quote:Op zondag 13 april 2014 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
Naamguildmessage.
Jammer van de belt wel
Je kan een van deze builds proberen: http://www.diablofans.com/guides/barbarianquote:Op zondag 13 april 2014 03:41 schreef Karaeski het volgende:
Heeft iemand voor mij een build voor een barbarian ??
heb jij niet constant fury problemen ?quote:Op zondag 13 april 2014 05:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan een van deze builds proberen: http://www.diablofans.com/guides/barbarian
Dit is mijn build btw:
http://us.battle.net/d3/e(...)n#hjRlTP!hYdR!YYaabZ
Neh, alleen als het steeds 1 mob per keer is, maar dan gebruik ik af en toe Call of the Ancients om m'n fury bij te vullenquote:
Dan begint het ook pas weer natuurlijk. Zo'n nieuwe act en wat nieuwe lvls zijn leuk, maar D3 gaat toch met name om de endgame.quote:Op zondag 13 april 2014 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
Toffe expansion wel
Ben alleen na iets van 3.5 uur spelen alweer bijna 70
Dat is waar, maar wat is er precies nog meer te doen behalve die bounty's ?quote:Op zondag 13 april 2014 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan begint het ook pas weer natuurlijk. Zo'n nieuwe act en wat nieuwe lvls zijn leuk, maar D3 gaat toch met name om de endgame.
1: een monster heeft op ieder level bepaalde stats. Als je de moeilijkheid verhoogt, dan verhogen die stats met een vast percentage mee. Paragonlevels tellen niet mee, alleen 1-70.quote:Op zondag 13 april 2014 13:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik ben net weer met D3 begonnen en heb RoS gekocht. Een paar dingen zijn me echter nog niet geheel duidelijk.
- Difficulty, afgezien van normal/hard/torment etc, wordt gescaled naar je level. Betekent dit dat paragon levels ook mee worden genomen in de scaling?
- Wat zijn de must haves qua paragon punten? Ik heb een level 60 DH dus het lijkt me dat ik met name in dexterity en hatred wil investeren? Movement speed en vitality wat minder?
- Kan ik bij de FOK! guild?
Qua adventure mode heb je bounties en rifts. Van de bounties krijg je rift stones waarmee je rifts kunt openen. Dat zijn random dungeons waarbij je na het verslaan van genoeg monsters een boss krijgt die je moet verslaan. Krijg je ook veel bloodshards van die je weer kunt spenderen bij Kadala. Bounties doen we meestal op normal en rifts op T1/2. Bij 3 wordt het al een stuk trager.quote:Op zondag 13 april 2014 12:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wat is er precies nog meer te doen behalve die bounty's ?
En welke moeilijkheden heb je nu d'r bij ?
Ik heb mijn punten in max hatred, attack speed, life regeneration en life on hit.quote:Op zondag 13 april 2014 13:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik ben net weer met D3 begonnen en heb RoS gekocht. Een paar dingen zijn me echter nog niet geheel duidelijk.
- Difficulty, afgezien van normal/hard/torment etc, wordt gescaled naar je level. Betekent dit dat paragon levels ook mee worden genomen in de scaling?
- Wat zijn de must haves qua paragon punten? Ik heb een level 60 DH dus het lijkt me dat ik met name in dexterity en hatred wil investeren? Movement speed en vitality wat minder?
- Kan ik bij de FOK! guild?
Ah alright, tot nu toe is Act V op normal best makkelijk. Ben lvl 62 en net Urzual verslagen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
1: een monster heeft op ieder level bepaalde stats. Als je de moeilijkheid verhoogt, dan verhogen die stats met een vast percentage mee. Paragonlevels tellen niet mee, alleen 1-70.
2: ik heb geen DH dus dat weet ik niet precies
3: sure stuur maar een friend request naar hugey#1133
Hatred, attack speed en life on hit lijken me ook wel handig.quote:Op zondag 13 april 2014 14:37 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ik heb mijn punten in max hatred, attack speed, life regeneration en life on hit.
Gaat wel goed.
Aight, invite gestuurdquote:Op zondag 13 april 2014 16:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ah alright, tot nu toe is Act V op normal best makkelijk. Ben lvl 62 en net Urzual verslagen.
Added btw.
Ik zou hem ook lekker een niveautje hoger zetten. Dan is het alsnog makkelijk, trouwens, maar dan krijg je meteen wat meer loot.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Quotidien het volgende:
Act 3 op normal complete. Absurd makkelijk eigenlijk, Azmodan echt onder 10 seconden dood.
Ik kan expert nu redelijk aan, nu maar even gearen voor hogere niveausquote:Op zondag 13 april 2014 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Qua adventure mode heb je bounties en rifts. Van de bounties krijg je rift stones waarmee je rifts kunt openen. Dat zijn random dungeons waarbij je na het verslaan van genoeg monsters een boss krijgt die je moet verslaan. Krijg je ook veel bloodshards van die je weer kunt spenderen bij Kadala. Bounties doen we meestal op normal en rifts op T1/2. Bij 3 wordt het al een stuk trager.
Ik heb hem op expert gedaan, ben nu net een uurtje level 70 en zo'n 250k damage nuquote:Op zondag 13 april 2014 21:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Bijna Act V klaar. Op normal is het echt een cakewalk.
Mja hard is de tweede van de tien moeilijkheidsgraden, dus dat die nog niet al te moeilijk is valt te begrijpen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:39 schreef jackson het volgende:
Ben met een paar vrienden weer begonnen dit weekend. RoS besteld gister, die komt in de loop van deze week binnen. Toch wel weer aardig allemaal .
Wel heel erg patat-generatie aanpassingen zeg, je bent echt super snel hoog lvl en op Hard is het nog schijtsimpel. Maar zoals gezegd hier, het gaat om de endgame. Ben zeer benieuwd
Dat begrijp ik ook... Viel me alleen op hoe snel het al gaat op hard qua XP. Je kan hem moeilijker zetten maar daar gaat het volgens mij niet vlotter van. Dat is pas als je echt veel meer damage doet dan ik momenteel (lvl28 pop).quote:Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja hard is de tweede van de tien moeilijkheidsgraden, dus dat die nog niet al te moeilijk is valt te begrijpen.
Niet? Ik dodge wel flink wat, lijkt het.quote:Op maandag 14 april 2014 12:13 schreef Timm-E het volgende:
Als je met Int en Str characters speelt merk je wel hoe de DH en Monk genaaid zijn met hun Dex. Je hebt daar echt helemaal niks aan. Ik hoop echt dat ze Dodge in de toekomst aan gaan passen dat je er ook daadwerkelijk iets aan hebt.
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef kovenant het volgende:
echt knap hoe mensen dat voor elkaar krijgen paar uur spelen en ruim boven de 250 k dps.
ik zit nu op lvl 70 met para 59 en al week of 2 op 220 k dps
allres en armor geven altijd een damage reductie en bij dodge moet je maar wachten tot je dodged(en de RNG goden van blizz je lief vinden )quote:Op maandag 14 april 2014 12:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet? Ik dodge wel flink wat, lijkt het.
op normal zoveel mogelijk bounty'squote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat doe jij dan?
[..]
allres en armor geven altijd een damage reductie en bij dodge moet je maar wachten tot je dodged(en de RNG goden van blizz je lief vinden )
Voor 60-70 zijn hell rift t6 quest rewards snellerquote:Op maandag 14 april 2014 13:25 schreef Nickenator het volgende:
Ik weet niet of het volgende al bekend was, maar ik ben te lui om gesloten topics door te baggeren
Voor de mensen die snel een 2e char willen levellen: Laat je nieuwe char een Torment 6 adventure game starten, en laat een van je level 70 buddies (liefst met wat deftige gear en een ranged attack) je door alle bounties heensluizen en dan doe je een rift of 2 a 3. Gooi een +exp gem in een helm vanaf level 10-12.
Vanaf level 55 ongeveer kun je de mobs niet meer twoshotten (althans mijn Crusader niet) en zet je de difficulty op Torment 4. Vanaf level 60 (wederom ongeveer) zet je m op Torment 2. De bounties in Act 5 doe je allemaal, maar je doet ook fullclear in Westmarch (omdat je daar veel kleine events hebt) en Pandemonium Fortress 1 t/m 3 (malthael optioneel) vanwege de redelijk hoge aantallen van rare mobs.
In minder dan 4 uur heb ik op deze manier een aantal man van level 8 tot 12 naar 70 gerushed.
Normal tot en met master droppen dezelfde legendaries, als je wilt gearen voor torment kun je het beste alles op normal doen.
