abonnement Unibet Coolblue
pi_138849160
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
pi_138849245
Ugh. Ik heb ook weer last van roos. In mijn pubertijd veel last van gehad en was er eindelijk van af. Maar mijn huid is aan het veranderen, veel droger en ik heb een andere shampoo, dus ik weet niet zeker waar het van komt.

Het kutte hieraan is, is dat, als het niet aan de shampoo ligt maar aan mijn hoofd, dat co-only misschien de beste optie is, maar als ik dat doe wordt mijn haar zo suf :')
pi_138849890
alleen conditioner (co-only) werkt voor mij ook niet of ik heb nog niet de juiste cremespoeling gevonden.
maar een sulfaatvrije shampoo(low-poo) + voedende cremespoeling werkt voor mij wel.
dat werkt verder volgens hetzelfde principe als co-only, dus geen sulfaten, siliconen en alcoholen alleen dan met een shampoo als eerste stap.
pi_138857115
Hello!
Vraagje :)
Ik heb momenteel lang haar (bijna tot mijn onderrug).
Maar door mijn medicijngebruik valt het heel erg uit en is het vrij slap geworden.
Ook ben ik flink aangekomen, rond gezicht.

Wat kan ik het beste doen? Kort of lang? Laagjes of niet?
Kort haar maakt je gezicht vaak dikker geloof ik.
En wat voor kleur kan ik dan het beste in mijn haar doen?
  maandag 14 april 2014 @ 08:18:26 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138857175
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Hello!
Vraagje :)
Ik heb momenteel lang haar (bijna tot mijn onderrug).
Maar door mijn medicijngebruik valt het heel erg uit en is het vrij slap geworden.
Ook ben ik flink aangekomen, rond gezicht.

Wat kan ik het beste doen? Kort of lang? Laagjes of niet?
Kort haar maakt je gezicht vaak dikker geloof ik.
En wat voor kleur kan ik dan het beste in mijn haar doen?
Ik zou het lang laten.. kort haar maakt niet altijd dikker, lang haar is gewoon mooier.
Mijn dochtertje heeft ook vrij dun haar en de kapper wilt dan juist geen laagjes doen omdat je dan een matjes effect krijgt. Dus gewoon 1 lengte en zijkanten bijsnijden en dan gewoon niet langer laten groeien dan over je schouders, dan krijg je van de vlassige haar.
pi_138857355
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik zou het lang laten.. kort haar maakt niet altijd dikker, lang haar is gewoon mooier.
Mijn dochtertje heeft ook vrij dun haar en de kapper wilt dan juist geen laagjes doen omdat je dan een matjes effect krijgt. Dus gewoon 1 lengte en zijkanten bijsnijden en dan gewoon niet langer laten groeien dan over je schouders, dan krijg je van de vlassige haar.
Oke, dankje voor de tip! :)
pi_138865265
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef loecje het volgende:
alleen conditioner (co-only) werkt voor mij ook niet of ik heb nog niet de juiste cremespoeling gevonden.
maar een sulfaatvrije shampoo(low-poo) + voedende cremespoeling werkt voor mij wel.
dat werkt verder volgens hetzelfde principe als co-only, dus geen sulfaten, siliconen en alcoholen alleen dan met een shampoo als eerste stap.
Dat doe ik al :) Maar ik denk dat dat alsnog te heftig blijkt, want nu is mijn roos weer terug.
  maandag 14 april 2014 @ 14:13:15 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_138865808
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat doe ik al :) Maar ik denk dat dat alsnog te heftig blijkt, want nu is mijn roos weer terug.
kom jij veel in het Fiets-Ren huis? Want verbouwingen en alle gore stof die daarbij komt kijken zijn ook killing voor je haar, naast de stress rondom verbouwen en verhuizen. Ook dat heeft weerslag op je haar en hoofdhuid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 april 2014 @ 15:45:16 #9
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138869061
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:56 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat doe ik al :) Maar ik denk dat dat alsnog te heftig blijkt, want nu is mijn roos weer terug.
Azijn!

wel doen op een dag dat je binnen blijft want het stinkt :+
En anders iets met rozemarijn? een olie oid?
pi_139004297
Iehl
Vandaag naar de kapper
Alle dode punten eraf
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_139154845
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl
Vandaag naar de kapper
Alle dode punten eraf
Da's toch niet erg?
Juist alleen maar goed :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_139200136
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's toch niet erg?
Juist alleen maar goed :)
Wat mij betreft halen ze er liever te veel af dan te weinig.
Dode punten zijn lelijk

Maar dan zit de kapster zo dicht op me en dat vind ik persoonlijk niet zo prettig :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:21:57 #13
244933 trovey
Nachtoele
pi_139519038
Net van shampoo en leave-in conditioner gewisseld en nu heb ik zere plekken op mijn hoofd sinds twee dagen :{ ....nu uitvinden welke van de twee de dader is. }:| Ik denk de shampoo aangezien ik de conditioner alleen in de lengtes van het haar gebruik en niet op de hoofdhuid. vroeger had ik het nooit maar sinds ik het haar kleur is mijn hoofdhuid blijkbaar veel gevoeliger worden, tweede keer in de laatste paar jaar dat het me overkomt. :(

[ Bericht 11% gewijzigd door trovey op 03-05-2014 15:34:34 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 3 mei 2014 @ 15:32:10 #14
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_139521863
En toen was 1/3e van mijn haar weg en zitten er iniminilaagjes aan de voorkant. :o En dat terwijl ik echt meer dan 15 jaar lang heel erg lang haar heb gehad, zonder laagjes of wat dan ook. Toch best even wennen. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_139536577
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 15:32 schreef Muisraket het volgende:
En toen was 1/3e van mijn haar weg en zitten er iniminilaagjes aan de voorkant. :o En dat terwijl ik echt meer dan 15 jaar lang heel erg lang haar heb gehad, zonder laagjes of wat dan ook. Toch best even wennen. :o
wennen is dat hè, zo'n stuk eraf.

Ik had ook altijd heel lang haar, begin maart was het ruim 60cm lang, en toen heb ik er 35cm af laten knippen, om te doneren. Ineens haar tot boven mn schouders. Het is niet zo kort geweest sinds de kleuterschool!

Maar het went snel, en groeit snel 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139538881
dat voelt dan zo raar met kammen. opeens schiet de kam door :P
1x kort geknipt, schouderlengte, ik kon er niet aan wennen dus ik laat het nu alweer jaren groeien
pi_139557217
Ik heb nu guhl anti-roos shampoo en ik was m'n haar nu op een lagere temperatuur dan dat ik deed.

Weg roos en jeuk *O*
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 4 mei 2014 @ 20:16:41 #18
244933 trovey
Nachtoele
pi_139559994
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu guhl anti-roos shampoo en ik was m'n haar nu op een lagere temperatuur dan dat ik deed.

Weg roos en jeuk *O*
Nog kouder en mijn hoofd bevriest in de koudere jaargetijden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139576665
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef trovey het volgende:

[..]

Nog kouder en mijn hoofd bevriest in de koudere jaargetijden. :+
Al dat haar ineens afgebroken door de lage temperatuur.
Staat ook zo slordig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:58:04 #20
244933 trovey
Nachtoele
pi_139579880
quote:
9s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Al dat haar ineens afgebroken door de lage temperatuur.
Staat ook zo slordig.
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139674063
Wat vinden jullie van dit kapsel?



Ik heb nu korter haar maar dat vind ik helemaal niet mooi. Ben van plan om het weer te laten groeien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:17:13 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139676057
Een hip kapsel voor meisjes in 1995.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:24:32 #23
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_139676469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:44 schreef Gewas het volgende:
Wat vinden jullie van dit kapsel?

[ afbeelding ]

Ik heb nu korter haar maar dat vind ik helemaal niet mooi. Ben van plan om het weer te laten groeien.
Laat alsjeblieft groeien!
Mannen met lang haar :Y ^O^
pi_139680384
weet iemand een nederlandse site waar je haarstokjes kan kopen? gewoon hele simpele zonder poespas.
pi_139688011
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Laat alsjeblieft groeien!
Mannen met lang haar :Y ^O^
:)

Tien jaar geleden had ik lang haar tot over mijn schouders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik nog een echte black metaller was. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2014 08:16:30 ]
pi_139701325
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef loecje het volgende:
weet iemand een nederlandse site waar je haarstokjes kan kopen? gewoon hele simpele zonder poespas.
Je kunt ook bij de claire's kijken, daar heb ik een paar gekocht en ook Bijou Brigitte heeft ze regelmatig tussen de spulletjes liggen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:05:45 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139705643
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Laat alsjeblieft groeien!
Mannen met lang haar :Y ^O^
Maar die middenscheiding zou ik laten varen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_139705825
Ben trouwens heel blij met andrelon shampoo en conditioner Natuurlijk Puur.
pi_139705886
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
Een hip kapsel voor meisjes in 1995.
:D

quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar die middenscheiding zou ik laten varen.
Huh, je moet toch ergens een scheiding hebben? :? In het midden lijkt me dan het beste.
pi_139706907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:15 schreef Gewas het volgende:

[..]

:D

[..]

Huh, je moet toch ergens een scheiding hebben? :? In het midden lijkt me dan het beste.
Nee hoor, je kunt ook alles naar achteren kammen. :+ Geen scheiding, opgelost, slotje.
pi_139706992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:50 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt ook alles naar achteren kammen. :+ Geen scheiding, opgelost, slotje.
Ik heb 1 keer mijn haar naar achteren gekamt en toen kreeg ik de opmerking dat het er vrouwelijk uitzag. :')
pi_139707753
Ok, heb de vorige topics doorgelezen... Waarom reageren hier bijna alleen maar vrouwen? :@
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:20:59 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139708112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer mijn haar naar achteren gekamt en toen kreeg ik de opmerking dat het er vrouwelijk uitzag. :')
Met een liter gel of zo? Gewoon een beetje nonchalant naar achter, dan valt het vast ook wel weer in een scheiding uiteindelijk maar niet zo straks als dit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 8 mei 2014 @ 19:24:13 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139708274








Niet zo strak in een scheiding en plat naar beneden :N
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_139709966
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet zo strak in een scheiding en plat naar beneden :N
Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik. :@

Moet eerst nog langs die vervelende grens dat het er vrouwelijk uitziet (zoals in de eerste foto). Maar ja.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:12:14 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139710893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik. :@

Moet eerst nog langs die vervelende grens dat het er vrouwelijk uitziet (zoals in de eerste foto). Maar ja.
geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.

Langharig mannelijk tuig ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139712748
het haar niet zo achter je oren scheelt denk ik al een hele hoop
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:01:31 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139713459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dit soort haar zal mij dus echt niet staan denk ik. :@

Moet eerst nog langs die vervelende grens dat het er vrouwelijk uitziet (zoals in de eerste foto). Maar ja.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Molo het volgende:

[..]

geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.

Langharig mannelijk tuig ^O^
Hierdoor ga je ook minder last van die grens hebben. Die grens valt veel meer op doordat het zo plat hangt. Als je het nonchalant doet met inderdaad een laagje hier en daar valt het echt heel anders
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_139718457
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:43 schreef Megara het volgende:

[..]

Je kunt ook bij de claire's kijken, daar heb ik een paar gekocht en ook Bijou Brigitte heeft ze regelmatig tussen de spulletjes liggen.
helemaal overheen gelezen.

die winkels hebben we hier (noorden) niet.
online kan ik bij claire's maar 1 setje haarstokjes vinden.
bij Bijou Brigitte online helemaal niets.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:34:18 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139720995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef loecje het volgende:

[..]

helemaal overheen gelezen.

die winkels hebben we hier (noorden) niet.
online kan ik bij claire's maar 1 setje haarstokjes vinden.
bij Bijou Brigitte online helemaal niets.
Brigitte zit wel in Meppel en Assen volgens mij, of zit je nog meer noord
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_139729944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Molo het volgende:

[..]

geen scheiding en niet autistisch alles achter je oren proppen. Laagjes erin laten knippen en beetje nonchalant los laten hangen.

