abonnement Unibet Coolblue
pi_138903150
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef Aptoide het volgende:
Toch maar besloten om gear te gaan zoeken voor m'n wiz.

Dit is het resultaat voor 1 dag zoeken..

Had vanmorgen nog 300k dmg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Derkies-2528/hero/15568477
Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?
En met Frozen Orb en Electrocute icm je lage Toughness (vergeleken met je damage), lijkt het me niet dat je vijanden facetanked? Dan heb je namelijk ook vrij weinig aan Audacity, want die 15y is kleiner dan je zou denken. Die zou ik persoonlijk dan ook switchen naar Astral Presence of Prodigy.
Hoge damage is goed, maar als je niet de Arcane Power hebt om je hoge damage skills te casten heb je er relatief weinig aan lijkt mij.
Doe eens niet.
pi_138903262
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:29 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand waar ik wat leuke DH builds kan vinden?
Ik heb maar wat gedaan nu dus ik denk dat mijn char een stuk beter wordt als ik een build van iemand overneem met vertand ervan.
Ik neem aan dat dit vrij veel invloed op je dps heeft?
Ik gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Monolith-2543/hero/4961466
Fijne aan die build is dat je met Multishot een ideale skill hebt om alle normale mobs weg te vagen en met cluster arrow een skill hebt voor elites en wat taaiere mobs. Persoonlijk zou ik nog graag een kridershot willen en dan entangling shot & multishot vervangen door Elemental Arrow als hatred generator en b.v. Vengeance of Rain of Vengeance als extra burst DPS.
Verder zijn je items natuurlijk gewoon erg belangrijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138904036
Thanks Idanue & Monolith, ik zit nu op stage maar zal ze vanavond uitproberen!
Gegroet!
pi_138904151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?
En met Frozen Orb en Electrocute icm je lage Toughness (vergeleken met je damage), lijkt het me niet dat je vijanden facetanked? Dan heb je namelijk ook vrij weinig aan Audacity, want die 15y is kleiner dan je zou denken. Die zou ik persoonlijk dan ook switchen naar Astral Presence of Prodigy.
Hoge damage is goed, maar als je niet de Arcane Power hebt om je hoge damage skills te casten heb je er relatief weinig aan lijkt mij.
Valt mee hoor. Ik heb een soortgelijke build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106

Zelfs met iets meer damage en nog minder healing. Ik heb gear zat om dit naar believen aan te passen en ik vindt dit simpelweg het fijnst spelen. Ik zou zelfs nog meer dmg kunnen doen maar dan is T1 net te moeilijk aangezien ik dat weer thoughness/healing inlever. Nu ga ik als een gehakt molen door T1 heen. Mocht ik even geen Arcane hebben dan heb ik spectral blade die na 1 of 2 keer uithalen mijn arcane weer vol maakt. Vergeet niet dat spectral blade AoE is en je hoeft helemaal niet dicht bij de mobs te gaan staan. Ik kan Gom raken terwijl ik niet eens in zijn posion range zit.
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138904394
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef FloydSkywalker het volgende:

[..]

Valt mee hoor. Ik heb een soortgelijke build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106