Mja, T4 hell rift bounty kan ookquote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef Nickenator het volgende:
Maar die moet je ook maar kunnen doen.
T2 is voor mij momenteel het meest relaxte om met een ander te doen tussen 65-70 (aangezien ik dan niet dood ga), T4 is 't hoogste dat ik solo haal zonder te defensief te hoeven spelen. De RNG-goden zijn nog niet erg vriendelijk geweest met de gear die ik wil.
Act 5 jeweetsquote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef Quotidien het volgende:
Act 4 ook complete op normal, nu lvl 35. Wat nu?
Ik heb RoS (nog) niet. Ik begrijp dat het standaard is om nu gewoon op een hogere difficulty alles opnieuw te doen, scalen de monsters mee? Of vraag ik nu iets heel domsquote:
Ja, dat doen zequote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb RoS (nog) niet. Ik begrijp dat het standaard is om nu gewoon op een hogere difficulty alles opnieuw te doen, scalen de monsters mee? Of vraag ik nu iets heel doms
Ik ben nieuw in het genre, kan iemand uitleggen hoe mobs meescalen dan?quote:In 2.0/Diablo III: Reaper of Souls, Normal, Nightmare, Hell, and Inferno difficulties are scrapped completely, and are changed to Normal, Hard, Expert, Master, and Torment (I-VI).
Ze doen meer damage, hebben veel meer health en hebben meer truuckjes tegelijkertijd.quote:Op maandag 14 april 2014 14:50 schreef Quotidien het volgende:
Ik lees overal Nightmare en Hell difficulty, is dit gewoon Hard en Expert in D2?
Edit:
[..]
Ik ben nieuw in het genre, kan iemand uitleggen hoe mobs meescalen dan?
Hoe verhoudt dit zich qua levels? Zou je op level 20 op Master kunnen beginnen?quote:Op maandag 14 april 2014 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ze doen meer damage, hebben veel meer health en hebben meer truuckjes tegelijkertijd.
Dat hangt helemaal van je build en speelstijl af. Kwestie van proberen. Je kan altijd de moeilijkheidsgraad verlagen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe verhoudt dit zich qua levels? Zou je op level 20 op Master kunnen beginnen?
Ja. Probeer het gewoon. Toch niets te verliezen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe verhoudt dit zich qua levels? Zou je op level 20 op Master kunnen beginnen?
Schaf RoS gewoon aan. Dan kun je gewoon Act 5 afmaken en direct doorlevelen. Lijkt me net zo leuk ook. Dan speel je het verhaal pas echt uit. Het lijkt me anderzijds zo nutteloos om nu eerst D3 vanilla uit te gaan spelen tot lvl 60. Je bent dan helemaal ge-geared en dat heeft je gold gekost. Wat weer jammer is want dat is dan weggegooid geld. In RoS is je vanilla gear namelijk snel waardeloos. Hetzelfde geld voor gems, craftmaterials en zelfs hellfire rings...quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb RoS (nog) niet. Ik begrijp dat het standaard is om nu gewoon op een hogere difficulty alles opnieuw te doen, scalen de monsters mee? Of vraag ik nu iets heel doms
Even geprobeerd en tot nu toe goed te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. Probeer het gewoon. Toch niets te verliezen.
Rifts op T1. Of als dat nog niet lukt qua gear, rifts en bounties op normal.quote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef Quotidien het volgende:
Nog een vraagje, wat is de beste manier om aan goede gear te komen?
Of een paar keer met ons mee huppelen op T1.quote:Op maandag 14 april 2014 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rifts op T1. Of als dat nog niet lukt qua gear, rifts en bounties op normal.
Moet te doen zijn iemand die meelift jaquote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef Idanue het volgende:
[..]
Of een paar keer met ons mee huppelen op T1.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet te doen zijn iemand die meelift ja
Alleen punish krijgt +damage dan.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
Even een technisch vraagje tussendoor:
Op mijn crusader gebruik ik punish. Die attack die zoveel % weapon damage doet en dan extra blockchance heeft. Als rune gebruik ik dan retaliate die iedereen damage doet die mij attacked terwijl ik die buff van punish heb.
Als ik nu op mijn gear + punish damage heb, heeft dat dan ook effect op die retaliate? Of slechts op de attack van punish zelf?
Ik vrees het laatste
Ja, maar de damage return als hij blocked is ook een deel van de Punish skill toch?quote:Op maandag 14 april 2014 18:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Alleen punish krijgt +damage dan.
Zover ik weet heeft het geen effect op de rune die je gebruikt, alleen de basic skill (de 270% dus) Roar kun je wel harder laten raken door +firedamage. Retaliate heb ik ook even geprobeerd, maar het gaat toch een stuk sneller als je praktisch fulltime AoE doet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ja, maar de damage return als hij blocked is ook een deel van de Punish skill toch?
Persoonlijk zou ik altijd Roar gebruiken als ik één van die twee damage return runes zou pakken, maar zelf gebruik ik Celerity
Je kan in het spel altijd mij aanspreken als je wilt. Ik help bijna altijd wel (tenzij ik zelf met iets bezig ben). Is voor mij namelijk altijd erg snel gold verdienen als ik jou lvl op T6.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:33 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die van de week mijn Barb wil carryen naar lvl 70?
Dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Je kan in het spel altijd mij aanspreken als je wilt. Ik help bijna altijd wel (tenzij ik zelf met iets bezig ben). Is voor mij namelijk altijd erg snel gold verdienen als ik jou lvl op T6.
Dus gewoon vragen als je me ziet
Voor hoeveel gaat een rare plan eigenlijk?quote:
Niet. Ze zijn niet tradable. Naar mijn weten zelfs niet binnen de 2 uur wanneer je met elkaar in een game zit. Hetzelfde geld voor items van Kadala en gecrafte items. Allemaal instant Bind on Account.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat een rare plan eigenlijk?
Zieke damage inderdaad, lekker. Maar je toughness en health zijn wel aardig laagquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef Aptoide het volgende:
Toch maar besloten om gear te gaan zoeken voor m'n wiz.
Dit is het resultaat voor 1 dag zoeken..
Had vanmorgen nog 300k dmg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Derkies-2528/hero/15568477
Waarom zou die hoog moeten zijn dan? De monsters op T1 zijn dood voordat ze je geraakt hebben...quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zieke damage inderdaad, lekker. Maar je toughness en health zijn wel aardig laag
Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef Aptoide het volgende:
Toch maar besloten om gear te gaan zoeken voor m'n wiz.
Dit is het resultaat voor 1 dag zoeken..
Had vanmorgen nog 300k dmg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Derkies-2528/hero/15568477
Ik gebruik deze build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Monolith-2543/hero/4961466quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:29 schreef Zspirit het volgende:
Weet iemand waar ik wat leuke DH builds kan vinden?
Ik heb maar wat gedaan nu dus ik denk dat mijn char een stuk beter wordt als ik een build van iemand overneem met vertand ervan.
Ik neem aan dat dit vrij veel invloed op je dps heeft?
Valt mee hoor. Ik heb een soortgelijke build:quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?
En met Frozen Orb en Electrocute icm je lage Toughness (vergeleken met je damage), lijkt het me niet dat je vijanden facetanked? Dan heb je namelijk ook vrij weinig aan Audacity, want die 15y is kleiner dan je zou denken. Die zou ik persoonlijk dan ook switchen naar Astral Presence of Prodigy.
Hoge damage is goed, maar als je niet de Arcane Power hebt om je hoge damage skills te casten heb je er relatief weinig aan lijkt mij.
Maar jij hebt inderdaad Spectral Blades met Siphoning Blades om je Arcane Power weer omhoog te krijgen. En je maakt met minimaal 1 spell (Explosive Blast - 12y range) altijd gebruik van je Audacity.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:46 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb een soortgelijke build:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106
Zelfs met iets meer damage en nog minder healing. Ik heb gear zat om dit naar believen aan te passen en ik vindt dit simpelweg het fijnst spelen. Ik zou zelfs nog meer dmg kunnen doen maar dan is T1 net te moeilijk aangezien ik dat weer thoughness/healing inlever. Nu ga ik als een gehakt molen door T1 heen. Mocht ik even geen Arcane hebben dan heb ik spectral blade die na 1 of 2 keer uithalen mijn arcane weer vol maakt. Vergeet niet dat spectral blade AoE is en je hoeft helemaal niet dicht bij de mobs te gaan staan. Ik kan Gom raken terwijl ik niet eens in zijn posion range zit.