Langharig mannelijk tuig ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef loecje het volgende:
het haar niet zo achter je oren scheelt denk ik al een hele hoop
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

Hierdoor ga je ook minder last van die grens hebben. Die grens valt veel meer op doordat het zo plat hangt. Als je het nonchalant doet met inderdaad een laagje hier en daar valt het echt heel anders
Dat lange haar gaat em toch niet worden. Mijn omgeving vind het een heel slecht plan (gezeur op Facebook).
  vrijdag 9 mei 2014 @ 06:22:09 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139729993
Je omgeving vindt het niks?? Who cares... het is jouw haar dude.
Maar goed, als je je dat zo aan trekt kun je misschien beter een degelijk mainstream kapseltje nemen tot je ballen het weer doen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:13:01 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_139730156
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_139732701
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 06:22 schreef Molo het volgende:
Je omgeving vindt het niks?? Who cares... het is jouw haar dude.
Maar goed, als je je dat zo aan trekt kun je misschien beter een degelijk mainstream kapseltje nemen tot je ballen het weer doen ^O^
Bitchy opmerking. o|O
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:53:01 #45
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_139733329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef loecje het volgende:

[..]

helemaal overheen gelezen.

die winkels hebben we hier (noorden) niet.
online kan ik bij claire's maar 1 setje haarstokjes vinden.
bij Bijou Brigitte online helemaal niets.
Winschoten zit er ook 1
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:52:27 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139750981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:26 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bitchy opmerking. o|O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:56:53 #47
244933 trovey
Nachtoele
pi_139751216
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 05:44 schreef Gewas het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat lange haar gaat em toch niet worden. Mijn omgeving vind het een heel slecht plan (gezeur op Facebook).
Daar moet je boven staan, komt wel als je ouder gaat worden ;) ....mag ik althans hopen dat het je op een gegeven moment geen ruk meer kan schelen wat "de omgeving" van je haar vindt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139769849
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:52 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bitchy vrouwen = opwindend. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Daar moet je boven staan, komt wel als je ouder gaat worden ;) ....mag ik althans hopen dat het je op een gegeven moment geen ruk meer kan schelen wat "de omgeving" van je haar vindt. :P
Je hebt gelijk. :)
pi_139779144
Nog 1 foto dan. Hoe ik er nu uitzie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 mei 2014 @ 01:42:43 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139814602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Gewas het volgende:
Nog 1 foto dan. Hoe ik er nu uitzie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als dat natte gel ofzo is, ditchen die hap, en die scheiding ook.
Gewoon als een goed vent betaamt uren aan je haar frutten zodat het nét lijkt alsof je zó je bed uit bent gestapt ;)
Klein beetje wax erin en gaaaaan, niet netjes gaan kammen ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_139818630
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef Molo het volgende:

[..]

als dat natte gel ofzo is, ditchen die hap, en die scheiding ook.
Gewoon als een goed vent betaamt uren aan je haar frutten zodat het nét lijkt alsof je zó je bed uit bent gestapt ;)
Klein beetje wax erin en gaaaaan, niet netjes gaan kammen ofzo
Jep, is natte gel. Heb op het moment geloof ik geen wax in huis. Hehe en ik ga echt niet uren mijn haar doen. :+

Heb je misschien voorbeelden wat je bedoelt? Ik heb echt geen gevoel voor trends/mode. oO<
pi_139866879
Ik wil al tijdje een nieuw herenkapsel, maar zit zonder inspiratie, dus kom hier ideeën opdoen. Heb zelf een vrij dik hoofd, dus opscheren aan de zijkant zit er niet in, want dan lijkt mijn hoofd nog dikker. Daarnaast heb ik niet echt super dik haar. Ik zoek eigenlijk een kapsel dat vrij makkelijk in model te brengen is en te houden. Ik heb het kapsel van McDreamy geprobeerd, of mijn kapper kan niet knippen, maar het lijkt mij niet om het zo in model te krijgen. Daarnaast begint mijn haar ook te krullen als het langer wordt.
poëtisch als Romeo, breng ik Jullie-het
pi_139874868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Brigitte zit wel in Meppel en Assen volgens mij, of zit je nog meer noord
ik zit nog wat noordelijker al zou assen nog wel mogelijk zijn.
maar om daar nu speciaal heen te gaan terwijl er op de site geen enkel haarstokje staat...

zou toch makkelijker moeten zijn om haarstokjes te vinden??
  maandag 12 mei 2014 @ 18:55:24 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_139874892
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:54 schreef loecje het volgende:

[..]

ik zit nog wat noordelijker al zou assen nog wel mogelijk zijn.
maar om daar nu speciaal heen te gaan terwijl er op de site geen enkel haarstokje staat...

zou toch makkelijker moeten zijn om haarstokjes te vinden??
zit er niks in Duitsland? Geen idee hoe ver je daar vanaf zit. Of gewoon Ebay/Etsy?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 12 mei 2014 @ 19:06:33 #55
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_139875301
Van nature heb ik krullend haar ( zie voorbeeld foto, dit ben ik niet! :) )

Maar mijn haren worden té lang. Dus de hoogste tijd om naar de kapper te gaan. Alleen waar vind ik een kapper die verstand heeft van krullend haar?
Immer gerade aus!
pi_139875360
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef Molo het volgende:

[..]

zit er niks in Duitsland? Geen idee hoe ver je daar vanaf zit. Of gewoon Ebay/Etsy?
ebay/etsy hebben genoeg leuke dingen.
maar dat is weer buiten de EU en ik heb op de een of andere manier altijd de pech dat er douane kosten overheen komen. zelfs als ik onder de 22euro zat, de geschatte waarde was hoger dus betaal maar :( durf ik nu niet meer, ik heb het geld niet voor al die onverwachte kosten.

ik had verwacht dat er ook wel nederlandse webshops zouden zijn...
misschien toch zelf maar aan de knutsel gaan.
pi_139875434
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef MiszSpace het volgende:
Van nature heb ik krullend haar ( zie voorbeeld foto, dit ben ik niet! :) ) [ afbeelding ]

Maar mijn haren worden té lang. Dus de hoogste tijd om naar de kapper te gaan. Alleen waar vind ik een kapper die verstand heeft van krullend haar?
welke regio?
  maandag 12 mei 2014 @ 19:09:59 #58
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_139875452
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef loecje het volgende:

[..]

welke regio?
Noord - Brabant!
Immer gerade aus!
pi_139877061
Hmhhh. Mijn haar is vervelend.

Vorig jaar was het gewoon nog helemaal glad, glanzend, niet snel vet enzo. Nu is het zo droog (overal), klitterig en ook weer zo snel vet.. Het is absoluut niet dood (ga om de 6/8 weken naar de kapper, gelijk met m'n vriend) maar gewoon mehh.

Daardoor heb ik ook nooit meer zin om m'n haar te doen dus doe ik het altijd maar in een staart/knot. En dan komen al die pluis haren er weer tussenuit piepen.

Verder gebruik ik nog steeds dezelfde producten als 1/2 jaar terug en ik verf het juist minder dan toen. Nu één keer in de 2 maand en toen elke maand.

[ Bericht 21% gewijzigd door Patoshik op 12-05-2014 19:57:08 ]
pi_139877341
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

Noord - Brabant!
Ik heb ook krullen / slag en ik heb goede ervaringen met Haarfijn in Breda ^O^
pi_139878908
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef loecje het volgende:

[..]

ebay/etsy hebben genoeg leuke dingen.
maar dat is weer buiten de EU en ik heb op de een of andere manier altijd de pech dat er douane kosten overheen komen. zelfs als ik onder de 22euro zat, de geschatte waarde was hoger dus betaal maar :( durf ik nu niet meer, ik heb het geld niet voor al die onverwachte kosten.

ik had verwacht dat er ook wel nederlandse webshops zouden zijn...
misschien toch zelf maar aan de knutsel gaan.

Haarstokjes zullen vast niet zo duur zijn op eBay?
  maandag 12 mei 2014 @ 20:23:59 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_139879104
Crazy-factory.com heeft betaalbare haarstokjes. Heb er zelf net ook weer een aantal besteld :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_139883214
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:12 schreef -moppie- het volgende:
Ben trouwens heel blij met andrelon shampoo en conditioner Natuurlijk Puur.
Heel persoonlijk.
Ik ben er verre van blij mee en ik krijg er een enorm droog gezicht van :')
Alles trekt en schilfert ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:41:18 #64
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_139883578
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:45 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik heb ook krullen / slag en ik heb goede ervaringen met Haarfijn in Breda ^O^
Thanks! Ik zal er binnenkort maar eens op onderzoek uit gaan!
Immer gerade aus!
pi_139884219


Inclusief het grijze colbert en witte overhemd.
pi_139885727
[
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:08 schreef Gewas het volgende:
Nog 1 foto dan. Hoe ik er nu uitzie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laten groeien bovenop, en tot 3cm boven je oren laten scheren of opknippen op de lengte zoals jij wil. Je haar moet meer air krijgen...niet zo plat gesmeerd :)

http://www.nsmbl.nl/wp-co(...)manners3-609x343.png

http://www.kapsalonjankle(...)apsels_2013_0015.jpg

http://www.firanet.nl/img/Herenkapsels-kort_C6AB/793669-1_mp.jpg

http://www.adversus.nl/be(...)mannenkapsels200.jpg

Zoals dit

je kan daar verschillende stylen mee maken, netjes met de kam en gel... of wat ruiger door gewoon met je handen wat gel erin te doen!
Kort en lang tegelijk...geen lange futloze haren achter je oren gepropt maar toch nog lekker bovenop met je handen door je haar kunnen gaan :)
pi_139888490
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Crazy-factory.com heeft betaalbare haarstokjes. Heb er zelf net ook weer een aantal besteld :)
dankje :D
pi_139889424
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

Thanks! Ik zal er binnenkort maar eens op onderzoek uit gaan!
Als je er echt heen zou gaan, kun je het beste vragen naar Heidi, de eigenaresse. Neemt uitgebreid de tijd, uiteraard een kopje koffie, goede tips en het is er ook altijd heel gezellig.

Sommige kappers knipten mijn haar helemaal recht, dus dat ze het tussen hun vingers nemen, recht trekken en knippen, terwijl mijn haar mooier valt als ze het 'uit de losse hand' knippen en de krul volgen zeg maar.
pi_139892567
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef loecje het volgende:

[..]

welke regio?
Ik zoek nog een bekwame krullenkapper in Utrecht, die geen 38 euro per knipbeurt kost. ;)
pi_139892662
Ik wil mijn haren gaan verven bij de kapper. Ik zou heel graag eens kastanjebruin willen. Ik heb van nature zwart haar en ik heb wel eens in het verleden mijn haren geverfd bij de kapper maar het verf pakte mijn haren niet op. Er was alleen een gloed te zien. Weet iemand waar ik een kapperszaak kan vinden die ervaring heeft met mijn soort haar?

Ik heb wel eens drogisterijverf gebruikt, gelukkig heeft het verf wel mijn haren gepakt alleen moest ik er wel een zware prijs voor betalen namelijk; gort droge haren ;(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:40:00 #71
244933 trovey
Nachtoele
pi_139892678
Lijkt me toch dan het dan eerst ontkleurd moet worden?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139894499
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef deadly_kiss het volgende:
[

[..]

laten groeien bovenop, en tot 3cm boven je oren laten scheren of opknippen op de lengte zoals jij wil. Je haar moet meer air krijgen...niet zo plat gesmeerd :)

http://www.nsmbl.nl/wp-co(...)manners3-609x343.png

http://www.kapsalonjankle(...)apsels_2013_0015.jpg

http://www.firanet.nl/img/Herenkapsels-kort_C6AB/793669-1_mp.jpg

http://www.adversus.nl/be(...)mannenkapsels200.jpg

Zoals dit

je kan daar verschillende stylen mee maken, netjes met de kam en gel... of wat ruiger door gewoon met je handen wat gel erin te doen!
Kort en lang tegelijk...geen lange futloze haren achter je oren gepropt maar toch nog lekker bovenop met je handen door je haar kunnen gaan :)
Thanks voor je bericht. :) Vind vooral die derde foto mooi. En dat ik mijn haar zo strak doe (plat) ben ik eigenlijk gewend geraakt. :P

Mijn kapster doet mijn haar altijd heel trendy na een knipbeurt maar zelf lukt me dat niet. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 06:18:06 ]
pi_139896600
Ik zou zeggen...probeer het eens! Als het toch niks is kan je bovenop gewoon weer kort laten knippen :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:58:24 #74
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_139940802
vandaag naar de kapper *O*

dit wordt het:

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_139995876
Ik ben vanaf vorige week groot voorstander van 'gewaagde kapsels'
10245587_10154123977865534_5532239623365055841_n.jpg

Vraag me alleen af wat ik met mijn haar kan doen als het weer aangroeit (tussen deze lengte en 3 cm ong). De tussenfase is iets waar ik nu alweer tegenop zie. Misschien houd ik het even mini-kort :)
Mon 'en!
pi_140002095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:14 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben vanaf vorige week groot voorstander van 'gewaagde kapsels'
[ afbeelding ]

Vraag me alleen af wat ik met mijn haar kan doen als het weer aangroeit (tussen deze lengte en 3 cm ong). De tussenfase is iets waar ik nu alweer tegenop zie. Misschien houd ik het even mini-kort :)
Wel heftig maar het staat je wel stoer. :)
pi_140033679
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef MiszSpace het volgende:
Van nature heb ik krullend haar ( zie voorbeeld foto, dit ben ik niet! :) ) [ afbeelding ]

Maar mijn haren worden té lang. Dus de hoogste tijd om naar de kapper te gaan. Alleen waar vind ik een kapper die verstand heeft van krullend haar?
Ik weet niet in welke regio zoekt maar er zit er één in Utrecht. Helaas gaat ze bijna met verlof, mooi kudt.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:13:54 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_140198137
Heeft iemand ervaring met haarproducten van Lanza en/of Sebastian? Ik heb uiteindelijk toch besloten mijn haar weer te bleken (het is nu wit/grijs en lichtelijk lila) :+ en dus moet ik het wel goed verzorgen :Y).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_141115004
Ik wil overstappen op milde haarproducten.

Ik gebruik nu alles van Gliss Kur, maar dat zit vol met troep. Eigenlijk zit bijna alles vol met troep, dus ik wil nu gewoon even de shampoo en conditioner van Neutral gaan proberen. Ben alleen bang dat de conditioner mijn haar niet goed ontknoopt.

Heeft iemand ervaring met de haarproducten van Neutral? :)
pi_141116116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met haarproducten van Lanza en/of Sebastian? Ik heb uiteindelijk toch besloten mijn haar weer te bleken (het is nu wit/grijs en lichtelijk lila) :+ en dus moet ik het wel goed verzorgen :Y).
Ik heb die Potion huhuhu weleens gebruikt, en dat vind ik echt heel fijn spul.
pi_141122941
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef xx_Yasmin_xx het volgende:
Ik wil overstappen op milde haarproducten.

Ik gebruik nu alles van Gliss Kur, maar dat zit vol met troep. Eigenlijk zit bijna alles vol met troep, dus ik wil nu gewoon even de shampoo en conditioner van Neutral gaan proberen. Ben alleen bang dat de conditioner mijn haar niet goed ontknoopt.

