschap?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')