Mijn build is fire based, dus het is ook de bedoeling om er zoveel mogelijk +%fire damage bij te gebruiken. Zo geef ik soms b.v. een paar procent base DPS op voor een 10-20% fire dps boost. Dat zie je niet terug in je 'kale DPS' op je profile / in je character screen, maar tikt wel flink aan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef Zspirit het volgende:
Thanks Idanue & Monolith, ik zit nu op stage maar zal ze vanavond uitproberen!
Hopelijk komt er binnenkort een website waarin ook met elemental dmg etc rekening wordt gehouden. Zat er al over te denken om zelf een excel te bouwenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn build is fire based, dus het is ook de bedoeling om er zoveel mogelijk +%fire damage bij te gebruiken. Zo geef ik soms b.v. een paar procent base DPS op voor een 10-20% fire dps boost. Dat zie je niet terug in je 'kale DPS' op je profile / in je character screen, maar tikt wel flink aan.
Mjah als je alleen T1 doet maakt het niks uit idd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou die hoog moeten zijn dan? De monsters op T1 zijn dood voordat ze je geraakt hebben...
Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef FloydSkywalker het volgende:
Hoe zien jullie naast Damage en Thoughness, het aspect Healing eigenlijk? Ik let hier namelijk helemaal niet op. Als er 2000 healing staat dan neem ik aan dat ik voor 2000 health per seconde wordt geheald? Dat lijkt me zo weinig als je 50k health hebt. Daarom kijk ik eigenlijk altijd puur naar Dmg en Thoughness.
Mja op SC gaat het er vooral om dat je niet al te vaak doodgaat (dat heeft een negatieve impact op de snelheid waarmee je farmt e.d.), maar je hoeft niet aan de conservatieve kant te gaan zitten qua Toughness en DPS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.
Aha ik dacht dat LoH hier los van stond. Maar dit zit er waarschijnlijk dus al in verwerkt. Overigens wel apart. Dit geeft namelijke de suggestie dat dit per seconde is maar dus alleen als je zelf ook damage uitdeelt. Wanneer je b.v. low health bent en weg rent van de mobs krijg je veel minder healing per seconde.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Denk dat die vooral belangrijk is op HC. Op SC let je toch altijd meer op je damage dan op je survival. Volgens mij is het getal inderdaad wat je healt per seconde, maar gecombineerd met dingen als LoH, waarbij je dus ook healt als je damage doet.
Hetzelfde geldt voor Toughness natuurlijk. Als je arcane res wat aan de lage kant is, dan kan je toughness best hoog zijn, maar zou ik niet in arcane beams gaan staanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:32 schreef FloydSkywalker het volgende:
[..]
Aha ik dacht dat LoH hier los van stond. Maar dit zit er waarschijnlijk dus al in verwerkt. Overigens wel apart. Dit geeft namelijke de suggestie dat dit per seconde is maar dus alleen als je zelf ook damage uitdeelt. Wanneer je b.v. low health bent en weg rent van de mobs krijg je veel minder healing per seconde.
Je moet naar dit deel kijken in je details:quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef FloydSkywalker het volgende:
Hoe zien jullie naast Damage en Thoughness, het aspect Healing eigenlijk? Ik let hier namelijk helemaal niet op. Als er 2000 healing staat dan neem ik aan dat ik voor 2000 health per seconde wordt geheald? Dat lijkt me zo weinig als je 50k health hebt. Daarom kijk ik eigenlijk altijd puur naar Dmg en Thoughness.
Ik had die broek puur alleen omdat ik niet met een yellow wou lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Leuke damage hoor, maar je hebt niks om je Arcane Power (sneller) weer up te krijgen?
En met Frozen Orb en Electrocute icm je lage Toughness (vergeleken met je damage), lijkt het me niet dat je vijanden facetanked? Dan heb je namelijk ook vrij weinig aan Audacity, want die 15y is kleiner dan je zou denken. Die zou ik persoonlijk dan ook switchen naar Astral Presence of Prodigy.
Hoge damage is goed, maar als je niet de Arcane Power hebt om je hoge damage skills te casten heb je er relatief weinig aan lijkt mij.
Nu zit ik eens naar je heroes te kijken, maar hoe kan het dat je zoveel hebt gespeeld dat je paragon 386 hebt, maar de logica in je builds (gear+skills) lijkt te ontbreken?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:33 schreef Aptoide het volgende:
[..]
Ik had die broek puur alleen omdat ik niet met een yellow wou lopen.
Rifts t1 was geen probleem.
Inmiddels build iets veranderd en veel betere gear en meer dmg health en. Healing...
Alleen is het nog niet te zien op battlenet.
Ik mag ook nooit eens mooi speelgoed hebben (gisteren dus gekregen) .quote:Op woensdag 16 april 2014 02:58 schreef hugecooll het volgende:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12506541068
Wat klopt er volgens jou niet aan dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu zit ik eens naar je heroes te kijken, maar hoe kan het dat je zoveel hebt gespeeld dat je paragon 386 hebt, maar de logica in je builds (gear+skills) lijkt te ontbreken?
Zag het al aankomen.quote:Op woensdag 16 april 2014 02:58 schreef hugecooll het volgende:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12506541068
Pak bijvoorbeeld je Barbarian. Je hebt een lightning wapen en fire skills. Om de een of andere reden heb je een schild en heb je overal res all gems ingedaan, terwijl je voor softcore helemaal geen tank hoeft te zijn (dat moet je eigenlijk ook niet willen). Het lijkt wel alsof je +fire skills dmg% probeert te ontlopen, want alleen je gloves hebben het, terwijl er heel veel items zijn met +fire skills dmg%quote:Op woensdag 16 april 2014 10:32 schreef Aptoide het volgende:
[..]
Wat klopt er volgens jou niet aan dan?
Elke char die ik heb speelt minimaal op t3...
dat is m'n barb ook... Ubers t6 build staat er nog op.. 😉quote:Op woensdag 16 april 2014 10:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pak bijvoorbeeld je Barbarian. Je hebt een lightning wapen en fire skills. Om de een of andere reden heb je een schild en heb je overal res all gems ingedaan, terwijl je voor softcore helemaal geen tank hoeft te zijn (dat moet je eigenlijk ook niet willen). Het lijkt wel alsof je +fire skills dmg% probeert te ontlopen, want alleen je gloves hebben het, terwijl er heel veel items zijn met +fire skills dmg%
Cindercoat (chest): 20%
Magefist (gloves): 20%
Andariel's Visage (helm): 20%
Stone of Jordan (ring): 20%
Amulet: 20%
Bracers: 20%
The Burning Axe of Sankis (1h weapon): 20%
Devastator (1h weapon): 20%
Kom je op max +160%, jij zit aan 20% met een volledige fire build. Een Thunderfury is leuk, maar in jouw build is ie vrij nutteloos. Vrijwel al je passives zijn defensief, dus ik snap best dat je t3 aan kunt. Ik vraag me alleen af hoelang je doet over een beetje farmen
Jouw build is meer voor iemand die door T6 rent om chests te farmen
Ah Ik zat me serieus af te vragen waar de fuck je mee bezig was als het niet chest farmen was (dan nog lijkt een lightning build me logischer met Thunderfury, maar ok)quote:Op woensdag 16 april 2014 10:53 schreef Aptoide het volgende:
[..]
dat is m'n barb ook... Ubers t6 build staat er nog op.. 😉
Wat is je naam/tag anyway? Voeg ik je ff toequote:Op woensdag 16 april 2014 10:57 schreef Aptoide het volgende:
En het valt me op... Als ik nu naar m'n chars kijk op battlenet je de meeste stats niet eens ziet op items...
Thanks. Heb het even doorgelezen. Ben het er mee eens dat het heel erg vertekend dat het niet in je DPS wordt meegenomen. Gister bracers gevonden die me DPS met 6,5% naar beneden haalde. Echter speel ik met wat Fire skills en zat er 20% Fire damage op. Dan moet je dus gaan uitrekenen wat de DPS meer wordt. Lastig.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef ssebass het volgende:
Hier trouwens een goed stuk over elemental dmg:
http://bannedofgamers.com(...)mage-explained.1104/
Wil van mijn monk een holy dmg monk maken. Het is alleen jammer die +%ele dmg niet in je dps terug te vinden is. Dat zou keuzes een stuk makkelijker maken.
Hadden we maar een mogelijkheid tot addons in het spel en dan met name een addon als DrDamage (of opvolgers) in WoWquote:Op woensdag 16 april 2014 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks. Heb het even doorgelezen. Ben het er mee eens dat het heel erg vertekend dat het niet in je DPS wordt meegenomen. Gister bracers gevonden die me DPS met 6,5% naar beneden haalde. Echter speel ik met wat Fire skills en zat er 20% Fire damage op. Dan moet je dus gaan uitrekenen wat de DPS meer wordt. Lastig.