Heeft iemand ervaring met de haarproducten van Neutral? :)
ja, in de shampoo zitten sulfaten (ligt eraan wat je troep noemt maar voor mijn haar is dat troep)
de conditioner is voor mijn haar wel prima en vrij van siliconen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:11:29 #82
244933 trovey
Nachtoele
pi_141199142
Dat volumepoeder van het Kruidvat een gekocht een gebruikt. Nu had ik al flink wat volume van mezelf maar bovenop kon net iets meer.....poef,....meer volume, apart spul. :P Oppassen dat ik niet teveel gebruik anders heb ik teveel "big hair". :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141210267
Volumepoeder.. Wat?

Ik wist niet dat het bestond ..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141226089
Mag een man hier ook posten? :+
Heb eigenlijk een vraag over een bepaalde stijl van Matt Bomer.

Ik heb zelf ook wavy haar maar wat dikker dan de heer op de foto.
Heb al wat rond gezocht ervoor maar er stond dat je hiervoor het beste een water gebaseerde pomade kon gebruiken zoals bijv. Suavecito Firme/Strong Hold met gebruik van een wijde tand haarborstel maar als ik zelf op pomades zoek zie ik echt alleen maar zo iets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand ideeën?

Geen idee of mensen hier wat mee kunnen, zo niet mijn excuses
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:24:42 #85
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141235124
Vannacht werd ik dus wakker omdat ik aan mijn eigen hoofd zat te krabben, want het jeukte ontzettend. Nog steeds trouwens. :{

Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar ik heb het ook niet elke dag. Er komen ook schilfertjes vanaf, misschien roos? Ik heb dit nu af en aan een paar weken.

Overigens gebruik ik geen conditioner en sulfaatvrije rainforest shampoo van The Body Shop. Ik was het wel elke dag.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:38:56 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141235433
Zou eens kijken wat er gebeurt als je het minder vaak wast en/of conditioner gaat gebruiken. Misschien droogt je hoofdhuid wel gewoon teveel uit van de shampoo elke dag
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:42:36 #87
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141235520
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Zou eens kijken wat er gebeurt als je het minder vaak wast en/of conditioner gaat gebruiken. Misschien droogt je hoofdhuid wel gewoon teveel uit van de shampoo elke dag
Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet. :')

En van conditioner wordt mijn haar slap. Maar doet dat überhaupt iets voor je hoofdhuid dan? :?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:45:02 #88
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141235580
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet. :')

En van conditioner wordt mijn haar slap. Maar doet dat überhaupt iets voor je hoofdhuid dan? :?
Ik zou liever af en toe een haarmasker gebruiken dan een conditioner. Doe je dat wel?

Als ik elke dag mijn haar was wordt het ook sneller vet, nu ben ik iets afgekickt, al was ik het nog elke 2/3 dagen :'), maar dag 2/3 is nu iig geen dikke vetkuif.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:51:21 #89
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141235721
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou liever af en toe een haarmasker gebruiken dan een conditioner. Doe je dat wel?

Als ik elke dag mijn haar was wordt het ook sneller vet, nu ben ik iets afgekickt, al was ik het nog elke 2/3 dagen :'), maar dag 2/3 is nu iig geen dikke vetkuif.
Heel soms ja, maar ik heb het idee dat het masker weinig toevoegt. :') Mijn haar zelf is ook niet droog sinds ik het niet meer verf. Ben bijna helemaal 'natural'.

Ik waste eerst om de dag mijn haar, maar halverwege de dag dat ik niet waste werd het al slap. Ik dacht dat ik met sulfaatvrije shampoo wel elke dag kon wassen, maar helaas. ;(

Dan toch maar weer afkicken. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141236238
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar het is anders een dag lang hartstikke vet. :')
daar moet je even doorheen.
je hoofdhuid wordt droog door het wassen en gaat extra huidvet aanmaken.
wanneer je minder wast past je hoofdhuid zich daarop aan en gaat minder huidvet aanmaken.

ik weet niet hoe lang je haar is. maar als het lang genoeg is voor een paar leuke opsteek kapsels kan je dat gebruiken om het iets wat vettige haar te verbergen.
pi_141236610
quote:
Volumepoeder.. Wat?

Ik wist niet dat het bestond ..
Yep, dat bestaat en toch een portie handig joh, klein beetje op je handen even wrijven tot je het witte poeder niet meer ziet en door het haar heen met je handen/vingers...niets geen grote hoeveelheden stylingzooi in je haar (daar heb ik dus een hekel aan :') ). Enige wat ik daarnaast gebruik is af en toe de krullenspray van L'Oreal maar vaak genoeg spuit ik ook 's morgens alleen wat water met een spuitflesje in het haar en knijp dan de krullen er weer in. :P Wassen doe ik 1x (hooguit 2x per week maar dat is zelden)met shampoo en haarmasker/conditioner (in de haarlengte en punten), haar is droger geworden sinds het kleuren en zo blijft de kleur ook langer mooi. ^O^

[ Bericht 27% gewijzigd door trovey op 18-06-2014 11:41:57 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141236862
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:14 schreef Xios het volgende:
Ik ben kaal haha
Lekker makkelijk. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:24:15 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141238612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:13 schreef loecje het volgende:

[..]

daar moet je even doorheen.
je hoofdhuid wordt droog door het wassen en gaat extra huidvet aanmaken.
wanneer je minder wast past je hoofdhuid zich daarop aan en gaat minder huidvet aanmaken.

ik weet niet hoe lang je haar is. maar als het lang genoeg is voor een paar leuke opsteek kapsels kan je dat gebruiken om het iets wat vettige haar te verbergen.
Mijn haar is altijd al vrij vet geweest. Heb wel eens langere periodes zonder wassen geprobeerd en daar werd het nooit veel minder van. Dan moest ik op de 'wasdag' gewoon drie keer achter elkaar wassen voordat het schoon werd. De eerste keer pakte de shampoo dan nauwelijks. Gleed gewoon van mijn haar af. :')

Terug naar om de dag/twee dagen wassen dan maar. Zal uiteindelijk het beste zijn.

Mijn haar is schouderlengte en aardig gelaagd, dus opsteken wordt moeilijk. Ben ik ook totaal niet goed in overigens. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141239122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:58 schreef sararaats het volgende:
vandaag naar de kapper *O*

dit wordt het:

[ afbeelding ]
Geen foto van het resultaat? -O-
pi_141239326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:51 schreef MineraalWater het volgende:
Mag een man hier ook posten? :+
Heb eigenlijk een vraag over een bepaalde stijl van Matt Bomer.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook wavy haar maar wat dikker dan de heer op de foto.
Heb al wat rond gezocht ervoor maar er stond dat je hiervoor het beste een water gebaseerde pomade kon gebruiken zoals bijv. Suavecito Firme/Strong Hold met gebruik van een wijde tand haarborstel maar als ik zelf op pomades zoek zie ik echt alleen maar zo iets:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand ideeën?

Geen idee of mensen hier wat mee kunnen, zo niet mijn excuses
Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt. :{

https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shop
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:46:03 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141239340
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Mijn haar is altijd al vrij vet geweest. Heb wel eens langere periodes zonder wassen geprobeerd en daar werd het nooit veel minder van. Dan moest ik op de 'wasdag' gewoon drie keer achter elkaar wassen voordat het schoon werd. De eerste keer pakte de shampoo dan nauwelijks. Gleed gewoon van mijn haar af. :')

Terug naar om de dag/twee dagen wassen dan maar. Zal uiteindelijk het beste zijn.

Mijn haar is schouderlengte en aardig gelaagd, dus opsteken wordt moeilijk. Ben ik ook totaal niet goed in overigens. :P
Ik heb ook het geduld niet hoor om af te kicken naar één keer per week shampoo of zo. Ik ga echt niet een halve week met een vetkuif lopen :N

En nu nog was ik het soms wel elke dag, zeker met dit weer, maar over het algemeen 2/3 dagen en dat wil ook prima. Ik wil dan wel regelmatig een haarmasker, al vergeet ik het de laatste tijd nogal :') En ik doe ook wel vaker tijdens het douchen even kort masker of conditioner in de lengte. Hoe langer je haar, hoe meer het haar dat wel nodig heeft.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:47:35 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141239395
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt. :{

https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shop
Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeft :o
Mijn vriend zou het ook wel wat langer mogen, maar die heeft ook zoveel haar en nog redelijk steil ook, dat ik nog niet echt weet wat en of daar überhaupt iets bij past :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_141239439
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeft :o
Mijn vriend zou het ook wel wat langer mogen, maar die heeft ook zoveel haar en nog redelijk steil ook, dat ik nog niet echt weet wat en of daar überhaupt iets bij past :')
Anders wat uitdunnen met een uitdunschaar? Moest ik ook doen toen ik het nog wat korter had anders was het geen gezicht bovenop mijn hoofd, had dan een grote toef op het hoofd. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141240290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewoon een heel klein beetje gebruiken, beetje op je vingers en dat er doorheen kammen? Op de foto lijkt een flinke hoeveelheid te zijn gebruikt. :{

https://www.google.nl/sea(...)ater+pomade&tbm=shop
Ja anders maar gewoon eens bestellen en kijken of dat werkt. Bedankt :)
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vraag me af of zijn kapsel op dit kapsel gaat lijken als hij echt een dikke bos haar heeft :o
Mijn vriend zou het ook wel wat langer mogen, maar die heeft ook zoveel haar en nog redelijk steil ook, dat ik nog niet echt weet wat en of daar überhaupt iets bij past :')
Ja ik laat het ook altijd wat uitdunnen. Ik krijg hem vaak goed in model als ik de dag ervoor iets van gel/wax heb gebruikt maar dan ga je je weer douchen en dan is het weer weg.
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:39:23 #101
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141240901
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb ook het geduld niet hoor om af te kicken naar één keer per week shampoo of zo. Ik ga echt niet een halve week met een vetkuif lopen :N

En nu nog was ik het soms wel elke dag, zeker met dit weer, maar over het algemeen 2/3 dagen en dat wil ook prima. Ik wil dan wel regelmatig een haarmasker, al vergeet ik het de laatste tijd nogal :') En ik doe ook wel vaker tijdens het douchen even kort masker of conditioner in de lengte. Hoe langer je haar, hoe meer het haar dat wel nodig heeft.
Mijn haar is nu niet zo heel lang meer, dus dat scheelt. :D Schouderlengte met laagjes. Toen het langer was had ik inderdaad wel meer conditioner en maskers nodig. Maar nu werkt het alleen tegen (haar wordt zwaar en gaat hangen).
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141267609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 10:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Yep, dat bestaat en toch een portie handig joh, klein beetje op je handen even wrijven tot je het witte poeder niet meer ziet en door het haar heen met je handen/vingers...niets geen grote hoeveelheden stylingzooi in je haar (daar heb ik dus een hekel aan :') ). Enige wat ik daarnaast gebruik is af en toe de krullenspray van L'Oreal maar vaak genoeg spuit ik ook 's morgens alleen wat water met een spuitflesje in het haar en knijp dan de krullen er weer in. :P Wassen doe ik 1x (hooguit 2x per week maar dat is zelden)met shampoo en haarmasker/conditioner (in de haarlengte en punten), haar is droger geworden sinds het kleuren en zo blijft de kleur ook langer mooi. ^O^
Wordt het haar daar niet vet van?

Ineens is m'n haar echt superveel geworden :')
Fuuuuuuu hormonen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:01 #103
244933 trovey
Nachtoele
pi_141281433
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wordt het haar daar niet vet van?

Ineens is m'n haar echt superveel geworden :')
Fuuuuuuu hormonen?
Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week. :X :') Die gaat naar de Kringloop toe dus....de conditioner dan, niet mijn benen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141292969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, merk er niets van. Heb wel net een leave-in conditioner voor krullen afgevoerd die dat wel deed, erin doen en na 10 minuten hing het haar langs mijn hoofd...nog een poging gedaan om het op te maken als scheergel....was geen goed idee want ik kreeg meteen een allergische reactie de volgende dag....jeukende benen voor een week. :X :') Die gaat naar de Kringloop toe dus....de conditioner dan, niet mijn benen. :+
Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus :').

Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:37:38 #105
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141294771
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus :').

Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker. ;(
Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141295194
ik merk geen voordeel. ik gebruik het meer omdat het zonde is om de conditioner weg te gooien als deze niet bevalt.
  donderdag 19 juni 2014 @ 18:58:57 #107
244933 trovey
Nachtoele
pi_141295526
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Mijn vriend gebruikt dankzij mij geen scheergel meer, die gebruikt nu ook Inecto om zich te scheren. Elke keer als hij me een kus wil geven, krijg ik zo'n kokosnootwalm in mijn neus :').

Nieuw probeersel van de Big Bazaar, het Arganmasker. Ik gebruik het nu een week, maar ik ben er nog niet zo kapot van. Ik mis mijn oude masker. ;(
Whehehe. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:01:42 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_141295647
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
Geen idee maar ik gooi nooit wat weg.....als het voor het ene niet bevalt gebruik ik het op een andere manier. Te voedende (lees vette) gezichtcreme....ideaal als hand- en voetencreme. :') Zo een tijdje geleden een shampoo waarvan ik pijnlijke plekken op het hoofd kreeg getransformeerd tot vloeibare handzeep, komt het toch op. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:23:47 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141296634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:49 schreef loecje het volgende:
ik merk geen voordeel. ik gebruik het meer omdat het zonde is om de conditioner weg te gooien als deze niet bevalt.
Doe ik ook. Soms ook wel met shampoo :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_141298350
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?

Afspraak bij de dokter staat al.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:55:13 #111
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141352577
Heeft er iemand een mason Pearson haarborstel?
Ben er erg tevreden over,maar hoe maak je hem goed schoon?
  zondag 22 juni 2014 @ 19:11:43 #112
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_141417219
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 18:37 schreef Fera het volgende:

[..]

