abonnement Unibet Coolblue
pi_138817637
Op dit moment studeer ik en ben ik 20 jaar en ik deel een huis met een vrouw van 34 jaar.. ik koos voor voor het delen van een huis met een huisgenoot ipv een studentenhuis waar het drukker is en veelal rommelig kan zijn.. ik woon al met de huisgenoot al 2 jaar.

De huisgenoot is qua looks een echte MILF.. en al enige tijd denk ik eraan om met haar seks te hebben..

Er zijn alleen een klein aantal dingen wat ik me afvraag;

*is een leeftijdsverschil tussen 34 jaar en 20 jaar

*Hoe kan ik dit het beste aanpakken? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door hoekanditnou op 13-04-2014 10:27:24 ]
pi_138817684
Geen probleem, seks -met ks- met een huisgenote is alleen maar handig, er kleven geen nadelen aan. Zo is het bijvoorbeeld erg makkelijk omdat ze een deur verder woont. Het verschil in leeftijd is zeker acceptabel, haar leeftijd delen door 2 en er 3 bij optellen maakt dat je mooi binnen haar grens valt. Omdat ze een kindje heeft zal ze alleen maar makkelijker zijn. Voer haar een keer dronken en begin spannend te praten, maar begin daarmee als ze nog nuchter is zodat ze weet waar jullie aan toe zijn. Succes ^O^
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138817719
Helft van de leeftijd plus 7, dus 24. Eigenlijk dus net niet.
Besef je ook dat als de relatie misloopt je wellicht ook andere woonruimte zal moeten zoeken.
pi_138817726
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:35 schreef ADQ het volgende:
Helft van de leeftijd plus 7, dus 24. Eigenlijk dus net niet.
Besef je ook dat als de relatie misloopt je wellicht ook andere woonruimte zal moeten zoeken.
Jaloers :') tering zeg, gun TS ook een lolletje. Jouw tijd komt nog wel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138817765
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 09:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jaloers :') tering zeg, gun TS ook een lolletje. Jouw tijd komt nog wel.
Voor mij valt ze net binnen de grens. Ze had niet een jaar jonger moeten zijn. (En toen ging hij rekenen... :) )
Het is plus 7, niet plus 3.
pi_138817777
Geen probleem, mijn vriendin is 35, ikzelf 20.

Kwa seks is het veel beter. Oudere vrouwen hebben een hoger libido wat beter past op die van jonge mannen.

pi_138817779
quote:
99s.gif Op zondag 13 april 2014 09:33 schreef bijdehand het volgende:
Geen probleem, seks -met ks- met een huisgenote is alleen maar handig, er kleven geen nadelen aan. Zo is het bijvoorbeeld erg makkelijk omdat ze een deur verder woont. Het verschil in leeftijd is zeker acceptabel, haar leeftijd delen door 2 en er 3 bij optellen maakt dat je mooi binnen haar grens valt. Omdat ze een kindje heeft zal ze alleen maar makkelijker zijn. Voer haar een keer dronken en begin spannend te praten, maar begin daarmee als ze nog nuchter is zodat ze weet waar jullie aan toe zijn. Succes ^O^
Dat is mijn zwakste kant.

Ze woont niet een deur verder. Gewoon in 1 huis.

Echter hebben wij altijd een normale en beleefde conversaties en voor de rest niet. Aangezien ik met mensen van mijn eigen leeftijd omga etc.
pi_138817791
Hele lap tekst getypt ververst die iPad mijn pagina.. }:|

Je schrijft dat je er aan denkt om seks met haar te hebben. Laat zij ook weleens hints vallen dat ze je wel ziet zitten?

34 en 20 voor een one night stand zou zeker kunnen. Mocht je iets serieuzers willen vrees ik dat dat er niet in zit.

Die zoon zou niet uit moeten maken toch?

En hoe je dit het beste aan kan pakken is lastig. Als ze al iets van hints laat vallen is het makkelijk. Anders is het toch lastiger. Maar dan zou ik er gewoon eens een gezellig avondje van proberen te maken en kijken hoe ze reageert als je haar aanraakt enzo.
^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138817794
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 09:40 schreef dopfles1 het volgende:
Geen probleem, mijn vriendin is 35, ikzelf 20.

Kwa seks is het veel beter. Oudere vrouwen hebben een hoger libido wat beter past op die van jonge mannen.

[ afbeelding ]
Het probleem is dat ik geen relatie met haar wil, maar haar wil volspuiten. :P
pi_138817803
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:42 schreef hoekanditnou het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik geen relatie met haar wil, maar haar wil volspuiten. :P
Dan ga je toch naar de hoeren? :?
pi_138817825
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele lap tekst getypt ververst die iPad mijn pagina.. }:|

Je schrijft dat je er aan denkt om seks met haar te hebben. Laat zij ook weleens hints vallen dat ze je wel ziet zitten?
Dit ja.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138817827
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 09:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele lap tekst getypt ververst die iPad mijn pagina.. }:|

Je schrijft dat je er aan denkt om seks met haar te hebben. Laat zij ook weleens hints vallen dat ze je wel ziet zitten?

34 en 20 voor een one night stand zou zeker kunnen. Mocht je iets serieuzers willen vrees ik dat dat er niet in zit.

Die zoon zou niet uit moeten maken toch?

En hoe je dit het beste aan kan pakken is lastig. Als ze al iets van hints laat vallen is het makkelijk. Anders is het toch lastiger. Maar dan zou ik er gewoon eens een gezellig avondje van proberen te maken en kijken hoe ze reageert als je haar aanraakt enzo.
^O^
Absoluut geen hints van haar kant!

Het idee kwam doordat er een vriend van mij op bezoek kwam en die vroeg " jij hebt zoveel geluk zeg, heb je haar al volgeblaft?"