Dit is mijn wizz nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mla1483-2151/hero/23993637
Daarbij blijft het volgens mij nog steeds bij mijn Wizz een lastige afweging, als ik het goed begrijp. Mijn primary is namelijk die Electrocute met Lightning Fork. Mijn secondary is Archon, met Pure Power. Als ik zo goed naar mijn build nu kijk zie ik heel veel verschillende elemental dmg staan, klopt dat?
Ik zie op mijn primary 2x lightning dmg staan, op secondary zie ik Arcane staan, Op 1 zie ik Arcane en Fire staan, op 2 niks, op 3 zie ik weer lightning dmg staan en op 4 Arcane.
Is het dan niet handig voor mij om een andere build te gaan gebruiken? Of de elemental dmg van Arcane te gaan gebruiken?
Tevens als ik het nu begrijp heb ik 1 skill met fire, die 221% dmg doet, maar door die 15% is dat dus 221*1.15= 254%...
Betekent dat dat ik dus geen 221% van mijn 577K dps doe met die skill, maar 254%? dus geen 1.275M dps maar, 1,465M dps?
Daar komt nog bij, is het handiger om mijn primary skill op te voeren met % elemental dmg, of juist de secondary en de 1,2,3 en 4? Lijkt me toch handig als je primary zo sterk mogelijk is, zodat je er door heen rent, zonder te veel de andere skills te moeten gebruiken?(Archon duurt zo lang om op te laden ) Maar hoorde gister iemand zeggen juist de secondary en 1,2,3 en 4, want je gebruikt de primary alleen voor het opbouwen van Arcane Power.
Heel veel vragen, hoop dat iemand ze beantwoord zodat ik het snap.
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik zie op mijn primary 2x lightning dmg staan, op secondary zie ik Arcane staan, Op 1 zie ik Arcane en Fire staan, op 2 niks, op 3 zie ik weer lightning dmg staan en op 4 Arcane.
Dit moet je niet zo gaan berekenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Tevens als ik het nu begrijp heb ik 1 skill met fire, die 221% dmg doet, maar door die 15% is dat dus 221*1.15= 254%...
Betekent dat dat ik dus geen 221% van mijn 577K dps doe met die skill, maar 254%? dus geen 1.275M dps maar, 1,465M dps?
Archon duurt inderdaad lang om op te laden, en kun je dus ook niet altijd gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Daar komt nog bij, is het handiger om mijn primary skill op te voeren met % elemental dmg, of juist de secondary en de 1,2,3 en 4? Lijkt me toch handig als je primary zo sterk mogelijk is, zodat je er door heen rent, zonder te veel de andere skills te moeten gebruiken?(Archon duurt zo lang om op te laden ) Maar hoorde gister iemand zeggen juist de secondary en 1,2,3 en 4, want je gebruikt de primary alleen voor het opbouwen van Arcane Power.
Heel veel vragen, hoop dat iemand ze beantwoord zodat ik het snap.
das toch nie in d3?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef Necrodeath het volgende:
of je vijanden resistance ergens tegen hebben
Okay...thanks voor de uitleg...maar zijn er nu echt builds die er uit springen voor wizz? Hoorde een cold based en een fire based?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:18 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
Als jij Arcane Orb gebruikt, zonder rune, doe je er Arcane damage mee.
Zodra je een skill rune gebruikt waar het type damage mee veranderd, zoals in jouw geval Scorch, dan doe je er geen Arcane damage meer mee, maar enkel Fire damage.
[..]
Dit moet je niet zo gaan berekenen.
Er staat 221% weapon damage. Weapon damage is niet dps.
Je DPS in je character informatie is een leuk cijfertje wat Blizzard alvast voor je gemaakt heeft door je weapon damage, eventuele extra damage, critical hit chance, critical hit damage, attack speed etc te berekenen, zodat jij een globaal idee hebt hoeveel damage per seconde je doet.
Het houd geen rekening met welke skills je gebruikt (tot op een zekere hoogte, want dingen zoals Glass Cannon en Unwavering Will enzo zie je er wel in terug), of je wel genoeg Arcane Power voor die skills hebt, of die skills aoe of single target zijn, of je vijanden resistance ergens tegen hebben, enzovoorts.
[..]
Archon duurt inderdaad lang om op te laden, en kun je dus ook niet altijd gebruiken.
Maar het staat vast dat Arcane Power spenders (zoals in jouw geval Arcane Orb) méér damage doen dan je Signature Spells. Het is in mijn ogen dan ook onlogisch om je Signature Spells te gebruiken, wanneer je Arcane Power over hebt.
Persoonlijk zal ik altijd de damage van mijn spenders eerst buffen, en daarna pas van de Signature Spells. Of in mijn geval buff ik ze alletwee met +% fire damage.
Ik zou zeggen, probeer misschien eens de Lightning Rune op je Arcane Orb? Als je dan bracers krijgt met +% lightning damage, dan buff je meteen alle twee je skills.
Of je maakt al je skills Arcane, zodat je met +% arcane ook meteen je Archon sterker maakt.
Je zou deze spreadsheet kunnen gebruiken (even invullen met je eigen stats)quote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay...thanks voor de uitleg...maar zijn er nu echt builds die er uit springen voor wizz? Hoorde een cold based en een fire based?
Maar hoe kan ik dan simpel uitrekenen of ik gear wel of niet moet veranderen als ik nieuwe gear vindt? Dat is toch bijna ondoenlijk? Dan zou je eerst moeten gaan uitrekenen wat je weapon dmg is, zonder alle andere fratsen en dan kijken of het helpt. Aangezien ik vaak zie -6,5% dps, maar dan men dan toch zegt dat het beter is?
Ik snap het nu wel meer door je uitleg, maar het wordt er niet makkelijker op haha.
Ik volg het niet, die builds allemaal. Ik kijk altijd zelf wat ik leuk vind om te spelen, en pas wat dingen aan om uit te vinden wat nou net dat beetje effectiever is.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay...thanks voor de uitleg...maar zijn er nu echt builds die er uit springen voor wizz? Hoorde een cold based en een fire based?
Maar hoe kan ik dan simpel uitrekenen of ik gear wel of niet moet veranderen als ik nieuwe gear vindt? Dat is toch bijna ondoenlijk? Dan zou je eerst moeten gaan uitrekenen wat je weapon dmg is, zonder alle andere fratsen en dan kijken of het helpt. Aangezien ik vaak zie -6,5% dps, maar dan men dan toch zegt dat het beter is?
Ik snap het nu wel meer door je uitleg, maar het wordt er niet makkelijker op haha.
30% resource reduction is echt wel een flinke verbetering, zeker als je snel zonder resources zit. Ik heb met cindercoat, Reaper's die DH passive waarbij je resources voor globes krijgt en hatred voor disc active al moeite om mijn hatred continu op peil te houden.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik volg het niet, die builds allemaal. Ik kijk altijd zelf wat ik leuk vind om te spelen, en pas wat dingen aan om uit te vinden wat nou net dat beetje effectiever is.
Sommige dingen kies ik ook bewust omdat ik het zelf fijner vind spelen.
Zo kan ik echt absoluut niet op mijn Wizard spelen met een langzaam wapen. 1.20 speed vind ik zo tergend langzaam, dat ik zo'n wapen echt nauwelijks zal kiezen. Terwijl een Devastator of een Burning Axe of Skankiness (beide 15-20% extra fire damage) een flinke verbetering voor mijn build zou zijn, zijn ze ook alle twee vrij langzaam voor mijn gevoel (1.20 en 1.30), en zal ik ze hoogstwaarschijnlijk nooit gaan gebruiken.
Uitzondering is natuurlijk als ik genoeg +attack speed heb, dat ze niet zo enorm traag aanvoelen.
Een ander voorbeeld is dat ik nog steeds mijn lvl 60 Cindercoat draag.
Ik heb een Blackthorne's chest liggen, waar ondertussen meer dan 1000 int op zit, geeft me ongeveer 8% damage increase, en zo'n 15-16% toughness increase, maar mijn lvl 60 Cindercoat speelt fijner, puur omdat het zo'n enorme resource cost reduction heeft op fire spells.
Hoe je het simpel kan uitrekenen wat een verbetering is voor je? Tja, ik doe het op gevoel, samen met een beetje logisch nadenken
Werkt prima tot nu toe.
De tijd van theorycraften en precies uitrekenen wat nou een verbetering is heb ik gehad met mijn WoW dagen, niet zo'n behoefte meer aan.