Conditioner om te scheren? Ik heb nog wel wat Inecto staan. Wat is daar het voordeel van?
Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.

Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 22 juni 2014 @ 19:26:37 #113
244933 trovey
Nachtoele
pi_141417975
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:55 schreef Brannagh het volgende:
mason Pearson haarborstel
Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen. :X :')
Van de fabrikant zelf.
http://www.masonpearson.com/main.html
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 22 juni 2014 @ 20:30:38 #114
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141421460
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.

Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
Ik heb het eens geprobeerd, maar ik merkte niet echt verschil. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:48:07 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_141422420
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?

Afspraak bij de dokter staat al.
Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.
Vettige lotion voor je haar.
pi_141425484
quote:
2s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Het is begonnen doordat ik het zonde vond om het weg te gooien, maar ik koop geen scheergel/schuim/whatever meer. Ik vind conditioner fijner scheren dan de gangbare scheerproducten.

Edit: Even terzijde, vorig jaar op werkweek had een klasgenoot het briljante idee om zijn baard af te scheren, maar niemand had scheerspul bij zich. Dus hij heeft zich geschoren met conditioner en daarna ingesmeerd met dagcreme, hij zei dat zijn gezicht nog nooit zo zacht is geweest. Dus misschien word je er ook zacht van.
Klopt, ik gebruik altijd conditioner of douche olie :)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:16:31 #117
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141428275
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:26 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik niet, gebruik al zelden een borstel (meestal een grove kam) maar was ook niet van plan om zoveel voor een borstel neer te tellen. :X :')
Van de fabrikant zelf.
http://www.masonpearson.com/main.html
Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.

Ja, die site ken ik, heb ook een gebruiksaanwijzing om schoon te maken, maar dat werkt eigenlijk niet... Dus ik dacht, probeer het hier even :D

Maar bedankt voor de moeite!
pi_141436065
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik denk dat je Elocon mee gaat krijgen.
Vettige lotion voor je haar.
Ben benieuwd !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 23 juni 2014 @ 12:03:16 #119
244933 trovey
Nachtoele
pi_141444794
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:16 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Amper nog gespleten haarpunten, zacht glanzend haar en het voelt heel fijn.

Ja, die site ken ik, heb ook een gebruiksaanwijzing om schoon te maken, maar dat werkt eigenlijk niet... Dus ik dacht, probeer het hier even :D

Maar bedankt voor de moeite!
Heb ik ook allemaal zonder zo'n borstel maar fijn dat jij er in ieder geval blij mee bent. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 13:18:07 #120
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141446969
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.

Misschien toch roos? :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:52:51 #121
244933 trovey
Nachtoele
pi_141448292
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.

Misschien toch roos? :{
Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfs :X ). Misschien toch eens vragen bij de apotheek of zij een shampoo hebben die geschikt is?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 15:32:07 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141451905
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Andere shampoo proberen? Ik merk dat er duidelijk verschil tussen zit, bij de ene shampoo gaat alles vlekkenloos terwijl ik bij een ander shampoo merk dat mijn hoofd toch duidelijk een reactie geeft (tot een heel heftige reactie zelfs :X ). Misschien toch eens vragen bij de apotheek of zij een shampoo hebben die geschikt is?
Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop. :X
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141452663
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik een exceemplek op m'n hoofdhuid heb.. Hoe gaan ze dat nou weer behandelen?

Afspraak bij de dokter staat al.
Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:13:08 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_141453410
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
Ik was mijn haar nu minder vaak, weer om de twee dagen ongeveer. Maar ik heb nog steeds verschrikkelijke jeuk aan mijn hoofd.

Misschien toch roos? :{
Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 23 juni 2014 @ 16:16:01 #125
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141453521
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent nog maar net begonnen toch? Zou het mog even aankijken
Maar het was zo raar. Het leek even rustig te worden en gisteren was de jeuk ineens weer heel erg. Branderig gevoel ook. Deed vanmorgen tijdens het douchen ook gewoon zeer. Alleen al van het water wat erop kwam. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141457503
heb je je shampoo ook veranderd? nieuwe bus gepakt? of iets anders veranderd behalve minder vaak douchen?
  maandag 23 juni 2014 @ 19:27:40 #127
244933 trovey
Nachtoele
pi_141460803
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Normaal gesproken kan ik alle soorten shampoos gebruiken zonder problemen. Ik geloof serieus niet dat ik een apotheekshampoo nodig heb. Ik wil dat ook wel zeker weten voordat ik zoiets duurs koop. :X
Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dicht :') ...bleek ik ook ineens allergisch voor een onderdeel van dat spul te zijn. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 20:01:57 #128
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141462971
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 19:27 schreef trovey het volgende:

[..]

Kan helaas zomaar veranderen, ik heb ooit, in in heel heel ver verleden, van de dermatoloog een smeerseltje gehad voor acne en ineens zaten mijn ogen dicht :') ...bleek ik ook ineens allergisch voor een onderdeel van dat spul te zijn. ;(
Dat is klote ... ;( Acné. Ook zoiets waar ik last van heb. :X

Maar ik heb m'n moeder even laten kijken naar m'n hoofd. Ze zag op een bepaalde plek een aantal plekjes zitten, ze omschreef het als ruwe huid met een beetje een roestbruine kleur. Ze wist niet wat het verder was, maar ze kon wel zien dat er aan gekrabd was. Verder zag m'n huid er goed uit. Dus nog maar even aankijken. Misschien gewoon wondjes die moeten genezen of zo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:03:40 #129
244933 trovey
Nachtoele
pi_141463045
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is klote ... ;( Acné. Ook zoiets waar ik last van heb. :X

Maar ik heb m'n moeder even laten kijken naar m'n hoofd. Ze zag op een bepaalde plek een aantal plekjes zitten, ze omschreef het als ruwe huid met een beetje een roestbruine kleur. Ze wist niet wat het verder was, maar ze kon wel zien dat er aan gekrabd was. Verder zag m'n huid er goed uit. Dus nog maar even aankijken. Misschien gewoon wondjes die moeten genezen of zo.
Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehad ;( dus ik weet hoe het voelt ), zit nu weer tegen de tijd aan dat ik het weer kan krijgen. :') Misschien toch even de huisarts naar laten kijken. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 20:08:06 #130
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141463255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Gelukkig lang geleden het acne verhaal achter me gelaten (maar ik heb het heel erg gehad ;( dus ik weet hoe het voelt ), zit nu weer tegen de tijd aan dat ik het weer kan krijgen. :') Misschien toch even de huisarts naar laten kijken. ;)
Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd. :) Aangezien de rest van m'n huid gewoon gezond is en ik ook geen schilfers oid heb.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:20:23 #131
244933 trovey
Nachtoele
pi_141463878
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Als het langer aanhoudt ga ik inderdaad even naar de huisarts. Maar ik geef het even een paar dagen de tijd. :) Aangezien de rest van m'n huid gewoon gezond is en ik ook geen schilfers oid heb.
Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 20:23:39 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141464026
Sorry, deze post valt me nu pas op! :@

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 18:13 schreef loecje het volgende:
heb je je shampoo ook veranderd? nieuwe bus gepakt? of iets anders veranderd behalve minder vaak douchen?
Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van. :@ Verder geen veranderingen.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:20 schreef trovey het volgende:

[..]

Paar dagen is dan ook geen probleem maar als je aan het einde van de week geen verbetering ziet (of beter gezegd je moeder geen verbetering ziet) zou ik even bellen om een afspraak te maken voor de week daarop.
Yes ma'am. :D Will do. Maar ook echt, want ik moet mezelf vaak naar de huisarts schoppen. Ik stel dat liever zo lang mogelijk uit altijd. _O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:24:37 #133
244933 trovey
Nachtoele
pi_141464065
quote:
6s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Sorry, deze post valt me nu pas op! :@

[..]

Ik heb heel vaak een andere shampoo, dus ik had niet het idee dat het daar aan lag. Nu heb ik sulfaatvrije shampoo van The Body Shop, van die Rainforest collectie. Maar die heb ik al eens eerder gehad en toen had ik ook nergens last van. :@ Verder geen veranderingen.

[..]

Yes ma'am. :D Will do. Maar ook echt, want ik moet mezelf vaak naar de huisarts schoppen. Ik stel dat liever zo lang mogelijk uit altijd. _O-
Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 20:26:05 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141464138
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Straks valt je hoofd eraf omdat je te lang hebt gewacht. ;(
Ben ik wel sneller klaar 's ochtends.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 23 juni 2014 @ 20:27:36 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_141464189
quote:
10s.gif Op maandag 23 juni 2014 20:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben ik wel sneller klaar 's ochtends.
Gewoon nog een paar maanden wachten dan. ^O^ :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141485067
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben daar een paar maanden geleden ook voor naar de huisarts geweest en ik kreeg er spul voor wat ik een week lang op mijn hoofd moest doen (2x per dag een paar druppels). De weken daarna leek het weg maar is nu weer teruggekomen. Misschien moet ik binnenkort dan toch weer even langs de huisarts om wat sterkers te halen.
Had de dokter een diagnose gesteld ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141485249
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Had de dokter een diagnose gesteld ?
Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.

Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.

(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2014 12:32:25 ]
pi_141485450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.

Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.

(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt :) )
Ah oke!
Heb zelf ook exceemplekken op m'n ellebogen, dus waarschijnlijk is het weer de tijd van het jaar
Eens in de zoveel tijd heb ik er last van, maar nog nooit op m'n hoofd gehad
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:21:11 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141500052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:32 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja, gewoon eczeemplekken op mijn hoofd.

Als je veel last hebt van die plekken kan je ook babyolie op je hoofdhuid smeren, even in laten trekken en dan gaan douchen, dan laat het zo los.

(dit was een tip van mijn kapper en werkt echt :) )
Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.
Minerale olie zoals babyolie blijft op je huid liggen en trekt er niet goed in. Je kunt bijv. olijfolie ofzo gebruiken, werkt prima hiervoor.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:53:01 #140
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141544893
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je dat met een andere soort olie, namelijk puur plantaardige olie, doet is het makkelijker uit te spoelen.
Minerale olie zoals babyolie blijft op je huid liggen en trekt er niet goed in. Je kunt bijv. olijfolie ofzo gebruiken, werkt prima hiervoor.
Heb je nog gelijk een masker te pakken ook.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:10 #141
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545014
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ah oke!
Heb zelf ook exceemplekken op m'n ellebogen, dus waarschijnlijk is het weer de tijd van het jaar
Eens in de zoveel tijd heb ik er last van, maar nog nooit op m'n hoofd gehad
Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:56:59 #142
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141545046
Psoriasis en eczeem ziet er wel heel anders uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:00 #143
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545086
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Valerie. het volgende:
Psoriasis en eczeem ziet er wel heel anders uit.
Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:58:56 #144
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141545110
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, oké. Was ook maar een wilde gok. Omdat het zomaar ineens was.
Psoriasis raak je toch juist niet kwijt :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:59:19 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141545124
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:58 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Psoriasis raak je toch juist niet kwijt :D
Dat zei ik toch ook niet?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141569006
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...

Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
pi_141569257
heb je het ook wanneer je alleen met water wast?
pi_141569446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:45 schreef loecje het volgende:
heb je het ook wanneer je alleen met water wast?
niet geprobeerd, kan het proberen maar denk niet dat ik het lang uit zal houden met hele vet haar...
pi_141569537
gewoon eens om te proberen.
dan weet je of de roos/schilfers komen door het wassen zelf(uitdrogen?) of toch door iets in de shampoo/conditioner die toch nog op de hoofdhuid terecht komt.
pi_141576034
Ik ga morgen naar de kapper en ga mijn haar laten knippen zoals Frank Rennicke:

  donderdag 26 juni 2014 @ 20:25:15 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141589390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...

Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.
Wat vervelend trouwens. En je hebt zulk mooi haar O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:26:14 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_141589427
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou het toch eens met je huisarts opnemen hoor. Misschien heb je gewoon een schommeltje ofzo op je huid.
Wat vervelend trouwens. En je hebt zulk mooi haar O+
Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:37:18 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141589894
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn O+.
Kut mobiele autocorrect :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 juni 2014 @ 20:39:56 #154
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_141589986
Toch liever een schommeltje dan een schimmel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_141637706
De kapster zei gister dat ik een half uur lang babyolie in mijn haar moet laten intrekken en dan de schilfers er uit kammen. Moet ik vandaag wel eerst een kam gaan kopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat het weer kort is, dat lange haar zag er echt niet meer uit.
pi_141639321
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Psoriasis misschien? Mijn ex had dat op een gegeven moment ook op zijn hoofd.
De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.
Ik heb nu roze shampoo meegekregen en moet daar twee keer per week m'n haar mee wassen.. Gedurende vier weken. Dus ik ben benieuwd.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141655077
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Een schommeltje op je huid, dat zou gek zijn O+.
GMTA :D

Ik heb Himaliya (oid) antiroos gekocht, is zonder SLS. Als dat niet werkt, dan toch maar. Ik merk dat al mijn huid een stuk droger is dan een jaar geleden, ik denk echt dat ik de familiehuid aan het krijgen ben
pi_141661205
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De dokter was er niet uit of het nu exceemplekken of psoriasis was. De behandeling was in ieder geval hetzelfde.
Ik heb nu roze shampoo meegekregen en moet daar twee keer per week m'n haar mee wassen.. Gedurende vier weken. Dus ik ben benieuwd.
Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hè :)
Heb het een paar keer voorgeschreven gekregen in de afgelopen jaren. Intussen gaat het al ruim een jaar goed met het hoofdhuidje.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_141693234
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Same here. Ook mijn huisarts wist niet of het psoriasis of eczeem was. Dat spul wat je hebt gekregen, heb ik ook gehad. Is echt felroze, hè :)
Heb het een paar keer voorgeschreven gekregen in de afgelopen jaren. Intussen gaat het al ruim een jaar goed met het hoofdhuidje.
Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.