Zelfs met iets meer damage en nog minder healing. Ik heb gear zat om dit naar believen aan te passen en ik vindt dit simpelweg het fijnst spelen. Ik zou zelfs nog meer dmg kunnen doen maar dan is T1 net te moeilijk aangezien ik dat weer thoughness/healing inlever. Nu ga ik als een gehakt molen door T1 heen. Mocht ik even geen Arcane hebben dan heb ik spectral blade die na 1 of 2 keer uithalen mijn arcane weer vol maakt. Vergeet niet dat spectral blade AoE is en je hoeft helemaal niet dicht bij de mobs te gaan staan. Ik kan Gom raken terwijl ik niet eens in zijn posion range zit.
Maar jij hebt inderdaad Spectral Blades met Siphoning Blades om je Arcane Power weer omhoog te krijgen. En je maakt met minimaal 1 spell (Explosive Blast - 12y range) altijd gebruik van je Audacity.
Doe eens niet.
pi_138904609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Zspirit het volgende:
Thanks Idanue & Monolith, ik zit nu op stage maar zal ze vanavond uitproberen!
Mijn build is fire based, dus het is ook de bedoeling om er zoveel mogelijk +%fire damage bij te gebruiken. Zo geef ik soms b.v. een paar procent base DPS op voor een 10-20% fire dps boost. Dat zie je niet terug in je 'kale DPS' op je profile / in je character screen, maar tikt wel flink aan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138904757
Hoe zien jullie naast Damage en Thoughness, het aspect Healing eigenlijk? Ik let hier namelijk helemaal niet op. Als er 2000 healing staat dan neem ik aan dat ik voor 2000 health per seconde wordt geheald? Dat lijkt me zo weinig als je 50k health hebt. Daarom kijk ik eigenlijk altijd puur naar Dmg en Thoughness.
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138904823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn build is fire based, dus het is ook de bedoeling om er zoveel mogelijk +%fire damage bij te gebruiken. Zo geef ik soms b.v. een paar procent base DPS op voor een 10-20% fire dps boost. Dat zie je niet terug in je 'kale DPS' op je profile / in je character screen, maar tikt wel flink aan.
Hopelijk komt er binnenkort een website waarin ook met elemental dmg etc rekening wordt gehouden. Zat er al over te denken om zelf een excel te bouwen :P
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138905211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Waarom zou die hoog moeten zijn dan? De monsters op T1 zijn dood voordat ze je geraakt hebben...
Mjah als je alleen T1 doet maakt het niks uit idd.
pi_138905584
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef FloydSkywalker het volgende:
Hoe zien jullie naast Damage en Thoughness, het aspect Healing eigenlijk? Ik let hier namelijk helemaal niet op. Als er 2000 healing staat dan neem ik aan dat ik voor 2000 health per seconde wordt geheald? Dat lijkt me zo weinig als je 50k health hebt. Daarom kijk ik eigenlijk altijd puur naar Dmg en Thoughness.
Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_138905764
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.
Mja op SC gaat het er vooral om dat je niet al te vaak doodgaat (dat heeft een negatieve impact op de snelheid waarmee je farmt e.d.), maar je hoeft niet aan de conservatieve kant te gaan zitten qua Toughness en DPS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_138905961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.
Aha ik dacht dat LoH hier los van stond. Maar dit zit er waarschijnlijk dus al in verwerkt. Overigens wel apart. Dit geeft namelijke de suggestie dat dit per seconde is maar dus alleen als je zelf ook damage uitdeelt. Wanneer je b.v. low health bent en weg rent van de mobs krijg je veel minder healing per seconde.

[ Bericht 18% gewijzigd door FloydSkywalker op 15-04-2014 14:58:33 ]
Some people just need a high-five.
In the face.
With a chair.
pi_138907040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef FloydSkywalker het volgende:

[..]

Aha ik dacht dat LoH hier los van stond. Maar dit zit er waarschijnlijk dus al in verwerkt. Overigens wel apart. Dit geeft namelijke de suggestie dat dit per seconde is maar dus alleen als je zelf ook damage uitdeelt. Wanneer je b.v. low health bent en weg rent van de mobs krijg je veel minder healing per seconde.
Hetzelfde geldt voor Toughness natuurlijk. Als je arcane res wat aan de lage kant is, dan kan je toughness best hoog zijn, maar zou ik niet in arcane beams gaan staan :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:11:32 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138909434
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef FloydSkywalker het volgende:
Hoe zien jullie naast Damage en Thoughness, het aspect Healing eigenlijk? Ik let hier namelijk helemaal niet op. Als er 2000 healing staat dan neem ik aan dat ik voor 2000 health per seconde wordt geheald? Dat lijkt me zo weinig als je 50k health hebt. Daarom kijk ik eigenlijk altijd puur naar Dmg en Thoughness.
Je moet naar dit deel kijken in je details:

Daar heb je veel meer aan dan alleen 'healing: 15,889' te zien :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:30:57 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_138914283
Yay


Op HC :D
pi_138930968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?
En met Frozen Orb en Electrocute icm je lage Toughness (vergeleken met je damage), lijkt het me niet dat je vijanden facetanked? Dan heb je namelijk ook vrij weinig aan Audacity, want die 15y is kleiner dan je zou denken. Die zou ik persoonlijk dan ook switchen naar Astral Presence of Prodigy.
Hoge damage is goed, maar als je niet de Arcane Power hebt om je hoge damage skills te casten heb je er relatief weinig aan lijkt mij.
Ik had die broek puur alleen omdat ik niet met een yellow wou lopen.

Rifts t1 was geen probleem.

Inmiddels build iets veranderd en veel betere gear en meer dmg health en. Healing...

Alleen is het nog niet te zien op battlenet.
  woensdag 16 april 2014 @ 02:58:18 #92
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  woensdag 16 april 2014 @ 10:14:17 #93
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138934662
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:33 schreef Aptoide het volgende:

[..]