Ik gebruik die cindercoat + die helm die -30% resource cost after not taking dmg for 5 seconds heeftquote:Op woensdag 16 april 2014 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
30% resource reduction is echt wel een flinke verbetering, zeker als je snel zonder resources zit. Ik heb met cindercoat, Reaper's die DH passive waarbij je resources voor globes krijgt en hatred voor disc active al moeite om mijn hatred continu op peil te houden.
Ja klopt, maar CA kost nog steeds 40 hatred.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik gebruik die cindercoat + die helm die -30% resource cost after not taking dmg for 5 seconds heeft
(met jouw build)
best bezopen hoe vaak je dan ineens kan schieten
19quote:Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja klopt, maar CA kost nog steeds 40 hatred.
En ja dat bedoel ik.quote:
Ik bedoelde 40 base, met beide reducties is dat 16. Toch heb ik het gevoel dat ik er niet 10 kan afschieten met een volle bol hatred.quote:
Is niet cumulatief blijkbaar. Ik heb 35% all resource reduction en 25% fire reductionquote:Op woensdag 16 april 2014 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoelde 40 base, met beide reducties is dat 16. Toch heb ik het gevoel dat ik er niet 10 kan afschieten met een volle bol hatred.
Geen idee hoeveel dat helpt, maar goedquote:
Kon ik al voor hij ermee kwamquote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel dat helpt, maar goed
Ik speel ook op een Mac, maar ik herken de klachten van volledige freezes niet. Wel dropt de framerate af en toe als ik een scherm vol met mobs heb.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
Pff wat is RoS instabiel op de Mac zeg als het om rifts gaat. Vaak volledige freezes bij het teleporten naar en teleporten uit rifts of het openen van een townportal tijdens het doen van een rift.
Helemaal irritant als je net klaar bent en je XP wil claimen voor het doorlopen van de rift en alles weer eens crasht.... Het is blijkbaar een bekend probleem maar het is te hopen dat het een beetje snel verholpen wordt.
En om het over de volledige willekeurige framedrops maar niet te hebben sinds de release van RoS
Je zou bijna denken dat die boots firewalkers heetten.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef Lamabal het volgende:
Leuke boots gevonden.
Laat een fire trail achter, 100% weapon damage dealt as fire
Dan heb je echt mazzel want er loopt al een aardig topic hierover op de US forums.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik speel ook op een Mac, maar ik herken de klachten van volledige freezes niet. Wel dropt de framerate af en toe als ik een scherm vol met mobs heb.
ik loop nog met de lvl 60 daarvan.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:34 schreef Lamabal het volgende:
Leuke boots gevonden.
Laat een fire trail achter, 100% weapon damage dealt as fire
Ik speel als wizard juist met een traag wapen. Dan kan ik veel langer disintegrate volhouden voordat mijn Arcane Power op is. 500k dps met een attack speed van 1.15 of 500kdps met een attack speed van 1.50 maakt qua dps geen ruk uit, maar doordat disintegrate veel sterker is dan mijn primary attack is dat in de werkelijke dps veel gunstiger als ik dat onafgebroken kan volhouden. Dus een langzaam wapen is beter dan een snel wapen.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef Necrodeath het volgende:
Sommige dingen kies ik ook bewust omdat ik het zelf fijner vind spelen.
Zo kan ik echt absoluut niet op mijn Wizard spelen met een langzaam wapen. 1.20 speed vind ik zo tergend langzaam, dat ik zo'n wapen echt nauwelijks zal kiezen.
Same here tho. Ben zelf level 66quote:Op donderdag 17 april 2014 08:51 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik loop nog met de lvl 60 daarvan.
ideaal !
+12% running speed en 100% weapon dmg tot torment 1 kan ik door de kleine mobs heen lopen en alles verbrand vanzelf. 140 k- 220k dmg per seconde al lopend
Als ik geen doel heb dan krijg ik dat ook redelijk snel. Ga dan specifiek op zoek naar craft mats, of ga met een andere char verder of ik stop inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2014 09:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Had gister voor het eerst even een moment van: Pff waarvoor doe ik dit eigenlijk.
Was opT1 aan het riften met groepje en dacht": ik vind niks, maar ook geen zin om bounties te doen, niet om te riften...wat nu? Heb ik de PC maar uitgegooid...
Ben benieuwd of ik vanavond wel weer zin heb...
Craft mats zou ik nog eens kunnen zoeken ja...heb nog wel wat plannetjes die ik nog nooit gecraft heb. Das misschien nog wel een idee...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:15 schreef ssebass het volgende:
[..]
Als ik geen doel heb dan krijg ik dat ook redelijk snel. Ga dan specifiek op zoek naar craft mats, of ga met een andere char verder of ik stop inderdaad
Ik herken het ook niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
Pff wat is RoS instabiel op de Mac zeg als het om rifts gaat. Vaak volledige freezes bij het teleporten naar en teleporten uit rifts of het openen van een townportal tijdens het doen van een rift.
Helemaal irritant als je net klaar bent en je XP wil claimen voor het doorlopen van de rift en alles weer eens crasht.... Het is blijkbaar een bekend probleem maar het is te hopen dat het een beetje snel verholpen wordt.
En om het over de volledige willekeurige framedrops maar niet te hebben sinds de release van RoS
Ik wil die Thunderfury !quote:Op donderdag 17 april 2014 09:19 schreef Stranger het volgende:
https://eu.battle.net/d3/(...)y-2436/hero/36811624
Wat oh wat moet ik gamblen?
Feet zou de logische keus zijn maar daar wilde ik eigenlijk de derde asheara's piece op inzetten. Misschien toch maar voor een offhand gaan?
Het meest recente model, 27" met i5, 8GB intern, FusionDrive en de 4GB GTX 780M GPU en Mavericks als besturingssysteem.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:18 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet.
Heb een iMac 21,5" uit 2010 en naderhand een SSD ingebouwd, i3 processor.
Welk type heb jij en met wel besturingssysteem ?
Hmm ik ook ook Mavericks, maar 12GB werkgeheugen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Het meest recente model, 27" met i5, 8GB intern, FusionDrive en de 4GB GTX 780M GPU en Mavericks als besturingssysteem.
Zodra ik hem installeer op mijn Mac zal ik de bevindingen hier plaatsen. Is wel een Macbook Air maar volgens mij draait dat ook.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hmm ik ook ook Mavericks, maar 12GB werkgeheugen.
Daar kan het niet aan liggen lijkt mij, vaag.
Ligt aan je class en speelstijl en zoquote:Op donderdag 17 april 2014 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
Waar zouden jullie je utility punten in stoppen als je Paragon 200 bent? Resource cost reduction of toch area damage?
Resource cost lijkt mij best handig. En van area damage vraag ik me af of het echt veel uit gaat maken, helemaal op bossfights waar het sowieso al niks helpt
Niemand, trouwensquote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef ems. het volgende:
Even een technisch vraagje tussendoor:
Op mijn crusader gebruik ik punish. Die attack die zoveel % weapon damage doet en dan extra blockchance heeft. Als rune gebruik ik dan retaliate die iedereen damage doet die mij attacked terwijl ik die buff van punish heb.
Als ik nu op mijn gear + punish damage heb, heeft dat dan ook effect op die retaliate? Of slechts op de attack van punish zelf?
Ik vrees het laatste
Mja, je moet die area damage een beetje zo zien:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik speel een lightning wiz met meteor/black hole/electrocute (en Myken's Ball of Hate). Doe sowieso al goede area damage maar een bonus is vast niet verkeerd
Plus dat ik met reapers wraps, arcane power on crit en maximum arcane power toch nooit echt vaak zonder resource zit.
Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Furyquote:
Op die manier is het best goed idd, als je een stuk of 10 mobs raakt hebben twee idd een kans om area damage te doen, die dan eigenlijk dubbel alle andere raakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, je moet die area damage een beetje zo zien:
Met je AOE spells raak je bijvoorbeeld 10 mobs tegelijk, als ze niet allemaal in 1x doodgaan, dan is er dus op iedere mob een 20% kans dat alle mobs om hem heen 50% van zijn damage ook krijgen.
Als die mobs bijvoorbeeld 100HP hebben en je AOE raakt ze allemaal voor 50 dmg, dan bestaat de kans dat mobs 1 en 8 50% van de damage die zij kregen ook bij de rest doen. Dan doen zij allebei dus 25 dmg op de rest van de mobs, waardoor je AOE spell eigenlijk van 50 naar 100 damage gaat (want zij krijgen 50+25+25)
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als Retaliate een rune is van Punish, dan kun je ze niet los zien. Iets wat +Punish is, is +Punish/Roar, +Punish/Celerity, +Punish/Rebirth, +Punish/Retaliate en +Punish/Fury
Attack speed is toch ook geen damage Die dingen zijn altijd +damage by %, niet +effect by %quote:Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar gezien punish van zichzelf al een attack is weet ik niet zeker of dat eventuele effecten van de runes daardoor ook beinvloed werden.