Wanneer merkte jij dat de shampoo hielp?
Het is trouwens ketoconazol shampoo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141734557
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heb het nu twee keer gewassen, merk wel iets verbetering, maar het jeukt nog wel.

Wanneer merkte jij dat de shampoo hielp?
Het is trouwens ketoconazol shampoo.
That's the very one.
Het duurde eventjes. Geloof dat ik er na een week of 2 (met om de twee dagen wassen) volledig vanaf was. Liet het ook een paar minuten intrekken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_141800199
De haarstokjes van bijo brigitte die hier eerder werden aangeraden... wat een rommel. Ik had er 2 gekocht. De eerste brak direct bij het vastzetten. De 2e brak spontaan halverwege de dag.

Ik hou het wel bij de bamboe eetstokjes die ik een stukje heb ingekort. Minder mooi maar breekt tenminste niet bij het minste of geringste.
pi_141801597
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik had laatst gepost over roos/schilfers. En ikheb het een en ander geprobeerd maar niks werkt. De verbouwing is ook min of meer over...

Als ik klaar ben met douchen heb ik het gelijk en het is echt heel kut. Ik was het met een zeer milde shampoo, raak mn hoofdhuid amper aan, en spoel het dan goed uit, en dan wat conditioner maar niet bij mn hoofdhuid. Wat kan ik nog doen? Oliekuur?
Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zien :'). Vreselijk irritant en ik kom er maar niet vanaf :r
pi_141805828
quote:
3s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Natalie het volgende:

[..]

That's the very one.
Het duurde eventjes. Geloof dat ik er na een week of 2 (met om de twee dagen wassen) volledig vanaf was. Liet het ook een paar minuten intrekken.
Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.

Op de verpakking staat 3-5 minuten laten intrekken, dus dan doe ik maar een uitgebreide scrubbeurt, omdat snel douchen er toch niet in zit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 2 juli 2014 @ 08:55:40 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141806363
Ik heb nu de laatste dagen weer erge jeuk, vooral 's ochtends vroeg. Ik word gewoon wakker omdat ik mezelf aan het krabben ben. Terwijl het een tijdje minder leek te worden.

Toch maar naar de huisarts dus. :{
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_141807649
Ah, ik heb dat ook. Gebruik nu Tea Tree shampoo omdat er op stond dat ook voor je hoofdhuid was. :') Moet wel zeggen dat het werkt. Normaliter heb ik dezelfde dag alweer allemaal schilfers in m'n haar zitten en het jeukt als de pestpokke maar de laatste tijd heb ik er veel minder last van terwijl al mijn andere allergietjes juist opsteken met die lekkere weer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 10:11:14 ]
pi_141808789
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik heb ook al jaren lang roos, niet heel erg maar het is wel te zien :'). Vreselijk irritant en ik kom er maar niet vanaf :r
Het is echt irritant :') Ik heb jarenlang een vette huid gehad, en nu niet meer denk ik. Mijn huid is zo droog, mijn voeten vervellen spontaan (geen zon gezien dit jaar), dus ik denk dat het deels dat is
  woensdag 2 juli 2014 @ 12:06:29 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_141810675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:03 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het is echt irritant :') Ik heb jarenlang een vette huid gehad, en nu niet meer denk ik. Mijn huid is zo droog, mijn voeten vervellen spontaan (geen zon gezien dit jaar), dus ik denk dat het deels dat is
Droog of vet haar, roos ben ik nooit helemaal kwijt geraakt...andere de andere kant wel handig..heb ik toch ergens nog (een) roos aangezien ze het op mijn balkon niet doen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141817156
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:10:13 #169
244933 trovey
Nachtoele
pi_141817314
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn. :') Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141828108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het nu drie keer gebruikt van de verplichte 8 keer en merk kleine verbeteringen. Het jeukt nog steeds en al helemaal als ik aan het sporten (zweten en warm) ben.

Op de verpakking staat 3-5 minuten laten intrekken, dus dan doe ik maar een uitgebreide scrubbeurt, omdat snel douchen er toch niet in zit.
Hoop dat het snel echt goed aanslaat :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_141842471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn. :') Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur? :P
Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C." :') Lijkt me niet zo'n strak plan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141844660
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat vindt mijn gekleurde haar dan weer niet zo fijn. :') Iemand nog een tip voor een anti-roosshampoo die gekleurd haar niet aantast qua kleur? :P
Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:31:10 #173
365231 Fera
Fire & Blood
pi_141844769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu helemaal geen roos meer sinds ik anti-roosshampoo gebruik.
Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 3 juli 2014 @ 10:38:56 #174
244933 trovey
Nachtoele
pi_141844940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 07:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oh ja.. ik las iets over 'agressieve anti-roosshampoo en het ontkleuren van haar icm met vit C." :') Lijkt me niet zo'n strak plan.
Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik heb dus een anti-roos shampoo van Himalya gekocht (oid) bij de Tuinen, en die heeft geen SL(e)S, dus die leek me wel prettig!
Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141860107
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Welke gebruik je dan? Of maakt dat niets uit?
Had eerst head and shoulders, ook prima, maar ben positiever over guhl
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_141860149
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Daarom zoek ik nog steeds een anti-roosshamppo die mijn kleur met rust laat, wil me toch houden aan 1x per 3 maanden kleuren en niet vaker. ;)

[..]

Mmh, eens even nakijken dan of dat wat is, bedankt. ;)
Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleuren

Wel een grijze haar gevonden, maar wel raar grijs :') alleen in het midden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:40:15 #177
244933 trovey
Nachtoele
pi_141862122
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat ik m'n haar nog niet hoef te kleuren

Wel een grijze haar gevonden, maar wel raar grijs :') alleen in het midden.
Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagen ;) ....maar ik heb er nog geen zin in. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141965873
Hoi :W

Ik heb dik en pluizig haar waar ik echt niks mee kan.
Mijn zusje had de gouden tip....loreal mythic oil haarmasker. Dus ik een beetje van dat spul in mijn haar gesmeerd...en het werkt geweldig. Mijn haar zat 3 dagen perfect en het was heerlijk zacht.
En nu de vraag: weet iemand of dit in de winkels verkrijgbaar is? Op internet vind ik alleen webshops die het verkopen.
pi_141966137
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef angelatje het volgende:
Hoi :W

Ik heb dik en pluizig haar waar ik echt niks mee kan.
Mijn zusje had de gouden tip....loreal mythic oil haarmasker. Dus ik een beetje van dat spul in mijn haar gesmeerd...en het werkt geweldig. Mijn haar zat 3 dagen perfect en het was heerlijk zacht.
En nu de vraag: weet iemand of dit in de winkels verkrijgbaar is? Op internet vind ik alleen webshops die het verkopen.
Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:17:33 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_141967178
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:33 schreef angelatje het volgende:
loreal mythic oil haarmasker
Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141970057
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:42 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je kan misschien ook eens naar orofluido kijken, ik gebruik dat nu een half jaar, ik zweer erbij. Dankzij dit spul kan ik mijn haar lang houden (nu net boven mijn billen, dik en krullend) er hangt alleen wel best een pittig prijskaartje aan maar om te proberen heb je kleine verpakkingen.
Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?
pi_141970106
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo te lezen professioneel spul, grote kans dat je het bij kappers kunt vinden. ;)
Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welke ;)
pi_141971330
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ja idd grote kans....nu nog uitzoeken welke ;)
http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic Oil O+ Een van de weinige producten waar m'n haar blij van lijkt te worden, heb echt al zoveel merken geprobeerd, en ook huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals kokosolie, maar daar valt m'n haar van uit -O-
Heb toevallig ook Orofluido staan nu, shampoo en elixir, maar dat lijkt toch te zwaar voor m'n haar te zijn (fijn, pluizig haar). Ruikt wel heerlijk!
pi_141975543
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

http://lorealprofessionnel.nl/salon-locator daar heb je misschien wat aan, zo heb ik toen wel een kapper gevonden die het verkoopt. Mythic Oil O+ Een van de weinige producten waar m'n haar blij van lijkt te worden, heb echt al zoveel merken geprobeerd, en ook huis- tuin- en keukenmiddeltjes zoals kokosolie, maar daar valt m'n haar van uit -O-
Heb toevallig ook Orofluido staan nu, shampoo en elixir, maar dat lijkt toch te zwaar voor m'n haar te zijn (fijn, pluizig haar). Ruikt wel heerlijk!
Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectie :Y

quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef angelatje het volgende:

[..]

Goede tip!! Ga ik ook eens proberen. Waar is dat te koop?
http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhw
http://www.haarshop.nl/merken/orofluido

Het is bij de 1 soms goedkoper dan bij de ander, toevallig vorige week bij haarshop besteld :)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141996392
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mijn zusje met fijn haar vind het ook niets, ik zweer erbij, vriendinnetje met hetzelfde haar (iets kleinere krullen alleen) zweert er ook bij. Ik gebruik de hele collectie :Y

[..]

http://www.hairworldshop.(...)SOsb8CFfMgtAodx1gAhw
http://www.haarshop.nl/merken/orofluido

Het is bij de 1 soms goedkoper dan bij de ander, toevallig vorige week bij haarshop besteld :)
Heb zelf geen krullen, maar geloof best dat het heel goed werkt voor krullen, het elixir is voor mij wat te dik en zwaar maar denk met krullen juist fijn. Maar ik kan het gewoon gebruiken voor het geurtje, a little bit goes a long way :) En ik zie op je links dat ze ook glansspray hebben, dat misschien maar 'ns proberen! Heb nu alleen shampoo en elixir, zat in zo'n ¤10 pakket van Veronica O+ Hoe is dat haarmasker verder, bevalt dat een beetje?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:54:34 #186
244933 trovey
Nachtoele
pi_142049731
Over L'Oreal Professional gesproken. Ik was net bij "Mijn Tafel (een winkel die als een soort fysieke Marktplaats werkt, particulieren kunnen daar een tafel huren en hun spulletjes verkopen) en vond daar Solar Sublime haarspray (voor bescherming van je haar tegen de zon) en een haarmasker van dezelfde lijn, totaal 4 euro. Leuk om zo eens te proberen. *O* Verder nog twee verpakkingen van Garnier Olio haarverf in precies de correcte kleur (honingblond), totaal 3,00 euro. :D Alles is nieuw en ongebruikt, kan ik er van de zomer weer tegen voor 7 euro. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142075967
Mijn haar is nu net iets over m'n schouders. O+
pi_142128487
quote:
12s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ben nog niet erg grijs...alleen een paar plukjes op een nogal opvallende plek...ach anderen van mijn leeftijd zijn compleet grijs dus ik mag nog niet klagen ;) ....maar ik heb er nog geen zin in. }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder op
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_142128495
Mijn haar is nu weer tot aan mijn onderrug, terwijl ik echt regelmatig naar de kapper ga.
Dat is ongeveer om de 3 maanden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 10 juli 2014 @ 11:15:38 #190
244933 trovey
Nachtoele
pi_142131680
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als je blond bent dan valt het grijs worden ook minder op
Valt tegen hoor, ben middenblond. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142148209
Kent iemand nog een goed voedend haarmasker zonder siliconen?
Ben er namelijk achter gekomen dat m'n haarpunten droog aanvoelen door siliconen.
pi_142150749
kokosolie/vet
pi_142156098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:07 schreef loecje het volgende:
kokosolie/vet
Moet ik dat in m'n hele haar doen of alleen in de punten?
pi_142162197
Ik gebruik het alleen in de puntjes.
Er zijn ook mensen die het als haarmasker gebruiken voor het gehele haar. Dat moet een tijdje intrekken en daar heb ik het geduld niet voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 11-07-2014 11:13:27 ]
pi_142169533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Valt tegen hoor, ben middenblond. ;)
Ik moest dat opzoeken .. :D

Dat is wel bijna bruin overigens :o
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_142170540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:34 schreef loecje het volgende:
Ik gebruik het alleen in de puntjes.
Er zijn ook mensen die het als haarmasker gebruiken voor het gehele haar. Dat moet een tijdje intrekken en daar heb ik het geduld niet voor.
Hoeveel gebruik jij?
pi_142171417
weinig. net wat op de vingertoppen en dat verdelen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:45:35 #198
244933 trovey
Nachtoele
pi_142177435
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik moest dat opzoeken .. :D

Dat is wel bijna bruin overigens :o
Nee hoor, meer asblond. :P Moelijk te omschrijven maar in ieder geval geen kleur die ik leuk vind. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142257521
Ja hoi }:|

Ik heb vanavond mijn haar geverfd, en ben niet tevreden. Ik ben kennelijk plekjes vergeten en het lijkt wel of ik er 5 kleuren in heb gegooid. En aangezien ik 39 eken zwanger ben, en een beetje schappelijk op de foto's wil staan straks, wil ik het morgen bij de kapper over laten doen in ongeveer dezelfde kleur.
Maar kan dat eigenlijk, na zo'n korte tijd? Wordt dat dan mooi? Moeten ze het eerst ontkleuren dan? Ik heb het nu met een verf zonder ammonia geverfd (FAY), weet niet of dat wat uitmaakt.

(Ik ga uiteraard morgen de kappert bellen, maar mijn hormonen willen nu al weten of het goed komt :@ )
  zondag 13 juli 2014 @ 21:36:01 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142258505
Tuurliji komt dat goed, moeilijkste is denk ik nog een kapper vinden die op maandag open is ;)

En anders alvast kort en pittig rood maken voor als je straks bevallen bent :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142259716
Hier in Noorwegen doen ze niet aan maandag dicht gelukkig ;) Hopelijk zijn ze niet op vakantie - das een ander verhaal.

