abonnement Unibet Coolblue
pi_138889116
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

U komt in aanmerking voor uitkering in het kader van de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten.

Gr gr
UWV
WOEHOEW! 3e wajonger in onze winkel! Krijg ik nu een trofee?
pi_138889173
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

U komt in aanmerking voor uitkering in het kader van de Wet werk en arbeidsondersteuning jonggehandicapten.

Gr gr
UWV
_O- Hahaha extra inkomsten voor meer broccolitaartjes. :9
pi_138889274
Trouwens, wat is dat inb4 wat jullie heel vaak gebruiken?
  maandag 14 april 2014 @ 23:04:31 #204
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889370
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Broccolitaartje het volgende:
Trouwens, wat is dat inb4 wat jullie heel vaak gebruiken?
Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138889479
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation
Ahá, het is dus als een soort van FIRST! op een youtube filmpje reageren
  maandag 14 april 2014 @ 23:09:06 #206
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889615
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Ahá, het is dus als een soort van FIRST! op een youtube filmpje reageren
Nee.

Voorbeeld:

David meldt hier dat hij extra geld heeft omdat hij meer gewerkt heeft.

Hij weet dat hij nu waarschijnlijk reacties gaat krijgen waarin staat dat hij frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy moet kopen. Hij zegt dan "Inb4: Frikandelbroodjes en AH Basic Energy".
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 14 april 2014 @ 23:09:17 #207
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889674
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ahá, het is dus als een soort van FIRST! op een youtube filmpje reageren
Nee, eerder dat je een reactie van een ander voorspelt. Voorbeeld: mujentas post een filmpje van de laadklep, dan kun je als als inb4 het volgende doen: polen. :')

Schuimpjes. }:|
  maandag 14 april 2014 @ 23:11:57 #209
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889764
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef exelletor het volgende:

[..]

Nee, eerder dat je een reactie van een ander voorspelt. Voorbeeld: mujentas post een filmpje van de laadklep, dan kun je als als inb4 het volgende doen: polen. :')

Schuimpjes. }:|
Ja?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138889787
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja?
Je was me voor.
  maandag 14 april 2014 @ 23:13:01 #211
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889816
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:12 schreef exelletor het volgende:

[..]

Je was me voor.
Dat is wel vaker het geval.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 14 april 2014 @ 23:13:18 #212
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889829
quote:
Jumbo is bekend met de video van de aanvaring tussen een klant en winkelmedewerker en betreurt deze situatie zeer. We bieden nogmaals onze excuses hiervoor aan.

Jumbo wil benadrukken dat dit gedrag van onze medewerker richting de klant onacceptabel is. De klant staat bij ons voorop en daar past geen enkele vorm van onvriendelijk gedrag bij, in geen enkele situatie.

Er loopt een uitgebreid onderzoek om alle oorzaken rondom deze kwestie te achterhalen. Afhankelijk hiervan zullen passende maatregelen worden genomen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138889831
Ik heb honger.
  maandag 14 april 2014 @ 23:13:33 #214
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138889839
quote:
9s.gif Op maandag 14 april 2014 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb honger.
Frikandelbroodjes.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138889870
quote:
9s.gif Op maandag 14 april 2014 23:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb honger.
Albert Heijn ASW was nog open, toch?
pi_138889949
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef exelletor het volgende:

[..]

Albert Heijn ASW was nog open, toch?
Geen zin om naar buiten te gaan.
pi_138890002
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:
Geen zin om naar buiten te gaan.
De voorraad frikadelbroodjes op je zolderkamer is op?
pi_138890015
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee.

Voorbeeld:

David meldt hier dat hij extra geld heeft omdat hij meer gewerkt heeft.

Hij weet dat hij nu waarschijnlijk reacties gaat krijgen waarin staat dat hij frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy moet kopen. Hij zegt dan "Inb4: Frikandelbroodjes en AH Basic Energy".
Ooooh okee! Ik snap hem :P
pi_138890096
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het voorraad frikadelbroodjes op je zolderkamer is op?
Het voorraad?
pi_138890127
quote:
11s.gif Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef d4v1d het volgende:
Het voorraad?
:@
pi_138891622
Sorry Dat IK Het Zeg MAAR
Albert heijn is gewoon moderne slavernij

FNV hekelt ‘ongezonde werkdruk’ bij Albert Heijn


KNUSSE SUPERMARKT
In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen

En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.

Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.

Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens

Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie

Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
pi_138891707
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef djakkaa3033 het volgende:
Sorry Dat IK Het Zeg MAAR
Albert heijn is gewoon moderne slavernij

FNV hekelt ‘ongezonde werkdruk’ bij Albert Heijn


KNUSSE SUPERMARKT
In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen

En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.

Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.

Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens

Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie

Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
Wat? :')

En je bent wat interpunctie verloren... ;(
pi_138891709
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef djakkaa3033 het volgende:
Sorry Dat IK Het Zeg MAAR
Albert heijn is gewoon moderne slavernij

FNV hekelt ‘ongezonde werkdruk’ bij Albert Heijn

KNUSSE SUPERMARKT
In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen

En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.

Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.

Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens

Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie

Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
Ok.
  maandag 14 april 2014 @ 23:58:14 #224
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138891758
Ik mis een intro als in:

Lieve broeders en zusters van FOK
Hier je boykie djakkaa op je beeldschem het enige ekte indo swagboykie van FOK
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 14 april 2014 @ 23:59:26 #225
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138891809
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef djakkaa3033 het volgende:
Sorry Dat IK Het Zeg MAAR
Albert heijn is gewoon moderne slavernij

FNV hekelt ‘ongezonde werkdruk’ bij Albert Heijn

KNUSSE SUPERMARKT
In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen

En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.

Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.

Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens

Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie

Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
Verder alles goed met je?
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')