abonnement Unibet Coolblue
pi_140941022
En door...! :D
Eerst set werden we weggespeeld. 5-2 achter. Komen nog terug tot 5-4 maar juist ik lever mijn opslag in. Kon wel door de grond zakken zulke stomme ballen haha.
2de set gelijk op. Maatje maakt de belangrijke 2-2. Breaken de service van de heer. 3-2 voor ons.
En ja toen kwam er een biertje de baan op. Van wat ik al zei het zuip/feestkliekje. :Y
Wij in de rally's gelijk bovenop. Winnen de set vrij makkelijk met 6-3 door zijn fouten.
Die dame speelde al 2 sets goed. Maar in de derde had ze het wel gehad. Bij de heer werd het ook niet beter. 6-0 voor ons! :D

Het mooie was in de eerste set continu als er een mooi punt gemaakt werd door de tegenstanders. "Mooie bal hoor!" Vanuit het publiek. Sloeg ik een mooie bal, doodse stilte vanaf de zijkant. In de 2de set sla ik een ace. Weer stil. Ik dacht gooi er ff een hele harde "Come on" uit. Dan klinkt het nog een beetje leuk. :D
Vanaf toen ging ik alleen maar beter spelen. En liepen de helft van de supporters ook al richting andere banen. Wij hadden wel ongeveer 4 supporters. Maar die deden met stille kracht hun best. Na de tweede set ook even de baan af. Werd er even gefluisterd naar ons. "Kom op gewoon winnen van ze hoor!!" Zo leuk bij onze club met al die kliekjes. :o :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
je hebt je duidelijk niet laten afleiden door dat kliekje!
Was al verhaaltje aan het maken. Haha. Nee hebben we uiteindelijk niet gedaan. :) :D
pi_140950687
2 tegenstanders hebben een fout gemaakt met invullen op internet. 2x is het bondsnummer van een dame ingevuld op een herenpartij :') Nu vraag ik me af, moeten de tegenstanders dat herstellen bij de KNLTB? Dan zou ik alleen even naar de tegenstanders hoeven te bellen. Heb namelijk echt geen zin om daar zelf achteraan te gaan.
pi_140952653
In principe moet de tegenstanders zelf het formulier opsturen via de mail en dan door de bond laten veranderen.
Je kan ook zelf een scan maken van het wedstrijdformulier en mailen naar wedstrijdtennis@knltb.nl.
Alleen geen garantie dat het wordt aangepast. Ik heb 2 maanden geleden een mail gestuurd en inmiddels meerdere herhalingsmails. Het is nog steeds niet bijgewerkt.
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2014 @ 22:28:58 #254
21636 Feestkabouter
pi_140971559
je kunt de tegenstander bellen opdat die het regelt of een scan maken van het formulier en een mail sturen.
laatste lijkt mij makkelijker.
adres dat Daan noemt idd.

wat ik nog niet had gemeld: na een week of 6 is laatst mijn fout eindelijk gecorrigeerd!!!

ze liggen hooguit een week of 2 achter, dus als het dan nog niet in orde is: nog een keer mailen!

het is wel zo: ze geven geen reactie op de emails. dus je moet zelf de resultaten in de gaten houden om te zien of ze hun werk hebben gedaan.
en Daan, check nog eens of je in de email duidelijk kort en bondig hebt aangegeven wat er fout is en hoe het wel moet zijn...... misschien hebben ze je email wel gezien maar vonden ze hem niet duidelijk genoeg en hebben ze er daarom niks mee gedaan.
(als dat zo is is het een kutmentaliteit van ze dat ze niet om meer uitleg vragen, maar van de KNLTB verwacht ik inmiddels niet anders meer)
pi_140985983
Ik heb deze mail gestuurd.
Lijkt mij wel duidelijk wat er moet gebeuren.



Gister ook mijn eerste enkelpartij gewonnen! :)
6-3 7-5
Eerste set ging echt lekker, mooie punten. 2de set maakte ik echt heel veel fouten en spreidde helemaal niet meer. Maar mijn tegenstander was nog slechter bezig en miste heel veel ballen bij het net. Lucky me. O-) Service ging trouwens wel lekker. 6 of 7 aces geslagen. Normaal sla ik er niet meer dan 2 per wedstrijd. ;)

Morgen 19:00 uur tegen mijn competitiemaatje enkelen in de kwart. Hij is normaal beter. Maar wie weet. :9 Heb er al zin in. Hoop wel om 21:00 uur klaar te zijn voor het voetbal. w/
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2014 @ 18:37:31 #256
21636 Feestkabouter
pi_140997776
ik heb niet gekeken of ze het in mijn kwestie in de resultaten hebben aangepast.......... interessant!
ik ga eens kijken..........

gekeken: bij mijn correctie zijn de wijzigingen WEL ook in de wedstrijdgeschiedenis en in de ratings doorgevoerd.