En kort is het niet, rood wel :D Lang, Tori Amos rood haar met krullen. Kan toch best, toch, ja? -O-
  zondag 13 juli 2014 @ 22:07:59 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_142260452
Oh Noorwegen, daar boeit het toch niet als je haar mislukt is :P

Nee hoor, grapje. Woon je daar? Klinkt heerlijk O+

Als het maar niet paarsig gothic/Gerda rood is is het prima :P

Zou er wel lekker een maskertje in doen om beetje te verzorgen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_142337045
Met een zwart kuifje.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_142338221
Is goed wonen ja!
En de kapper heeft me gefixed! Het is iets donkerder/bruiner dan ik had gehoopt, maar dan dekte het in elk geval de oranje plukken aan de voorkant _O-
En kuifjes komen niet in mijn vocabulaire voor zeg :N
pi_142338448
Mensen, kinders,

Ik heb haaruitval aan 1 kant van mijn voorhoofd.
Moet ik naar de huisarts.. :'( Iedereen zegt dat het meevalt, maar ik schrik hier van.. Of is dit normaal bij vrouwen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:48:25 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143950885
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, kinders,

Ik heb haaruitval aan 1 kant van mijn voorhoofd.
Moet ik naar de huisarts.. :'( Iedereen zegt dat het meevalt, maar ik schrik hier van.. Of is dit normaal bij vrouwen?
Wat heb je uiteindelijk gedaan? Kan me voorstellen dat je ervan schrok!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:52:38 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143951051
Normaal kom ik alleen in dit topic om te bitchen/klagen/vragen over mijn haar, :') dus nu eens iets positiefs.

Ik ben zo blij met mijn huidige shampoo + masker + olie! O+ Mijn haar knapt er echt van op. Het lijkt ook veel voller ofzo (ik heb nogal sluik haar).
Dit is mijn haar nu. Ok, beetje pluizig nog want het is aan de zijkant/achterkant nog aan het opdrogen van de douche en ik heb hele boel nieuwe haartjes dus die zijn springerig.

Sorry voor emopluk, mijn pony groeit uit dus ik gooi 'm opzij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door ChipsZak. op 29-08-2014 13:58:41 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_143951748
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:25 schreef Roomsnoes het volgende:


En kuifjes komen niet in mijn vocabulaire voor zeg :N
_O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_143951795
Ik heb mijn lange lokken gekortwiekt, het was eerst tot aan mijn navel, nu tot net over m'n schouders. En er zit zowaar een model in en het duurt niet 3 uur voordat het droog is :9

Ben nog wel aan het etteren met een soort huidaandoening op m'n hoofdhuid. Shampoo werkt niet afdoende, dus moet ik maar gaan zalven. Een vette bende :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:37:55 #210
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_143952623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal kom ik alleen in dit topic om te bitchen/klagen/vragen over mijn haar, :') dus nu eens iets positiefs.

Ik ben zo blij met mijn huidige shampoo + masker + olie! O+ Mijn haar knapt er echt van op. Het lijkt ook veel voller ofzo (ik heb nogal sluik haar).
Dit is mijn haar nu. Ok, beetje pluizig nog want het is aan de zijkant/achterkant nog aan het opdrogen van de douche en ik heb hele boel nieuwe haartjes dus die zijn springerig.

Sorry voor emopluk, mijn pony groeit uit dus ik gooi 'm opzij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschil!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:38:13 #211
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_143952633
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn lange lokken gekortwiekt, het was eerst tot aan mijn navel, nu tot net over m'n schouders. En er zit zowaar een model in en het duurt niet 3 uur voordat het droog is :9

Ben nog wel aan het etteren met een soort huidaandoening op m'n hoofdhuid. Shampoo werkt niet afdoende, dus moet ik maar gaan zalven. Een vette bende :{
omgpics. geen spijt?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_143952834
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef Valerie. het volgende:

[..]

omgpics. geen spijt?
Heb alleen een pic van hoe het was:


Ja op sommige momenten wel spijt, maar op een gegeven moment werd het ook vervelend lang. Het is nu meer in laagjes geknipt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:09:28 #213
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143953741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:37 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Wat een verschil!
Nog eentje om het af te leren O-).

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:11:21 #214
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_143953813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal kom ik alleen in dit topic om te bitchen/klagen/vragen over mijn haar, :') dus nu eens iets positiefs.

Ik ben zo blij met mijn huidige shampoo + masker + olie! O+ Mijn haar knapt er echt van op. Het lijkt ook veel voller ofzo (ik heb nogal sluik haar).
Dit is mijn haar nu. Ok, beetje pluizig nog want het is aan de zijkant/achterkant nog aan het opdrogen van de douche en ik heb hele boel nieuwe haartjes dus die zijn springerig.

Sorry voor emopluk, mijn pony groeit uit dus ik gooi 'm opzij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! En gave kleurr! Mag ik vragen wat voor shampoo?


Ohja ik had iets in dit topic over mythic oil gelezen. Heb het net binnengekregen en ben heeeeeeel benieuwd!!!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:16:52 #215
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143953993
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9



I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143954110
Heeft iemand hier ervaring met haarproducten van de lush voor droog/pluizend krullend haar? Ik wil daar voortaan graag mijn haar producten kopen aangezien dierproefvrij en zonder dierlijke ingriedienten maar het is wel wat prijzig helaas :+
pi_143954158
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow! O+
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:26:05 #218
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_143954261
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauwwwww!!!
pi_143956614
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, mooi! ^O^
Hoe knip jij het zelf, welke techniek zeg maar?
Ikzelf doe meestal hoofd (en haar) naar voren en haar in elkaar draaien, dan de onderste vier-vijf cm erafknippen, dan valt het daarna in laagjes, maar zo te zien heb jij geen laagjes dus ik ben best nieuwsgierig hoe jij het doet. :)

Ik heb trouwens een nieuwe ontdekking gedaan (zal voor velen van jullie niet "nieuw" zijn maar voor mij wel :P ): na het wassen, als het nog vochtig is, een paar druppels arganolie in de punten masseren. Ik was m'n haar altijd 's avonds en slaap dan met mijn haar in een dotje op mijn hoofd. De volgende morgen heb ik dan zachte golvende lokken O+
pi_143956867
Ermahgerd TAAAAAAAAART O+ O+

Bazenhaar!
Aids.
pi_143957697
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
omg ik ben zo jelly op jouw haar _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143957781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal kom ik alleen in dit topic om te bitchen/klagen/vragen over mijn haar, :') dus nu eens iets positiefs.

Ik ben zo blij met mijn huidige shampoo + masker + olie! O+ Mijn haar knapt er echt van op. Het lijkt ook veel voller ofzo (ik heb nogal sluik haar).
Dit is mijn haar nu. Ok, beetje pluizig nog want het is aan de zijkant/achterkant nog aan het opdrogen van de douche en ik heb hele boel nieuwe haartjes dus die zijn springerig.

Sorry voor emopluk, mijn pony groeit uit dus ik gooi 'm opzij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, Chips O+
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:25:12 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143958167
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:35 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Wow, mooi! ^O^
Hoe knip jij het zelf, welke techniek zeg maar?
Ikzelf doe meestal hoofd (en haar) naar voren en haar in elkaar draaien, dan de onderste vier-vijf cm erafknippen, dan valt het daarna in laagjes, maar zo te zien heb jij geen laagjes dus ik ben best nieuwsgierig hoe jij het doet. :)

Ik heb trouwens een nieuwe ontdekking gedaan (zal voor velen van jullie niet "nieuw" zijn maar voor mij wel :P ): na het wassen, als het nog vochtig is, een paar druppels arganolie in de punten masseren. Ik was m'n haar altijd 's avonds en slaap dan met mijn haar in een dotje op mijn hoofd. De volgende morgen heb ik dan zachte golvende lokken O+
Ik maak een middenscheiding, dan kijk ik omhoog, kam ik al mn haar aan 1 kant zo glad mogelijk en knip eraf wat ik vind dat eraf moet. Dan doe ik de andere kant net zo en bid tot het grote spaghettimonster dat beide kanten even lang zijn.

Dan deel ik een kleine pony af, kam die naar voren, knip hem op de gewenste lengte af. Vervolgens weer de middenscheiding kammen en de pony op de onderkant aan laten sluiten.

Meestal doe ik maar wat trouwens, met krullen zie je een kleine hap eruit niet :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143958338
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haar zelf geknipt en het valt weer fabulous *O*
de krullen schieten er in waar je bijstaat, zeg maar :9

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow jouw haar _O_ O+ Ik wil ook krullen
pi_143958720
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik maak een middenscheiding, dan kijk ik omhoog, kam ik al mn haar aan 1 kant zo glad mogelijk en knip eraf wat ik vind dat eraf moet. Dan doe ik de andere kant net zo en bid tot het grote spaghettimonster dat beide kanten even lang zijn.

Dan deel ik een kleine pony af, kam die naar voren, knip hem op de gewenste lengte af. Vervolgens weer de middenscheiding kammen en de pony op de onderkant aan laten sluiten.

Meestal doe ik maar wat trouwens, met krullen zie je een kleine hap eruit niet :P
Haha, ik doe ook meestal maar wat hoor, maar omdat ik wel golven heb maar geen krullen zoals jij zie je een hap eruit wel wat eerder. Maar goed, ik wil eigenlijk wat meer naar één lengte ipv laagjes, dan lijkt jouw manier me wel goed om het wat meer op één lengte te krijgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:26:51 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143961830
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:11 schreef purebliss het volgende:

[..]

Mooi! En gave kleurr! Mag ik vragen wat voor shampoo?

Ohja ik had iets in dit topic over mythic oil gelezen. Heb het net binnengekregen en ben heeeeeeel benieuwd!!!
Thanks!

Shampoo is deze omdat mijn haar nogal gebleekt is e.d. Maar Lanza is sowieso een perfect merk _O_ en hun andere shampoos zijn ook erg goed.
Masker + olie zijn ook van Lanza. :)
Het is niet goedkoop, maar na zoveel positieve reviews gelezen te hebben toch maar gedaan. Elke keer shampoo proberen die het uiteindelijk toch niet is, kost ook geld. Deze vind ik het geld echt waard, smeert ook snel uit dus toch maar beetje nodig :). Je kan ze ipv online ook bij sommige kappers kopen (heb ik tenminste wel gedaan). Belangrijkste zijn voor mij de shampoo èn na het drogen de olie, die is echt geweldig, :D.

Lijkt wel of ik aandelen heb.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:32:16 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_143961980
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:12 schreef alors het volgende:

[..]

Tof, Chips O+
Thanks, O+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:21:07 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143977589
Ik wil wel een dagje haren ruilen met chips O+ Lijkt me episch zacht, steil haar :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143981553
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met haarproducten van de lush voor droog/pluizend krullend haar? Ik wil daar voortaan graag mijn haar producten kopen aangezien dierproefvrij en zonder dierlijke ingriedienten maar het is wel wat prijzig helaas :+
Ik gebruik curly wurly, veganese en r&b en ze werken goed! En sinds kort helemaal verliefd op de nieuwe hair jelly! Dat is een superfijne gel die mn krullen bouncy maken.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:47:52 #230
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_143986816
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 09:24 schreef applemoose het volgende:

[..]

Ik gebruik curly wurly, veganese en r&b en ze werken goed! En sinds kort helemaal verliefd op de nieuwe hair jelly! Dat is een superfijne gel die mn krullen bouncy maken.
Kun je wat meer over dat curly wurly vertellen? Ben er heel benieuwd naar!!
pi_143987267
Het is een gekke shampoo. Allemaal stukjes cocos en het schuimt niet super. Maar mijn haar vind het erg prettig, ik heb hem oorspronkelijk gekozen vanwege de Als ipv sls maar gebruik hem nu al jaren. Bouncy, lekker ruikend maar je moet er wel even aan wennen.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:16:30 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_143987674
Curly wurly heb ik ook gebruikt. Fiijne shampoo maar die stukjes erin, huuuu!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_143988605
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef loecje het volgende:
De haarstokjes van bijo brigitte die hier eerder werden aangeraden... wat een rommel. Ik had er 2 gekocht. De eerste brak direct bij het vastzetten. De 2e brak spontaan halverwege de dag.

Ik hou het wel bij de bamboe eetstokjes die ik een stukje heb ingekort. Minder mooi maar breekt tenminste niet bij het minste of geringste.
zelf leuke stokjes maken is erg makkelijk hoor. Zo ben ik ook begonnen. Lidl heeft nu/pas geleden (?) Aziatische week gehad en toen verkochten ze ook leuk gekleurde eetstokjes voor erg weinig. Dat soort stokjes gebruik ik ook.

Op lengte maken, met een klein boortje een gaatje erin, paar leuke kralen op een kettelstift lijmen, kettelstift in het gat lijmen, nachtje laten drogen en je hebt een paar leuke stokjes.

Daarnaast kan je ook breinaalden gebruiken om metalen waterproof stokjes te maken.

Mijn favoriete stokjes zijn gemaakt van Knitpro symphonie breinaalden die ik op lengte heb gezaagd en daarna het zaageind weer mooi glanzend heb gemaakt met zo'n 4 zijdig nagelpolijst blok. Die naalden zijn een soort dymondwood dus nagenoeg onverwoestbaar.

Anywho, ik wil wel wat voor je maken tegen kostprijs en verzendkosten als je laat weten wat je mooi vindt? Ik heb er bergen materiaal voor in huis. Ben ook aan het experimenteren met houten vorken en hertengewei. En anders wil ik je ook best wat gerichte tips geven als je zelf wilt knutselen en laat weten wat voor soort stokjes je voorkeur hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_143988987
Ik vond Curly Wurly echt 10 keer niks. Eerst heel fijn, maar na een tijdje was mijn haar droger en pluiziger dan ooit
pi_143991211
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

zelf leuke stokjes maken is erg makkelijk hoor. Zo ben ik ook begonnen. Lidl heeft nu/pas geleden (?) Aziatische week gehad en toen verkochten ze ook leuk gekleurde eetstokjes voor erg weinig. Dat soort stokjes gebruik ik ook.