En sindsdien speelt het in mijn hoofd om haar eens goed te nemen. :P
pi_138817837
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 09:42 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dan ga je toch naar de hoeren? :?
Nee dat is wat anders waar ik geen behoefte aan heb. :P
pi_138817872
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:28 schreef hoekanditnou het volgende:
Op dit moment studeer ik en ben ik 20 jaar en ik deel een huis met een vrouw van 34 jaar.. ik koos voor voor het delen van een huis met een huisgenoot ipv een studentenhuis waar het drukker is en veelal rommelig kan zijn.. ik woon al met de huisgenoot al 2 jaar.

De huisgenoot is qua looks een echte MILF.. en al enige tijd denk ik eraan om met haar seks te hebben..

Er zijn alleen een klein aantal dingen wat ik me afvraag;

*is een leeftijdsverschil tussen 34 jaar en 20 jaar acceptabel?

* De huisgenoot is op dit moment vrijgezel, maar heeft uit een kind (jongen) uit een vorige relatie, welke 18 jaar is en 3 dagen in de week hier verblijft.

*Hoe kan ik dit het beste aanpakken? :P
Ze is 34, haar zoon is 18, ze kreeg haar kind toen ze 16 was. Wat een slet!!!!!!
pi_138818177
Als je met woorden als 'Milf' gooit, vind ik het vreemd dat je je zorgen maakt of het leeftijdsverschil wel acceptabel is.
pi_138818223
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:43 schreef hoekanditnou het volgende:

[..]

Absoluut geen hints van haar kant!

Het idee kwam doordat er een vriend van mij op bezoek kwam en die vroeg " jij hebt zoveel geluk zeg, heb je haar al volgeblaft?"

En sindsdien speelt het in mijn hoofd om haar eens goed te nemen. :P
Wat nou als je voor de verandering gewoon eens anders dan formeel met haar gaat praten. Effe een beetje aftasten. Wellicht heeft ze al een fuckbuddy buiten de deur en heb je toch 0 kans (en dan wordt de situatie wel heel erg awkward thuis).

Voor de rest. Als het voor beide duidelijk is dat het geen relatie is en jullie willen allebei. Go for it
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138818229
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:05 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Als je met woorden als 'Milf' gooit, vind ik het vreemd dat je je zorgen maakt of het leeftijdsverschil wel acceptabel is.
Het is toch letterlijk een milf voor hem ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138818244
Dit topic past beter in R&P dan in sex want TS zal toch eerst zijn huisgenote in bed moeten lullen.
pi_138818501
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:28 schreef hoekanditnou het volgende:
*Hoe kan ik dit het beste aanpakken? :P
"Hey <insert naam huisgenote>, denk je dat er zo genoeg chloroform op dit doekje zit?"

B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_138818554
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:09 schreef Basp1 het volgende:
Dit topic past beter in R&P dan in sex want TS zal toch eerst zijn huisgenote in bed moeten lullen.
En het topic in KLB want het gaat nooit gebeuren. De vraag kan in V&A en een foto van zijn huisgenoot kan in BAB
pi_138818559
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:08 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Wat nou als je voor de verandering gewoon eens anders dan formeel met haar gaat praten. Effe een beetje aftasten. Wellicht heeft ze al een fuckbuddy buiten de deur en heb je toch 0 kans (en dan wordt de situatie wel heel erg awkward thuis).

Voor de rest. Als het voor beide duidelijk is dat het geen relatie is en jullie willen allebei. Go for it
Zover ik weet heeft ze geen Fuckbuddy en als ze dat zou hebben, zou het voor haar toch een voordeel moeten zijn (2 fuckbuddy's)?

Zover ik ook weet is ze preutserig en heeft ze een lage libido. Ik bedoel (zover ik weet) heeft ze geen fuckbuddy, geen materiaal (dildo, vibrator) en zelfbevrediging ook niet... althans nooit gehoord.
pi_138818587
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 10:09 schreef Basp1 het volgende:
Dit topic past beter in R&P dan in sex want TS zal toch eerst zijn huisgenote in bed moeten lullen.
Moet achterafgezien inderdaad in R&P.
pi_138818608
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 10:26 schreef hoekanditnou het volgende:

[..]

Zover ik weet heeft ze geen Fuckbuddy en als ze dat zou hebben, zou het voor haar toch een voordeel moeten zijn (2 fuckbuddy's)?

Zover ik ook weet is ze preutserig en heeft ze een lage libido. Ik bedoel (zover ik weet) heeft ze geen fuckbuddy, geen materiaal (dildo, vibrator) en zelfbevrediging ook niet... althans nooit gehoord.
oh. Laag libido weet je pas als je er iets mee hebt natuurlijk.

Maar preutserig. Ja. euh. Good luck man
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_138818678
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 09:43 schreef hoekanditnou het volgende:

[..]

Absoluut geen hints van haar kant!

Het idee kwam doordat er een vriend van mij op bezoek kwam en die vroeg " jij hebt zoveel geluk zeg, heb je haar al volgeblaft?"

En sindsdien speelt het in mijn hoofd om haar eens goed te nemen. :P

Dus jij wilt beweren dat dat nog nooit in je was opgekomen? :P

Maar natuurlijk kan dat. Ik fantaseer er vaak genoeg over. Dat ik ipv met de trein ook ergens ga inwonen en dat er dan een single vrouw van 30-40 woont. De rest mag je zelf invullen.

Zoals je zegt is het lastig inderdaad om zoiets op te bouwen.

Succes!
'Editor's Choice, April 2008: Pentax K200D'
pi_138818700
Hoe kom je trouwens aan zo'n adres om in te wonen?
'Editor's Choice, April 2008: Pentax K200D'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')