[ Bericht 31% gewijzigd door Feestkabouter op 12-06-2014 18:43:28 ]
pi_141008567
Vraagje voor de bespanners onder ons en dan degene met een hefboom: Hoe horizontaal moet dan ding nu precies staan? Is een beetje te hoog of te laag funest? Of maakt dat niet zo heel veel uit? Ik heb het over een helling van een graad of 10 max.
beter een knipoog dan een blauw oog
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2014 @ 23:10:00 #258
21636 Feestkabouter
pi_141012048
Dat moet natuurkundig gezien niet veel uitmaken. De kracht scheelt dan maar minimaal van het optimum.
pi_141020534
Het gekke was dat ik zelf het nog kon veranderen terwijl hun zeiden dat het niet kon.
Het staat dus wel goed in de competitieoverzicht.
Bij mijn ratingoverzicht staat ook gewoon die andere dame dus niet eens mijn naam en dan een V-tje van vrouw zonder bondsnummer.
Heel raar.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 02:15:09 #260
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_141188131
kzit echt te kutten met backhand serve return v_v

1e toernooi done, 2x 1e ronde eruit :')
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 07:19:09 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141188932
Gisteren clubkampioenschappen gespeeld. Halverwege op morgen geven door pijn in mijn heup. Vandaag kan ik niet fatsoenlijk bewegen.

Gaat lekker :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2014 @ 01:26:36 #262
21636 Feestkabouter
pi_141232532
pfffff HD5 gewonnen, maar met pijn en moeite! 7-5 in de tiebreak van de 3e set!
mijn maatje en ik hebben een beetje ons eigen spel (niet heel erg hoor), en wij kunnen vaak de anderen die beter zijn wel aardig verstoren in hun spel, maar vandaag hadden we er 2 tegen die echt veel verstorender waren dan wij!! na 2 uur 45 minuten toch met winst de baan af.

een half uurtje en 2 tosti's later weer de baan op voor een waanzinnige HE5, mijn beste pot sinds 2012 denk ik, echt waaaaaaanzinnig gespeeld!! vooral omdat het tussen mijn oren echt beter zat dan ooit!!
1e verloren met 6-1, met goede moed enthousiast aan de 2e begonnen, klein tandje tempo erbij van mijn kant, 5-2 voor, werd nog bijna 5-5, maar toch 6-4 voor mij.
ik had er lol in, ik stond keihard te werken (hij was echt heel solide, en snel, ik moest elke rally echt van hem winnen), maar toch had ik het gevoel dat ik dat echt uuuuuuuren vol kon houden, no problem! ik lekker spreiden, hij had echt veeeeeel! maar hij rende daarvoor dus wel de ballen uit zijn broek, en ik had verwacht dat ie halverwege de 3e set wel zou breken! maar hij hield het tot de laatste bal voor om er echt voor te gaan, echt heel knap van hem....... maar 3e set wel 6-1 voor mij!!
dat klinkt alsof die set niet meer spannend was, maar elke rally en elke game was echt retespannend, tot het eind toe!

ruim 5 uur keihard gewerkt dus, nadat ik overdag een pittige training had gehad...... tijd om te gaan slapen!
pi_141363104
Ik gister gestart aan men 2 de toernooi van het jaar.

Eerste single overtuigend gewonnen 6-1 6-0 straks eerste dubbel en vanmiddag nog weer ff lekker singletje spelen
  zaterdag 21 juni 2014 @ 09:09:22 #264
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_141363516
Vandaag bestaat de tennisvereniging waar ik lid van ben 25 jaar.
Van 14.00-19.00 uur een tennisclinic waaraan ik deelneem, gevolgd door een feestavond waar onbeperkt gegeten, gedronken en gehosseld mag worden.
Ben benieuwd.
Maandag toernooitje enkelen sinds lange tijd. Mag in de 5 beginnen tegen een 4,2 van mijn club. Altijd fijn.
pi_141363775
Goed bezig Feeestkabouter!!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_141462825
Goed, wie kan mij het volgende zo uitleggen dat ik het misschien is ga snappen.