Op lengte maken, met een klein boortje een gaatje erin, paar leuke kralen op een kettelstift lijmen, kettelstift in het gat lijmen, nachtje laten drogen en je hebt een paar leuke stokjes.

Daarnaast kan je ook breinaalden gebruiken om metalen waterproof stokjes te maken.

Mijn favoriete stokjes zijn gemaakt van Knitpro symphonie breinaalden die ik op lengte heb gezaagd en daarna het zaageind weer mooi glanzend heb gemaakt met zo'n 4 zijdig nagelpolijst blok. Die naalden zijn een soort dymondwood dus nagenoeg onverwoestbaar.

Anywho, ik wil wel wat voor je maken tegen kostprijs en verzendkosten als je laat weten wat je mooi vindt? Ik heb er bergen materiaal voor in huis. Ben ook aan het experimenteren met houten vorken en hertengewei. En anders wil ik je ook best wat gerichte tips geven als je zelf wilt knutselen en laat weten wat voor soort stokjes je voorkeur hebben.
ik gebruik nu idd al een tijdje bamboe eetstokjes die ik heb ingekort tot haarstokjes. zonder tierelantijntjes eraan, daar hou ik sowieso al niet van.
breinaalden is ook een leuk idee :D

bij die lidl eetstokjes heb ik ook zitten kijken. ik zaag echter het achterste stuk eraf. zonde van dat mooie patroontje

[ Bericht 3% gewijzigd door loecje op 30-08-2014 16:46:32 ]
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:56:09 #236
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_143996034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 14:02 schreef applemoose het volgende:
Het is een gekke shampoo. Allemaal stukjes cocos en het schuimt niet super. Maar mijn haar vind het erg prettig, ik heb hem oorspronkelijk gekozen vanwege de Als ipv sls maar gebruik hem nu al jaren. Bouncy, lekker ruikend maar je moet er wel even aan wennen.
Lijkt me heel gek! Shampoo die niet schuimt. Haha. Kregen jullie er ook meer krullen van?
pi_143996762
Het krulde wel wat steviger ja.

Maar momenteel heb ik last van haaruitval veroorzaakt door de nuvaring en krult mn haar bijna niet en is het heel erg dun. Dus ik heb even een curly wurly pauze en gebruik New nu. Ook van Lush :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:36:04 #238
285174 Evienne
never odd or even
pi_144342411
Gister mijn haar voor het laatst met shampoo gewassen. Ik ga beginnen met natriumbicarbonaat.

Nu lees ik hier en daar dat ik mijn haar eerst een tijdje helemaal niet moet wassen? Uitspoelen mag wel? Hoe (lang) moet ik dit volhouden want mijn haar wordt nu al vettig. Het is nog net niet lang genoeg voor een staartje. En het is bepaald geen weer om een muts op te zetten. ;(
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 9 september 2014 @ 10:39:57 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_144342527
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 01:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil wel een dagje haren ruilen met chips O+ Lijkt me episch zacht, steil haar :D
Haha, :D. Dat steile is niet altijd even fijn, hoor :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_144589456
Ik heb sinds deze week mijn haar compleet anders gedaan en heb overal in mijn omgeving positieve reacties gehad ("in ieder geval niet meer zo'n Hitlerkapsel" :') )

Beetje zoals dit:



En dat het heel toevallig Wehrmacht soldaten zijn is puur toeval. Gaat om het idee.
  dinsdag 16 september 2014 @ 20:05:45 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_144597724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb sinds deze week mijn haar compleet anders gedaan en heb overal in mijn omgeving positieve reacties gehad ("in ieder geval niet meer zo'n Hitlerkapsel" :') )

Beetje zoals dit:

[ afbeelding ]

En dat het heel toevallig Wehrmacht soldaten zijn is puur toeval. Gaat om het idee.
Coupe windhoos?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_144610891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb sinds deze week mijn haar compleet anders gedaan en heb overal in mijn omgeving positieve reacties gehad ("in ieder geval niet meer zo'n Hitlerkapsel" :') )

Beetje zoals dit:

[ afbeelding ]

En dat het heel toevallig Wehrmacht soldaten zijn is puur toeval. Gaat om het idee.
:') haha
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_144611135
Is het wassen van het haar met natuurlijke zeep een aanrader?
pi_144611184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Kan me voorstellen dat je ervan schrok!
Heb t zo gelaten.. ik let er op bij anderen en zie t eigk bij veel vrouwen > 30 jr. Ik overdrijf toch blijkbaar. Ik accepteer mn ouder worden maar gwn. :)
pi_144626353
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Coupe windhoos?
Mijn haar zit nu een beetje zoals die man rechtsboven op de foto. Alleen is die pluk op mijn voorhoofd nog iets korter (dus nu laat ik het wat langer groeien).

quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:') haha
Toch nog iemand aan het lachen gemaakt. >:O
pi_144626481
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Gewas het volgende:

[..]

Mijn haar zit nu een beetje zoals die man rechtsboven op de foto. Alleen is die pluk op mijn voorhoofd nog iets korter (dus nu laat ik het wat langer groeien).

[..]

Toch nog iemand aan het lachen gemaakt. >:O
Ik vond het bruggetje wel mooi: van hitlerkapsel naar Wehrmachtsoldaat
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:57:41 #247
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_144889038
Ik heb het gedaan! Van haar tot mijn onderrug naar een lange bob. Heeeeeel erg wennen maar zo fijn licht!
  donderdag 25 september 2014 @ 14:13:36 #248
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144891480
Before and after pics?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144909532
:W
Naar aanleiding van mijn topic:
LIF / Mannelijke FOK!kers met lang haar
pi_144916528
Hoe kan ik mijn geblondeerd met middenbruin haarkleur wat donkerder laten maken? Veelzijdig met head & shoulders wassen?
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:32:48 #251
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144916730
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef robin007bond het volgende:
:W
Naar aanleiding van mijn topic:
LIF / Mannelijke FOK!kers met lang haar
Er komen hier wel eens mannen, en juist vaak mannen die het dus inderdaad iets langer willen. Maar niet superlang.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144919120
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:32 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Er komen hier wel eens mannen, en juist vaak mannen die het dus inderdaad iets langer willen. Maar niet superlang.
Helder. :)
pi_145047216
Vraagje aan de krullenmensjes: wat voor gel gebruiken jullie? Zonder siliconen naturlich :)
pi_145151376
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:38:57 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_145156044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:21 schreef koekii het volgende:
Hoe kan ik mijn geblondeerd met middenbruin haarkleur wat donkerder laten maken? Veelzijdig met head & shoulders wassen?
Head & Shoulders zou ik alleen proberen als je het lichter wil, niet als je het donkerder wil.
Wil je het geblondeerde donkerder hebben?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_145369881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:21 schreef koekii het volgende:
Hoe kan ik mijn geblondeerd met middenbruin haarkleur wat donkerder laten maken? Veelzijdig met head & shoulders wassen?
Je kan het altijd proberen, maar bij mij heeft head & shoulders nooit echt wat uigehaald
Waarom geen nieuw pakje verf?
hoi
pi_145388055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Head & Shoulders zou ik alleen proberen als je het lichter wil, niet als je het donkerder wil.
Wil je het geblondeerde donkerder hebben?
Ja! Ik moet maar denk ik naar de kapper gaan ;(
pi_145388076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:51 schreef hoiallesgoed het volgende:

[..]

Je kan het altijd proberen, maar bij mij heeft head & shoulders nooit echt wat uigehaald
Waarom geen nieuw pakje verf?
Gaat dat niet vlekken met mijn haar? Dat je alsnog 't blondering in mijn haar ziet?
pi_145394805
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 10:37 schreef koekii het volgende:
[..]
Gaat dat niet vlekken met mijn haar? Dat je alsnog 't blondering in mijn haar ziet?
Lijkt me niet. Je verft gewoon over je oude haarverf heen, het kan niet met elkaar mengen of iets dergelijks.

Wel kan het natuurlijk verkeerd uitpakken, dus als je het zelf niet aandurft kapper inderdaad
hoi
pi_145732186
Chipszak, hoe heb jij je haar zo'n mooie kleur gekregen? Zelf gefabriceerd of kapper? Na een jaar door de kapper laten doen, dacht ik gisteravond zelf even een koele blonde kleur in mn haar te knallen. Helaas is dat toch behoorlijk warm van kleur geworden (lees geel/oranje... :s) ) Ik heb van mezelf al een strawberryblonde achtige kleur, dus daar zal t mee te maken hebben gehad.

Anyway, vanavond maar een wasbeurt met flink veel blondeshampoo... :o
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:25:41 #261
123170 alors
zlata1234
pi_145733281
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:54 schreef Ooi86 het volgende:
Chipszak, hoe heb jij je haar zo'n mooie kleur gekregen? Zelf gefabriceerd of kapper? Na een jaar door de kapper laten doen, dacht ik gisteravond zelf even een koele blonde kleur in mn haar te knallen. Helaas is dat toch behoorlijk warm van kleur geworden (lees geel/oranje... :s) ) Ik heb van mezelf al een strawberryblonde achtige kleur, dus daar zal t mee te maken hebben gehad.

Anyway, vanavond maar een wasbeurt met flink veel blondeshampoo... :o
Zilvershampoo helpt enigszins.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 20 oktober 2014 @ 20:51:15 #262
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_145750005
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:54 schreef Ooi86 het volgende:
Chipszak, hoe heb jij je haar zo'n mooie kleur gekregen? Zelf gefabriceerd of kapper? Na een jaar door de kapper laten doen, dacht ik gisteravond zelf even een koele blonde kleur in mn haar te knallen. Helaas is dat toch behoorlijk warm van kleur geworden (lees geel/oranje... :s) ) Ik heb van mezelf al een strawberryblonde achtige kleur, dus daar zal t mee te maken hebben gehad.

Anyway, vanavond maar een wasbeurt met flink veel blondeshampoo... :o
Deels kapper, deels zelf. Mijn kapper heeft het geblondeerd (waardoor het standaard geel wordt) en vervolgens paarse kleuring eroverheen gedaan (dat haalt geel eruit en zorgt voor dat witte). Ik houd het zelf bij met zilvershampoo van Fudge (echt een miljoen keer beter dan dat spul uit de Etos/Kruidvat). Ik laat het dan 3 kwartier tot een uur zitten, :D >:O . Maar ik vind een lichte paarse/lila gloed niet erg.
Uitgroei laat ik m'n kapper weer bijblonderen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_145767399
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:25 schreef alors het volgende:

[..]

Zilvershampoo helpt enigszins.
Ja, van dattum.
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Deels kapper, deels zelf. Mijn kapper heeft het geblondeerd (waardoor het standaard geel wordt) en vervolgens paarse kleuring eroverheen gedaan (dat haalt geel eruit en zorgt voor dat witte). Ik houd het zelf bij met zilvershampoo van Fudge (echt een miljoen keer beter dan dat spul uit de Etos/Kruidvat). Ik laat het dan 3 kwartier tot een uur zitten, :D >:O . Maar ik vind een lichte paarse/lila gloed niet erg.
Uitgroei laat ik m'n kapper weer bijblonderen.
Ah, okee. En die paarse kleuring, is dat uitwasbaar? Ik laat mn haar nu even met rust en ga lekker veel wassen met veel paarse shampoo en dan over een paar weken zie ik t wel weer. Ik heb nu wel nog een zilvershampoo besteld van lanza dus ik ben benieuwd :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:34:55 #264
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_145767786
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:18 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, van dattum.

[..]

Ah, okee. En die paarse kleuring, is dat uitwasbaar? Ik laat mn haar nu even met rust en ga lekker veel wassen met veel paarse shampoo en dan over een paar weken zie ik t wel weer. Ik heb nu wel nog een zilvershampoo besteld van lanza dus ik ben benieuwd :)
Die paarse kleuring die de kapper erin deedt, gaat er vrij snel uit, ja. Daarom moet je het ook zelf bijhouden. Maar 't is niet alsof je een licht paarse gloed van die kleuring van de kapper krijgt. Dat zorgt echt gewoon voor wit haar :P
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_145776887
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die paarse kleuring die de kapper erin deedt, gaat er vrij snel uit, ja. Daarom moet je het ook zelf bijhouden. Maar 't is niet alsof je een licht paarse gloed van die kleuring van de kapper krijgt. Dat zorgt echt gewoon voor wit haar :P
Nee precies, dat is waarschijnlijk een soort toner. Maar ik ga wel weer verder zelf klooien :) Komt wel goed.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:23:23 #266
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_145788863
Iemand nog tips voor pluizig haar? Het weer werkt ook niet mee :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:08:38 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_145791799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Danielle83 het volgende:
Iemand nog tips voor pluizig haar? Het weer werkt ook niet mee :(
Keratine healing oil? Verder weet ik 't ook niet, heb er namelijk zelf ook al-tijd last van. Dit is het enige dat het wel weet te temmen. Helaas wel prijzig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:32:47 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_145793795
Voor haar met krul of slag werkt dit spul briljant tegen pluis vind ik.
L'oreal Spiral Splendour. Was eerst in andere (bruine statube) verpakking te koop, toen jarenlang niet maar nu sinds kort in nieuwe verpakking weer op de markt.
Ik hou ervan O+


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_145813610
Maandag begonnen met mijn haar enkel wassen met conditioner. Na een half jaar in een heet land te zijn geweest, is mijn lange fijne haar compleet uitgedroogd. Ik ben wel te spreken over hoe mijn punten er nu uitzien, ik ben totaal niet te spreken over de bovenkant. Het ziet er gewoon ranzig uit en ik kan niks met mijn haar. Het is een beetje alsof ik pomade in de bovenkant heb gesmeerd. Het ruikt gewoon lekker, alleen kan ik er niets mee. En ik heb nu eenmaal geen lang haar om het elke dag in een staartje te dragen, dan kan ik het net zo goed kortwieken. Ik word er een beetje chagrijnig van. :') Hoe lang duurt deze fase? Word de bovenkant ooit zoals het was met shampoo? Of blijft deze 'breng in model en zo blijft het de hele dag zitten'-onbeweeglijke ranzigheid zo?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 13:32:13 #270
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_145814246
Heb je nou lang of kort haar :+

Ik zou minimaal twee weken rekenen om verandering te zien, en dan zal het nog niet fantastisch zijn. Imo werkt co-only wat beter met krullend haar. Ik heb lang, redelijk fijn maar veel haar en zonder shampoo leven lukt mij echt niet.