Celerity geeft bijvoorbeeld increased attack speed na een succesvolle punish-block, daarvoor heeft + punish damage dus geen invloed, behalve de initiële attack.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Attack speed is toch ook geen damage Die dingen zijn altijd +damage by %, niet +effect by %
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iigquote:Op donderdag 17 april 2014 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maargoed, als jij het zegt vertrouw ik het. Ik zou het zelf willen testen maar er poppen op mijn crusader zoveel miljoentjes op in mijn scherm op het moment dat ik geattacked wordt dat het lastig is de éne proc van de ander te onderscheiden
Bij andere skills/runes zou het ook duidelijker zijn aangezien die gewoon een rond damage-aantal hebben. Condemn ontploft gewoon voor zoveel miljoen, logisch dat als daar 30% damage van gear bij komt dat dat daar dan direct bij wordt opgeteld. Bij een skill als punish die 90% weapon damage terugdoet als je die punish-buff hebt -na- een attack is het wat vager gezien die +damage dan in theorie alleen bij de punish -zelf- bijgeteld kan worden en de retaliate dan verder niet gemodified wordt.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb het niet getest of zo hoor, maar normaal gesproken behoort dat wel zo te zijn iig
Toeval, had dit net voor de eerste keerquote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef Black-Hole het volgende:
Pff wat is RoS instabiel op de Mac zeg als het om rifts gaat. Vaak volledige freezes bij het teleporten naar en teleporten uit rifts of het openen van een townportal tijdens het doen van een rift.
Helemaal irritant als je net klaar bent en je XP wil claimen voor het doorlopen van de rift en alles weer eens crasht.... Het is blijkbaar een bekend probleem maar het is te hopen dat het een beetje snel verholpen wordt.
En om het over de volledige willekeurige framedrops maar niet te hebben sinds de release van RoS
Ik weet het nog niet 100% zeker, maar ik had ergens gelezen dat +% op skills van toepassing zijn op alle percentages die in de skills staan, damage-wise.quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 17 april 2014 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik speel als wizard juist met een traag wapen. Dan kan ik veel langer disintegrate volhouden voordat mijn Arcane Power op is. 500k dps met een attack speed van 1.15 of 500kdps met een attack speed van 1.50 maakt qua dps geen ruk uit, maar doordat disintegrate veel sterker is dan mijn primary attack is dat in de werkelijke dps veel gunstiger als ik dat onafgebroken kan volhouden. Dus een langzaam wapen is beter dan een snel wapen.
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Jep, klinkt herkenbaar. Als je windowed speelt kan je nog force quit doen maar anders wordt het rebooten. Vanavond gelukkig nergens last van gehad.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Toeval, had dit net voor de eerste keer
Muziek reageerde nog wel, maar kreeg Diablo niet afgesloten dus de stroom moest er helemaal af.
Die laadtijden heb ik ook last van, idd vooral een level in. Kom ik er in...zijn degene die 1 sec voor mij er in zijn gegaan, al een half level verder haha. Zelfde met TP naar iemand vanuit bijv new tristam. Binnen in het lvl TP naar iemand gaat wel snelquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag juist beter gaan dan andere keren. Meestal heb ik last van lange laadtijden naar een level in, maar vandaag dus niet.
En regelmatig een DC omdat mijn eigen netwerk niet meewerkt, maar daar kan Blizzard niks aan doen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:18 schreef FloydSkywalker het volgende:
Kun je je eigen post verwijderen? Per ongeluk op qoute geklikt ipv edit.
Yep, wel lekker, ik heb alleen nog maar 2x de boots gevonden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je dan alle pets actief? De buff van wolf, spider enz? Dat is wel dik sterk dan
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizardsquote:
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizards
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Oja daar had een guildie van me het over inderdaad, die is wel erg nice. Alleen nog niks van gezienquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet dan ook Vyr hebben een wizard.
Ik ook nog niet. En door mijn ring heb ik maar 3 stuks nodig voor het archon effect.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja daar had een guildie van me het over inderdaad, die is wel erg nice. Alleen nog niks van gezien
Die ring wil ik ook nog, die's wel erg nice.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. En door mijn ring heb ik maar 3 stuks nodig voor het archon effect.
Alleen de passives maar daar ben ik ook al blij mee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizards
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Die puzzle ring heb ik er ook nog bij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
Dat wordt dan wel knetter irritant voor ander partymembers al dat volk op het beeldscherm...
Een maat van mij zit continu achter mijn Puzzelring Goblin aan te vangen omdat hij denkt dat het een treasure gob is, hahaha!
Doet mij denken aan de necromancer uit D2, waarbij er enorme lag ontstond of de hele boel crashte omdat er een heel dorp mee liep.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
Dat wordt dan wel knetter irritant voor ander partymembers al dat volk op het beeldscherm...
Een maat van mij zit continu achter mijn Puzzelring Goblin aan te vangen omdat hij denkt dat het een treasure gob is, hahaha!
Gz.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:58 schreef Murdera het volgende:
Mn DH eindelijk ook goed genoeg om in mn eentje (langzaam maar zonder om de minuut dood te gaan) T1 te kunnen spelen
Idd, complete chaos.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:
Tevens, wat bizar om te zien al die companions en dan 2 fetishbuild WD's erbij
ah ja vanavond even vergelijken en optimaliseren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Idanue het volgende:
[..]
Gz.
Mijn build btw: http://eu.battle.net/d3/e(...)r#bPOVdS!YcbX!YZYZbc
Goed om als starter in T1 te beginnen.
En dan nog dat amuletje met stun = 2 shadow clones erbijquote:Op vrijdag 18 april 2014 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sick, en ook nog alle actives? Klinkt beter dan de tal rasha set voor wizards
Toevallig gisteren begonnen met DH spelen, was hiervoor altijd m'n main. Maar even wat rifts doen voor de grap.
Heeft die kerel een spraakgebrek of waquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef Lamabal het volgende:
Ik loop zo normals maar een beetje door te rushen voor gear
Edit: Zo bedoel ik
Zit er verschil qua drops met normal en expert?
Ik vond het wel geniaal. Maar zo klinkt het welquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft die kerel een spraakgebrek of wa
Het is wel leuk bedacht, dat welquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vond het wel geniaal. Maar zo klinkt het wel
wat dacht je als je 4 WD's hebt lopen, allemaal met dat volk achter zich aan?!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:01 schreef FloydSkywalker het volgende:
Dat wordt dan wel knetter irritant voor ander partymembers al dat volk op het beeldscherm...
Een maat van mij zit continu achter mijn Puzzelring Goblin aan te vangen omdat hij denkt dat het een treasure gob is, hahaha!
niets was zo erg als CM en lightning monk combo!quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
wat dacht je als je 4 WD's hebt lopen, allemaal met dat volk achter zich aan?!
Volgens mij trekt mijn computer dat echt niet haha
Het grote verschil zit hem in de %kans dat er iets dropt en er zijn torment only legs (die zoals de naam het al zegt, alleen in t1 of hoger droppen)quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:07 schreef Lamabal het volgende:
Ik loop zo normals maar een beetje door te rushen voor gear
Edit: Zo bedoel ik
Zit er verschil qua drops met normal en expert?
Ik wil je build ook overnemen maar waarom hebben alle builds Vault? Daar heb je toch niets aan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:02 schreef Idanue het volgende:
[..]
Gz.
Mijn build btw: http://eu.battle.net/d3/e(...)r#bPOVdS!YcbX!YcYZbc
Goed om als starter in T1 te beginnen.
Dat is een hele nuttige skill. Als je in de problemen zit kun je weg vaulten, je kunt snel even globes pakken, je herpositioneren voor een skill en je kunt snel door een lvl heen als het moet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:11 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik wil je build ook overnemen maar waarom hebben alle builds Vault? Daar heb je toch niets aan?
Je moet even ergens in de options de elective mode aanzetten. Dan kun je je skills in alle slots zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:31 schreef Zspirit het volgende:
Oke jullie hebben me overtuigd maar ik krijg de skills niet zo aangepast.
Het zal wel een domme vraag zijn maar bij dit voorbeeld staan 3 hunting skills hoe kan dat?
En hoe krijg je cluster arrow op je rechter muisknop?