Ik heb afgelopen weekend een toernooi gespeeld en mijn DSS is daar mee natuurlijk veranderd

echter snap ik het volgende niet:

Zo is mijn enkel in eerste instantie 7.4017 en een wedstrijd later (die ik verloren had) 9.4719 mijn tegenstander stond idd lager dan mij op de ranking dan ik maar heb ik door dat verlies dan echt zoveel punten verloren?

voor de dubbel geld eigenlijk het zelfde
daar is mijn DSS naar een winst partij 8.2944 en een wedstrijd later is deze exact 9.2944

kan iemand mij dit uitleggen?
  † In Memoriam † maandag 23 juni 2014 @ 22:07:54 #267
21636 Feestkabouter
pi_141469296
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:58 schreef Liandri het volgende:
Goed, wie kan mij het volgende zo uitleggen dat ik het misschien is ga snappen.

Ik heb afgelopen weekend een toernooi gespeeld en mijn DSS is daar mee natuurlijk veranderd

echter snap ik het volgende niet:

Zo is mijn enkel in eerste instantie 7.4017 en een wedstrijd later (die ik verloren had) 9.4719 mijn tegenstander stond idd lager dan mij op de ranking dan ik maar heb ik door dat verlies dan echt zoveel punten verloren?

voor de dubbel geld eigenlijk het zelfde
daar is mijn DSS naar een winst partij 8.2944 en een wedstrijd later is deze exact 9.2944

kan iemand mij dit uitleggen?
ik weet op zich heel goed hoe het werkt...... maar zo'n groot verschil klinkt onwaarschijnlijk (oftewel: hier gaat mogelijk ergens iets fout).
als je me je bondsnummer stuurt per PM (discretie geboden) of wat screenshots met al je wedstrijden sinds begin november (andere info kun je dan onzichtbaar maken) zal ik eens kijken.....
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 01:25:02 #268
21636 Feestkabouter
pi_141477688
Liandri, wat ik in de PM heb geschreven is eigenlijk niet heel erg relevant.
er zit een klein foutje in van de KNLTB (ik denk dat velen van ons hier met zo'n klein foutje te maken hebben), maar dat is niet de verklaring.

de verklaring is: je begrijpt de opzet van de pagina met je resultaten nog niet goed.
kleine troost: het duurde bij mij ook even voordat ik de pagina kon lezen, het is er met het nieuwe systeem niet beter op geworden.

bovenaan de pagina staan je 2 ACTUELE ratings (enkel en dubbel) die echt NU gelden, en je eindejaarsratings van 2013 (ook 2 stuks).
lager bij de wedstrijduitslagen staan de WEDSTRIJD-ratings die je per wedstrijd hebt gescoord.
per competitiedag of per toernooiweek worden die uitslagen bij de KNLTB verwerkt en met elke WEDSTRIJD-rating die je erbij krijgt verandert je ACTUELE rating.
de nieuwe ACTUELE rating die je krijgt nadat je resultaten van je eerste toernooi zijn verwerkt (zie mijn PM) kun je terugzien in de details van de wedstrijden van je tweede toernooi. klik daarvoor op een wedstrijd, dan zie je rechts de uitslagen, en je ziet daarbij ook welke ACTUELE ratings je tegenstander en jij hadden op het moment dat jullie de wedstrijd speelden.

in de enkel is het heel simpel welke WEDSTRIJD-rating je krijgt na een wedstrijd:
als je wint krijg je de ACTUELE rating van je tegenstander MINUS 1 (tenzij dat nieuwe getal hoger is dan jouw ACTUELE rating..... want dan zou je winst in je nadeel werken); als je verliest krijg je de ACTUELE rating van je tegenstander PLUS 1 (tenzij dat nieuwe getal lager is dan jouw ACTUELE rating..... want dan zou je verlies in je voordeel werken).
dit kun je allemaal precies terugzien in jouw wedstrijd-details.

als de ACTUELE rating van 2 spelers meer dan 1,000 uit elkaar ligt, en de speler met de betere ACTUELE rating (=lager getal) wint, dan is dat in feite geheel volgens verwachting en krijgt niemand er een nieuwe rating bij.

in de dubbel werkt het wat ingewikkelder, lang verhaal.
maar sowieso geldt altijd, zowel in de enkel als de dubbel: of ALLE spelers krijgen er een WEDSTRIJD-rating bij, of geen enkele speler.