Ik maak liever gebruik van haarmaskers (potjes, olijfolie etc) en shampoo dan een maand lang met vunzig haar te moeten leven.

Je hebt trouwens ook pH-neutrale shampoos, is niet zo agressief maar ruikt na het wassen naar niets.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_146217681
Ik heb lang haar. :D Mijn haar is ook fijn, maar heel veel. Het is op sommige plekken krullend en sommige plekken slag. Ik ben nu 1,5 week verder en het is al een stuk beter. Mijn punten zijn sowieso weer helemaal gelukkig. Verder zit het nu één dag echt goed en de volgende dag moet het echt vast, want dan is het gewoon vet. Ik blijf het nog even proberen, mocht dit niet bijtrekken, dan ga ik over op een pH-neutrale shampoo.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_146218035
Weet iemand online nog een goed adresje voor rode haarverf?
In de winkel kan ik het niet roder vinden dan dit:



En het mag wel ietsje extremer.
pi_146476914
Iemand wilde mijn haar in een knot doen. Na wat tegenzin toch maar laten doen.

Wat blijkt, het staat echt heel erg tof. Tegenwoordig zie ik er ook steeds meer hipsters mee lopen lijkt het.
pi_146527079
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand online nog een goed adresje voor rode haarverf?
In de winkel kan ik het niet roder vinden dan dit:

[ afbeelding ]

En het mag wel ietsje extremer.
Kun je niet beter naar een kapperszaak daarvoor gaan? Die kunnen je wellicht daarover goed adviseren.
pi_146527145
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kun je niet beter naar een kapperszaak daarvoor gaan? Die kunnen je wellicht daarover goed adviseren.
Dat heb ik jaren gedaan maar dat is al helemaal niet goed bevallen.
Misschien ligt het aan de kapperszaken in de dorpjes hier maar ze vinden wat ik nu heb al extreem terwijl ik het dus roder wil.
Verder reizen is een optie maar vroeg me gewoon af of iemand goede ervaringen had met zelf kleuren.
pi_146527200
http://www.beeunique.co.uk/

Hier verkopen ze wel extremere kleuren, maar niet alles blijft even goed zitten (veel onderhoud dan) ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_146527297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:15 schreef VixenFromHell het volgende:
http://www.beeunique.co.uk/

Hier verkopen ze wel extremere kleuren, maar niet alles blijft even goed zitten (veel onderhoud dan) ;)
Thanks!
En ja onderhoud blijf je altijd wel hebben met die extreme kleuren volgens mij.
pi_146527372
Ik heb iig wel goede ervaring met Special Effects :Y sommige kleuren zijn nu wel uitverkocht, maar ze krijgen als het goed is binnenkort weer nieuwe voorraad :)
Overal staan ook reviews bij en ze hebben een mooie gallery vol voorbeelden :D

Directions is overigens op ebay te vinden voor ongeveer 6 euro per potje, dat is wel lekker goedkoop. Ook wel goed meestal, maar het verschilt ook gewoon per kleur hoe goed (en mooi) ze blijven zitten.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_146528494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik jaren gedaan maar dat is al helemaal niet goed bevallen.
Misschien ligt het aan de kapperszaken in de dorpjes hier maar ze vinden wat ik nu heb al extreem terwijl ik het dus roder wil.
Verder reizen is een optie maar vroeg me gewoon af of iemand goede ervaringen had met zelf kleuren.
Helder. Jammer van de slechte ervaringen bij jou op het dorp!
pi_146819430
Hallo haar experts, haarn00b hier :W.

Mijn kapper raad mij aan om eens shampoo en conditioner zonder sulfaten te proberen. Ze kwam zelf aanzetten met 2 vrij kleine flesjes, die 25 euro per stuk moesten gaan kosten :o

Hebben jullie misschien tips die wat budgetvriendelijker zijn?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 19 november 2014 @ 20:21:05 #281
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_146820027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo haar experts, haarn00b hier :W.

Mijn kapper raad mij aan om eens shampoo en conditioner zonder sulfaten te proberen. Ze kwam zelf aanzetten met 2 vrij kleine flesjes, die 25 euro per stuk moesten gaan kosten :o

Hebben jullie misschien tips die wat budgetvriendelijker zijn?
Toevallig een artikel wat ik net tegen kom. Misschien heb je er wat aan.
pi_146820412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:21 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Toevallig een artikel wat ik net tegen kom. Misschien heb je er wat aan.
Zeker!

Bedankt voor de link!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146827076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo haar experts, haarn00b hier :W.

Mijn kapper raad mij aan om eens shampoo en conditioner zonder sulfaten te proberen. Ze kwam zelf aanzetten met 2 vrij kleine flesjes, die 25 euro per stuk moesten gaan kosten :o

Hebben jullie misschien tips die wat budgetvriendelijker zijn?
Er is steeds meer gelukkig, ook voor normale prijzen. Rainforest van de bodyshop is iig zonder SL(E)S, weet niet of het compleet sulfaat vrij is. Google er eens op, eventueel ook op curly girl method (krullen of niet, die gebruik iig geen SLS), en je vindt een hele hoop denk ik. :)
  donderdag 20 november 2014 @ 02:21:26 #284
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_146832124
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo haar experts, haarn00b hier :W.

Mijn kapper raad mij aan om eens shampoo en conditioner zonder sulfaten te proberen. Ze kwam zelf aanzetten met 2 vrij kleine flesjes, die 25 euro per stuk moesten gaan kosten :o

Hebben jullie misschien tips die wat budgetvriendelijker zijn?
Geen shampoo of conditioner meer gebruiken. Mijn haar is nooit schoner en gezonder geweest als nu. Er is een kleine overgangsperiode waarin je haar redelijk vettig wordt, maar daarna hoef je nooit meer een fles shampoo of conditioner aan te raken. Heel af en toe een druppel of twee arganolie er doorheen, maar dat is omdat de wax(siliconenvrij) het soms dof maakt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_146832192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Er is steeds meer gelukkig, ook voor normale prijzen. Rainforest van de bodyshop is iig zonder SL(E)S, weet niet of het compleet sulfaat vrij is. Google er eens op, eventueel ook op curly girl method (krullen of niet, die gebruik iig geen SLS), en je vindt een hele hoop denk ik. :)
Als ik Google krijg ik acuut een paniekaanval van de elkaar tegensprekende commerciële meuk die ik tegenkom. Fok is juist zo fijn voor de gebruikerservaringen :Y. Mn omdat hier ook echt mensen lijken te zitten die de materie echt interessant vinden. Voor mij geldt dat totaal niet... na drie regels ga ik al eeerrrrnstig :O

:D

quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:21 schreef Drinky het volgende:

[..]

Geen shampoo of conditioner meer gebruiken. Mijn haar is nooit schoner en gezonder geweest als nu. Er is een kleine overgangsperiode waarin je haar redelijk vettig wordt, maar daarna hoef je nooit meer een fles shampoo of conditioner aan te raken. Heel af en toe een druppel of twee arganolie er doorheen, maar dat is omdat de wax(siliconenvrij) het soms dof maakt.
Dat is voor mij geen optie ivm de grote hoeveelheid styling die mijn haar toch wel nodig heeft om niet op een Jeti te lijken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146833250
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo haar experts, haarn00b hier :W.

Mijn kapper raad mij aan om eens shampoo en conditioner zonder sulfaten te proberen. Ze kwam zelf aanzetten met 2 vrij kleine flesjes, die 25 euro per stuk moesten gaan kosten :o

Hebben jullie misschien tips die wat budgetvriendelijker zijn?
DrOrganic O+
De tuinen heeft iets voor elk budget :)
pi_146833273
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik Google krijg ik acuut een paniekaanval van de elkaar tegensprekende commerciële meuk die ik tegenkom. Fok is juist zo fijn voor de gebruikerservaringen :Y. Mn omdat hier ook echt mensen lijken te zitten die de materie echt interessant vinden. Voor mij geldt dat totaal niet... na drie regels ga ik al eeerrrrnstig :O

:D

[..]

Dat is voor mij geen optie ivm de grote hoeveelheid styling die mijn haar toch wel nodig heeft om niet op een Jeti te lijken...
Het is nutteloos je shampoo en conditioner sls vrij te houden als je daarna wel gel/schuim met siliconen gebruikt :) Alles moet dan siliconen vrij.
pi_146833608
Zal ik ook eens even induiken dan!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 20 november 2014 @ 09:23:58 #289
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_146833943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal ik ook eens even induiken dan!
Heb je krullen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 20 november 2014 @ 10:07:23 #290
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_146834747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik Google krijg ik acuut een paniekaanval van de elkaar tegensprekende commerciële meuk die ik tegenkom. Fok is juist zo fijn voor de gebruikerservaringen :Y. Mn omdat hier ook echt mensen lijken te zitten die de materie echt interessant vinden. Voor mij geldt dat totaal niet... na drie regels ga ik al eeerrrrnstig :O

:D

[..]

Dat is voor mij geen optie ivm de grote hoeveelheid styling die mijn haar toch wel nodig heeft om niet op een Jeti te lijken...
Als jij de goede shampoo/wasmethode gevonden hebt zal ook je styling-gebruik afnemen.

Ik leek altijd op whitney houston in de eighties :') Tegenwoordig heb ik aan 4 druppels olie genoeg om de boel in bedwang te houden :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_146852429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 02:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik Google krijg ik acuut een paniekaanval van de elkaar tegensprekende commerciële meuk die ik tegenkom. Fok is juist zo fijn voor de gebruikerservaringen :Y. Mn omdat hier ook echt mensen lijken te zitten die de materie echt interessant vinden. Voor mij geldt dat totaal niet... na drie regels ga ik al eeerrrrnstig :O

:D
Wat de rest ook zegt; als je zonder SLS wast, moet je ook geen siliconen meer gebruiken. Qua shampoo; ik gebruik Weleda babyshampoo, ben ik wel tevreden over. :)
pi_146856318
Ik ben trouwens op zoek naar een shampoo zonder fruitzuren. Maar haast ieder shampoo heeft het ingrediënt. Heeft er iemand tips voor mij?
pi_147917579
Okay, ik heb voor het eerste papillotten in mijn haar gedraaid, zo rond een uur of zes moeten ze er weer uit. Heeft föhnen nog effect met dat het dan sneller gaat? En ook of zo'n cold shot erachteraan nog enig effect heeft.

Ik heb hier nul verstand van, ik was en stijl het doorgaans alleen maar.

Tevens heb ik er geloof ik echt 16 in zitten :') Geen idee of dat teveel is, ik wil wel een dikke vette bos met kleine krullen.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 13:57:35 ]
pi_147917950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:56 schreef Myrr het volgende:
Okay, ik heb voor het eerste papillotten in mijn haar gedraaid, zo rond een uur of zes moeten ze er weer uit. Heeft föhnen nog effect met dat het dan sneller gaat? En ook of zo'n cold shot erachteraan nog enig effect heeft.

Ik heb hier nul verstand van, ik was en stijl het doorgaans alleen maar.

Tevens heb ik er geloof ik echt 16 in zitten :') Geen idee of dat teveel is, ik wil wel een dikke vette bos met kleine krullen.
Zou dat niet doen.... dan pluist het toch?
pi_147918051
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zou dat niet doen.... dan pluist het toch?
Heb zo'n Satin Hair ding van Braun, alleen eroverheen nu de papilotten erin zitten op de laagste stand droog geföhnd, lijkt me nu dat het daarvan gaat pluizen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 14:13:22 ]
pi_147933021
Iemand hier die al eens haarproducten bestelt heeft via amazon of ebay?
  woensdag 24 december 2014 @ 21:28:12 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147933888
Ja weleens een mini Moroccanoil op eBay gekocht
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147934760
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 21:28 schreef Molo het volgende:
Ja weleens een mini Moroccanoil op eBay gekocht
Kwam het vanuit de VS?
pi_147934959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:11 schreef Myrr het volgende:

[..]

Heb zo'n Satin Hair ding van Braun, alleen eroverheen nu de papilotten erin zitten op de laagste stand droog geföhnd, lijkt me nu dat het daarvan gaat pluizen?
Ow.. heb krullen en als ik ga fohnen pluist het enorm.

Ben benieuwd hoe je krullen zullen zitten.
  woensdag 24 december 2014 @ 22:40:21 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147936619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 21:47 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Kwam het vanuit de VS?
Israël
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_148006504
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow.. heb krullen en als ik ga fohnen pluist het enorm.

Ben benieuwd hoe je krullen zullen zitten.
Papillotten werken niet met mijn haar, althans, niet deze papillotten. Heb heel veel, dik, stug en lang haar. Voortaan gewoon weer vanuit de douche met een partij mousse en de diffuser. Of toch maar eens een krultang aanschaffen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')