Zo ziet mijn build er nu uit omdat ik niet alles kan veranderen.
[ afbeelding ]
Heb je die hexing pants?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:24 schreef Jimbo het volgende:
Vault is baas idd.
Heb net die monk build geprobeerd, maar bne constant spiritloos
Zou dat komen omdat ik geen 2h gebruik maar 2 losse? Of mis ik iets anders
neequote:
Is toch weer +25% resource generation (en damage)quote:
heb nu een ally die me die 100 spirit geeft, nu kan ik onbeperkt rennen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch weer +25% resource generation (en damage)
Wat is er zo bijzonder aan dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:54 schreef DemonRage het volgende:
Nog meer mensen die een DH hebben en met de Buriza (2h crossbow) spelen?
Volgens mij wil je dan niets anders meer.
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 2x gegarandeerd piercen (kan rollen met 1x btw) en met een hungering arrow betekent dat 3x zoveel hits op een single target en tot 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.quote:
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die heeft de eigenschap dat alle projectielen 1 of 2x gegarandeerd piercen en met een hungering arrow betekent dat tot 3x zoveel hits op een single target en tot ruim 5x effectieve damage output als je de devouring arrow rune gebruikt.
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:04 schreef Bart het volgende:
[..]
moeten de vijanden wel net toevallig achter elkaar staan. En met één boss heb je er dus niets aan.
ah oké! Da's wel nice dan .quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hungering arrows draaien om, om nog een keer te piercen.
Ok, waar haal ik dat ding?quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Is een Legendary drop en ik ben 'm al 2x tegengekomen... hoeft niet per se op torment btw.quote:
Mja, op zich wel leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de hatred spenders. Hungering is wel behoorlijk single target en qua burst dps heb je m.i. toch meer aan b.v. CA/LFB.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Een bossfight gaat 5x zo snel iig. Bijvoorbeeld:
Je schiet een hungering arrow af met de devouring arrow rune, die normaal een 35% pierce kans heeft, maar met de Buriza 2x gegarandeerd pierced:
1e pierce -> 155% weapon damage (wat de standaard damage van de hungering arrow is)
pijl draait om... 2e pierce -> 155% * 1.7 = 263,5% weapon damage
pijl draait nog eens om... 3e hit (of pierce) -> 155% * 1.7 * 1.7 = 447,95% weapon damage
(en vervolgens kan dit zich nog met een kans 35% per hit herhalen)
Per schot deel je dus minimaal 866,45% weapon damage uit met een primary attack.
Ondertussen heb je nog meer pijlen afgeschoten, dus wordt zo'n baas door een regen van pijlen doorzeeft. Zeer leuk als je ook nog eens een hoge critical hit chance hebt.
Sets.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef ssebass het volgende:
Wat zijn trouwens de Torment only drops? Heb niet het idee dat er hele andere dingen vallen. Op lagere moeilijkheidsgraden vallen ook de lvl 70 items volgens mij.
Dat is wel heel veel pech. Ik deed expert en had toch wel 1 drop per 4 runs ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 10:54 schreef Michhas het volgende:
Malthael inmiddels zo'n 20 keer verslagen op T1/T2. Nog steeds geen Reaper's fear
Dat hele damage zegt ook helemaal niets volgens mij, heel leuk zo'n cijfertje maar hij rekent dus de extra damage van fire, grenades enz. allemaal niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 10:43 schreef RVer het volgende:
Ik heb maar 300k damage, maar T3 solo gaat prima met Blessed Shield spam
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Demanto-2946/hero/38589705
Ik blijf het gewoon proberen tussen de bounties en rifts door, maar was er nu wel even klaar mee.quote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel pech. Ik deed expert en had toch wel 1 drop per 4 runs ofzo.
Ik ben net gestopt.quote:Op zondag 20 april 2014 11:03 schreef Lamabal het volgende:
Iemand online die zin heeft om te spelen?
Upgraden van blacksmith/jeweler/mystic.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef trigt013 het volgende:
Waar kan ik mijn Death's Breath het beste voor inzetten als Monk? Ik heb nu ook 1 miljoen goud en voorlopig geen bestemming, wat is het slimste.
Allereerst het upgraden van je blacksmith en jeweller. Daarna kun je craften of enchanten.quote:Op zondag 20 april 2014 13:54 schreef trigt013 het volgende:
Waar kan ik mijn Death's Breath het beste voor inzetten als Monk? Ik heb nu ook 1 miljoen goud en voorlopig geen bestemming, wat is het slimste.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189299133quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:21 schreef ssebass het volgende:
Wat zijn trouwens de Torment only drops? Heb niet het idee dat er hele andere dingen vallen. Op lagere moeilijkheidsgraden vallen ook de lvl 70 items volgens mij.
Er zijn ook horadric only items. Nooit geweten. Die leg potions kende ik ook niet. Zijn die eenmalig? Dus opdrinken en weg. Dan zijn ze niet heel nuttig.quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Holyme het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10189299133
Heb al 2 bottomless potions of the diamond. Beide geloot in de 2 weken na de release van RoS.quote:Op maandag 21 april 2014 19:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
Er zijn ook horadric only items. Nooit geweten. Die leg potions kende ik ook niet. Zijn die eenmalig? Dus opdrinken en weg. Dan zijn ze niet heel nuttig.
Edit: never mind potions kunnen oneindig gebruikt worden. Nice.
Hangt van heel veel zaken af. Main stat is natuurlijk altijd nuttig, CHC en CHD ook bijna altijd. 3 sockets op body is +840 main stat met max gems, dus dat kan je haast ook niet aan je voorbij laten gaan. Elemental damage is ook erg nuttig wanneer je een build hebt gericht op dat specifieke element. IAS hangt iets meer van je char en build af, maar qua DPS ook erg nuttig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:17 schreef Bart het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de beste propertys per item? Op ringen wil je CHC+CHD, op chest armor wil je 3 sockets, enz. Maar wat is nou de beste mix van properties? Welke eigenschappen moet een item hebben om top of the bill te zijn? Heeft iemand daar een overzicht van? Even uitgaande van 4 properties per item?
Logisch . Maar niet elke property kan op elke item... En elemental damage of INT bijvoorbeeld, als je daaruit moet kiezen, wat heeft dan de voorkeur?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hangt van heel veel zaken af. Main stat is natuurlijk altijd nuttig, CHC en CHD ook bijna altijd. 3 sockets op body is +840 main stat met max gems, dus dat kan je haast ook niet aan je voorbij laten gaan. Elemental damage is ook erg nuttig wanneer je een build hebt gericht op dat specifieke element. IAS hangt iets meer van je char en build af, maar qua DPS ook erg nuttig.
In je wapen eigenlijk ook altijd een socket gebruiken voor een max CHD gem.
Dan heb je ook nog een hele hoop sets en legs met speciale abilities die erg nuttig zijn.
Tenslotte moet je natuurlijk wel kunnen overleven, dus afhankelijk van je char / build wel voldoende Vit / life / res all en armor stacken.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:07 schreef Jimbo het volgende:
wel leuk voor als je af bent, maar bijna de moeite niet waard.
Op T3 kreeg ik op lvl 240 ongeveer een hokje per 20minuten, 4 yellows en 50k gold
Mijn punt was nu juist dat je daar geen eenduidig advies in kunt geven. Hoe nuttig elemental damage is, hangt heel erg af van welke skills je gebruikt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Logisch . Maar niet elke property kan op elke item... En elemental damage of INT bijvoorbeeld, als je daaruit moet kiezen, wat heeft dan de voorkeur?
Ring bijvoorbeeld, wat is de optimale mix?
INT (of DEX/STR afhankelijk van je char uiteraard)
CHC
CHD
Socket
Of toch wat anders? Waarop moet ik enchanten?
Leuke stream iddquote:
Ja dat bedoel ik, even uitgaande van pure damage. Soms dan vind je wel eens wat, wat het net niet is. Dan ga je enchanten, maar dan is het eigenlijk nog net niets, en dan is het zonde van je geld en items. En soms dan twijfel je, bijvoorbeeld omdat je VIT erop hebt, maar is +x% life beter? Dat soort dingen . Wat is in het algemeen het beste per item? Als een item al 2 property's heeft die niet in de top zitten, dan heeft het geen zin om te enchanten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn punt was nu juist dat je daar geen eenduidig advies in kunt geven. Hoe nuttig elemental damage is, hangt heel erg af van welke skills je gebruikt.
Qua ringen zou ik eerder voor de juiste legs gaan. Zo heb je met een SoJ bijvoorbeeld elemental damage, +30% to elites en ook nog eens extra resources. Ga je voor pure damage op rare rings dan moet je 4 van de 5 stats INT (of andere main) / CHC / CHD / socket / IAS hebben.