[ Bericht 14% gewijzigd door Feestkabouter op 24-06-2014 01:36:38 ]
pi_141478724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 01:25 schreef Feestkabouter het volgende:
Liandri, wat ik in de PM heb geschreven is eigenlijk niet heel erg relevant.
er zit een klein foutje in van de KNLTB (ik denk dat velen van ons hier met zo'n klein foutje te maken hebben), maar dat is niet de verklaring.

de verklaring is: je begrijpt de opzet van de pagina met je resultaten nog niet goed.
kleine troost: het duurde bij mij ook even voordat ik de pagina kon lezen, het is er met het nieuwe systeem niet beter op geworden.

bovenaan de pagina staan je 2 ACTUELE ratings (enkel en dubbel) die echt NU gelden, en je eindejaarsratings van 2013 (ook 2 stuks).
lager bij de wedstrijduitslagen staan de WEDSTRIJD-ratings die je per wedstrijd hebt gescoord.
per competitiedag of per toernooiweek worden die uitslagen bij de KNLTB verwerkt en met elke WEDSTRIJD-rating die je erbij krijgt verandert je ACTUELE rating.
de nieuwe ACTUELE rating die je krijgt nadat je resultaten van je eerste toernooi zijn verwerkt (zie mijn PM) kun je terugzien in de details van de wedstrijden van je tweede toernooi. klik daarvoor op een wedstrijd, dan zie je rechts de uitslagen, en je ziet daarbij ook welke ACTUELE ratings je tegenstander en jij hadden op het moment dat jullie de wedstrijd speelden.

in de enkel is het heel simpel welke WEDSTRIJD-rating je krijgt na een wedstrijd:
als je wint krijg je de ACTUELE rating van je tegenstander MINUS 1 (tenzij dat nieuwe getal hoger is dan jouw ACTUELE rating..... want dan zou je winst in je nadeel werken); als je verliest krijg je de ACTUELE rating van je tegenstander PLUS 1 (tenzij dat nieuwe getal lager is dan jouw ACTUELE rating..... want dan zou je verlies in je voordeel werken).
dit kun je allemaal precies terugzien in jouw wedstrijd-details.

als de ACTUELE rating van 2 spelers meer dan 1,000 uit elkaar ligt, en de speler met de betere ACTUELE rating (=lager getal) wint, dan is dat in feite geheel volgens verwachting en krijgt niemand er een nieuwe rating bij.

in de dubbel werkt het wat ingewikkelder, lang verhaal.
maar sowieso geldt altijd, zowel in de enkel als de dubbel: of ALLE spelers krijgen er een WEDSTRIJD-rating bij, of geen enkele speler.
dit verduidelijkt iig gelijk een helle boel van die pagina idd. dat maakt het gelijk wat simpeler te begrijpen. mijn dank hier voor :)
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:38:16 #270
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_141528702
Zaterdag halve finale spelen in een toernooi (GD8)
gister gingen we om kwart voor elf de baan op en kwamen er 2 uur en 3 sets later (4-6 6-3 6-3) als winnaar weer van af :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2014 @ 12:25:59 #271
21636 Feestkabouter
pi_141641405
toernooi op 7 gravelbanen, toch in de HE5 en HD5 maar schema's van 8! :{
we moesten vandaag om 1830 de halve finale HD5, werd ons gisterenavond om 2100 ineens verteld dat het 10.00 wordt!! ;(
mijn maatje zijn zuipavond voortijdig afgebroken..... zijn we vanmorgen onderweg, krijgen we te horen dat de tegenstander zich ziek heeft afgemeld!!! :'(

maar we hebben er allebei een ongemakkelijk gevoel over, dit zaakje stinkt! morgen eens op facebook kijken of 1 van die flapdrollen vandaag niet stiekum naar een dancefestival is of zo.........

om toch maar even wat te sporten hebben we lekker even een uurtje staan slaan samen op Norrage zijn club (dan weet hij wel welk maatje ik bedoel)...... sla ik na 10 minuten op een gewone forehand (die niet eens hard was) mijn racket in stukken?!?!?! :( :( :( :?
pi_141641590
_O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:41:36 #273
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_141648125
Morgenochtend finale spelen *)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  zaterdag 28 juni 2014 @ 20:04:37 #274
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_141656226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:25 schreef Feestkabouter het volgende:
sla ik na 10 minuten op een gewone forehand (die niet eens hard was) mijn racket in stukken?!?!?! :( :( :( :?
Niet zo hard tossen met je racket...
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2014 @ 01:00:28 #275
21636 Feestkabouter
pi_141669892
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Niet zo hard tossen met je racket...
haha!
nee is niet mee getosst.....
nee het was echt absurd! ik stond 10 minuten lang echt flink door te halen met mijn maatje, racket heeft geen hek of grond geraakt, en in 1 keer is ie aan 1 zijkant ineens helemaal doorgebroken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')