Ik had die broek puur alleen omdat ik niet met een yellow wou lopen.

Rifts t1 was geen probleem.

Inmiddels build iets veranderd en veel betere gear en meer dmg health en. Healing...

Alleen is het nog niet te zien op battlenet.
Nu zit ik eens naar je heroes te kijken, maar hoe kan het dat je zoveel hebt gespeeld dat je paragon 386 hebt, maar de logica in je builds (gear+skills) lijkt te ontbreken?
  woensdag 16 april 2014 @ 10:31:18 #94
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_138935058
quote:
Ik mag ook nooit eens mooi speelgoed hebben (gisteren dus gekregen) :(.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thormodo-2155/hero/12673098
pi_138935092
quote:
11s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nu zit ik eens naar je heroes te kijken, maar hoe kan het dat je zoveel hebt gespeeld dat je paragon 386 hebt, maar de logica in je builds (gear+skills) lijkt te ontbreken?
Wat klopt er volgens jou niet aan dan?

Elke char die ik heb speelt minimaal op t3...
pi_138935242
quote:
Zag het al aankomen.
Heb hem zelf niet, maar als ik de verhalen alleen al hoorde..
Doe eens niet.
pi_138935300
Hier trouwens een goed stuk over elemental dmg:

http://bannedofgamers.com(...)mage-explained.1104/

Wil van mijn monk een holy dmg monk maken. Het is alleen jammer die +%ele dmg niet in je dps terug te vinden is. Dat zou keuzes een stuk makkelijker maken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 16 april 2014 @ 10:47:23 #98
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138935427
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef Aptoide het volgende:

[..]

Wat klopt er volgens jou niet aan dan?

Elke char die ik heb speelt minimaal op t3...
Pak bijvoorbeeld je Barbarian. Je hebt een lightning wapen en fire skills. Om de een of andere reden heb je een schild en heb je overal res all gems ingedaan, terwijl je voor softcore helemaal geen tank hoeft te zijn (dat moet je eigenlijk ook niet willen). Het lijkt wel alsof je +fire skills dmg% probeert te ontlopen, want alleen je gloves hebben het, terwijl er heel veel items zijn met +fire skills dmg%
Cindercoat (chest): 20%
Magefist (gloves): 20%
Andariel's Visage (helm): 20%
Stone of Jordan (ring): 20%
Amulet: 20%
Bracers: 20%
The Burning Axe of Sankis (1h weapon): 20%
Devastator (1h weapon): 20%
Kom je op max +160%, jij zit aan 20% met een volledige fire build. Een Thunderfury is leuk, maar in jouw build is ie vrij nutteloos. Vrijwel al je passives zijn defensief, dus ik snap best dat je t3 aan kunt. Ik vraag me alleen af hoelang je doet over een beetje farmen :P

Jouw build is meer voor iemand die door T6 rent om chests te farmen
pi_138935589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Pak bijvoorbeeld je Barbarian. Je hebt een lightning wapen en fire skills. Om de een of andere reden heb je een schild en heb je overal res all gems ingedaan, terwijl je voor softcore helemaal geen tank hoeft te zijn (dat moet je eigenlijk ook niet willen). Het lijkt wel alsof je +fire skills dmg% probeert te ontlopen, want alleen je gloves hebben het, terwijl er heel veel items zijn met +fire skills dmg%
Cindercoat (chest): 20%
Magefist (gloves): 20%
Andariel's Visage (helm): 20%
Stone of Jordan (ring): 20%
Amulet: 20%
Bracers: 20%
The Burning Axe of Sankis (1h weapon): 20%
Devastator (1h weapon): 20%
Kom je op max +160%, jij zit aan 20% met een volledige fire build. Een Thunderfury is leuk, maar in jouw build is ie vrij nutteloos. Vrijwel al je passives zijn defensief, dus ik snap best dat je t3 aan kunt. Ik vraag me alleen af hoelang je doet over een beetje farmen :P

Jouw build is meer voor iemand die door T6 rent om chests te farmen
dat is m'n barb ook... Ubers t6 build staat er nog op.. 😉
  woensdag 16 april 2014 @ 10:56:01 #100
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_138935669
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:53 schreef Aptoide het volgende:

[..]

dat is m'n barb ook... Ubers t6 build staat er nog op.. 😉
Ah :P Ik zat me serieus af te vragen waar de fuck je mee bezig was als het niet chest farmen was :') (dan nog lijkt een lightning build me logischer met Thunderfury, maar ok)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')