Meestal is vit beter, tenzij je dusdanig veel HP hebt dat %life meer geeft dan de fixed bonus van vit. Vit geeft 80 HP per puntje, dus bij 400 vit is dat 32k life. Daar kom je al bijna niet tegenaan met %life.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, even uitgaande van pure damage. Soms dan vind je wel eens wat, wat het net niet is. Dan ga je enchanten, maar dan is het eigenlijk nog net niets, en dan is het zonde van je geld en items. En soms dan twijfel je, bijvoorbeeld omdat je VIT erop hebt, maar is +x% life beter? Dat soort dingen . Wat is in het algemeen het beste per item? Als een item al 2 property's heeft die niet in de top zitten, dan heeft het geen zin om te enchanten.
32K is wel te halen toch? Op crusader had ik 560K vit. Dan zou 10% al meer dan voldoende zijn om 400 vit te compenseren. Vaak krijg je toch 11-14% dus dan is het wel stukje beter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meestal is vit beter, tenzij je dusdanig veel HP hebt dat %life meer geeft dan de fixed bonus van vit. Vit geeft 80 HP per puntje, dus bij 400 vit is dat 32k life. Daar kom je al bijna niet tegenaan met %life.
De berekeningen staan hier wel uitgewerkt. Het is met RoS wel zo dat de breakpoints iets eerder worden bereikt idd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
32K is wel te halen toch? Op crusader had ik 560K vit. Dan zou 10% al meer dan voldoende zijn om 400 vit te compenseren. Vaak krijg je toch 11-14% dus dan is het wel stukje beter.
Maar voor mijn Wizz zou het lastiger worden idd, aangezien ik maar 350K vit heb. Denk dus voor ranged dat vit beter is, voor melee meer % omdat die vaker meer Health hebben?
Nog makkelijker als je een DH hebt met Marauder's 4 set, pets en templar killen wel dus je kan gewoon stil blijven staan en je hebt geen macro nodig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:07 schreef Jimbo het volgende:
wel leuk voor als je af bent, maar bijna de moeite niet waard.
Op T3 kreeg ik op lvl 240 ongeveer een hokje per 20minuten, 4 yellows en 50k gold
Deze manier werkt idd beter dan hive.quote:
Heb je sowieso nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef Idanue het volgende:
[..]
Nog makkelijker als je een DH hebt met Marauder's 4 set, pets en templar killen wel dus je kan gewoon stil blijven staan en je hebt geen macro nodig.
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heb je sowieso niet
Gewoon je shift en lmb knop blokkeren
Zelfde lvl als hive, battlefields nogwat, ff naam kwijtquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Idanue het volgende:
[..]
Ik wel.
Waar is die andere plek dan?
Kan ik die ook nog even testen.
een uur naar het schijntquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Ferdii het volgende:
Weet iemand of gear ed na verloop van tijd verdwijnt?
Of blijft dit eeuwig liggen als je maar in de game bent?
Dat zou wel interessant zijn, moet je wel zorgen dat niemand je rift op slot gooit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ze proberen nu ook dat rng te 'kraken'
het gerucht gaat dat als je loot dropt, de timer voor je guaranteed legendary niet reset. waardoor je veel meer legs vind als je ze eerst laat liggen.
Zelf denk ik dat dit onzin is
Mja je hebt toch wel een flinke dataset nodig om daar echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Zou best kunnen dat er een dergelijke bug in zit, maar je moet haast moeite doen om een dergelijke programmeerfout te maken zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ze proberen nu ook dat rng te 'kraken'
het gerucht gaat dat als je loot dropt, de timer voor je guaranteed legendary niet reset. waardoor je veel meer legs vind als je ze eerst laat liggen.
Zelf denk ik dat dit onzin is
Ik gebruik de soj vanwege +% ele maar niet te vergeten de +30% tegen elites. Dat werkt erg goed. Mijn build is volledig gericht op +ele dmg. Puzzle ring heeft mij nooit een leg gegeven en echt maanden mee gelopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef Idanue het volgende:
Het zal wel heel veel geluk zijn maar er dropt net een legendary ring van die mobs.
Welke zouden jullie nemen?
Mijn pets doen physical.
[ afbeelding ]
Ff wat tests gedaan heb nu een wit item uur of 3 op de grond liggen, lijkt dus langer te zijn.quote:
Is volgens Blizzard niet zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
ze proberen nu ook dat rng te 'kraken'
het gerucht gaat dat als je loot dropt, de timer voor je guaranteed legendary niet reset. waardoor je veel meer legs vind als je ze eerst laat liggen.
Zelf denk ik dat dit onzin is
Huh maar die stone of jordan is toch slechter dan je puzzle ring?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef Idanue het volgende:
Het zal wel heel veel geluk zijn maar er dropt net een legendary ring van die mobs.
Welke zouden jullie nemen?
Mijn pets doen physical.
[ afbeelding ]
Als hij veel physical damage doet, dan heeft hij 6% meer damage.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Huh maar die stone of jordan is toch slechter dan je puzzle ring?
Sorry, niet mee gekregen.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als hij veel physical damage doet, dan heeft hij 6% meer damage.
Je moet niet alleen kijken naar die groene en rode getallen. Dat hebben we uitvoerig besproken hier de afgelopen tijd.
Ja precies.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:31 schreef Idanue het volgende:
Dat doe ik ook niet hoor, ik gok gewoon.
Volgens mij las ik ergens van niet, dat zijn dan weer uniques ofzo...quote:
Uniques hebben een paarse naam, die vallen allemaal buiten die elite-bones op items? Enkel de gele en blauwe packs dus?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens van niet, dat zijn dan weer uniques ofzo...
Dat is het enige nadeel aan builds die zwaar op elemental damage leunen. Als je mazzel hebt vind je in ieder geval goeie rare rolls waarbij je enkel de ele damage hoeft te rerollen. Wissel je dan van build, dan reroll je die stat gewoon weer naar andere ele damage of een nuttigere stat.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja precies.
En vervolgens veranderd mijn build van elektra naar ijs, en *poef* weer opnieuw beginnen
Jawel tenzij veranderd sinds RoSquote:Op woensdag 23 april 2014 11:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens van niet, dat zijn dan weer uniques ofzo...
Dat vind ik dus vrij vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef Idanue het volgende:
Volgens mij niet iets waar je het even snel kan vergelijken, dat is ook het vervelende.
Ja, die bedoel ik... Wat zou je aanraden in plaats van die Hydra's?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:11 schreef Bart het volgende:
Hydra's bedoel je? Die gebruik ik niet. Doen me veel te weinig damage.
Waar ik meestal op let, Crit chance, crit damage, dex maar ook op + xx% fire damage bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:33 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vrij vervelend inderdaad.
Ik heb misschien gewoon goede legendaries weggedaan dan, ik lette altijd op + dmg% als Deamonhunter. Kunnen jullie mij vertellen waar ik op moet letten bij items als ik vergelijk?
Dex en crit%?
Wat je leuk vindt om te gebruikenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik... Wat zou je aanraden in plaats van die Hydra's?
Blazing Hydra is toch haast hetzelfde als die venom?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Die venom hydra's waren nog wel goed prepatch 2.0.3. Kiten terwijl zij een poison damage deden op de boss of elites. Maar na die patch waren die hydra's pleite helaas en een goede vervanging is er inderdaad niet. Dus dat was al snel afscheid nemen van de "draakjes".
Ja, maar minder dmg volgens mij. Althans, dat was het gevoelsmatig.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Blazing Hydra is toch haast hetzelfde als die venom?
Doet ook gewoon een dot, die nog eens stacked ook, wat venom niet deed dacht ik.
Archon .quote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik... Wat zou je aanraden in plaats van die Hydra's?
Ik speel ook met Archon. Heb gebuffed, zonder Archon aan 1,1M DPS. Merk wel dat ik op hogere niveaus wel afhankelijk ben van Archon haha. Ben je eerst bezig met Electrifying en Arcane Orb...doe je er lang over en is Kiten wel een noodzaak. Is m archon weer opgeladen, kan ik nagenoeg stilstaan en is de Elite binnen een paar seconden dood.quote:
Daarmee zag deze build er wel leuk uitquote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb een item waardoor je 2 hydra's tegelijk kan gebruiken.
Misschien dat het dan wel zinvol is om die te nemen.
Mijn build moeten jullie echt een keer proberenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Daarmee zag deze build er wel leuk uit
http://www.diablofans.com(...)t-gift-card-the-dual
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |